Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Žvyrkeliai ir jų asfaltavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Romas ačiū už taisyklingai parašytą įrašą. Bet tai kita tema.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Po truputį asfaltuojamas Senasis Sudervės kelias, kažkada ėjęs nuo Šeškinės pro Viršuliškes ir Zujūnus.
    Dėl šios gatvės pavadinimo kelerius metus (2011-2016 m.) truko kova tarp vietinius Vilniaus rajono gyventojus lenkus atstovaujančios Vilniaus rajono valdžios ir naujakurių; bet tai kita tema.

    Made in Vilnius 2024.04.22
    Kur Vilniaus rajone vykdomi kelių ir gatvių asfaltavimo darbai
    Po žiemos pertraukos taip pat atnaujinti Česlovo Milošo gatvės Zujūnų seniūnijoje tvarkymo darbai. Šiuo metu ruošiami kelio pagrindai ir kiti paruošiamieji darbai apie 1 kilometro ilgio ruožo asfaltavimui. Planuojama, kad su šiais metais atliktais darbais bendras asfaltu nukloto kelio ruožas sieks apie 5 km.

    https://madeinvilnius.lt/naujienos/r...tavimo-darbai/
    Česlovo Milošo gatvės ilgis yra apie 6 km.
    Pagal aprašymą darbai šiemet vyks kažkur tarp Pūstalaukio ir Pilikonių. Liks apie kilometrą neasfaltuoto kelio.
    Kai šis kelias bus išasfaltuotas, atsiras ne tik tiesus maršrutas link Rastinėnų sodų, bet ir bus alternatyvus maršrutas iš Pašilaičių ar Justiniškių į Sudervę - Dūkštas (ir toliau į Kauną ar Kernavę) aplenkiant kasmet vis blogėjantį kelią Nr. 171 Avižieniai - Sudervė.

    www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Suprantama, kad kelių finansavimo prioritetai gali keistis, bet visiems Lietuvos žvyrkeliams 7,7 ar vos 1 mln EUR per metus yra itin mažai.
    Šiemet bus prarasti metai - asfaltuojami vos 4 užsilikę ruoželiai,
    Galima dalinti pažadus 2025 metams, kai su 99.9% tikimybe "Laisvės partijos" ir M.Skuodžio nebus valdžioje.

    Iš teksto nelabai aišku, kaip ten bus su lėšomis 2025 metais
    Straipsnio pradžioje rašoma, kad "Visos [savivaldybės] gaus krepšelį tam tikrą", o pabaigoje - kad "kitais metais finansavimas bus minimalus"

    BNS/ TV3.lt 2024.04.16
    Skuodis: kitąmet lėšų žvyrkeliams gaus visos savivaldybės
    Visą straipsnį galite rasti: https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...dybes-n1331657Anot M. Skuodžio, neasfaltuotų valstybinių žvyrkelių Lietuvoje turėtų likti ne daugiau kaip penktadalis: „Mūsų tikslas neasfaltuotų valstybinių kelių Lietuvoje sumažinti iki 18 proc. (...) Norint pasiekti šį tikslą reikia sutvarkyti apie 1,4 tūkst. kilometrų. Naujojoje žvyrkelių asfaltavimo programoje yra pusė tos sutvarkytinos pagal kilometrus žiūrint“, – teigė M. Skuodis.
    Dabar neasfaltuotų valstybinių kelių Lietuvoje yra 25 proc. Susisiekimo ministerijos duomenimis, 2018-2024 metais išasfaltuota daugiau kaip 1,4 tūkst. km valstybinės reikšmės žvyrkelių.

    Šiemet žvyrkelių asfaltavimui numatyta 7,7 mln. eurų, tačiau jie naujų atkarpų asfaltavimui nebus skiriami – lėšos bus skirtos užbaigimams tų darbų, kurie vėlavo arba persikėlė į šiuos metus. M. Skuodžio teigimu, žvyrkeliams lėšų šiemet neskiriama, o kitais metais finansavimas bus minimalus, nes daug lėšų reikia svarbiausių kelių statyboms ir tiltams bei viadukams. (...)

    Dabar nustatyti 354 asfaltuotinų žvyrkelių ruožai – apie 1,36 tūkst. kilometrų iš 5,28 tūkst.
    Šiemet bus parengta nauja, nuo 2025 metų galiosianti žvyrkelių asfaltavimo programa

    https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...dybes-n1331657
    Paskutinis taisė Romas; 2024.04.16, 23:27. Priežastis: Kabutės cituojant

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    TV3.lt 2024.04.12
    Tik nuo rudens prasidės svarbūs kelių tvarkymo darbai – to nebuvo daugybę metų
    Praėjusių metų pabaigoje pasibaigė savivaldybių žvyrkelių asfaltavimo finansavimo programa – pagal šią programą, per tris metus laiko skirta 200 mln. eurų žvyrkelių asfaltavimui. Pagal įprastą tvarką, kitų metų planai sudaromi iš anksto – šiemet taip nenutiko, mat 2024 m. balandžio mėnesį vis dar nėra numatytos naujos lėšos žvyrkelių asfaltavimui. Kol kas 2024 m. žvyrkeliams asfaltuoti numatomi tik 7,7 mln. eurų – jų užteks tik anksčiau pradėtiems ir laiku nebaigtiems darbams užbaigti.
    Buvęs susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius tikina, jog toks darbų planavimas – anomalija.

    Įprastai žvyrkelių asfaltavimui kasmet skiriama apie 80 mln. eurų – vis dėlto, šiemet kol kas numatyta skirti tik 7,7 mln. eurų.
    Susisiekimo viceministras Julius Skačkauskas praėjusią savaitę vykusio Seimo Valstybės valdymo ir savivaldybių komiteto posėdžiu metu aiškino, jog ši suma skiriama tik anksčiau pradėtiems ir laiku nebaigtiems darbams.
    „Mes iki šiol užbaiginėjome žvyrkelių programą ir per trejus metus iki praeitų metų pabaigos skyrėme daugiau negu 200 mln. eurų žvyrkelių asfaltavimui. Šiemet yra skirti 7,7 mln. eurų – tai yra užbaigimas tų darbų, kurie vėlavo arba panašiai ir jie persikėlė į šiuos metus, bet kokiu atveju šiais metais yra planas pasirengti programą, ją sureitinguoti, inicijuoti pirkimus“, – pabrėžė J. Skačkauskas. Viceministras pat pažymėjo, jog dauguma savivaldybių (95 proc.) pateikė arba pateiks savo vertinimus, o biudžeto, kaip tokio, „šiemet kol kas nereikėjo“, mat baigiami vėlavę darbai. Ši pasakyta frazė itin supykdė Seimo Valstybės valdymo ir savivaldybių komiteto pirmininką Ričardą Jušką.

    „Keistai skamba tokia frazė, kad biudžeto 2024 nereikėjo. Biudžetų šiais metais nereikia todėl, kad praėjusiais metais nedarėt nieko – nei projektavimų, nei ruošiatės. Kaip gali būti tokia pertrauka? Kažkas prasilenkia su logika“, – piktinosi Seimo narys.
    „Yra labai blogai, jeigu laukiame programos pabaigos, įsisavinome lėšas, paskui ruošiame naują programą, metodiką, darome metų pertrauką ir galvojame apie kitus metus. Jūs sakote, kad šiais metais lėšų nereikia – vadinasi nepasiruošėte, kad būtų galima dirbti šiais metais“, – toliau kritiką liejo R. Juška.

    Valstybės valdymo ir savivaldybių komiteto pirmininkas R. Juška naujienų portalui tv3.lt sakė, jog šiemet jokio papildomo finansavimo žvyrkelių asfaltavimui nenumatyta, 2025 m. numatytas vos vienas milijonas eurų, o 2026 m. nenumatytas joks finansavimas. R. Juška teigė, jog paprastai biudžetas keliams planuojamas ankstesniais metais.
    „Taip visada vykdavo. Įvertinami projektai, kurie nebuvo užbaigti, koks lėšų poreikis. Ar viešieji pirkimai nepavyko, ar rangovas pasivedė, bet esmė ta, kad 2023 m. darbai buvo planuojami 2022 m. “, – teigė R. Juška.

    Susisiekimo ministras J. Skačkauskas patikslino, kad kol kas numatytos lėšos bus skirtos keturiems dar 2023 metais suplanuotiems žvyrkeliams asfaltuoti. Vis dėlto, būtina pabrėžti, šiuo metu nustatyti 354 asfaltuotinų žvyrkelių ruožai – apie 1,36 tūkst. iš 5,28 tūkst. kilometrų, taigi keturių žvyrkelių asfaltavimas tėra lašas jūroje.

    Buvęs susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius teigia, jog paprastai kelių remonto ir statyboms reikalingos lėšos buvo patvirtinamos vėliausiai sausio mėnesio pabaigoje. O štai šiemet, lėšos nėra patvirtintos ir balandžio mėnesį.
    „Paprastai kelių remonto, statybos, plėtros darbai būdavo patvirtinti sausio mėnesio pabaigoje. Būdavo numatytos visos priemonės, kurios bus finansuojamos iš Europos sąjungos biudžeto – daugiausiai magistraliniai keliai, tiltai. Ir būdavo aišku, kiek kilometrų žvyrkelių bus išasfaltuota“, – aiškino buvęs susisiekimo ministras.
    Anot A. Butkevičiaus, toks vėlinimas greičiausiai reiškia, jog asfaltavimo darbai greičiausiai bus pradedami tik rudenį.

    https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...-metu-n1329947

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK4813. Kreiviai - Siesikai
    Foto 2024.04


    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kaip tipinis idiotizmo pvz. galėtų būti rajoninis kelias Nr. 4532 (Vilkyškiai - Griežpelkiai). Tai neseniai buvęs žvyrkelis, kuriame anksčiau nebuvo kažkokių išskirtinių greičio ribojimų, o standartinis žvyrkelių - 70 km/h. Dabar jį išasfaltavus, kelias pasidarė super pavojingu, todėl ties kiekvienu posūkiu, vingiu stovi greitį ribojantys ženklai. Ir tie ženklai ne kokie 70 km/h, o šiame kelyje yra visa puokštė leistinų greičių: 90 km/h, 70 km/h, 60 km/h, 50 km/h ir netgi 30 km/h. Važiuoji ir po antro kelio vingio nebekreipi dėmesio į greičio ribojimo ženklus, nes jie susmaigstyti vos ne kas 50 metrų.O čia elementari sisteminė problema, kai projektams atliekamas eismo saugumo auditas. Auditoriai stropūs ir skrupulingai išskaičiuoja greitį, kokiu tą posūkį galima įveikti

    Tik problema, kad posūkį, ties kuriuo stovi ženklas 30 km/h, kažkaip be jokių problemų gali 90 km/h greičiu įveikti.
    Tas pats yra su ženklų pertekliumi ir kelyje Nr. 4813.
    Gal čia iš anksto užprogramuota, kad atgrubnagiai kelininkai padarys vasarą "bitumu verkiantį" asfaltą - kuo sausenis ir karštesnis oras, tuo labiau slidu ir įsibegėjęs gali nuslysti į griovį net tiesioje atkarpoje


    Posūkis į Sarosčių kaimą. Įdomus autobuso stotelės dizainas.


    Vėl 50 km/val.


    Ribojimų atšaukimas


    Vėl 50 km/val.


    Ribojimų atšaukimas


    Toliūnai. 2020 m. asfaltuoto ruožo pabaiga
    Apytiesės linijos - gal paišytos per Jonines arba išsiklaipiusios nuo karščio


    Už Toliūnų - seniau paklotas "neverkiantis" asfaltas


    Daugaliai (ne Daugailiai). Kelionės tarpinis tikslas - Siesikų dvaras (pilis)


    Siesikai. Sankryža su keliu RK4811 (Panoteriai) – Kačėniškiai – Siesikai – Lokinė – Bagnapolis (Lėnas)

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK4813. Kreiviai - Atkočiai - Siesikai
    Foto 2024.04
    Posūkis ties Kreiviais iš kelio KK145 Ukmergė -Kėdainiai į Atkočius - Siesikus


    Senasis asfaltas Kreiviuose


    Atkočių posūkis


    Čia apie 1 km atkarpa asfaltuota iki 2018 metų


    Posūkis į Sarosčių fermas

    Toliau prasideda apie 2020 metus išasfaltuotas ruožas.
    Dar galima surasti 2019.09.02 d. pirkimų skelbimą "Žvyrkelių, esančių Ukmergės rajone, kapitalinis remontas. Kelio Nr. 4813 Kreiviai-Siesikai ruožas nuo 4,920 iki 8,448 km ir kelio Nr. 4829 Privažiuojamasis kelias prie Laičių nuo kelio Ukmergė-Petronys-Tulpiakiemis-Pagiriai ruožas nuo 2,536 iki 3,799 km kapitalinis remontas"
    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-669308

    Akivaizdus skirtumas tarp seno ir naujo asfalto.
    Naujo asfalto kokybė apverktina tikrąja to žodžio prasme, nes atėjus karščiams apie 2020 metus paklotas asfaltas "verkia" bitumu.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.04.07, 21:12.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK4813. Kreiviai - Atkočiai - Siesikai (Ukmergės r.)
    Nuo plento KK145 Ukmergė - Šėta - Aristava - (Kėdainiai) ties Kreiviais iki Atkočių kelias buvo išasfaltuotas dar anais laikais.
    Apie 1 km atkarpa nuo Atkočių posūkio iki Sarosčių fermų buvo išasfaltuota iki 2018 metų
    Tarp Siesikų, Daugalių (kur yra Siesikų pilis) ir Toliūnų asfaltas paklotas tarp 2013 ir 2018 metų
    Paskutinė apie 4 km atkarpa tarp Toliūnų ir Sarosčių fermų išasfaltuota po 2019 metų

    Žemelapis iš www.mapy cz

    Kelios istorinės žvyrkelio RK4813 nuotraukos
    Foto 2011.10
    Žvyrkelis prieš Daugalius nuo Atkočių pusės


    Tarp Daugalių ir Siesikų.
    Per dulkes galima bandyti įžiūrėti Siesikų riboženklį


    Tas pats įvažiavimas į Siesikus po 1½ metų, tik be dulkių
    Foto 2013.04
    Siesikų riboženklis gerai įžūrimas


    Foto 2019.02
    Priešinga kryptis - nuo Siesikų link Atkočių -Deltuvos
    Daugalių (ne Daugailių) riboženklis. Nuo Siesikų iki Toliūnų tuomet jau buvo asfaltas


    Už Toliūnų dar buvo žvyrkelis

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK4807 Ukmergė–Petronys–Tulpiakiemis–Pagiriai
    Foto 2024.04


    Ukmergės ir Kėdainių rajono riba


    Įvažiaviamas į Pagirių (Pagirio) miestelį
    Čia normalus "neverkiantis" asfaltas patiestas tarp 2013 ir 2018 metų


    Pora nuotraukų palyginimui

    Foto 2013.04
    Ta pati kryptis link Pagirių miestelio




    Priešinga kryptis. Ta pati vieta žiūrint nuo Pagirių į Tulpiakiemį
    Foto 2019.02


    Vis dėlto net bitumu "verkiantis" asfaltas yra geriau nei sunkiai pravažuojamas žvyrkelis

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK4807 Ukmergė–Petronys–Tulpiakiemis–Pagiriai (Ukmergės ir Kėdainių rajonai)
    Kelias nuo Ukmergės iki Siekių kryžkelės ties Lokine buvo asfaltuotas nuo neatmenamų laikų. Iki Tulpakiemio (Paobelio) asfaltas nutiestas apie 2008-2012 metus. Buvo likę tik 2 km iki Pagirių miestelio Kėdainių rajone

    www,mapy.cz

    Foto 2024.04
    Lokinės sankryža su RK 4807 važiuojant nuo Siesikų keliu RK4811 Kačėniškiai–Siesikai–Lokinė–Bagnapolis


    Tulpiakiemio sankryža


    Už Tulpiakiemio riboženklio matosi, kur yra naujas nekokybiškas asfaltas




    Atgrubnagiai kelininkai nuo kokių 2016 - 2017 metų tiesdavo karščiams neatsparų asfaltą, kuris jau nuo +20°C saulėje "verkdavo", o dabar "vedini išmintingo Partijos ir Susisiekimo ministerijos vadovavimo" susizgribo, kad su tuo asfaltu kažkas ne taip
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    „Via Lietuva“, Susisiekimo ministerijos siūlymu, parengė atnaujintus reikalavimus asfalto sluoksnių įrengimo darbams valstybinės reikšmės keliuose.
    https://www.delfi.lt/auto/autonaujie...vimus-96178597
    Susivokti, kad kažkas su kelių tiesimo technologijomis ne taip ir jas keisti, reik ministerijos paraginimo?
    Ar čia "kažkam" tiesiog reik garbės laurus užsikabinti?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Zarasų rajone yra pats šiaurytinis Lietuvos kampas, kur susieina Lietuvos, Latvijos ir Gudijos sienos
    Prieš keletą metų nutiestas asfaltas nuo sankryžos su keliu į Visaginą iki Tilžės bažnytkaimio
    www.mapy.cz

    Foto 2024.03
    Tilžėje (Zarasų r.) yra bažnytėlė, nuo kurios atsiveria vaizdas į didžiausią Lietuvoje Drūkšių ežerą
    ​​

    Kelias 5303 (Zarasai)–Lupenka–Turmantas–Tilžė-LT/BY siena eina palei ežerą
    ​​

    ​​

    ​​

    ​​

    Įdomus kelio ženklas. Latvija 2,5 km / Baltarusija 2,5 km
    ​​

    Foto 2024.04
    Kelias RK5313 Mištautai – Skirna – Demenė


    Skirna


    Kliūtis kelyje


    Gervės / Dzerves / Grus grus


    Artėjame prie pasienio


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Keliaujant po Lietuvą net po nuošaliausias vietas galima susidaryti maršrutą neliečiant nė metro žvyrkelio. Tačiau dar pasitaiko vietų, kur tenka važiuoti žvyrkeliais.
    Ignalinos rajone, tarp Mielagėnų ir Tverečiaus yra apie 4-5 km žvyrkelio atkarpa tarp Mėčionių ir Andriejaukos. Šalia yra vaizdingas Erzvėto ežeras, pakeliui yra du etnografiniai kaimai - Mėčionys ir Kukutėliai. Pastarajame kaime gimė žymus Rytų Aukštaitijos fotografas Karolis Ulozas (1909-1986)

    RK1405 Paliesius - Kukutėliai - Andriejauka

    Žemėlapis iš www.mapy.cz

    Foto 2024.04
    Mėčionys (kartais kaimo pavadinimas rašomas Miečionys)




    Už Mėčionių prasideda žvyrkelis


    Kukutėliai




    Du kilometrai vaizdingo žvyrkelio pagal Erzvėto ežero pakrantę










    Andriejauka


    Sankryža su plentu KK110 Ignalina-Didžiasalis

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    TV3.lt 2024.04.03
    Tūkstančiai gyventojų žadėtų geresnių kelių nesulauks
    2023 m. pabaigoje pasibaigė savivaldybių žvyrkelių asfaltavimo finansavimo programa – per tris metus skirta 200 mln. eurų. O štai šiemet kelių tiesimui numatyta vos 7 mln. eurų. Susisiekimo viceministras Julius Skačkauskas Valstybės valdymo ir savivaldybių komiteto posėdyje teisinosi, kad ši suma skiriama tik pasibaigusios programos nebaigtų darbų užbaigimui, o šiemet bus patvirtinta nauja programa.
    Vis dėlto Seimo nariai niršta, jog praėjus trečdaliui metų, iki šiol nėra parengti nei projektai, nei numatytas finansavimas.

    „Kalbėdamas apie finansavimą, norėčiau paneigti nuogąstavimus. Mes iki šiol užbaiginėjome esamą žvyrkelių programą ir per tris metus, iki praeitų metų pabaigos skyrėme daugiau nei 200 mln. eurų žvyrkelių asfaltavimui – šiemet skiriami 7,7 mln. eurų programos užbaigimui, darbams kurie vėlavo, persikėlė į šiuos metus. Šiais metais yra planas pasirengti programą, ją sureitinguoti, inicijuoti pirkimus“, – kalbėjo J. Skačkauskas.

    J. Skačkauskas taip pat pažymėjo, jog dauguma savivaldybių (95 proc.) pateikė arba pateiks savo vertinimus. Viceministras taip pat paminėjo, jog biudžeto, kaip tokio, „šiemet kol kas nereikėjo“, mat baigiami vėlavę darbai. Ši pasakyta frazė itin supykdė Seimo narį, Valstybės valdymo ir savivaldybių komiteto pirmininką, Ričardą Jušką.
    „Keistai skamba tokia frazė, kad biudžeto 2024 nereikėjo. Biudžetų šiais metais nereikia todėl, kad praėjusiais metais nedarėt nieko – nei projektavimų, nei ruošiatės. Kaip gali būti tokia pertrauka? Kažkas prasilenkia su logika“, – piktinosi Seimo narys.
    Susisiekimo viceministras priminė, jog praeitais metais buvo baigta programa, parengta metodika, pagal kurią savivaldybės gali reitinguoti prioritetinius kelius, kuriuos būtina tiesti. Tai neįtikino R. Juškos.
    „Tada tai yra labai blogai, jeigu laukiame programos pabaigos, įsisavinome lėšas, paskui ruošiame naują programą, metodiką, darome metų pertrauką ir galvojame apie kitus metus. Jūs sakote, kad šiais metais lėšų nereikia – vadinasi nepasiruošėte, kad būtų galima dirbti šiais metais“, – kritiką liejo R. Juška. Seimo narys taip pat pažymėjo, jog 2025 m. kol kas numatytos vos 1 mln. eurų išlaidos kelių asfaltavimui, o 2026 m. nenumatytos jokios išlaidos. (...)

    https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...816
    Paskutinis taisė digital; 2024.04.03, 18:22. Priežastis: ištrintas dubliuotas tekstas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK3612 Kariūnai – Duokiškis – Vilučiai – Kušliai
    Kryptis iš Duokiškio - Kariūnus -(Kamajus)
    Foto 2022.05
    Išvažiavimas iš Duokiškio














    Kryžkelė su keliu RK120 Radiškis - Anykščiai - Svėdasai - Kamajai - Rokiškis

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK3612 Kariūnai – Duokiškis – Vilučiai – Kušliai
    Kryptis iš (Užpalių) - Kušlių į Duokiškį
    Foto 2022.05






    Vilučiai




    Utenos ir Rokiškio rajonų riba








    Duokiškis


    Stabtelėjimas prie perdažytos Duokiškio bažnyčios, kuri anksčiau buvo geltonos spalvos

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Išbandėme asfaltuotą kelią nuo Užpalių į Kamajus per Duokiškio bažnytkaimį.
    Važiuojant iš Utenos į Rokiškį šis maršrutas yra apie 700 m ilgesnis ir užtrunka 1-2 minutėmis ilgiau nei žvyrkeliu RK3607 per Jūžintus.


    Asfaltuoti keliai tarp Užpalių Utenos r.), Svedasų (Anykščių r.) ir Kamajų (Rokiškio r.):
    RK1210 Svėdasai–Butiškiai–Užpaliai
    RK1223 Svėdasai–Daujočiai–Auleliai
    RK3612 Kariūnai – Duokiškis – Vilučiai – Kušliai

    Žemėlapių pagrindas iš www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK4910 Utena – Pilveliai – Užpaliai (Utenos r.)
    Foto 2022.05, jau po išasfaltavimo
    Kryptis iš Utenos į Užpalius








    Pilveliai










    Užpaliai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK4910 Utena – Pilveliai – Užpaliai
    Foto 2011.07
    Kryptis iš Užpalių į Uteną




    Kelias savo vingiais ir kalniukais nuotraukose kiek primena KK119 tarp Anykščių-Skiemonių




    Dulkės...






    Vėl dulkės


    Gražus miškas netoli Utenos




    Įvažiavimas įUteną ne itin reprezetatyvus, tačiau gerai, kad čia jau asfaltas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Maršrutas tarp Utenos iki Rokiškio galėtų sutrumpėti keletu kilometrų jei būtų išasfaltuotas kelia per Užpalis - Jūžintus
    Dar 2008-2009 metais buvo numatyta pradėti asfaltuoti kelius RK4910 Utena – Pilveliai – Užpaliai ir RK 3607 (Rokiškis) – Čelkiai – Jūžintai – Užpaliai, tačiau atėjo krizė.

    www.mapy.cz

    Kelias RK 3607 (Rokiškis) – Čelkiai – Jūžintai – Užpaliai iki šiol yra neasfaltuotas nuo Jūžintų iki Kaniūkų ties Užpaliais (išskyrus "zebrą" Pilkėnuose),
    Apie 2016 metais iškilo viltis, bet viskas liko po senovei
    CVPP skelbimas 2016.02.19
    Projekto „Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 3607 Čelkiai–Jūžintai–Užpaliai ruožų nuo 20,70 iki 23,39 km, nuo 23,95 iki 25,50 km ir nuo 25,50 iki 32,80 km rekonstravimas“ įgyvendinimo dokumentacijos parengimas.
    Pasiūlymų ar prašymų leisti dalyvauti priėmimo terminas: Data: 2016-04-05
    http://www.cvpp.lt/index.php?option=..._id=2003134479
    Tuo tarpu keliui NR 4910 Utena – Užpaliai labiau pasisekė. Jis irgi sudalyvavo fašsstarte 2016 metais, bet kažka išteis pajudėjo 2019 metais

    Utenis.lt 2019.10.xx
    Darbams kelyje Utena– Pilveliai– Užpaliai uždegta žalia šviesa
    "Lietuvoje yra 6359 km valstybinės reikšmės kelių su žvyro danga. Kelių direkcija sudarė ir paskelbė interneto tinklalapyje www.lakd.lt planuojamų asfaltuoti (kapitaliai remontuoti) 2018–2020 metais atrinktų penkių Utenos rajone valstybinės reikšmės rajoninių kelių ruožų sąrašą, išdėstytą prioriteto tvarka. Šiuo metu pagrindinis tikslas – įgyvendinti 2018–2020 metų valstybinės reikšmės rajoninių kelių su žvyro danga asfaltavimo (kapitalinio remonto) programą Lietuvoje.
    Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 4910 Utena–Pilveliai–Užpaliai ruožai nuo 0,85 iki 7,37 km ir nuo 7,98 iki 13,98 km pateko į minėtą atrinktų kelių ruožų sąrašą. UAB „Viaprojektas“ turėjo parengti kelio ruožų projektus iki 2019 m. balandžio mėnesio, tačiau Kelių direkcijai pateikė birželio mėnesį. Šiuo metu vyksta viešojo pirkimo konkurso procedūros kapitalinio remonto darbams atlikti minėtuose kelio ruožuose. Minėto konkurso pasiūlymų pateikimo Kelių direkcijai terminas – šių metų spalio mėnesį.“

    https://www.utenis.lt/aktualijos/dar...-zalia-sviesa/
    O paskui atėjo Covidas. Tuomet "kovojant su krize" buvo asfaltuojami ir labiau užsigulėję projektai.
    Gaila, kad kelias Rokiškis - Jūžintai - Užpaliai taip ir užstrigo.
    https://www.miestai.net/forumas/foru...36#post1848536

    Maršruto Utena- Užpaliai variantai

    www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kaip tipinis idiotizmo pvz. galėtų būti rajoninis kelias Nr. 4532 (Vilkyškiai - Griežpelkiai).
    Tai neseniai buvęs žvyrkelis, kuriame anksčiau nebuvo kažkokių išskirtinių greičio ribojimų, o standartinis žvyrkelių - 70 km/h. Dabar jį išasfaltavus, kelias pasidarė super pavojingu, todėl ties kiekvienu posūkiu, vingiu stovi greitį ribojantys ženklai. Ir tie ženklai ne kokie 70 km/h, o šiame kelyje yra visa puokštė leistinų greičių: 90 km/h, 70 km/h, 60 km/h, 50 km/h ir netgi 30 km/h. Važiuoji ir po antro kelio vingio nebekreipi dėmesio į greičio ribojimo ženklus, nes jie susmaigstyti vos ne kas 50 metrų.
    O čia elementari sisteminė problema, kai projektams atliekamas eismo saugumo auditas. Auditoriai stropūs ir skrupulingai išskaičiuoja greitį, kokiu tą posūkį galima įveikti
    Tik problema, kad posūkį, ties kuriuo stovi ženklas 30 km/h, kažkaip be jokių problemų gali 90 km/h greičiu įveikti.
    Lieka tik pritarti, kad naujuose žvyrkeliuose kelio ženklų keliskart daugiau nei reikia.
    Nors esant staigiems posūkiams ribojimai yra būtini, bet tai turėtų būti tik išties ten, kur tai būtina.

    Keli ribojimo ženklai RK4532 8 km ilgio atkarpoje (buvo jų ir daugiau)



    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    LR Susisiekimo ministerija 2024.01.25
    Rengiamasi naujiems valstybinės reikšmės kelių su žvyro danga asfaltavimo projektams
    Rengiamasi įgyvendinti naujus 2024–2028 metų valstybinės reikšmės kelių su žvyro danga asfaltavimo projektus. Prioritetinės eilės sąrašas bus sudaromas atsižvelgiant į savivaldybių sureitinguotus asfaltuotinų kelių ruožus. Informaciją apie šiuos ruožus savivaldybės Lietuvos automobilių kelių direkcijai (LAKD) turi pateikti iki kovo 31 dienos

    https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/re...mo-projektams/
    Apie darbo grupės 2024.03.04 d. posėdį pranešė ne LAKD ar ministerija, o tik vieno rajono savivaldybė

    Biržų rajono savivaldybė 2024.03.07
    Įvyko valstybinės reikšmės kelių ruožų su žvyro danga asfaltavimo prioritetiniam sąrašui parengti darbo grupės posėdis.
    Lietuvos automobilių kelių direkcija, formuodama planuojamą kelių su žvyro danga asfaltavimo programą, vykdo asfaltuotinų kelio ruožų su žvyro danga atranką. Nuspręsta įtraukti savivaldybes į planavimo procesą, kad būtų efektyviai, racionaliai naudojamos valstybės lėšos. Lietuvos automobilių kelių direkcija sudarė prioritetinę žvyrkelių ruožų asfaltavimo eilę. Kelių su žvyro danga vertinimas atliktas atsižvelgiant į tai, koks yra vidutinis ir krovininis metinis paros eismo intensyvumas ruože, kokia kelio dalis yra neasfaltuota analizuojamame kelyje, taip pat atsižvelgta į gyventojų ir darbuotojų ūkio subjektuose skaičių nagrinėjamo kelio aplinkoje.

    Savivaldybių prašoma pateikti informaciją apie 5 prioritetinius kelių ruožus iš 11 Lietuvos automobilių kelių direkcijos pateiktų kelių ruožų, pagal suformuotą lentelę ir Savivaldybės tarybos patvirtintą sąrašą atsiųsti Lietuvos automobilių kelių direkcijai iki 2024 m. kovo 31 d..
    Susumavus Darbo grupės skirtus balus, balus, skiriamus pagal viešojo transporto ir (arba) mokyklinių autobusų maršrutus šiuose keliuose ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos balus, gautas bendras reitingas. Jei Savivaldybės teritorijoje esančių valstybinės reikšmės žvyrkelių asfaltavimui būtų skiriama tiek lėšų, kad užtektų išasfaltuoti apie 20 km kelių ruožų, tuomet bendrame reitinge 1-6 vietose esantys kelių ruožai patektų tarp asfaltuojamų. Sureitinguoti kelių ruožai 2024 m. kovo mėnesio Savivaldybės tarybos posėdyje turės būti patvirtinti Tarybos sprendimu.
    Lietuvos automobilių kelių direkcija, surinkusi ir įvertinusi informaciją iš visų Lietuvos savivaldybių, sudarys galutinį asfaltuotinų kelių ruožų su žvyro danga prioritetinį sąrašą. Galutiniame prioritetiniame sąraše asfaltuotinas žvyrkelio ruožas gali surinkti iki 100 balų. Šiame sąraše projektai bus išdėstyti prioriteto tvarka pagal gautų balų sumą ir įgyvendinami pagal KPPP finansavimo galimybes

    https://www.birzai.lt/gyventojams/na...s-posedis:4951

    Komentuoti:

Working...
X