Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Grigiškių ruožo rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Nežinau kaip, apsisukus po Vokės tiltu išvažiavimas į A1 yra numatytas maždaug prieš kitoje A1 pusėje esančią degalinę. Gal ten bus atskirta nuo A1 važiuojamoji dalis iki Lentvario g.? Iki Mokyklos g. privažiuojamoji gatvė lygiagrečiai A1 gal bus tik dar tolimesniame plane ir ne A1 rėmuose, nes tai vidinė Grigiškių gatvė.

    Ir iš viso, ar koks nors naujas normalus kelias nuo A1 iki Lentvario ar esamo rekonstrukcija yra planuojama? Tuo pačiu ir Kirtimų g. bei Galvės g. būtų mažiau apkrauta tranzitiniu transportu, kuriam reikia iš A1 patekti į A4 ar A16 ir atvirkščiai.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.12, 09:26.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tilto nebuvimas Grigiškėse yra rimta problema, ir ji neišsispręs net ir baigus A1 rekonstrukciją Grigiškėse. Dar blogiau, darant rekonstrukciją juk suplanuota taip, kad apsisukus po Vokės tiltu ir į Lentvarį ar Grigiškes važiuojantys vis tiek važiuos A1 iki Lentvario g.
    Tai juk turi trečiuoju etapu nutiesti ir privažiuojamąją gatvę (lygiagrečiai A1 keliui) iki Mokyklos g. ir tokiu būdu sujungti naują pravažiavimą po tiltu, Lentvario g. ir didžiąją Grigiškių dalį. Nejaugi kažkas pasikeitė?

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Tai, kad trumpą atstumą važinėji, čia jau tavo specifiką, o palyginamoji statistika čia ne prie ko. Aš su kai kuriais tokiais statybiniais projektais ne mažiau "pripliusuodavau". Ir ką ? Na ir nieko. Smulkmena.

    Nesuprantu, ko važiuot toli, kai yra Grigiškių pradžioj pralindimas po greitkeliu. Ar ten kokie nors ženklai, draudžiantys kokiam nors transportui važiuot ? Nėra susijungimo gatvėmis ? Ar tiesiog noris dar kilometrą greitkeliu pavažiuot ir apsisukt ties savo kiemu ?
    Per Grigiškes teka Vokės upė, ji perskirsto rajoną į dvi dalis. Tačiau pačiose Grigiškėse jokio tilto, leidžiančio pervažiuoti iš vienos upės pusės į kitą, nėra. Dėl to vakarinių Grigiškių (Lentvario g.) gyventojai neturi kitos galimybės patekti į savo namus nei per Tvirtovės apsisukimą. Jei tas apsisukimas bus panaikintas, tai reikės dar didesnį lanką daryti. Tokį lankas reikės daryti ne tik privačiam, bet ir visuomeniniam transportui (priemiestiniai maršrutai į Lentvarį ir Trakus).

    Tad tikrai nematau nieko baisaus, jei tas apsisukimas dar metams liks.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tilto nebuvimas Grigiškėse yra rimta problema, ir ji neišsispręs net ir baigus A1 rekonstrukciją Grigiškėse. Dar blogiau, darant rekonstrukciją juk suplanuota taip, kad apsisukę po Vokės tiltu ir į Lentvarį ar Grigiškes važiuojantys vis tiek važiuos A1 iki Lentvario g.

    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Tai, kad trumpą atstumą važinėji, čia jau tavo specifiką, o palyginamoji statistika čia ne prie ko. Aš su kai kuriais tokiais statybiniais projektais ne mažiau "pripliusuodavau". Ir ką ? Na ir nieko. Smulkmena.

