Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Grigiškių ruožo rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zorro
    replied












    Komentuoti:


  • Sula
    replied

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Pro autobuso langą.







    Komentuoti:


  • Zorro
    replied


















    Komentuoti:


  • Zorro
    replied


















    Komentuoti:


  • Zorro
    replied


















    Komentuoti:


  • Zorro
    replied


















    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
    Būtų įdomu visą šią konstrukciją pamatyti nuo upės lygio.
    Nelabai suprantu, kaip ten darys, nes betoninės sienos aukštis būtų kokie 10 m - didelis pavojus, kad sės. Nors toliau mačiau, kad tvirtina trosais abi puses.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Keltas vaizdų kitu rakursu:
    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Būtų įdomu visą šią konstrukciją pamatyti nuo upės lygio.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Keltas vaizdų kitu rakursu:




    Komentuoti:


  • Meier
    replied
    Kelios panoraminės nuotraukos iš šiandien (2017-05-21):







    Komentuoti:


  • Corsaro
    replied
    Praėjusio savaitgalio apžvalga:








    Komentuoti:


  • Zorro
    replied






    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Pro Moluvėnų mazgą.







    Komentuoti:


  • Zorro
    replied








    Komentuoti:


  • Zorro
    replied








    Komentuoti:


  • Zorro
    replied










    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Čia požeminės perėjos jau nėra. Tikriausiai laikinai.











    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Kas be ko Moluvėnų mazgą taip ir neužbaigė kaip derėtų - teminalai liko neprjungti.

    Komentuoti:


  • Egrvalve
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Ar tai daug? Vos kelios minutės automobiliu. Laukdamas apsisukti ir daugiau laiko sugaištate, ir kuro daugiau išdeginate, ir dar avarinės situacijos sukeliamos abiejose autostrados pusėse.
    Bendradarbis kasdien iš Kauno į Vilnių į darbą važinėja...
    Čia jau ne tiek mažai gaunasi. Panaikinus posūkį į Lentvario gatve ir atidarius apsisukimą prie Akmeninės tvirtovės reikėjo 4km papildomus važiuoti, uždarius apsisukimą prie AK jau 8km iki Lentvario gatvės reik nuvažiuoti. Klausimas toks, kuo blogesnis buvo senas posūkis į Lentvarį, nei apsisukimas prie AK kur sustojus apsisukimui normaliai net nesimatė iš priešpriešos atvažiuojančių automobilių, priešingai nei senajame posūkyje į Lentvarį. Kai nėra alternatyvų, bei dubliuojančių kelių tai tie keli priverstiniai kilometrai (skirtingai nei savanoriškas pasirinkimas važinėti į darbą iš Vilniaus į Kauną, ar iš Vilniaus į Varėną) tikrai erzina, ypač kai lauki 10 metų šito projekto pabaigos. Žiūrint į perspektyva Moluvėnų mazgas duos naudos aplinkinių gyvenviečių plėtrai (ir žmonėm ten susipirkusiem sklypus ), tačiau pirma turėjo būti baigtas Grigiškių ruožas ir tada viskas uždarinėjama naikinama ir reorganizuojama į greitkelį.

    Komentuoti:

Working...
X