Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Žvyrkeliai ir jų asfaltavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    RK 2008. Vilainiai - Šventybrastis - Krekenava
    Šeštadienį išbandžiau beveiki visą kelią nuo Krekenavos iki Vilainių (išskyrus nusukimą nuo Tiskūnų pro Apytalukio dvarą.
    Nustebino koks tiesus ir lygus šis kelias ir kaip greit čia būtų galima važiuoti (šį kartą mes niekus neskubėjome ir mėgavomės kelione).

    Foto 2023.02


    Kėdainių rajone visada buvo geri reikalai dėl nuorodų į turistinius objektus






    Arčiau Kėdainių, kur pirmasis asfaltas paklotas prieš kelis dešimtmečius, jau yra lopų


    Apie šio kelio galimą tranzitinę reikšmę- kai kuriais atvejais šis kelias net geresnis A8 "Via Baltica" - temoje Kaip nuvykti iš į...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK 2008. Vilainiai - Šventybrastis - Krekenava
    Neseniai per didelis vargus buvo išasfaltuotas kelias kairiajame Nevėžio krante Kėdainių ir Panevėžio rajonuose


    Ankstesni straipsniai

    Būklė iki asfaltavimo
    Prieš 9 metus dar nebuvo asfalto nuo Burvelių (Panevėžio r.) iki Šventybrasčio (Kėdainių r,.)
    2016 metais buvo konkursuotas 5,2 km ruožas 14,685 iki 19,913 km, tačiau rangovas UAB „Kamesta“ padarė tik dalį darbų.

    Kanalas Lietuvos keliai 2013.12.29
    Virtuali kelionė keliu Nr. 2008 (Vilainiai-Šventybrastis-Krekenava)
    https://www.youtube.com/watch?v=Uo_2yk9N0uo&ab_channel=LietuvosKeliai

    Rinkos aikštė 2018.11.14
    Kiek ilgai teks kovoti dėl kelio?
    „Gyvenu visai šalia kelio Vilainiai–Šventybrastis–Krekenava. Iš karto už Šventybrasčio tilto, ten, kur šio kelio asfalto danga, deja, baigiasi, tačiau gyvenamieji namai šalikelėje ne. Galite įsivaizduoti, koks yra gyvenimas prie pat žvyrkelio – dulkės, dulkės ir dar kartą dulkės. Jei kelias būtų mažiau intensyvaus eismo, tai gal ir nebūtų tiek daug tos bėdos. Tačiau kadangi čia nuolat zuja automobiliai, o blogiausia, kad čia netrūksta ir sunkiasvorio transporto (...)
    Atrodytų, tiek nedaug tereikėtų išasfaltuoti, vos du kilometrus, bet taip ilgai yra viskas vilkinama – vis kažkas stringa, niekaip kelininkams nepavyksta to žadėtojo asfalto pakloti. Planavo kelią išasfaltuoti dar 2016, o dabar žada per 2019 metus darbus atlikti, bet žinot, aš jau net nežinau, ar galima jų pažadais tikėti.

    https://rinkosaikste.lt/kartoji-lini...voti-dl-kelio/
    Paskutinė 2,3 km atkarpa išsafaltuota pagal 2020 metų anti-COVID programą
    https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc...3_paraiska.pdf

    Rinkos aikštė 2020.09.01
    Kėdainius ir Panevėžį sujungs dar vienas modernus kelias
    Ne vieną dešimtmetį Kėdainių krašto gyventojai laukė ir pagaliau sulaukė valstybinės reikšmės kelio dalies Šventybrastis–Krekenava remonto. Pagaliau du rajonus – Kėdainius ir Panevėžį – sujungs dar vienas modernus kelias.


    LAKD informavo, kad pradėti statybos darbai valstybinės reikšmės kelyje Vilainiai–Šventybrastis–Krekenava. Baigus darbus bus atnaujintas ruožas nuo 14,69 iki 16,96 km. Darbus statybietėje planuojama baigti per 8 mėnesius. Darbai pradėti nuo Šventybrasčio kaimo ir bus baigti ties Kėdainių ir Panevėžio rajonų sandūra.

    Kėdainių ir Panevėžio rajonus jau prieš keletą metų turėjo sujungti modernus kelias, tačiau jis nebuvo nutiestas dėl rangovų įsipareigojimų nevykdymo. Lietuvos automobilių kelių direkcija informavo, kad buvo nutraukta 2016 metų sutartis, pasirašyta su UAB „Kamesta“, dėl žvyrkelių, esančių Tauragės, Pagėgių, Šilalės, Jurbarko, Elektrėnų, Jonavos, Kaišiadorių ir Kėdainių rajonuose, asfaltavimo.
    „Tenka tik apgailestauti, kad dėl rangovės įsipareigojimų nevykdymo nukentėjo net aštuonių šalies rajonų gyventojai, kurie dar 2016 metais turėjo važinėti asfaltuotais keliais“, – informavo direkcija.

    https://rinkosaikste.lt/kdainius-ir-...dernus-kelias/
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...s-1636-1369664

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Bevažiuojant vienintelė mintis buvo galvoje - kokio velnio tarp šitų kaimelių nutiestas asfaltas?
    Galiu pateikti priešingą pavyzdį dėl prioritetų, kur nėra asfaltuojami keliai tankiai gyvenamose vietovėse, kai tuo tarpu pirmiau ištisai asfaltuojami keliai ratais kvadratais per miškus - net kai yra tiesesni keliai tarp galinių gyvenveičių (minėti RK4717 ar RK4713)

    Pavyzdžiui, iki šiol nėra nutiestas kelio RK3007 (Nauradai) - Naujamiestis - Krekenava 9 km atkarpa tarp Vadaktėlių ir Krekenavos.
    Tą atkarpą išasfaltavus būtų ne tik puikus turistinis kelias Berčiūnai - Naujamiestis - Krekenava. Atsirastų dar viena alternatyvi trasa tarp Panevėžio ir Kėdainių ar Kauno. Tai bus ypač reikalinga, jei per artimiausia (de)šimtmetį Kelių direkcija pradės judinti vieną vietą dėl kelio A8 rekonstrukcijos.

    Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

    Foto 2009.09
    Nuo laiko išliko ta pati žvyro danga

    Krekenavoje asfaltas baigiasi ties apžvalgos bokštu






    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gal geriau atsakyti Žvyrkelių temoje.
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Anekdotas (ne humoristinis): važiavau vasarą į Varėną. Didžiojoje žiedinėje sankryžoje navigacija mane nusiuntė kitu, nei įprastai siunčia, keliu, pro Matuizas, vietoje Senosios Varėnos . Realiai, visą tą pačią atkarpą važiavau lygiagrečiu keliu pagrindiniam keliui, gal tik poros km atstumu, nuo vieno kaimo iki kito kaimo. Ir ne tik kad visas tas kelias buvo asfaltuotas, pusė jo - naujai nutiestas, bet praktiškai nė su viena mašina neprasilenkiau. Bevažiuojant vienintelė mintis buvo galvoje - kokio velnio tarp šitų kaimelių nutiestas asfaltas?
    Toliau, už Varėnos pasukau link Rudnios. Anksčiau ten vedė, berods, ~20km ilgio platus žvyrkelis. Dabar? Pusė kelio asfaltuota... ​​ Na kas per...??? Kažkoks miško keliukas link kelių mirštančių kaimelių (už kurių jau nieko net nebėra) - bet nutiestas naujas asfaltas???
    T.y., dabar turime dešimtis (suskaičiavau apie 30-35) kilometrų "šviežio" asfalto, kuris aptarnauja max 200-300 žmonių per dieną, kai tuo tarpu yra tokie keliai kaip Molėtų plentas, kuris aptarnauja dešimtis tūkstančių žmonių, stovi avarinės būklės jau n-dešimtmečių.

    Anekdoto esmė: yra toks dalykas kaip kaštų-naudos analizė. Aiškiai, Lietuvoje šis konceptas dar neprigijęs.
    Niekas nesako, jog kelias aplink Galvės ar Akmenos ežerus turi būti duobėtas žvyras. Niekas nesako, jog kelias link Labanoro girios turėtų būti žvyras. Bet galbūt kelias tarp Pošalčių ir Urkonių, arba tarp Varėnos ir Ūtos galėjo likti prižiūrimo žvyro keliu?

    Ir aš noriu pabrėžti: prižiūrimas žvyro kelias nėra blogas dalykas. Jis toje atkarpoje būdavo toks kokybiškas, kad juo laisvai galėdavai važiuoti 60-80 km/h greičiu.
    Kelias 5004 Varėna-Matuizos-Valkininkai buvo asfaltuotas nuo neatmenamų (t.y.sovietinių) laikų. Nepaliksi gi Matuizų gyvenvietės su buvusia plytų gamykla ir šiokia tokia dabartinė ūkine veikla be jokio asfalto.
    Smagu girdėti, kad kelias per Matuizas yra sutvarkytas, reikės prie progos išbandyti.

    Kelias 5014 Varėna-Rudnia bus asfaltuojamas iki Rudnios. Informacija yra keliais pranešimais aukščiau.

    Dėl Urkionių ir Rudnios - tie kelią reikalingi ne tik grybautojams ir "nykstančių kaimų' gyventojams. Gudijos pasienyje jie reikalingi ir pasieniečiams.

    Man irgi gal ne visai neaišku, kodėl pirmiau ištisai asfaltuoti buvo per miškus einantys keliai RK4717 Kazokiškės - Paparčiai ar RK4713 Senieji Trakai - Senasis Tarpupis (po keliolika km)., o ne labiau intensyvaus eismo keliai šalia gyvenviečių arba žaidžiama asfaltuojant po 1-2 km ruoželius.

    Tačiau dėl asfaltuojamų kelių prioritetų galima ginčytis iki tol, kol visi (bent rajoniniai) keliai Lietuvoje netaps asfaltuoti.
    Paskutinis taisė Romas; 2023.04.28, 17:22.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    be kaimo nebus ir miesto. Pats tikriausiai ir važiuoji, kad ir prie ežerų, lankytinų objektų, tai nemanau jog džiaugiesi žvyrkeliu ar duobėtu kaimo keliuku.
    Anekdotas (ne humoristinis): važiavau vasarą į Varėną. Didžiojoje žiedinėje sankryžoje navigacija mane nusiuntė kitu, nei įprastai siunčia, keliu, pro Matuizas, vietoje Senosios Varėnos . Realiai, visą tą pačią atkarpą važiavau lygiagrečiu keliu pagrindiniam keliui, gal tik poros km atstumu, nuo vieno kaimo iki kito kaimo. Ir ne tik kad visas tas kelias buvo asfaltuotas, pusė jo - naujai nutiestas, bet praktiškai nė su viena mašina neprasilenkiau. Bevažiuojant vienintelė mintis buvo galvoje - kokio velnio tarp šitų kaimelių nutiestas asfaltas?
    Toliau, už Varėnos pasukau link Rudnios. Anksčiau ten vedė, berods, ~20km ilgio platus žvyrkelis. Dabar? Pusė kelio asfaltuota... Na kas per...??? Kažkoks miško keliukas link kelių mirštančių kaimelių (už kurių jau nieko net nebėra) - bet nutiestas naujas asfaltas???
    T.y., dabar turime dešimtis (suskaičiavau apie 30-35) kilometrų "šviežio" asfalto, kuris aptarnauja max 200-300 žmonių per dieną, kai tuo tarpu yra tokie keliai kaip Molėtų plentas, kuris aptarnauja dešimtis tūkstančių žmonių, stovi avarinės būklės jau n-dešimtmečių.

    Anekdoto esmė: yra toks dalykas kaip kaštų-naudos analizė. Aiškiai, Lietuvoje šis konceptas dar neprigijęs.
    Niekas nesako, jog kelias aplink Galvės ar Akmenos ežerus turi būti duobėtas žvyras. Niekas nesako, jog kelias link Labanoro girios turėtų būti žvyras. Bet galbūt kelias tarp Pošalčių ir Urkonių, arba tarp Varėnos ir Ūtos galėjo likti prižiūrimo žvyro keliu?

    Ir aš noriu pabrėžti: prižiūrimas žvyro kelias nėra blogas dalykas. Jis toje atkarpoje būdavo toks kokybiškas, kad juo laisvai galėdavai važiuoti 60-80 km/h greičiu.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Nu ir labai gerai, protingiau pinigai buvo išleisti. Nesuprantu kam švaistyti pinigus keliams regionuose su tokia demografija, jei ateityje nebus kas jais naudosis.

    O kalbant apie valstybinio finansavimo didinimą vietiniams keliams, tai dar labiau didinama neteisybė miestų atžvilgiu. Gatvės, kuriomis kasdien naudojasi dešimtys tūkstančių žmonių, yra tik savivaldybės atsakomybė, bet vietinis keliukas tarp dviejų kaimų po keliasdešimt gyventojų jau turi būti dalinai iš valstybės biudžeto kompensuojamas. Tai gal tada ir miestų gatvėms valstybės biudžetą padalinam, ir prioritizuojam ne tik pagal asfalto kokybę, bet ir pagal naudotojų skaičių.
    be kaimo nebus ir miesto. Pats tikriausiai ir važiuoji, kad ir prie ežerų, lankytinų objektų, tai nemanau jog džiaugiesi žvyrkeliu ar duobėtu kaimo keliuku.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Nendrių g, Vilniaus m.

    : D ...kodėl žmonės nustebę?

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1900
Size:	36,1 kB
ID:	2024635

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK5259. Sudervė – Paąžuoliai – Maišiagala
    ​​​​​

    Neasfaltuota atkarpa
    Foto 2023.01
    Šalia kelio keliose vietose mėtėsi pašalinti seni vamzdžiai
    ​​​​​

    ​​​​​

    ​​​​​

    ​​​​​

    Kai kuriuose žemėlapiuse ši vieta pažymėta kaip "Paažuoiai", tačiau į kairę nuo sankryžos yra Babrukiškių dvaro likučiai
    ​​​​​

    Už sankryžos
    ​​​​​

    ​​​​​

    ​​​​​

    ​​​​​

    Brinkiškės. Rekonstruojamo ruožo pabaiga.
    ​​​​​

    Toliau kelyje RK5229 yra asfaltas iki pat Sudervės.
    Į Vilnių važiavome už Brinkiškių kirtę kampą keliu RK237 Užulaukis - Putiniškės ir patekome į A2 ties "Transekspedicijos" sandėliais.
    Kelias RK5237 išasfaltuotas dar 2008 metais - juo kartais važiuoju iš A2 į Sudervę, nes lyginant su beviltiškai sugadinta KK171 atkarpa nuo Avižienių iki Sudervės, per Putiniškes yra mažiau intensyvus, nėra gyvenviečių ir begalės mašinų laužymo kalnelių.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Tegu dar baigia asfaltuoti Riešė - Transekspedicija/A2 ir bus aptemptakelnių kamščiai
    Žiemą, aišku, dviratininkų nesimatė.
    Išasfaltavus keletą atkarpų atsirastų nauji maršrutai, kuriais naudotųsi ne tik dviratininkai:
    - Baigus M. Riešė - Galinė) gausis neblogas vietinio masto šiaurinis Vilniaus aplinkkelis
    - Išasfaltavus keliuką Visoriai - Lindiniškės būtų dar vienas variantas važiuojant iš šiaurinės miesto dalies į Kauną per Verkšnionių tiltą kelyje KK108 Dūkštos - Vievis
    Paskutinis taisė Romas; 2023.01.08, 20:42.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Tegu dar baigia asfaltuoti Riešė - Transekspedicija/A2 ir bus aptemptakelnių kamščiai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK5259. Sudervė – Paąžuoliai – Maišiagala (Vilniaus r.)
    Asfaltuojama virš 5 km atkarpa. Jau šių metų pabaigojre visas kelias nuo Sudervės iki Maišiagalos turėtų būti išasflatuotas

    Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

    Projekto pavadinimas:
    alstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 5259 Sudervė–Paąžuoliai–Maišiagala ruožo nuo 4,444 iki 9,523 km kapitalinis remontas
    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2021-665752

    Kryptis iš Maišiagalos link Sudervės
    Foto 2023.01




    Tiesus ruožas - tokių ten nedaug




    Asfalto pabaiga ties Giesvės kaimo kalniuku.
    Iš viso jau išasfaltuota beveik 1½ km

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Likusi atkarpa lieka neasfaltuota

    Prieš karą tarp Alionių I ir Alionių II ėjo Lenkjos - Lietuvos siena

    http://igrek.amzp.pl/result.php?cmd=...S40&cat=WIG100

    Foto 2022.10




    Siena prieš karą ėjo per vidurį tarp Alionių I ir Alionių II, iš karto už paskutinės sodybos kairėje


    Alionys II


    Pajuodžiai. Kryžeklė su plentu 4302 Širvintos- Giedraičiai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK 4307. Jauniūnai - Alionys - Pajuodžiai
    Foto 2022.10

    Dar vienas šviesoforas, šį kartą tikras.
    Teko laukti 7 minutes


    Buvo laiko pasidairyti


    Pritraukus


    Pasirodė mašina iš priešingos pusės


    Pajudame.
    Žalia dega 90 sekundžių. Ruožo ilgis apie - 2 km


    Posūkis į vietinį keliuką. Panašu į prasilenkimo vietą


    Nesuprantama, kam lygumų krašte reikia pilti naują pagrindą. Gausis kaip autostradoje (gal net ir geriau)


    Pervažiavimas į kitą pusę








    Šviesoforinio ruožo pabaiga preiseno asfalto Alionuų pakraštyje


    Alionys
    Sankryža prie bažnyčios su keliu RK4314 į Širvintas. Tas kelias išasfaltuotas dar 2010 metais.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK 4307 Jauniūnai - Alionys - Pajuodžiai
    Asfaltuojami du ruožai, iš viso 6,5 km:
    - nuo Šiaulių iki Viciūnų 2,8 km ( nuo 5,300 iki 8,146 km)
    - nuo Viciūnų iki Alionių 3,7 km (nuo 8,759 iki 12,415 km)







    Viciūnai. Kalbininkai iš kokios nors Pačeriaukštės pervardino į "Vičiūnus"


    Įspėjimas apie šviesoforą


    Jokio šviesoforo nėra




    Tenka važiuoti apie 900 metrų iki Krašenos, tikintis ,kad iš priekio niekas neatvažiuos




    Už posūkio niekas netyko






    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK 4307 Jauniūnai - Alionys - Pajuodžiai


    Foto 2022.10
    Jauniūnai. Kelio pradžia pasukus iš senojo Maišiagalos - Širvintų plento


    Kelias nuo Jauniūnų iki Šiaulių (beveik 4 km) buvo pradėtas asfaltuoti 2014-2015 metais


    Atkreipiau dėmesį, kane itin intensyvaus eismo išasfaltuotame buv. žvyrkelyje yra prismaigstyta be saiko kelio ženklų ir sunaudojama metalo atitavarams.


    Šiauliąi
    Labiau žinomuose keiytuose Šiauliuose vietiniai savo miestą vadina Šiaulē, o čia - Szawle




    Asfalto pabaiga
    Jau susmaigstyti kelininkų stuulpeliai ir su kreida padaryti užrašai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė HSV Rodyti pranešimą
    Vilniaus raj. tęsiamas jungiamojo kelio VL9813 (Kalno gatvės) Galinė - Mažoji Riešė asfaltavimas
    iš Vilniaus r. savivaldybės pranešimo 2022.10.20
    Toliau tęsiami asfaltavimo darbai Lindiniškių k., o vienas iš didžiausių darbų – link pabaigos einantis projektas Galinės k., Aukštųjų Rusokų v.s, Mažosios Riešės v.s. Galinės ir Kalno gatvėse. Čia šiemet jau paklotas beveik 1 km asfalto. Kitais metais darbai bus tęsiami.

    http://l24.lt/lt/ratai/item/380935-v...ltavimo-darbai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ketinama asfaltuoti rajoninį kelią RK5014 Varėna - Rudnia.
    Foto 2009.06


    Apie 2014-2015 metus išsafaltuota beveik pusė kelio, dabar visas 18 km kelias iki Rudnios bažnytkaimio bus asfaltuotas.

    Žemėlapis iš www.mapy.cz

    Jau pasibaigė konkursas
    Rajoninio kelio Nr. 5014 Varėna–Rudnia–Katra ruožų nuo 7,600 iki 13,904 km ir nuo 14,304 iki 18,030 km kapitalinis remontas
    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2022-630794

    Palengvės susisiekimas nuošalių miško kaimų gyventojams, Ūlos baidarininkams, vasarotojams ir grybautojams.
    Paskutinis taisė Romas; 2022.10.09, 23:34.

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Vilniaus raj. tęsiamas jungiamojo kelio VL9813 (Kalno gatvės) Galinė - Mažoji Riešė asfaltavimas
    Attached Files
    Paskutinis taisė HSV; 2022.10.06, 10:37.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Įdomus pirkimas paskelbtas cvpp puslapyje - asfaltuojama iš karto 13,7 km atkarpa.
    Rajoninio kelio Nr. 4918 Daugailiai–Šlepečiai–Salakas ruožo nuo 5,668 iki 19,384 km kapitalinis remontas
    Tik tas pirkimas kažko vis kartojamas, turbūt vis tikslinamos sąlygos

    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ly/2022-617520


    Baigus šios atkarpos rekonstrukciją kelias iš Utenos į Salaką ir Visaginą sutrumpėtų 6 kilometrais nei važiuojant A6 - KK179 per Degučius
    Atsiras ir naujas turistinis kelias vaizdingomis apylinkėmis.

    Žemėlaps iš www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK 4532. Griežpelkiai I – Oplankis - Vilkyškiai (Tauragės r. - Pagėgių sav.).
    Šis kelias jungia Tauragę su Vilkyškiais, kur yra pieninė - didžiausia apskrities įmonė (bendras atsumas būtų 22 km).
    Dabar važinėjama per Žukus (6 km ilgesnis kelias)

    Tauragės kurjeris 2022.09.05
    Svarbaus kelio ruožo rekonstrukcijos darbai užsitęs
    Pernai vasarą prasidėjęs valstybinės reikšmės rajoninio kelio Griežpelkiai I – Vilkyškiai kapitalinis remontas patiria sunkumų. Rudenį rangovo UAB „YIT Lietuva“ (Kaunas) atliktus darbus suniokojo liūtys, todėl pavasarį juos teko perdaryti. Išsekus pagal prieš metus sudarytą sutartį numatytoms lėšoms, prireikė papildomo 746 tūkst. Eur finansavimo


    UAB „YIT Lietuva“ atstovai teigia, kad rangos darbų sutartį su Lietuvos automobilių kelių direkcija pasirašė praėjusių metų liepos 20 dieną ir nedelsdami pradėjo 8 km kelio ruožo remontą. Sutarties įvykdymo terminas – 9 mėn., neįskaitant technologinės pertraukos (nuo gruodžio iki kovo mėn.). Sutartyje nurodyta darbų pabaiga – šių metų rugsėjo 29-oji, tačiau jau aišku, kad šis terminas nusitęs.

    Bendrovės atstovė teigė, kad dėl Rusijos pradėto karo Ukrainoje buvo sutrikęs medžiagų tiekimas, kilo kuro kainos, trūko vežėjų. Atsiradusį atsilikimą nuo pirminio grafiko bendrovė siekia kompensuoti vykdydama darbus maksimaliu tempu. Visus darbus planuoja užbaigti iki lapkričio vidurio. Rangovui kapitališkai remontuoti kelią trukdė ne tik nepalankūs orai, bet neužteko ir sutartyje suderėtų 5,130 mln. Eur, todėl užsakovui teko projektą finansuoti papildomai.

    https://kurjeris.lt/naujienos/svarba...arbai-uzsites/

    Komentuoti:

Working...
X