Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Žvyrkeliai ir jų asfaltavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Prisiskaitęs apie pažliugusius ir miškovežių išmaltus žvyrkelius planavau važiuoti asfaltuotiu keliu.
    Tačiau pamatęs miškingoje vietovėje tebesilaikantį ledą važiavau žvyrkeliu ir nenusivyliau.

    Kelias RK 4409 Šutai - Strūna - Toleikos - Naujas Strūnaitis (Švenčionių r.)
    Kažkada tai buvo du atskiri keliai einantys nuo Šutų ir nuo N.Strunaičiio į Lentupį (Łyntupy), bet atsiradus sienoms kelio nuo Naujo Janavo į Lentupį nebeliko

    Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

    Apie 6 km ilgio ruožas nuo plento KK102 iki Strūnos
    Foto 2023.03


    Atvirose vietose saulė ne tik ištirpdė ledą, bet ir spėjo išdžiovinti dangą












    Pasienio ruožas












    Kryžkelė su keliu Švenčionys - Naujas Strūnaitis - Vidutinė - Dominkavas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Prasidėjo pašalo išėjimas. Kai kur važiuoti pasidarė sudėtingą.
    Jei kam nors teko važinėti tokiu metu į nuošalesnes vietoves, turbūt susidūrė ne tik su pažliugusiais, bet ir su miškininkų išmaltais keliais

    Valstietis.lt 2023.01.17
    Senas žvyrkelių bėdas paaštrina šilta žiema
    Žvyrkeliai ir jų priežiūra – amžina problema kaimuose. Šiltos, nepastovių orų lydimos žiemos tik dar labiau apsunkina ir taip nekokią kaimo žvyrkelių būklę. Sodiečiams tenka dardėti duobėtais ar pažliugusiais keliais, o gyvenantiems šalia privačių ar valstybinių miškų, žvyruotus keliukus tenka dalytis su miškininkais. Šie žiemą kirsdami miškus sunkiąją technika taip išklampoja kelius, kad jie pasidaro sunkiai išvažiuojami. Miškininkai atkerta, kad kelius tvarko tik tada, kai juos sugadina taip, kad jie tampa avariniais.

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ai-787-2022944
    Kalbama ne apie kokį miško vienkemį. Tas Papušių kaimas yra tik 7 km atstumu nuo Panevėžio ir 2 km nuo Via Balticos.
    Dar tokis netikėtumas kad vietiniai keliai, kur tvarkosi pačios savivaldybės ir seniūnijos, kartais geriau prižiūrimi nei tie, kuriuos prižiūri LAKD ministerijos pavaldžios įmonės. Apie rajoninius kelius ministras Skuodis prisimena tik tuomet, kai reikia raudoti besiteisinant kad Lietuvos keliai tokie prasti nes reikia priežiūrėti n+k km rajoninių kelių, kurių vos ne daugiau nei lenkiškoje GDDKiA yra krašto kelių

    Jūsų Panevėžys / 15 min.lt 2023.03.14
    Panevėžio rajono gyventojai piktinasi: sugadintuose keliuose klimpsta ir genda automobiliai
    Panevėžio rajono gyventojai kenčia dėl pažliugusių žvyro kelių, nuolat taiso automobilius ir nebežino, ko griebtis, kad situacija pasikeistų. Per žiemą žvyrkelių būklę itin pablogino dažna orų kaita bei atlydžiai. Pasak gyventojų, kelius išdarko ne tik gamta, bet ir sunkiasvorės transporto priemonės. Žmonės įsitikinę, keliuose pastatyti svorį ribojantys kelio ženklai vairuotojams nė motais.

    Panevėžio rajono Papušių kaimo gyventoja Jolanta teigia, kad kelias už Berniūnų apgailėtinos būklės. Norint pasiekti miestą reikia arba automobilį laužyti, arba bristi su guminiais žvejo batais.
    „Tai vietinės reikšmės kelias ir jis visą gyvenimą buvo. Čia mano senelių sodyba, čia užaugau ir dabar gyvenu jau devintus metus, bet šiemet pirmi metai, kada kelias toks baisus. Vasarą jis buvo šiek tiek duobėtas, bet dabar – tragedija. Dėl to šiuo metu mano automobilis remontuojamas autoservise. Laukiu ir bijau, kokią sąskaitą gausiu“, – kalbėjo vairuotoja

    Šiuo keliu Jolanta kasdien važiuoja į darbą, į Panevėžio miestą. „Baisiu žvyrkeliu, kol pasiekiu Berniūnus ir asfaltuotą kelią, važiuoju apie pusantro kilometro. Ir taip kiekvieną dieną tuo keliu pravažiuoju mažiausiai keturis kartus. Būna ir daugiau“, – sakė moteris.Papušių kaimo gyventoja pastebėjo, kad kol tuo keliu, kol nevažinėjo miškovežiai ir sunkiasvoriai automobiliai, kelias nebuvo toks blogas. (...)

    Šilų kaimo bendruomenės pirmininkė Regina Turulienė sako, kad vietinės reikšmės keliukai tvarkomi nuolat, per metus greideriuojami po kelis kartus. (...) Anot kos kaimo bendruomenės pirmininkės, daug didesnės bėdos yra su rajoninės reikšmės keliais, kurie priklauso Lietuvos automobilių kelių direkcijai, o juos prižiūri bendrovė „Kelių priežiūra“. Ji sako, kad kaimo gyventojų pagrindiniai keliai – rajoniniai – Šilai–Raguva ir Šilai–Vadokliai, kurie jau daug metų vairuotojams kelia problemas ir nemenkus iššūkius.

    „Šiais keliais važiuojant automobilių dugnas siekia kelią, vairuotojai labai vargsta. Kas iš to, kad darbininkai pravažiuoja, kažkiek sutvarko tuos kelius, bet juos reikia tvarkyti iš esmės. Kol keliai nebus išasfaltuoti, tol ir kentėsime, vargsime, gadinsime automobilius. Jau nebesuskaičiuojam, kiek kartų buvo kreiptasi į „Kelių direkciją“, kiek prašyta, kiek raštų parašyta. Ir nieko. Senų seniausiai užregistruota, žada asfaltuoti, bet iš to nieko nesigauna. Kaip vargom, taip ir vargstam“, – kalbėjo R. Turulienė. (...)

    Vadoklių seniūnijos seniūnė Milda Tamokaitienė. „Didžiausios problemos su rajoniniais keliais. „Kelias nuo Mikėnų į Šilus, pro Alančius – baisus. „Kelių direkcijos“ prašom pagalbos, kad kelią sutvarkytų, bet visada sulaukiam tokio pat atsakymo – dabar ne laikas, oro sąlygos neleidžia. Nesakau, kad nieko nedaroma, patvarko kelius, bet kada reikia labiausiai, nieks nieko nedaro. Mums, gyventojams, tikrai sunku, vargstam kiekvieną dieną. Situacija sudėtinga“, – kalbėjo M. Tamokaitienė.

    Anot seniūnės, vietinės reikšmės keliai ir keliukai tvarkomi kasmet ir nuolat prižiūrimi, tačiau jie taip pat nėra patenkinamos būklės.

    https://jp.lt/panevezio-rajono-gyven...automobiliai1/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Rinkos aikštė / Lrytas.lt 2023.02 19
    Dviejų Kėdainių rajono seniūnijų gyventojai skundžiasi: keliai – kaip Marso kanjonai
    Kėdainių rajono Josvainių bei Pelėdnagių seniūnijų gyventojai jaučiasi atskirti nuo pasaulio – patekti į kaimus lengvuoju automobiliu jiems tikras iššūkis. Žmonės juokauja, kad keliai yra kaip Marso kanjonai. Į kaimus patekti galima tik džipu arba traktoriumi, kitaip neįmanoma. Dėl kelių būklės jie jau kreipėsi ne tik į Kėdainių rajono savivaldybę, bet ir į Lietuvos automobilių kelių direkciją, mat būtent jai ir priklauso minėti keliai.

    Skaistgiriečiai savo namus pasiekia nuo kelio Aristava–Kėdainiai–Cinkiškis sukdami į šoną, į rajoninės reikšmės žvyrkelį Nr. 2032 Jankūnai–Pernarava–Kampai II. Pačius Skaistgirius kerta kelias Nr. 2021 Būdai–Skaistgiriai–Vincentava. Ir nė vienas iš šių kelių nėra asfaltuotas, todėl pasiekti kaimą įmanoma tik žvyrkeliu.
    „Duobės ant duobių, išvažiuoti su lengvuoju automobiliu neįmanoma. Šiuo metu situacija yra tragiška. Aš neįsivaizduoju, kaip žmonės į darbus nuvažiuoja, tai tiesiog mašinų laužymas, užmirštas kraštas. Gal galima bent jau pažvyruoti, pagreideriuoti? Geriausiai būtų išasfaltuoti kelią ir pamiršti bėdas visam laikui“, – kalbėjo su situacija nebegalinti taikstytis Josvainių seniūnijos ūkininkė Rosita Račkauskaitė.


    Dėl savo kelio jau daugybę metų kovoja ir Pelėdnagių seniūnijos gyventojai. Apie probleminį kelią Nr. 2012 Šėta–Beinaičiai–Nociūnai pasisakė Beinaičių kaimo seniūnaitis Tomas Mickevičius. „Marso kanjonai – kelias Lukšiai–Beinaičiai. Tai tik kelios nuotraukos, vaizduojančios, kokiu keliu kiekvieną dieną turi važiuoti maršrutinis autobusas, veždamas vaikus į mokyklą,(...) Kelio būklė yra tokia, kad yra sulaužyti kelio pagrindai.

    Šiomis dienomis teko važiuoti Kauno, Jonavos rajono žvyruotais keliais ir tai yra puikus pavyzdys, kad žiemą kelias gali būti tokios būklės, kad net smagiau važiuoti, negu kai kuriais asfaltuotais rajono keliais.

    https://rinkosaikste.lt/dvieju-seniu...arso-kanjonai/
    https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...jonai-26187180

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    ELTA 2023.02.09
    Skuodis: finansų kitais metais startuoti su nauja žvyrkelių programa nėra
    Susisiekimo ministras M.Skuodis tvirtina, kad 2024 metais užbaigus Vyriausybės žvyrkelių per Lietuvos gyvenvietes (kaimus) asfaltavimo programą, naujos programos startui, atsižvelgiant į (...)esamas aplinkybes, pinigų nėra. Tačiau, pasak jo, yra parengta metodika, pagal kurią savivaldybės galėtų sudėlioti savo prioritetus.
    „Kalbant apie tolesnę žvyrkelių programą, finansų jai, atsižvelgiant į visas aplinkybes, kitiems metams nėra, startuoti su nauja (programa – ELTA). Nepaisant to, metodika yra parengta, pateiksime savivaldybių asociacijai ir pagal tai kreipsimės į savivaldybes, kad sudėliotų savo prioritetus, turėsime eilę ir pasiruošę žemame starte, jeigu tik atsiranda lėšų, galima judėti toliau“, – ketvirtadienį Seimo Socialdemokratų partijos frakcijos posėdyje teigė M. Skuodis.
    Tuo tarpu kalbėdamas apie dabartinę žvyrkelių asfaltavimo programą, ministras pažymėjo, kad prie jos reikėtų pridėti 39 kilometrus ir visų valstybinių žvyrkelių per gyvenvietes, galėtų būti išspręstas iki kitų metų pabaigos.

    M. Skuodis akcentuoja, kad žvyrkeliai jam yra svarbūs, tačiau finansai yra riboti ir reikia atsižvelgti į dabartinę tiltų bei viadukų būklę.
    „[Ministrui] žvyrkeliai yra svarbūs, bet kai finansai yra riboti, dedi tiltus, viadukus, būklę ir žiūri, ką toliau daryti“, – tvirtino jis.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-programa-nera
    Video:
    2023-02-09 Seimo Lietuvos socialdemokratų partijos frakcijos susitikimas su susisiekimo ministru.

    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=92518233

    Tik kaip ten su M.Skuodžio ankstesniais pažadais dėl asfaltavimo baigimo per gyvenvietes ir pažangesnės kelių finasavimo tvarkos.
    BNS 2021.09.30
    Ministras: iki 2024-ųjų galima išasfaltuoti beveik visus žvyrkelius kaimuose
    Tikrai galime iki 2023 metų, iki 2024 metų išasfaltuoti visas gyvenvietes, valstybinius žvyrkelius per gyvenvietes, kuriose gyvena virš 10 gyventojų, ir šitą klausimą praktiškai uždaryti“, – ketvirtadienį Seime per Vyriausybės valandą teigė ministras.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...elius-kaimuose

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    RK 2008. Vilainiai - Šventybrastis - Krekenava
    Šeštadienį išbandžiau beveiki visą kelią nuo Krekenavos iki Vilainių (išskyrus nusukimą nuo Tiskūnų pro Apytalukio dvarą.
    Nustebino koks tiesus ir lygus šis kelias ir kaip greit čia būtų galima važiuoti (šį kartą mes niekus neskubėjome ir mėgavomės kelione).
    Lietuvos vidurio žemumos reljefas yra labai mažai kalvotas ir dėl to idealus keliams, bet ir nuobodus akims. Vien tik dirbamų laukų prerijos su neišraiškingais ūkininkų vienkiemiais
    Paskutinis taisė Perfect; 2023.02.06, 11:32.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK 2008. Vilainiai - Šventybrastis - Krekenava
    Šeštadienį išbandžiau beveiki visą kelią nuo Krekenavos iki Vilainių (išskyrus nusukimą nuo Tiskūnų pro Apytalukio dvarą.
    Nustebino koks tiesus ir lygus šis kelias ir kaip greit čia būtų galima važiuoti (šį kartą mes niekus neskubėjome ir mėgavomės kelione).

    Foto 2023.02


    Kėdainių rajone visada buvo geri reikalai dėl nuorodų į turistinius objektus






    Arčiau Kėdainių, kur pirmasis asfaltas paklotas prieš kelis dešimtmečius, jau yra lopų


    Apie šio kelio galimą tranzitinę reikšmę- kai kuriais atvejais šis kelias net geresnis A8 "Via Baltica" - temoje Kaip nuvykti iš į...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK 2008. Vilainiai - Šventybrastis - Krekenava
    Neseniai per didelis vargus buvo išasfaltuotas kelias kairiajame Nevėžio krante Kėdainių ir Panevėžio rajonuose


    Ankstesni straipsniai

    Būklė iki asfaltavimo
    Prieš 9 metus dar nebuvo asfalto nuo Burvelių (Panevėžio r.) iki Šventybrasčio (Kėdainių r,.)
    2016 metais buvo konkursuotas 5,2 km ruožas 14,685 iki 19,913 km, tačiau rangovas UAB „Kamesta“ padarė tik dalį darbų.

    Kanalas Lietuvos keliai 2013.12.29
    Virtuali kelionė keliu Nr. 2008 (Vilainiai-Šventybrastis-Krekenava)
    https://www.youtube.com/watch?v=Uo_2yk9N0uo&ab_channel=LietuvosKeliai

    Rinkos aikštė 2018.11.14
    Kiek ilgai teks kovoti dėl kelio?
    „Gyvenu visai šalia kelio Vilainiai–Šventybrastis–Krekenava. Iš karto už Šventybrasčio tilto, ten, kur šio kelio asfalto danga, deja, baigiasi, tačiau gyvenamieji namai šalikelėje ne. Galite įsivaizduoti, koks yra gyvenimas prie pat žvyrkelio – dulkės, dulkės ir dar kartą dulkės. Jei kelias būtų mažiau intensyvaus eismo, tai gal ir nebūtų tiek daug tos bėdos. Tačiau kadangi čia nuolat zuja automobiliai, o blogiausia, kad čia netrūksta ir sunkiasvorio transporto (...)
    Atrodytų, tiek nedaug tereikėtų išasfaltuoti, vos du kilometrus, bet taip ilgai yra viskas vilkinama – vis kažkas stringa, niekaip kelininkams nepavyksta to žadėtojo asfalto pakloti. Planavo kelią išasfaltuoti dar 2016, o dabar žada per 2019 metus darbus atlikti, bet žinot, aš jau net nežinau, ar galima jų pažadais tikėti.

    https://rinkosaikste.lt/kartoji-lini...voti-dl-kelio/
    Paskutinė 2,3 km atkarpa išsafaltuota pagal 2020 metų anti-COVID programą
    https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc...3_paraiska.pdf

    Rinkos aikštė 2020.09.01
    Kėdainius ir Panevėžį sujungs dar vienas modernus kelias
    Ne vieną dešimtmetį Kėdainių krašto gyventojai laukė ir pagaliau sulaukė valstybinės reikšmės kelio dalies Šventybrastis–Krekenava remonto. Pagaliau du rajonus – Kėdainius ir Panevėžį – sujungs dar vienas modernus kelias.


    LAKD informavo, kad pradėti statybos darbai valstybinės reikšmės kelyje Vilainiai–Šventybrastis–Krekenava. Baigus darbus bus atnaujintas ruožas nuo 14,69 iki 16,96 km. Darbus statybietėje planuojama baigti per 8 mėnesius. Darbai pradėti nuo Šventybrasčio kaimo ir bus baigti ties Kėdainių ir Panevėžio rajonų sandūra.

    Kėdainių ir Panevėžio rajonus jau prieš keletą metų turėjo sujungti modernus kelias, tačiau jis nebuvo nutiestas dėl rangovų įsipareigojimų nevykdymo. Lietuvos automobilių kelių direkcija informavo, kad buvo nutraukta 2016 metų sutartis, pasirašyta su UAB „Kamesta“, dėl žvyrkelių, esančių Tauragės, Pagėgių, Šilalės, Jurbarko, Elektrėnų, Jonavos, Kaišiadorių ir Kėdainių rajonuose, asfaltavimo.
    „Tenka tik apgailestauti, kad dėl rangovės įsipareigojimų nevykdymo nukentėjo net aštuonių šalies rajonų gyventojai, kurie dar 2016 metais turėjo važinėti asfaltuotais keliais“, – informavo direkcija.

    https://rinkosaikste.lt/kdainius-ir-...dernus-kelias/
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...s-1636-1369664

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Bevažiuojant vienintelė mintis buvo galvoje - kokio velnio tarp šitų kaimelių nutiestas asfaltas?
    Galiu pateikti priešingą pavyzdį dėl prioritetų, kur nėra asfaltuojami keliai tankiai gyvenamose vietovėse, kai tuo tarpu pirmiau ištisai asfaltuojami keliai ratais kvadratais per miškus - net kai yra tiesesni keliai tarp galinių gyvenveičių (minėti RK4717 ar RK4713)

    Pavyzdžiui, iki šiol nėra nutiestas kelio RK3007 (Nauradai) - Naujamiestis - Krekenava 9 km atkarpa tarp Vadaktėlių ir Krekenavos.
    Tą atkarpą išasfaltavus būtų ne tik puikus turistinis kelias Berčiūnai - Naujamiestis - Krekenava. Atsirastų dar viena alternatyvi trasa tarp Panevėžio ir Kėdainių ar Kauno. Tai bus ypač reikalinga, jei per artimiausia (de)šimtmetį Kelių direkcija pradės judinti vieną vietą dėl kelio A8 rekonstrukcijos.

    Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

    Foto 2009.09
    Nuo laiko išliko ta pati žvyro danga

    Krekenavoje asfaltas baigiasi ties apžvalgos bokštu






    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gal geriau atsakyti Žvyrkelių temoje.
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Anekdotas (ne humoristinis): važiavau vasarą į Varėną. Didžiojoje žiedinėje sankryžoje navigacija mane nusiuntė kitu, nei įprastai siunčia, keliu, pro Matuizas, vietoje Senosios Varėnos . Realiai, visą tą pačią atkarpą važiavau lygiagrečiu keliu pagrindiniam keliui, gal tik poros km atstumu, nuo vieno kaimo iki kito kaimo. Ir ne tik kad visas tas kelias buvo asfaltuotas, pusė jo - naujai nutiestas, bet praktiškai nė su viena mašina neprasilenkiau. Bevažiuojant vienintelė mintis buvo galvoje - kokio velnio tarp šitų kaimelių nutiestas asfaltas?
    Toliau, už Varėnos pasukau link Rudnios. Anksčiau ten vedė, berods, ~20km ilgio platus žvyrkelis. Dabar? Pusė kelio asfaltuota... ​​ Na kas per...??? Kažkoks miško keliukas link kelių mirštančių kaimelių (už kurių jau nieko net nebėra) - bet nutiestas naujas asfaltas???
    T.y., dabar turime dešimtis (suskaičiavau apie 30-35) kilometrų "šviežio" asfalto, kuris aptarnauja max 200-300 žmonių per dieną, kai tuo tarpu yra tokie keliai kaip Molėtų plentas, kuris aptarnauja dešimtis tūkstančių žmonių, stovi avarinės būklės jau n-dešimtmečių.

    Anekdoto esmė: yra toks dalykas kaip kaštų-naudos analizė. Aiškiai, Lietuvoje šis konceptas dar neprigijęs.
    Niekas nesako, jog kelias aplink Galvės ar Akmenos ežerus turi būti duobėtas žvyras. Niekas nesako, jog kelias link Labanoro girios turėtų būti žvyras. Bet galbūt kelias tarp Pošalčių ir Urkonių, arba tarp Varėnos ir Ūtos galėjo likti prižiūrimo žvyro keliu?

    Ir aš noriu pabrėžti: prižiūrimas žvyro kelias nėra blogas dalykas. Jis toje atkarpoje būdavo toks kokybiškas, kad juo laisvai galėdavai važiuoti 60-80 km/h greičiu.
    Kelias 5004 Varėna-Matuizos-Valkininkai buvo asfaltuotas nuo neatmenamų (t.y.sovietinių) laikų. Nepaliksi gi Matuizų gyvenvietės su buvusia plytų gamykla ir šiokia tokia dabartinė ūkine veikla be jokio asfalto.
    Smagu girdėti, kad kelias per Matuizas yra sutvarkytas, reikės prie progos išbandyti.

    Kelias 5014 Varėna-Rudnia bus asfaltuojamas iki Rudnios. Informacija yra keliais pranešimais aukščiau.

    Dėl Urkionių ir Rudnios - tie kelią reikalingi ne tik grybautojams ir "nykstančių kaimų' gyventojams. Gudijos pasienyje jie reikalingi ir pasieniečiams.

    Man irgi gal ne visai neaišku, kodėl pirmiau ištisai asfaltuoti buvo per miškus einantys keliai RK4717 Kazokiškės - Paparčiai ar RK4713 Senieji Trakai - Senasis Tarpupis (po keliolika km)., o ne labiau intensyvaus eismo keliai šalia gyvenviečių arba žaidžiama asfaltuojant po 1-2 km ruoželius.

    Tačiau dėl asfaltuojamų kelių prioritetų galima ginčytis iki tol, kol visi (bent rajoniniai) keliai Lietuvoje netaps asfaltuoti.
    Paskutinis taisė Romas; 2023.04.28, 17:22.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    be kaimo nebus ir miesto. Pats tikriausiai ir važiuoji, kad ir prie ežerų, lankytinų objektų, tai nemanau jog džiaugiesi žvyrkeliu ar duobėtu kaimo keliuku.
    Anekdotas (ne humoristinis): važiavau vasarą į Varėną. Didžiojoje žiedinėje sankryžoje navigacija mane nusiuntė kitu, nei įprastai siunčia, keliu, pro Matuizas, vietoje Senosios Varėnos . Realiai, visą tą pačią atkarpą važiavau lygiagrečiu keliu pagrindiniam keliui, gal tik poros km atstumu, nuo vieno kaimo iki kito kaimo. Ir ne tik kad visas tas kelias buvo asfaltuotas, pusė jo - naujai nutiestas, bet praktiškai nė su viena mašina neprasilenkiau. Bevažiuojant vienintelė mintis buvo galvoje - kokio velnio tarp šitų kaimelių nutiestas asfaltas?
    Toliau, už Varėnos pasukau link Rudnios. Anksčiau ten vedė, berods, ~20km ilgio platus žvyrkelis. Dabar? Pusė kelio asfaltuota... Na kas per...??? Kažkoks miško keliukas link kelių mirštančių kaimelių (už kurių jau nieko net nebėra) - bet nutiestas naujas asfaltas???
    T.y., dabar turime dešimtis (suskaičiavau apie 30-35) kilometrų "šviežio" asfalto, kuris aptarnauja max 200-300 žmonių per dieną, kai tuo tarpu yra tokie keliai kaip Molėtų plentas, kuris aptarnauja dešimtis tūkstančių žmonių, stovi avarinės būklės jau n-dešimtmečių.

    Anekdoto esmė: yra toks dalykas kaip kaštų-naudos analizė. Aiškiai, Lietuvoje šis konceptas dar neprigijęs.
    Niekas nesako, jog kelias aplink Galvės ar Akmenos ežerus turi būti duobėtas žvyras. Niekas nesako, jog kelias link Labanoro girios turėtų būti žvyras. Bet galbūt kelias tarp Pošalčių ir Urkonių, arba tarp Varėnos ir Ūtos galėjo likti prižiūrimo žvyro keliu?

    Ir aš noriu pabrėžti: prižiūrimas žvyro kelias nėra blogas dalykas. Jis toje atkarpoje būdavo toks kokybiškas, kad juo laisvai galėdavai važiuoti 60-80 km/h greičiu.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Nu ir labai gerai, protingiau pinigai buvo išleisti. Nesuprantu kam švaistyti pinigus keliams regionuose su tokia demografija, jei ateityje nebus kas jais naudosis.

    O kalbant apie valstybinio finansavimo didinimą vietiniams keliams, tai dar labiau didinama neteisybė miestų atžvilgiu. Gatvės, kuriomis kasdien naudojasi dešimtys tūkstančių žmonių, yra tik savivaldybės atsakomybė, bet vietinis keliukas tarp dviejų kaimų po keliasdešimt gyventojų jau turi būti dalinai iš valstybės biudžeto kompensuojamas. Tai gal tada ir miestų gatvėms valstybės biudžetą padalinam, ir prioritizuojam ne tik pagal asfalto kokybę, bet ir pagal naudotojų skaičių.
    be kaimo nebus ir miesto. Pats tikriausiai ir važiuoji, kad ir prie ežerų, lankytinų objektų, tai nemanau jog džiaugiesi žvyrkeliu ar duobėtu kaimo keliuku.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Nendrių g, Vilniaus m.

    : D ...kodėl žmonės nustebę?

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	2017
Size:	36,1 kB
ID:	2024635

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK5259. Sudervė – Paąžuoliai – Maišiagala
    ​​​​​

    Neasfaltuota atkarpa
    Foto 2023.01
    Šalia kelio keliose vietose mėtėsi pašalinti seni vamzdžiai
    ​​​​​

    ​​​​​

    ​​​​​

    ​​​​​

    Kai kuriuose žemėlapiuse ši vieta pažymėta kaip "Paažuoiai", tačiau į kairę nuo sankryžos yra Babrukiškių dvaro likučiai
    ​​​​​

    Už sankryžos
    ​​​​​

    ​​​​​

    ​​​​​

    ​​​​​

    Brinkiškės. Rekonstruojamo ruožo pabaiga.
    ​​​​​

    Toliau kelyje RK5229 yra asfaltas iki pat Sudervės.
    Į Vilnių važiavome už Brinkiškių kirtę kampą keliu RK237 Užulaukis - Putiniškės ir patekome į A2 ties "Transekspedicijos" sandėliais.
    Kelias RK5237 išasfaltuotas dar 2008 metais - juo kartais važiuoju iš A2 į Sudervę, nes lyginant su beviltiškai sugadinta KK171 atkarpa nuo Avižienių iki Sudervės, per Putiniškes yra mažiau intensyvus, nėra gyvenviečių ir begalės mašinų laužymo kalnelių.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Tegu dar baigia asfaltuoti Riešė - Transekspedicija/A2 ir bus aptemptakelnių kamščiai
    Žiemą, aišku, dviratininkų nesimatė.
    Išasfaltavus keletą atkarpų atsirastų nauji maršrutai, kuriais naudotųsi ne tik dviratininkai:
    - Baigus M. Riešė - Galinė) gausis neblogas vietinio masto šiaurinis Vilniaus aplinkkelis
    - Išasfaltavus keliuką Visoriai - Lindiniškės būtų dar vienas variantas važiuojant iš šiaurinės miesto dalies į Kauną per Verkšnionių tiltą kelyje KK108 Dūkštos - Vievis
    Paskutinis taisė Romas; 2023.01.08, 20:42.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Tegu dar baigia asfaltuoti Riešė - Transekspedicija/A2 ir bus aptemptakelnių kamščiai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK5259. Sudervė – Paąžuoliai – Maišiagala (Vilniaus r.)
    Asfaltuojama virš 5 km atkarpa. Jau šių metų pabaigojre visas kelias nuo Sudervės iki Maišiagalos turėtų būti išasflatuotas

    Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

    Projekto pavadinimas:
    alstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 5259 Sudervė–Paąžuoliai–Maišiagala ruožo nuo 4,444 iki 9,523 km kapitalinis remontas
    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2021-665752

    Kryptis iš Maišiagalos link Sudervės
    Foto 2023.01




    Tiesus ruožas - tokių ten nedaug




    Asfalto pabaiga ties Giesvės kaimo kalniuku.
    Iš viso jau išasfaltuota beveik 1½ km

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Likusi atkarpa lieka neasfaltuota

    Prieš karą tarp Alionių I ir Alionių II ėjo Lenkjos - Lietuvos siena

    http://igrek.amzp.pl/result.php?cmd=...S40&cat=WIG100

    Foto 2022.10




    Siena prieš karą ėjo per vidurį tarp Alionių I ir Alionių II, iš karto už paskutinės sodybos kairėje


    Alionys II


    Pajuodžiai. Kryžeklė su plentu 4302 Širvintos- Giedraičiai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK 4307. Jauniūnai - Alionys - Pajuodžiai
    Foto 2022.10

    Dar vienas šviesoforas, šį kartą tikras.
    Teko laukti 7 minutes


    Buvo laiko pasidairyti


    Pritraukus


    Pasirodė mašina iš priešingos pusės


    Pajudame.
    Žalia dega 90 sekundžių. Ruožo ilgis apie - 2 km


    Posūkis į vietinį keliuką. Panašu į prasilenkimo vietą


    Nesuprantama, kam lygumų krašte reikia pilti naują pagrindą. Gausis kaip autostradoje (gal net ir geriau)


    Pervažiavimas į kitą pusę








    Šviesoforinio ruožo pabaiga preiseno asfalto Alionuų pakraštyje


    Alionys
    Sankryža prie bažnyčios su keliu RK4314 į Širvintas. Tas kelias išasfaltuotas dar 2010 metais.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK 4307 Jauniūnai - Alionys - Pajuodžiai
    Asfaltuojami du ruožai, iš viso 6,5 km:
    - nuo Šiaulių iki Viciūnų 2,8 km ( nuo 5,300 iki 8,146 km)
    - nuo Viciūnų iki Alionių 3,7 km (nuo 8,759 iki 12,415 km)







    Viciūnai. Kalbininkai iš kokios nors Pačeriaukštės pervardino į "Vičiūnus"


    Įspėjimas apie šviesoforą


    Jokio šviesoforo nėra




    Tenka važiuoti apie 900 metrų iki Krašenos, tikintis ,kad iš priekio niekas neatvažiuos




    Už posūkio niekas netyko






    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK 4307 Jauniūnai - Alionys - Pajuodžiai


    Foto 2022.10
    Jauniūnai. Kelio pradžia pasukus iš senojo Maišiagalos - Širvintų plento


    Kelias nuo Jauniūnų iki Šiaulių (beveik 4 km) buvo pradėtas asfaltuoti 2014-2015 metais


    Atkreipiau dėmesį, kane itin intensyvaus eismo išasfaltuotame buv. žvyrkelyje yra prismaigstyta be saiko kelio ženklų ir sunaudojama metalo atitavarams.


    Šiauliąi
    Labiau žinomuose keiytuose Šiauliuose vietiniai savo miestą vadina Šiaulē, o čia - Szawle




    Asfalto pabaiga
    Jau susmaigstyti kelininkų stuulpeliai ir su kreida padaryti užrašai

    Komentuoti:

Working...
X