Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Poreikio nebuvimas dėl covido joks pasiteisinimas. Tai viso labo 2 metai, kai kelias statomas dešimtmečiams. Čia gal daugiau tai, kad dėl visokių karantinų buvo sunkiau (brangiau) viską organizuoti. Va Baltarusijos ir kitų kaimynų situacija galbūt ir galima nurodyt kaip ilgiau trunkančius poreikio pokyčius. O čia tai nebent finansiniai srautai covido metu ir tiek.
    Čia aišku šiek tiek pritempimas. Tiesiog psichologiniu požiūriu 2020-2021 m. tarptautinė autostrada tiesiog neatrodė prioritetas, kai prioritetas nr. 1 buvo covid valdymas.

    Baltarusijos ir Rusijos situacija, sakyčiau, kaip tik skatina kuo greičiau tiesti šią autostradą. Gali būti, kad dėl karo Ukrainoje statybos galėjo būti netgi paspartintos.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Greitkelis Kaunas-Marijampolė buvo baigtas kažkur metai iki visų karantinų ir sienų uždarymų. 2020-2022 m. laikotarpiu vėlavimą kažkiek galima buvo pateisinti, kad tiesiog tame momente nebuvo poreikio platinti kelio, kai dėl covid buvo vykdoma visokia sienų kontrolė, buvo labai neužtikrinta situacija dėl pandemijos, neaiški trukmė ir perspektyvos. Po 2022 m. ir ypač prasidėjus 2023 m. poreikis užsienio kelionėms vėl iššaugo. Greitkelis vėl buvo pradėtas statyti. Šiuo metu gan ilgos atkarpos statyba vyksta tik antrus metus ir jau daugiau nei pusė atkarpos pradėtos po 2022 m. jau yra baigti darbai.

    Iš kitos pusės, gaila, bet 2020-2022 m. bent jau tada galėjo sutvarkyti Garliava-Mauručiai ruožą, t. y. pratęsti automagistralės ruožą į Kauno pusę, kol Varšuvos kryptimi išlieka neužtikrintumas dėl užsienio kelionių. Eismo intensyvumas pradėjo atsistatinėti jau 2021 m. pirmoje pusėje po visų tų savivaldybių judėjimo ribojimų panaikinimų.
    Poreikio nebuvimas dėl covido joks pasiteisinimas. Tai viso labo 2 metai, kai kelias statomas dešimtmečiams. Čia gal daugiau tai, kad dėl visokių karantinų buvo sunkiau (brangiau) viską organizuoti. Va Baltarusijos ir kitų kaimynų situacija galbūt ir galima nurodyt kaip ilgiau trunkančius poreikio pokyčius. O čia tai nebent finansiniai srautai covido metu ir tiek.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Greitkelis Kaunas-Marijampolė buvo baigtas kažkur metai iki visų karantinų ir sienų uždarymų. 2020-2022 m. laikotarpiu vėlavimą kažkiek galima buvo pateisinti, kad tiesiog tame momente nebuvo poreikio platinti kelio, kai dėl covid buvo vykdoma visokia sienų kontrolė, buvo labai neužtikrinta situacija dėl pandemijos, neaiški trukmė ir perspektyvos. Po 2022 m. ir ypač prasidėjus 2023 m. poreikis užsienio kelionėms vėl iššaugo. Greitkelis vėl buvo pradėtas statyti. Šiuo metu gan ilgos atkarpos statyba vyksta tik antrus metus ir jau daugiau nei pusė atkarpos pradėtos po 2022 m. jau yra baigti darbai.

    Iš kitos pusės, gaila, bet 2020-2022 m. bent jau tada galėjo sutvarkyti Garliava-Mauručiai ruožą, t. y. pratęsti automagistralės ruožą į Kauno pusę, kol Varšuvos kryptimi išlieka neužtikrintumas dėl užsienio kelionių. Eismo intensyvumas pradėjo atsistatinėti jau 2021 m. pirmoje pusėje po visų tų savivaldybių judėjimo ribojimų panaikinimų.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.12.13, 17:51.

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Dar galima atkreipti dėmesį, kad šie keliai teisiami išskirtinai geromis sąlygomis: nei kalnai, nei upių virtinė, nei dykuma, nei pelkės ir tt. Tad net tokiomis sąlygomis tiesti kokia 40 km kokius 6 metus yra gan apgailėtina.
    nu nebuvo tiesiama (darbai) 6 metus. visas paruošimas trunka daug daugiau, nei patys darbai. daug nematomo darbo, kur neišmanėliai net neįsivaizduoja.
    o politika ne prie ko, nebent trūksta geros projektų vadybos, gal čia yra bėda.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Dar galima atkreipti dėmesį, kad šie keliai teisiami išskirtinai geromis sąlygomis: nei kalnai, nei upių virtinė, nei dykuma, nei pelkės ir tt. Tad net tokiomis sąlygomis tiesti kokia 40 km kokius 6 metus yra gan apgailėtina.
    Taigi galas piktžolėms aiškina, iššūkiai buvo ne techniniai, o politiniai.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Dar galima atkreipti dėmesį, kad šie keliai teisiami išskirtinai geromis sąlygomis: nei kalnai, nei upių virtinė, nei dykuma, nei pelkės ir tt. Tad net tokiomis sąlygomis tiesti kokia 40 km kokius 6 metus yra gan apgailėtina.

    2024 12 14 Patikslinimas - kai sakau ,,keliai tiesiami'' turiu minty ir biurokratinę dalį.
    Paskutinis taisė spekas; 2024.12.14, 17:56.

    Komentuoti:


  • galas_piktžolėms
    replied
    Parašė Premier Rodyti pranešimą

    ne ne, norėjau pasakyti, kad šitas etapas Nuo marijampolės iki lenkijos sienos suplanuotas maždaug 2019 metais. tada žemės paėmimas, vėliau projektavimas ir galiausiai du metai statybų.
    tai reikia suvokti kiek laiko tokie projektai tai užtrunka...

    Dar 2012 m. pirmoje pusėje tuometis premjeras Andrius Kubilius su susisiekimo ministru paskelbė Via Baltica nacionalinės svarbos objektu. Taip objektas buvo pripažintas svarbiu nacionaliniu mastu, todėl visos procedūros turėjo vykti pagreitintai ir supaprastinta tvarka.

    Atėjus į valdžią naujai vyriausybei 2016 m. prie susiekimo ministerijos vairo stojo Rokas Masiuliis (prieš tai sėkmingai įgyvendinęs SGD terminalo projektą, užbaigęs elektros jungčių su Lenkija ir Švedija statybas ir dabar kuruojantis Lietuvos elektros tinklo pilnutinę sinchronizaciją su Europa). Kažkaip Via Baltica pajudėjo labai greitai, nuo 2017 m. iki 2019 m. buvo realizuota Via Baltica nuo Kauno iki Marijampolės - 40 km. Tada tuometis seimo kultūros komiteto pirmininkas R. Karbauskis sukonfliktavo su susisiekimo ministru, ministras buvo atšauktas, tuo pačiu laikotarpiu pradėjo verkti įvairios degalinės bei paskiri žmonės gyvenę prie numatomos trasos, atsirado daug užsakomujų straipsnių ir projektas sustojo.

    Dabar girdėti, kad nuo 2019 iki 2022 m. Via Balticos projektas nebuvo sustojęs, o biurokratai iš tiesų triūste triūsė ir darė visus įmanomus darbus, kad nacionalinės svarbos objektas judėtų į priekį yra mažų mažiausiai neįtikėtina.

    Viskas buvo užsikūrę ir būtų toliau gražiai važiavę, tačiau dėl minėtų nesklandumų sustojo ir naujai valdžiai vėl reikėjo viską pakurti naujai, darbų tęstinumo tikrai nebuvo. Prarasta daugiau nei 2 metai tikrai, jei ne visi 4.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Premier Rodyti pranešimą

    ne ne, norėjau pasakyti, kad šitas etapas Nuo marijampolės iki lenkijos sienos suplanuotas maždaug 2019 metais. tada žemės paėmimas, vėliau projektavimas ir galiausiai du metai statybų.
    tai reikia suvokti kiek laiko tokie projektai tai užtrunka...
    Jo, todėl likusieji etapai link Latvijos teoriškai jau turėtų būti suprojektuoti ir pradėti žemės paėmimo darbai, norint realiai po 1-2 metų startuoti. O jei nuo nulio tik pradės po metų, tai realių statybų dar ilgai nebus

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Parašė galas_piktžolėms Rodyti pranešimą
    oho kaip greitai atsirado filmukas



    taip A5 rekonstrukcija pradėta 2017 metais ir per 2 metus nutiesta 40 km autostrada nuo Kauno iki Marijampolės, ir tada 2019 m. viskas sustojo, nors buvo pasiektas geras darbų tempas.

    Telieka tikėtis, kad dabartinis persitvarkymas Via Lietuva leis sklandžiai startuoti su likusia Via balticos trasos rekonstrukcija iki Latvijos sienos.

    ne ne, norėjau pasakyti, kad šitas etapas Nuo marijampolės iki lenkijos sienos suplanuotas maždaug 2019 metais. tada žemės paėmimas, vėliau projektavimas ir galiausiai du metai statybų.
    tai reikia suvokti kiek laiko tokie projektai tai užtrunka...

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Tai nieks jau nepamena kaip visokios degalinės sukilo, kad vyksta jų genocidas, kaip gyventojai buvo pakurti, kad tvoros statomos per arti namų, kaip kiekvienas nori iš savo sklypo patekti į autostradą?
    Dar prismename, kad Ramūnas netvirtino kelių biudžeto, kol žvyrkeliams neskirs.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Tai nieks jau nepamena kaip visokios degalinės sukilo, kad vyksta jų genocidas, kaip gyventojai buvo pakurti, kad tvoros statomos per arti namų, kaip kiekvienas nori iš savo sklypo patekti į autostradą?

    Komentuoti:


  • galas_piktžolėms
    replied
    oho kaip greitai atsirado filmukas

    Parašė Premier Rodyti pranešimą
    bet tokie dideli projektai visada vėluoja ir ne tik lietuvoje, bet ir europoje.ir ne tik dėl vadybos, bet ir objektyvių dalykų. ar rangovų kaltės...
    Čia paprasčiausiai norisi komunikacijos kodėl vėluojama su nacionalinės svarbos objektu, kai per visus 2023 m. tepasakoma, kad Sweco vėluoja, tai komunikacija skurdoka

    Parašė Premier Rodyti pranešimą
    priminkit ši A5 rekonstrukcija pradėta kada, ar ne 2017-2019 metais? o Via lietuva persitvarko tik pastaruosius metus ?
    taip A5 rekonstrukcija pradėta 2017 metais ir per 2 metus nutiesta 40 km autostrada nuo Kauno iki Marijampolės, ir tada 2019 m. viskas sustojo, nors buvo pasiektas geras darbų tempas.

    Telieka tikėtis, kad dabartinis persitvarkymas Via Lietuva leis sklandžiai startuoti su likusia Via balticos trasos rekonstrukcija iki Latvijos sienos.



    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Darbų tempas, kai tik minimaliai reikia derintis prie esamos trąsos - įspūdingas

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Gražus praskridimas virš būsimos trasos, matosi darbų mąstai.

    https://www.facebook.com/watch/?v=19...25&ref=sharing

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    na jo, lengviausia kaltinti viešąjį sektorių, forume populiaru
    bet tokie dideli projektai visada vėluoja ir ne tik lietuvoje, bet ir europoje.ir ne tik dėl vadybos, bet ir objektyvių dalykų. ar rangovų kaltės...
    priminkit ši A5 rekonstrukcija pradėta kada, ar ne 2017-2019 metais? o Via lietuva persitvarko tik pastaruosius metus ?

    Komentuoti:


  • galas_piktžolėms
    replied
    Jau prieš mėnesį buvo atliktas VIA Lietuva auditas:

    Didžioji dalis viešojo pirkimo sutarčių dėl valstybinės reikšmės kelių „Via Lietuva“ statybos darbų atlikimo vėlavo, be to, statybos darbai nebuvo nuosekliai ir skaidriai suplanuoti, darbams 2021–2026 metais numatytas ir planuojamas finansavimas mažesnis už poreikį, apskaičiuotą už šiuos darbus atsakingų institucijų, rodo antradienį paskelbtas Valstybės kontrolės atliktas auditas.

    „Via Lietuva“ auditas: kelių statybos darbai nebuvo planuoti skaidriai - LRT
    Visas straipsnis pateiktas bendrybėmis be jokių konkretumų. Via balticos paskutinės atkarpos projektavimas vėlavo tik 1,5 metų, susisiekimo ministras anskčiau teužsiminė, kad dėl Sweco vėlavimo. Ar negalima atsakyti visuomenei kas, kaip ir kodėl buvo vėluojama net 1,5 metų su nacionalinės svarbos projektu? Atrodo, kad vėl slepiamasi biurokratinėse džiunglėse. Paskutinis etapas nebuvo nei pats ilgiausias, nei techniškai sudėtingiausias. Įspūdis susidaro, kad projektas tiesiog gulėjo kažkuriam tai stalčiuje.


    „Via Lietuva“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas pabrėžė, kad praėjusiais metais įmonėje buvo peržiūrėti veiklos planavimo procesai bei atlikti esminiai pokyčiai.
    Nors dalis reikalingų pokyčių buvo inicijuoti vos prieš daugiau nei metus, jau dabar fiksuojame gerėjančius įmonės rezultatus. Didžiausi nepriklausomos Lietuvos istorijoje kelių infrastruktūros projektai, tokie kaip „Via Baltica“ nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos modernizavimas, yra vykdomi griežtai taip, kaip suplanuota", – pranešime teigė jis.

    „Via Lietuva“ auditas: kelių statybos darbai nebuvo planuoti skaidriai - LRT
    Ar jūs juokaujate?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Taigi delfi, ko norėt? Kad ir atsivertė šį forumą, pasiskaitė ir parašė kažką, nes reikia kažkokio turinio. O kuo "skandalingesnis" ir "aštresnis" rašinėlis bus, tuo geriau. Kam geras istorijas gadinti faktais?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Geriau vėliau negu niekad. Ženklai su ribojimu iki 70 km/h nuimti beveik prieš dvi savaites, o apie absurdiškus greičio ribojimus pradėjo rašyti tik po to.

    Delfi.lt 2024.111
    Kelio ženklus išvydę vairuotojai liko nesupratę: magistralinį kelią sutvarkė, o ribojimai liko

    https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...daro-120066763

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tolimesnė būsimoji "Via Balticos" trasa su jungiamųjų kelių labirintu

    www.mapy.cz žemėlapis kuris naudojasi OpenStreetMap duomenimis

    Foto 2024.11
    Kairėje matosi nutolstanti statoma autostrada


    Tolumoje - statomas viadukas šalia "Viados"


    "Viada" (ex "Lukoil")

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2024.11
    Už "Alaušos" važiuoti reikia nauju laikinu keliu - turbūt tai bus jungiamasis kelias


    Žiedinė sankryža


    Baltic Petroleum




    Dešinėje - išardytas senasis kelias "Via Baltica", kuriuo važiavome dar prieš mėnesį


    Liubavo (Salaperaugio) kryžkele. Orientyras - dvi "Neste" degalinės


    Ties "Neste" grįžtame į senąjį kelią
    ​​​​
    Paskutinis taisė Romas; 2024.11.28, 20:24. Priežastis: Salaperaugis

    Komentuoti:

Working...
X