Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Žvyrkeliai ir jų asfaltavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Structum 2021.07.15
    Susisiekimas su Taurage taps patogesnis
    Lietuvos automobilių kelių direkcija ir UAB „YIT Lietuva“ pasirašė sutartį dėl daugiau kaip 8 km ruožo Tauragės apskrities kelyje Griežpelkiai-Vilkyškiai kapitalinio remonto. Valstybinės reikšmės rajoninio kelio rekonstrukcija bus pradėta šių metų rugpjūčio mėnesį. Darbų vertė sieks 5,1 mln. eurų.

    Žvyro dangos kelias yra trumpiausia Vilkyškių miestelio transporto jungtis su regiono centru – Taurage. Lietuvos automobilių kelių direkcijos duomenimis, keliu per parą vidutiniškai pravažiuoja 144 automobiliai. 16 proc. jų sudaro krovininis transportas.

    Nepaisant kelio reikšmės, jo būklė šiuo metu nėra gera. Esama žvyro danga yra duobėta, o kelkraščiuose gausiai vešinti augmenija blogina vairuotojų matomumą. Be to, dėl prastos paviršinio vandens nuvedimo sistemos pakelės grioviuose vietomis kaupiasi vanduo.

    Atliekant ruožo remontą bus išasfaltuota kelio danga, įrengti 1 m pločio kelkraščiai. Taip pat bus keičiamos esamos vandens nuvedimo pralaidos, atskiruose ruožuose įrengiamas kelio pokonstrukcinis drenažas.(...) Atlikus remonto darbus kelyje Griežpelkiai-Vilkyškiai transporto priemonėms bus leidžiama važiuoti didesniu greičiu. Kelyje vietomis bus leidžiamas 90 km/h greitis kelio vingiuose bus reikšmingai pagerintas matomumas.

    https://structum.lt/straipsnis/yit-l...-ir-saugesnis/
    Pagaliau bus asfaltuojamas kelias RK 4532 Griežpelkiai - Vilkyškiai (Tauragės ir Pagėgių savivaldybėse).
    Apie šio kelio asfaltavima buvo pranešta dar 2017 metais, kai buvo paviešinta 2018-2020 metų žvyrkelių sfaltavimo programa.
    Visiškas nesusipratimas, kai iki šiol nėra jungties tarp Tauragės miesto ir didžiausios Tauragės apskrities pramonės įmonės, nekalbant apie Vilkyškių susisiekimą su kitais miestais.
    Atstumas iki Tauragės sutrumpės 6,4 km nei važiuojant per Žukus, o važiavimo laikas, kuris ir dabar važiuojant žvyrkeliu trumpesnis 6 minutėmis, dar bus mažesnis

    Žemėlapis iš www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK 2801. Girsteitiškis - Alanta
    Foto 2021.07
    Antras asfaltuotas ruožas


    Po lietaus pilna nuplėšytų lapų


    Asfalto pabaiga


    Tolumoje jau matosi Alanta






    Dar viena vaizdinga vieta




    Rekonstruojamas ruožas baigiasi ties tiltu per Virintą

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK 2801. Alanta – Pabaldiškis – Girsteitiškis
    Šio kelio ruožas 0,652 iki 6,611 km; asfaltuojamas už Lietuvos pinigus.


    Žemėlapis išwww.mapy.cz

    Kai kelias KK119 Molėtai - Anykščiai galutinai taps nepravažiuojamas (jau dabar atsirado vos ne pusmetrio įdubos ties Žiūrais), tai galės būti alternatyvi trasa. Atsumas nuo Molėtų iki Alantos - 18 km,. o važiuojant per Girsteitiškį - tik 3 km ilgesnis (attinkamai 18 ir 21 km). Tačiau važiavimo sąlygos bus geresnės, o eismo intensyvumas mažesnis nei važiuojant pavargusiu KK119 keliu.

    Kažkaip sugalvojau išbandyti naują kelią kai 119 kelyje užklupo audra ir kelios mašinos važiavo gal 20 km/ h greičiu stabteldamos prie kiekvienos balos. Turbūt tiems vairuotojams tolia liūtis pasitaikė pirmą kartą.

    Iki Girsteitiškio nuo plento KK119 veda apie 2008 metus išasfaltuodas kelias RK 2806 Kairionys – Girsteitiškis – Balninkai
    Už Girsteitiškio pora šimtų metrų kelio RK 2801 jau išasfaltuota, o paskui prasidėjo nuotykiai

    Foto 2021.07
    Iš karto nuo šviesoforais reguliuojamo ruožo pusė kelio buvo šviežiai užversta medžiais


    Šį kartą pavyka pervažiuoti medį nenušokus nuo savo pylimo




    Dar viena kliūtis


    Šį kartą teko šokti nuo aukštesnės sankasos žemyn. Kita kelio pusė buvo tvirta, nieko blogo neatsitiko


    Atgal užsiropšti nepavyko


    Šviesoforinio ruožo pabaiga


    Kai kur tą dieną buvo stichinė liūtis

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Rubikiai - Kriokšlys - Mačionys (Anykščių r.)
    Kriokšlio poilsiavietė šeštadienį, esant +30°C
    Foto 2021.06









    Kriokšlio poilsiavietė didelė, visiems užtenka vietų


    Iki mašinos o reikia pasivaikščioti kelis šimtus metrų




    Kelias tarp Kriokšlio ir Mačionių








    Mačionys


    Sankryža su keliu RK1221 Burbiškis - Mačionys - Leliūnai
    Rodyklių nėra. Ta tvora prie namo yra vienintelis orientyras, jei važiuotume kita kryptimi link Kriokšlio-Rubikių.


    Nors tos vietos gerai pažįstamos, tačiau važiuodamas keliu 1219 nuo plento A6 vos nepravažiavau šios sankryžos.
    Atvažiavus į Mačionis 1219 keliu ties sankryža su 1221 keliu Burbiškis - Mačionys - Leliūnai nuoroda į Rubikius yra tiesiai (žvyrkeliu).
    Sankryžoje reikia sukti į kairę ir važiuoti 300-400 m link Burbiškio iki namo su tvora, ant kurio užrašytas "Medus" . Ten sukti į dešinę.

    Orientacijai įdedu tos sankryžos maps google vaizdą.
    Gal kam nors pravers važiuojant į Rubikius nuo plento A6 ar nuo Burbiškio.
    Paskutinis taisė Romas; 2021.07.06, 16:07.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Rubikiai - Kriokšlys - Mačionys (Anykščių r.)

    Šis kelias pasižymi tuo, kad yra vietinis o ne rajoninis ir į jį nėra jokių rodyklių
    Kelias 1219 link Gečionių - Mačionių vis dar lieka žvyrkelis.

    Rubikių (Šiaulių) kaimo kryžkelė RK1207-RK1217-RK1219 ties galine siauruko Panevėžys - Anykščiai- Rubikiai stotele (ji lieka dešinėje)
    Važiuoti link "Žuvienės pašiūrės" ir iš karto sukti įstrižai kairėn.


    Pora nuotraukų iki kelio rekonstrukcijos
    Foto 2008.07

    Iš karto dešinėje atsiveria Rubikių ežero platumos


    Ties Kriokšlio poisiaviete


    Rekonstruojant kelią Rubikiai - Mačionys prie Kriokšlio poilsiavietės buvo įrengti parkingai
    Kriokšlio poilsiavietės vaizdas per Joninių savaitgalį (penktadienis buvo darbo diena)
    Foto 2021.06






    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Rubikiai - Kriokšlys - Mačionys (Anykščių r.)

    Šis vietinis kelias išasfaltuotas pagal LR Susisiekimo ministro 2020 m. gegužės 19 d. įsakymą Nr. 3-333 "Dėl ekonomikos skatinimo ir koronaviruso (Covid-19) plitimo sukeltų pasekmių mažinimo priemonių plano lėšų paskirstymo keliams, jungiantiems lankytinas ir rekreacines vietoves bei kurortines teritorijas "(aktuali redakcija 2020.12.03)
    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...68f0092944/asr

    Pastarajame įsakyme Nr. 333 skirta lėšų yra ne tik gatvių asfaltavimui kurortuose miestuose, bet ir išties bus pagerintas susiiekimas prie rekreacinių objektų
    1.2. Varėnos rajono Merkinės seniūnijos vietinės reikšmės keliui Nr. Mer-43 į Česukų kaimą (ruožas iki Merkinės bioenergetinės piramidės) kapitališkai remontuoti 494,2 t.EUR (Dzūkijos NP)
    7.1. Anykščių rajono Vietinės reikšmės keliui Nr. SK7 Mačionys–Rubikiai rekonstruoti 455,0 t.EUR (Anykščių RP)
    8.1. Trakų rajono Lentvario seniūnijos vietinės reikšmės keliui Nr. LSV011 Valai–Stirniai–Saidžiai taisyti (remontuoti) 97,6 t. EUR (Neries RP)
    8.3. Vilniaus rajono
    Sužionių seniūnijos vietinės reikšmės keliui Nr. VL3709 Danilava–Žingiai kapitališkai remontuoti 510,0 t.EUR (Asvejos RP)
    Riešės seniūnijos Žalesos kaimo Malūno gatvei (Nr. VL8269) ir Liubavo kaimo Malūno gatvei (Nr. VL8270) kapitališkai remontuoti 366,5 t.EUR
    Dūkštų seniūnijos Dūkštų kaimo Mokyklos gatvei ir Buivydų kaimo Buivydų gatvei (Nr. VL9210 ir VL9223) kapitališkai remontuoti 449,7 t.EUR (Neries RP)

    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...68f0092944/asr
    Dabar aplink Rubikių ežerą išasfaltuoti visi keliai:
    RK 1207 Anykščiai - Rubikiai
    RK 1221 Burbiškis - Mačionys - Leliūnai (asfaltas iki Mačionių)
    RK 1219 Rubikiai - Mačionys - Diktarai (asfaltas nuo Mačionių iki A6 Ukmergė-Utena. o likusi atkarpa per Geičionis lieka žvyrkelis)
    Rubikiai - Kriokšlys - Mačionys

    Galima planuoti žiedinius maršrutus po Anykščių regioninį parką


    Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tiesiog ant jo buvo varoma be sustojimo ir dažnai be priežasties.
    Kas link asfaltavimo reikalų, jis tikrai nebuvo blogiausias, nepaisant skandalo su vienu keliuku.

    Bet ankstesnė vyriausybė jau praeitis. Bus matyti ar šios vyriausybės mažiausiai pastebimas ministras, atsakingas už susisiekimą, pasižymės darbais asfaltuojant žvyrkelius.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Pernai, anot spaudos, "blogiausio ministro" Narkevičiaus vadovaujama Susiekimo ministerija pasinaudodama anti-COVID šurmuliu ištraukė ištraukė užsigulėjusius projektus. Iš kelių į rekreacinės vietas asfaltavimo žymiai daugiau naudos nei vienadieniams abejotinos vertės projektams.
    Kam tas prierašas "blogiausio ministro"? Jis buvo vienas geresnių?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šiandien prasukau ratą aplink Rubikių ežerą (Anykščių r.).
    Kelias Rubikiai - Mačionys jau išasfaltuotas, kaip buvo numatyta pagal antiCOVIDinį įsakymą Nr. 333 (žvyrkelių asfaltavimas rekreacinėse vietovėse).

    Galima planuoti žiedinį apžvalginį maršrutą arba turą "penkios Rubikių ežero maudyklos" (mes išbandėme "tik" dvi ir abi maudyklos buvo puikios).

    Kelias Rubikiai -Mačionys yra normalaus pločio (ne taip, kaip pagal tą pačią patį antiCOVIDinį įsakymą naujame keliukyje link Žinių prie Dubingių ežero). Ties Krokšlio poilsiaviete įrengta stovėjimo vietų.

    Pernai, anot spaudos, "blogiausio ministro" Narkevičiaus vadovaujama Susiekimo ministerija pasinaudodama anti-COVID šurmuliu ištraukė ištraukė užsigulėjusius projektus. Iš kelių į rekreacinės vietas asfaltavimo žymiai daugiau naudos nei vienadieniams abejotinos vertės projektams.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Asfaltuojamas 2612 kelias Marijampolės apskrityje tarp Višakio Rūdos ir Bagotosios.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK 2534 Noragėliai - Krikštonys
    Foto 2021.04








    3 km




    Krikštonys


    Kelionės tikslas - kun. Reitelaičio 1932-1935 m. pastatyta Krikštonių bažnyčia
    ​​​​

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK 2534 Noragėliai - Krikštonys (Lazdijų rajonas)
    Foto 2021.04


    2 km
    Kažkas atvažiuoja - gerai, kad kita puse




    Nuoroda į Krikštonių piliakalnį


    Ketvirta persirikiavimo / prasilenkimo vieta

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK 2534 Noragėliai - Krikštonys
    Foto 2021.04


    Kelyje nėra šviesoforų. gal ir gerai, kai nereikia keliolika minučių laukti.
    Jei tektų su kuo nors susitikti, nebūtų taip paprasta prasilenkti




    Persirikiavimo vieta








    1 km. Antra prasilenkimo / persirikiavimo vieta






    Trečio persirikiavimo / prasilenkimo vieta

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kelias Lazdijų rajone 2534 Noragėliai - Krikštonys yra neilgas - tik 4 km
    Pagerės nemažo Krikštonių bažnykaimio apylinkių susisiekimas su apskrites centru Alytuje..
    Be to, kelio reikšmė yra ir turisitinė - galima bus planuot žiedinius maršrutus vaizdingomis vietomis palei Nemuną, užsukant į garsiąją Krikštonių bažnyčią

    Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

    Rekonstruojamo kelio RK 2534 vaizdas nuo kelio 2512 Seirijai – Balkasodis – Tolkūnai

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Kita vertus, pajamų atskirtis tarp miesto ir kaimo labai didelė, o infrastruktūros kaime vystymas yra labai efektyvus būdas ją mažinti, tai neša ir socialią funkciją, ne vien ekonominę. Yra keliai -- atsiranda verslai, turizmas, vilos ir t.t. Žvyrkelių asfaltavimo tempai vis dar tokie, kad visus išasfaltuoti prireiks dešimtmečių, o jų asfaltavimo prioritetai sudaromi remiantis racionaliom metodikom (jei nekreipsim dėmesio į plačiai nuskambėjusias išimtis).
    Sutinku dėl atskirties mažinimo. Sakyčiau svarbu palaikyti kažkur Lenkijos ir Estijos lygį, nesivelti kažkur dar toliau, kai magistraliniai keliai nemažai kur ne itin pavydėtinos būklės, nebent realiai įrodytume, kad galime tvarkyti kelius geriau nei Estija ar Lenkija (nors kol kas rezultatų nesimato).

    ​​​​
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Kažin, čia COVIDo netikėtų išlaidų pasekmė? Bet vis viena galvoj nesutelpa -- norint ekonomiką gaivinti reikia greitinti viešas išlaidas, o ne stabdyti. ES juk laistosi pinigais: gaivinimo fondas, žalias kursas, regionų plėtra ir t.t. Kas darosi, Šimonyte?
    Ne veltui truputį krenta tie reitingai dėl to mėtymosi. Reikia tikėtis, pandemija baigsis, nes nemaža tikimybė, kad nebegalėsim toliau žaist su karantinais, ypač griežtais, kuo toliau tuo didesnė banga nebeatrodytų baisi.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nupjovus 200 mln. eurų (jei LRT nesuklydo), sunku tikėtis, kad bus pralenkta Švedija.
    Gerai būtų, jei pagal asfaltuotų / žvyruotų vietinių kelių proporciją būtų bent kiek priartėta prie Lenkijos ar Estijos. Dabar teks palaukti.

    Neaišku, ar Susisiekimo isterija stengsis padidinti asfaltavimo apimtis. Dabartinis ministras kažkoks bespalvis.
    ​​​​​Anie ministrai - spaudos vaizduojami kaip geri ar kaip blogi - buvo pastebimi ne tik savo politikavimais, o ir tuo, kad žvyrkeliai buvo asfaltuojami.
    Kažin, čia COVIDo netikėtų išlaidų pasekmė? Bet vis viena galvoj nesutelpa -- norint ekonomiką gaivinti reikia greitinti viešas išlaidas, o ne stabdyti. ES juk laistosi pinigais: gaivinimo fondas, žalias kursas, regionų plėtra ir t.t. Kas darosi, Šimonyte?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nupjovus 200 mln. eurų (jei LRT nesuklydo), sunku tikėtis, kad bus pralenkta Švedija.
    Gerai būtų, jei pagal asfaltuotų / žvyruotų vietinių kelių proporciją būtų bent kiek priartėta prie Lenkijos ar Estijos. Dabar teks palaukti.

    Neaišku, ar Susisiekimo ministerija stengsis padidinti asfaltavimo apimtis. Dabartinis ministras kažkoks bespalvis.
    ​​​​​Anie ministrai - spaudos vaizduojami kaip geri ar kaip blogi - buvo pastebimi ne tik savo politikavimais, o ir tuo, kad žvyrkeliai buvo asfaltuojami.
    Paskutinis taisė Romas; 2021.06.19, 21:27.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Kelių tvarkymai turėtų koncentruotis kur didesni srautai, autostrados, svarbios gatvės, tankiai apgyvendinti rajonai, o kur mažesni, pagal galimybes.
    Kita vertus, pajamų atskirtis tarp miesto ir kaimo labai didelė, o infrastruktūros kaime vystymas yra labai efektyvus būdas ją mažinti, tai neša ir socialią funkciją, ne vien ekonominę. Yra keliai -- atsiranda verslai, turizmas, vilos ir t.t. Žvyrkelių asfaltavimo tempai vis dar tokie, kad visus išasfaltuoti prireiks dešimtmečių, o jų asfaltavimo prioritetai sudaromi remiantis racionaliom metodikom (jei nekreipsim dėmesio į plačiai nuskambėjusias išimtis).

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Kelių tvarkymai turėtų koncentruotis kur didesni srautai, autostrados, svarbios gatvės, tankiai apgyvendinti rajonai, o kur mažesni, pagal galimybes. Net Švedijoje internetuose teko matyti palyginti prastai atrodančių ruožų grynai dėl to, kad keliai mažai naudojami. Lietuvos praktika, ypač ankstesnių dešimtmečių, gana ydinga. Žvyrkelių asfaltavimas turi prasmę dėl turizmo ir alternatyvių kelių vystymo. Susidaro įspūdis, kad šiuo metu laimi elementarus populizmas, ypač su lozungais aplenkti Švediją pagal asfaltuotus kelius. Matyt reikalingi kaimiškų vietovių balsai, kurie dažnokai būna priešiški "vilnietiškam" pasaulio matymui.
    Paskutinis taisė PoDV; 2021.05.28, 21:47.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
    Opozicija su kelių valdančiųjų pagalba nusprendė kad labai svarbus valstybės prioritetas yra žvyrkelių asfaltavimas:

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...sako-nera-lesu
    Deja, antraštė kalba už save.
    Seimui raginant kelius išasfaltuoti iki 2025-ųjų, Vyriausybė sako – nėra lėšų

    Seime už spartesnį asfaltavimą pasisakė ne tik opozicija - rezoliuciją iniciavo net 76 Seimo nariai.
    Ką Radar...., t.y. Susisiekimo ministerija kalba šiuo klausimu, kol kas nesigirdi.

    Komentuoti:

Working...
X