Nežinau kaip, apsisukus po Vokės tiltu išvažiavimas į A1 yra numatytas maždaug prieš kitoje A1 pusėje esančią degalinę. Gal ten bus atskirta nuo A1 važiuojamoji dalis iki Lentvario g.? Iki Mokyklos g. privažiuojamoji gatvė lygiagrečiai A1 gal bus tik dar tolimesniame plane ir ne A1 rėmuose, nes tai vidinė Grigiškių gatvė.
Ir iš viso, ar koks nors naujas normalus kelias nuo A1 iki Lentvario ar esamo rekonstrukcija yra planuojama? Tuo pačiu ir Kirtimų g. bei Galvės g. būtų mažiau apkrauta tranzitiniu transportu, kuriam reikia iš A1 patekti į A4 ar A16 ir atvirkščiai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Grigiškių ruožo rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTilto nebuvimas Grigiškėse yra rimta problema, ir ji neišsispręs net ir baigus A1 rekonstrukciją Grigiškėse. Dar blogiau, darant rekonstrukciją juk suplanuota taip, kad apsisukus po Vokės tiltu ir į Lentvarį ar Grigiškes važiuojantys vis tiek važiuos A1 iki Lentvario g.
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąTai, kad trumpą atstumą važinėji, čia jau tavo specifiką, o palyginamoji statistika čia ne prie ko. Aš su kai kuriais tokiais statybiniais projektais ne mažiau "pripliusuodavau". Ir ką ? Na ir nieko. Smulkmena.
Nesuprantu, ko važiuot toli, kai yra Grigiškių pradžioj pralindimas po greitkeliu. Ar ten kokie nors ženklai, draudžiantys kokiam nors transportui važiuot ? Nėra susijungimo gatvėmis ? Ar tiesiog noris dar kilometrą greitkeliu pavažiuot ir apsisukt ties savo kiemu ?
Tad tikrai nematau nieko baisaus, jei tas apsisukimas dar metams liks.
Komentuoti:
-
Tilto nebuvimas Grigiškėse yra rimta problema, ir ji neišsispręs net ir baigus A1 rekonstrukciją Grigiškėse. Dar blogiau, darant rekonstrukciją juk suplanuota taip, kad apsisukę po Vokės tiltu ir į Lentvarį ar Grigiškes važiuojantys vis tiek važiuos A1 iki Lentvario g.
Parašė RamasN Rodyti pranešimąTai, kad trumpą atstumą važinėji, čia jau tavo specifiką, o palyginamoji statistika čia ne prie ko. Aš su kai kuriais tokiais statybiniais projektais ne mažiau "pripliusuodavau". Ir ką ? Na ir nieko. Smulkmena.
Nesuprantu, ko važiuot toli, kai yra Grigiškių pradžioj pralindimas po greitkeliu. Ar ten kokie nors ženklai, draudžiantys kokiam nors transportui važiuot ? Nėra susijungimo gatvėmis ? Ar tiesiog noris dar kilometrą greitkeliu pavažiuot ir apsisukt ties savo kiemu ?
Tas apsisukimas, nors ir sudaro šiokių tokių problemų, bet nėra kritinis. Nereikia viršyti greičio ir plėšti per visas Grigiškes ar nuo tilto per Vokę ant 100 km/h. Tokių erelių yra nemažai, paskui prieš apsisukimą jie bando persirikiuoti į 1-ą juostą. Kaip minėjau, minimalios investicijos į kelio ženklus ir juostų perpaišymą ten šiek tiek pagerintų padėtį. Ir policija daugiau turėtų pabudėti.Paskutinis taisė Al1; 2016.11.12, 09:12.
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąNesuprantu, ko važiuot toli, kai yra Grigiškių pradžioj pralindimas po greitkeliu. Ar ten kokie nors ženklai, draudžiantys kokiam nors transportui važiuot ? Nėra susijungimo gatvėmis ? Ar tiesiog noris dar kilometrą greitkeliu pavažiuot ir apsisukt ties savo kiemu ?
Tai kartu ir didžiausia mūsų kelių tinklo problema, kad nėra pakankamo vietinių gatvių/kelių tinklo, o judėjimas iš vienos gyvenvietės į kitą ar net atskirų gyvenviečių (miestų) dalių vyksta per magistralinius kelius. Nors važiuodamas iš Vilniaus į Grigiškes ar iš vienos Gigiškių dalies į kitą apskritai neturėtum įvažiuoti į magistralinį kelią, o turėti galimybę nuvykti vietinėmis gatvėmis.Paskutinis taisė sleader; 2016.11.12, 09:03.
Komentuoti:
-
Tai, kad trumpą atstumą važinėji, čia jau tavo specifiką, o palyginamoji statistika čia ne prie ko. Aš su kai kuriais tokiais statybiniais projektais ne mažiau "pripliusuodavau". Ir ką ? Na ir nieko. Smulkmena.
Nesuprantu, ko važiuot toli, kai yra Grigiškių pradžioj pralindimas po greitkeliu. Ar ten kokie nors ženklai, draudžiantys kokiam nors transportui važiuot ? Nėra susijungimo gatvėmis ? Ar tiesiog noris dar kilometrą greitkeliu pavažiuot ir apsisukt ties savo kiemu ?
Komentuoti:
-
10 litrų tai yra daug. Čia tik priedas prie tų 4 km papildomų kilometrų, kurie susidaro iki apsisukimo prie "Tvirtovės", kai buvo panaikintas posūkis į Lentvario gatvę. Žodžiu, nukėlus dar toliau apsisukimą, žmonės darytų papildomus 8 km. O tai jau 20 litrų/mėn., kuriuos jie išmeta veltui. Dabar išmeta 10 papildomų litrų per mėnesį. Pavyzdžiui, 10 l man pakanka visai savaitei į darbą mieste važinėti. Dar kartą kartoju, kad jau kelis metus apsisukinėjama prie "Tvirtovės" ir nieko baisaus neatisitiko. O jei ir atsitiktų, tai ne apsisukimas kaltas, o netinkamas jo įrengimas.
Viskas paprasta - greičio sumažinimas iki 60 km abiem kryptimis. Išvažiuojant iš Vilniaus turėjo būti įrengta normali juosta apsisukantiems patraukiant dvi juostas kelkraščio pusėn.Paskutinis taisė Al1; 2016.11.12, 08:44.
Komentuoti:
-
Pats pasakei - viso labo kokie 10 litrų per mėnesį. Ir dėl to kelt nepasitenkinimą ? Visur, kur kažką tvarko, nuo kelių mėnesių iki kelių metų būna trikdžiai. Aišku, įmanoma dažnai padaryt geriau ir būna neidealių tarpinių sprendimų, kaip ir su Vakarinio aplinkelio 3 etapu - kai dėl statybų patogumo uždarė nusukimą iš Justiniškių gatvės. Na bet čia jau perdėtas niurzgėjimas.
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąReik ziuret daugumos interesu. Per visokius Zygaicius Lietuva taip ir negali tapti normali isivysciusi salis.
Parašė spirit Rodyti pranešimąProblema yra dėl savo ir kitų saugumo nuvažiuot papildomus keturis km.? Juokauji?
Kiek važiuoju pro tą vietą, tai man dažnai susidaro įspūdis kad laiko prasme greičiau būtų nuvažiuot iki Moluvėnų sankryžos ir grįžt atgal negu kad stovėti ten toj eilėj. Aš jau nekalbu apie tuos atvejus kai eilė išlenda ir blokuoja antrą juostą, taip keldama avarines situacijas.
Be to, taip man niekas ir neatsakė kokią dalį mėnesinių pajamų/išlaidų sudarys tie papildomi 4km.
Ir nerekia čia to perdėto emocijonalumo.Paskutinis taisė Al1; 2016.11.12, 07:28.
Komentuoti:
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąProblema yra dėl savo ir kitų saugumo nuvažiuot papildomus keturis km.? Juokauji?
Kiek važiuoju pro tą vietą, tai man dažnai susidaro įspūdis kad laiko prasme greičiau būtų nuvažiuot iki Moluvėnų sankryžos ir grįžt atgal negu kad stovėti ten toj eilėj. Aš jau nekalbu apie tuos atvejus kai eilė išlenda ir blokuoja antrą juostą, taip keldama avarines situacijas.
Be to, taip man niekas ir neatsakė kokią dalį mėnesinių pajamų/išlaidų sudarys tie papildomi 4km.
Komentuoti:
-
Parašė grigiskinis Rodyti pranešimąbet tai kaip akivaizdžiai matosi kaip kai kuriem nusispjaut į kitų problemas - svabu pačiam patogu ir malonu be trikdžių važiuot , o kiti tegu krušasi kaip nori - 4 km, 8 km, koks skirtumas, uždarom ir tegu kur nori dedasi. Kažin žinot kas nors apytikrį skaičių, kiek mašinų per parą apsisuka ? bandau spėt kad apie 1000. Visas sudėjus - koks skirtumas - 4000km ar 8000km veltui nuvažiuoja, gaišta laiką, degina kurą ...
Kiek važiuoju pro tą vietą, tai man dažnai susidaro įspūdis kad laiko prasme greičiau būtų nuvažiuot iki Moluvėnų sankryžos ir grįžt atgal negu kad stovėti ten toj eilėj. Aš jau nekalbu apie tuos atvejus kai eilė išlenda ir blokuoja antrą juostą, taip keldama avarines situacijas.
Be to, taip man niekas ir neatsakė kokią dalį mėnesinių pajamų/išlaidų sudarys tie papildomi 4km.
Ir nerekia čia to perdėto emocijonalumo.Paskutinis taisė spirit; 2016.11.11, 22:19.
Komentuoti:
-
Reik ziuret daugumos interesu. Per visokius Zygaicius Lietuva taip ir negali tapti normali isivysciusi salis.
Komentuoti:
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąLabai nubiednietum papildomai pravažiavęs 4km.?
Komentuoti:
-
Autobusas ne krovininis transportas ir jam negalioja. Būtent, jei ne autobusai, tai būtų galima padaryti gabaritinius vartus ir sunkųjį transportą apriboti fiziškai...
Komentuoti:
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąDabar iki Moluvėnų važiuoti privalo "krovininiai automobiliai ir jų junginiai, kurių didžiausioji leidžiamoji masė didesnė kaip 3,5 tonos".
Komentuoti:
-
Dabar iki Moluvėnų važiuoti privalo "krovininiai automobiliai ir jų junginiai, kurių didžiausioji leidžiamoji masė didesnė kaip 3,5 tonos".
Iš praktikos - daug krovininių automobilių ir toliau apsisukinėja prie Tvirtovės.
Komentuoti:
-
O ten kartais apsisukimas nėra tik l.a.? T.y. autobusai privalo iki Moluvėnų važiuoti.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąSuprantu jūsų nepasitenkinimą dėl ilgo kelios ir neįrengto potiltės pravažiavimo.
Aš, jūsų vietoje, eičiau pėsčiomis (jei tai jūsų įpiešti taškai žemėlapyje).
Taip dar važiuoja TOKS'o autobusai iš Vilniaus į Trakus ir 269 iš Vilniaus į Lentvarį.
Komentuoti:
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąJei panaikins apsisukimą, teks važiuoti.
Aš, jūsų vietoje, eičiau pėsčiomis (jei tai jūsų įpiešti taškai žemėlapyje).
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTaip kaip jūs pažymėjote niekas nevažiuoja.
Komentuoti:
Komentuoti: