Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Paskutiniai trasos A5 kilometrai Lietuvoje
    Foto 2024.03


    Šį kartą poilsio aikštelėse ir kiekvienoje autobuso stotelėje pridėliota biotualetų - gal taip ruošėsi Lenkijos ūkininkų protesto akcijai


    Ties Kalvarijos pasienio punktu




    Čia dar Lietuva, nors jau stovi lenkiški ženklai




    Pasienio stulpas Nr.140


    Iš asfalto dangos siūlės nesunku atspėti, kur baigiasi Lietuva ir prasideda užsienis

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kai kurios nuovažos įrengiamos kaip kompromisas dėl patekimo į jau esančias degalines, kurios lieka atokiau nuo naujo kelio. Antrame paveikslėlyje apatinė pažymėta nuovaža yra tik nuo jungiamojo kelio.
    tai kaip tik nuovaža yra tik į jungiamajį kelią, jei šitoje vietoje nuovažos nebūtų, tai iki žiedo arba pailgėtų apie kilometrą, arba puse kilometro išsuk ankščiau ir nepailgės nei kiek atstumas. Žaliomis rodyklėmis pažymėjau (išskyrus raudonai apvestą) alternatyvas kaip galima patekti į degalines. Mažiausiai 4 galimi variantai, du iš jų ilgesni ir du tokiu pat atstumu, kam tas penktas, kuris blogina autostrados saugumą?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Gal tam, kad užstrigus eismui pvz. dėl avarijos nesusidarytų kamštis 20km ilgio kaip turim dabar situaciją beveik kiekvieną mėnesį pastaruosius metus su kamčiais nuo Marijampolės iki Sasnavos ar net Skriaudžių.
    nusišnekėjai, tai gal įrenk tada kas pusę kilometro visame kelyje?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Kai kurios nuovažos įrengiamos kaip kompromisas dėl patekimo į jau esančias degalines, kurios lieka atokiau nuo naujo kelio. Antrame paveikslėlyje apatinė pažymėta nuovaža yra tik nuo jungiamojo kelio.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Gal yra logiškas paaiškinimas, kam daro tas papildomas nuovažas ir nesilaiko reikalavimų autostradose daryti kuo mažiau nuovažų ar įvažiavimų, jeigu jos yra visai netoli, juo labiau kai tos nuovažos neturi jokios apčiuopiamos naudos?


    Gal tam, kad užstrigus eismui pvz. dėl avarijos nesusidarytų kamštis 20km ilgio kaip turim dabar situaciją beveik kiekvieną mėnesį pastaruosius metus su kamčiais nuo Marijampolės iki Sasnavos ar net Skriaudžių.
    Paskutinis taisė uzdvidesimt; 2024.02.26, 13:17.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Gal yra logiškas paaiškinimas, kam daro tas papildomas nuovažas ir nesilaiko reikalavimų autostradose daryti kuo mažiau nuovažų ar įvažiavimų, jeigu jos yra visai netoli, juo labiau kai tos nuovažos neturi jokios apčiuopiamos naudos?

    Click image for larger version

Name:	235707.jpg
Views:	1754
Size:	118,8 kB
ID:	2113290 Click image for larger version

Name:	134918.jpg
Views:	1756
Size:	178,3 kB
ID:	2113291

    Komentuoti:


  • pavilnojys
    replied
    O kur bus suprojektuoti Automagistralės pradžios ir pabaigos ir kelio nr. A5 ties siena ženklai, ir kaip bus sutarta su lenkais kur bus jų greitkelio S61 pradžia?Reiktų pasiūlyti, kad prie sienos būtų įspėjimas, kad Lenkijoje automagistralės ženklai mėlyni, o Lietuvoje žali

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Praėjo kelios savaitės....
    Kažkas kitas gal ras įkelti bėžinius - jų čia dar nebuvo.
    Brėžinius į žemėlapį esu sukėlęs seniai, tačiau nebuvau paskelbęs atskiro įrašo.

    Sienos perėjimo punktas:

    (Visas paveikslų albumas paspaudus nuotrauką)

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    2023.11.17
    Magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 85,00 iki 97,06 km rekonstravimas
    Kolkas prieinamas nestandartinis skelbimas, tačiau galima jau pamatyti ir atsisiųsti projektą.
    Kažkada kitą savaitę sukelsiu brėžinius į žemėlapį.
    Praėjo kelios savaitės....
    Kažkas kitas gal ras laiko įkelti bėžinius - jų čia dar nebuvo.

    Quotation deadline (EET): 2024-02-27
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...e/738599?B=PPO
    Įdomu, ar pasiseks konkurso nugalėtoją paskelbti iš pirmo karto ir be jokių skundų teismuose.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.02.25, 20:27.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Taigi kalba eina "iki 2025", kas reiškia, kaip aukščiau išsiaiškinom, "iki 2025-12-31".

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Prieš išvažiuojant iš Lietuvos reikia vairuoti atidžiai, kad kelionė nepasibaigtų pačiame pasienyje
    Juokingiausia, kad komunikuojama apie ruožą Marijampolė - siena, nors ties siena yra absoliučiai nieko nedaroma ir nerandu nei vieno dokumento, pagal kurį būtų galima tikėtis, kad kelias bus sujungtas su lenkų autostrada jau šiemet.

    Taip ir atrodom, kaip iš ex LTSR įvažiavę į ES.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Straipsnio pavadinimas ne visai obejektyvus - ten ne šiukšlynas, o purvynas; šiukšlių per purvą nelabai matosi.
    O jei rimtai ,yra šiokia tokia kaina už darbą lietingu sezonus.
    Tik kad su ten ženklinimu nekas, ypač tamsiu metu - krypčių nuorodų reikėtų daugiau prismaigstyti ir bent kartais jas pavalyti.

    15min.lt 2024.02.05
    Vairuotojai pasipiktinę: rekonstruojama „Via Baltica“ atrodo kaip šiukšlynas
    „Ir asfalto danga, ir kelio ženklai – apdrėbti purvo sluoksniu. Kai kurie ženklinimo elementai atrodo lyg po audros. Važiuojant tokiu keliu apima svetima gėda“, – tai tik dalis vairuotojo laiško, kunkuliuojančio emocijomis. Žinoma, ministerijos publikuojamose „Via Baltica“ nuotraukose – vaizdai kaip iš atviruko: graži įmonės „Fegda“ kelių tiesimo technika, tvarkingai supiltos žvyro krūvos.



    (...)

    "Gavę Jūsų informaciją susiekėme su rangovu, kuris nuvalė purvu apneštus kelio ženklus (...), - komentavo LAKD atstovė ir atsiuntė rangovo nuotraukų.
    Jose - valomi kelio ženklai.

    https://www.15min.lt/verslas/naujien...1662-2187008#_

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Reikėtų ministrui Skuodžiui ir į LKAD nusiusti nuotrauką su geltonais ovalais ir siena linija.
    Siųskit

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Reikėtų ministrui Skuodžiui ir į LKAD nusiusti nuotrauką su geltonais ovalais ir siena linija.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Prieš sieną laukia siurprizas
    Privažiavęs sieną apsidžiaugi pamatęs lenkišką greitkelį.
    Kairėje matosi pasienio stulpas Nr. 140, sienos linija eina įstrižai link to lenkų ženklo su ereliu
    ​​
    Bet tai dar ne viskas.

    Prieš išvažiuojant iš Lietuvos reikia vairuoti atidžiai, kad kelionė nepasibaigtų pačiame pasienyje

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gal kam nors bus naudinga orientuotis, kiek užtrunka nuvažiuoti nuo Kauno - Marijampolės autostrados pabaigos iki Lietuvos / Lenkijos sienos važiuojant kolonoje, o autostradoje neviršijant greičio.
    Tuo metu buvo lietus ir silpna šlapdriba.

    Važiavimo atstumas ir trukmė etapais:
    1) Mazgas Marijampolė Šiaurė (A5 / KK231) - mazgas Marijampolė Vakarai (A5 /A7 su keliu į Vilkaviškį): 6 km, 8:00 minutės
    2) Mazgas Marijampolė Vakarai A5 /A7 iki rekonstruojamo kelio pabaigos (72,5 km): 9 km, 9:00 minutės
    3) Du autostrados ruožai (72,5 - 84,5 km): 12 km 7:00 minutės
    4) Sena kelio A5 trasa nuo autostrados pabaigos (Kalvarijos sankryžos su KK231) iki Lenkijos sienos: 12 km 10:00 minučių
    Iš viso 39 km 34:00 minutės, vidutinis greitis apie 69 km /val..
    Vasarą ar geru oru autostradoje galima paspausti ir vietoj 7 minučių nuvažiuoti per 4-5 minutes. Bet remontuojamame kelyje ar važiuojant "fūrų" kolonoje nepavyks labai nuskubėti.

    Darbo valandomis eismą gali apsunkinti iš statybvietės išvažiuojančios mašinos. Tokiu prastu oru jų buvo nedaug ir ta technika nelabai trukdė.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.02.05, 21:53.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pirmas iš keturių baigtas autostrados ruožas tarp Skardupių ir Trakiškių (72,5 - 79,0 km)
    Šios atkarpos rangovas UAB "Fegda"
    Kai ši 6,5 km atkarpa 2023.10.27 d.,buvo atidaromas, tai LAKD PiaRščikai paskelbė, kad Lietuvoje išaušo "istorinis momentas"
    Smagu ir man savo šlapiomis padangomis prisliesti prie istorinės vietos, kur tą "istorinę dieną" buvo kerpama juostelė.

    Foto 2024.01


    Magistralės ženklas yra apie 400-500 m už pervažiavimo į dviejų juostų kelią


    Pirmasis ir kol kas vienintelis Lietuvoje žaliasis tiltas gyvūnų migracijai
    Šio vienetinio šalyje objekto įrengimas atsiėjo 5,4 mln EUR be PVM (...) Didžiausią žvėrių kainos dalį sudarė 2,4 mln EUR atsiėję rėminės konstrukcijos betonavimo darbai
    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...gus-56-2147388


    Kažkoks magistralės pabaigos ženklas turbūt žymi rekonstrukcijos etapų ribą ties Trakiškiais.
    Toliau kelio danga niekuo nesiskyre.
    Bet ženklai buvo žali ir visi važiavo 100-110 km/val. greičiu.


    Antras iš keturių etapų autostrados ruožas (pagal terminus) tarp Trakiškių ir Kreivukės ties Kalvarija (79,0 - 85,0 km)
    Šios atkarpos rangovas AB "Kauno tiltai"
    Kai šis ruožas 2023.12.20 d.buvo atidaromas LAKD PiaRščikai išrado "pusiaukelę", kai buvo pabaigta tik trečdalis kelio (12,5 iš 40 km)

    Pirmas Kalvarijos mazgas su keliu KK200 į Vištytį (kiek toliau yra kitas Kalvarijos mazgas su keliu KK131 į Alytų




    84 km. Dabar iš tiesų greitkelio pabaiga




    Autostrada iki Lenkijos sienos eis naujas trasa į vakarus nuo dabartinio kelio


    Įvažiuojame į seną kelią
    Paskutinis taisė Romas; 2024.02.02, 06:30. Priežastis: 110 km/h

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2024.01
    Tarp mazgo Marijampolė Vakarai (su keliu A7) ir pastatytos lietuviškos autostrados atkarpų


    Iš karto už "Emsi degalinės


    Viadukas su keliu RK 2609 Marijampolė - Keturvalakiai


    Dar vienas viadukas - trubūt su keliu RK5122 Vilakviškis -Liudvinavas




    Persirikaivimas į kitą juostą


    Remontuojamo ruožo pabaiga ties Skardupiais (72,5 km).
    Tolumoje matosi įspėjimas apie autostradą

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Rekonstuojama III etapo (artimiausio nuo Kauno pusės) atkarpa
    Darbai nesutoja ir žiemą
    Foto 2024.01






    Panašu į kelio RK2607 Marijampolė - Šunskai viaduką




    Sankryža su keliu A7 Marijampolė-Kybartai. Buvęs viadukas išardytas.
    Kelio krypčių ženklinimas apgailėtinas. Net dieną neaišku kokią eilę reikai užsiimti
    Sunku įsivaiz\duoti kaip ten eismas vyksta tamsoje




    Eismas vyksta rombo fromos "ratu"


    Nusikimas į ansktesnę kelio A5 trasą

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2024.01
    Greitkelio A5 Mauručiai - Dženčialauka (Puskelniai) pabaiga prieš Marijampolę


    Posūkis į Marijampolės aplinkkelį


    Marijampolės aplinkkelio pradžia

    Tęsinys bus kitą dieną

    Komentuoti:

Working...
X