Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Xmaster
    replied
    Pagal kelio plotį, jei ne mėlyni krypčių ženklai, tai galvočiau, kad expresowka, o ne autostrada

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A4 Rytinis ir pietinis Krokuvos aplinkelis (Południowo-wschodnia obwodnica Krakowa)
    Foto 2025.07
    Mazgas R4 Kraków Tyniec


    Užsimenama, kad Krokuvos pietų mazgas (Kraków Pd) bus už 7 kilometrų


    Mazgas R5 Kraków Skawina su keliu DK44 į Osvencimą




    Krokuvos pietiniame aplinkkelyje darbo dienomis turbūt būna kilometriniai kamščiai.
    Tačiau mums tai neaktualu - kažkaip ten tenka važiuoti tik savaitgaliais.


    Krokuvos pietų mazgas (Kraków Pd) bus už 3 kilometrų


    Krokuvos pietų mazgas (Kraków Południe) bus už 3 kilometrų


    Už 1 kilometro


    Už 500 metrų


    R5 Krokuvos pietų mazgas (Kraków Południe).
    Sukame į DK7 link Chyżne prie Slovakijos sienos

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A4 Rytinis ir pietinis Krokuvos aplinkelis (Południowo-wschodnia obwodnica Krakowa)

    www.mapy cz

    Įvažiavus iš šiaurinio S52 aplikkelios į autostradą A4 Vroclavas - Katovicai - Žešuvas iš pradžių yra 4 juostos, paskui abu srautai suiprastina iki dviejų juostų


    Mazgas R2 Kraków Balice


    Greitis lėtinamas nuo 140 iki 110 km/h. Įspėjama apie darbo dienomis nuo 6 iki 18 val. galimus kamščius




    Mazgas R3 Kraków Bielany


    Nenorom lygini naują ekspresuvką (greitekelį) S52 su sena autostrada A4
    Naujame greitkelyje S52 yra 3 juostos, labai aiškia pažymėti mazgai, leistinas greitis 120 km/h, bet visi važiuoja ne mažiau 140 km/ h
    Senoje autostradoje A4 yra tik 2 juostos (atrordo, jos platesnės 25 cm nei greitkelyje), mazgo numeris ir pavadinimas rašomas tik prieš 2 -3 kilometrus, o pačiame mazge išvažiavimo numeris nerašomas, leistinas greitis 140 km/h, bet net šeštadienį vakare nebuvo greičiau nei 110-130 km/ h. Be to, krypčių nuorodos gerokai nušiurusios

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    S52 Naujasis šiaurinis Krokuvos aplinkkelis (Północna obwodnica Krakowa)
    Foto 2025.07
    Įspėjimas apie remonto darbus mokamoje autostradoje A4 į Katovicus


    Artėja ta vieta, kur reikia nepražiopsoti posūkio


    Nuvažiavus tiesiai pateksi į mokamą autostradą A4 į Katovicus (Katowice)






    Pasukimas į Krokuvos aplinkkelį yra dviem juostomis


    Šalia Krokuvos Balicų oro uosto esanti mazgas R1 / 51 Balice turi Krokuvos žiedo mumerį su R raide (čia prasideda numeracija prieš laikrodžio rodyklę) ir autostrados A4 numerį 51. Tolaiu iki Krokuvos aplinkelio pabaigos A4 mazgai turės apalinkkelio numerius su R raide.




    Įsukimas į autostradą A4 Wrocław - Katowice - Kraków - Rzeszów - (L'viv)

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    S52 Naujasis šiaurinis Krokuvos aplinkkelis (Północna obwodnica Krakowa)
    Foto 2025.07






    Išankstinis įspėjimas apie artėjantį mazgą R16.
    Tokie įspėjamieji ženklai yra ir sename, ir naujame Krokuvos aplinkkelyje.


    Labai patogu, kai naujuosiuose Lenkijos greitkeliuose sankryžų numeriai rašomi ir išankstinėse krypčių nuorodose, ir prie paties išsukimo.




    Dar vienas tunelis




    Sankryža R16 Zielonki




    Krypčių nuorodose nėra nei Slovakijos, nei Zakopanės


    Artėja greitkelio pabaiga


    Mazgas R17 Modlniczka su senuoju keliu DK94 į Katovicų aglomeraciją








    Už mazgo R17 vėl greitjekelis
    Paskutinis taisė Romas; Šiandien, 07:43. Priežastis: Nuotraukos rodymas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    S52 Naujasis šiaurinis Krokuvos aplinkkelis (Północna obwodnica Krakowa)
    Foto 2025.07
    Viršuje eina DW722 Kraków - Widoma, buv .DK7 į Varšuvą




    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Įspūdžiai važiuojant naujuoju Krokuvos šiauriniu aplinkkeliu yra puikūs, ypač kai savaitgalio pavakarę eismas nėra intensyvus.

    Pravažiavus kažkelintą tunelį ar mazgą nejučia prisimeni, kad Lietuvos BVP lyg ir didesnis nei Lenkijos BVP (57,2 rūkst. USD ir 55,2 tūkst.USD), tačiau pas mus Vilniuje ne tik nesugebama padaryti normalios konfigūracijos tiesaus pagrindinio Gariūnų įvažiavimo iš Kauno į Vilnių, kai kamščiai "dobilo lape" dažnai siekia ir Grigiškes. Iki šiol yra gyva paminklas Lietuvos biurokratų impotencijai - Gariūnuose iš Vilniaus į Kauną tėbėra viena juosta.
    Tačiau administracinio resurso pakako duoti leidimą statyti Lidlį prie pat Gariūnų gatvės, paskelbti turgų "nacionalinės svarbos objektu" be paprasčiausių greitėjimo juostų, iki šiol laikyti šviesoforą prie turgaus bei kebabinę prie išvažiavimo į Kauną.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    S52 Naujasis šiaurinis Krokuvos aplinkkelis (Północna obwodnica Krakowa)

    www.mapy.cz

    Foto 2025.07
    Mazgas R14 Batowice
    Čia su numeracija ir krypčių nuorodomis šiek tiek prigrybauta. Kadangi dėl kažkokių sumetimų šiauriniam aplinkeliui priskirtas S52 (kažkada bus nutiestas greitkelis į Bielsko - Bialą), tai pagrindinės kryptys ir rodo į ten.
    Rytinė Krokuvos aplinkeklio S7 atkarpa nėra nutiesta, tai šiame aplinkkelyje pagrindinė Slovakijos (Chyżne) kryptis rodoma geltoname prielipe, o Zakopanės kryptis išvis nėra rodoma iki Balicų oro uosto






    Tunelis










    Artėja mazgas R15 Węgrżce (tariasi Vengžce)


    Anksčiau čia ėjo senasis kelias DK7 Krokuva - Varšuva (dab. DW 772) iki Widoma mazgo. Neužmiršusiems klasikinio DK7 maršruto per Krokuvos centra galima bandyti čia pasukti, ypač jei yra požymių jei pietrytiniame Krokuvos aplinkkelyje A4 yra kamščiai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Važiuojant per Krokuvą link Slovakijos buvo siūlomi trys pagrindiniai variantai

    www.mapy.cz

    Važiavome Krokuvos aplinkkeliais - naujuoju greitkeliu S52 ir senuoju A4 Katovicai - Krokuva - Žešuvas

    www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Mazgas Nr.112 / R13 Kraków Mistrzejowice, esantis Krokuvos šiaurės rytuose

    www.mapy.cz

    Foto 2025.07




















    Krokuvos šiaurinis aplinkkelis S52

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    S7 Warszawa - Kraków
    2024 m. gruodį atidaryta greitkelio atkarpa nuo mazgo Nr.109 Widoma iki Krokuvos aplinkkelio, mazgo Nr.112 / R13 Kraków Mistrzejowice
    Foto 2025.07








    110 mazgas Łuczyce kol kas yra uždarytas




    111 mazgas Raciborowice


    Turintiems noro čia galima bandyti nusukti ir paklaidžiojus Nowa Hutos metalurgijos kombinato apylinkėse ieškoti tiesesnio kelio į nebaigtą statyti rytinį Krokuvos aplinkkelį S7




    Paskutinis statomas mazgas Nr.112 / R13 Kraków Mistrzejowice pasirodo labai greitai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    S7 Warszawa - Kraków
    Foto 2025.07
    2024 m. rugpjūtų nutiestas Miechuvą aplenkiantis ruožas tarp 107 ir 108 mazgų






    Artėja mazgas Nr.108 Szczepanowicze


    Nuo 108 mazgo Szczepanowicze iki 109 mazgo Widoma jau pernai pavasarį buvo neilgas greitkelio S7 ruožas




    MOP'as


    Iki 2024 m. gruodžio čia buvo greitkelio pabaiga

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    S7 Warszawa - Kraków
    Foto 2025.07
    Kelios nuotraukos iš anksčiau pastatyto greitkelio S7 ruožo nuo Šventojo Kryžiaus (Kielcų) ir Mažosios Lenkijos (Krokuvos) vaivadijų ribos iki Miechuvo mazgo (107 Miechów)


    Tolumoje matosi senasis kelias (buv. DK7, dab, DW772)










    107 mazgas Miechów (Miechuvas).čia dar pernai baigėsi greitkelis


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    S7 Warszawa - Kraków
    Nuo Varšuvos iki Krokuvos yra apie 300 km.
    Pernai gegužę važiavau šiuo greitkeliu Varšuvo kryptimi.
    Žr. šios temos 64-ą puslapį
    Tuo metu apie 40 km iki Krokuvos dar nebuvo greitkelio. Ištisinis greitkelis nuo Varšuvos buvo iki 107 mazgo Miechów, po to keli kilometrai tarp 108 mazgo Szczepanowice ir 109 mazgo Widoma, o paskutinai kilometrai iki Krokuvos buvo senuoju keliu DK7.

    Mapa_węzłów_2022-06-27
    Lenkijos autostradų ir greitkelių mazgų žemėlapis 2022.06.27 būklei.

    Dabar visur nuo Varšuvos iki Krokuvos aplinkkelio yra greiteklis S7
    Palyginimui su dabartimi - maršrutas Krokuva - Varšuva 2024.05.

    Kelionės žemėlapis 2024.05 ant dabartinio www.mapy.cz žemėlapio
    Mapa autostrad i dróg ekspresowych w Polsce / Lenkijos autostradų ir greitkelių žemėlapis iš https://ssc.siskom.waw.pl/ (2024.05 būklei)

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Iki Varšuvos maršrutas visiems pažįstamas, tai nieko naujo nepasakysiu.
    Važiuojant per Varšuvą link Krokuvos yra keli variantai:
    S8 - węzeł Konotopa - S2 - S7
    S8 - Warszawa Zachodnia - S79 - S7 , tačiau iki naujo greitkelio S79 reikėtų Chopino oro uosto prieigose sukiotis po miestą nepažįstamu maršrutu
    S8 - Warszawa Zachodnia - S8 - DW788 (ex DK7) - Tarczyn - S7 (senasis kelias)


    Kadangi neseniai porą kartų važiavome keliu S8 link Katovicų, tai pasirinkome tiesųjį maršrutą S8 - DW788 - S7
    Važiavimo per Varšuvos Vakarų stotį (Warszawa Zachodnia) link S8 į Vroclavą ir Katovicus yra 2024 m. gegužę: https://www.miestai.net/forumas/foru...57#post2133457
    Kaip visada Totunės trasa (Trasa toruńska) prieš tiltą buvo užsikimšusi, ypač ten ,kur trys juostos susiprastina į dvi. Kamštis savaitglaį buvo santykinai nedidelis, lėtas važiavimas užtruko apie 5 minutes.


    Vienintelė vieta kur reikia dėmesio - surasti seną DK7 kelią.
    Anksčiau klasikinė trasa į pietus DK7 link Krokuvos ir pietvakarius DK7 link Katovicų Vroclavo buvo per Janki vietovę (orientyras - IKEA).
    Prieš keletą metų padaryta atšaka nuo naujosios greitkelio S8 trasos, aplenkiant Senkociną (Sękocin)

    Važiuojant keliu S8 link Katovicų pravažiavus Varšuvos pietinį aplinkkelį S2 reikia laikytis dešinės ir už 4 km (gerokai prieš viaduką) sukti į Tarczyn.
    Nėra jokių nuorodų į Krokuvą ar kelio numerio -S7, ex DK7 ar DW788.
    Pats senasis 2 *2 kelias DW788 (ex DK7), kuris kažkada buvo atgaivo po 300 km kelionės iš Krokuvos, dabar yra morališkai pasenęs - su šviesoforais, prastu ženklinimu ir neglai pasigirti pakelės infrastruktūra. Ateityje reikės ieškoti variantų per naująjį miesot greitkelį S79


    Naujosios S7 trasos Tarczyn - Warszawa Lotnisko aprašymas (2024.05): https://www.miestai.net/forumas/foru...74#post2136574
    Greitkelio S7 Krokuva - Miechuvas (Miechów) - Varšuva aprašymas (2024.05) : https://www.miestai.net/forums/forum...29#post2136529

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vėl buvo proga pervažiuoti Lenkiją.
    Iki Slovakijos sienos važiavome trumpiausiu keliu. Per Lenkiją susidarė apie 710 km


    Važiuojant iš Vilniaus iki Lenkijos yra įvairūs variantai, bet nė vieno tobulo.


    Kadangi atstumą Lenkiją galima greit įveikti, tai nėra reikalo išvažiuoti paryčiais. Šiuo atveju mums skubėti nereikėjo ir sutaupytos kuro sąnaudos važiuojant 50-60 km trumpesniu atstumu buvo svarbiau nei teorinė valanda (be to, neaišku kiek būtų reikėję stovėti pasienyje)
    Pirma atkarpa buvo: Vilnius -- Merkinė - Veisiejai - LT/PL Nr.14 Kalėdiškiai / Markiszki - Berżniki - Giby - DK16 - Augustów - Guty - S61 - Ostrów Mazowiecka.- Warsawa

    Už Varšuvos: Warsawa - DK788 (ex DK7) - Tarczyn - S7 - S52 Krokuvos šiaurinis aplinkelis - A4 Krokuvos vakarinis ir pietinis aplinkkelis- DK7 "Zakopionka" - S7 - PL/SK Chyżne / Trstená
    Toliau aprašysiu važiavimą per Varšuvą, naujas S7 atkarpas prie Krokuvos, S52-A4 Krokuvos aplinkkelį ir kelią nuo Krokuvos iki Slovakijos sienos.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Atostogų važiavome trumpuoju maršrutu - nuo Augustavo senuoju keliu DW655 (ex DK61)

    Per Alytų pastaruoju metu stengiuosi nevažiuoti, važiavome per Merkinę.
    Kelias RK 2505 Leipalingis - Kapčiamiestis - Kauknoris yra rekonstruojamas. Atrodo ir lenkai pradėjo rekonstruoti žvyrkelį nuo sienos punkto Nr.15 iki Berznyko. Maršrutą per Kapčiamiestį praleidome.

    Lenkija prieš savaitę Lietuvos pasienyje įvedė patikrą.
    Veisiejuose palyginau maršrutus - per Lazdijus ir per pasienio punktą Nr.14 Klaėdiškia / Markiszki (Markiškiai).
    Per Lazdijus ne tik 16 km ilgesnis atstumas, bet ir ilgesnė važiavimo trukmė. Lazdijuose tikrinami visi iš eilės, todėl neaikšku, kiek savaitgalį reikės laukti.

    Pasukomė RK2502 Veisiejai - Petroškai - Pazapsiai - (Kučiūnai -Lazdijai) ir RK2524 Gudeliai - Pazapsiai - Kalėdiškiai


    Pasienyje yra lenkų kontrolė




    Pasienyje stovi trys lenkų pareigūnai - pasienietis ir du vyrai su automatais apsirengę neatpažinta uniforma - gal savanoriai.
    Patikra su tikrinimais duomenų bazėje užtruko 4-5 minutes. Draugiškai pasikalbėjome - net leido fotografuoti aplinką (be žmonių). Pareigūnai pasakė, kad Lazdijuose / Aradnykuose būtume kur kas ilgiau stovėję.


    Kelias iki Berznyko (Berżniki) per mišką yra pasibaisėtinas






    Nuo šios sankryžos iki Berznyko visur jau asfaltas


    Berzynyke (Berżniki) važiavoime ne tiesia link Pockūnų (Seinų) sankryžos su DK16, o sukome link Gibų (nuoroda Zelwa)



    Lenkai ką tik pradėjo kelio Berżniki - Kukle - (Giby) rekonstrukciją










    O taip atrodo nesenai rekonstruotas kelias tarp Kuklių ir Gibų (Kukle - Giby)






    Gibai (Giby)




    DK16 Ogrodniki - Giby - Augustów


    Maršruto Nr.15 per punktą Kapčiamiestis / Berżniki nebandėme dėl rekonstrukcijos abipus sienos.
    Važiuojant maršrutu Nr. 14 per punktą Kalėdiškiai - Markiszki nuo Berznyko reikia važiuoti tiesiai link Seinų, nes kelias Berżniki - Kukle netrukus bus pradėtas rekonstruoti

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    DK40. Łany - Kędzierzyn-Koźle - Prudnik - Głuchołazy


    Reńska Wieś (vok. Reinschdorf). Trumpam sutampa 40 ir 45 kelių trasos


    Prasideda dvikalbiai lenkiškai - vokiški užrašai. Opolės vaivadijoje gyvena 106 tūkst, vokiečių (apie 10%)








    Iki šiol kelio danga buvo lygi. Tik artėjant prie Čekijos pasienio kai kur buvo palopytų ruožų




    Rapsų žydėjimas




    Toliau prasidėjo liūtis ir nefotografavome


    2024 m. rugsėjį Lenkijos Opolės vaivadijoje ir Čekijos Silezijoje buvo smarkūs lietūs. Ištvino upė Bělá / Biała Głuchołaska / Freiwaldauer Biele.
    Lenkijos Glucholazų mieste nuneštas tiltas. Čekijos pusėje apniokoti pastatai ir potvynio pėdsakai su sąnašų žymėmis matosi iki pat Jeseníko kurorto
    Pernai spalį Glucholazuose pastatytas laikinas tiltas, netrukus suprojektuotas ir nuolatinis.
    Mieste eismas dėl remontų yra vienpusis. Net kai važiavome savaitgalį pavakare, iš anos pusės buvo kilometriniai kamščiai.
    Kol nėra pastatytas nuolatinis tiltas, tokiu maršrutu nerekomenduojama važiuoti

    https://nto.pl/historyczny-most-prze...gh/c1-18464613

    Iškart už miesto - pasienis su Čekija Gluchołazy - Mikulovice

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Apie 50.000 gyventojų turintį Opolės vaivadijos miestą Kendziežynas-Kozlię (Kędzierzyn-Koźle) turbūt girdėjo nedaugelis, nebent jis buvo paminėtas žiniose apie 2024 m. rugsėjį Lenkijos ir Čekijos pasienyje po liūčių patvinusias upes.

    Tai štai - Kędzierzyn-Koźle (miestas dydžiu prilygstantis Marijampolei ar Alytui) nuo 2022 metų rudens turi puikų 3 juostų 11 km ilgio aplinkkelį.
    Lietuvos kelininkai giriasi, tokius 2 +1 juostų kelius tiesia A17 Panevėžio aplinkkelyje ar A14 Molėtų plente.
    O čia kažkoks Kędzierzyn-Koźle irgi turi 2-1 juostų kelią


    LAKD PiaRščikai seka pasakas, kaip tokie keliai nepaprastai populiarūs Skandinavijoje (neakcentuojant, kad reto apgyvendinimo teritorijose)
    Praktikoje dar nenutiesus kelio tampa aišku, kad tokį 2+1 juostų kelią reikės perdaryti, nes projektuojant kelią atsižvelgiama ne į eismo intensyvumą, o į tai, kad nereikėtų išpirkti žemės. Ryškėja proejektavimo tendencija, kad būtų kur sukišti kuo daugiau metalinių atitvarų.

    Pažiūrėjau, kaip ten su eismo intensyvumu
    Lenkijoje eismo intensyvumas buvo matuotas 2020 / 2021 m. kai dalis tuometinio kelio Nr. 40 ėjo tarp Ujazdo ir Kendziežyn-Kozlės; dabar tas srautas pasiskirstė tarp dviejų kelių.
    Tarp Lanų ir Ujazdo eismo intensyvumas buvo: 3732 automobiliai ir 605 sunkvežimai
    https://www.gov.pl/web/gddkia/genera...ruchu-20202021
    Pas mus 2+1 juostų keliuose vidutinis paros Intensyvumas 2021 m. buvo :
    A17 panevėžio aplinkkelyje tarp A2 ir A9: 9771 automobiliai ir 3652 sunkvežimiai
    A14 tarp Dubingių sankryžos ir Molėtų: 6032 automobiliai ir 469 sunkvežimiai (šiame kelyje dideli eismo svyravimai savaitgaliais)
    https://vialietuva.lt/eismo-intensyvumas


    https://www.gov.pl/web/gddkia/genera...ruchu-20202021

    DK40 Kędzierzyn-Koźle aplinkkelis
    Tarp eismų juostų yra nedidelis barjeras, kad esant reikalui nesunku pertvarkyti eismą




    Nėra konfliktiškų sankryžų - vietiniai keliukai eina viršumi




    Tiltas per Glivicų kanalą


    Vienoje vietoje aplinkkelis išplatėja iki 2 x2 juostų






    Kędzierzyn-Koźle aplinkkelio vakarinis galas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    DK40. Trasa Sudecka. Łany - Kędzierzyn-Koźle - Prudnik - Głuchołazy
    Važiuojame toliau link Čekijos keliu Nr.40 arba Sudetų trasa

    Dabartinis kelias Nr.40 iki 2000 metų buvo paprasti vaivadijos keliai DW424, DW 408 ir DW412

    Silezijos ir Opolės vaivadijų riba


    Už žiedinės sankryžos prasideda Ujazdo miesto (apie 1800 gyventojų) aplinkkelis




    Žiedinė sankryža su keliu DW426.
    Už šios sankryžos Lenkijos kelininkai eilinį kartą nustebimo

    Komentuoti:

Working...
X