Galima kalbą pasikeisti iš lenkų į anglų, o subtitrus - ir į lietuvių
Jei trumpai - 14 km ilgio Rytinio aplinkkelio projektavimo procesas vyksta kelis dešimtmečius. Konfliktiškiausia vieta yra prie Wesoła priemiesčio gyvenvietę.
Pastaruoju metus 7 metus vyko teisminiai procesai. Bus iš naujo atliekamas poveikio aplinkai vertinimas. Radekas daro prielaidą kad suskaidžius projektą į du - tris etapus būtų pradėta bent nekonfliktiškų atkarpų statyba, o jei projekto pervertinimas vyks vienu etapu, visas gali vėl ilgam įstrigti.
Radek Autostrady Polska 2025.08
Dlaczego wciąż nie budujemy wschodniej obwodnicy Warszawy / Kodėl iki šiol netiesiame Rytinio Varšuvos aplinkkelio
Aplinekjlio trasa

Jungtis su S8 ties Zielonka

Ties DW631 ir DW634 sankyža

Kelio trasos alternatyvos ties Zielonka gyvenviete

Šiek tiek istorijos.
Apie 2007 metus Wesoła priemiestyje gyvenantis tuometis Aplinkos ministras Jan Szyszko net sustabdė projektą ir prastūmė kontroversišką variantą iš tolo aplink aplenkiantis Wesołą.

Kol kas vienintelė veikianti Varšuvos rytinio aplinkkelio S17 atkarpa yra tarp Majdane esančio S2 / S17 mazgo R17 / 33 /1 ir Sulejuveke esančio S17 / DK92 mazgo R18 Warszawa Wschód.

https://www.youtube.com/watch?v=qaTJi6AjS8w
Toliau video reportaže kalbama apie tai, kaip pasikeis eismas nutiesus minėtą aplinkkelį
Tačiau Varšuvos Rytinio aplinkkelio geriausiu atveju galima tikėtis tik po 2030 metų.
Komentuoti: