Lenkijos kelių tiesimo pažangos užfiksavimas.
2023.10.13 d. atidarytas eismas S61 ruože Ostrów Mazowiecka – Śniadowo. Beveik visas kelias nuo Varšuvos iki Lenkijos / Lietuvos sienos (išskyrus Lomžos aplinkkelį) jau yra greitkelis.
(paspaudus - didesnis žemėlapis)
https://ssc.siskom.waw.pl/
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PL] Lenkijos keliai. Vykdomi projektai
Collapse
X
-
Parašė vytgri Rodyti pranešimąNežinau, ar jau kas matėt, bet lenkai pasiryžo S8 Bialystok-Raczki rekonstruoti į S lygio greitkelį iki 2030m. Kas yra labai geros naujienos važiuojantiems link Lublin ar Rzeszow.
DSU dar nėra, bet vyriausybė jau įtraukė į programą.
https://www.gov.pl/web/premier/proje...tywa-do-2033-r
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė vytgri Rodyti pranešimąNežinau, ar jau kas matėt, bet lenkai pasiryžo S8 Bialystok-Raczki rekonstruoti į S lygio greitkelį iki 2030m. Kas yra labai geros naujienos važiuojantiems link Lublin ar Rzeszow.
DSU dar nėra, bet vyriausybė jau įtraukė į programą.
https://www.gov.pl/web/premier/proje...tywa-do-2033-r
Komentuoti:
-
Nežinau, ar jau kas matėt, bet lenkai pasiryžo S8 Bialystok-Raczki rekonstruoti į S lygio greitkelį iki 2030m. Kas yra labai geros naujienos važiuojantiems link Lublin ar Rzeszow.
DSU dar nėra, bet vyriausybė jau įtraukė į programą.
https://www.gov.pl/web/premier/proje...tywa-do-2033-r
Paskutinis taisė vytgri; 2023.09.14, 16:18.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąAr jūs matote temos pavadinimą - kuom jūsų klausimas susijęs su tema?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė vytgri Rodyti pranešimąNa, mano žinutė įdėta temoje "[PL]"Via Baltica" Lenkijoje. Augustavo ir Suvalkų aplinkkeliai [E67/ S8-S61]"
Nesuprantu kuo ji užkliuvo
Moderatorius paskui kai kurias žinutes perkėlė, tik porą pranešimą apie Olsztyn-Biskupiec nukėlė į "Via Balticos" Lenkijoje temoje (turėtų būti šioje temoje)
Olštynas su "Via Baltica nieko bendro neturi.Paskutinis taisė Romas; 2023.03.21, 15:12.
Komentuoti:
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąvytgri kaip ten sekasi ruožui Olštynas - Biskupiec gal žinai?
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNekokios naujienos turbūt labiau pas mus, nes lietuviškos "Via Balticos" temoje daugiau diskutuojama apie Lenkijos projektus.
O jei rimtai, tai anas žinutes reikėtų perkelti į Lenkijos projektų temas.
Nesuprantu kuo ji užkliuvo
Komentuoti:
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąkaip ten sekasi ruožui Olštynas - Biskupiec?
Co na drogach 2022.12.22
S16 Olsztyn - Biskupiec w przetargu
W II polowie grudnia 2022 r. ruszyły przetargi na projekt i budowę drogi ekspresowej S16 pomiędzy Olsztynem i Biskupcem. To dwa odcinki o łącznej długości blisko 30 km:
- Olsztyn Wschód - Barczewo, o długości 11,4 km,
- Barczewo - Biskupiec, o długości 18,2 km.
Foto GDDKiA 2022.11
S16 Borki Wielkie - Mrągowo
https://conadrogach.pl/informacje/ro...mazurskim.html
Šią atkarpą ketinama baigti 2024 m. I pusnetį, https://ssc.siskom.waw.pl/ nurodomas 2024 m. balandį
https://conadrogach.pl/informacje/ro...mazurskim.html
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Saugumas nemaža dalimi priklauso nuo vairavimo kultūros, dauguma mirtinų avarijų atsitinka dėl lakstančių bepročių, o ne blogų kelių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąKuom tai susiję su Lietuvos negebėjimu per šitiek metų sutvarkyti belenkaip apkrautas ir pavojingas Via Baltika atkarpas?
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąReikia daryti prielaidą, kad pas mus starto pozicijos 1990 m. buvo nepalyginti geresnės nei pas lenkus.
Jei skaičiuotume nutiestų po 1990 m. (ar po 2010 m.) autostradų "milimetrus vienam žmogui", tai Lietuvoje mūsų laikais buvo nutiesta mažesnioji dalis turimų autostradų; pas mus tie "milimetrai" iš dalies didėjo ir dėl gyventorjų mažėjimo.Lenkijoje buvo tik iš vokiečių paveldėtos visokios "Berlinkos", "Hitlerówkos", ir komunistų laikais nutiesta A4 atkarpa Silezijoje bei "Gierkówka" (pastaroji nėra greitkelis). O kas vyksta pas lenkus ir yra ši bei dar dvi temos.
O mum be abejo reikia didinti finansavimą svarbiausiems keliams liovusis stačius tiltus per Nerį į 20 žmonių kaimus ar nutiesus 10 km. asfaltą į seimūno medžioklės namelį ar įtakingo oligarcho miško sodybą. Tada liktų pinigų naujoms reikiamoms autostradoms: pilnas kelias Via Baltica nuo Lenkijos iki Latvijos, pilna autostrada tarp Šiaulių ir Panevėžio,autostrada iš Kauno į Alytų, Vilnius-Nemenčinė pilnai 4 juostos, Vilnius-Trakai pilnos 4 juostos, iš Klaipėdos iki Palangos ir Šilutės kryptimi bent iki sodų, bent 3 juostos nuo Vilniaus iki Utenos (apie 2005 m. žadėjo autostradą, bet gavome špygą) ir bent 20 miestų (ir kelių tranzitinių miestelių) aplinkkelių, įskaitant tikrąjį Kauno šiaurinį aplinkkelį, Karmėlavos, Zarasų ir daugelį kitų. Čia yra visiškas minimumas. Užteks tiest asfaltą į kaimus, miškus, to tikrai nereikia depopuliavusiai šaliai, kurios kaimiški rajonai sumažėjo 40%, kai kurie 50% per 30 metų. Jei trūksta pinigų, metas apmokestinti kelius ir tiesti naujus, kaip yra kitur Europoje, įskaitant Lenkiją.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Laure23 Rodyti pranešimąKaip jau buvo minėta ir kitose temose, lenkai pradėjo nuo prastos startinės pozicijos - progresas įspūdingas, tiek skaičiuose tiek fiziškai naudojantis jų kelių infrastruktūra.
Jei skaičiuotume nutiestų po 1990 m. (ar po 2010 m.) autostradų "milimetrus vienam žmogui", tai Lietuvoje mūsų laikais buvo nutiesta mažesnioji dalis turimų autostradų; pas mus tie "milimetrai" iš dalies didėjo ir dėl gyventorjų mažėjimo.
Lenkijoje buvo tik iš vokiečių paveldėtos visokios "Berlinkos", "Hitlerówkos", ir komunistų laikais nutiesta A4 atkarpa Silezijoje bei "Gierkówka" (pastaroji nėra greitkelis).
O kas vyksta pas lenkus ir yra ši bei dar dvi temos.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNereikia nusišnekėti ir meluoti - ten buvo parodyta, kad Lietuva vis dar lenkia Lenkiją pagal greitkelių ilgį gyventojui, o ne "motyvuojama, kad Lietuvos keliai geri, ir nieko daryti nereikia".
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Lygintis su Lenkija su lig kiekvienais metais taps sudėtingiau - atkreipkite dėmesį į lenkams tenkančią finansavimo dalį iš ERDF ir CF fondų ties PO3 Connected Europe, po kuriuo palenda mobilumo projektai.
https://cohesiondata.ec.europa.eu/themes/3/21-27
Kaip jau buvo minėta ir kitose temose, lenkai pradėjo nuo prastos startinės pozicijos - progresas įspūdingas, tiek skaičiuose tiek fiziškai naudojantis jų kelių infrastruktūra. Tačiau tai nekeičia fakto kad tai pagrinde yra lenkų dominavimas viskam kas ateina iš ERDF/CF - tai nusprendė Europa, ne Lenkija (šitoje vietoje palyginkite EU/national finansavimo breakdown kad suprastumėt kiek bendrų EU lėšų eis lenkam). Belieka tik įsisavinti lėšas.
Taip pat užmeskite akį kur esame mes, palyginus su mūsų braliukais ir estais.Paskutinis taisė Laure23; 2023.03.15, 12:53.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąKai suskaičiuojami greitkelio milimetrai vienam statistiniam šalies gyventojui, ir tuom motyvuojama, kad Lietuvos keliai geri, ir nieko daryti nereikia.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
Gerai, kad Lenkijoje 101% kelių yra saugūs, iš kurių 100% kelių sudaro pačios naujausios autostrados. Nors statistika to ir nepatvirtina...
Taip galima ir Labūnavos bendrovės karvių primilžio normos įtaką kitos savaitės orams išvesti...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
...kurių „staiga ir netikėtai“ sumažėja, įdiegus saugumo priemones, dvigubai? Skamba logiškai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Saugumas nemaža dalimi priklauso nuo vairavimo kultūros, dauguma mirtinų avarijų atsitinka dėl lakstančių bepročių, o ne blogų kelių.
Komentuoti:
Komentuoti: