Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Grigiškių ruožo rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Corsaro
    replied
    Paskutines zinios is LAKD:

    Ar jau baigėsi Grigiškių transporto mazgo III etapo konkursas? Jei taip, kas laimėtojas ir kada prasidės darbai? Ačiū ( 2016-07-10 )

    Šių metų liepos 11 d. įvyko vokų su kainomis atplėšimas. Šiuo metu vyksta gautų pasiūlymų, gautų šiam pirkimui, vertinimo procedūra. Darbus planuojama pradėti apie rugsėjo mėn.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Gal jau aiškūs konkurso rezultatai?
    Pasiūlymų pateikimo terminas buvo 2016-06-16. Atrodo, kad konkurso iš naujo nepaskelbė. Jei viskas praeis gerai manau per kelis mėnesius galima tikėtis sutarties sudarymo, bet kiekvienas atvejis individualus.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Gal jau aiškūs konkurso rezultatai?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Link rudens gal pradės kapstyti. Jei vėl neiškils nenumatytų kliūčių.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Stingray Rodyti pranešimą
    Sveiki, gal zinote kokia situacija del III etapo? Gal visgi ledai jau pajudejo?
    2016.04.21 19:42
    Ko dar naujesnio tikiesi?

    Komentuoti:


  • Stingray
    replied
    Sveiki, gal zinote kokia situacija del III etapo? Gal visgi ledai jau pajudejo?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Šiek tiek nutolstant nuo temos. Grigiškėse planuotas tikras aplinkkelis Žalvarnių g. su tiltu per Vokę į Šviesos g. ir galimu nauju įjungimu į Dėdeliškes KK 4731. (nerandu dabar planų i-nete).

    Bet... viskas nugrūsta į tolimus stalčius.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Žiedas čia netinka. Iš A1 išvažiuojantys prieš žiedą turės dažnai sustoti, o dabar jie turės pirmumą prieš tuos, kurie važiuoja iš po tilto per Vokę. Aišku, tokia sankryža ir mažas radiusas sukat 180 kampu nieko gero, todėl ateityje tikrai teks pertvarkyti, pertvarkant Paupio g. jungtį su A1. Iš viso Paupio gatvė neturėtų turėti jungties su A1. Verčiau pastatyti tiltelį per Vokė ir sujungti Paupio g. su Statybininkų g. ties garažais Statybininkų gatvėje.

    Bet kokiu atveju daromas visiška nesąmonė. Nuvažiavimas po tiltu po Voke ir išvažiavimas iš po jo į A1 turėtų būti atskiras nuo naujojo tilto per Vokės tvenkinį.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Corsaro Rodyti pranešimą
    Nelabai suprantu šios sankryžėlės. Negi negalima čia mini žiedo padaryti?
    Vietos trūksta, dar 10 metų teisimės su privatininkais.

    Komentuoti:


  • Corsaro
    replied
    Nelabai suprantu šios sankryžėlės. Negi negalima čia mini žiedo padaryti?

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Paskelbtas III etapo konkursas

    Transeuropinio tinklo kelio E85 (Vilnius–Kaunas–Klaipėda) rekonstravimas. Grigiškių transporto mazgo rekonstrukcija. III etapas

    Pasiūlymų pateikimo terminas: 2016-06-16

    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp

    Brėžiniai
    Džiugios žinios. Kiek panašu iš brėžinių, tai po rekonstrukcijos Grigiškių ruožas bus su greitkelio ženklu.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Paskelbtas III etapo konkursas

    Transeuropinio tinklo kelio E85 (Vilnius–Kaunas–Klaipėda) rekonstravimas. Grigiškių transporto mazgo rekonstrukcija. III etapas

    Pasiūlymų pateikimo terminas: 2016-06-16

    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp

    Brėžiniai
    Paskutinis taisė Xedos; 2016.04.21, 18:46.

    Komentuoti:


  • grigiskinis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Ar tikrai didelis poreikis to jungiamojo kelio, kai yra net 2 įvažiavimai iš skirtingų miesto pusių? Galima pravažiuoti Kovo 11-osios gatve. O apsisukimo už Grikiškių jau irgi greitai nebeliks, galite nepergyventi, vakar mačiau darbai gana sparčiai juda.
    Ir kaipgi galima Kovo 11-osios gatve pravažiuoti į Kranto g, į Lentvarį ? Dabar darbo dienomis tarp 17-18 val apsisukimui ties tvirtove išsiriuoja vos ne pusės km eilė. Žinoma, labai paprasta tai išspręsti - tereikia uždaryti tą apsisukimą ir visi tegu važiuoja dar papildomus 4km. Bet kas mano kad tai teisingas sprendimas, tai jam galima palinkėti mėgautis žiburėlių vaizdu už atitvarų kai pas jį ar jo artimą tuos 8km važiuos greitoji arba gaisrinė, kai kiekviena sekundė svarbi. To pat galima palinkėt ir tiem kurie tikėdamiesi išpešt papildomai kelis tūkstančius sugeba 5 metam sustabdyt tokias statybas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Jei vieną trobą 10 metų griovė...

    Beje didžiausias debilizmas tame, kad jungiamasis kelias užsibaigs ties Mokyklos gatve. Nors logiškiausia jį pratęsti iki daugiaaukščio garažo ir normaliai sujungti su Šviesos g. Kaip ir buvo planuota prieš keliolika metų. Dabar ten purvynai.
    O kol kas visi dubasins pro polikliniką, ligoninę, mokyklą. Va čia tai aušto lygio planavimas.

    Bet stovi kita troba prie kryžiaus...
    Ar tikrai didelis poreikis to jungiamojo kelio, kai yra net 2 įvažiavimai iš skirtingų miesto pusių? Galima pravažiuoti Kovo 11-osios gatve. O apsisukimo už Grikiškių jau irgi greitai nebeliks, galite nepergyventi, vakar mačiau darbai gana sparčiai juda.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė grigiskinis Rodyti pranešimą
    o gal paprasčiausiai užbaikim tai kas senai turėjo būti padaryta ir tik po to naikinkim apsisukimus ?
    Jei vieną trobą 10 metų griovė...

    Beje didžiausias debilizmas tame, kad jungiamasis kelias užsibaigs ties Mokyklos gatve. Nors logiškiausia jį pratęsti iki daugiaaukščio garažo ir normaliai sujungti su Šviesos g. Kaip ir buvo planuota prieš keliolika metų. Dabar ten purvynai.
    O kol kas visi dubasins pro polikliniką, ligoninę, mokyklą. Va čia tai aušto lygio planavimas.

    Bet stovi kita troba prie kryžiaus...
    Paskutinis taisė Sula; 2016.04.14, 15:41.

    Komentuoti:


  • grigiskinis
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Ne. Padarykim kas 100 metrų po apsisukimą, va tada bus gerai
    o gal paprasčiausiai užbaikim tai kas senai turėjo būti padaryta ir tik po to naikinkim apsisukimus ?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė grigiskinis Rodyti pranešimą
    Kuo toliau tuo gražiau.. pabandžiau paskaičiuot - vienas auto per 5 m dėl beprasmiško važinėjimo iki tvirtovės ir atgal nuvažiavo mažiausiai 10 000 km. Nežinau tikslios statistikos kiek automobilių per parą ten apsisuka , bet manau sudėjus gausis milijonai kilometrų ir tūkstančiai tonų veltui sudeginto kuro... padarykim apsisukimą dar 4 km toliau - bus dar daugiau. Gal tada iki Vievio padarykim ? Kažkam juk apsimoka..
    Ne. Padarykim kas 100 metrų po apsisukimą, va tada bus gerai

    Komentuoti:


  • grigiskinis
    replied
    Parašė Stingray Rodyti pranešimą
    Kalbejau su Grigiskiu seniunaite, tai sake, kad III etapas, jos ziniomis, prasides birzelio pabaigoje ir tesis 22-26 menesius. + sake, kad pastacius Moluvenu viaduka, bus uzdarytas apsisukimas ties Tvirtove.
    Kuo toliau tuo gražiau.. pabandžiau paskaičiuot - vienas auto per 5 m dėl beprasmiško važinėjimo iki tvirtovės ir atgal nuvažiavo mažiausiai 10 000 km. Nežinau tikslios statistikos kiek automobilių per parą ten apsisuka , bet manau sudėjus gausis milijonai kilometrų ir tūkstančiai tonų veltui sudeginto kuro... padarykim apsisukimą dar 4 km toliau - bus dar daugiau. Gal tada iki Vievio padarykim ? Kažkam juk apsimoka..

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bet kokiu atveju, dėl to statybų darbai ir truks 2 metus. Nes tiltą pastatyti tai ne tas pats, kas trūkstamą jungtį ir nuvažiavimą įrengti.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Taigi tikriausiai Grigiškėse užtvanką griaus ir naują statys su tiltu. Ar naują tiltą šalia esamos užtvankos. Todėl ir ilgai.
    Niekas užtvankos negriaus. Šalia bus statomas naujas tiltas, o esamas tiltas/užtvanka bus perverstas pėsčiųjų tiltu.

    Komentuoti:

Working...
X