Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • eigh
    replied
    Siaurinama dar viena sostinės gatvė

    Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad greitu metu bus rekonstruota Senamiestyje esanti Trakų gatvė. Šioje gatvėje numatoma pakeisti dangą, šiek tiek pasikeistų jos parametrai – plotis, šaligatviai. Gegužės 8 dieną Senamiesčio gyventojus kviečia į informacinį susitikimą, kurio metu bus aptarti minėti siūlymai. Projektą ir susitikimą su gyventojais organizuoja UAB „ID Vilnius“.

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...atve-120009636
    Delfi siūlau ir dar geresnį antraštės variantą: Dar vienoje sostinės gatvėje vykdomas vairuotojų genocidas.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Šventaragio ten kadaise buvo tik vienkryptis (vienkryptės juostos siaurumo) takas, kurį senokai panaikino. Net žymėjimas buvo rodykle viena kryptimi. Nėra ką ten pajunginėt. https://www.google.lt/maps/@54.68477...8192?entry=ttu
    Click image for larger version

Name:	Screenshot (3).png
Views:	267
Size:	1,21 MB
ID:	2127391

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Nes jau yra padarytas Šventaragio gatvėje, matyt, norima sujungti. O ir tiesti kitoje pusėje nėra ypatingo reikalo – parkas su plačiais takais, Katedros aikštė su didele erdve nėra tos vietos, kur reiktų dviračių takų. Svarbiau ten, kur vietos tarp gatvės ir pastato mažai ir reikia psichologinio atskyrimo tarp pėsčiųjų ir dviratininkų.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Bet iš tiesų - kodėl Radvilaitės gatvėje dvirtakis siūlomas tiesti palei pastatus, kuomet jis vėliau kerta gatvę ir tiesiamas kitoje gatvės pusėje?..
    Attached Files

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Gavau atsakymą iš ID Vilnius, kad pasiūlymai trims gatvėms viršuje perduoti:

    ,,ačiū už atsiųstus pasiūlymus. Persiųsta nagrinėtis projekto autoriams.
    Informuojame, kad tai nėra visuomenės informavimo procedūra, kurią privaloma atlikti pagal STR1.04.04:2017 „Statinio projektavimas, projekto ekspertizė“.''

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    reiketu parasyt

    1. kudru parkas perkirstas i du parkus, sustatytomis masinomis, sunku bus pereiti, vienoje vietoje reikia susiaurint ir padaryt perejima.
    2. nera apzeldinimo?
    3. jei jau daro dviraciu taka tai jis neturi eit prie vilneles o atvirksciai salia gatves.
    4. pereju nepastums (atstumas tarp pereju turi but kazkiek ten metru minimalus)
    Dėl 4 punkto. Štai kas rašoma ,,Dėl Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklių patvirtinimo'' 2020 08. Visko peržiūrėti nespėjau.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    reiketu parasyt

    1. kudru parkas perkirstas i du parkus, sustatytomis masinomis, sunku bus pereiti, vienoje vietoje reikia susiaurint ir padaryt perejima.
    2. nera apzeldinimo?
    3. jei jau daro dviraciu taka tai jis neturi eit prie vilneles o atvirksciai salia gatves.
    4. pereju nepastums (atstumas tarp pereju turi but kazkiek ten metru minimalus)
    Nebėra jau STR minimalaus atstumo tarp perėjų, dabar įrenginėjamos pagal poreikį.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    reiketu parasyt

    1. kudru parkas perkirstas i du parkus, sustatytomis masinomis, sunku bus pereiti, vienoje vietoje reikia susiaurint ir padaryt perejima.
    2. nera apzeldinimo?
    3. jei jau daro dviraciu taka tai jis neturi eit prie vilneles o atvirksciai salia gatves.
    4. pereju nepastums (atstumas tarp pereju turi but kazkiek ten metru minimalus)

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Nusiunčiau pasiūlymus. Projektus ir susitikimą su gyventojais organizuoja UAB „ID Vilnius“. Iš anksto kilusius klausimus galite siųsti (pristatymas gegužės 8) dalyvavimas@idvilnius.lt
    Attached Files
    Paskutinis taisė spekas; 2024.04.29, 19:53.

    Komentuoti:


  • penkiolika
    replied
    Tai visur turėtų daryti lygiagretų parkavimą ir jame kas keletą vietų želdynų intarpus. Juk pasitvirtino patys gatvių standartą, projekto intro trumpam pristatyme nurodytos deklaracijos apie darnų judumą ir t.t.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Beje, ar jums atrodo, kad vertėtų dvi perėjas perkelti?:

    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	1 Size:	77,6 kB ID:	2126804

    Atsiverčiau Maironio brėžinius - kaip tik matau, kad vieną perėją kaip tik siūlo ten įrengti (labai gerai, manau). Belieka tik tą vieną mėlyną perkelti arčiau Onos bažnyčios. Beje, ji tada būtų labai gražiai suvesta su įėjimu į VDA.

    Click image for larger version  Name:	Capture5.JPG Views:	1 Size:	128,7 kB ID:	2126805

    Click image for larger version  Name:	Capture3.JPG Views:	1 Size:	98,3 kB ID:	2126806

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Stotelė taip būtų patraukta tolyn nuo Vilniaus dailės akademijos. Kokios to priežastys?
    Dailės Akademija čia čia ir čia:

    Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	604
Size:	112,3 kB
ID:	2126798

    Dabartinėje vietoj ne tik trūksta vietos laukiantiems stotelėje, bet ir praeiviams:

    Click image for larger version

Name:	Capture4.JPG
Views:	608
Size:	106,2 kB
ID:	2126799

    Galbūt ir geresnė vieta kitur, galbūt maždaug čia?:

    Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	611
Size:	141,0 kB
ID:	2126800

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Radvilaitės g labai džiugina, kad parkavimas perdaromas į ligiagretų.

    Klausimas ar nevertėtų stotelės perkelti kažkur čia, kad tarp skirtingų eismo krypčių stotelių būtų kuo mažesnis atstumas ir stotelė būtų tokioje vietoje, kad bent iš vieno jos galo nebebūtų P vietų (pėstiesiems psihologiškai jaukiau, ramiau)?:

    Click image for larger version

Name:	Capture4.JPG
Views:	721
Size:	105,4 kB
ID:	2126643
    kodel dviraciu takas butent ten, manau kaip tik priesingai ten turi but staliukai, kavines su vaizdu i parka ir katedra, o dviraciu takas perkeltas i parko puse.. nebus susikirtimu su masinom, saugesnis vaziavimas

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Būtų patogu Bernardinų sodo stotelę iš dabartinės vietos, viduryje parkingo, atkelti arčiau Pilies gatvės, ten kur didžiausi žmonių srautai.

    Perėjoje ties Onos bažnyčia buvo ne viena skaudi nelaimė, ten reikia įrengti greičio mažinimo priemones.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Gedimino pr. šeštadienį

    Click image for larger version

Name:	20240427_145634.jpg
Views:	766
Size:	2,54 MB
ID:	2126647

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Ar ne geriau būtų Maironio gatvėje stotelę perkelti kažkur čia?:
    Stotelė taip būtų patraukta tolyn nuo Vilniaus dailės akademijos. Kokios to priežastys?
    Paskutinis taisė Creatium; 2024.04.27, 14:01.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Radvilaitės g labai džiugina, kad parkavimas perdaromas į ligiagretų.

    Klausimas ar nevertėtų stotelės perkelti kažkur čia, kad tarp skirtingų eismo krypčių stotelių būtų kuo mažesnis atstumas ir stotelė būtų tokioje vietoje, kad bent iš vieno jos galo nebebūtų P vietų (pėstiesiems psihologiškai jaukiau, ramiau)?:

    Click image for larger version

Name:	Capture4.JPG
Views:	721
Size:	105,4 kB
ID:	2126643

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    O jei čia padaryti kažkaip taip (geriau kol kas nepragalvojau)?

    nuoroda į žemėlapį

    Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	165
Size:	78,5 kB
ID:	2126640

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Maironio ties Aukštaičiu siūlau:

    1. Sankryžą daryti žiedinę
    2. Naikinti įvažiavimą

    Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	175
Size:	157,9 kB
ID:	2126637

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Maironio g. visos parkavimo vietos turi būti daromos lygiagretaus parkavimo.

    Komentuoti:

Working...
X