Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Vykdomi projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Kažkaip nesimato planų toliau sujungti Varšuvos rytinį aplinkkelį.
    Dabar S8 tampa srauto skirstytuvu link Vakarų ir Pietų bei surinkėju atgal. Bet geriau kaip ir nieko nėra.
    Varšuvos Rytinis aplinkkelis tarp S8 Varšuva - Balstogė ir S17 Varšuva - Liublinas yra kelis dešimtmečius besitęsianti nesėkminga istorija.

    www.mapy.cz

    Apie šį aplinkkelį yra straipsnis lenkiškoje Vikipedijoje su projektavimo ir perprojektavimo grafiku, priemiesčio Wesoła gyventojų protestų nuotraukomis ir protestuotojų vizualizacijomis su siaubingu aplinkkeliu



    https://pl.wikipedia.org/wiki/Wschod...dnica_Warszawy

    Comment


      Apie įstrigusį Varšuvos rytinį aplinkkelį yra mėnesio senumo Radeko reportažas youtube kanale Autostrady Polska
      Galima kalbą pasikeisti iš lenkų į anglų, o subtitrus - ir į lietuvių

      Jei trumpai - 14 km ilgio Rytinio aplinkkelio projektavimo procesas vyksta kelis dešimtmečius. Konfliktiškiausia vieta yra prie Wesoła priemiesčio gyvenvietę.
      Pastaruoju metus 7 metus vyko teisminiai procesai. Bus iš naujo atliekamas poveikio aplinkai vertinimas. Radekas daro prielaidą kad suskaidžius projektą į du - tris etapus būtų pradėta bent nekonfliktiškų atkarpų statyba, o jei projekto pervertinimas vyks vienu etapu, visas gali vėl ilgam įstrigti.

      Radek Autostrady Polska 2025.08
      Dlaczego wciąż nie budujemy wschodniej obwodnicy Warszawy / Kodėl iki šiol netiesiame Rytinio Varšuvos aplinkkelio
      Aplinekjlio trasa


      Jungtis su S8 ties Zielonka


      Ties DW631 ir DW634 sankyža


      Kelio trasos alternatyvos ties Zielonka gyvenviete


      Šiek tiek istorijos.
      Apie 2007 metus Wesoła priemiestyje gyvenantis tuometis Aplinkos ministras Jan Szyszko net sustabdė projektą ir prastūmė kontroversišką variantą iš tolo aplink aplenkiantis Wesołą.


      Kol kas vienintelė veikianti Varšuvos rytinio aplinkkelio S17 atkarpa yra tarp Majdane esančio S2 / S17 mazgo R17 / 33 /1 ir Sulejuveke esančio S17 / DK92 mazgo R18 Warszawa Wschód.

      https://www.youtube.com/watch?v=qaTJi6AjS8w

      Toliau video reportaže kalbama apie tai, kaip pasikeis eismas nutiesus minėtą aplinkkelį
      Tačiau Varšuvos Rytinio aplinkkelio geriausiu atveju galima tikėtis tik po 2030 metų.

      Comment


        S61 (o prieš tai - S8) gerą dešimtmetį buvo prikaustę dėmesį aktualiu mums progresu. Baigus šiuos projektus, natūraliai mažiau dėmesio. O kokie sekantys PL projektai, esami ar būsimi bus aktualiausi mums ? Kelias link Gdansko, kurio pilno dar nėra planuose ? O jie būtų, tai būtų įdomus kaip ir potencialus sujungimas su S10 kaip alternatyva važiuojant į Vokietijos šiaurę

        Comment


          Parašė RamasN Rodyti pranešimą
          S61 (o prieš tai - S8) gerą dešimtmetį buvo prikaustę dėmesį aktualiu mums progresu. Baigus šiuos projektus, natūraliai mažiau dėmesio. O kokie sekantys PL projektai, esami ar būsimi bus aktualiausi mums ? Kelias link Gdansko, kurio pilno dar nėra planuose ? O jie būtų, tai būtų įdomus kaip ir potencialus sujungimas su S10 kaip alternatyva važiuojant į Vokietijos šiaurę
          Mums aktualiausi nenutiesti greitkelių maršrutai:

          1) S16 - S10 Elkas-Olštynas-Bygdoščius-Poznanė. Jungtys į Gdanską ir Berlyną.
          2) Kaunas-Ryga-Talinas(?). Greitesnis ir svarbiausia saugesnis susisiekimas su Baltijos jūros uostais.
          3) S19 - Augustavas-Liublinas-Rytų Slovakija. Galimybė greitkeliu pasiekti Lvivą, Budapeštą ar Balkanus.

          Paminiu realistinius planus ES viduje su galimybe pasiekt Vakarų Balkanus greitkeliais. Pagal dabartinius planus visi aktualiausi maršrutai eis per Lenkiją, gal dar tolimesnėje ateityje ir į Latviją (110-130 km/h nenutrūkstamas kelias Panevėžys-Ryga). Visokie greitkeliai į Baltarusiją, Rusiją kol kas iš vis nerealūs.
          Paskutinis taisė PoDV; 2025.11.04, 20:02.

          Comment


            Parašė RamasN Rodyti pranešimą
            O kokie sekantys PL projektai, esami ar būsimi bus aktualiausi mums ?
            Kelias link Gdansko, kurio pilno dar nėra planuose ? O jie būtų, tai būtų įdomus kaip ir potencialus sujungimas su S10 kaip alternatyva važiuojant į Vokietijos šiaurę
            SISCOM.PL žėmėlapis 2025.11.03 būklei
            Minaitiūroje pažymėjau greitkelių atkarpas, kurios bus baigtos iki 2025 m. pabaigos.
            Didžiausias proveržis - kelyje S6 Gdanskas - Ščecinas Slupsko tarp Sluopsko ir Košalino. Be to bus baigtas Trimiesčio aplinkkelis į pietvakarius nuo Gdansko.
            Paspaudus - didesnis žemėlapis

            https://ssc.siskom.waw.pl/

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą

              SISCOM.PL žėmėlapis 2025.11.03 būklei
              Minaitiūroje pažymėjau greitkelių atkarpas, kurios bus baigtos iki 2025 m. pabaigos.
              Didžiausias proveržis - kelyje S6 Gdanskas - Ščecinas Slupsko tarp Sluopsko ir Košalino. Be to bus baigtas Trimiesčio aplinkkelis į pietvakarius nuo Gdansko.
              Paspaudus - didesnis žemėlapis

              https://ssc.siskom.waw.pl/
              Pabaigus tas S6 atkarpas atsiranda alternatyva gera Vokietijos šiaurei. Tenka važiuoti kartas nuo karto į Greifswald tai bent jau dabar Google maps rodo ~150 km trumpesnį kelią nei per Varšuvą, Poznanę, ir S3 link Štetino. Plius eismo intensyvums tikriausiai bus mažesnis. Sounds promising net ir matant, kad kažkiek reikės važiuoti paprastuoju 2 juostų keliu.

              Comment


                Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                S61 (o prieš tai - S8) gerą dešimtmetį buvo prikaustę dėmesį aktualiu mums progresu. Baigus šiuos projektus, natūraliai mažiau dėmesio. O kokie sekantys PL projektai, esami ar būsimi bus aktualiausi mums ? Kelias link Gdansko, kurio pilno dar nėra planuose ? O jie būtų, tai būtų įdomus kaip ir potencialus sujungimas su S10 kaip alternatyva važiuojant į Vokietijos šiaurę
                8 kelio aplinkkelį tarp Augustavo ir Balstogės nuo lapkričio atidarė, daug žiedų, bet kaimų pakeliui beveik neliko

                Comment


                  Man šiek tiek nesuprantami tebetiesiami greitkeliai į Baltarusiją.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Man šiek tiek nesuprantami tebetiesiami greitkeliai į Baltarusiją.
                    Turbūt tam, kad fūroms nereiktų važiuoti su vietiniu eismu tam nepritaikytais keliais ir dar per miestelius.
                    Flickr

                    Comment


                      S5 (Poznań - Bydgoszcz) - Grudziądz - Ostróda - (Olsztyn - Ełk)
                      Važiuojant iš Vokietijos į Lietuvą alternatyvus maršrutas galėtų būti S5 Poznanė -Bydgoščas ir toliau DK16 Grudziondzas - Olštynas - Elkas.
                      Ką domina tas maršrutas, aprašymas yra temos [PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė 74-75 puslapiuose
                      2022 metų gruodį Lenkijos Vyriausybė nutarė įtraukti DK16 Grudziądz - Ostruda atkarpą įtraukti į greitkelių tiesimo iki 2023 m. programą, šį kelią pervardinant į S5
                      https://motoryzacja.interia.pl/polsk...ac,nId,6474587
                      Nedidelė kelio S16 atkarpa Ornow - Wirwajdy (šalia S7 ties Ostruda) baigta 2022 m. gruodį
                      https://www.infoilawa.pl/aktualnosci...lawa-a-ostroda

                      Kelio S5 Grudziądz - Ostróda situacija

                      Mapa​​ przygotowania dróg krajowych​​ stan na 21 listopada 2025 r.

                      Buvo išnagrinėta daugybė kelio S5 trasos tarp Grudziondzo ir Ostrudos (Wirwajdy) variantų
                      Grudziondo gminos (valsčiaus) gyventojų apklausa 2021.05.20 d.

                      https://grudziadz.ug.gov.pl/artykul/...e-swoja-opinia

                      Prieš kelis mėnesius parinkta S5 trasa

                      GDDKiA 2025.08.25
                      Mamy rekomendowany wariant S5 z Ostródy do Grudziądza
                      Parinktas rekomenduojamas greitkelio S7 Ostruda - Grudziondzas variantas

                      Kujavų - Pamario vaivadija
                      Variantas W1A apima 39 km ilgio S5 greitkelio 2x2 skerspjūvio tiesimą su Sarnowo (jungiančio S5 ir A1), Radzyń Chełmiński ir Świecie nad Osą sankryžomis. Iš visų išplėtotų variantų W1A yra toliausiai į pietus nutolęs variantas. Maršrute planuojama pastatyti 42 inžinerinius statinius, įskaitant 26 viadukus ir kelio tiltus bei 16 viadukų ir kelio tiltų su ekologinėmis funkcijomi,
                      Varmijos -Mozūrijos viavadija Variantas W4 numato 48,5 km naujo S5 greitkelio su 2x2 skerspjūviu (dvi važiuojamosios dalys, kiekviena su dviem eismo juostomis kiekviena kryptimi) statybą. Maršrute yra 118 inžinerinių statinių, įskaitant 39 viadukus (vienas su laukinės gamtos perėja), tris tiltus su laukinės gamtos perėjomis. (...) Ilavos ir Nowe Miasto Lubawskie savivaldybių prašymu išanalizavome papildomos Ilavos Zachód sankryžos vietą. Pateikėme galimą sprendimą ir imsimės oficialių veiksmų, kad gautume papildomą finansavimą jo įgyvendinimui kaip papildomam projektui.

                      https://www.gov.pl/web/gddkia-bydgos...-do-grudziadza
                      https://metropoliabydgoska.pl/s5-grudziadz-ostroda/
                      Skyscrapercity vartotojas Kunta_Kinte rašo 2025.09.11
                      Pasirinktas S5 variantas yra 2,4 km trumpesnis nei iš esmės identiškas W1 variantas iš koridoriaus tyrimo (87,5 km palyginti su 89,9 km), turintis tiek pat sankryžų – 7. Be to, W1 variantas su keičiama geležinkelio linija apėmė brangią perėją per geležinkelio manevravimo stotį Ilavoje, ko šiuo metu nėra.(...) Po penkerių metų pasirinktas DŚU (Sprendimas dėl aplinkos sąlygų) variantas įvertintas 6,8 mlrd. PLN, nepaisant to, kad S5 maršrutas sutrumpinamas 2,4 km ir apeinama labai plati geležinkelio manevravimo stotis Ilavoje. Kilometro kaina iš tiesų yra labai didelė, atsižvelgiant į gana lygų reljefą.

                      https://www.skyscrapercity.com/threa...age-53#replies
                      Nors skirtingai nuo S16 tarp Olštyno ir Elko, kur iškyla daugybė gamtosauginių liūčių projektavimui, S5 projektavimas iki šiol gana vyko sklandžiai, tačiau ir čia atsiranda kliūčių - pvz. visai neseniai išaiškėjo, kad trasa liečia karinę teritoriją.
                      Gazeta olsztynska 2025.10.15
                      Ekspresowa S5 natrafiła na przeszkodę
                      https://gazetaolsztynska.pl/artykul/...afila-n1806369

                      Kol kas numatomas S5 atkarpos baigimo terminas 2032 metai.

                      Comment

                      Working...
                      X