Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę
Collapse
X
-
Ten baisu... Kaip neprikelti lygiagretaus kelio prieš uždarant magistralinį... Bet - nėra lėšų.
- 1 patinka
-
KK172 yra tik atskiri ruožai, kur nėra ištrupėję kelkraščiai.Parašė sleader Rodyti pranešimąReikia šiek tiek logiškai pagalvoti. Jeigu tai yra pavienės išdaužos, tai tikrai niekur nesiveš frezos remontui. Norint sutvarkyti su freza, reikia atsivežti pačią frezą, volą, savivartį frezuotam asfaltui išvežti. Čia baisiniai kaštai, jeigu reikia užtaisyti vieną ar kitą duobę ilgoje atkarpoje.
Du ruožai yra labai prastos būklės - tarp Glitiškių ir Vilniaus - Molėtų rajonų ribos bei už Kazokų link Molėtų.
Problema ta, kad senasis kelias nebuvo suremontuotas iš anksto, prieš padidėjant automobilių srautui dėl A14 rekonstrukcijos. Dabar lieka tik tikėtis, kad iki rekonstrukcijos pabaigos neatsitiks kokia rimtesnė nelaimė.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Labas rytas,Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
ten kur "maikę plėšiau" esu atsakęs kaip važiuočiau, bet nepatiko atsakymas, tada įkėlei į kitą tema, vėl nepatiko įkėlei į trečią temą.
Tai gal pasiliekam šioje temoje? Priremk šitoje temoje ir vartykis iš šito savo teiginio:
Kaip ir žadėjau įkelsiu daugiau foto kai pravažiuosiu pro tavo teiginiu pasaulio skyles.Taip, kaip užtaisytos duobės, duobes remontuoja ryzzyne, ir kitose pasaulio skylėse...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Reikia šiek tiek logiškai pagalvoti. Jeigu tai yra pavienės išdaužos, tai tikrai niekur nesiveš frezos remontui. Norint sutvarkyti su freza, reikia atsivežti pačią frezą, volą, savivartį frezuotam asfaltui išvežti. Čia baisiniai kaštai, jeigu reikia užtaisyti vieną ar kitą duobę ilgoje atkarpoje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Kokie įrodymai prirėmė mane šįkart?
Kada kokie nors įrodymai prirėmė mane anksčiau?
Dabar tu pasivartyk.
Paskutinis taisė goolfietis; 2025.10.13, 10:18.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kai nufrezuoja smulkias duobeles gaunasi bardakas su aštriais kampais, o kai tiesiog užpili košės lyg tvarkingiau einasi eismo organizavimas. Gerai yra formuoti lopus, kad jie būtų didelio ploto. Pvz. autostradoj ar net magistraliniuose keliuose geriau košių nedėt.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąŠiaip juokinga, kad tie patys, kurie čia su šūdais maišo greitą duobių užlopymą būtų patys pirmi piktintis, jei tame kelyje dabar duobes pradėtų tvarkyti frezuojant. Na, „pagrindiniam plente vieni šviesoforai, senajame išfrezuotos duobės, radarų direkcija išprotėjo, kaip pravažiuot????“, ar kažkaip panašiai.
Geriausia tiesiog spėti atlikt normalų ištisinį asfaltavimą, o ne knistis su tais košių pylimais.Paskutinis taisė PoDV; 2025.10.11, 00:37.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip juokinga, kad tie patys, kurie čia su šūdais maišo greitą duobių užlopymą būtų patys pirmi piktintis, jei tame kelyje dabar duobes pradėtų tvarkyti frezuojant. Na, „pagrindiniam plente vieni šviesoforai, senajame išfrezuotos duobės, radarų direkcija išprotėjo, kaip pravažiuot????“, ar kažkaip panašiai.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kokie įrodymai prirėmė mane šįkart?Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Patvirtinu, kad Vokietija ir Italija kai kur yra pasaulio skylės (ten kur remontuoja kelius taip, kaip ruzzijoje).
Dabar gali įdėti tokių pavyzdžių? Ar vėl vartysies iš kiemo paukščio, kaip darai visada, kai priremia įrodymai?
Kada kokie nors įrodymai prirėmė mane anksčiau?
Aš ir keletas kitų forumo dalyvių laikosi nuomonės, kad taip normalu greitai, pigiai ar tam tikro lygio kelią suremontuoti.
Tokį būdą (Lopeta su asfaltu) ar frezavimas ir asfaltavimas naudoja visos pasaulio šalys.
Tavo teiginys, kad taip daro tik ruzzijoje ir kitose skylėse.
Dabar jau po ginčų pridedami žodžiai "masiškai", būtinai kelias dviejų juostų, būtinai dažytas ir t.t.. Tai jau yra vartymasis iš gaidžio!
Skylė JAV:
https://maps.app.goo.gl/ovBn5h786LtAAGwZ6?g_st=ac
Vaizdas iš Google 2023m Vokietijoje.
https://maps.app.goo.gl/PT1Jrkg7PiyjNaGV7?g_st=ac
Vaizdas toje pačioje vietoje užvakar, skylė su metais didėja, tai dameta lopetą asfalto matyt kasmet (sorry už kokybę):
Pakentėk, šiemet dar tikrai būsiu Vokietijoje, Prancūzijoje ir Italijoje, specialiai tau nufotografuosime.
Dabar tu pasivartyk.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Patvirtinu, kad Vokietija ir Italija kai kur yra pasaulio skylės (ten kur remontuoja kelius taip, kaip ruzzijoje).Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Pirmiau tu atsakyk į klausimą kurį uždaviau ir patvirtink ar paneig savo teiginį, kad Vokietija, Italija ir kitos šalys yra pasaulio skylės, nes irgi kai kur naudoja tokią technologiją.
Dabar gali įdėti tokių pavyzdžių? Ar vėl vartysies iš kiemo paukščio, kaip darai visada, kai priremia įrodymai?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Miestuose esu matęs (ypač depresyviuose industriniuose), man įdomu kur užmiestyje dviejų eismo juostų keliuose su žymėjimu thomciusmatė tokių lopymų. Italija - galbūt, ten valdiški keliai nelabai. Bet Vokietijoje, masiškai? Sunku patikėti.Parašė sleader Rodyti pranešimąSiaip Vokietijoje uzmiescio keliai pakankamai geri. Ten prasto remonto pavyzdziu sunkiai pavyksta prisiminti. Bet miestuose, tai pas juos galima nesunkiai daug perliuku surasti:
K52 – „Google“ žemėlapiai
110 Scheffelstraße – „Google“ žemėlapiai
P.S. Tikiu kad dabar pasėdės pusvalandį ir galbūt kokį pavyzdį suras. Problema tame kad ten tai išimtinė situacija, kurią dar pabandyk surasti, pas mus gi tai ant kiekvieno kampo. Galima tiesiog random mesti tašką ant SW ir surasi.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Siaip Vokietijoje uzmiescio keliai pakankamai geri. Ten prasto remonto pavyzdziu sunkiai pavyksta prisiminti. Bet miestuose, tai pas juos galima nesunkiai daug perliuku surasti:
K52 – „Google“ žemėlapiai
110 Scheffelstraße – „Google“ žemėlapiai
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ne, reikia būtent iš Vokietijos. Ir ne pavienio atvejo iš kokios nors skylės, o kur jie būtų masiškai naudojami. Nes aš daug kartų buvęs Vokietijoje (paskutinį kartą prieš pusantro mėnesio) ir kažkaip nelabai mačiau tokių dalykų. Aišku aš specialiai to nesistengiau fiksuoti, bet dabar gal pusvalandį skyriau pavažinėjimui per SW, tai net rytuose nieko panašaus neradau. Todėl tokiems skambiems žodžiams norėtųsi bent kažkokių įrodymų.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
O iš Italijos nereikia?
Dar vienam reikia įrodymų? Jeigu pateiksiu bus ramiau?
Ar ir tu nesi buvęs Europoje, kaip veikėjas kuris kaip suprantu iš jo pasisakymo buvęs tik ruzzijoje, nes tik ten ir LT matęs tokį taisymo būdą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O iš Italijos nereikia?Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
O galima tokių "taisymo" pavyzdžių iš Vokietijos?
Papildysiu - norėtųsi panašaus lygio (dviejų juostų, su ženklinimu) kelyje, o ne kur nors viduryje laukų.
Dar vienam reikia įrodymų? Jeigu pateiksiu bus ramiau?
Ar ir tu nesi buvęs Europoje, kaip veikėjas kuris kaip suprantu iš jo pasisakymo buvęs tik ruzzijoje, nes tik ten ir LT matęs tokį taisymo būdą.
Komentuoti:
-
O galima tokių "taisymo" pavyzdžių iš Vokietijos?Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Pirmiau tu atsakyk į klausimą kurį uždaviau ir patvirtink ar paneig savo teiginį, kad Vokietija, Italija ir kitos šalys yra pasaulio skylės, nes irgi kai kur naudoja tokią technologiją.
Papildysiu - norėtųsi panašaus lygio (dviejų juostų, su ženklinimu) kelyje, o ne kur nors viduryje laukų.Paskutinis taisė Maalinauskas; 2025.10.10, 14:38.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pirmiau tu atsakyk į klausimą kurį uždaviau ir patvirtink ar paneig savo teiginį, kad Vokietija, Italija ir kitos šalys yra pasaulio skylės, nes irgi kai kur naudoja tokią technologiją.Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Šita duobė užlopyta pagal technologiją? Tada atsakyk į klausimą, kam kelininkai varginasi frezuodami duobes su frezomis, užpjaudinėja aštrias briaunas ir t.t.?
Komentuoti:
-
Iš pradžių atvažiavo kelininkai - apsimetėliai su frezom, sutaisė ne pagal technologija, po poros metų atvažiavo profesionalai, ir pataisė jų darbą...Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Normaliai darant užtenka prikrėst košės duobėn ir su šiukšliavežės ratu užtrint. Buvo ir video internetuose, nerandu ant greičio.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Normaliai darant užtenka prikrėst košės duobėn ir su šiukšliavežės ratu užtrint. Buvo ir video internetuose, nerandu ant greičio.Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Šita duobė užlopyta pagal technologiją? Tada atsakyk į klausimą, kam kelininkai varginasi frezuodami duobes su frezomis, užpjaudinėja aštrias briaunas ir t.t.?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šita duobė užlopyta pagal technologiją? Tada atsakyk į klausimą, kam kelininkai varginasi frezuodami duobes su frezomis, užpjaudinėja aštrias briaunas ir t.t.?Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Čia faktas ar spėjimas? Vokietija, Italija ta pati Lenkija naudoja tokį remonto tipą. Tai šitos šalys ir pasaulio skylės?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Čia faktas ar spėjimas? Vokietija, Italija ta pati Lenkija naudoja tokį remonto tipą. Tai šitos šalys ir pasaulio skylės?Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
..
Taip, kaip užtaisytos duobės, duobes remontuoja ryzzyne, ir kitose pasaulio skylėse...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Iš prastesnių magistralinių kelių reikia paminėti vieną A6 atkarpą Zarasų rajone tarp Degučių ir Daugailių.
A11 vienoje atkarpoje ties Plunge ar Telšais yra pavojingas įdubimas, kur galima nulėkti į kelkraštį.
O iš krašto kelių - tai siaurieji kelia su asfalto danga iki 5 metrų - KK105 Pirčiupiai- Eišiškės,
Jau beveik rekonstruoti tame gėdos sąraše buvę keliai KK176 Pirčiupiai - Jašiūnai, KK 221 Vievis -Semeliškės.
Vyksta KK179 Dusetos - Degučiai - Salakas darbų pirkimai.
KK173 Pabradė - Joniškis - Molėtai (atskirais etapais pradėtas rekonstruoti)

KK211 Linkuva - Žeimelis (buvau pernai, padėtis nepagerėjo)

Matytas baisiausias kelias yra KK211 Joniškio rajone - tarp Kriukų ir Žeimelio
- 9 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: