Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Grigiškių ruožo rekonstrukcija
Collapse
X
-
Taip, ten problemiškas įsukimas/išsukimas. Bet dabar lygtais nieko ten nenusimato. Tačiau toliau, atrodo, bus tvarkoma kelio danga Vilniaus kryptimi.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Gal pagaliau sutvarkys tą nesamoningą išvažiavimą ir greitėjimo juostą, nes posūkis toks status ir mažo spindulio, kad didesniam automobiliui nei lengvasis išsukant reikia įvažiuoti į pirmą eismo juostą.
Komentuoti:
-
Gal pagaliau sutvarkys tą nesamoningą išvažiavimą ir greitėjimo juostą, nes posūkis toks status ir mažo spindulio, kad didesniam automobiliui nei lengvasis išsukant reikia įvažiuoti į pirmą eismo juostą.Parašė Stingray Rodyti pranešimąNežinau ar atkreipėt dėmesį, bet ties Lukoilu, važiuojant į Vilniaus pusę pristatyta pilną ženklų (kol kas apvynioti juodu celofanu), bet šviečiasi, kad tai informaciniai ženklai apie kelio susiaurėjimą. Tie ženklai eina kone iki įdubos ties EMSI. Remontai kažkokie bus?
Komentuoti:
-
Nežinau ar atkreipėt dėmesį, bet ties Lukoilu, važiuojant į Vilniaus pusę pristatyta pilną ženklų (kol kas apvynioti juodu celofanu), bet šviečiasi, kad tai informaciniai ženklai apie kelio susiaurėjimą. Tie ženklai eina kone iki įdubos ties EMSI. Remontai kažkokie bus?
Komentuoti:
-
Norint sujungti Tvirtovės ir Gariūnų dvirtakius, reiktų platinti tiltą per Vokę. Arba statyti dvirtakį po autostrada kitoje upės pusėje, persikėlus per Vokę per senąjį tiltą Tiek iš senųjų Grigiškių, tiek iš pagrindinių kvartalų ir dabar galima patogiai išvažiuoti prie Tvirtovės dvirtakio.
Dviratininkams iš Vokės sodų norint patekti į pagrindines Grigiškes patogiausia per požemines perėjas. Arba ties stotele, arba ties užtvankos tiltu, naujasis apsisukimas po tiltu gaunasi papildomas lankas. Pirmu atveju išlendama iškart miestelyje, dvirtakio nereikia. Antru atveju galima pasinaudoti pėsčiųjų tiltu ir vėlgi patekti tiesiai miestelyje. Grubiai imant nuo degalinės prie A1 iki Grigiškių IKI - abu dviratininkams draugiški maršrutai gaunasi +/- tokio pačio ilgio kaip naujai statoma jungiamoji gatvė.
Iki Gariūnų dvirtakio patogiausia važiuoti Vilnietizz minėtų taku fabriko pusėje, prie EMSI pervažiuoti į kitą autostrados pusę ir tada į dvirtakį. Iš senųjų Grigiškių dviračiu daug patogiau važiuoti per pėsčiųjų tiltą, jungiamoji gatvė visiškai nepakeliui.
Nors ir neretai pro ten praminu, nematau jokios prasmės prie naujos jungiamosios gatvės statyti padoraus pločio dvirtakį. Bet geriau jokio, nei 1m pločio parodija.
Komentuoti:
-
Na, teisybės dėlei, Grigiškių ruožas neturi greitkelio ar automagistralės statuso. Be to, juk nutiesti dviračių takai tarp Gariūnų ir Grigiškių bei nuo miesto ribos Kauno link iki Tvirtovės. Logiški, kad jie turėtų būti sujungti tarpusavyje. Šiaip yra šioks toks "takas" Grigiškių ruože palei A1 kitapus gyvenvietės, tik jį reikėtų praplanti ir sutvarkyti jungtis su Grigiškių-Gariūnų ir Grigiškių-Tvirtovės takais. O šiaip tas takas yra visiškai saugus dviratininkams - atskirtas aukštu atitvaru nuo važiuojamosios dalies.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Logikos tame yra. LAKD rekonstruoja magistralinį kelią, kuriame jokių dviračių takų neturi būti. Takai dviračiams ir pėstiesiems turi būti pačioje gyvenvietėje, kurioje juos suprojektuoti ir įrengti turi miesto savivaldybė.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.10.29, 21:15.
Komentuoti:
-
Autobusai.Parašė Stingray Rodyti pranešimąKažkaip peržiūrinėjau šią temą ir nustebau radęs 2011 m. lapkričio mėn nuotrauką, kurioje Mokyklos g. beveik ideali. Padidėję automobilių srautai taip kelią sugadino?
Komentuoti:
-
Oho, gal ten VT stotelė bus tokia, nes projekte nieko panašaus nesimatė...Parašė Stingray Rodyti pranešimąTaip horizontalūs. Į tokius panašūs. Nustebau, kad su nedideliu, vizualiai matomu nuolydžiu į kelio pusę.
Komentuoti:
-
Ta prasme - horizontalūs??Parašė Stingray Rodyti pranešimąSveiki, šioje vietoje, per visą pėsčiųjų tako ilgį, nuo viaduko iki beveik Paupio g. yra ruošiami klojiniai maždaug 2 metrų aukštyje. Ten ką, bus kažkoks betoninis stogas einantiems šaligatviu???? Nelabai suprantu...
https://goo.gl/hLgLcH
Komentuoti:
-
O ten ar ne šlaito sutvirtinimo sienelė bus? Juk A1 yra ant pylimo, kurio šlaitu nutiesta nauja gatvė ir minėtas šaligatvis
Komentuoti:
-
Sveiki, šioje vietoje, per visą pėsčiųjų tako ilgį, nuo viaduko iki beveik Paupio g. yra ruošiami klojiniai maždaug 2 metrų aukštyje. Ten ką, bus kažkoks betoninis stogas einantiems šaligatviu???? Nelabai suprantu...
https://goo.gl/hLgLcH
Komentuoti:
-
Logikos tame yra. LAKD rekonstruoja magistralinį kelią, kuriame jokių dviračių takų neturi būti. Takai dviračiams ir pėstiesiems turi būti pačioje gyvenvietėje, kurioje juos suprojektuoti ir įrengti turi miesto savivaldybė.Parašė Sula Rodyti pranešimąTie daugiaaukščiai namai yra už pakastų garažų, tai triukšmo siena išlįstų vos keletą metrų ir praktiškai nieko neapsaugos. Ir šiaip ten tvarkos trūksta.
Beje, LAKD irgi meistriškai veikia. Svarstyme aš užklausiau, kur dviračių takai. Atrašė, kad šiuo projektu jie tiesiog nenumatomi.
:
Komentuoti:
-
Tie daugiaaukščiai namai yra už pakastų garažų, tai triukšmo siena išlįstų vos keletą metrų ir praktiškai nieko neapsaugos. Ir šiaip ten tvarkos trūksta.
Beje, LAKD irgi meistriškai veikia. Svarstyme aš užklausiau, kur dviračių takai. Atrašė, kad šiuo projektu jie tiesiog nenumatomi.
:
Komentuoti:
-
Sienelė skirta to penkiaukščio apsaugai, o ne daugiaaukštei aikštelei. Ar žurnaliūgos mano, kad tik ties namu reikia statyti sieneles, o šiek tiek toliau lygiagrečiai keliui jau nereikia, nes garsas taip nesklinda? Kas dėl likusių tų kelių daugiaaukščių, tai jie yra pakankamai toli nuo kelio, bet to tarp jų ir kelio yra požeminiai garažai su supiltu žemių kaupu, kuris ir atlieka sienelės funkcijas.Paskutinis taisė Al1; 2017.10.29, 08:34.
Komentuoti:
-
Kuriozas Grigiškėse: nuo triukšmo saugo mašinas, o ne žmones
https://auto.lrytas.lt/naujienos/201...mones-3017587/
Komentuoti:
-
Vakar važiavau 1 nakties iš Lentvario tai darbai vyko visu pajegumu su bent 20 darbininkų.Parašė Gyventoja Rodyti pranešimą
Taip. Matyt, nespėja su terminais, nes vakar vėlai vakare dirbo ir šiandien nuo 7 ryto darbus pradėjo.
Komentuoti:
-
Taip. Matyt, nespėja su terminais, nes vakar vėlai vakare dirbo ir šiandien nuo 7 ryto darbus pradėjo.Parašė Stingray Rodyti pranešimąO kada planuojami darbai baigti? Lapkričio 13 d.?
Komentuoti:
Komentuoti: