Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ta pati Baltarusija kur naujose magistralėse daro perėjas ir vieno lygio apsisukimus? Matyt tas apsisukimas nuo Kauno link Marijampolės buvo reikšmingas poslinkis link gerųjų praktikų O A1 pėsčiųjų pralaidų naikinimas yra didelis žingsnis atgal
    Dangų ir šiaip tvarkos pojūčio atžvilgiu taip. Eismo saugumo požiūriu (tiesa, ten ir šiaip eismo mažiau nei ES) jau už Europos žemyno ribų. Netgi estetikos požiūriu, lietuviai, bent jau skandinaviško standarto apšvietimo stulpais ir salelėmis padeda sukurti europietiškesnį įspūdį apie kelius, nors dangos ir kelkraščių būklė gali varijuoti.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.20, 11:40.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Baltarusija iš vis infrastruktūros dievai posovietinėj erdvėj.
    Ta pati Baltarusija kur naujose magistralėse daro perėjas ir vieno lygio apsisukimus? Matyt tas apsisukimas nuo Kauno link Marijampolės buvo reikšmingas poslinkis link gerųjų praktikų O A1 pėsčiųjų pralaidų naikinimas yra didelis žingsnis atgal

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Baltarusija iš vis infrastruktūros dievai posovietinėj erdvėj. Gan tvarkingi keliai kaip ne ES šaliai. Batka berods visoje artimoje mums posovietinėje erdvėje garsėja tvarka, kurios aplinkinėms teritorijoms (tiksliau, jų žmonėms) trūksta, berods net Lietuvos ir Latgalės provincijai
    Rusija kaip ir susitvarko savo magistralinius kelius, bet spėju berods su vietiniais keliais dar ne kokia padėtis. Visos infrastruktūros estetika, ne tik kelio ženklų kaip mus, neatrodo gerai net naujai sutvarkytose atkarpose, išskyrus išskirtinius atvejus. Pas mus neestetiškiausios dalys yra susiprovėžavusi danga ir kelio ženklai
    Ukrainoje situacija buvo prasta, bet jau pradeda tvarkytis, pradedant nuo magistralinių kelių. Kažkas panašaus kaip pastaruoju metu su Latvijos keliais.
    Kazachstane - per stepes prasti keliai iš 80-ųjų, tai daro keliones automobiliu iš Centrinės Azijos gilumos į Rusiją/Europą komplikuotomis, o per tankiau apgyvendintas vietas, vietomis keliai jau geri/neblogi. (source: šiek tiek YouTube footage)
    Lietuva - 200x-2009 m. laikotarpyje nemažai sutvarkytų magistralinių kelių. Per 2010-2015 m. laikotarpį pokyčiai pradedami labiau justi gyvenvietėse ir vietiniuose keliuose, pvz. beveik nėra duobių pagrindinėse ir nemaža dalimi šalutinėse Kauno gatvėse, žvyrkelių asfaltavimo programa, bet kokie Lietuvos KK132 ir KK135, lyginant su Lenkijos DK16 ir DK8, atrodo prasčiau. Situacija šiuo metu, sakyčiau, yra mix'as tarp 60-80-ųjų infrastruktūros ir 20xx-ųjų ES standartų infrastruktūros.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.20, 11:24.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Palyginimui Minskas pasistatė antrąją žiedinę magistralę. Teisybės dėlei, kreivoką, kaip ir MKAD-1, bet betoninę.



    Kol važinėjau pastatė autostradą Minskas-Gomelis, beveik 280 km. Taip kad nuo Vilniaus iki Kijevo galima gana komfortiškai nuvažiuoti (jei nebūtų kamščių ant pasienio). Berods iki Gardino irgi statomas 2x2 kelias.

    Lietuva jau 25 metus "gimdo" via Balticą. Gimdymas komplikuotas.
    Paskutinis taisė Sula; 2019.08.20, 09:39.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tikrai neliko, gal pamiršote, kaip pvz. A1 kelias atrodė dar prieš 10 metų ir dabar.
    Šito irgi neneigiu. Kas dar nori paneigti mano neneigimą?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Aš neneigiu, kad kitur padėtis pagerėjo, kai Lietuvoje tuo tarpu liko 80-ųjų lygyje.
    Tikrai neliko, gal pamiršote, kaip pvz. A1 kelias atrodė dar prieš 10 metų ir dabar.





    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Na, tiesa sakant, teko šiek tiek pavažinėti Baltarusijoje, Ukrainoje, Rusijos centrinėje dalyje. Bent jau dėl dalies magistralinių kelių ten padėtis lyginant su sovietmečiu gerokai pasitaisė. Baltarusijoje net ir vietiniai keliai irgi žymiai pagerėjo lyginant su 80-aisiais. Išskyrus gal Ukrainą dėl suprantamų priežasčių, nors paskutinius metus ten irgi pradėta intensyviai darbuotis.
    Kodėl nelyginam su Lenkija, kur 80-aisiais padėtis buvo prastoka, jie patys pripažįsta?
    Aš neneigiu, kad kitur padėtis pagerėjo, kai Lietuvoje tuo tarpu liko 80-ųjų lygyje.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai skirtumas tik toks ir yra, kad pradėta lyginti nebe su rytais. O ten ir dabar yra košmaras, lyginant su Lietuva.
    Na, tiesa sakant, teko šiek tiek pavažinėti Baltarusijoje, Ukrainoje, Rusijos centrinėje dalyje. Bent jau dėl dalies magistralinių kelių ten padėtis lyginant su sovietmečiu gerokai pasitaisė. Baltarusijoje net ir vietiniai keliai irgi žymiai pagerėjo lyginant su 80-aisiais. Išskyrus gal Ukrainą dėl suprantamų priežasčių, nors paskutinius metus ten irgi pradėta intensyviai darbuotis.
    Kodėl nelyginam su Lenkija, kur 80-aisiais padėtis buvo prastoka, jie patys pripažįsta?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Šiais laikais Lietuvos kelių kokybė jau yra praeitis. Šis mitas ateina gal nuo sovietmečio, kai buvo lyginama su likusia Sovietų Sąjunga, ir, nebent, tuometine Lenkija. Ir, deja, perspektyvos nedžiugina.
    Tai skirtumas tik toks ir yra, kad pradėta lyginti nebe su rytais. O ten ir dabar yra košmaras, lyginant su Lietuva.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Šiais laikais Lietuvos kelių kokybė jau yra praeitis. Šis mitas ateina gal nuo sovietmečio, kai buvo lyginama su likusia Sovietų Sąjunga, ir, nebent, tuometine Lenkija. Ir, deja, perspektyvos nedžiugina.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Pastebiu, kad šiuo metu yra labiau investuojama į vietinės reikšmės kelius ir gatves bei valstybinius žvyrkelius. Prieš krizę, kyla toks įspūdis, kad buvo blizginama paradinė pusė (magistraliniai keliai) ir kai kurie miesteliai. Didmiesčiai labai buvo apleisti, didesnės miestų dalys buvo užstrigusios 80-uosiuose tiesiogine to žodžio prasme, ypač Kaunas.

    Privalumas: gerėja gyvenamoji aplinka išėjus iš namų. Situacija apie legendines Kauno duobes bent jau šiuo metu atrodo primiršta.
    Trūkumai: gėda prieš kaimynus, kai magistraliniai keliai truputį per daug krato.

    Aš šiuo metu esu labiausiai nusivylęs ženklinimo standartais, labiausiai dėl neestetiško ar (ir) nelogiško krypčių ženklinimo, ypač autostradose ir sankryžose su vietiniais keliais.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.19, 22:45.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    UAB „Šiaulių plentas“
    p.s. viena iš 4 pakliuvusių į blogiukų sąrašą.Nieko stebėtino, kad kratosi važiuojantys.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    "Žinių radijas"
    Ar Lietuvos kelių kokybė – tik mitas?
    https://www.ziniuradijas.lt/laidos/d...-mitas?video=1
    Lietuva – tranzito šalis, bet savo keliais nebėra kuo didžiuotis. Nueinantis susisiekimo ministras Rokas Masiulis po šalies kelių audito paskelbė: 59 proc. mobilioje laboratorijoje ištirtų kelių yra blogi. Šią savaitę jis įvardijo ir kaltininkus – tai nesąžiningos kelių tiesimo bendrovės, kurios klastoja kelio dangos parametrus. Anksčiau didžiavomės, kad Lietuvos keliai yra geresni negu kaimyninėse Latvijoje ir Lenkijoje. Ar šitoks vertinimas tėra mitas?
    Diskutuoja Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Vitalijus Andrejevas, Kelių tyrimo instituto direktorius, VGTU profesorius Audrius Vaitkus, asociacijos „Lietuvos keliai“ vadovas Rimvydas Gradauskas, asociacijos „Linava“ prezidentas, buvęs Lietuvos automobilių sporto federacijos prezidentas Romas Austinskas ir Mykolo Romerio universiteto baudžiamosios teisės profesorius Raimundas Jurka

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Galiu tik patvirtint fakta. Tiesa banguotesne yra berods antrojo etapo dalis. Tuo metu, kai buvo statomas tas kelias, turejau kietesnes vaziuokles automobili - tai LABAI jautesi vibracijos vaziuojant tuo keliu. Pirma karta vaziuodamas net itariau koki automobilio gedima - tik po kurio laiko supratau, kad tai kelio nelygumas.

    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Kas svarbiausia, kad kelias toks "banguotas" tapo ne po metų ar poros eksploatacijos (tarkim susėdo pagrindai ar išlindo kitokie defektai), o jau buvo toks pačia pirmą užbaigimo ir atidarymo dieną. Čia maždaug - padarėm kreivą šleivą, bet ai sueis.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Kuriais metais buvo užbaigtas?
    2013 m.
    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...liai-56-340948

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Kas svarbiausia, kad kelias toks "banguotas" tapo ne po metų ar poros eksploatacijos (tarkim susėdo pagrindai ar išlindo kitokie defektai), o jau buvo toks pačia pirmą užbaigimo ir atidarymo dieną. Čia maždaug - padarėm kreivą šleivą, bet ai sueis.
    Kuriais metais buvo užbaigtas?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Lietuvoje tikriausiai tragiškiausias naujo kelio "lygumo" pavyzdys yra Šiauliai - Radviliškis greitkelis. Mašina pastoviai linguoja ir kratosi, atrodo kaip kelias būtų nutiestas jau prieš daug daug metų. Tikiuosi Roko Masiulio auditų banga kiek įneš kokybės kelių tiesime.
    Kas svarbiausia, kad kelias toks "banguotas" tapo ne po metų ar poros eksploatacijos (tarkim susėdo pagrindai ar išlindo kitokie defektai), o jau buvo toks pačia pirmą užbaigimo ir atidarymo dieną. Čia maždaug - padarėm kreivą šleivą, bet ai sueis.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Lietuvoje tikriausiai tragiškiausias naujo kelio "lygumo" pavyzdys yra Šiauliai - Radviliškis greitkelis. Mašina pastoviai linguoja ir kratosi, atrodo kaip kelias būtų nutiestas jau prieš daug daug metų. Tikiuosi Roko Masiulio auditų banga kiek įneš kokybės kelių tiesime.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Neseniai teko atlikti A5 inspekciją tarp Kauno ir Marijampolės ir kilo noras palyginti su naujomis Lenkijos ekspresowkomis.

    Tiek link Gdansko, tiek link Varšuvos yra bent kelios visiškai naujų S kelių atkarpos (kai kur dar oficialiai nepažymėtos kaip S). Kadangi A5 praktiškai irgi yra visiškai naujas kelias, tai puiki proga palyginti. Vienas dalykas, kuris iškart įstrigo - dangos lygumas. A5 yra tikrai lygus ir važiuojant 120-130km/h (ir matyt didesniu greičiu) nesijaučia jokio diskomforto ar kitokio pašalinio poveikio, kuris keltų kokias nors problemas dėl dangos lygumo. Bet visgi jaučiasi labai silpnas mašinos judėjimas ir dangos bangavimasis.
    Važiuojant naujomis S atkarpomis (kurios pastatytos per paskutinius 2 metus) Lenkijoje link Varšuvos ar Gdansko danga yra lygesnė. Ji tiek lygi, kad nesijaučia ir to vos juntamo bangavimo ir nelygumų. Tas galioja tiek paprastose atkarpose, tiek važiuojant per viadukų sudūrimus. Sudūrimai A5 jaučiami labiau, nei naujose Lenkijos S atkarpose.

    Kyla klausimas, kodėl taip yra? Kas Lenkijoje daroma kitaip, nei Lietuvos A5? Kitokios medžiagos? Standartai? Ar tiesiog mažiau kokybiškai atliktas rangovų darbas?
    Pas lenkus dėl kelių statybos reikalavimai daug aukštesni nei pas mus, net patys lenkai stebisi, kad kai kurie reikalavimai yra pertekliniai, kaip gyvūnų perėjų ar priešgaisrinių baseinų gausa.
    Praktiškai visos autostrados turi lygiagrečiai šalutinius kelius. Nėra degalinių kas kilometrą.
    Ir jie tų reikalavimų laikosi, gal yra greičiau reguliuojama, ne taip kaip pas mus, reglamentai priimti, bet niekas nesilaiko, nes galbūt verslas nukentės, ar pigiau nutiesti nesilaikant reglamento.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kyla klausimas, kodėl taip yra? Kas Lenkijoje daroma kitaip, nei Lietuvos A5? Kitokios medžiagos? Standartai? Ar tiesiog mažiau kokybiškai atliktas rangovų darbas?
    Su keliais nedirbu, bet mano spėjimas būtų, kad šitoj vietoj skirtumai, dėl skirtingos rangovų turimos technikos. Pas lenkus greičiausiai brangesnė/geresnė.

    Komentuoti:

Working...
X