Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Vykdomi projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    ką juokingus darau?

    tu ne taip parašei, tu parašei "kiekvieno laisvas pasirinkimas mokėti mokesčius Lietuvai, o gal ir nelietuvai..." tai kaip Lietuvos gyventojas gali mokėti ne Lietuvai?
    Tai ir sakau, kad su teksto suvokimu prastai... Tekstą prieš tai paskaityk, gal suprasi. "Šalis tampa nepatraukli (mažiau patraukli) versui ir investicijoms, nesukuriamos darbo vietos, tai veda link emigracijos "

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Pats juokingus darai?

    Akivaizdu, kad pas patį teksto suvokimas šlubuoja. Specialiai parašiau, "Ne mano kaip gyventojo reikalas, iš kur atsakingos struktūros gaus pinigų". Ir specialiai parašiau, kad kievieno laisvas pasirinkimas kur gyventi, ir kam mokesčius mokėti.

    Gyvenu ir mokesčius moku Lietuvoj, jei ką....
    ką juokingus darau?

    tu ne taip parašei, tu parašei "kiekvieno laisvas pasirinkimas mokėti mokesčius Lietuvai, o gal ir nelietuvai..." tai kaip Lietuvos gyventojas gali mokėti ne Lietuvai?

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    jo mokėti mokesčius ne Lietuvai ir paskui kažko reikalauti iš Lietuvos

    čia anekdotas tinka

    Atskrenda ateiviai ir klausia, kodėl pas jus keliai blogi?
    -Nėra pinigų.
    Ateiviai sako tai mes va turime gerą laivą pasakykite nuskrisime kur reikia ir atvešime pinigų iš bet kokios planetos.
    -Tai kad mes patys juos spausdinam.
    Taip ir išskrido ateiviai nesupratę žemiečių

    tad nebūkite ateiviais
    Pats juokingus darai?

    Akivaizdu, kad pas patį teksto suvokimas šlubuoja. Specialiai parašiau, "Ne mano kaip gyventojo reikalas, iš kur atsakingos struktūros gaus pinigų". Ir specialiai parašiau, kad kievieno laisvas pasirinkimas kur gyventi, ir kam mokesčius mokėti.

    Gyvenu ir mokesčius moku Lietuvoj, jei ką....

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą


    Ne mano kaip gyventojo reikalas, iš kur atsakingos struktūros gaus pinigų. Bet kiekvieno laisvas pasirinkimas mokėti mokesčius Lietuvai, o gal ir nelietuvai...
    jo mokėti mokesčius ne Lietuvai ir paskui kažko reikalauti iš Lietuvos

    čia anekdotas tinka

    Atskrenda ateiviai ir klausia, kodėl pas jus keliai blogi?
    -Nėra pinigų.
    Ateiviai sako tai mes va turime gerą laivą pasakykite nuskrisime kur reikia ir atvešime pinigų iš bet kokios planetos.
    -Tai kad mes patys juos spausdinam.
    Taip ir išskrido ateiviai nesupratę žemiečių

    tad nebūkite ateiviais

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    kalbu apie valstybės finansinius pajėgumus.

    #Laure23 dar ir daugiau priežasčių paminėjo.
    "Nėra pinigų" - topinė priežastis.
    Valstybė įeina į pasaulio TOP40 pagal BVP/capita.
    Šios valstybės geografinės sąlygos nelabai sudėtingos.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    kalbu apie valstybės finansinius pajėgumus.

    #Laure23 dar ir daugiau priežasčių paminėjo.
    Tai ir dangstosi "finansiniais pajėgumais (arba jų nebuvimu)" visi kas netingi. O realybė yra tokia, kad viskas nuo visko priklauso. "Neturim pinigų keliams, tiltams, etc." - Šalis tampa nepatraukli (mažiau patraukli) versui ir investicijoms, nesukuriamos darbo vietos, tai veda link emigracijos > mažėja gyventojų skaičius > mažėja surenkami mokesčiai > mažėja valstybės finansinis pajėgumas > ....

    Ne mano kaip gyventojo reikalas, iš kur atsakingos struktūros gaus pinigų. Bet kiekvieno laisvas pasirinkimas mokėti mokesčius Lietuvai, o gal ir nelietuvai...
    Paskutinis taisė goolfietis; 2023.03.02, 09:06.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Tas kelias ne gyventojams labiausiai reikalingas. Tranzitas.
    kalbu apie valstybės finansinius pajėgumus.

    #Laure23 dar ir daugiau priežasčių paminėjo.

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    kai Lenkija yra 5 kartus didesnė plotu ir 13 kartų didesnė gyventojų skaičiumi...kur gyventojų tankis beveik 3 kart didesnis...
    Dar pridėčiau visišką lenkų dominavimą finansavimo iš EU Cohesion Funds, kur jiems paprasčiausiai permokama kad tik jie darytų - spręsčiau dėl to pas juos yra tas spartesnis tempas. Senas straipsnis, be didesnės paieškos kokie pinigai vaikšto ES finansuojamiems keliams Lenkijoje. https://www.eumonitor.nl/9353000/1/j...a3f1usj7zg&v=1


    Su laiku tikiuosi forumiečiai supras, kad lyginti Lenkijos ir Lietuvos yra neįmanoma, nes tai yra visiškai skirtingo svorio valstybės tiek minėtame demografiniame, tiek geopolitiniame, tiek ES finansavimo prasme.
    Paskutinis taisė Laure23; 2023.03.02, 08:06.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    kai Lenkija yra 5 kartus didesnė plotu ir 13 kartų didesnė gyventojų skaičiumi...kur gyventojų tankis beveik 3 kart didesnis...
    Tas kelias ne gyventojams labiausiai reikalingas. Tranzitas.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ne čia didžiausia klaida.

    Klaida yra tai, kad lenkai pasistatė (ir mums pastatė) beveik 250 km greitkelių nuo Lietuvos sienos iki Varšuvos, o pas mus per tą patį laiką nutiesta tik 32 km nuo Mauručių iki Dženčialaukos ir dar neaišku, ar autostrada A5 bus baigta tiesti iki 2024 metų.
    kai Lenkija yra 5 kartus didesnė plotu ir 13 kartų didesnė gyventojų skaičiumi...kur gyventojų tankis beveik 3 kart didesnis...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    S6 Obwodnica metropolii trójmiejskiej / Trimiesčio aglomeracijos aplinkkelis
    Lenkų kelininkai Gdansko apylinkėjes nesustoja

    https://www.gov.pl/attachment/27d192...d-aa7bf5c06270

    Nuo pernai įvesto S6 mazgo Chwaszczyno į pietvakarius - pietus statomas 32 km ilgio išorinis Trimiesčio aglomeracijos aplinkkelis, kuris junsgsi su stambiu A1 / S7 / S6 mazgu Gdańsk Południ (Gdanskas pietūs) Numatyti 3 nauji mazgai Miszewo. Żukowo bei Lublewo ir 7 km ilgio Żukowo miesto aplinkkelis.


    Ministerstwo Infrastruktury / Lenskijos Infrastruktūros ministerija 2022.11.24

    https://twitter.com/MI_GOV_PL/status...265602/photo/1

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    S6 Kašubų trasa. Gdańsk - Słupsk - (Szczecin)
    Nauja kelio S6 atkarpa Gdynia Wielki Kack - Chwaszczyno - Strzebielino
    Ši 42 km atkarpa atidaryta su mėnesio vėlavimu, 2022.12.21 d.

    Auto-świat 2022.12.13
    GDDKiA sprezentuje kierowcom na gwiazdkę nowy fragment Trasy Kaszubskiej
    Lenkijos Autostradų ir krašto kelių direkcija iki Kalėdų pateisk dovaną - bus atidaryat nauja Kašubų trasos atkarpą
    Mazgas Strzebielino šiaurinėje naujosios greitkelio atkarpos dalyje

    https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci...nt-dla/q0m4mk3

    Dziennik.pl 2022.12.21
    Trasa Kaszubska otwarta. Kosztowała 2 mld zł, a kierowcy zaoszczędzą godzinę jazdy
    Nauja Kašubų trasa atidaryta. Kainavo 2 mlrd PLN, o vairuotojai sutaupys apie valandą laiko


    Mazgas Gdynia Wielki Kack pietrytinėje naujosios greitkelio atkarpos dalyje

    https://auto.dziennik.pl/drogi/artyk...ta-gddkia.html

    Trasa Kaszubska na niesamowitych zdjęciach z lotu ptaka

    Jak wszystkie siedem węzłów Trasy Kaszubskiej prezentuje się z lotu ptaka!
    Visi septyni S6 Kašubų trasos mazgai iš paukščio skrydžio

    https://wejherowo.naszemiasto.pl/tra.../ar/c4-9161015

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    S6. Gdańsk - Słupsk - (Szczecin)

    2022 metų pabaigoje labai pagerėjo susisiekimas tarp Gdansko ir Trimiesčio aglomeracijos ir Lenkijos pajūrio.
    2022.12.21 atidaryta kelio S6 net 42 km atkarpa Gdynia Wielki Kack - Chwaszczyno - Strzebielino [tarimas: Gdynia Viel'ki Kack - Chvaščyno - Stšebielino].

    Palyginimui - Siscom žemėlapiai su trijų mėnesių skirtumu
    2022.11.12


    2023.01.12

    http://ssc.siskom.waw.pl/

    Anksčiau link Slupsko - Košalino - Ščecino teko važiuoti labai intensyvaus eismo keliu DK 6 per Rumia - Reda - Wejherowo arba keliu DK 7- DW 211 per Żukowo - Kartuzy
    Dabar lyginant su senuoju DK 6 maršrutu kelionė sutrumpėjo 7 km, o trukmė - apie 20-30 minučių

    Bendra situacija su mūsų kelionės maršrutu 2022 m. rugsėjį (grįžome DK 6 per Wejherowo)


    Priartinta kelio trasa tarp mazgų Gdynia Wielki Kack ir Chwaszczyno. Toje atkarpoje yra ne dvi, o trys eismo juostos.
    Mazguose naudojamos kur kas pažangesnės konfigūracijso nei kartais konfliktines situacijas provokuojants dobilo žiedai ar dvi mažytės žiedinė sanlryžso šoniuose

    Žemėlapiai iš www.mapy.cz

    Skyscrapercity lenkiškoje skirltyje yra tema: [S6] Trasa Kaszubska (Bożepole Wielkie - Gdynia)
    https://www.skyscrapercity.com/threa...dynia.1662998/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Atnaujintas SISCOM Lenkijos autostradų ir greitkelių žemėlapis 2023.01.12 d. būklei
    Paspausdus - didesnis žemėlapis

    http://ssc.siskom.waw.pl/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė alm Rodyti pranešimą
    Lenkijoje šiandien patvirtintas kelių statybos planas iki 2030 m. Mums didžiausia naujiena, kad ties S8 nuo Bialystoko iki Rački pro Augustavą (iki dabartinės sankryžos su Via Baltica S61) - Via Carpatia eis naudingiausiu mums mašrutu, nepaisant to, kad patiems lenkams gal geriau būtų tiesesnis kelias nuo Bialystoko iki Elko.
    Lenkijos greitkelių tiesimo mastai nenustoja stebinti. Lenkai ketina nutiesti abu greitkelius - ir dabartinėje DK8 trasoje Raczki- Augustów-Białystok (būsimas S8), ir dabartinėje DK65 trasoje Ełk- Grajewo-Białystok (būsimasis S16 tęsinys). ​​

    Radio5.pl 2022.12.14
    Droga ekspresowa Ełk-Białystok powstanie w ramach Programu Budowy Dróg Krajowych
    Greitkelis S16 ruože nuo S61 (Elkas Pietūs) - S19 (Balstogė) bus nutiestas pagal Nacionalinę kelių tiesimo programą. Trasa buvo įtraukta į premjero Mateuszo Morawieckio paskelbtą svarbiausių greitkelių tiesimo planą.
    Antradienį (2022.12.13) [Lenkijos] Ministrų Taryba priėmė nacionalinių kelių statybos iki 2033 m. programą. Jame numatoma pastatyti apie 2,5 tūkst. km greitkelių ir greitkelių ruožų, kuriems skirta per 290 mlrd. zlotų.

    Šioje programoje numatytas ir valstybinio kelio Nr. 8 tarp Suvalkų ir Balstogės modernizavimas. Miestus sujungs greitkelis, kuris drieksis nuo Raczki (Szkocja) mazgo netoli Suvalkų per Augustavą ir Suchovolią [iki Balstogės].

    Kartu Lenkijos Vyriausybės vadovas patikino, kad visi laidoje numatyti etapai jau turi užtikrintą finansavimą

    https://radio5.com.pl/2022/12/droga-...rog-krajowych/

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Lenkijoje šiandien patvirtintas kelių statybos planas iki 2030 m. Mums didžiausia naujiena, kad ties S8 nuo Bialystoko iki Rački pro Augustavą (iki dabartinės sankryžos su Via Baltica S61) - Via Carpatia eis naudingiausiu mums mašrutu, nepaisant to, kad patiems lenkams gal geriau būtų tiesesnis kelias nuo Bialystoko iki Elko.

    Paskutinis taisė alm; 2022.12.13, 14:49.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pratęsiant "Zakopiankos" (DK7- S7 - DK47) temą.

    Dar vienas informatyvus Radeko iš youtube kanalo Autostrady Polska filmas.
    Titrai yra lietuviški arba angliški, priklausomai nuo kompiuterio nustatymų.
    Gal bus naudinga važiuojantiems į Slovakijos ir LenkijosTatrus

    Žemėlapis orientacijai iš www.targeo.pl


    Radek / Autostrady Polska 2022.11.12
    Greitkelio Krokuva -Zakopanė tunelio atidarymas / Opening of expressway tunnel from Kraków to Zakopane


    Seniausia "Zakopiankos" 24 km atkarpa nuo Krokuvos iki Myslienicų kol kas lieka su pėsčiųjų perėjomis, šviesoforais ir veino lygio sankryžomis.
    Yra 6 greitkelio S7 trasos variantai tarp Krokuvos ir Myslienicų. Tačiau visos vietos bendruomenės nori kad greitkelis per kaimynųteritorijas
    Kol kas bus vykdoma esamos "Zakopiankos DK7 rekonstrukcija visus įrengiant dviejų lygių sankryžas. Tai greičiausiai įgyvendinamas variantas. Tačiau kol vyks rekonstrukcija, reikės ieškoti kitų variantų


    Naujasis 2058 m ilgio tunelis ir Skomienena Biała mazgas su DK28


    S7 ir DK47 sankryžos ties Rabka-Zdrój (kol kas pavadinimas Zabornia) vizijos


    Diskutuojama, kuris kelias naujame mazge ties Rabka-Zdrój važiuojant nuo Krokuvos bus pagridinis - pagal kelio numerį (DK7 link Skovakijos) ar pagal esimo intensyvumą (DK47 link Zakopanės)


    Kelio DK7 iki Skolvakijos sienos vizijos ir galimi variantai. Greitkelsi bus tolimoje perspektyvoje


    DK47 nuo Rabka Zdrujaus iki Nowy Targo rekonstruojamas į 2*2 kelią


    Bus tiesiamas Nowy Targo aplinkkelis
    Nuo Nowy Targo iki Zakopanės liks 2*1 kelis, tik minimaliomis priemonėmis bus padidintas pralaidumas - įrengiant posūkių "kišenes", sutvarkant pėsčiųjų perėjas ir kitomissmulkiomis priemonėmis


    https://www.youtube.com/watch?v=M9Gd...tostradyPolska
    Paskutinis taisė digital; 2022.11.15, 23:12. Priežastis: pataisytas [img]

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Išskirtinė logistinė operacija Lenkijoje: TBM mašina per šalį juda 10 km/val. https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...al-221-1960010
    Ši operacija vadinama didžiausia ir sudėtingiausia logistine operacija Lenkijos keliuose. Pasiekusi kelionės tikslą TBM mašina gręš tunelį S19 magistralėje Pakarpatės vaivadijoje. Tačiau iki to dar laukia kelionė per pusę Lenkijos 10 km/val. greičiu. Mašina TBM (Tunel Boring Machine) milžiniška – 112 metrų ilgio, sveria 4 tūkst. tonų. Didžiausi jos elementai buvo atplukdyti į Lenkiją iš Ispanijos laivais, mažesni atvežti iš Pirėnų pusiasalio daugybe vilkikų.
    Važiuojama naktimis nuo 22 val. iki 6 val. ryto, kolonos ilgis yra net 4,5 km. Kelionė truks apie 20-25 dienas. Kolonos greitis irgi įspūdingas, siekia vos 10 km/val, mašina užima abi eismo juostas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    S7 - DK47 "Zakopianka"
    Šeštadienį trasoje S7 iš Krokuvos į Slovakiją ir į didžiausią Lenkijos kalnų kurortą Zakopanę atidarytas tunelis po Maly Luboń kalnu.
    Tunelis eina tarp Naprawa ir Skalmielna Biała vietovių

    SISCOM žemėlapiai 2022.10.22 ir 2022.11.12
    ​...
    http://ssc.siskom.waw.pl/

    ​Žemėlapis iš www.mapy,cz

    GDKKiA 2022.11.12
    Nowy tunel na Zakopiance otwarty
    Tunelio ilgis 2058 m aukštis 4,7 metrų, naudiojamas plotis 14,9 m, yra ope dvi 3,5 m pločio juostas ir 3 m, tai lesi ateityje atidaryti ir trečią juostą. Nuolydis yra tik 0,5% važiuojant nuo Krokuvos link Nowy Targo


    Mazgas Skomielna Biała

    https://www.gov.pl/web/gddkia/nowy-t...piance-otwarty
    .

    TVN24.pl 2022.11.12
    Budowa trwała ponad pięć lat, kosztowała blisko miliard złotych. Tunel na zakopiance otwarty
    Tunelio statyba truko 5 metus ir ji kainavo virš 1 mlrd zlotų (~220 mln EUR). Pirmasis tunelis iškirstas 2019 m. spalį, o kitas - 2020 m. balandį
    Statant unelį sunaudota 180 tonų sprogmenų, iškasta virš 600 tūkst m³ uolienos, sunaudota 180 tūkst m³ betono ir 48.000 tonų plieno
    Tunelio atidavimo termina ne kartą atideliotas - iš opradžių žadėta darbus baigti 2021 m. pabaigoje, po to - 2022 m. vasarį, ir šių metų birželį.

    Šeštadienį tunelis išlilmingai atidatytas. Jis pavadintas Lecho ir Marios Kaczyńskių vardais





    https://tvn24.pl/polska/zakopianka-o...lotych-6217058

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Atsakiau temoje "Via Baltica" Lenkijoje.

    Komentuoti:

Working...
X