Būtų įdomu visą šią konstrukciją pamatyti nuo upės lygio.
Nelabai suprantu, kaip ten darys, nes betoninės sienos aukštis būtų kokie 10 m - didelis pavojus, kad sės. Nors toliau mačiau, kad tvirtina trosais abi puses.
Ar tai daug? Vos kelios minutės automobiliu. Laukdamas apsisukti ir daugiau laiko sugaištate, ir kuro daugiau išdeginate, ir dar avarinės situacijos sukeliamos abiejose autostrados pusėse.
Bendradarbis kasdien iš Kauno į Vilnių į darbą važinėja...
Čia jau ne tiek mažai gaunasi. Panaikinus posūkį į Lentvario gatve ir atidarius apsisukimą prie Akmeninės tvirtovės reikėjo 4km papildomus važiuoti, uždarius apsisukimą prie AK jau 8km iki Lentvario gatvės reik nuvažiuoti. Klausimas toks, kuo blogesnis buvo senas posūkis į Lentvarį, nei apsisukimas prie AK kur sustojus apsisukimui normaliai net nesimatė iš priešpriešos atvažiuojančių automobilių, priešingai nei senajame posūkyje į Lentvarį. Kai nėra alternatyvų, bei dubliuojančių kelių tai tie keli priverstiniai kilometrai (skirtingai nei savanoriškas pasirinkimas važinėti į darbą iš Vilniaus į Kauną, ar iš Vilniaus į Varėną) tikrai erzina, ypač kai lauki 10 metų šito projekto pabaigos. Žiūrint į perspektyva Moluvėnų mazgas duos naudos aplinkinių gyvenviečių plėtrai (ir žmonėm ten susipirkusiem sklypus ), tačiau pirma turėjo būti baigtas Grigiškių ruožas ir tada viskas uždarinėjama naikinama ir reorganizuojama į greitkelį.
Komentuoti: