Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • digital
    replied
    Rokas Masiulis bus atleistas, tai galite džiaugtis, daugiau jo PR nebebus.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Vat ir taip mąstau kodėl trūksta finansavimo. Jei ir regionai (regionų mokesčių mokėtojai) turėtų iš ko finansuoti kelius, turbūt tie geresni keliai ir gautųsi, jei ne... tai turim tik didžiuosius miestus, kuriuose dar kažkoks ekonomikos judėjimas, vystymasis egzistuoja ir dar įmanoma pastebėti šiokį tokį progresą su dangos būkle ir šiaip gyvenamos aplinkos kokybės gerėjimu. Dar savivaldybių centrai šiek tiek pramuša finansavimo, pvz. Jonava gan apsitvarkius.

    Netgi Kauno rajonas, nors ir turi daugiau vystomos pramonės (bet tik Kauno priemiesčiuose), man vietomis paliko didesnį neūkiško tvarkymosi įspūdį negu Kauno miestas. Su PR irgi galima padaryt daug teigiamų dalykų, o kai apie Kauno rajono PR nieko neesu girdėjęs, tai užtenka pasidžiaugt ES parama sutvarkyta random atkarpa, kuri nuves į nesutvarkytą ir dar kažkokiais luitais užgriozdintą šaligatvį kaip man atsitiko Ramučiuose važiuojant dviračiu Grįžau tada labai nusivylęs Kauno rajono tvarkymosi kokybe, kai atvažiavau į Kauną, kažkokia kita atmosfera pasijuto, ypač dėl to, kad pasirinkau maršrutą iš Ramučių į Kauno intermodalinį terminalą, kur sutvarkyta atkarpa prasidėjo ties Kauno riboženkliu ir stebino paskui sutvarkytos ir paženklintos Palemono gatvės.

    Rajonai neturi iš ko finansuoti tiek savo vietinių kelių, tiek paskui ir valstybinių LAKD kelių.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.06, 17:25.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Dėl betonkės tvarkymo ir kai kurių kitų projektų Masiulis pasisakė per interviu su A.Ramanausku: pagrindinė problema - finansavimas. Neužtenka pinigų, dėl to reikalai užsitęsia.

    Komentuoti:


  • Smalsuolis
    replied
    Ten gerų perliukų tam "plane". Realiai visiškas šnipštas, iki 2030 pabaigs A14 betonkę tvarkyt tik. Skaitai ir baisiesi. Per 15 metų sutvarkys visus dabar esančius blogos būklės kelius, o per 15 metų kiti keliai būklės nepakeis Nu jo, labai logiška. Reklama ir tiek, t.y. švaistomi pinigai kas rengė tokią "strategiją".

    Su tom nesąmonėm apie kelių kokybę, tai elementaru, jei neasfaltuojama kasmet pakankamai km, nu tai kaip gali nebūti gerai. Dėl įrangos - ir anksčiau buvo tokia, gal ne tiek pažangi bet.

    Jei darbai priimti, tai kam skiesti apie storius? Patys LAKD kalti kad priimdavo objektus, taip pat techninė priežiūra. Kiekviename etape yra atliekami tyrimai, dokumentuojama. Reiškia viskas "tiko" arba buvo "priimtina".
    Ką rangovas pažeidė, jei darbai priimti? - Nieko, per garantinį laikotarpį ištaiso defektus jei tokių atsiranda ir viskas.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Pvz.: Šiemet žadėta paversti A1 Vilnius-Kaunas automagistrale, bet nematau absoliučiai jokių vykdomų darbų (o jų laukia labai nemažai), nors vasara jau įpusėjo.
    Taigi konkursas vis dar vyksta, tai nebent rudenį pradės tik.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Pvz.: Šiemet žadėta paversti A1 Vilnius-Kaunas automagistrale, bet nematau absoliučiai jokių vykdomų darbų (o jų laukia labai nemažai), nors vasara jau įpusėjo.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    O, nauja piaro banga? Girdėjau LAKD vėl pertvarkos, liepos pirmą visus atleido ir vėl priėmė į darbą. Sutapimas?
    Paskutinis taisė Ginthus; 2019.07.05, 04:39.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Šiaip aš irgi užsitrigerinęs,kad Masiulis labiau dokumentuoja, kas yra blogai, bet realybėj nelabai ką tvarko Nebent dar pro sukastus dantis kažkokį kreditą duot ateičiai, kad tvarkymų dėsningumas pagerės.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Taip pamąsčiau, Lietuvos ekonomika be Vilniaus ir Kauno pakilimo po krizės realiai nebeatitiesė (nekalbant apie ateitį). Miestai ėmė palyginti geriau tvarkytis savo gatves, bet provincija, sakyčiau, merdėja. Šiek tiek savivaldybės prisideda, išgražina savo rajonų centrus. Tarpmiestiniams keliams tokios sąlygos yra šakės.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.04, 21:19.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Kaip nedaro? Jis gi pirmas pradėjo triukšmauti, kad kelių danga per plona, iki jo niekas to nekėlė. Įsigijo laboratoriją, kelių tiesėjai žinos, kad tokia įranga yra, ir mažiau sukčiaus.
    Tuose Masiulio pasiskymuose dalis tiesos yra; tačiau vyrauja PiaRinis elementas, netyčia susijęs su galimais pokyčiais vyriausybėje.

    Toje vietoje, kur jis pradėjo sekti pasakas apie "ilgalaikį planavimą", nebuvo ką ir sakyti.
    Koks "ilgalaikis planavimas", jei be Via balticos, A1 A14 bei žvyrkelių asfaltavimą per laikotarpį iki 2035 metų metų numatyta padaryti net 1 (vieną) vieną aplinkkelį iš 15 būtinų ir net 3 (tris) kitus kelių rekonstrukcijos projektus.

    Toje "ilgalaikėje strategijoje" (arba tai kas pateikta prezentacijoje) nesimato jokių ambicijų, neaiškūs kelių tinklo plėtros ar palaikymo tikslai.
    Ankstesnės LAKD ilgalaikės strategijos (paskutinė, atrodo buvo iki 2015 metų) buvo išsamesnės ir bent buvo aišku kur ir kokie keliai bus tiesiami ar gerinami..

    Sunku tikėti lentelėmis su nurodytais eurais ir kilometrais, kai pagrindiniai keliai kasmet degraduoja, jų numatoma (ar gal reikia ) kasmet rekonstruoti palaikant būklę:
    - Magistralinių kelių: Rekonstravimas, kapitalinis remontas (vidutiniškai per metus 12 km), paprastasis remontas (vidutiniškai per metus 25 km)
    - Krašto kelių : Rekonstravimas, kapitalinis remontas (vidutiniškai per metus 37 km), paprastasis remontas (vidutiniškai per metus 73 km)
    - Rajoninių kelių : Rekonstravimas, kapitalinis remontas (vidutiniškai per metus 44 km), paprastasis remontas (vidutiniškai per metus 85 km)

    http://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/do...0projektas.pdf

    PiaRas yra PiaRas, bet pavarčius viešųjų pirkimų portalą prieš darbų sezoną kažko nykiai tuščia.
    Kiek kilometrų iš tų darbų numatyta 2019 metais ir kiek tame skaičiuje numatoma pataisyti rajoninių kelių?

    Vienintelis skaičius, kuriuo galima tikėti, tai išlaidos radarų įsigijimui; gal dar žvyrkelių asfaltavimo programa (įvertinus 1-2 metų vėlavimą net po sutarčių pasirašymo).

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Kaip nedaro? Jis gi pirmas pradėjo triukšmauti, kad kelių danga per plona, iki jo niekas to nekėlė. Įsigijo laboratoriją, kelių tiesėjai žinos, kad tokia įranga yra, ir mažiau sukčiaus.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    tai, kad valstybinių kelių kokybė Lietuvoje bendrai paėmus degradavo per pastaruosius metus (kaip nebūtų keista) yra akivaizdus faktas.
    Įdomu, kas buvo susiiekimo ministras pastaruosius trejus metus.
    Kažkaip keista, kad ministras beveik nieko nedaro kelių būklei gerinti, tik daro auditus ir PiaRinasi, daro auditus ir PiaRinasi.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Daug kas nepatenkintas kritika, bet tai, kad valstybinių kelių kokybė Lietuvoje bendrai paėmus degradavo per pastaruosius metus (kaip nebūtų keista) yra akivaizdus faktas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Delfi.lt 2019.07.04
    Daugiau nei pusė kelių Lietuvoje – nekokybiški
    Daugiau nei pusė ištirtų rajoninių kelių su asfalto danga yra nekokybiški, ketvirtadienį pristatydamas preliminarius tyrimo rezultatus pranešė susisiekimo ministras Rokas Masiulis.
    (...)

    Kaip pasakojo LAKD direktorius Vitalijus Andrejevas, visas laboratorijos įrengimas kainavo per 800 tūkst. eurų. Dar reikėjo įsigyti programinę įrangą, kuri apdoroja duomenis. „Įrenginys leis nustatyti esamo kelių tinklo būklę, padės priiminėti darbus ir išvengti žmogiškojo faktoriaus, nustatant kokybę. Matuosime nelygumus, trūkius dangoje, provėžas, skersinį nuolydį. Apdoroję 4,5 tūkst. kilometrų, turime 1 tūkst. kilometrų duomenis. Rajoninių kelių būklė yra tikrai nepatenkinama, kiekis blogų kelių yra pakankamai didelis – 59 proc.
    Kai pabaigsime skanavimą, turėsime tikrąjį skaičių, nes asfaltuotų rajoninių kelių yra apie 8 tūkst. Turėsime nustatyti, kiek nuo viso kiekio yra proc. Dabar tik 1 tūkst. turime rezultatus“, , – pasakojo jis

    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=81634733

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Senuose asfaltuotuose keliuose tokių bitumuotų balų nesimato.

    Pvz., tą pačią dieną net 2008 metais išasfaltuotas kelias, pvz., RK 2804 Giedraičiai-Želva atrodė visai normaliai.
    Bitumo čežėjimas prasidėjo įvažiavus į prieš porą metų išasfaltuotą kelią RK 1201 Želva-Balninkai-Anykščiai.

    Turbūt kažkas pasikeitė technologijoje. Klimatas taip greit pasikeisti negalėjo.
    Tai vat ir klausimas, ar tos atkarpos abi iš minkštojo asfalto ar visgi iš skirtingų? Tiksliai nepamenu, bet 2008 dar turbūt tik pirmieji pabandymai buvo su minkštuoju. Iš to ir pavadinimas kilęs, kad net batų įspaudai gali likti. Aišku galimas variantas, kad nei vienam nenaudotas minkštasis asfaltas, bet galėjo būti irgi koks nors naujoviškas. Dabar vis prigalvoja kaitaliot, tai bitumą su žemesne lydimosi temperatūra, tai dar kažką...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Ta prasme, tarp kurių seniau asfaltuotų?
    Senuose asfaltuotuose keliuose tokių bitumuotų balų nesimato.

    Pvz., tą pačią dieną net 2008 metais išasfaltuotas kelias RK 2804 Giedraičiai-Želva atrodė visai normaliai.
    Bitumo čežėjimas prasidėjo įvažiavus į prieš porą metų išasfaltuotą kelią RK 1201 Želva-Balninkai-Anykščiai.

    Turbūt kažkas pasikeitė technologijoje. Klimatas taip greit pasikeisti negalėjo.
    Paskutinis taisė Romas; 2019.07.02, 21:29.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Skirtumas tarp seniau asfaltuotų kelių ir naujų "bitumo upių "yra akivaizdus.
    Kažkur turbūt per daug buvo pataupyta..

    Gal galima būtų padėti su konkrečiais techniniais terminais.
    Kol nepasibaigė garantinis terminas, gal galima reikšti pretenzijas LAKD.
    Ta prasme, tarp kurių seniau asfaltuotų? Minkštasis asfaltas ne taip ir seniai buvo pradėtas kloti. Ar čia vistik ne apie minkštąjį kalba eina?
    Paskutinis taisė Ginthus; 2019.07.02, 16:55.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
    Tai žvyrkelių asfaltavimui neretai parenka tokius minkšto asfalto mišinius. Didžiausia problema, kad išplaukus bitumui viršutinio asfalto sluoksnio šiurkštumas tampa netinkamas, sukibimo koef. mažėja, kas paverčia tokius ruožus slidžiais ne tik tuo metu, kai išplaukia, bet ir ilgoje perspektyvoje, tiek palijus, tiek žiemą. Galėjo barstyti kaip ir žadėjo smėliu ar atsijomis, būtų susirišę ir mažiau problemų, taupo pinigus šiai dienai, bet negalvoja apie ateitį, kas labai matosi kelių priežiūroje.
    Skirtumas tarp seniau asfaltuotų kelių ir naujų "bitumo upių "yra akivaizdus.
    Kažkur turbūt per daug buvo pataupyta..

    Gal galima būtų padėti su konkrečiais techniniais terminais.
    Kol nepasibaigė garantinis terminas, gal galima reikšti pretenzijas LAKD.

    Komentuoti:


  • Smalsuolis
    replied
    Tai žvyrkelių asfaltavimui neretai parenka tokius minkšto asfalto mišinius. Didžiausia problema, kad išplaukus bitumui viršutinio asfalto sluoksnio šiurkštumas tampa netinkamas, sukibimo koef. mažėja, kas paverčia tokius ruožus slidžiais ne tik tuo metu, kai išplaukia, bet ir ilgoje perspektyvoje, tiek palijus, tiek žiemą. Galėjo barstyti kaip ir žadėjo smėliu ar atsijomis, būtų susirišę ir mažiau problemų, taupo pinigus šiai dienai, bet negalvoja apie ateitį, kas labai matosi kelių priežiūroje.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Apie besilydančius nuo karščio kelius žiniaskaliadoje buvo keli straipsniai

    15min.lt 2019.06.13
    Skaitytojas nerimauja dėl „Via Baltica“, tirpstančios nuo karščio
    Skaitytojas Šarūnas iš Kauno 15min ketvirtadienį pranešė, kad „nuo karščio lydosi Via Baltica“ magistralė. Ir priminė, kad užsienio šalių keliuose per tokius karščius draudžiama važiuoti sunkiasvorėms transporto priemonėms.
    „Bitumas sunkiasi net ten, kur jo niekada nesimatė“, – teigia Šarūnas. Jis važiavo nuo Akademijos gyvenvietės į Kauną ir nustebo pamatęs, kad pirmoje magistralės juostoje tirpsta asfaltas.

    LAKD Valstybinės reikšmės kelių ir tiltų sk. patarėjas Modestas Lukošiūnas paaiškino, kad kelių priežiūros tarnybos darbuotojai nuolat stebi situaciją keliuose. Pastebėję, kad dėl karščių keliuose vietomis išplaukia bitumas, gali riboti greitį, kol bus tvarkomas slidus ruožas. (...)
    M.Lukošiūno teigimu, išplaukęs bitumas susilpnina dangą ir kelia nepatogumų eismo dalyviams. Bitumo išplaukimas – tai bitumo perteklius dangos paviršiuje, kai vasaros metu, kelio dangai įkaitus iki 50 laipsnių, dėl šilumos suminkštėjusiam bitumui ar kitam rišamajam elementui, asfalto medžiagoje nepakanka laisvų porų ir jis veržiasi į paviršių. Ant asfaltbetonio dangos susidaro blizgantis, panašus į stiklą veidrodinis paviršius, gali būti matomos padangų žymės. Kai labai karšta, bitumas suskystėja taip, kad automobilių ratai jį tiesiog taško.

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ca-221-1159356

    BNS 2019.06.13
    Kelininkai perspėja: keliuose išplaukia bitumas
    Kelininkai perspėja, jog dėl karščių keliuose vietomis išplaukia bitumas, gali būti ribojamas greitis. Tokiuose ruožuose, nepriklausomai nuo to, ar bus pastatyti ženklai, ar ne, kelininkai prašo sumažinti greitį, nes išplaukus bitumui ar išbėrus jį surišančias medžiagas, gerokai pailgėja stabdymo laikas.
    https://www.diena.lt/naujienos/lietu...greitis-917897

    Per karščius pasimatė skirtumas tarp anksčiau ir dabar asfaltuotų žvyrkelių. Dabar asfaltas kažkodėl nedengiamas skadele ir nuo karščio asfaltas lydos, išsiskiria bitumas.

    Važiuojant keliu RK 1201 Želva-Balninkai-Anykščiai kažkaip pradėjo garsiai šnarėti padangos. O, kaip čia gražu ir žalia, neseniai palijo
    Paskui išaiškėjo, kad po ratais ne lietus, o bitumas.

    Kelio 1201 atkarpa Balninkai -Dapkūniškis buvo išasfaltuota 2017 metų lapkričio-gruodžio mėnesiais

    Foto 2019.06







    Komentuoti:

Working...
X