Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Grigiškių ruožo rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fulgur
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Iš vienos dalies Grigiškių į kitą, per Moluvėnų mazgą papildomi 7,8 km.

    Atvaizdas
    Taip kaip jūs pažymėjote niekas nevažiuoja. Aš Ukmergės g. pažymėjau per žalią juostą du taškus ir man paskaičiavo 3,87 km. Ar dėl to reikia dar vieno šviesoforo? Ne.

    Važiuoja iš konkretaus taško į konkretų. Tai ir pamatuokite alternatyvas. Pvz. Savanorių žiedas - konkretus taškas Grigiškėse.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Iš vienos dalies Grigiškių į kitą, per Moluvėnų mazgą papildomi 7,8 km.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Nėra papildomų 4 km.

    12,6 (per Mūrinę Vokę) ir 10,9 (dabartinis nesaugus apsisukimas) jei įvesti sąlyginiai adresai:
    Miško g. 40, 27103 Grigiškės, Vilniaus m. sav. (tikslas)
    Gariūnų g. 45, 02300 Vilnius, Vilniaus m. sav. (išvykimo vieta)

    T.y. 1,7 km papildomai lyginant su Didžiulio apsisukimu.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    O čia iki viaduko tik pusantro kilometro, greitis 100, bet panaikinti negalima?
    Dabar yra iki apsisukimo 2 km, iki viaduko dar 2 ir + atgal. Bus 8 km.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Naikint ir tik naikint.

    Štai pavyzdžiui prieš 7-8 metus prie Klaipėdos A13 kelyje panaikino pasukimus į "Žaliąjį slėnį", gyventojai dabar važinėja 4km iki artimiausio viaduko ir 4km atgal. Viso 8km ratas susidaro. Kelias 2+2, greitis 90 km/h.

    Kodėl panaikino? Atsakymas paprastas - kad vilniečiams saugiau ir greičiau nuskrist į Palangą.

    O čia iki viaduko tik pusantro kilometro, greitis 100, bet panaikinti negalima?

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Taip.

    Kuras + papildoma nebūtina tarša + laikas, kurį galima būtų praleisti prasmingiau bei naudingiau tiek sau, tiek valstybei mokesčių pavidalu

    Važinėju kasdien per tą apsisukimą, kartais dienom ir visada po darbo - avariją mačiau vieną kartą - situacija jau aukščiau paminėta - laukiančiam eilėje įvažiavo subinėn.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Nesaugus, bet papildomi 4 kilometrai irgi ne išeitis.
    Labai nubiednietum papildomai pravažiavęs 4km.?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tiek metų jau ten tas apsisukimas yra, pabus dar metus.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Kad čia kaip tik bad news nes tas apsisukimas yra labai nesaugus.
    Nesaugus, bet papildomi 4 kilometrai irgi ne išeitis.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Ar Vilniaus-Kauno autostrados dalis Grigiškėse šiuo metu yra greitkelis?
    Nėra greitkelis.
    Greitis į Kauną l.a. 100. Į Vilnių 100, trumpa atkarpa - 80.


    Kadangi nėra greitkelis, tai gali:
    - vykti tempimas (buksyravimas),
    - važiuoti traktoriai,
    - važiuoti dviračiai.

    Dėl šių priežasčių manau ir ateityje išliks ne greitkelis (ne dėl greitčio, o dėl ribojimų sukeliamų greitkelio statusu).

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Ar Vilniaus-Kauno autostrados dalis Grigiškėse šiuo metu yra greitkelis?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tuo labiau, kad ten, nors ir atrodo, kad nesaugu, kažkokių tai rimtų nelaimių per visus tuos kelis metus nebuvo. O pas mus, kol neįvyksta, tol nieko ir nedaro. Dažniausiai.
    Techninių avarijų ten būna daug. Ir daugiausia ne dėl pačių apsisukančių, o dėl to, kad kartais "uodega" trukdo eismą dar ten kur leidžiami 100 km/h. Nežinantys įsibėgėja, o po to staigiai turi persirikiuoti į 1-ą juostą. Mane patį fūra vos ne "nunešė", gerai kad nusukau į avarinę juostą. Plius, ten ant kalniuko nesimato kas vyksta iš tolo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tuo labiau, kad ten, nors ir atrodo, kad nesaugu, kažkokių tai rimtų nelaimių per visus tuos kelis metus nebuvo. O pas mus, kol neįvyksta, tol nieko ir nedaro. Dažniausiai.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Dėl vienerių metų ar mažiau to tikrai niekas nedarys.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Na ir kokie yra tie būdai? Greičio sumažinimas iki 50 tikrai saugumo nepridės, nes dėl keliasdešimties metrų ten tikrai 95% vairuotojų tiek nelėtins.
    Būtent, sumažinti iki 60 km/h. "Tarkas" įrengti. Padaryti realiai veikiančias kameras, susiaurinti važiuojamąją dalį, dažniau policija pabudėti galėtų.

    Komentuoti:


  • Corsaro
    replied
    Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
    „Panevėžio keliai“ pasirašė Grigiškių transporto mazgo III etapo rekonstrukcijos darbų sutartį
    Is kur tokios zinios?

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Na ir kokie yra tie būdai? Greičio sumažinimas iki 50 tikrai saugumo nepridės, nes dėl keliasdešimties metrų ten tikrai 95% vairuotojų tiek nelėtins.
    Bet kuriuo atveju, apsisukimo naikinti negalima, kol nebaigtas III rekonstrukcijos etapas. Kai kuriems Grigiškių gyventojams tikrai gausis per didelis ratas važiuoti apsisukti iki Moluvėnų.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Saugumą galima padidinti nenaikinant apsisukimo, kuris tikrai reikalingas, kol nebus galutinai sutvarkytas ruožas Grigiškėse.
    Na ir kokie yra tie būdai? Greičio sumažinimas iki 50 tikrai saugumo nepridės, nes dėl keliasdešimties metrų ten tikrai 95% vairuotojų tiek nelėtins.

    Komentuoti:


  • Qbazzz
    replied
    „Panevėžio keliai“ pasirašė Grigiškių transporto mazgo III etapo rekonstrukcijos darbų sutartį

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Kad čia kaip tik bad news nes tas apsisukimas yra labai nesaugus.
    Saugumą galima padidinti nenaikinant apsisukimo, kuris tikrai reikalingas, kol nebus galutinai sutvarkytas ruožas Grigiškėse.

    Komentuoti:

Working...
X