Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Grigiškių ruožo rekonstrukcija
Collapse
X
-
Lyg ir baigta viskas. Keista, kad nekeičia viešojo transporto organizavimo ir neleidžia naująja atkarpa..
-
-
Ruožo rekonstrukcija kaip ir baigta, ar kas nors girdėti dėl viešojo transporto organizavimo pakeitimo baigus 3-ojo etapo Grigiškių ruožo rekonstrukciją?
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Pagrindinio kelio žymėjimas ties naujuoju tiltu irgi įdomus. Gerai, kad įrengė tą pristabdantį vingį važiuojantiems iš Grigiškių tiesiai. Bet kone kiekvieną kartą pravažiuodamas matau avarinių situacijų.
Komentuoti:
-
Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimąO atkreipėt dėmesį į KET kazusą - išvažiuojant per naują išvažiavimą iš Grigiškių į Vilniaus kryptį, dar prieš greitėjimo juostą įsigalioja "greitkelio" ženklas, jo kiti ženklai lyg nenucancelina iki pat Lukoilo, kai važiuojantiems nuo Kauno "greitkelis" pasinaikina dar prieš "tvirtovės" apsisukimą?
Šiaip LAKD feisbuke neseniai komentavo, kad netrukus "greitkelį" padarys nuo tilto per upelį, kur dabar yra Vilniaus/Grigiškių pabaigos ženklas, bet jei abiem kryptim, tai šis teiginys vis tiek prieštarautų išvažiavimo iš Grigiškių "greitkelio" ženkliukui.
Taip pat nemaloniai nustebino naujasis išsukimas į Grigiškes iš Kauno pusės/ įsukimas į Vilniaus pusę. Ar tik man vienam lėtėjimo/greitėjimo juosta atrodo labai siaura, o posūkiai labai statūs ir reikia gerokai pristabdyti. Išsukti jei fūra važiuoja pirma juosta nėra labai jauku.. Aišku n kartų geriau nei legendinis senasis tiltukas
Pagrindinio kelio žymėjimas ties naujuoju tiltu irgi įdomus. Gerai, kad įrengė tą pristabdantį vingį važiuojantiems iš Grigiškių tiesiai. Bet kone kiekvieną kartą pravažiuodamas matau avarinių situacijų.
Komentuoti:
-
Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimąO atkreipėt dėmesį į KET kazusą - išvažiuojant per naują išvažiavimą iš Grigiškių į Vilniaus kryptį, dar prieš greitėjimo juostą įsigalioja "greitkelio" ženklas, jo kiti ženklai lyg nenucancelina iki pat Lukoilo, kai važiuojantiems nuo Kauno "greitkelis" pasinaikina dar prieš "tvirtovės" apsisukimą?
Šiaip LAKD feisbuke neseniai komentavo, kad netrukus "greitkelį" padarys nuo tilto per upelį, kur dabar yra Vilniaus/Grigiškių pabaigos ženklas, bet jei abiem kryptim, tai šis teiginys vis tiek prieštarautų išvažiavimo iš Grigiškių "greitkelio" ženkliukui.
Be to greitėjimo/letėjimo juostos tragiškai per trumpos ir ten, ir ties K-Circle.
Komentuoti:
-
O atkreipėt dėmesį į KET kazusą - išvažiuojant per naują išvažiavimą iš Grigiškių į Vilniaus kryptį, dar prieš greitėjimo juostą įsigalioja "greitkelio" ženklas, jo kiti ženklai lyg nenucancelina iki pat Lukoilo, kai važiuojantiems nuo Kauno "greitkelis" pasinaikina dar prieš "tvirtovės" apsisukimą?
Šiaip LAKD feisbuke neseniai komentavo, kad netrukus "greitkelį" padarys nuo tilto per upelį, kur dabar yra Vilniaus/Grigiškių pabaigos ženklas, bet jei abiem kryptim, tai šis teiginys vis tiek prieštarautų išvažiavimo iš Grigiškių "greitkelio" ženkliukui.
Komentuoti:
-
Kad nebūtų autobusų stotelių prie magistralinio kelio, jos turi būti iškeltos arčiau miestelių. O kiek jų dar liko neiškeltų tai nežinau
Komentuoti:
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Vietoje buvusio automobilio tiltuko dabar bus naudojamas kaip pėsčiųjų?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąJau pilnai veikia virš poros savaičių.
Komentuoti:
-
Komentuoti:
Komentuoti: