Gal Lenkijoje mažesnės problemos su žemių išpirkimu, kai projektuojant galima pirmiau galvoti apie eismo saugumą ir patogumą, o ne kelias įspraudžiamas į sklypą ir gaunasi pusiau skusti pusiau lupti projektai, apie kuriuos yra rašoma kai kuriose Lietuvos kelių termose.
Važiuojant greitkeliais reikia įdėmiai stebėti nuorodas. Kai S6 Gdansko aplinkkelyje pravažiavau tokį isankstinį posūkį ir teko suktis kitoje sankryžoje, tai Olštyno aplinkkelyje tokios klaidos nekartojau.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė
Collapse
X
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąLenkijos greitkeliuose, ypač S6 prie Gdansko, norint pasukti reikia įdėmiai sekti kelio ženklus, nes nusukimas būna prieš 1 - 1,5 km iki viaduko.
Komentuoti:
-
Gdanskas - Olštynas - Suvalkai - Vilnius ilguoju ("greituoju" ) maršrutu
S16, S51. Obwodnica Olsztyna / Olštyno aplinkkelis
Foto 2022.09
Gražus tiltas per Alnos upę (lenk. Łyna, prūs. Alnā, vok Alle)
Išankstinės nuorodos sankryžoje su vaivadijos keliu
Pasukimas į vaivadijos kelią
Kelias beveik tuščias
Nuoroda į kelią DK53 link Szczytno (vok. Ortelsburg) ir Olštyno (Mozūrijos) oro uostą iki kurio yra apie 60 km.
Gerai, kai nurodoma ne tik "Olštynas", bet ir konkretus meisto rajonas ar gatvė.
Tokaisis atvejais prisimeni kokios neinformacinės rodyklės yra pas mus kelyje A13, kai keliomis kryptimis rašoma ta pati "Klaipėda", nors neaišku, į kurį mientogalą nuvažiuosi
Olštyno aplinkkelio pabaiga - už 3 km,
Iki Lietuvos sienos - dar 244 km
Išankstinė mazgo Olsztyn Wschód (Olštynas Rytai) nuoroda
Mums niekur sukti nereikės
Olštyno aplinkkelio pabaiga
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą51/ Wulpinska ir 51/S16 sankryžos sujungtos į vieną, pasukimas iš 51 į S16 tik nuo 51/Wolpinska, kaip žemėlapyje: https://www.google.com/maps/@53.7162...4329365,14.33z
Navigacija veda per tarpą tarp jų. Apsisukimas - kiek toliau, ties šviesoforu, BP degaline ir McDonalds
Navigacija Lenkijoje irgi ne visada padeda, nes ji dažnai nespėja nespėja paskui lenkų kelininkų darbus.
S51 - S61 Olsztyn Południe
Šis mazgas Olštyno pietuose k yra iš tų, kur visomis kryptimis iš kelio S51 sukantis eismas iš anksto yra atribotas nuo srauto važiuojančio tiesiai į Olštyną (pernai, atrodo taip nebuvo).
Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz
Foto 2022.09
Išankstinė nuoroda. Iki aplinkkelio viaduko dar yra virš kiilometro, sukti reikia iš anskto
Tiesiai - dvi juostos į Olštyną, o mums reikia sukti
Atskirti tiesiai važiuojantys ir besisukiojantys srautai
Čia, atrodo, važiuoju ne ta juosta. Laikas rikuotis į dešinę
Olštyno aplinkelis. Šį kartą pavyko teisingai pasukti
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąNesuprantu, kam šita detali maršrutų iki Gdansko studija? Kuo šita kryptis ypatinga? Alternatyvų kaip važiuot visada pilna: kad ir į Pšemyšlį Google mėtosi tarp trumpo per Balstogę ir Liubliną arba greitkeliais, bet per Varšuvą, net ir link tos pačios Varšuvos yra kelios daugmaž lygiavertės variacijos.
Tema vadinasi "Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė". Kaimyninėje šalyje kelių sąlygos keičiasi labai greitai, be to, į ten ar pro ten važiuoja nemažai lietuvių. Todėl visada naudinga informacija iš pirmų lūpų.
Pvz. man buvo labai naudinga informacija, kad pasikeitė eismo organizavimas Olštyno pietinėje sankryžoje.
Manau, kad jei atsiras bent pora žmonių, kurie nebijos išbandyti trumpąjį maršrutą į Gdanską išvengę blogų kelių atkarpų ar aplankę vietos įžymybes, tai kažkam bus nauda ir malonumas.Paskutinis taisė Romas; 2022.10.08, 17:51.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Romai, nesuprantu, kam šita detali maršrutų iki Gdansko studija? Kuo šita kryptis ypatinga? Alternatyvų kaip važiuot visada pilna: kad ir į Pšemyšlį Google mėtosi tarp trumpo per Balstogę ir Liubliną arba greitkeliais, bet per Varšuvą, net ir link tos pačios Varšuvos yra kelios daugmaž lygiavertės variacijos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gdanskas - Olštynas - Elkas - Suvalkai - Vilnius ilguoju ("greituoju" ) maršrutu
1 dalis. Gdańsk - S7 - Olsztynek - S51 - Olsztyn (obwodnica / aplinkelis)
Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz
Nuo Gdansko iki Olštyno aplinkkelio rytinio pakraščio yra apie 190 km. Greitkeliais S7 ir S51 nuvažiavome per dvi valandas, įskaitant 15-20 minučių kavos pertraukėlę.
Geresniu oru, netaupant degalų ar labai skubant galima važiuoti kur kas greičiau.
Nuotraukų iš kelio S7 nėra, įkėliau jo nuotraukų gražesniu oru prieš 10 metų, kai greitkelis ką tik buvo pastatytas.
Foto 2022.09
S51. Olsztynek - Olsztyn
Krypčių nuorodos į šoninį kelią. Pas mus nurodomų krypčių skačius, atrodo, ribojamas iki trijų
Žvėriukų pralaida
Už 3 km reikės sukti
Paskutinis taisė Romas; 2022.10.14, 08:03.
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąVažiavau prieš porą sav. iš Kauno į Hel ir po savaitės atgal ilguoju "greituoju" maršrutu. Atstumas į vieną pusę ~600 km, trukmė ~8,5 val. su pora sustojimų užkąsti ir pramankštinti kojas.
Į priekį greitis iki 110kmh bet be kamščių, atgal iki 130kmh bet su kamščiais dėl kelio darbų ir avarijų.
Jei dar kada važiuosim, bandysiu trumpuoju.
Trumpasis maršrutas eina rečiau apgyvendintomis vietovėmis Kaliningrado srities pasienyje, yra sudarytos sąlygos lenkimui kelyje DK594 ir DW519 . Bet jei būtume išvažiavę pora valandų vėliau, kelionė būtų ilgesnė kokia valanda ar pusantros.
Komentuoti:
-
Važiavau prieš porą sav. iš Kauno į Hel ir po savaitės atgal ilguoju "greituoju" maršrutu vadovaujantis Waze. Atstumas į vieną pusę ~600 km, trukmė abiem atvejais ~8,5 val. su 3 - 4 sustojimais užkąsti ir pramankštinti kojas.
Į priekį greitis iki 110kmh bet be kamščių, atgal iki 130kmh bet su kamščiais dėl kelio darbų ir avarijų.
Jei dar kada važiuosim, bandysiu trumpuoju.Paskutinis taisė gerietis; 2022.10.08, 16:47.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Anksčiau visi žemėlapiai pirmiausiai siūlė važiuoti į Gdanską "greičiausiu" maršrutu per Kauną - Suvalkus - Olštyną, skaičiuojant "fūras".
Atstumas (iki S7 / S6 / A1 mazgo) 630 km, ( gryno važiavimo 7½ val.
Tačiau dabar, kai norėjau patikslinti Google maršruto ilgį, nustebau, kad tuo maršrutu per Kauną - Olštyną DK nebesiūloma važiuoti.
Kažkodėl vengiama Kalvarijos / Budzisko pasienio punkto "Via Balticoje":
Rekomenduojami maršrutai :
- Šiauriniu maršrutu per Kalvariją - Gołdap - Węgorzewo - Kętrzyn - Bartoszyce - Pieniężno - E22 ties Braniewo - Elbląg , kaip aprašyta aukščiau.
- "Įstrižas" maršrutas per Olecko DW 655 - Giżycko - DK59 - Mrągowo, toliau DK16 per Olštyną.Tik nereikia apsigauti dėl Google Maps sūlomo varianto važiuoti kaimo keliukais per Hańcza. Tokais vaizdingais siauriais keliukais reikia važinėti dviračiais (kažkada taip ir važinėjau). Yra normalus kelias DW655 iš Suvalkų į Olecko - Giżycko (tik reikia ignoruoti rekomendaciją važiuoti ne pr Wydminy o kampu per Kruklanki)
- Siūlomas vidurinio DK 16 maršruto per Suvalkai - Elkas - Olštynas atmaina (reikia ignoruoti rekomendaciją važiuoti Mikołajki - Mrągowo per kampu per Ryn) ir šiek tiek pasivažinėti ratais kvadratais per Ryn , tik į Suvalkus siūloma važiuoti per Lazdijus.
Komentuoti:
-
Gdanskas -Vilnius "greituoju" maršrutu
Gdańsk - Elbląg - Olsztynek - Olsztyn (obwodnica) - Mrągowo - Mikołajki - Orzysz - Ełk - Suwałki (obwodnica) - Marijampolė (aplinkkelis)- Kauno HE - Vilnius
Žemėlapis iš www. mapy cz
Kai palyginau abiejų marštutų trukmę, tai ilgesnis maršrutas per Olštyną nebuvo toks jau ir greitas.
Jis tikrai ilgesnis apie 80 km (+15%), kelionės trukmė net šiek tiek ilgesnė , o važiuojant autostradomis gerokai daugiau sunaudojama degalų.
Didžiausias šio maršruto trūkumas - negali planuoti kelionės trukmės, jei yra intensyvus eismas "Via Balticoje" nuo Marijampolės iki Suvalkų arba kelyje DK 16 nuo Elko iki Olštyno.
Į tą pusę nuo Vilniaus iki Gdansko greitkelių mazgo (S7 / A1/ S6) atstumas trumpuoju maršrutu per Kalvariją - Gołdap - Węgorzewo - Barciany - Bartoszyce - Orneta - Pasłęk yra apie 540 km. Aukščiau rašiau, kaip trumpajį maršrutą galima dar patrumpinti ir pagreitinti. Kelionės laikas buvo 9 val 10 min., gryno važiavimo buvo 7 valandos (google maps. rašo kad važiuoti reikia 7 val 50 min.). Čia tas greitumą lėmė gerai parinktas važiavimo laikas - sekmadienio ryte.
Atgal važiavome šeštadienį popiet. Atstumas nuo Gdansko autostradų mazgo (S6 / A1 / S7) - 620 km . Iš išvažiavome 12:50 (mūsų laiku), namie buvome 23:20 Kelionės trukmė 10½ val. , gryno važiavimo 7½ val.
Buvo prastas oras, lijo. Greitkeliais S 7 ir S 51 važiuoti buvo vienas malonumas, ypač kai yra nedidelis intensyvumas ir nevažiuoja fūros. Pagrindiniame Mozūrijos kelyje DK 16 už Olštyno reikėjo beveiki visur važiuoti kolonoje pagal lėčiausios mašinos greitį. Kažkiek greitį lėtino šalia tiesiamos autostrados statybos, bet palyginus su tuo, kas ten būna darbo dienomis, kai iš statybvietės išsuka savivarčiai, tai mums statybos eismo beveik nestabdė. Buvo nemažai eismo iki pat Mikolaikų (MIkołajki) - ten buvome apie 15:00 mūsų laiku. Paskui kelias buvo tuščias kaip ir turi būti šeštadienio popietę iki pat greitkelio S61 ("Via Balticos"), kuri prasideda už Elko.
Greitkelis S61 iki nuo Kalinowo (Wysokie) mazgo iki Racki (Szkocja) magų buvo absoliučiai turščias, paskui prasidėjo Via Baltica. Dabar situacijas yra kitokia, kai prieš kelias savaitęs paleistas eismas dar viena greitkelio S61 atkarpa nuo Elko pietų iki Ščučyno (Ełk Południe - Szczuczyn), todėl eismas nuo DK 16 nuo Elko iki Kalinowo (Wysokie) mazgo laikinai gali būti apsunkintas.
Iki Suvalkų važiuojant S61 viskas buvo labai gerai ir greit,.
Paskui reikėjo važiuoti "Via Baltica" fūrų kolonoje keliu DK8 - A5 iki pat Marijampolės. Lietuvos kelininkų trijų dešimtmečių darbo pasididžiavimas greitkelis Dženčialauka - Mauručiai po 35 km greit pasibaigė. Nesinorėjo važiuoti su fūromis Kauno Vakariniu aplinkkeliu, tai visai pasiteisino kampo kirtimas KK139 per Kauno HESą - susitaupė 7 km neprarandant laiko. Autostradoje A1 prieš vidurnaktį buvo dar gana intensyvus eismas. Namus pasiekeme tą dar pačią dieną.Paskutinis taisė Romas; 2022.10.13, 22:37.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPas mus grindinio ar bruko kelių yra (buvo) tarp Rykantų ir Lazdėnų (Trakų r.) bei tarp Kavarsko ir Kurklių (Anykščių r.).
Komentuoti:
-
Važiuojant turistiniu keliu nuo Elbliongo kanalo iki Paslenko (Kanał Elbląski - Pasłęk) užtikome įdomią kelio DW 526 atkarpą.
Kelias sutvarkytas, bet apie 1,5 km ilgio atkarpoje Kąty - Śliwica paliktas autentiškas brukas (apvalius akmenis lenkai meilai vadina "kocie łby" - "kačių kaktos") ir medžiai pakelėse.
Foto 2022 07
Pas mus grindinio ar bruko kelių yra (buvo) tarp Rykantų ir Lazdėnų (Trakų r.) bei tarp Kavarsko ir Kurklių (Anykščių r.).
Komentuoti:
-
Vilnius - Gdanskas trumpuoju maršrutu
Paskutinė dalis. Pieniężno - DW507 - Orneta - DW513 - Pasłęk - Zielony Grąd - S7
Kelio 507 atkarpa nuo Pienienžno (Pieniężno) iki Ornetos priminė, kokie dauguma buvo Varmijos - Mozūrijos kelių prieš 15 ar 20 metų - siauri, su arti pasodintais medžiais ir su prasta kelio danga.
Apie 2000 - 2003 metus į Pietų Švediją patogiausia buvo važiuoti keltu per Gdynę. Tuomet išbandęs pagrindinį maršrutą 16 keliu per Elką - Olštyną su kamščiais, provėžomis ir lopais (ypač ruože Orzysz-Mikołajki kuris buvo pats prasčiausias iki kokių 2016 metų) ir užrašais "Czarny punkt" ties varingomsi vieotmis , bandai ieškoti alternatyvos:
- per šiaurę 651-65 keliais per Ungurą (Węgorzewo),
- įstrižai 655-59 kelias per Giżycko-Ryn ar per pietus 61-58 keliu per Augustavą - Pišą (Pisz) - Szczytno. Visur buvo beviek tas pats.
Porą kartų, kol nebuvo vizų, pravažiavau tranzitu ir per Kaliningradą, Ten pagrindiniai keliai yra tiesesni, o tuomet - ir kur kas geresni nei Lenkijoje; tik ant ant kiekvienos reikėdavo stovėti po 3-4 valandas (iškyrus Nidoje) bendraujant su reto bukumoRusijos pasieniečiais ir muitininkais.
Anksčiau pagrindiniuose Lenkijos keliuose buvo dažnas ženklas - "kolejiny" (provėžos). Šiuo metu tokį ženklą pamatyti dviženkliuse krašto (DK) ar triženkliuose vaivadijos reikšmės keliuose keliuose (DW droga wojewódzka). Triženkllų (DW) kelių būklė Lenkijoje iš esmės pagerėjo, nekalbant apie krašto kelius.
Lietuvoje prieš 15-20 metų, lyginant su Lenkija kelių dangos buvo labai lygios, nebuvo net kelio ženklo įspėjančio apie provėžas. Vėliau prioritetas buvo teikiamas ne kelių rekonstrukcijai ar palaikymui, o radarų pirkimui, "pilvelių" statymui ir kilometrinių metalinių aptvarų įrengimui. Keliai pas mus akivaidžiai degradavo ir dabar lyginamės ne su Lenkija, o su Latvija. bet apie Lietuvos kelius yra daug kitų temų.
Foto 2022.09
DW 507 Pieniężno - Orneta
Autentiškos lenkiškos "kolejinos".
Vis dėlto net toje atkarpoje guodėme save, kad neilgą atstumą kaip nors iškentėsime, o danga vis dėlto lygesnė nei mūsų "betonkėje" į Molėtus.
Orneta
Visas kelias Nr. 513 nuo Varmijos Lidzbarko (Lidzbark Warmiński) iki Ornetos ir nuo Ornetos iki Paslenko (Pasłęk) yra neseniai rekonstruotas, šiek tiek praplatintas ir patiesintas, nutiesti divračių takai, prieš gyvenvietes įrengtos saugumo salelės, vienoje kelio pusėje iškirsti medžiai, o tolaiu - pasidinta naujų. Teisą
DW 513 Orneta - Pasłęk
Kai mes važiavome, jau įdienojo ir greitis krito iki lėčiausios mašinos kolonoje greičio
Pasłęk (Paslenkas - "l" tarti kietai, o "e" - per nosį)
Dabar čia nesutojome, bet pernai ten buvome užsukę. Ta vienas geriausia išsilaikiusių Varmijos Mozūrijos miestų, turint laiko verta ten stabtelėti ilgiau ir pasivaikščioti po senamiestį
Kelio DW513 atkarpa sutampa su buvusia kelio DK 7 Varšuva - Gdanskas
Kelių DW513 ir greitkelio S7 mazgas.
Kol kas neskubame į greitkelį , o sukame link Zieliony Grondy (Zielone Grądy)
Už nepilno puskilometrio mūsų laukia užtaranauta atokvėpio valanda ir fantastiški pietūs žuvinėje "Ešerys".
Vis dėlto nuo namų nuvažiavome 467 km, o kelyje buvome virš 8 valandų
Pernai važiuodami iš Elbliongo kanąlą netyčia pamatėme ženklą prie greiteklio Smażalnia "Okoń".
Maršrutas ne veltui buvo sudėliotas taip, kad į greitkelį įvažiuotuime ties Pasłęku.
Mozūruose yra nemažai vietų kur galima paragauti skanios žuvies (jos paprastai pažymėtos Smażalnia ryb). Tačiau ši buvo pati geriausia. Jei ten teks būti , būtinai pabandykite žuvienės (zupa rybna) su plaukiojančiais žuvies gabalais, kepto starkio (sandacz), lydekos (szczupak) ar ešerio (okoń).
Paskutinė nuotrauka
Žuvinės iškaba Okoń / Ešerys nuo greitkelio S7
Toliau važiuojant greitkeliu S7 viskas vyko greit ir be nuotykių, kuriuos būtų verta fotografuoti.
Šalia Gdansko esantis kelių S7, S6 ir A1 mazgas yra tik už 75-80 km, nuo Paslenko; iki jo numažiavome per 40 minučių.
Bendrai vertinant, trumpasis maršrutas į Gdanską vietiniais keliais pasiteisino visomis prasmėnis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
DW512. (Bartoszyce )- Górowo Iławeckie - Pieniężno
Ylavos Gurovo aplinkkelis
Dar viena žiedinė sankryža
Aplinkkelio pabaiga
Įspėjimas apie medžius
Dar 4 (keturi) veidrodžiai
Dar 3 (trys) veidrodžiai
Prieš gyvenvietes ten visur yra tik saugumo salelės. Išvažiuojant iš gyvenvietės salelėje sukiotis nereikia.
Nėra jokių pakabų gadinimo kalniukų, kuriuos taip pamėgo lietuvių kelininkai.
Prieš gyvienvietes - ženklai sumažinti greitį iki 70 km/h
Dar viena išankstinė salelė
Išvirtę seni medžiai
Palikta autentiško kelio atkarpa, išorėje nutiesta dar viena juosta
Dar vienas dveijų juostų ruožas
Vėl išvirtę medžiai
Pieniężno (Mehlsack )
Turint laiko ten verta užsukti ne tik aplankyti pilį ar bažnyčią, bet ir didžiulėje tuščioje aikštėje pajusti Varmijos-Mozūrijos pasienio užkampio atmosferą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
DW512. Bartoszyce - Górowo Iławeckie - (Pieniężno)
Foto 2022.09
Net šiame pasienio su Kaliningradu užkampyje buvo viena iš vietų, kur navigacija nespėja pagal Lenkijos kelininkų tempus.
Padarytas tiesiai kelias link 512 kelio, bet navigacija rodė sukti aplinkkeliu . Buvo proga pasidairyti po Bartošycus
Puiku važiuoti tokiu tuščiu lygutėliu keliu
Pasirodė ir pirmosios mašinos
Veidrodis išvažiavimui iš šoninio keliuko
Piasek. Posūkis link pasienio perėjos punkto
Medžiai palikti tik vienoje pusėje. Dar vienas veidrodis
Dar vienas veidrodis
Ir vėl veidrodis
Artėja Górowo Iławeckie (Landsberg in Ostpreußen)
Važiuosime aplinkkeliu
Komentuoti:
-
DW512. Bartoszyce - Pienężno
Lenkijoje rimtai investuojama į kompleksinį senų kelių pertvarkymą.
Lietuvoje numatyta sutvarkyti labai siaursu krašto kelius, tik tas rimtai nepradėta (iškskyrus kelią KK105)
Ištisai rekonstruota visa kelio DW 512 virš 50 km atkarpa Tarp Bartošycų (Barštynas, Bartenstein) ir Pienienžno (Mühlsack)
Žemėlapis iš www.mapy.cz
Rekonstrukcija užtruko trejis metus - nuo 2019 m. gegužės iki 2022 m. gegužės.
Anksčiau šis kelias atrodė taip:
http://dw512pieniezno-bartoszyce.pl/
Nuotraukos iš remonto buvo atbaujinamos kas savaitę
Rozbudowa drogi Nr, 512 na odcinku Pieniężno - Bartoszyce : http://dw512pieniezno-bartoszyce.pl/aktualnosci/
Komentuoti:
-
Vilnius - Gdanskas trumpuoju maršrutu
4 dalis. Bartoszyce - DW512 - Pienężno - DW507 - Orneta - DW513 Pasłęk - S7 - Elbląg
Žemėlapis iš www, mapy CZ.
Išbandėme naujai rekostruotą kelią DW 512 Bartoszyce - Górowo Iławeckie - Pienieżno.
Kelio DW507 ttkarpa tarp Pienienžno ir Ornetos buvo pati prasčiausia visame kelyje
Alternatyvūs greitesni maršrutai važiuojant nuo Barštyno (Bartoszyce) iki Elbliongo (abu juos išbandžiau pernai)
1. Bartoszyce - DW512 - Pienężno - DW507 - Braniewo link - S22 - Elbląg Pernai suremontuotas kelias DW 507 link Braniewo, toliau vienos juostos greitkelis S22 "Berlinka" iš Karaliačiaus iki Elblioingo. Turint laiko verta užsukti į Fromborką
2. Bartoszyce - DK 51 Lidzbark Warmiński - DW513 - Orneta - DW 513 - Pasłęk - S7 - Elbląg. Turint laiko verta užsukti į Varmijos Lidzbarko pilį
Google žemėlapiai kaip greičiausią rodo 1-1 variantą.
Jie dar siūlo:
3. Mišrų kiek "kampuota" variantą Bartoszyce - DK 51 Lidzbark Warmiński - DW513 - Babiak - bn - Pienężno - DW507 - Braniewo link - S22 - Elbląg. Atkarpa be numerio Babiak - bn - Pienężno yra nesenai asfaltuota ir mažo intensyvumo.
4. Važiuoti keliukais be numerio tiesiai iki Paslenko (tačiau tokia patirtis yra rekomenduojama tik turint gerą pakabų remonto meistrą)
https://www.google.comhttps://www.go...54.1560613!3e0
Komentuoti:
-
Vilnius - Gdanskas trumpuoju maršrutu
Nuo Bartėnų iki Barštyno (Barciany - Korsze - Bartoszyce)
Foto 2022.09
Barciany. Trumputė kelio DW591 atkarpa
Sukame į 590 kelią link Korsze
Ir šito kelio danga yra normali
Kiek prastesnė danga, bet nėra bangotumo ar "tarkos"
Pervaža su geležinkeliu Ryga - Šialiai - Pagėgiai- Įsrūtis - Korsze
Korsze (Korschen) - didelis geležinkelio mazgas
Dar viena pervaža prie Korsze stoties
Paskutiniai kelio DW590 kolometrai - be priekaištų
Čia jau DW592 Giżycko - Kętrzyn -Bartoszyce.
Jis kelis dešimtmečius buvo išskirtinis tuose kraštuose - tiesus, platus ir neapaugęs medžiais.
Jau minėjau, kad tarpukariu jį nutiesė vokiečiai nuo Karaliaučiaus iki vadavietės Rastenburge
Kentšyno ir Bartošycų pavietų (apskirčių) riba
Bartoszyce (Barštynas)
Čia stabtelėjome pripildyti degalų ir išgerti kavos
Gana jaukus miesto centras
Paskutinis taisė Romas; 2022.09.22, 01:39.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kelios nuotraukos apie šoninius nepagrindinius kelius ir vietines įžymybes
Net ir tose vietose buvo išlikusių prieškarinių keliukų atkarpų
Mauerwaldo apylinkės
Vilko irštvos (Wolfsschanze) apylinkės
Žinomiausiai įžymybei - Wolfsschanze reikia laiko
Šalia Przystań yra Mamerki - mažiau apgriauta Vokietijos vadavietę OKH Mauerwald .Jai irgi reikia laiko.
Man įspūdingiausios Mozūrijso kanalo mega kontrukcijos kuriso yra priepat kelio DW650 ties Leśniewo kaimu
Žemutinis šliuzas Leśniewo Górne Fürstenau ii yra prie pat kelio
Aukštutinis šliuzas Leśniewo Górne (Fürstenau I) - kur kas įspūdingesnis
Įžymybės važiuojant alternatyviu keliu
Barokinis Święta Lipka vienuolynas. Būtina apsilankyti viduje
Reszel -ten yra ne tik graži pilis, bet ir jaukus senamiestis
Čia paminėjau keletą vertų lankyti vietų .
Važiuojant tolimus atstumus reikia pasirinkti - važiuoti ir sustoti tik prie 1-2 objekto, arba formaliai stabtelėti prie 4-5 įžymybių, arba rimtai lankyti objektus, radus tam specialiai laiko.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: