Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę
Collapse
X
-
Tai jo, lengviausia papostinti pora foto ne į temą. Tai kuo neįtiko ministras, kuris bent jau bandė kažką aiškintis dėl kokybės?Parašė Romas Rodyti pranešimąĮtiko, gal kažką ne taip supratai
Prieš 9 metus Lietuvoje buvo taip:
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Prieš kokius 20m, kažkuriam interviu, kelininkas (turbūt iš tuometinės LAKD), pasakė: kelių tiesimo taisyklė NR.1: teisingas kelio profilis. Profilis turi būti toks, kad vanduo nestovėtų ant kelio.
Jau 11 metų kasdien 2x pravažiuoju KK1906. Dirbami laukai iš vienos pusės yra gerokai aukščiau nei pats kelias, iš kitos pusės žemiau. Kelkraščiai užžėlę žole, pralaidos palei kelią esančiuose grioviuose užakę. Pavasarį grioviai persipildo, apsemia kelią, vanduo nuo kelio nenubėga. Kelių priežiūra kasmet kantriai ir nuobodžiai lopo tuos lopus tose vietose, kelios dešimtys pravažiuojančių keičiasi prakirstas padangas. Bet bent jau atkimšti pralaidas, nugreideruoti pakraščius kažkodėl niekam nekyla mintis....
Dar vienas keistas dalykas: dauguma atveju, kai kelininkai užtaiso duobes, nesandarina siūlių tarp seno ir naujo asfalto. Tai jei problema yra, kad vanduo patenka į tarpus, kodėl tie tarpai paliekami atviri?
edit: pridėjau vakar dienos foto.Paskutinis taisė goolfietis; 2024.02.21, 10:24.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Įtiko, gal kažką ne taip suprataiParašė digital Rodyti pranešimąNa vienas ministras buvo užsiėmęs kelių kokybės tikrinimu, tik ponui Romui vis tiek neįtiko.
Prieš 9 metus Lietuvoje buvo taip:

O dabar šitaip:

O jei rimtai, praeitą savaitgalį nuvažiavau porą šimtų kilometrų krašto keliais, tai kelių danga, ir ypač nutrupėję pakraščiai po žiemos atrodo prasčiau nei anksčiau- gal kaltas permainingas oras.
Bet kadangi laimingai grįžau tai nereikia čia varyti ant geriausos Lietuvoje LAKD (nes kitokių ir nėra).
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Na vienas ministras buvo užsiėmęs kelių kokybės tikrinimu, tik ponui Romui vis tiek neįtiko. O šiaip estų idėja visai patiko, kad galima ne tik bausti, bet ir skatinti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dar viena gana reikšminga priežastis, imho, galėtų būti visiškas, totalus ir sistematiškas apsileidimas, bb dėjimas ir nepakankamas finansavimas.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Įdomu kiek skiriasi transporto priemonių skaičius keliuose? Tarkim prieš porą metų važiavau Via-Baltica iki Tallinno, tai išvažiavus už Rygos regiono kelias buvo praktiškai tuščias.
Komentuoti:
-
Paaiškino, kodėl Latvijoje ir Estijoje kelių būklė pastebimai geresnė
Latvijos valstybinės kelių įmonės „Latvijas Valsts ceļi“ atstovas Karlis Bajarsas atskleidė, kaip valstybė sprendžia vieną opiausių asfaltuotų kelių eksploatacijos problemų – provėžų susidarymą.
Ne vienų metų latvių patirtis kovojant su provėžomis keliuose parodė, kad kelio patvarumo paslaptis, be kitų parametrų, tokių kaip oro tuštymių asfalto dangoje kiekis, dažnai slypi parenkant bitumą (rišančiąją asfalto medžiagą) projektuojant konkrečius kelio ruožus: „Problemas dažniausiai fiksuodavome, kai asfalto mišiniams panaudodavome nemodifikuotą bitumą, kuris yra mažiau elastingas“, – atskleidė Latvijos kelininkas.
Estų sprendimas: ne vien bausti, bet ir apdovanoti
„Paprastai kelius tiesiantys rangovai gauna baudas, kai jų darbo rezultatai neatitinka nustatytų reikalavimų, ir negauna jokių paskatų, jei padaro geriau, nei reikalaujama. 2018 m. valstybinė Estijos kelių agentūra pradėjo ieškoti labiau subalansuoto būdo, kuris paskatintų kelininkus nesiorientuoti tik į nustatytų reikalavimų įgyvendinimą. Taip, be baudų, atsirado ir premijų sistema, pagal kurią rangovai gauna papildomas pinigines išmokas, jei jų nutiesto kelio parametrai viršija reikalavimus“, – sakė M. Truu.
Anot jo, tradicinė baudomis paremta sistema suponuoja tokį rangovų veikimą, kai rangovas stengiasi tiksliai įgyvendinti nustatytus kokybinius reikalavimus, o premijos už papildomas pastangas nulemia geresnę asfalto dangos kokybę.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Vis tiek laikausi nuomonės, kad žiūrint kaip finansuojami keliai, nepanašu, kad esam pajėgūs vystyti žvyrkelių asfaltavimo programas.
Nebent tą darys pajėgesnės savivaldybės.
Greičiausiai jei labai nedidės LAKD finansavimas, reiks tenkintis, kad bent jau perasfaltuoja esamus krašto ir magistralinius kelius, nes jau dabar nekažkas, ir yra nemažas visuomenės sprendimas tvarkyti tarpmiestinius kelius. Vien dėl demografinių tendencijų gali visa politinė agenda judėti iš emigravusių kadaise tankiai apgyvendintų rajonų, į didesnius miestus, t.y. aktualumas greitkelių kokybės, kelių jungiančių didesnius miestus ir t.t.
Tokia realybė, norėčiau ir aš, kad Lietuva ar šiaip pasaulis būtų geresnis, pvz. visi keliai būtų asfaltuoti ir vidutinės/geros būklės Lietuvoje (o magistraliniai keliai - puikūs) ir pan.Paskutinis taisė PoDV; 2023.09.26, 22:53.
Komentuoti:
-
Ralis sėkmngai ir ant asfalto vyksta.Parašė Lietuvis87 Rodyti pranešimą
Bet kur tada Ralis vyks kai viska išasvaltuos
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Bet kur tada Ralis vyks kai viska išasvaltuosParašė kesukazzz Rodyti pranešimąLietuva su žvyrkelių asvaltavimu, jaučiu viena iš daugiausiai atsilukusių valstybių Europos sąjungoje. Kokiais tempais pas mus asvaltuojami žvyrkeliai, tai reiks dar 200 ar daugiau metų, kad jų neliktų. Pavažinėji po Lietuvą, pilna tų žvyrkelių, o ir asvaltuoti keliai yra dauguma apgailėtinos būklės. Buvo kažkada, kad Lietuvoj keliai vieni iš geriausių, dabar vieni iš blogiausių. 70 tiltų yra blogos būklės, kuriuos reikia rekonstruoti, nes jie byra, griūna. Įdomu kada pas mus viską sutvarkys, kaip amžinai trūksta pinigų kelių tiesimui ir priežiūrai.
Komentuoti:
-
Lietuva su žvyrkelių asvaltavimu, jaučiu viena iš daugiausiai atsilukusių valstybių Europos sąjungoje. Kokiais tempais pas mus asvaltuojami žvyrkeliai, tai reiks dar 200 ar daugiau metų, kad jų neliktų. Pavažinėji po Lietuvą, pilna tų žvyrkelių, o ir asvaltuoti keliai yra dauguma apgailėtinos būklės. Buvo kažkada, kad Lietuvoj keliai vieni iš geriausių, dabar vieni iš blogiausių. 70 tiltų yra blogos būklės, kuriuos reikia rekonstruoti, nes jie byra, griūna. Įdomu kada pas mus viską sutvarkys, kaip amžinai trūksta pinigų kelių tiesimui ir priežiūrai.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Daug įmonių Lietuvoje už Audi, Porsche ir Škodas moka kelių mokesčius, nes registruoja kaip N klasės, tam, susigražinti PVM. Tai manau, jog kompensuoja tuos kurie su M1 vežioja kroviniusParašė thomcius Rodyti pranešimą
Bėda Lietuvoje, kad įmonės dažnai naudoja M1 kablukus, mikroautobusus su langais, išima sedynes ir vežioja krovinius. Bet kelius "gadina" svoris, tai manau protingiau būtų mokėti už transporto priemonės svorį įmonėms ir nesvarbu ar ji N ar M klasės.
Komentuoti:
-
Bėda Lietuvoje, kad įmonės dažnai naudoja M1 kablukus, mikroautobusus su langais, išima sedynes ir vežioja krovinius. Bet kelius "gadina" svoris, tai manau protingiau būtų mokėti už transporto priemonės svorį įmonėms ir nesvarbu ar ji N ar M klasės.Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Moka ir lengvoji, jei ji N1 kategorijos (komercinis transportas - visokie kablukai ir pan.).
Komentuoti:
-
Jeigu važiuoja mokamais keliais.Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Moka ir lengvoji, jei ji N1 kategorijos (komercinis transportas - visokie kablukai ir pan.).
Komentuoti:
-
Moka ir lengvoji, jei ji N1 kategorijos (komercinis transportas - visokie kablukai ir pan.).Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kroviniai ir dabar moka, nemoka tik lengvieji. Teko važiuoti citybee mikriuku, tai reikėjo pirkti vinjetę.
Komentuoti:
-
čia jau darosi kažkiek offtopic (tikiuosi moderatoriai neužpyks), bet Lietuvoje ne turtingesni žmonės bijo atseikėti savo pinigų, o tiesiog stipriai išplitusi šešėlinė ekonomika - kažkur skaičiau kad valstybė per šešėlį nedagauna daugiau nei milijardą eurų biudžeto. Ir yra nemažai žmonių kurie tuo didžiuojasi, kad nemoka mokesčių. Netgi tarp savo pažystamų tokių turiu, deja.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Priežastys giluminės, bloga patirtis apie išvogimus ypač ssrs'o laikais. Dabartinė situacija, kai esame labiau pažengę, darosi labiau absurdinė, kai žmonės bijo mokėt mokesčius, ypač turtingesni žmonės bijo kažkiek labiau atseikėti savo pinigų, bet po to turime labai skurdų viešąjį sektorių. Verkiam, kad švietimas, sveikata ir keliai blogos kokybės.
O turtingesni žmonės (kalbu apie vidurinę klasę) ir taip faktiškai išlaiko valstybę - vienas 3k į rankas gaunantis žmogus sumoka beveik tiek pat mokesčių kaip 10 gaunančių minimalkę. Plius jie dažnai valstybinėm paslaugos naudojasi mažiau (privatūs stomatologai, darželiai, mokyklos). Tai kiek galima dar ant jų krauti?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Priežastys giluminės, bloga patirtis apie išvogimus ypač ssrs'o laikais. Dabartinė situacija, kai esame labiau pažengę, darosi labiau absurdinė, kai žmonės bijo mokėt mokesčius, ypač turtingesni žmonės bijo kažkiek labiau atseikėti savo pinigų, bet po to turime labai skurdų viešąjį sektorių. Verkiam, kad švietimas, sveikata ir keliai blogos kokybės.Parašė Premier Rodyti pranešimąna jo, vieni nori kuo geresnių kelių, kiti tuo tarpu nenori mokėti kelių mokesčio (ir kitų mokesčių)... tai iš kokių lėšų bus statomi ir tvarkomi keliai, įdomu ką jie atsakytų?
ir tai[p per mažas biudžetas, nes neadekvatūs mokesčiai.
p.s. krovininiai automobiliai turėtų mokėti ypač didelius mokesčius, nes jie labiausiai gadina kelius.
Komentuoti:
-
Kroviniai ir dabar moka, nemoka tik lengvieji. Teko važiuoti citybee mikriuku, tai reikėjo pirkti vinjetę.Parašė Premier Rodyti pranešimąna jo, vieni nori kuo geresnių kelių, kiti tuo tarpu nenori mokėti kelių mokesčio (ir kitų mokesčių)... tai iš kokių lėšų bus statomi ir tvarkomi keliai, įdomu ką jie atsakytų?
ir tai[p per mažas biudžetas, nes neadekvatūs mokesčiai.
p.s. krovininiai automobiliai turėtų mokėti ypač didelius mokesčius, nes jie labiausiai gadina kelius.
Komentuoti:
-
na jo, vieni nori kuo geresnių kelių, kiti tuo tarpu nenori mokėti kelių mokesčio (ir kitų mokesčių)... tai iš kokių lėšų bus statomi ir tvarkomi keliai, įdomu ką jie atsakytų?
ir tai[p per mažas biudžetas, nes neadekvatūs mokesčiai.
p.s. krovininiai automobiliai turėtų mokėti ypač didelius mokesčius, nes jie labiausiai gadina kelius.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: