Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Grigiškių ruožo rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ssnaiperis
    replied
    Lyg ir baigta viskas. Keista, kad nekeičia viešojo transporto organizavimo ir neleidžia naująja atkarpa..

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    O pačias požemines perėjas atnaujino?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied









    Komentuoti:


  • Zorro
    replied








    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Ruožo rekonstrukcija kaip ir baigta, ar kas nors girdėti dėl viešojo transporto organizavimo pakeitimo baigus 3-ojo etapo Grigiškių ruožo rekonstrukciją?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Pagrindinio kelio žymėjimas ties naujuoju tiltu irgi įdomus. Gerai, kad įrengė tą pristabdantį vingį važiuojantiems iš Grigiškių tiesiai. Bet kone kiekvieną kartą pravažiuodamas matau avarinių situacijų.
    Projekte iš viso buvo kiek kitokia konfigūracija. Ties naujuoju tiltu per Vokę kryžkelėje buvo planuojamos net trys juostos.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
    O atkreipėt dėmesį į KET kazusą - išvažiuojant per naują išvažiavimą iš Grigiškių į Vilniaus kryptį, dar prieš greitėjimo juostą įsigalioja "greitkelio" ženklas, jo kiti ženklai lyg nenucancelina iki pat Lukoilo, kai važiuojantiems nuo Kauno "greitkelis" pasinaikina dar prieš "tvirtovės" apsisukimą?
    Šiaip LAKD feisbuke neseniai komentavo, kad netrukus "greitkelį" padarys nuo tilto per upelį, kur dabar yra Vilniaus/Grigiškių pabaigos ženklas, bet jei abiem kryptim, tai šis teiginys vis tiek prieštarautų išvažiavimo iš Grigiškių "greitkelio" ženkliukui.
    Taip pat yra greitkelio pabaigos ženklas važiuojant nuo Vilniaus prie įvažiavimo į popieriaus fabriką. Pirmą kartą važiuodamas pagalvojau, kad pražiopsojau greitkelio ženklą prie maxima bazės. Važiuojant į Vilniaus pusę buvau 100% tikras, kad jau yra greitkelis ties Grigiškėmis. Įdomu jei būtų sustabadę už greičio viršijimą - ką būtų darę?

    Taip pat nemaloniai nustebino naujasis išsukimas į Grigiškes iš Kauno pusės/ įsukimas į Vilniaus pusę. Ar tik man vienam lėtėjimo/greitėjimo juosta atrodo labai siaura, o posūkiai labai statūs ir reikia gerokai pristabdyti. Išsukti jei fūra važiuoja pirma juosta nėra labai jauku.. Aišku n kartų geriau nei legendinis senasis tiltukas

    Pagrindinio kelio žymėjimas ties naujuoju tiltu irgi įdomus. Gerai, kad įrengė tą pristabdantį vingį važiuojantiems iš Grigiškių tiesiai. Bet kone kiekvieną kartą pravažiuodamas matau avarinių situacijų.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
    O atkreipėt dėmesį į KET kazusą - išvažiuojant per naują išvažiavimą iš Grigiškių į Vilniaus kryptį, dar prieš greitėjimo juostą įsigalioja "greitkelio" ženklas, jo kiti ženklai lyg nenucancelina iki pat Lukoilo, kai važiuojantiems nuo Kauno "greitkelis" pasinaikina dar prieš "tvirtovės" apsisukimą?
    Šiaip LAKD feisbuke neseniai komentavo, kad netrukus "greitkelį" padarys nuo tilto per upelį, kur dabar yra Vilniaus/Grigiškių pabaigos ženklas, bet jei abiem kryptim, tai šis teiginys vis tiek prieštarautų išvažiavimo iš Grigiškių "greitkelio" ženkliukui.
    LAKD dar kai ką ten turėtų tvarkyti. Nes ant kalno prie "Tvirtovės" aplamai greitis iki 80 apribotas visomis kryptimis. Vis dar yra ir autobusų sustojimas nevykusioje vietoje.
    Be to greitėjimo/letėjimo juostos tragiškai per trumpos ir ten, ir ties K-Circle.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    O atkreipėt dėmesį į KET kazusą - išvažiuojant per naują išvažiavimą iš Grigiškių į Vilniaus kryptį, dar prieš greitėjimo juostą įsigalioja "greitkelio" ženklas, jo kiti ženklai lyg nenucancelina iki pat Lukoilo, kai važiuojantiems nuo Kauno "greitkelis" pasinaikina dar prieš "tvirtovės" apsisukimą?
    Šiaip LAKD feisbuke neseniai komentavo, kad netrukus "greitkelį" padarys nuo tilto per upelį, kur dabar yra Vilniaus/Grigiškių pabaigos ženklas, bet jei abiem kryptim, tai šis teiginys vis tiek prieštarautų išvažiavimo iš Grigiškių "greitkelio" ženkliukui.

    Komentuoti:


  • pavilnojys
    replied
    Kad nebūtų autobusų stotelių prie magistralinio kelio, jos turi būti iškeltos arčiau miestelių. O kiek jų dar liko neiškeltų tai nežinau

    Komentuoti:


  • Rembo3
    replied
    tai kada Vilnius-Kaunas bus automagistralė, ko dar trūksta?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

    Vietoje buvusio automobilio tiltuko dabar bus naudojamas kaip pėsčiųjų?
    Taip

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Jau pilnai veikia virš poros savaičių.



    Vietoje buvusio automobilio tiltuko dabar bus naudojamas kaip pėsčiųjų?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kad nereikėtų valyti, kai užneš purvu.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą

    Didelis ačiū dizaino genijui parinkusiam šią nuotaikingą spalvų gamą

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied













    Komentuoti:


  • Zorro
    replied












    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Jau pilnai veikia virš poros savaičių.














    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Šiandien berods jau oficialiai atidarė.

    Komentuoti:


  • Stingray
    replied
    Vakar 18:30 atidarė, ženklus nuėmė. Iš Valų super (y)

    Komentuoti:

Working...
X