Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fulgur
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    KK172 yra tik atskiri ruožai, kur nėra ištrupėję kelkraščiai.
    Du ruožai yra labai prastos būklės - tarp Glitiškių ir Vilniaus - Molėtų rajonų ribos bei už Kazokų link Molėtų.
    Problema ta, kad senasis kelias nebuvo suremontuotas iš anksto, prieš padidėjant automobilių srautui dėl A14 rekonstrukcijos. Dabar lieka tik tikėtis, kad iki rekonstrukcijos pabaigos neatsitiks kokia rimtesnė nelaimė.​​​​​​
    Ten baisu... Kaip neprikelti lygiagretaus kelio prieš uždarant magistralinį... Bet - nėra lėšų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Reikia šiek tiek logiškai pagalvoti. Jeigu tai yra pavienės išdaužos, tai tikrai niekur nesiveš frezos remontui. Norint sutvarkyti su freza, reikia atsivežti pačią frezą, volą, savivartį frezuotam asfaltui išvežti. Čia baisiniai kaštai, jeigu reikia užtaisyti vieną ar kitą duobę ilgoje atkarpoje.
    KK172 yra tik atskiri ruožai, kur nėra ištrupėję kelkraščiai.
    Du ruožai yra labai prastos būklės - tarp Glitiškių ir Vilniaus - Molėtų rajonų ribos bei už Kazokų link Molėtų.
    Problema ta, kad senasis kelias nebuvo suremontuotas iš anksto, prieš padidėjant automobilių srautui dėl A14 rekonstrukcijos. Dabar lieka tik tikėtis, kad iki rekonstrukcijos pabaigos neatsitiks kokia rimtesnė nelaimė.​​​​​​

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą


    Labas rytas,

    ten kur "maikę plėšiau" esu atsakęs kaip važiuočiau, bet nepatiko atsakymas, tada įkėlei į kitą tema, vėl nepatiko įkėlei į trečią temą.

    Tai gal pasiliekam šioje temoje? Priremk šitoje temoje ir vartykis iš šito savo teiginio:

    Taip, kaip užtaisytos duobės, duobes remontuoja ryzzyne, ir kitose pasaulio skylėse...
    Kaip ir žadėjau įkelsiu daugiau foto kai pravažiuosiu pro tavo teiginiu pasaulio skyles.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Reikia šiek tiek logiškai pagalvoti. Jeigu tai yra pavienės išdaužos, tai tikrai niekur nesiveš frezos remontui. Norint sutvarkyti su freza, reikia atsivežti pačią frezą, volą, savivartį frezuotam asfaltui išvežti. Čia baisiniai kaštai, jeigu reikia užtaisyti vieną ar kitą duobę ilgoje atkarpoje.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Kokie įrodymai prirėmė mane šįkart?
    Kada kokie nors įrodymai prirėmė mane anksčiau?

    Dabar tu pasivartyk.

    Attached Files
    Paskutinis taisė goolfietis; 2025.10.13, 10:18.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Šiaip juokinga, kad tie patys, kurie čia su šūdais maišo greitą duobių užlopymą būtų patys pirmi piktintis, jei tame kelyje dabar duobes pradėtų tvarkyti frezuojant. Na, „pagrindiniam plente vieni šviesoforai, senajame išfrezuotos duobės, radarų direkcija išprotėjo, kaip pravažiuot????“, ar kažkaip panašiai.
    Kai nufrezuoja smulkias duobeles gaunasi bardakas su aštriais kampais, o kai tiesiog užpili košės lyg tvarkingiau einasi eismo organizavimas. Gerai yra formuoti lopus, kad jie būtų didelio ploto. Pvz. autostradoj ar net magistraliniuose keliuose geriau košių nedėt.

    Geriausia tiesiog spėti atlikt normalų ištisinį asfaltavimą, o ne knistis su tais košių pylimais.
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.10.11, 00:37.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Šiaip juokinga, kad tie patys, kurie čia su šūdais maišo greitą duobių užlopymą būtų patys pirmi piktintis, jei tame kelyje dabar duobes pradėtų tvarkyti frezuojant. Na, „pagrindiniam plente vieni šviesoforai, senajame išfrezuotos duobės, radarų direkcija išprotėjo, kaip pravažiuot????“, ar kažkaip panašiai.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Patvirtinu, kad Vokietija ir Italija kai kur yra pasaulio skylės (ten kur remontuoja kelius taip, kaip ruzzijoje).

    Dabar gali įdėti tokių pavyzdžių? Ar vėl vartysies iš kiemo paukščio, kaip darai visada, kai priremia įrodymai?
    Kokie įrodymai prirėmė mane šįkart?
    Kada kokie nors įrodymai prirėmė mane anksčiau?

    Aš ir keletas kitų forumo dalyvių laikosi nuomonės, kad taip normalu greitai, pigiai ar tam tikro lygio kelią suremontuoti.
    Tokį būdą (Lopeta su asfaltu) ar frezavimas ir asfaltavimas naudoja visos pasaulio šalys.
    Tavo teiginys, kad taip daro tik ruzzijoje ir kitose skylėse.

    Dabar jau po ginčų pridedami žodžiai "masiškai", būtinai kelias dviejų juostų, būtinai dažytas ir t.t.. Tai jau yra vartymasis iš gaidžio!

    Skylė JAV:
    https://maps.app.goo.gl/ovBn5h786LtAAGwZ6?g_st=ac

    Vaizdas iš Google 2023m Vokietijoje.
    https://maps.app.goo.gl/PT1Jrkg7PiyjNaGV7?g_st=ac

    Vaizdas toje pačioje vietoje užvakar, skylė su metais didėja, tai dameta lopetą asfalto matyt kasmet (sorry už kokybę):

    Click image for larger version

Name:	IMG_20251008_172557.jpg
Views:	473
Size:	726,3 kB
ID:	2224395


    Pakentėk, šiemet dar tikrai būsiu Vokietijoje, Prancūzijoje ir Italijoje, specialiai tau nufotografuosime.

    Dabar tu pasivartyk.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Pirmiau tu atsakyk į klausimą kurį uždaviau ir patvirtink ar paneig savo teiginį, kad Vokietija, Italija ir kitos šalys yra pasaulio skylės, nes irgi kai kur naudoja tokią technologiją.
    Patvirtinu, kad Vokietija ir Italija kai kur yra pasaulio skylės (ten kur remontuoja kelius taip, kaip ruzzijoje).

    Dabar gali įdėti tokių pavyzdžių? Ar vėl vartysies iš kiemo paukščio, kaip darai visada, kai priremia įrodymai?

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Siaip Vokietijoje uzmiescio keliai pakankamai geri. Ten prasto remonto pavyzdziu sunkiai pavyksta prisiminti. Bet miestuose, tai pas juos galima nesunkiai daug perliuku surasti:
    K52 – „Google“ žemėlapiai
    110 Scheffelstraße – „Google“ žemėlapiai
    Miestuose esu matęs (ypač depresyviuose industriniuose), man įdomu kur užmiestyje dviejų eismo juostų keliuose su žymėjimu thomciusmatė tokių lopymų. Italija - galbūt, ten valdiški keliai nelabai. Bet Vokietijoje, masiškai? Sunku patikėti.

    P.S. Tikiu kad dabar pasėdės pusvalandį ir galbūt kokį pavyzdį suras. Problema tame kad ten tai išimtinė situacija, kurią dar pabandyk surasti, pas mus gi tai ant kiekvieno kampo. Galima tiesiog random mesti tašką ant SW ir surasi.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Siaip Vokietijoje uzmiescio keliai pakankamai geri. Ten prasto remonto pavyzdziu sunkiai pavyksta prisiminti. Bet miestuose, tai pas juos galima nesunkiai daug perliuku surasti:
    K52 – „Google“ žemėlapiai
    110 Scheffelstraße – „Google“ žemėlapiai

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    O iš Italijos nereikia?
    Dar vienam reikia įrodymų? Jeigu pateiksiu bus ramiau?
    Ar ir tu nesi buvęs Europoje, kaip veikėjas kuris kaip suprantu iš jo pasisakymo buvęs tik ruzzijoje, nes tik ten ir LT matęs tokį taisymo būdą.
    Ne, reikia būtent iš Vokietijos. Ir ne pavienio atvejo iš kokios nors skylės, o kur jie būtų masiškai naudojami. Nes aš daug kartų buvęs Vokietijoje (paskutinį kartą prieš pusantro mėnesio) ir kažkaip nelabai mačiau tokių dalykų. Aišku aš specialiai to nesistengiau fiksuoti, bet dabar gal pusvalandį skyriau pavažinėjimui per SW, tai net rytuose nieko panašaus neradau. Todėl tokiems skambiems žodžiams norėtųsi bent kažkokių įrodymų.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    O galima tokių "taisymo" pavyzdžių iš Vokietijos?

