Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Važiavimas greitkeliu S7 Varšuva - Krokuva yra vienas malonumas po stumdymosi Varšuvos kamščiuose.
    270 km atstumą nuo Varšuvos pietinio aplinkkelio S2 / S7 mazgo R11 / 65 Warszawa Lotnisko iki S7 11-o mazgo įveikėme per 2½ valandos (įskant du kavos ir ledų stabtelėjimus)
    Šiaip greitkelio S7 nuotrauka tie Kielcais


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Naujasis S7 išvažiavimas iš Varšuvos į Krokuvą nuo S2 / S7 mazgo R11 / 65 Warszawa Lotnisko iki S7 / DW 788 mazgo Nr.71 Tarczyn Południe
    Palyginimui - šios temos 1402 pranešime aprašyti Įspūdžiai (2025.05) važiuojant senuoju išvažiavimu link Krokuvos DW788 (ex DK7) Janki - Sękocin - Tarczyn

    wwww.mapy.cz

    Foto 2025.09




    Trijų juostų greitkelis S7 nesulyginamas su senuoju 2 * 2 juostų keliu į Krokuvą






    Už 67-ojo mazgo Lesznowola


    Susiprastinimas iki 2 juostų


    Po 68 mazgo Antoninów


    70 mazgas Tarczyn Północ (Tarčynas Šiaurė)


    71 mazgas Tarczyn Południe (Tarčynas Pietūs) su senuoju varšuvos - Krokuvos plentu DW788 (ex DK7)
    Čia jau ankstesnis žymėjimas - nenurodomi mazgų numeriai






    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Kažkaip nesimato planų toliau sujungti Varšuvos rytinį aplinkkelį. Dabar S8 tampa srauto skirstytuvu link Vakarų ir Pietų bei surinkėju atgal.
    Apie įstrigusį Varšuvos rytinio aplinkkelio projektą (tarp S8 ir S17) yra pora pranešimų temoje [PL] Lenkijos keliai. Vykdomi projektai

    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Bet geriau kaip ir nieko nėra.
    Kol nėra Varšuvos rytinio aplinkkelio ir kaskart didėja kamščiai S8 Varšuvos šiaurinėje Torunės trasoje, tol vis tenka prisiminti variantą aplenkiant Varšuvą per pietus ir rytus S2 - A2 - DK50 iki Ostrów Mazowiecka

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Kažkaip nesimato planų toliau sujungti Varšuvos rytinį aplinkelį. Dabar S8 tampa srauto skirstytuvu link Vakarų ir Pietų bei surinkėju atgal. Bet geriau kaip ir nieko nėra. Kasmet važinėju link Katowice (per S8->A2->A1), tai pastebėjau, kad visgi padeda griežtesni greičio ribojimai - tiesiog kelias su daug įsiliejančių kelių ir nusukimų buvo tapęs per daug dinamiškas tokiems srautams ir dabar bent siaurom patirtim remiantis mažiau incidentų. Tiesiog lėčiau juda srautas, bet su mažiau trikdžių labiau prognozuojamai. A2 į Vakarų pusę daugiau nenuspėjamumo, keisti kamščiai pasitaiko

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Žaliosios zonos ribos

    https://www.streetmap.pl/blog/?view=...szawie&catid=9

    Vėliau išaiškėjo, kad tai yra "pakazūcha" - tik didesnė nei Kaune
    Varšuvos žaliojoje zonoje nuo 2024.07.01 iki 2025.12.31 galioja eismo ribojimai taršiems automobiliams (juos dabar atitinka 97% automobilių):
    Varšuvos žalioji zona kaip tik yra protingos žaliosios zonos pavyzdys. Tai yra visiškai ne kontroversiška zona, nes absoliuti dauguma automobilių reikalavims atitinka, plius pensininkai gali gauti leidimus savo seniems automobiliams. Ekologiškumas tuo tarpu benzinų po euro 2 ir dyzelių po euro 4 didėjo tik procento dalimis, dešimt euro 2 benzininių automobilių teršia mažiau nei 11 su euro 5. Tuo tarpu realiai teršiančios senos mašinos iš laikų kai nebuvo efektyvių katalizatorių pašalinamos iš kasdieninio eismo.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Po sukiojimosi Vislostrada ir Dolina Służewiwcka lanku pagaliau pavyko patekti į S79 (ullica Pilotów) pradžią šalia Chopino oro uosto.
    Foto 2025.09




    Naujasis greitkelis S79


    Numeracija S79 į Sandomiežą yra absurdiška, nes tas kelias veda tiesiai į S7 link Krokuvą. tačiau S7 nuo Gdansko iki Krokuvos krypčių nurodomas Varšuvos aplinkkeliu per mazgą Konotopa (S7-S8-S2-S7).




    Kelias "ledinis"




    Mazgas Nr 3 / R11 / 65 Warszawa Lotnisko


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kuo toliau tuo labiau važiavimas per Varšuvą S8 Torunės trasa (trasa Toruńska) darosi probleminis - ties tiltu per Vyską kelias susiaurėja nuo 3 iki 2 juostų
    S8, trasa Toruńska
    Foto 2025.09










    Buvo planas už tilto per Vyslą pasukti į Wisłostradą (wybrzeże Gdyńskie - wybrzeże Gdańskie) ir Dolina Służewiwcka lanku išvažiuoti į S79 kelią.
    Paskui išaiškėjo kad užsiimti šoninę eilę reikėjo dar prieš 4-5 kilometrus iki Vyslos


    Pasukti link Wisłostados galima buvo tik įlipus į kamštį šoninėse juostose, kur matėsi įvažiuojantys ir išvažiuojantys automobiliai




    Tiltas per Vyslą. Posūkis į Vislostradą lieka šone už barjero.


    Teko važiuoti iki kito mazgo ir į Vislostradą įsijungti vėliau .
    Viskas vyko gana sklandžiai, tik Varšuvos centre buvo remontuojamas Vislostrados tunelis ir patekome į kamštį.


    Iš to važiavimo per Varšuvos miestą naudos buvo tiek, kad pamačiau žaliosios zonos (SCT - Strefa Czystego Transportu w Warszawie) ženklą


    Žaliosios zonos ribos

    https://www.streetmap.pl/blog/?view=...szawie&catid=9

    Vėliau išaiškėjo, kad tai yra "pakazūcha" - tik didesnė nei Kaune
    Varšuvos žaliojoje zonoje nuo 2024.07.01 iki 2025.12.31 galioja eismo ribojimai taršiems automobiliams (juos dabar atitinka 97% automobilių):
    • Transporto priemonė su benzininiu varikliu (įskaitant SGD) turės atitikti „Euro 2“ standartą arba būti pagaminta ne anksčiau kaip 1997 m. (t. y. maksimalus transporto priemonės amžius įgyvendinimo metais yra 27 metai);
    • Transporto priemonė su dyzeliniu varikliu (įskaitant SGD) turės atitikti bent „Euro 4“ standartą arba būti pagaminta ne anksčiau kaip 2005 m. (t. y. maksimalus transporto priemonės amžius įgyvendinimo metais yra 19 metų).
    https://transport.um.warszawa.pl/-/w...rudnia-2025-r-

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pradinis planas buvo paprastas - važiuoti nuo Zielonkos mazgo 631 bei 628 keliais ir Dolina Służewiwcka lanku išvažiuoti į S79 kelią netoli Chopino oro uosto ir toliau važiuoti link krokuvos
    Po visų klaidžiojimų priverstinėmis apylankomis pasiekėme Varšuvą apie 13:40 jų laiku. Zielionkoje sankryžoje į DW 631 buvo konkretus kamštis
    Per Varšuvą link Krokuvos Torunės trasa (S8) važiavome 1:10 val. Palyginimui - grįždami kitą sekmadeinį pervažiavome per 20 minučių

    www.mapy.cz

    Dabar aišku, kad įdienojus būtų buvę važiuoti greičiau nuo Ostrów Mazowiecka 50-u keliu (~100 km paprastu keliu), po to nuo Mińsk Mazowiecki A2-S2 ir mazge R11 Warszawa Lotnisko pasuktume į naująją S77 Varšuva - Krokuva trasą.

    Kaip kelionė puikiai pavyko važiuojant S7-S7-A7-DK50 iš anos pusės 2024 metų gegužę yra aprašyta šios temos 65-me puslapyje

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    DW665. (Augustów) - Grajewo - Guty - (Szczuczyn)
    Jei būtume žinoję apie pusdeiniui uždarytą greitkelį S61 iškart būtume važiavę per Augustavą ir sutaupę beveik valandą
    Tolesnis važiavimas apylanka už Grajevo senuoju keliu DW665 (ex DK61) buvo be kliūčių.




    Kvietimas į "dożynkas" (derliaus šventę)




    Šioks toks kamštis prie įvažiavimo į greitkelį S61. Teko praleisti koloną
    Tą dieną buvo įspėjimas, kad intensivesnis karinės technikos eismas




    Mazgas Nr.12 Guty. Grėžome į greitkelį S61

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nuo 13 mazgo Ełk Południe (Elkas Pietūs) iki 12 mazgo Guty su keliu DW655 (ex DK61) Augustów - Szczuczyn (- Łomża) yra 21 km, važiuojant leistinu greičiu užtektų 11 minučių
    Aplink 27 kilometrus važiavome 1 valandą ir 5 minutes

    Foto 2025.09.
    Prie išvažiavimo į 65 kelią Ełk - Grajewo - Białystok nėra jokių apylankos nuorodų, bet matosi, kur važiuoja pagrindinis srautas


    DK65 Ełk Południe - Grajewo
    Iš pradžių srautas važiavo normaliai


    Ties Niedźwiedzkie gyvenviete stabtelėjome, kol iš statybvietės išvažiuos technika.
    Eismą reguliavo kelio darbininkai


    Prostki miestelyje gavome prieškarinio vokiško grindinio


    Šiame miestelyje tvarkoma su DK65 sutampanti pagrindinė gatvė


    Prostkose įstrigome gal 5 minutėms






    Garsusis LDK ir Prūsijos kunigaikštystės (vėliau - Lenkijos ir Prūsijos) sienos riboženklis


    12 - 13 km nuo Elko mazgo iki Grajevo ribos su stabtelėjimais važiavome 45 minutes.
    Teko pastovėti ir pačiame Grajewo mieste






    Teko pasinaudoti funkcija "spūstis priekyje".
    Apvažiavome kamštį gatvėmis palei geležinkelį. Tas "fūrų" kamštis liko tolumoje prie pagrindinio Grajevo šviesoforo. Gal kažkas sugedo, o gal tiesiog nebuvo tinkamai sureguliuotas šviesoforas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Savaitgalis greitkeliyje S61 "Via Baltica"
    Foto 2025.09
    Už 20 mazgo Szypliszki (Šipliškė)


    Už 19 mazgo Suwałki Północ (Suvakai Šiaurė)


    Už 14 mazgo Ełk Wschód (Elkas Rytai) kintamos informacijos įspėjimo ženklai padėjo rodyti įspėjimus apie avariją ir kamščius


    Mazge Nr. 13 policija užtvėjusi kelią ir siunčia visus į apylanką 65 keliu link Grajevo (Grajewo)






    Pagūglinus telefone paaiškėjo, kad kad tarp Elko ir Ščučyno įvyko avarija, kur žuvo pėstysis.
    Paskui buvo pranešta, kad žuvo 25 metų amžiaus Lietuvos pilietis.
    Kaip ir per Žolinę avarija įvyko sustojus avarinėje juostoje

    fakt.pl 2025.09.07
    Dybowo. Tragiczny wypadek na S61 pod Ełkiem
    Dybowo. tragiškas įvykis prie Elko
    Ankstyvas šeštadienio, rugsėjo 6-osios, rytas S61 greitkelyje tarp Elko ir Ščučino. Tvyro rūkas. Greitkeliu važiuoja „Renault“ . Kartu su juo yra dar trys keleiviai . Netoli Dybowo gyvenvietės jie išvys vaizdą, kurio niekada nenorėjo pamatyti. Jau buvo po 5 val. ryto. Pasirodė figūra. „Renault“ vairuotojas neturėjo laiko sureaguoti. Smūgis buvo stiprus. automobilio variklio dangtis trenkėsi į langą. Automobilis sustojo maždaug už keliolikos metrų.


    https://www.fakt.pl/wydarzenia/polsk...ewqj9c#slide-1
    Apie šeštadienio avariją pranešta ir pas mus
    „Keliavo su draugais, atsidūrė ant kelio“: pranešama, kad Lenkijos greitkelyje žuvo 25-erių metų lietuvis
    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...vis-59-2519586

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    S3. Lubawka - Legnica - Zielona Góra - Szczecin
    Foto 2025.05
    Mazgas Nr. 49 Legnica Zachód senuoju keliu DK94 (DE/PL) Zgorzelec - Wrocław - Kraków


    Sovietų laikais Legnicoje buvo Sovietų armijos Lenkijoje vad. Šiaurinės kariuomenės grupės (Severnaja grupa vojsk) štabas.
    Vos ne pusę Legnicos gyventojų sudarė sovietinė kariuomenė ir karininkų šeimų nariai. Legnica dėl to gavo pravardę Mała Moskwa (mažoji Maskva).
    2008 m. susuktas filmas "Mała Moskwa" apie tragišką sovietų karininkų žmonos ir lenkų karininko meilę.

    https://eloblog.pl/mala-moskwa-wojsk...w-polsce-cz-3/

    Kelias S3 ypatingai tuščias net penktadienį vakare, tartum aplink būtų ne vien miškai ir sovietų armijos poligonai.
    Savo tuštumu kelias primena kampais kreivazojančią Rytų Vokietijos autostradą A20 Liubekas - Rostokas -Ščencinas
    Lenkai šiaurės - pietų kryptimi nelabai turi ko važinėti, čekai iki Ščecino važinėja per Vokietiją, o šaltą gegužę nėrą jokio poreikio važiuoti link jūros.


    Kai buvo projektuojamas kelias S3 tai srautų prognozės skyrėsi kelis kartus - nuo 3000 iki 15000 automobilių per parą ir kelias apei 1998 metus buvo išbrauktas iš prioritetų. Kai čekai pažadėjo tiesti autostrados D11 iš Prahos, tuometinė Lenkijos premjero D. Tusko vyriausybė apie 2012 metus pradėjo projektuoti ir finansuoti pietinį greitkelio S3 ruožą, kurio atkarpa iki Čekijos sienos ypatingai brangi, nes eina
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Droga_...owa_S3_(Polska)
    Panašu, kad teisūs buvo pesimistai ir vienas kelio galas pastatytas, o čekai neskuba tiesti savo autostrados. Nors abejotina, ar nutiesus tą atkarpėlę per D11/ S3 pasienio punktą Lubawka - Královec labai padaugės važinėjančių iš Prahos į link Baltijos jūros prei Ščecino, nebent daugiau mašinų važiuos link Vroclavo

    Tarp 44 ir 43 mazgų greitkelis S3 dėl neaiškių priežasčių išplatėja iki trijų juostų








    Čia sukame į kelią DK12 link Gloguvo (Głogów)


    Artėja kelionės tikslas, bet apie jį geriau kalbėti geležinkelių skiltyje


    Saulėlydis Lenkijos greitkelyje S3
    Paskutinis taisė Romas; 2025.08.26, 07:21. Priežastis: Ištrintas nuotraukos dublis

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    S3. Lubawka - Legnica - Zielona Góra - Szczecin

    www.mapy.cz

    Foto 2025.05
    Tarp mazgo Nr. 54 Bolków ir mazgo Nr. 41. Głogów Zachód
    Atstumas 95 km 0:50 h


    Už mazgo Nr. 53 Jawor Południe


    Mazgas Nr. 50 Legnica Południe su autostrada A4 Drezdenas - Vroclavas - Krokuva

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tądien iš Vakarų Bohemijos į Poznanės apylinkes nuvažiavome virš 530 kilometrų.
    Nuo Prahos nuvažiavome virš 200 km , o nuo pietų praėjo 4 valandos; liko dar virš 150 km. Buvo laikas stabtelėti pavalgyti.
    Ekspresuvkoje S3 bvo nulinė tikimybė surasti "zajazdą", buvo galima tikėtis tik hotdogo degalainėje.

    Nors koks nors iš nosies iš namų neiškišantis pilietis iš Dysnos lygumų tuoj pareikš pretenzijas, kad rašoma ne apie asfalto spalvą, tačiau parodysiu labai gerą vietą pavalgyti.

    Mes ją netyčia suradome 2022 link Trutnovo Čekijoje. Tuomet nustebino ne tik skanus maistas, bet ir tai kad gavome latviškos giroskad
    Kai kada nors čekai baigs savo D11 ir S3 taps pagrindiniu keliu į Čekiją - tuomet ir bus proga čia išsukus iš greitkelio už puskilometrio valgyti ne sintetinius makdogius, o tikrą naminį maistą.


    Už tos S3 sąnkryžos Nr. 54 dar pavažiavome 400 - 500 metrų keliu DK 5 link Vroclavo


    Iš karto už tilto matosi Karczma u Macieja (Motiejaus karčiama)
    Smacznego / Skanaus

    https://www.google.com/maps/place/Bo...oASAFQAw%3D%3D
    Paskutinis taisė Romas; 2025.08.24, 20:04.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    DK5 (ex DK3)
    Bolkuvo aplinkkelis (obwodnica Bolkowa)

    www.mapy.cz

    Aplinkelis nutiestas 2019 metais. Visur yra dviejų lygių sankryžos
    https://obwodnica-bolkowa.pl/

    Foto 2025.05


    Fantastiškai atrodo žydinčių rapsų laukai besileidžiančios saulės šviesoje




    Sankryža su senuoju DK5, kuris šioje vietoje suko iš Vroclavo į pietus link Čekijos sienos (Lubawka-Královec)
    Dabar kelias link Čekijos turėtų turėti triženklį DW numerį, nes iki Kamienna Góra Północ mazgo paleistas eismas greitkeliu S3






    Senasis išvažiavimas iš Bolkuvo link Vroclavo






    Greitkelio S3 ir kelio DK5 mazgas Nr 54 Bolków


    Žiedinėje sankryžoje rodyklės link Čekijos pasienyje esančios Liubavkos jau teisingai sunumeruotos - DK3
    Paskutinis taisė Romas; 2025.08.24, 11:49.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    DK5 (ex DK3) nuo Jelenia Guros iki Bolkuvo (Jelenia Góra - Bolków)
    Foto 2025.05






    Smagu, kai ir Lenkijoje įkalnėse yra juostų lenkimui (nors ir mažiau nei Čekijoje ar Vengrijoje)




    Iš priekio nuo Vroclavo atvažiuoja savaitgalinis srautas - arba kolona, arba tuščias kelias po kelio užkimšimo.
    Važiavimas buvo malonus - saulė šviečia į nugarą, mūsų pusėje nedaug mašinų.
    Nebuvo ir bepročių, kurie iš priekio koloną lenktų pavojingoje vietoje.




    Per šią kelionę Čekijoje ir Lenkijoje prisižiūrėjome žydinčių rapsų laukų


    Bolkuvo aplinkkelio (obwodnica Bolkowa) pradžia

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    DK5 (ex DK3) nuo Čekijos sienos iki greitkelio S3 Kaminena Góra - Legnica.
    Žemėlapis su dabaritniais ir pernumeruotais kelių numeriais
    DK5 anksčiau ėjo nuo Vroclavo į vakarus ir Bolkuve (Bolków) suko į pietus link Kamienna Guros (Kamienna Góra) , dabar - eina tiesiai į vakarus link Szklarska Porębos
    DK3 anksčiau iš šiaurės (Legnicos) ir Bolkuve (Bolków) suko į vakarus link Škliarska Porembos (Szklarska Porębos), o dabar S3 eina tiesiai iš šiaurės į pietus link Kamienna Góros

    Nutiesus greitkelį S3 kai kurios buvusios DK3 ir DK 5 atkarpos gavo vaivadijso kelio (DW) statusą, bet ko laks nėra žinomi jų numeriai.
    www.mapy.cz

    Nuo Čekijos sienos iki Jelenia Guros (Jelenia Góra)
    Foto 2025.05
    Čekijos - Lenkijos pasienio punktas Harrachow - Jakuszyce.
    Abiejų šalių pasieniečiai ir muitininkai anksčiau dirbdavo Čekijos pusėje.
    ​​

    Lenkijos siena


    Kolkas dar buvo kelio numeris DK3 / E65 ir atstumai iki pat Ščecino




    Szklarska Poręba - pravažiavau pro ten antrą kartą; žmonių buvo pilna nepriklausomai nuo paros laiko ir oro (šiemet gegužę ten oras buvo tik apie +10°...14°C)


    Krkonošų kalnuose dar matosi sniego likučiai






    Nuo kelio pernumeravimo iš DK 3 į DK 5 praėjo beveik pusantro mėnesio.
    Mapy.cz jau spejo pakeisti kelio numerį, o ženklų pakeitimui natūroje reikia daugiau laiko


    Paskui šitą gražuolį teko važiuoti kelis kilometrus iki Jelenia Guros.


    Jelenia Góra (leit. Jelenia Gura, vok . Hirschberg)
    Paskutinis taisė Romas; 2025.08.24, 07:49.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dėl sparčios Lenkijos kelių tinklo plėtros ir nenuoseklios numeracijos pasitaiko nepatogumų.
    Pora pavyzdžių po S3 ir visno aplinkelio nutiesimo.

    Pvz. prie S3 ties Čekijos siena greitkelis turėjo numerį S3, o paprastas kelias į kurį nuvažiuojama turėjo seną numerį DK5.
    (čia toje vietoje, kur ankstesniame pranešime buvo nuotrauka, kai Lenkijos greitkelis S3 įsiremia į Čekijos laukus).
    ​​
    Dabar senasis kelias Lubawka - Kamienna Góra -Trutnov, į kurį reikia nusukti, teoriškai turi DK3 numerį, bet žemėlapiuose kelio numeris išvis nerodomas, o naujų GSW nuotraukų dar nėra.
    Bet tą problemą su kelio DK3 numeriu kažkaip reikės spręsti, nes čekai dar negreit nuties D11 atkarpą nuo Trutnovo iki Lenkijos sienos ties Lubawka.

    Kita absurdiška situacija DK5 (ex DK3) buvo tarp Jelenios Guros (Jelenia Góra) ir Bolkuvo (Bolków)
    Tuometiniame kelyje DK3 2019 metais buvo nutiestas Jelenios Guros priemiestinės Maciejovos gyvenvietės aplinkkelis (obwodnica Maciejowej). Puikiam aplinkeliui suteiktas triženklis vaivadijos kelio numeris DW 337 , o keliukui per gyvenvietę - vienženklis nacionalinis ir gražus europinis numeris DK 3 / E65

    https://www.google.com/maps/place/Ma...oASAFQAw%3D%3D

    Toje žiedinėje sankryžoje vietoje ir aš pasimečiau - mašinos navigacija rodė senus kelio numerius, telefoninis mapy.cz žemėlapis - absurdiškus kelių numerius (jei jau atnaujinti, bet aplnikkelis žymėtas DW numeriu). Tačiau, kadangi telefone matėsi didesnės teritorijos žemėlapis, tai pavyko patekti į teisingą kelią, t.y. aplinkkelį
    www.mapy.cz

    Lenkai turbūt juodai pavydi čekams, ir ypač lietuviams, kur tokios problemos su kelių numeracija nesuvokiamos,
    Nes pas mus iš principo nėra tiesiami jokie aplinkkeliai (per 20 metų nutiesti 4 nauji aplinkkeliai - nebent pas per kitus 15 metų kas nors prisiruoš nutiest kokį vieną aplinkkelį

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Panaši painiava su kelių numeriais buvo, kai netoli Lietuvos sienos spačiai buvo tiesti S61 Via Baltica.
    Lūžio taškas buvo 2021 - 2023 metais
    2021 m. gruodžio 31 d. – atidaryta naudoti atkarpa Wysokie – Raczki (20,2 km) .
    2022 m. rugsėjo 13 d. – atidarytas eismui ruožas Szczuczyn – Ełk Południe (23,3 km) .
    2022 m. gruodžio 22 d. – ruožas Suvalkai – Budzisko (24 km) atidarytas eismui.
    2023 m. birželio 2 d. – baigus statyti Lomża Zachod mazgą pradėta eksploatuoti atkarpa Łomża Południe – Łomża Zachód (7,3 km) .
    2023 m. rugpjūčio 12 d. – atidaryta atkarpa Ełk Południe – Kalinowo (19,5 km) .

    https://www.gov.pl/web/gddkia-bialys...calej-dlugosci
    2020 - 2022 metais oficialiai "Via Baltica" kelias DK8 nuo Lietuvos sienos į Varšuvą ėjo trasa per Balstogę, o ne tiesiai S61 per Lomžą.
    S61 buvo tik trumputė dubliuojanti su S8 atkarpa nuo Raczki (ex Szkocja) mazgo iki Suvalkų aplinkkelio

    https://www.infor.pl/akt-prawny/U94....-krajowym.html

    Pakeitimai DK8 numeracijoje padaryti tik 2022.12.27 d., kai DK8 sutrumpintas nuo sienos iki DK8 / S61 mazgo Raczki (ex Szkocja)
    chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://edziennik.gddkia.gov.pl/DU_GDDKIA/2022/32/akt.pdf

    Pačiame kelyje "Via Baltica" krypčių nuorodose iš DK8 į S61 į Varšuvą pakeistos per 2023 metus (naujose atkarpose jos buvo tik atidengtos).
    Paskutinis taisė Romas; 2025.08.23, 23:11. Priežastis: Nuorodos

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lenkijoje, skirtingai nuo kokios nors Čekijos ar Lietuvos, kur iki neseno laiko galima buvo sėkmingai naudoti 20-30 metų senumo kelių žemėlapius (o 90% šalies teritorijos ir iki dabar per 30 metų nebuvo jokio rimtesnio pokyčio kelių tinkle) greičiau tiesiamos autostrados ir greitkeliai nei sutvarkoma kelių numeracija. Lenkijoje ši situacija jau tampa problema, kuri pereina į chaosėlį.

    Gegužę grįždamas iš Čekijos užkabinau trasą E65 (Praha)- Harrachov - Jelenia Góra - Legnica - (Szczecin), kuri anksčiau turėjo numerį DK3. 2024 m.liepos 31 lenkai sėkmingai baigė visą 437 km ilgio greitkelį nuo Ščecino iki Čekijos sienos, kur tik visai neseniai pradėta krapštytis su greitkelio tęsiniu, kuris Čekijoje turės numerį D11.

    https://gazetawroclawska.pl/droga-ek...gh/c1-16502859

    Kai 2018 m. Žemutinėje Silezijoje buvo nutiesta S3 atkarpa Legnica Południe - Bolków tik apie 2020 metus buvo pakeista numeracija krašio kelio (DK) kategoriją pakeičiant į vaivadijos kelio (DW).
    OSM bendruomenė tada išvystė nemažą diskusiją besiaiškindma kur Žemutinėje Silezijoje koks kelias eina
    Nowa numeracja dróg w województwie dolnośląskim:
    stara DK5 Żmigródek - Wrocław to teraz DW359
    stara DK3 Nowa Sól Południe - Głogów Południe to teraz DW333
    stara DK3 Lubin Południe - Legnica Wschód to teraz DW333
    stara DK3 Legnica Wschód - Bolków to teraz DW320
    stara DK3 w Bolkowie (ulica Jeleniogórska) to teraz DW363
    stara DK5 w Bolkowie (ulica Rycerska) to teraz DW327
    stara DW368 do przełęczy Okraj to teraz DW370
    obwodnica Maciejowej to teraz DW337
    DW439 została przedłużona do Sycowa po DW448 (tym samym DW448 przestała istnieć)
    DW382 została przedłużona do Bolesławca po DW374 i DW363

    https://community.openstreetmap.org/...1126/23?page=2
    Šiemet 2025.04.01 Žemutinėje Silezijoje, į pietvakarius nuo Vroclavo sukeistos krašto kelių DK3 ir DK5 trasos.

    GDDKiA įsakymai dėl kelių trasų (fragmentai tik su keliais DK3/S3 ir DK5/S5
    2022.12.27 Nr. 32

    chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://edziennik.gddkia.gov.pl/DU_GDDKIA/2022/32/akt.pdf

    2024.04.03 Nr. 6

    chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://edziennik.gddkia.gov.pl/DU_GDDKIA/2022/32/akt.pdf

    2025.04.03 Nr. 6 ir 2025.04.01 Nr. 7 (su kelių kategorrijomis)

    chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://edziennik.gddkia.gov.pl/DU_GDDKIA/2024/6/oryginal/akt.pdf
    chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://edziennik.gddkia.gov.pl/DU_GDDKIA/2025/7/akt.pdf

    Tačiau, pavyzdžiui Targeo.pl žemėlapiai teberodo seną numeraciją.

    https://mapa.targeo.pl/16.2130697,50.8358449,25
    Natūroje irgi dar likusi sena kelio numeracija.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.08.23, 22:48. Priežastis: Pridėtos nuorodos

    Komentuoti:

Working...
X