Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Grigiškių ruožo rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zorro
    replied











    Komentuoti:


  • Zorro
    replied










    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Ar jau atidarytas eismas naujais keliais, ar eilinį kartą nukeltas atidarymas?
    Gal ryt, ar poryt.
    Šiandien vakarop.











    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nukeltas, dar visokie smulkūs darbai nebaigti.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Ar jau atidarytas eismas naujais keliais, ar eilinį kartą nukeltas atidarymas?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

    Miesto?
    Turėtų šią savaitę Sįsp pateikti jau galutinius variantus dėl trasos korekcijų.
    Taip, miesto.
    Dėl tarpmiestinių lieka neaišku.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Dabar ten kamšatis susidaro dėl gariūninkų apsisukinėjimo ir dėl vakarinio kamščio Oslo g.
    Pirmąją problemą turėtų spręsti viadukas Gariūnuose. Antrąją - praplatinimas Oslo g. išsišakojime į Vakarinį aplinkkelį ir Lazdynus.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Iki šiol taip ir neaišku kaip važiuos autobusai?
    Miesto?
    Turėtų šią savaitę Sįsp pateikti jau galutinius variantus dėl trasos korekcijų.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    O kaip idėja naikinti tiesioginį nuvažiavimą nuo Gariūnų g. link Žemųjų Panerių? Nukreipiant eismą per Pirklių g. ir Maxima Bazė? Tada būtų galima esamos nuovažos į Gariūnus lėtėjimo juostą prailginti iki greitkelio standartų.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    2018 m. (reik tikėtis) bus pradėta tvarkyti kelio Kaunas-Vilnius greitėjimo/lėtėjimo juostas. Darbai apims ruožą nuo A4/A16 (Galvės g.) sankryžos ties Žemaisiais Paneriais ir baigsis netoli sankryžos su A6. Tai reik tikėtis sprendinių ir su Gariūnų sankryža. Greitkelis, manau, turėtų prasidėti už sankryžos su Galvės g.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Jokio fizinio atskytimo ten būti negali, nes ta juosta ant viaduko yra ir kartu greitėjimo juosta iš Kirtimų g. nuo Gariūnų išvažiuojantiems ant A1. Ten vienintelis racionalus variantas yra daryti didesnę kilpą nusukantiems iš A1 į Kritimų g.


    Taip, lėtėjančių ir greitėjančių konfliktas liktų, bet jis vyktų esant mažesniam judėjimo greičiui.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Pradžiai užtektų uždaryti nuvažiavimą iškart už viaduko ir naudoti jau esantį tolimesnį nuvažiavimą. Papildomų poros šimtų metrų turėtų užtekti, kad nesusidarytų uodega ant A1. Tuo pačiu būtų galima pailingti greitėjimo juostą iš Kirtimų gatvės.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jokio fizinio atskytimo ten būti negali, nes ta juosta ant viaduko yra ir kartu greitėjimo juosta iš Kirtimų g. nuo Gariūnų išvažiuojantiems ant A1. Ten vienintelis racionalus variantas yra daryti didesnę kilpą nusukantiems iš A1 į Kritimų g.



    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
    Labai neblogos naujienos dėl mėlyno ženklo, man tik neramu dėl to, kad sankryža-viadukas su Kirtimų gatve turi tokias trumpas greitėjimo juostas ir tiek daug konfliktinių situacijų rizikos, kad ten "greitkelis" ir baigsis...
    Visus konfliktus galima būtų izoliuoti nuo "greitkelio" nelabai grakščiu sprendimu - fiziškai atskiriant kraštinę dešinę greitėjimo/lėtėjimo juostą nuo kairiau esančių juostų. Taip visas išsukantis-įsukantis srautas būtų suvestas į vieną juostą, tad greitis būtų ypač mažas (50 km/h) - taip valdant galimų konfliktų žalą, bet "greitkelis" galėtų judėti netrukdomai.
    Šis "sprendimas" yra mano fantazija - reiktų modeliuoti srautus ir žiūrėti ar fiziškai srautas sukantis link Gariūnų gebėtų tilpti į vieną juostą.

    Nebūčiau tikras ar konkrečiai šioje vietoj tai reikalinga.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Turiu kvailą klausimą. Kuo skiriasi šita sankryža...
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    nuo šitos?
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Kodėl pagrindinio kelio krypties ženklai skiriasi? Vienu atveju priimam, kad kryptis lygiagreti, o kitu, kad pakrypus 45 laipsniais, nors sankryžos praktiškai identiškos.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2017.11.13, 09:33.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
    Labai neblogos naujienos dėl mėlyno ženklo, man tik neramu dėl to, kad sankryža-viadukas su Kirtimų gatve turi tokias trumpas greitėjimo juostas ir tiek daug konfliktinių situacijų rizikos, kad ten "greitkelis" ir baigsis...
    Didesnė bėda ne trumpos greitėjimo juostos, o neretai susidaranti uodega norinčių nusukti nuo A1 link Gariūnų. Be to nusukimas yra ant kalniuko ir iš tolo sunkiai matosi situacija.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Labai neblogos naujienos dėl mėlyno ženklo, man tik neramu dėl to, kad sankryža-viadukas su Kirtimų gatve turi tokias trumpas greitėjimo juostas ir tiek daug konfliktinių situacijų rizikos, kad ten "greitkelis" ir baigsis...

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Iki šiol taip ir neaišku kaip važiuos autobusai?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Kaip suprantu pagal mėlyną ženklą - per Grigiškes skaitysis greitkelis? Įdomu ar iki pat Maximos bazės ar kaip. O kažkas neseniai aiškino, kad per Grigiškes niekada nebus greitkelio
    Tokie aiškinimai buvo nieko verti, nes pati rekonstrukcija ir buvo pradėta su tikslu pakelti kelio ruožo kategoriją ir padaryti greitkelį. O pratęsti būtų logiška iki sankryžos su Gatvės g., nes ir už Maxima bazės yra AM kategoriją atitinkanti atkarpa.
    Paskutinis taisė sleader; 2017.11.12, 20:30.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    http://s013.radikal.ru/i324/1711/44/878978852492.jpg

    Įdomu, o kam reikalingas šis "pusiasalis"? Nejaugi tiesiai negalima bus važiuoti?
    Kadangi tai šalutinis kelias, o pagrindinis eina didelio spindulio kreive, kad nesigautų smailaus kampo susikirtimas su pagridiniu keliu padaryta ši salelė. Keliams susikertant smailiu kampu, būna labai ribotas matomumas į kairę pusę, nes vairuotojui labai nepatogu pasisukti pažiūrėti. Be to vizualiai taip aiškiau suprantama, kad tai sankryža, kurioje reikia atkreipti dėmesį į pirmumo ženklus.

    Komentuoti:

Working...
X