    Papildysiu - norėtųsi panašaus lygio (dviejų juostų, su ženklinimu) kelyje, o ne kur nors viduryje laukų.
    O iš Italijos nereikia?
    Dar vienam reikia įrodymų? Jeigu pateiksiu bus ramiau?
    Ar ir tu nesi buvęs Europoje, kaip veikėjas kuris kaip suprantu iš jo pasisakymo buvęs tik ruzzijoje, nes tik ten ir LT matęs tokį taisymo būdą.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Pirmiau tu atsakyk į klausimą kurį uždaviau ir patvirtink ar paneig savo teiginį, kad Vokietija, Italija ir kitos šalys yra pasaulio skylės, nes irgi kai kur naudoja tokią technologiją.
    O galima tokių "taisymo" pavyzdžių iš Vokietijos?

    Papildysiu - norėtųsi panašaus lygio (dviejų juostų, su ženklinimu) kelyje, o ne kur nors viduryje laukų.
    Paskutinis taisė Maalinauskas; 2025.10.10, 14:38.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Šita duobė užlopyta pagal technologiją? Tada atsakyk į klausimą, kam kelininkai varginasi frezuodami duobes su frezomis, užpjaudinėja aštrias briaunas ir t.t.?
    Pirmiau tu atsakyk į klausimą kurį uždaviau ir patvirtink ar paneig savo teiginį, kad Vokietija, Italija ir kitos šalys yra pasaulio skylės, nes irgi kai kur naudoja tokią technologiją.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Normaliai darant užtenka prikrėst košės duobėn ir su šiukšliavežės ratu užtrint. Buvo ir video internetuose, nerandu ant greičio.
    Iš pradžių atvažiavo kelininkai - apsimetėliai su frezom, sutaisė ne pagal technologija, po poros metų atvažiavo profesionalai, ir pataisė jų darbą...
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Šita duobė užlopyta pagal technologiją? Tada atsakyk į klausimą, kam kelininkai varginasi frezuodami duobes su frezomis, užpjaudinėja aštrias briaunas ir t.t.?
    Normaliai darant užtenka prikrėst košės duobėn ir su šiukšliavežės ratu užtrint. Buvo ir video internetuose, nerandu ant greičio.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Čia faktas ar spėjimas? Vokietija, Italija ta pati Lenkija naudoja tokį remonto tipą. Tai šitos šalys ir pasaulio skylės?
    Šita duobė užlopyta pagal technologiją? Tada atsakyk į klausimą, kam kelininkai varginasi frezuodami duobes su frezomis, užpjaudinėja aštrias briaunas ir t.t.?
    Attached Files

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    ..
    Taip, kaip užtaisytos duobės, duobes remontuoja ryzzyne, ir kitose pasaulio skylėse...
    Čia faktas ar spėjimas? Vokietija, Italija ta pati Lenkija naudoja tokį remonto tipą. Tai šitos šalys ir pasaulio skylės?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Iš prastesnių magistralinių kelių reikia paminėti vieną A6 atkarpą Zarasų rajone tarp Degučių ir Daugailių.
    A11 vienoje atkarpoje ties Plunge ar Telšais yra pavojingas įdubimas, kur galima nulėkti į kelkraštį.

    O iš krašto kelių - tai siaurieji kelia su asfalto danga iki 5 metrų - KK105 Pirčiupiai- Eišiškės,
    Jau beveik rekonstruoti tame gėdos sąraše buvę keliai KK176 Pirčiupiai - Jašiūnai, KK 221 Vievis -Semeliškės.
    Vyksta KK179 Dusetos - Degučiai - Salakas darbų pirkimai.

    KK173 Pabradė - Joniškis - Molėtai (atskirais etapais pradėtas rekonstruoti)


    KK211 Linkuva - Žeimelis (buvau pernai, padėtis nepagerėjo)


    Matytas baisiausias kelias yra KK211 Joniškio rajone - tarp Kriukų ir Žeimelio

    Komentuoti:

Working...
X