Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Žvyrkeliai ir jų asfaltavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Smulkmena, bet gal kas iš dviratininkų norės prasiminti ištisiniu perasfaltuotu 2 km ruožu. Vilniečiams važiuojant Senuoju Ukmergės keliu–5214–žiede nenusukant į Maišiagalą / Karvį ir tiesiai 5217–nusukant į 5230 ir link Paberžės.

    Asfaltas 5230 kelio pradžioje beveik iki gyvenvietės Medžiukai, kur jau ir taip normalus asfaltas iki pat Nemenčinės su prieš porą metų išasfaltuotomis žvyro atkarpomis.
    https://www.google.com/maps/dir/54.9...!3e0?entry=ttu
    Foto kokybė – važiuojant

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230814_140659.jpg
Views:	1062
Size:	824,2 kB
ID:	2068538

    Senas asfaltas prieš vingius į Medžiukus

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230814_141000.jpg
Views:	1053
Size:	1,13 MB
ID:	2068539

    Vaizdas atgal

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230814_141004.jpg
Views:	1053
Size:	1,06 MB
ID:	2068540


    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė pavilnojys Rodyti pranešimą
    Aš Pavilnojyje gyvenu, kur anksčiau buvo asfaltuotas kelias, Maišiagalos tiltelį per Dūkštą uždarė balandžio 20d. ir labai lėtai dirba, pagal jų planus turi būti baigta lapkritį. O naujai nutiestas kelias buvo baigtas gegužės gale
    Ir tas tiltas patenka į 300 kažkelintą vieta blogiausiųjų sąraše.

    Komentuoti:


  • pavilnojys
    replied
    Aš Pavilnojyje gyvenu, kur anksčiau buvo asfaltuotas kelias, Maišiagalos tiltelį per Dūkštą uždarė balandžio 20d. ir labai lėtai dirba, pagal jų planus turi būti baigta lapkritį. O naujai nutiestas kelias buvo baigtas gegužės gale

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Na keliauninkai-gravelistai ir automobilistai-ralistai, pilnai išasfaltuotas kelias Sudervė-Maišiagala? Draugas dar prieš kokias 3-4 sav. važiavo, tai buvo gabaliukas neasfaltuotas, o LAKD rodo jau viskas asfalte. Tiesa? Nenoriu dulkintis su drivarčiu dar taip toli.
    Pramyniau jau liepos 5 d., kelias pilnai baigtas, su asfaltu, juostom ir barjerais, bet vos baigė asfaltuoti kelią, uždarė tiltelį per Dūkštą Maišiagaloj remontui. Dviratininkams yra variantas takeliais ir žvyrkeliukais pro tvenkinį, automobiliu lyg tenka ilgesnį žvyrkelio apvažiavimą daryt.
    Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2023-07-16 14-31-34.png
Views:	1262
Size:	185,9 kB
ID:	2063298
    Paskutinis taisė alga; 2023.07.16, 13:32.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Na keliauninkai-gravelistai ir automobilistai-ralistai, pilnai išasfaltuotas kelias Sudervė-Maišiagala? Draugas dar prieš kokias 3-4 sav. važiavo, tai buvo gabaliukas neasfaltuotas, o LAKD rodo jau viskas asfalte. Tiesa? Nenoriu dulkintis su drivarčiu dar taip toli.

    Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	1 Size:	326,2 kB ID:	2063249

    Komentuoti:


  • vygandazz
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Irgi neseniai prasukau ten iš įdomumo pažiūrėt kiek asfalto trūksta. Gaila žvyrkelis žiauriai išdaužytas ir plentiniu važiuot nedžiugina.

    Gal yra žinoma apie planus pabaigt asfaltavimą? Ar bus stabdoma specialiai, kad neprasidėtų tranzitas A2 <-> Riešė/Molėtų plentas? Su kilometriniais kamščiais Avižienių mazge čia būtų labai gera alternatyva.
    Netoli pats gyvenu tai pavyko iš VRSA sužinoti, kad Galinės atkarpa priskirta prie Vilniaus raj. prioritetiniu žvyrkelių, jai šiemet jei neklystu sakė skirta apie 1.2mln išasfaltuoti. Rajonas ją nori padaryti kaip tranzitinę, kad nuimtų dalį Klevinės kamščio arba, kad būtų kaip alternatyva vaziuojant į A2 tvarkant A2 viaduko apačioje lietaus problemas (prie Avižienių)

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Irgi neseniai prasukau ten iš įdomumo pažiūrėt kiek asfalto trūksta. Gaila žvyrkelis žiauriai išdaužytas ir plentiniu važiuot nedžiugina.

    Gal yra žinoma apie planus pabaigt asfaltavimą? Ar bus stabdoma specialiai, kad neprasidėtų tranzitas A2 <-> Riešė/Molėtų plentas? Su kilometriniais kamščiais Avižienių mazge čia būtų labai gera alternatyva.
    tai toliau pavažiuoji Senuoju Ukmergės plentu ir suki į Galinę asfaltu. Ar ten kokie ženklai draudžiantys ?

    Edit: nepastebėjau, kad ir ten žvyrkelis, sorry

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Irgi neseniai prasukau ten iš įdomumo pažiūrėt kiek asfalto trūksta. Gaila žvyrkelis žiauriai išdaužytas ir plentiniu važiuot nedžiugina.

    Gal yra žinoma apie planus pabaigt asfaltavimą? Ar bus stabdoma specialiai, kad neprasidėtų tranzitas A2 <-> Riešė/Molėtų plentas? Su kilometriniais kamščiais Avižienių mazge čia būtų labai gera alternatyva.

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Ta pati neasfaltuota atkarpa 2023 m. kovo mėn.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Išasfaltuota dalis jungiamojo kelio tarp Galinės (A2) ir Mažosios Riešės (RK 5214 senasis Ukmergės plentas)
    Liko tik 1 km žvyrkelio Aukštuosiuose Rusokuose


    Foto 2023.06
    Už Galinės - fantastiški aguonų ir rugiagelių laukai




    Tolumoje matosi Galinės kaimo riboženklis


    Nusileiidmas į Aukštuosius Rusokus

    Komentuoti:


  • Komentaras
    replied
    Kelio 5259 asfaltavimas į pabaigą. Smagus keliukas.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • kuk
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Anekdotas (ne humoristinis): važiavau vasarą į Varėną. Didžiojoje žiedinėje sankryžoje navigacija mane nusiuntė kitu, nei įprastai siunčia, keliu, pro Matuizas, vietoje Senosios Varėnos . Realiai, visą tą pačią atkarpą važiavau lygiagrečiu keliu pagrindiniam keliui, gal tik poros km atstumu, nuo vieno kaimo iki kito kaimo. Ir ne tik kad visas tas kelias buvo asfaltuotas, pusė jo - naujai nutiestas, bet praktiškai nė su viena mašina neprasilenkiau. Bevažiuojant vienintelė mintis buvo galvoje - kokio velnio tarp šitų kaimelių nutiestas asfaltas?
    Toliau, už Varėnos pasukau link Rudnios. Anksčiau ten vedė, berods, ~20km ilgio platus žvyrkelis. Dabar? Pusė kelio asfaltuota... Na kas per...??? Kažkoks miško keliukas link kelių mirštančių kaimelių (už kurių jau nieko net nebėra) - bet nutiestas naujas asfaltas???
    T.y., dabar turime dešimtis (suskaičiavau apie 30-35) kilometrų "šviežio" asfalto, kuris aptarnauja max 200-300 žmonių per dieną, kai tuo tarpu yra tokie keliai kaip Molėtų plentas, kuris aptarnauja dešimtis tūkstančių žmonių, stovi avarinės būklės jau n-dešimtmečių.
    Nežinau, čia aš irgi tik iš nuogirdų, pavienių patirčių ir pusiau-pažįstamų galiu tik pridėt, kad tas vietas labai pamėgo gerai uždirbantys lietuviai ir net užsieniečiai, kurie atsikraustė gyventi į Lietuvą arba bent jau čia pavasaroja. Ta prasme, sodybos gana smarkiai supirkinėjamos naujakurių ir paverčiamos vasarvietėmis.

    Neatmesčiau galimybės, kad toks visokių atsitiktinių keliukų asfaltavimas gali būti susijęs su šiuo reiškiniu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šiek tiek statistikos iš Lietuvos keleivių vežimo asociacijos 2023.02.27 d. pranešimo spaudai
    Remiantis Valstybės duomenų agentūros pateikiama informacija, 2021 m. Lietuvoje buvo 5 509 km valstybinės reikšmės rajoninių žvyro kelių, maždaug 1 300 km mažiau nei 2017-aisiais. Beveik 7 kartus jų daugiau vietinės reikšmės keliuose (apie 39 tūkst. km).

    Žvyrkelių asfaltavimo tempai lėtėja: 2017 m. buvo išasfaltuoti 456, o 2021 m. – tik 247 km valstybinės reikšmės rajoninių žvyrkelių, o vietinės reikšmės žvyrkelių 2021 m. buvo netgi 500 km daugiau negu 2017 metais.

    https://ebus.lt/tikslas-zaliasis-kur...ys-zvyrkelius/
    Gal kas nors matė, kur yra duomenys apie kasmet išasfaltuojamus rajoninius kelius.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šiemet žvyrkeliai pavasarį patižę labiau nei ankstesniais metais..
    Pavyzdžiai iš Plungės ir Panevėžio rajonų

    Laikraštis Plungė 2023.04.03
    Duobėms lyginti vietoj greiderio – šluota?
    Kelio RK 3226 Stalgėnai Luknėnai Maždaug 3 km ruože darbininkai nukasė žvyrą, paskui jį pakeitė kitu, pylė skaldą, ją lyg ir trambavo. „Pradžioje tikrai buvo kaip stiklas, džiaugėmės, bet po poros mėnesių ta faktūra išdulkėjo, prasidėjus lietui atsirado duobių. O svarbiausia, kad lyginti su greideriu nebus galima, nes viršutinis skaldos sluoksnis išvis susigadins. Turbūt reiktų su šluota į duobes išsisklaidžiusią skaldą sušluoti“, – pusiau juokais, pusiau rimtai kalbėjo seniūnijos vadovas.
    Pasak seniūno, pavasarį visi žvyrkeliai duobėti, tačiau šioje atkarpoje duobės „skaudesnės“ ir jų tikrai daug. A. Jurkus svarstė, jog čia greičiausiai buvo įgyvendinama programa „zebrai“, t. y. asfaltuojant žvyrkelių ruožus, užtikrinamas maršruto užbaigtumas (mažinant kelių su skirtingomis dangomis ilgį), tačiau buvo nueita pigesniu variantu. Kol vyko darbai, net ir patys darbininkai stebėjosi, jog pagal projektą nebuvo tvarkomi grioviai, kas įprastai daroma kapitališkai remontuojant kelius.
    „Savaime suprantama, kad, nesutvarkius griovių, kai kuriuose ruožuose vanduo niekur nenubėga. Man asmeniškai atrodo, jog skaldos sluoksniui reikėjo kažkokios rišamosios medžiagos“, – dėstė A. Jurkus.
    Pasak jo, į kelio ruožą sudėta nemažai pinigų, o rezultatas… toks pat dulkantis žvyrkelis.


    https://laikrastisplunge.lt/duobems-...iderio-sluota/
    Aina 2023.04.05
    Nepravažiuojamais keliais besiskundžiantiems gyventojams Panevėžio rajono valdžia gerų naujienų nežada
    Po gana kontrastingos žiemos Lietuvos žvyrkeliai tapo vos pravažiuojamomis bekelėmis. Nors politikai nuolat postringauja apie regionų plėtrą, Europos Sąjungos investicijas rajonuose kai kurie keliai ten lieka apverktinos būklės. Šią savaitę redakcija gavo Panevėžio rajono Miežiškių seniūnijos Limeikių kaimo gyventojo skundą su kelio nuo senojo Vilniaus kelio iki kaimo nuotraukomis. Žmogus tikino, jog net mokyklinis autobusas sunkiai pasiekia kaimą, o kelias labiau primena lauką bulvėms sodinti.

    Kelias RK 3030 Narbutai - Limeikiai


    Vietinis kelias Limekiai - Raguvėlė

    https://aina.lt/nepravaziuojamais-keliais-besiskundziantiems-gyventojams-rajono-valdzia-geru-naujienu-nezada/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    15min.lt 2023.03.27
    Gyvenimas prie žvyrkelio: asfalto atskirtis Tauragės rajone
    Kasdien ryte ir vakare pro Šakvietį ir aplinkinius kaimus suka mokyklinis autobusiukas – jis atveža vaikus į „Aušros“ progimnaziją ir po pamokų parveža atgal. Vairuotojas Virginijus pasakoja, kad pirmą vaiką paima dar 6 val., o į mokyklą atvažiuoja prieš 8 val. Jo teigimu, jei kelias būtų geresnis, maršrutą galėtų apvažiuoti greičiau. Dabar tenka judėti vos 30 km. per valandą greičiu.


    Yra kelių, kurie vos pravažiuojami, ypač pavasarį ir rudenį. O vienoje vietoje Pagramantyje pakilus upės vandeniui iš viso nėra galimybės pravažiuoti

    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...one-56-2029166
    Video: https://www.youtube.com/watch?v=VqJ0FOZFYlc

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Prisiskaitęs apie pažliugusius ir miškovežių išmaltus žvyrkelius planavau važiuoti asfaltuotiu keliu.
    Tačiau pamatęs miškingoje vietovėje tebesilaikantį ledą važiavau žvyrkeliu ir nenusivyliau.

    Kelias RK 4409 Šutai - Strūna - Toleikos - Naujas Strūnaitis (Švenčionių r.)
    Kažkada tai buvo du atskiri keliai einantys nuo Šutų ir nuo N.Strunaičiio į Lentupį (Łyntupy), bet atsiradus sienoms kelio nuo Naujo Janavo į Lentupį nebeliko

    Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

    Apie 6 km ilgio ruožas nuo plento KK102 iki Strūnos
    Foto 2023.03


    Atvirose vietose saulė ne tik ištirpdė ledą, bet ir spėjo išdžiovinti dangą












    Pasienio ruožas












    Kryžkelė su keliu Švenčionys - Naujas Strūnaitis - Vidutinė - Dominkavas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Prasidėjo pašalo išėjimas. Kai kur važiuoti pasidarė sudėtingą.
    Jei kam nors teko važinėti tokiu metu į nuošalesnes vietoves, turbūt susidūrė ne tik su pažliugusiais, bet ir su miškininkų išmaltais keliais

    Valstietis.lt 2023.01.17
    Senas žvyrkelių bėdas paaštrina šilta žiema
    Žvyrkeliai ir jų priežiūra – amžina problema kaimuose. Šiltos, nepastovių orų lydimos žiemos tik dar labiau apsunkina ir taip nekokią kaimo žvyrkelių būklę. Sodiečiams tenka dardėti duobėtais ar pažliugusiais keliais, o gyvenantiems šalia privačių ar valstybinių miškų, žvyruotus keliukus tenka dalytis su miškininkais. Šie žiemą kirsdami miškus sunkiąją technika taip išklampoja kelius, kad jie pasidaro sunkiai išvažiuojami. Miškininkai atkerta, kad kelius tvarko tik tada, kai juos sugadina taip, kad jie tampa avariniais.

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ai-787-2022944
    Kalbama ne apie kokį miško vienkemį. Tas Papušių kaimas yra tik 7 km atstumu nuo Panevėžio ir 2 km nuo Via Balticos.
    Dar tokis netikėtumas kad vietiniai keliai, kur tvarkosi pačios savivaldybės ir seniūnijos, kartais geriau prižiūrimi nei tie, kuriuos prižiūri LAKD ministerijos pavaldžios įmonės. Apie rajoninius kelius ministras Skuodis prisimena tik tuomet, kai reikia raudoti besiteisinant kad Lietuvos keliai tokie prasti nes reikia priežiūrėti n+k km rajoninių kelių, kurių vos ne daugiau nei lenkiškoje GDDKiA yra krašto kelių

    Jūsų Panevėžys / 15 min.lt 2023.03.14
    Panevėžio rajono gyventojai piktinasi: sugadintuose keliuose klimpsta ir genda automobiliai
    Panevėžio rajono gyventojai kenčia dėl pažliugusių žvyro kelių, nuolat taiso automobilius ir nebežino, ko griebtis, kad situacija pasikeistų. Per žiemą žvyrkelių būklę itin pablogino dažna orų kaita bei atlydžiai. Pasak gyventojų, kelius išdarko ne tik gamta, bet ir sunkiasvorės transporto priemonės. Žmonės įsitikinę, keliuose pastatyti svorį ribojantys kelio ženklai vairuotojams nė motais.

    Panevėžio rajono Papušių kaimo gyventoja Jolanta teigia, kad kelias už Berniūnų apgailėtinos būklės. Norint pasiekti miestą reikia arba automobilį laužyti, arba bristi su guminiais žvejo batais.
    „Tai vietinės reikšmės kelias ir jis visą gyvenimą buvo. Čia mano senelių sodyba, čia užaugau ir dabar gyvenu jau devintus metus, bet šiemet pirmi metai, kada kelias toks baisus. Vasarą jis buvo šiek tiek duobėtas, bet dabar – tragedija. Dėl to šiuo metu mano automobilis remontuojamas autoservise. Laukiu ir bijau, kokią sąskaitą gausiu“, – kalbėjo vairuotoja

    Šiuo keliu Jolanta kasdien važiuoja į darbą, į Panevėžio miestą. „Baisiu žvyrkeliu, kol pasiekiu Berniūnus ir asfaltuotą kelią, važiuoju apie pusantro kilometro. Ir taip kiekvieną dieną tuo keliu pravažiuoju mažiausiai keturis kartus. Būna ir daugiau“, – sakė moteris.Papušių kaimo gyventoja pastebėjo, kad kol tuo keliu, kol nevažinėjo miškovežiai ir sunkiasvoriai automobiliai, kelias nebuvo toks blogas. (...)

    Šilų kaimo bendruomenės pirmininkė Regina Turulienė sako, kad vietinės reikšmės keliukai tvarkomi nuolat, per metus greideriuojami po kelis kartus. (...) Anot kos kaimo bendruomenės pirmininkės, daug didesnės bėdos yra su rajoninės reikšmės keliais, kurie priklauso Lietuvos automobilių kelių direkcijai, o juos prižiūri bendrovė „Kelių priežiūra“. Ji sako, kad kaimo gyventojų pagrindiniai keliai – rajoniniai – Šilai–Raguva ir Šilai–Vadokliai, kurie jau daug metų vairuotojams kelia problemas ir nemenkus iššūkius.

    „Šiais keliais važiuojant automobilių dugnas siekia kelią, vairuotojai labai vargsta. Kas iš to, kad darbininkai pravažiuoja, kažkiek sutvarko tuos kelius, bet juos reikia tvarkyti iš esmės. Kol keliai nebus išasfaltuoti, tol ir kentėsime, vargsime, gadinsime automobilius. Jau nebesuskaičiuojam, kiek kartų buvo kreiptasi į „Kelių direkciją“, kiek prašyta, kiek raštų parašyta. Ir nieko. Senų seniausiai užregistruota, žada asfaltuoti, bet iš to nieko nesigauna. Kaip vargom, taip ir vargstam“, – kalbėjo R. Turulienė. (...)

    Vadoklių seniūnijos seniūnė Milda Tamokaitienė. „Didžiausios problemos su rajoniniais keliais. „Kelias nuo Mikėnų į Šilus, pro Alančius – baisus. „Kelių direkcijos“ prašom pagalbos, kad kelią sutvarkytų, bet visada sulaukiam tokio pat atsakymo – dabar ne laikas, oro sąlygos neleidžia. Nesakau, kad nieko nedaroma, patvarko kelius, bet kada reikia labiausiai, nieks nieko nedaro. Mums, gyventojams, tikrai sunku, vargstam kiekvieną dieną. Situacija sudėtinga“, – kalbėjo M. Tamokaitienė.

    Anot seniūnės, vietinės reikšmės keliai ir keliukai tvarkomi kasmet ir nuolat prižiūrimi, tačiau jie taip pat nėra patenkinamos būklės.

    https://jp.lt/panevezio-rajono-gyven...automobiliai1/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Rinkos aikštė / Lrytas.lt 2023.02 19
    Dviejų Kėdainių rajono seniūnijų gyventojai skundžiasi: keliai – kaip Marso kanjonai
    Kėdainių rajono Josvainių bei Pelėdnagių seniūnijų gyventojai jaučiasi atskirti nuo pasaulio – patekti į kaimus lengvuoju automobiliu jiems tikras iššūkis. Žmonės juokauja, kad keliai yra kaip Marso kanjonai. Į kaimus patekti galima tik džipu arba traktoriumi, kitaip neįmanoma. Dėl kelių būklės jie jau kreipėsi ne tik į Kėdainių rajono savivaldybę, bet ir į Lietuvos automobilių kelių direkciją, mat būtent jai ir priklauso minėti keliai.

    Skaistgiriečiai savo namus pasiekia nuo kelio Aristava–Kėdainiai–Cinkiškis sukdami į šoną, į rajoninės reikšmės žvyrkelį Nr. 2032 Jankūnai–Pernarava–Kampai II. Pačius Skaistgirius kerta kelias Nr. 2021 Būdai–Skaistgiriai–Vincentava. Ir nė vienas iš šių kelių nėra asfaltuotas, todėl pasiekti kaimą įmanoma tik žvyrkeliu.
    „Duobės ant duobių, išvažiuoti su lengvuoju automobiliu neįmanoma. Šiuo metu situacija yra tragiška. Aš neįsivaizduoju, kaip žmonės į darbus nuvažiuoja, tai tiesiog mašinų laužymas, užmirštas kraštas. Gal galima bent jau pažvyruoti, pagreideriuoti? Geriausiai būtų išasfaltuoti kelią ir pamiršti bėdas visam laikui“, – kalbėjo su situacija nebegalinti taikstytis Josvainių seniūnijos ūkininkė Rosita Račkauskaitė.


    Dėl savo kelio jau daugybę metų kovoja ir Pelėdnagių seniūnijos gyventojai. Apie probleminį kelią Nr. 2012 Šėta–Beinaičiai–Nociūnai pasisakė Beinaičių kaimo seniūnaitis Tomas Mickevičius. „Marso kanjonai – kelias Lukšiai–Beinaičiai. Tai tik kelios nuotraukos, vaizduojančios, kokiu keliu kiekvieną dieną turi važiuoti maršrutinis autobusas, veždamas vaikus į mokyklą,(...) Kelio būklė yra tokia, kad yra sulaužyti kelio pagrindai.

    Šiomis dienomis teko važiuoti Kauno, Jonavos rajono žvyruotais keliais ir tai yra puikus pavyzdys, kad žiemą kelias gali būti tokios būklės, kad net smagiau važiuoti, negu kai kuriais asfaltuotais rajono keliais.

    https://rinkosaikste.lt/dvieju-seniu...arso-kanjonai/
    https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...jonai-26187180

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    ELTA 2023.02.09
    Skuodis: finansų kitais metais startuoti su nauja žvyrkelių programa nėra
    Susisiekimo ministras M.Skuodis tvirtina, kad 2024 metais užbaigus Vyriausybės žvyrkelių per Lietuvos gyvenvietes (kaimus) asfaltavimo programą, naujos programos startui, atsižvelgiant į (...)esamas aplinkybes, pinigų nėra. Tačiau, pasak jo, yra parengta metodika, pagal kurią savivaldybės galėtų sudėlioti savo prioritetus.
    „Kalbant apie tolesnę žvyrkelių programą, finansų jai, atsižvelgiant į visas aplinkybes, kitiems metams nėra, startuoti su nauja (programa – ELTA). Nepaisant to, metodika yra parengta, pateiksime savivaldybių asociacijai ir pagal tai kreipsimės į savivaldybes, kad sudėliotų savo prioritetus, turėsime eilę ir pasiruošę žemame starte, jeigu tik atsiranda lėšų, galima judėti toliau“, – ketvirtadienį Seimo Socialdemokratų partijos frakcijos posėdyje teigė M. Skuodis.
    Tuo tarpu kalbėdamas apie dabartinę žvyrkelių asfaltavimo programą, ministras pažymėjo, kad prie jos reikėtų pridėti 39 kilometrus ir visų valstybinių žvyrkelių per gyvenvietes, galėtų būti išspręstas iki kitų metų pabaigos.

    M. Skuodis akcentuoja, kad žvyrkeliai jam yra svarbūs, tačiau finansai yra riboti ir reikia atsižvelgti į dabartinę tiltų bei viadukų būklę.
    „[Ministrui] žvyrkeliai yra svarbūs, bet kai finansai yra riboti, dedi tiltus, viadukus, būklę ir žiūri, ką toliau daryti“, – tvirtino jis.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-programa-nera
    Video:
    2023-02-09 Seimo Lietuvos socialdemokratų partijos frakcijos susitikimas su susisiekimo ministru.

    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=92518233

    Tik kaip ten su M.Skuodžio ankstesniais pažadais dėl asfaltavimo baigimo per gyvenvietes ir pažangesnės kelių finasavimo tvarkos.
    BNS 2021.09.30
    Ministras: iki 2024-ųjų galima išasfaltuoti beveik visus žvyrkelius kaimuose
    Tikrai galime iki 2023 metų, iki 2024 metų išasfaltuoti visas gyvenvietes, valstybinius žvyrkelius per gyvenvietes, kuriose gyvena virš 10 gyventojų, ir šitą klausimą praktiškai uždaryti“, – ketvirtadienį Seime per Vyriausybės valandą teigė ministras.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...elius-kaimuose

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    RK 2008. Vilainiai - Šventybrastis - Krekenava
    Šeštadienį išbandžiau beveiki visą kelią nuo Krekenavos iki Vilainių (išskyrus nusukimą nuo Tiskūnų pro Apytalukio dvarą.
    Nustebino koks tiesus ir lygus šis kelias ir kaip greit čia būtų galima važiuoti (šį kartą mes niekus neskubėjome ir mėgavomės kelione).
    Lietuvos vidurio žemumos reljefas yra labai mažai kalvotas ir dėl to idealus keliams, bet ir nuobodus akims. Vien tik dirbamų laukų prerijos su neišraiškingais ūkininkų vienkiemiais
    Paskutinis taisė Perfect; 2023.02.06, 11:32.

    Komentuoti:

Working...
X