Kaip tik teko rugpjūčio 15 rytą važiuoti pro Kalvarijos pusę link Varšuvos. Kadangi LT pusėj jau nebuvo patogu nusukinėt į CircleK, stabtelta pirmoj Shell degalinėj. Ir tuo metu kiti sutikti vairuotojai iš LT, važiavę į priešingą pusę, pranešė apie avariją netoli nusikimo į Škocją (ar toliau Augustavą). Teko lankstu apvažiuot. Išvažiavus vėl į magistralę, žiūrim, kad siūlo važiuot pro Grajevo ir pan. Pasirodo uždarytas kelias priekyje. Na ir vėliau supratom, kad čia šita avarija. Pasisekė, nes važiavom vėliau, tai jau buvo uždaryta atkarpa ir tiesiog reikėjo didelį lankstą daryt, o ne strigt joje be apsisukimo galimybių.
Žolinės pasirodo yra savotiškas metas važiuoti per PL. Atkarpoje tarp Varšuvos ir Lodzės leistinas greitis 140kmh. Bet... išlindo visi savaitgaliniai vairuotojai. Lenkia viens kitą tarp 90 ir 80kmh. Išvažiuodami staigiai į antrą eilę priverčia visus kalti ant stabdžių. Nebuvo atkarpoj avarijų, bet srautas dėl visa ko judėjo didesniais tarpais, trūkčiojant tarp 80kmh ir 120kmh. Visgi čia išeiginių specifika. Pirmadienį grįžtant toje pačioje atkarpoje į priešingą pusę jau buvo likę tik daugiau adekvatūs vairuotojai
Taip, prie Katowice linksmieji kalneliai išlikę, greičio ribojimo ženklų miškas, ir dar policija važinėja ant 80, tai nieks nerizikuoja greičiau aplenkti. Deja, ir arčiau LT yra kelios atkarpėlės su linksmais kalneliais ir sumažintu greičiu. Kolkas labai trumpos atkarpėlės, tikiuosi nepavirs Katowice prieigų variantu.
Kiek metų važiavau per Žolines - visada komplikuota. Šiais metais bandžiau, 16 d., šeštadienį. Tai dar papuoliau su visais į Suvalkus apsipirkti važiuojančiais. Nors Waze rodė per Kalvariją važiuoti, bet teko vistiek 40 min prie sienos palaukti kol dokus patikrino
Žolinės pasirodo yra savotiškas metas važiuoti per PL.
Kaip tik per Žolines teko grįžinėti nuo Čekijos pusės, tai šia kryptimi kelias buvo pustuštis. Sostinės aplinkkelis po pietų tai jausmas, kad Varšuva tuščia, visi kažkur extra evakavosi.
Kaip tik teko rugpjūčio 15 rytą važiuoti pro Kalvarijos pusę link Varšuvos. Kadangi LT pusėj jau nebuvo patogu nusukinėt į CircleK, stabtelta pirmoj Shell degalinėj. Ir tuo metu kiti sutikti vairuotojai iš LT, važiavę į priešingą pusę, pranešė apie avariją netoli nusikimo į Škocją (ar toliau Augustavą). Teko lankstu apvažiuot. Išvažiavus vėl į magistralę, žiūrim, kad siūlo važiuot pro Grajevo ir pan. Pasirodo uždarytas kelias priekyje. Na ir vėliau supratom, kad čia šita avarija. Pasisekė, nes važiavom vėliau, tai jau buvo uždaryta atkarpa ir tiesiog reikėjo didelį lankstą daryt, o ne strigt joje be apsisukimo galimybių.
Žolinės pasirodo yra savotiškas metas važiuoti per PL. Atkarpoje tarp Varšuvos ir Lodzės leistinas greitis 140kmh. Bet... išlindo visi savaitgaliniai vairuotojai. Lenkia viens kitą tarp 90 ir 80kmh. Išvažiuodami staigiai į antrą eilę priverčia visus kalti ant stabdžių. Nebuvo atkarpoj avarijų, bet srautas dėl visa ko judėjo didesniais tarpais, trūkčiojant tarp 80kmh ir 120kmh. Visgi čia išeiginių specifika. Pirmadienį grįžtant toje pačioje atkarpoje į priešingą pusę jau buvo likę tik daugiau adekvatūs vairuotojai
Taip, prie Katowice linksmieji kalneliai išlikę, greičio ribojimo ženklų miškas, ir dar policija važinėja ant 80, tai nieks nerizikuoja greičiau aplenkti. Deja, ir arčiau LT yra kelios atkarpėlės su linksmais kalneliais ir sumažintu greičiu. Kolkas labai trumpos atkarpėlės, tikiuosi nepavirs Katowice prieigų variantu.
Lrytas.lt 2025.08.15 Didelė avarija Lenkijos greitkelyje S61 tarp Elko ir Ščučyno
Greitkelyje S61 nuo Lietuvos sienos per Lomžą vedančiame į Varšuvą , penktadienio rytą apie 4:20 (5:20 Lietuvos laiku) susidūrė 3 sunkvežimiai ir lengvasis automobilis. Tarnybos praneša apie žuvusį žmogų.
Kelias dėl avarijos buvo ilgam uždarytas, eismas nukreiptas aplinkkeliais. Avarija galėjo sutrikdyti ir šia kryptimi važiuojančių lietuvių keliones.
„Pirminiai duomenys rodo, kad vieno automobilvežio vairuotojas sustojo dešinėje kelio pusėje pakeisti padangos. Kitų dviejų automobilvežių vairuotojai sustojo padėti. Jiems dirbant, sunkvežimis „Scania“ trenkėsi į stovinčias transporto priemones“, – sakė Grajevo policijos spaudos atstovė Sylwia Gosiewska, kurią cituoja portalas mylomza.pl.
Incidentas įvyko netoli Bęćkowo (Benčkovo) miestelio, apie 110 km nuo Lietuvos sienos važiuojant Varšuvos link. Nuo Suvalkų važiuojantys lengvieji automobiliai nukreipiami aplinkkeliais per Grajevą ir Ščučyną. Sunkvežimių eismas [Elko -] Lomžos kryptimi yra visiškai sustabdytas.
Avarijos vieta - tarp 13 mazgo Ełk Południe (Elkas Pietūs) ir 12 mazgo Guty.
Apylanka nuo Elko Lomžos - Varšuvos kryptimi: keliais DK65 ir DW 665 (ex DK61) per Grajevą
Polskie radio 24 2025.08.15 Wypadek w Bęćkowie. Zderzenie lawet i tira
Avarija Benčkove. Susidūrė "fūra' ir automobilvežis
MyLomza.pl 2025.08.15 Tragiczny wypadek z udziałem czterech ciężarówek na S61. Droga zablokowana
Tragiškas keturių automobilių susidūrimas greitkelyje S61. Kelias užblokuotas https://mylomza.pl/artykul/tragiczny...ialem-n1732538
Ir tylesnis. Asfaltui dėvintis jo paviršius tampa šiurkštesnis, o šiurštesnis paviršius sukelia daugiau triukšmo nuo padangų. Dar yra ir "tyliojo" asfalto technologijos su sumažintu šiurkštumu, bet čia labiau miestuose o ne magistralėse taikoma.
Teko pavažiuoti iki Gdansko, tai ar man kažkoks placebo ar kas, bet ar gali būti, kad tame kelyje nuo Olštino važiuojasi minksčiau ir tyliau nei mūsų A1 Vln -Kns?
Nusukame į stovėjimo aikštelę - paskutinį kartą stovėjome kažkur tarp Kielcų ir Krokuvos
Greitkelis S7 baigiasi.
Toliau tiesiai link Zakopanės einantis 2 x 2 juostų kelias pakeičia numerį į DK47, o 7 kelias suka į dešinę ir tampa paprastu DK7
Sukame į DK7 link Slovakijos
Paskutinis taisė Romas; 2025.09.16, 23:01.
Priežastis: Pataisytas dublis
DK7 Kraków - Myślenice - Chyżne
Kelias tarp Krokuvos ir Slovakijos sienos.
Iki Rabka-Zdrój DK7 / S7 sutampa su trasa į Zakopanę ir nuo seno vadinasi "Zakopianka".
Paprastas 2*2 juostų kelias nuo Krokuvos iki Myslenicų buvo dar iki 2000 metų ir tuomet buvo atgaiva po važiavimo siaurais Tatrų keliais. Dabar tarp Myslenicų ir Rabka-Zdrujaus yra greitkelis, o toliau linkZakopanės iki Novy Targo irgi yra puikus naujas 2*2 juostų kelias.
DK7 tarp Krokuvos ir Myslenicų - senasis 2*2 juostų kelias
Foto 2025.07
Kaip visada, intensyvus eismas Krokuvos priemiesčiuose. Leistinas greitis 70 km/h
A4 Rytinis ir pietinis Krokuvos aplinkelis (Południowo-wschodnia obwodnica Krakowa)
Foto 2025.07
Mazgas R4 Kraków Tyniec
Užsimenama, kad Krokuvos pietų mazgas (Kraków Pd) bus už 7 kilometrų
Mazgas R5 Kraków Skawina su keliu DK44 į Osvencimą
Krokuvos pietiniame aplinkkelyje darbo dienomis turbūt būna kilometriniai kamščiai.
Tačiau mums tai neaktualu - kažkaip ten tenka važiuoti tik savaitgaliais.
Krokuvos pietų mazgas (Kraków Pd) bus už 3 kilometrų
Krokuvos pietų mazgas (Kraków Południe) bus už 3 kilometrų
Už 1 kilometro
Už 500 metrų
R5 Krokuvos pietų mazgas (Kraków Południe).
Sukame į DK7 link Chyżne prie Slovakijos sienos
Įvažiavus iš šiaurinio S52 aplikkelios į autostradą A4 Vroclavas - Katovicai - Žešuvas iš pradžių yra 4 juostos, paskui abu srautai suiprastina iki dviejų juostų
Mazgas R2 Kraków Balice
Greitis lėtinamas nuo 140 iki 110 km/h. Įspėjama apie darbo dienomis nuo 6 iki 18 val. galimus kamščius
Mazgas R3 Kraków Bielany
Nenorom lygini naują ekspresuvką (greitekelį) S52 su sena autostrada A4 Naujame greitkelyje S52 yra 3 juostos, labai aiškia pažymėti mazgai, leistinas greitis 120 km/h, bet visi važiuoja ne mažiau 140 km/ h Senoje autostradoje A4 yra tik 2 juostos (atrordo, jos platesnės 25 cm nei greitkelyje), mazgo numeris ir pavadinimas rašomas tik prieš 2 -3 kilometrus, o pačiame mazge išvažiavimo numeris nerašomas, leistinas greitis 140 km/h, bet net šeštadienį vakare nebuvo greičiau nei 110-130 km/ h. Be to, krypčių nuorodos gerokai nušiurusios
Komentuoti: