Dabar ten kamšatis susidaro dėl gariūninkų apsisukinėjimo ir dėl vakarinio kamščio Oslo g.
Pirmąją problemą turėtų spręsti viadukas Gariūnuose. Antrąją - praplatinimas Oslo g. išsišakojime į Vakarinį aplinkkelį ir Lazdynus.
O kaip idėja naikinti tiesioginį nuvažiavimą nuo Gariūnų g. link Žemųjų Panerių? Nukreipiant eismą per Pirklių g. ir Maxima Bazė? Tada būtų galima esamos nuovažos į Gariūnus lėtėjimo juostą prailginti iki greitkelio standartų.
2018 m. (reik tikėtis) bus pradėta tvarkyti kelio Kaunas-Vilnius greitėjimo/lėtėjimo juostas. Darbai apims ruožą nuo A4/A16 (Galvės g.) sankryžos ties Žemaisiais Paneriais ir baigsis netoli sankryžos su A6. Tai reik tikėtis sprendinių ir su Gariūnų sankryža. Greitkelis, manau, turėtų prasidėti už sankryžos su Galvės g.
Jokio fizinio atskytimo ten būti negali, nes ta juosta ant viaduko yra ir kartu greitėjimo juosta iš Kirtimų g. nuo Gariūnų išvažiuojantiems ant A1. Ten vienintelis racionalus variantas yra daryti didesnę kilpą nusukantiems iš A1 į Kritimų g.
Taip, lėtėjančių ir greitėjančių konfliktas liktų, bet jis vyktų esant mažesniam judėjimo greičiui.
Pradžiai užtektų uždaryti nuvažiavimą iškart už viaduko ir naudoti jau esantį tolimesnį nuvažiavimą. Papildomų poros šimtų metrų turėtų užtekti, kad nesusidarytų uodega ant A1. Tuo pačiu būtų galima pailingti greitėjimo juostą iš Kirtimų gatvės.
Jokio fizinio atskytimo ten būti negali, nes ta juosta ant viaduko yra ir kartu greitėjimo juosta iš Kirtimų g. nuo Gariūnų išvažiuojantiems ant A1. Ten vienintelis racionalus variantas yra daryti didesnę kilpą nusukantiems iš A1 į Kritimų g.
Labai neblogos naujienos dėl mėlyno ženklo, man tik neramu dėl to, kad sankryža-viadukas su Kirtimų gatve turi tokias trumpas greitėjimo juostas ir tiek daug konfliktinių situacijų rizikos, kad ten "greitkelis" ir baigsis...
Visus konfliktus galima būtų izoliuoti nuo "greitkelio" nelabai grakščiu sprendimu - fiziškai atskiriant kraštinę dešinę greitėjimo/lėtėjimo juostą nuo kairiau esančių juostų. Taip visas išsukantis-įsukantis srautas būtų suvestas į vieną juostą, tad greitis būtų ypač mažas (50 km/h) - taip valdant galimų konfliktų žalą, bet "greitkelis" galėtų judėti netrukdomai.
Šis "sprendimas" yra mano fantazija - reiktų modeliuoti srautus ir žiūrėti ar fiziškai srautas sukantis link Gariūnų gebėtų tilpti į vieną juostą.
Nebūčiau tikras ar konkrečiai šioje vietoj tai reikalinga.
Kodėl pagrindinio kelio krypties ženklai skiriasi? Vienu atveju priimam, kad kryptis lygiagreti, o kitu, kad pakrypus 45 laipsniais, nors sankryžos praktiškai identiškos.
Labai neblogos naujienos dėl mėlyno ženklo, man tik neramu dėl to, kad sankryža-viadukas su Kirtimų gatve turi tokias trumpas greitėjimo juostas ir tiek daug konfliktinių situacijų rizikos, kad ten "greitkelis" ir baigsis...
Didesnė bėda ne trumpos greitėjimo juostos, o neretai susidaranti uodega norinčių nusukti nuo A1 link Gariūnų. Be to nusukimas yra ant kalniuko ir iš tolo sunkiai matosi situacija.
Labai neblogos naujienos dėl mėlyno ženklo, man tik neramu dėl to, kad sankryža-viadukas su Kirtimų gatve turi tokias trumpas greitėjimo juostas ir tiek daug konfliktinių situacijų rizikos, kad ten "greitkelis" ir baigsis...
Kaip suprantu pagal mėlyną ženklą - per Grigiškes skaitysis greitkelis? Įdomu ar iki pat Maximos bazės ar kaip. O kažkas neseniai aiškino, kad per Grigiškes niekada nebus greitkelio
Tokie aiškinimai buvo nieko verti, nes pati rekonstrukcija ir buvo pradėta su tikslu pakelti kelio ruožo kategoriją ir padaryti greitkelį. O pratęsti būtų logiška iki sankryžos su Gatvės g., nes ir už Maxima bazės yra AM kategoriją atitinkanti atkarpa.
Įdomu, o kam reikalingas šis "pusiasalis"? Nejaugi tiesiai negalima bus važiuoti?
Kadangi tai šalutinis kelias, o pagrindinis eina didelio spindulio kreive, kad nesigautų smailaus kampo susikirtimas su pagridiniu keliu padaryta ši salelė. Keliams susikertant smailiu kampu, būna labai ribotas matomumas į kairę pusę, nes vairuotojui labai nepatogu pasisukti pažiūrėti. Be to vizualiai taip aiškiau suprantama, kad tai sankryža, kurioje reikia atkreipti dėmesį į pirmumo ženklus.
Komentuoti: