Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    S19 / E371. Przełęcz dukielska - Rzeszów
    Foto 2023.07
    Kalnuose oras greitai keičiasi - Slovakijoje pusę kelio smarkiai lijo, o čia viskas išsigiedrijo per kelioliką minučių








    Artėjame prie Krosno sankryžos






    Viena iš nedaugelio lenkimo įkalnių, kur pavyko aplenkti fūrą


    Lenkijoje nėra daug radarų ir jie statomi daugiausia gyvenvietėse


    Babica. Šioje vietoje važiuodami į aną pusę gerokai pastovėjome


    Su užmoju statomas viadukas per geležinkelį ir tilta per Visloko (Wisłok) upę


    Pagrindinis kelias DK19 suka į dešinę


    Pralinksmino Žešuvo priemiesčio pavadinimas Boguchwała - Dievui ačiū


    Įvažiuojame į Žešuvą


    Mieste visur yra 2*2 juostų gatvės

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    S19 / E371 Przełęcz dukielska - Rzeszów

    Mūsų marštutas nuo Duklos perėjos iki Žešuvo
    86 km nuo sienos iki pasukimo Žešuvo pietuose 86 km. juos įveikėme per 1:20
    Nors vakare eismas nebuvo labai intensyvus, bet buvo tik pora vietų kur galima lenkti fūras.

    Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

    Foto 2023.07
    SK Vyšný Komárnik / PL. Barwinek


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Via Carpatia nuo Slovakijos - Lenkijos iki Lenkijos / Lietuvos sienos
    Grįžome greituoju maršrutu per Liubliną - Varšuvą - Lomžą - Elką - Suvalkus

    Google maps maršrutas


    Mapy.cz maršrutas


    Google maps maršrutas yra tikslesnis, nes labiau įvertina kamščius Varšuvos prieigose.​

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    "Via Carpatia" - kelias į Vengriją ir Rumuniją

    Trumpojo maršruto per Lenkiją atkarpos:
    1. LT/PL siena - DK16 - Augustavas. Smagus tiesus siauras keliukas. 52 km, apie 0:40 val.
    2. Augustavas - DK8 - Balstogė - 87 km apie 1:20 val. Važiaviamas paskui "fūrų" uodegas arba vietinių "lėtuvių" eismo ypatumų stebėjimas.
    Likus 5 km iki Balstogės pakraščio (nuo sankryžos su DK19 į Kuznicą) yra 5 km 2*2 kelio atkarpa
    Po 4 valandų važiavimo kaip ir laikas pailsėti. Dešrainių degalinėse iš principo nenorėjome - juk ne tam važiuoji atostogų į užsienį.
    Buvo numatytas pietų sustojimas vietovėje Kumiała (prieš Koryciną), kur porą kartų stojome pavalgyti važiuodami DK8 iš Balstogės į Augustavą.
    https://en.mapy.cz/turisticka?source...23.0912703&y=5 3.4700327&z=19
    Tačiau prie posūkio kavinę užpaišyta riebi ištisinė linija iki pat Korycino sankryžos su DW671.
    Nesinorėjo grįžti 3 km - negi nerasime kur normaliai pietauti.

    3. Važiavimas per Balstogę (Białystok) - apie 12 km, įdienojus užtruko 15-20 minučių.


    Visur yra 2*2 juostų keliai, kryptys nužymėtos gana aiškiai. Tik žiedinėse sankryžose su šviesoforais reikia būti atidiems - vienoje tokioje sankryžoje kažkoks vietinis pilietis per anksti pasuko ir važiavo prieš eismą.

    Mapy.cz rodo tokias kelio tarp Balstogės ir Liublino aplinkkelio alternatyvas:


    4. Nuo Balstogės pakraščio iki Liublino aplinkelio važiuojant keliu DK19 yra apie 240-250 km, važiavimas užėmė 4:30 val, o grynas važiavimas (atmetus stopus pietums, kavaa ir kurui) - 3:30 val.
    Visas kelias yra puikus, net darbo dieną gana tuščias,
    Iš abiejų didmiesčių yra dvi bjaurios atkarpos kur yra intensyvus eismas ir nepavyks važiuoti greičiau: Białystok - Zabłudów (apie 10-15 km) ir ypač Lubartów - Lublin (~25 km)

    Ypač įdomi atkarpa iš karto už Balstogės, kur pasijunti kaip Baltarusijoje - namai prie gatvės, ilgos tvoros ir ant "skamiejkų" sėdi tetos arba dėdės ir gliaudo "siemiečkas".
    Vietovės vaizdingos, yra miškų ir kalvų. Už Bugo tilto (pats metalinis tiltas irgi įdomus), Liublino vaivadijoje kalvotas peizažas jau kitoks, labiau primena Galiciją.

    Su maitinimo infrastruktūra ten nekas - per mažas eismo intensyvumas. Buvome užsukę ir į Bielsk Podlaski miestą, bet arba buvo per anksti ar maitinimo taškai neveikė iš viso. Kažkokį pietų barą suradome suradome tik 25-30 km už Biels Podlaski. Iš trijų taškų du užsilenkę, o vienas dirbo. Sustoti kavos ir prispilti kuro problemų nebuvo. Prieš Liubliną buvo geriausios degalų kainos - net pigiau nei Lietuvoje.

    5. Liublino aplinkeklis - vienas malonumas. Visą 20 km atkarpą įveikėme per 10-12 minučių
    Iš pradžių yra 4-3 juostos, o už 10 km, nusukus srautui (S12 į Radomą ir S17 į Varšuvą) lieka 2 juostos.

    6. Liublinas - Žešuvas (Lublin - Rzeszów) . Puikus nedidleio intensyvumo greitkelis, tik paskutiniai 15 km (nuo Sokołów Małopolski iki A4) yra 2+1 kelias - ten kaip tik intensyvesnis esimas.
    Poilsio aikštelių su WC daug, tačiau nėra degalinių. Jau Liublino aplinkkelyje yra įspėjimai, kad greitkelyje nėra degalinių, todėl papipidyti reikia prieš Liubliną ar už Žešuvo.
    Visą 150 km atkarpą įveikėm per 1:50 val., su išsukimu į seną kelią, kur kažkada buvo neblogi maitinimo taškai, bet vienas jų nedirbo, o kitame vyko kažkoks renginys.

    7. Žešuvas (Rzeszów)
    Kai yra pateikaimos tokios važiavimo alternatyvos, tai pasirinkome važiuoti tiesai "mėlynuoju" maršrutu.


    Visur mieste yra 2*2 kelias, kelios žiedinės ir šviesoforinės sankryžos.
    Deja, įstrigome į kamščius po darbo, kuriuos dar sustiprino liūtis. Kelionė per miestą iki DK19 kitame miesto pakraštyje užtruko 25 minutes.
    Vis dėlto reikėjo važioti vakariniu aplinkelliu S19 - tą išbandėme grįždami.

    8. Rzeszów (Žešuvas) DK19 - Krosno - Dukla - PL / SK Barwinek / Vyšný Komárnik.
    Iš pradžių buvo labai intensyvus eismas, paskui tiesiog intensyvus eismas. Beveik nėra lenkimo į kalną juostų ,adaug gyvenviečių
    Stambus kelio rermontas yra Babica vietovėje, kur statomas viadukas per geležinkelį (12 km nuo Žešuvo pakraščio)
    Į Krosno važiaviome vietiniais DW kategorijos keliaias (jie siauri, bet ką tik išasfaltuoti).
    Paskui iš Krosno yra kelias DK19 / E371, kur reikėjo važiuoti paskui fūras. 85 km atkarpai iki Skovakijos sienos reika iplanuoti apie 1½ valandos kelio ir užsipilti degalų Lenkijoje, nes Slovakijoje jie apie 5-10% brangesni.

    Trumpasis kelionės maršrutas pasiteisino ne dėl greičio, o dėl gražių vaizdų bei taupymo.
    Sąntykinės kuro sąnaudos l/100 km buvo apie 10-12% mažesnės nei važiuojant ilguoju "greituoju" maršrutu per Varšuvą-Kauną, o atsižvelgiant į 100 km trumpesnį atstumą (nuo Vilniaus iki Slovakijos sienos_ - toje atkarpoje buvo apie 20-24% mažesnės absoliučios degalų sąnaudos.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Mūsų pirmos dienos kelionė iki buvo 805 km nuo Vilniaus iki Krosno miesto (ir dar liko 34 km iki Slovakijos sienos).
    Su visas stopais dienos kelionė buvo 13 valandų. Stojome Lenkijos pusėje, nes ten didesnė pasiūla.

    Telefoninis žemėlapis iš www.mapy.cz

    Nuo Vilniaus iki Lenkijos sienos - 175 km per Rykantus - Jiezno kryžkelę - Alytų - Lazdijus. Važiavimo laikas 2:30 (įskaitant nedidelius trikdžius Vilniuje ir kuro pylimą Alytuje).
    Atstumas per Lenkiją - 664 km, važiavimo laikas su stopais laikas - 11 valandų, gryno važiavimo laikas 9:30.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Via Carpatia
    Šią vasarą išbandžiau būsimą Via Carpatia (Via Carpathia) trasą per Lenkiją, Slovakiją ir Vengriją iki Rumunijos sienos

    https://kurierlubelski.pl/siedem-pan...69/zd/17198297

    Apie ViaCarpatia projektą rašoma temoje [PL] Lenkijos keliai. Vykdomi projektai 17-18 puslapiuose (339-345 pranešimuose).
    https://www.miestai.net/forumas/foru...ktai?p=1998195

    Išbandžiau:
    - į ten - trumpąjį maršrutą per nuo Lazdijų per DK16 - Augustavą - DK8 - Balstogę DK19 - Liubliną - S19 - Žešuvą iki Duklos perėjos
    - atgal - greitąjį maršrutą: nuo Duklos perėjos per DK19-S16-A4 -- Žešuvą - S19 - Liubliną - S17 - Varšuvą - S8 - DW677-S61-DK61 Lomžą -DK61-S61-DK65 - Elką - DK16-S61 iki Kalvarijos.

    Trumpieji maršrutai per Balstogę nuo Lietuvos sienos iki Slovakijos sienos rodo apie 9 - 11 valandų gryno važiavimo (plius 2 valandos iki Lietuvos Lenkijos sienos, kaip iš Vilniaus bevažiuotum)
    Pagrindiniais keliais tikslesnius važiavimo laikus paprastai nurodo Google žemėlapiai

    Google maps


    Mapy.cz

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė asavav Rodyti pranešimą
    https://maps.app.goo.gl/8cAKuxXdCMZ84ufq9 Bar Janosik, tarp Varšuvos ir Lodzės S8 Greitkelyje prie tomarow mazowiecki
    2 kartus ten stojau per savaitę ir nebuvo jokių eilių, sukasi kaip vijurkai. Antrą kartą užtvėrė man būnant dalį salės rezervacijai, turbūt laukė atvykstant kokio autobuso.

    Komentuoti:


  • aleksiga
    replied
    Sveiki,

    Vasarą planuojame aplankyti Lenkijos Vakarų Pamario kraštą, Kolobrzeg bei Swinousce, gal dar trumpam užsuksime ir į Vokietiją, Riugeno sąlą. Gal kas esate nesenai keliavę ten, buvote ir tt., galite pasidalinti kelių būklę, pagrindinius lankytinus objektus. https://ssc.siskom.waw.pl/ svetainėje matau kad S6 atkarpa nuo Gdynios link Kolobrzeg`o rekonstruojamas, įdomu kaip ten su kelio remontais, ar geriau važiuoti kitu maršrutu. Pakeliui planuojame aplankyti Lebos parką, kopas ir tt. Informacijos apie Vakarų Pomeranijos kraštą nėra daug, pagrindę rašoma apie Gdanską bei jo apylinkes. Iš anksto dėkoju!

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Domantas Rodyti pranešimą
    Sveiki, planuojame vaziuoti i Austrija uz keliu dienu. Matau, kad cia vyksta diskusijos del Lenkijos keliu, todel norejau paklausti kaip yra keliai vaziuojant pro lomza arba bialystoka? Kuri varianta rinktis, nes google siulo pro lomza, bet kiek zinau, tai kelias ten prastas ir geriau tiesiog ramiai vaziuoti pro bialystoka, nors ir siek tiek daugiau km gaunasi? Aciu
    Nebėra Lenkijoje prastų kelių.
    Kaip rodo Google, taip važiuokit, naujus kelius toje arkarpoje vos ne kas mėnesį atidaro.
    Pro Bialystok būna nuveda per vietinius šunkelius, nes rodo aplenkti patį miestą

    Komentuoti:


  • Domantas
    replied
    Sveiki, planuojame vaziuoti i Austrija uz keliu dienu. Matau, kad cia vyksta diskusijos del Lenkijos keliu, todel norejau paklausti kaip yra keliai vaziuojant pro lomza arba bialystoka? Kuri varianta rinktis, nes google siulo pro lomza, bet kiek zinau, tai kelias ten prastas ir geriau tiesiog ramiai vaziuoti pro bialystoka, nors ir siek tiek daugiau km gaunasi? Aciu

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Birželio ptradžioje atidaryta 7 km Lomžos aplinkelio atkarpa tarp mazgų Lomža Vakarai (Lomża Zachód) kelyje DK61 ir mazgo Lomža Pietūs (Lomża Południe), kur yra kelias į DK 63 link Zambruvo ir DW677 link Ostrów Mazowiecka.


    Google žemėlapiai nuo Lomžos jau nukreipia į vakarus keliu DK61 link mazgo link Lomža Vakarai (Lomża Zachód) Ostolenkos - Varšuvos kryptimi
    Dabar važiuojant beveik tas pats laikas važiuojant DK61 - S61 - DW677 per Ostrów Mazowiecka kaip ir DK 63-S8 per Zambruvą.
    Grįžtant į Lietuvą siūloma važiuoti nusukti Ostrów Mazowiecka į DW677 (nors reikia pasisukioti per miestą), varianto per Zambruvą nesiūlo.

    https://www.google.com/maps/dir/%C5%81om%C5%BCa,+Poland/52.2878615,20.9960182/@52.8835329,22.1595096,9.28z/data=!4m9!4m8!1m5!1m1!1s0x471e3390b30041f9:0xd031e e40027c535a!2m2!1d22.0590321!2d53.1781197!1m0!3e0? entry=ttu

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė asavav Rodyti pranešimą

    https://maps.app.goo.gl/8cAKuxXdCMZ84ufq9 Bar Janosik, tarp Varšuvos ir Lodzės S8 Greitkelyje prie tomarow mazowiecki
    Taip, S8 tarp Varšuvos ir Piotrokow Tryb. yra populiari užeigėlė. Tikiuosi, kad šita, nes esu kelis kartus važiavęs autobuso ekskursija, tai ne kartą teko valgyt vos ne nuo vaikystės
    Lemia patogus atstumas tarp Lenkijos rytinės (LT/UA) ir Lenkijos vakarinės sienos (CZ/DE).

    Komentuoti:


  • asavav
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Sveiki. Gal galėtumėte parekomenduoti pietums normalią vietą kad nereikėtų labai ilgai laukti ir ne McD važiuojant per Lenkiją Wrocław kryptimi?
    https://maps.app.goo.gl/8cAKuxXdCMZ84ufq9 Bar Janosik, tarp Varšuvos ir Lodzės S8 Greitkelyje prie tomarow mazowiecki

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Kartą teko užsukti į Kamiza Hotel Restauracja Wyszków. Nebuvo labai jau greit, bet kokybiškas ir nebrangus viešbučio restoranas prie greitkelio. https://goo.gl/maps/bjBWTAm2hQNkSqmg7

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Sveiki. Gal galėtumėte parekomenduoti pietums normalią vietą kad nereikėtų labai ilgai laukti ir ne McD važiuojant per Lenkiją Wrocław kryptimi?
    Važiuojant nuo Lietuvos sienos per Lomžą tik įvažiavus į Ostrów Mazowiecka (iš karto už pervažos) Orlen degalinėje yra "Bar gastronomiczny". Tradicinė lenkiška virtuvė.
    https://en.mapy.cz/turisticka?source=osm&id=40565724&x=21.8758969&y=5 2.8290965&z=17&base=ophoto

    Pagal laiką važiuojant iš Vilniaus į Vroclavą pusiaukėlė yra ne Varšuvoje, o ten, kur prasideda greikelis S8.
    Stipriai užkandus Mazovijos Ostruvoje iki kito Lenkijos galo reikia stabtelėti kokioje degalinėje nebent pamankštinti kojas ar išgert kavos.

    Minusas tas, kad dabar panaikintas posūkis iš DW 677/DW 627 į A8, tai reikia pasisukioti per miestą.
    Anksčiau buvęs minusas (kai ten sustodavo 2-3 lietuvių turistinai autobusai) paskutiniu metu nebuvo aktualus

    Jei pavalgyti vėliau, tuomet į Vroclavą iš Varšuvos reikia važiuoti ne A2-A1 ir paskui A8, o senuoju keliu S8 ("buv. "Gierkówka") per Piotrkuvą - ten abiejose kelio pusėse dar išliko buvusi išvystyta "zajazdų" infrastruktūra. Nors kai kuriose "Orlen" degalinėse šalia greitkelių galima ne tik atsigerti kavos, bet ir užkąsti.
    Paskutinis taisė Romas; 2023.06.12, 12:02. Priežastis: Priežastis: "Bar gastronomiczny" Orlen degalinėje

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Sveiki. Gal galėtumėte parekomenduoti pietums normalią vietą kad nereikėtų labai ilgai laukti ir ne McD važiuojant per Lenkiją Wrocław kryptimi?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    pro Wrocławą ir Dresdeną. Ačiū
    Kas ten dedasi už Wrocławo A4, visur Maps rodo Construction zone ir už Dresdeno?
    Kas liečia ruožą tarp Vroclavo ir Berlyno, yra atkarpa, kur lenkai prieškarinę betonkę turėjo trasa nr. 18, dabar rekonstruoja sėkmingai į A18.

    Jei konkrečiai apie A4 per Dresdeną ir toliau, tai bet kur pro Vokietiją vedant maršrutą gausi dažnus remontus ir susiaurinimus autobanuose.
    Lenkijoje kai naujos autostrados, jos nereikalauja tankiai išdėstytų remontų, tik ten kur vyksta platinimas, senų atkarpų perasfaltavimas.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    pro Wrocławą ir Dresdeną. Ačiū
    Kas ten dedasi už Wrocławo A4, visur Maps rodo Construction zone ir už Dresdeno?
    Aš nesiparinčiau ir tiesiog važiuočiau, kaip Google siūlo. Dėl laiko, pasistengčiau vengti piko valandų Varšuvoj ir Lomžoj. Jei autobanas tarnauja 20 metų, tai kasmet bent 20-tadalis turi būti perklotas, kelio remontai yra gyvenimo faktas. Paprastai Lenkijoj ir Vokietijoj greitkelių remontai tvarkingi ir kamščių nesudaro.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Grįžtant prie klausimo, "iki Vokietijos" gali reikšti į Vokietijos šiaurę pro Poznanę ir Berlyną arba į Vokietijos vidurį ar pietus pro Wrocławą ir Dresdeną. S8 ir A4 nuo Lodzės iki Vokietijos sienos eismo intensyvumas ne toks didelis, kad fūrų lenkimai labai jau įtakotų. A2 tarp Varšuvos ir Lodzės stengiuosi vengti, ten bet kuriuo paros metu intensyvus stresuotas eismas.
    pro Wrocławą ir Dresdeną. Ačiū
    Kas ten dedasi už Wrocławo A4, visur Maps rodo Construction zone ir už Dresdeno?

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą

    Labai trukdo tose kelio ruožose, kur autostrada į vieną pusę yra 2-jų juostų. Fūrų srautai nuo Waršuvos į Vokietijos pusę yra dideli ir kai pradeda viena kitą lenkti, susidaro grūstis antroje juostoje.
    Grįžtant prie klausimo, "iki Vokietijos" gali reikšti į Vokietijos šiaurę pro Poznanę ir Berlyną arba į Vokietijos vidurį ar pietus pro Wrocławą ir Dresdeną. S8 ir A4 nuo Lodzės iki Vokietijos sienos eismo intensyvumas ne toks didelis, kad fūrų lenkimai labai jau įtakotų. A2 tarp Varšuvos ir Lodzės stengiuosi vengti, ten bet kuriuo paros metu intensyvus stresuotas eismas.

    Komentuoti:

Working...
X