Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fulgur
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Bus puiki ala greitkelio tipo atkarpa kada atidarys.
    Iš uždengtų ženklų suprantu, kad bus didelio greičio atkarpa (110 kmh).

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Su Baltarusija neapsigaukite vizualiai. Man atrodė pagal nuotraukas irgi kaip jie čia puikiai tvarkosi su keliais. Pernai metais teko du kartus pavažiuoti tiesiamomis magistralės atkarpomis link Gardino ir supratau, kad nuotraukos yra viena, o reali kokybė yra kita. Kelias kątik nutiestas, o banguotumas tai 2x didesnis nei Šiauliai - Radviliškis.
    Kai domėjausi kodėl tai pagrindinis atsakymas buvo - technologiniai pažeidimai šaltuoju metų laiku, bei prastesnė technika.
    Labiausiai dėl įvykdytų darbų kiekio, kad net suveikia "Batka PR" posovietiniams žmonėms visai neblogai, netgi iš mano asmeninės patirties pažinojau žmonių, kuriems patinka, kad Baltarusijoj viskas tvarkosi, auga, keliai lygesni, ir čia realiai lankantis ir lyginant BY ir LT.

    Panašiai kaip "Matijošaitis PR" su Kauno gatvėmis, manau. Bent jau apsukos įsuktos, o kaip bus, matysim. Truputį nepatinka, kad naujos dangos gali per greitai suskylinėti ir sutrupėt, o kyla nuojautų, kad truputį ir pačių vykdomų darbų pramažinta, bet bus matyt...

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Su Baltarusija neapsigaukite vizualiai. Man atrodė pagal nuotraukas irgi kaip jie čia puikiai tvarkosi su keliais. Pernai metais teko du kartus pavažiuoti tiesiamomis magistralės atkarpomis link Gardino ir supratau, kad nuotraukos yra viena, o reali kokybė yra kita. Kelias kątik nutiestas, o banguotumas tai 2x didesnis nei Šiauliai - Radviliškis.
    Kai domėjausi kodėl tai pagrindinis atsakymas buvo - technologiniai pažeidimai šaltuoju metų laiku, bei prastesnė technika.
    Taip, keliai Baltarusijoje keistokai banguoti, įsižiūrėjus ir nuotraukose matosi. Net nauji vietomis banguotesni nei seni ex-sovietiniai. Gal jie kokią nors "Belarus" techniką naudoją tiesimui?

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Su Baltarusija neapsigaukite vizualiai. Man atrodė pagal nuotraukas irgi kaip jie čia puikiai tvarkosi su keliais. Pernai metais teko du kartus pavažiuoti tiesiamomis magistralės atkarpomis link Gardino ir supratau, kad nuotraukos yra viena, o reali kokybė yra kita. Kelias kątik nutiestas, o banguotumas tai 2x didesnis nei Šiauliai - Radviliškis.
    Kai domėjausi kodėl tai pagrindinis atsakymas buvo - technologiniai pažeidimai šaltuoju metų laiku, bei prastesnė technika.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai yra to kelio problemos. Vokietijoje beveik visi greikeliai, Lenkijoje, Čekijoje - dalis, yra betoniniai. Kažkokių didelių problemų nėra.
    Vokietija jau daugumą savo autobahnų perasfaltavo ir dangą pakeitė į asfaltbetonį. Gal kažkurie pagrindiniai liko, bet bent pries kokius 7 metus važinėjant nuo Drezdeno link Liuksemburgo, labai mažai atkarpų buvo su betono danga. Dabartinės technologijos leidžia įrengti kokybišką ir gerai apkrovas laikantį asfatbetonio dangos kelią, tik reikia netaupyti ant pagrindų ir asfalto pagrindo sluoksnių, bei atitinkamų mišinių.
    Be to asfaltbetonio dangos remontas žymiai paprastesnis, greitesnis ir pigesnis.

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    nes Utenos kelias yra iš betono blokų, o nauji betoniniai liejami vientisi.
    Visi betoniniai keliai kas x metrų yra supjaustyti įrengiant deformacines siūles, tik nežinau tiksliai kas kiek. Lygiai tas pats ir su keliu į Uteną, tik pastarajame tos deformacinės siūlės yra gerokai dažniau, nei šiuolaikiniuose betono dangos keliuose.

    Komentuoti:


  • luknas
    replied
    Naujausi ruožai betonkelio iš Baltstogės į Varšuvą nėra labai lygūs. Ten ir greitis kažkodėl prieš mėnesį buvo apribotas iki 80.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai yra to kelio problemos. Vokietijoje beveik visi greikeliai, Lenkijoje, Čekijoje - dalis, yra betoniniai. Kažkokių didelių problemų nėra.
    Yra problemų. Pagrinde triukšmas dėl kietesnio paviršiaus. Dėl to, tie kas nedaro kompromisų kokybės ir aplinkosaugos prasme (Nyderlandai), betonkių nestato.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Betoninis kelias tikras košmaras, turbūt visi, kas važinėja į Molėtus, galėtų tą patvirtinti.
    nes Utenos kelias yra iš betono blokų, o nauji betoniniai liejami vientisi.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Betoninis kelias tikras košmaras, turbūt visi, kas važinėja į Molėtus, galėtų tą patvirtinti.
    Tai yra to kelio problemos. Vokietijoje beveik visi greikeliai, Lenkijoje, Čekijoje - dalis, yra betoniniai. Kažkokių didelių problemų nėra.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Sostinė turbūt taip.

    Turiu omeny, Baltarusija atrodo geriau nei Moldova, Ukraina, o svarbiausia, Rusija. Skaičiau nuomonių, kad būtent su dangomis Baltarusijai šiuo metu geriau nei Lietuvoje, apimant ne tik magistralinius, bet ir krašto kelius.
    Tai gal nereiktų maišyt iščiustyta ir europietiška Pietų europos netvarka ir chaosas yra n kartų labiau europietiška nei Azijos autoritarinių dievukų griežtai prižiūrima tvarka.

    Lyginant su dantų šepetukais nušveista Almata ir Vokietijos greitkeliuose mėgstami vijokliai atrodo ne taip tvarkingai. Bet kažkaip neapsiverstų liežuvis pasakyti, kad Kazachstanas yra labiau europietiškas nei Vokietija

    Asmeniškai daug labiau norėčiau truputi pašepusių, bet saugiai suprojektuotų europietiškų greitkelių nei blizgančių, bet debiliškai suprojektuotų azijietiškų kelių.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Palyginimui Minskas pasistatė antrąją žiedinę magistralę. Teisybės dėlei, kreivoką, kaip ir MKAD-1, bet betoninę.
    Betoninis kelias tikras košmaras, turbūt visi, kas važinėja į Molėtus, galėtų tą patvirtinti.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Pagal tokius kriterijus turbūt ir Šiaurės korėja labiau europietiška nei Prancūzija ar Italija.
    Sostinė turbūt taip.

    Turiu omeny, Baltarusija atrodo geriau nei Moldova, Ukraina, o svarbiausia, Rusija. Skaičiau nuomonių, kad būtent su dangomis Baltarusijai šiuo metu geriau nei Lietuvoje, apimant ne tik magistralinius, bet ir krašto kelius.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Dangų ir šiaip tvarkos pojūčio atžvilgiu taip. Eismo saugumo požiūriu (tiesa, ten ir šiaip eismo mažiau nei ES) jau už Europos žemyno ribų. Netgi estetikos požiūriu, lietuviai, bent jau skandinaviško standarto apšvietimo stulpais ir salelėmis padeda sukurti europietiškesnį įspūdį apie kelius, nors dangos ir kelkraščių būklė gali varijuoti.
    Pagal tokius kriterijus turbūt ir Šiaurės korėja labiau europietiška nei Prancūzija ar Italija.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ta pati Baltarusija kur naujose magistralėse daro perėjas ir vieno lygio apsisukimus? Matyt tas apsisukimas nuo Kauno link Marijampolės buvo reikšmingas poslinkis link gerųjų praktikų O A1 pėsčiųjų pralaidų naikinimas yra didelis žingsnis atgal
    Dangų ir šiaip tvarkos pojūčio atžvilgiu taip. Eismo saugumo požiūriu (tiesa, ten ir šiaip eismo mažiau nei ES) jau už Europos žemyno ribų. Netgi estetikos požiūriu, lietuviai, bent jau skandinaviško standarto apšvietimo stulpais ir salelėmis padeda sukurti europietiškesnį įspūdį apie kelius, nors dangos ir kelkraščių būklė gali varijuoti.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.20, 11:40.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Baltarusija iš vis infrastruktūros dievai posovietinėj erdvėj.
    Ta pati Baltarusija kur naujose magistralėse daro perėjas ir vieno lygio apsisukimus? Matyt tas apsisukimas nuo Kauno link Marijampolės buvo reikšmingas poslinkis link gerųjų praktikų O A1 pėsčiųjų pralaidų naikinimas yra didelis žingsnis atgal

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Baltarusija iš vis infrastruktūros dievai posovietinėj erdvėj. Gan tvarkingi keliai kaip ne ES šaliai. Batka berods visoje artimoje mums posovietinėje erdvėje garsėja tvarka, kurios aplinkinėms teritorijoms (tiksliau, jų žmonėms) trūksta, berods net Lietuvos ir Latgalės provincijai
    Rusija kaip ir susitvarko savo magistralinius kelius, bet spėju berods su vietiniais keliais dar ne kokia padėtis. Visos infrastruktūros estetika, ne tik kelio ženklų kaip mus, neatrodo gerai net naujai sutvarkytose atkarpose, išskyrus išskirtinius atvejus. Pas mus neestetiškiausios dalys yra susiprovėžavusi danga ir kelio ženklai
    Ukrainoje situacija buvo prasta, bet jau pradeda tvarkytis, pradedant nuo magistralinių kelių. Kažkas panašaus kaip pastaruoju metu su Latvijos keliais.
    Kazachstane - per stepes prasti keliai iš 80-ųjų, tai daro keliones automobiliu iš Centrinės Azijos gilumos į Rusiją/Europą komplikuotomis, o per tankiau apgyvendintas vietas, vietomis keliai jau geri/neblogi. (source: šiek tiek YouTube footage)
    Lietuva - 200x-2009 m. laikotarpyje nemažai sutvarkytų magistralinių kelių. Per 2010-2015 m. laikotarpį pokyčiai pradedami labiau justi gyvenvietėse ir vietiniuose keliuose, pvz. beveik nėra duobių pagrindinėse ir nemaža dalimi šalutinėse Kauno gatvėse, žvyrkelių asfaltavimo programa, bet kokie Lietuvos KK132 ir KK135, lyginant su Lenkijos DK16 ir DK8, atrodo prasčiau. Situacija šiuo metu, sakyčiau, yra mix'as tarp 60-80-ųjų infrastruktūros ir 20xx-ųjų ES standartų infrastruktūros.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.20, 11:24.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Palyginimui Minskas pasistatė antrąją žiedinę magistralę. Teisybės dėlei, kreivoką, kaip ir MKAD-1, bet betoninę.



    Kol važinėjau pastatė autostradą Minskas-Gomelis, beveik 280 km. Taip kad nuo Vilniaus iki Kijevo galima gana komfortiškai nuvažiuoti (jei nebūtų kamščių ant pasienio). Berods iki Gardino irgi statomas 2x2 kelias.

    Lietuva jau 25 metus "gimdo" via Balticą. Gimdymas komplikuotas.
    Paskutinis taisė Sula; 2019.08.20, 09:39.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tikrai neliko, gal pamiršote, kaip pvz. A1 kelias atrodė dar prieš 10 metų ir dabar.
    Šito irgi neneigiu. Kas dar nori paneigti mano neneigimą?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Aš neneigiu, kad kitur padėtis pagerėjo, kai Lietuvoje tuo tarpu liko 80-ųjų lygyje.
    Tikrai neliko, gal pamiršote, kaip pvz. A1 kelias atrodė dar prieš 10 metų ir dabar.





    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Na, tiesa sakant, teko šiek tiek pavažinėti Baltarusijoje, Ukrainoje, Rusijos centrinėje dalyje. Bent jau dėl dalies magistralinių kelių ten padėtis lyginant su sovietmečiu gerokai pasitaisė. Baltarusijoje net ir vietiniai keliai irgi žymiai pagerėjo lyginant su 80-aisiais. Išskyrus gal Ukrainą dėl suprantamų priežasčių, nors paskutinius metus ten irgi pradėta intensyviai darbuotis.
    Kodėl nelyginam su Lenkija, kur 80-aisiais padėtis buvo prastoka, jie patys pripažįsta?
    Aš neneigiu, kad kitur padėtis pagerėjo, kai Lietuvoje tuo tarpu liko 80-ųjų lygyje.

    Komentuoti:

Working...
X