    Nesuprantu, ko važiuot toli, kai yra Grigiškių pradžioj pralindimas po greitkeliu. Ar ten kokie nors ženklai, draudžiantys kokiam nors transportui važiuot ? Nėra susijungimo gatvėmis ? Ar tiesiog noris dar kilometrą greitkeliu pavažiuot ir apsisukt ties savo kiemu ?
    Prie to. Kad dabar žmonės išmeta veltui 10 litrų per mėnesį (vidutiniškai), o išmetinėtų 20 l, jei būtų apsisukimas uždarytas. Vienas dalykas, kai kažkas kelis kartus papildomai važiuoja ir prisuka "ratų", ir visai kas kita, kai kitiems tai reikia kasdien tą daryti.
    Tas apsisukimas, nors ir sudaro šiokių tokių problemų, bet nėra kritinis. Nereikia viršyti greičio ir plėšti per visas Grigiškes ar nuo tilto per Vokę ant 100 km/h. Tokių erelių yra nemažai, paskui prieš apsisukimą jie bando persirikiuoti į 1-ą juostą. Kaip minėjau, minimalios investicijos į kelio ženklus ir juostų perpaišymą ten šiek tiek pagerintų padėtį. Ir policija daugiau turėtų pabudėti.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.12, 09:12.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Nesuprantu, ko važiuot toli, kai yra Grigiškių pradžioj pralindimas po greitkeliu. Ar ten kokie nors ženklai, draudžiantys kokiam nors transportui važiuot ? Nėra susijungimo gatvėmis ? Ar tiesiog noris dar kilometrą greitkeliu pavažiuot ir apsisukt ties savo kiemu ?
    Čia ir yra problema, kad vieną Grigiškių dalį nuo kitos skiria Vokės upė, o per ją nėra tilto, kuris sujungtų šias dalis. Vienintelis būdas patekti su transporto priemonėmis yra iš A1 kelio. Dėl šios priežasties "Automobilių kelias" (gretkelis) prasideda tik už posūkio į Stirnius, o ne kažkur ties Gariūnais, nes pvz. prireikus žmogui su arklio traukiamu vežimu patekti į Lentvario g., jis turėtu su savo vežimu važiuoti A1 magistrale iki apsisukimo ir atgal.

    Tai kartu ir didžiausia mūsų kelių tinklo problema, kad nėra pakankamo vietinių gatvių/kelių tinklo, o judėjimas iš vienos gyvenvietės į kitą ar net atskirų gyvenviečių (miestų) dalių vyksta per magistralinius kelius. Nors važiuodamas iš Vilniaus į Grigiškes ar iš vienos Gigiškių dalies į kitą apskritai neturėtum įvažiuoti į magistralinį kelią, o turėti galimybę nuvykti vietinėmis gatvėmis.
    Paskutinis taisė sleader; 2016.11.12, 09:03.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Tai, kad trumpą atstumą važinėji, čia jau tavo specifiką, o palyginamoji statistika čia ne prie ko. Aš su kai kuriais tokiais statybiniais projektais ne mažiau "pripliusuodavau". Ir ką ? Na ir nieko. Smulkmena.

    Nesuprantu, ko važiuot toli, kai yra Grigiškių pradžioj pralindimas po greitkeliu. Ar ten kokie nors ženklai, draudžiantys kokiam nors transportui važiuot ? Nėra susijungimo gatvėmis ? Ar tiesiog noris dar kilometrą greitkeliu pavažiuot ir apsisukt ties savo kiemu ?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    10 litrų tai yra daug. Čia tik priedas prie tų 4 km papildomų kilometrų, kurie susidaro iki apsisukimo prie "Tvirtovės", kai buvo panaikintas posūkis į Lentvario gatvę. Žodžiu, nukėlus dar toliau apsisukimą, žmonės darytų papildomus 8 km. O tai jau 20 litrų/mėn., kuriuos jie išmeta veltui. Dabar išmeta 10 papildomų litrų per mėnesį. Pavyzdžiui, 10 l man pakanka visai savaitei į darbą mieste važinėti. Dar kartą kartoju, kad jau kelis metus apsisukinėjama prie "Tvirtovės" ir nieko baisaus neatisitiko. O jei ir atsitiktų, tai ne apsisukimas kaltas, o netinkamas jo įrengimas.
    Viskas paprasta - greičio sumažinimas iki 60 km abiem kryptimis. Išvažiuojant iš Vilniaus turėjo būti įrengta normali juosta apsisukantiems patraukiant dvi juostas kelkraščio pusėn.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.12, 08:44.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Pats pasakei - viso labo kokie 10 litrų per mėnesį. Ir dėl to kelt nepasitenkinimą ? Visur, kur kažką tvarko, nuo kelių mėnesių iki kelių metų būna trikdžiai. Aišku, įmanoma dažnai padaryt geriau ir būna neidealių tarpinių sprendimų, kaip ir su Vakarinio aplinkelio 3 etapu - kai dėl statybų patogumo uždarė nusukimą iš Justiniškių gatvės. Na bet čia jau perdėtas niurzgėjimas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Reik ziuret daugumos interesu. Per visokius Zygaicius Lietuva taip ir negali tapti normali isivysciusi salis.
    Kokios daugumos? Dauguma turi teisę nuodyti gyvenimą mažumai?

    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Problema yra dėl savo ir kitų saugumo nuvažiuot papildomus keturis km.? Juokauji?

    Kiek važiuoju pro tą vietą, tai man dažnai susidaro įspūdis kad laiko prasme greičiau būtų nuvažiuot iki Moluvėnų sankryžos ir grįžt atgal negu kad stovėti ten toj eilėj. Aš jau nekalbu apie tuos atvejus kai eilė išlenda ir blokuoja antrą juostą, taip keldama avarines situacijas.

    Be to, taip man niekas ir neatsakė kokią dalį mėnesinių pajamų/išlaidų sudarys tie papildomi 4km.

    Ir nerekia čia to perdėto emocijonalumo.
    Tai paskaičiuok, kiek 4 km per mėnesį važiuojant sudaro. Tai vidutiniškai apie 10 litrų kuro. Jau kelis metus ten tas apsisukimas buvo, pabus dar metus. Nieko neatsitiks. Nereikia iš saugumo daryti stabo. Jau rašiau, kad saugumą ten galima padidinti minimaliomis priemonėmis, paliekant apsisukimą. Ir taip dėl mistinio saugumo nukentėjo daug žmonių, gyvenančių prie A1 ar A2. Seniau apsisukimų būta daugiau, paskui beveik visus juos išnaikino ir žmonėms tenka važinėti po kelis kilometrus pirmyn ir atgal. Jei būtų normalus valdžiažmogių požiūris į žmones, tai vietoj uždarytų apsisukimų būtų įrengti pravažiavimai po keliu, skirti lengvajam automobiliui. Taip, ties kiekvienu kaimu ar sodyba. Analogiškai ir su geležinkelių pervažų likvidavimu - ten dar blogesnė situacija, nes kartais apvažiavimas siekia ir 10 km.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.12, 07:28.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Problema yra dėl savo ir kitų saugumo nuvažiuot papildomus keturis km.? Juokauji?

    Kiek važiuoju pro tą vietą, tai man dažnai susidaro įspūdis kad laiko prasme greičiau būtų nuvažiuot iki Moluvėnų sankryžos ir grįžt atgal negu kad stovėti ten toj eilėj. Aš jau nekalbu apie tuos atvejus kai eilė išlenda ir blokuoja antrą juostą, taip keldama avarines situacijas.

    Be to, taip man niekas ir neatsakė kokią dalį mėnesinių pajamų/išlaidų sudarys tie papildomi 4km.
    Tai mentaliteto problema. Nors rankose nebe plūgas, o mašinos vairas, galvoje visvien tebėra plūgas. Eismo (įskaitant savo pačių ir savo šeimos narių) saugumas tokiems plūgams nėra suvokiamas konceptas. To rezultatai, deja, atsispindi ir žuvusių keliuose statistikoje.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė grigiskinis Rodyti pranešimą
    bet tai kaip akivaizdžiai matosi kaip kai kuriem nusispjaut į kitų problemas - svabu pačiam patogu ir malonu be trikdžių važiuot , o kiti tegu krušasi kaip nori - 4 km, 8 km, koks skirtumas, uždarom ir tegu kur nori dedasi. Kažin žinot kas nors apytikrį skaičių, kiek mašinų per parą apsisuka ? bandau spėt kad apie 1000. Visas sudėjus - koks skirtumas - 4000km ar 8000km veltui nuvažiuoja, gaišta laiką, degina kurą ...
    Problema yra dėl savo ir kitų saugumo nuvažiuot papildomus keturis km.? Juokauji?

    Kiek važiuoju pro tą vietą, tai man dažnai susidaro įspūdis kad laiko prasme greičiau būtų nuvažiuot iki Moluvėnų sankryžos ir grįžt atgal negu kad stovėti ten toj eilėj. Aš jau nekalbu apie tuos atvejus kai eilė išlenda ir blokuoja antrą juostą, taip keldama avarines situacijas.

    Be to, taip man niekas ir neatsakė kokią dalį mėnesinių pajamų/išlaidų sudarys tie papildomi 4km.

    Ir nerekia čia to perdėto emocijonalumo.
    Paskutinis taisė spirit; 2016.11.11, 22:19.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Reik ziuret daugumos interesu. Per visokius Zygaicius Lietuva taip ir negali tapti normali isivysciusi salis.

    Komentuoti:


  • grigiskinis
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Labai nubiednietum papildomai pravažiavęs 4km.?
    bet tai kaip akivaizdžiai matosi kaip kai kuriem nusispjaut į kitų problemas - svabu pačiam patogu ir malonu be trikdžių važiuot , o kiti tegu krušasi kaip nori - 4 km, 8 km, koks skirtumas, uždarom ir tegu kur nori dedasi. Kažin žinot kas nors apytikrį skaičių, kiek mašinų per parą apsisuka ? bandau spėt kad apie 1000. Visas sudėjus - koks skirtumas - 4000km ar 8000km veltui nuvažiuoja, gaišta laiką, degina kurą ...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Autobusas ne krovininis transportas ir jam negalioja. Būtent, jei ne autobusai, tai būtų galima padaryti gabaritinius vartus ir sunkųjį transportą apriboti fiziškai...

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Dabar iki Moluvėnų važiuoti privalo "krovininiai automobiliai ir jų junginiai, kurių didžiausioji leidžiamoji masė didesnė kaip 3,5 tonos".
    O A269 kur apsisuka? Juk sunkiau nei 3,5 t.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Dabar iki Moluvėnų važiuoti privalo "krovininiai automobiliai ir jų junginiai, kurių didžiausioji leidžiamoji masė didesnė kaip 3,5 tonos".

    Iš praktikos - daug krovininių automobilių ir toliau apsisukinėja prie Tvirtovės.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    O ten kartais apsisukimas nėra tik l.a.? T.y. autobusai privalo iki Moluvėnų važiuoti.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Suprantu jūsų nepasitenkinimą dėl ilgo kelios ir neįrengto potiltės pravažiavimo.
    Aš, jūsų vietoje, eičiau pėsčiomis (jei tai jūsų įpiešti taškai žemėlapyje).
    Aš ten retai pravažiuoju, bet yra kasdien važinėjančių.
    Taip dar važiuoja TOKS'o autobusai iš Vilniaus į Trakus ir 269 iš Vilniaus į Lentvarį.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Jei panaikins apsisukimą, teks važiuoti.
    Suprantu jūsų nepasitenkinimą dėl ilgo kelios ir neįrengto potiltės pravažiavimo.
    Aš, jūsų vietoje, eičiau pėsčiomis (jei tai jūsų įpiešti taškai žemėlapyje).

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Taip kaip jūs pažymėjote niekas nevažiuoja.
    Jei panaikins apsisukimą, teks važiuoti.

    Komentuoti:

Working...
X