Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Vykdomi projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

    Gerai, kad Lenkijoje 101% kelių yra saugūs, iš kurių 100% kelių sudaro pačios naujausios autostrados. Nors statistika to ir nepatvirtina...
    Saugumas nemaža dalimi priklauso nuo vairavimo kultūros, dauguma mirtinų avarijų atsitinka dėl lakstančių bepročių, o ne blogų kelių.

    Komentuoti:


  • dangoraižistas
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Aš suprantu, kad pačiam labai patinka statistika, ją galima išlankstyti kaip nori. Nuo to saugumas konkrečiame kelyje nepadidėja...
    Gerai, kad Lenkijoje 101% kelių yra saugūs, iš kurių 100% kelių sudaro pačios naujausios autostrados. Nors statistika to ir nepatvirtina...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė vytgri Rodyti pranešimą
    S61 Elk-Wysokie, nekokios naujienos.
    Nekokios naujienos turbūt labiau pas mus, nes lietuviškos "Via Balticos" temoje daugiau diskutuojama apie Lenkijos projektus.

    O jei rimtai, tai anas žinutes reikėtų perkelti į Lenkijos projektų temas.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    vytgri kaip ten sekasi ruožui Olštynas - Biskupiec gal žinai?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Maža to, vienam gyventojui vis dar turime pusantro karto daugiau greitkelių, nei lenkai.
    https://www.miestai.net/forumas/foru...36#post1987036
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ten 2014 m. duomenys.
    Nuo to laiko Lietuvoje nutiesta A5 atkarpa Mauručiai - Dženčialauka (apie 32 km), o apie tai, kas vyksta Lenkijoje, yra tema "Via Baltica Lenkijoje" ir ir dar porą aktyvių forumo temų.
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Ne. Čia praeitą rugpjūtį skaičiavau "ant popierėlio" mūsų autostradų ir greitkelių kilometrus, ir kažkur nete radau aktualų lenkų autostradų ilgį.

    Apibendrinantis žemėlapis, kur Lenkijoje 2023 metais bus įgyvendinti nauji greitkelių projektai

    Co na drogach 2023.01.18
    Jakie nowe drogi i gdzie przybędą w 2023 roku?

    https://conadrogach.pl/informacje/ja...2023-roku.html

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Krokas Rodyti pranešimą
    Tie linksmieji kalniukai ten yra brokas prie katovicu, ten ta atkarpa state kinai ir kazkas suvaiksciojo praeitais metais, vyksta lyg teismai
    Jo, teko pernai į Katovicus važiuojant linksmuosius kalnelius apturėti. Pradžioj galvojau amortizatoriai pagedo Bet ir atkarpoj Varšuva-Balstogė, nors kaip ir gerai lyg, tačiau atskiras atkarpas darė skirtingi statytojai ir asfaltas skiriasi.

    Komentuoti:


  • Krokas
    replied
    Tie linksmieji kalniukai ten yra brokas prie katovicu, ten ta atkarpa state kinai ir kazkas suvaiksciojo praeitais metais, vyksta lyg teismai

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Teko dabar suvažinėt iki Austrijos po keliolikos metų pertraukos, tai Lenkijos greitkeliai išties efektingi. Ir erdvė šonuose plati, lyg ten žemė būtų pigesnė nei pas mus.
    O tie kurie dejuoja dėl mūsų autostradų, galėtų jas palygint ne su Lenkija, o tarkim su Čekija, Austrija
    Beje Lenkijoj yra perliukų tokių kaip linksmieji kalneliai, kur lėtini ne dėl ženklų, o dėl automobilio šuoliavimo. Pas mus nieko panašaus greitkeliuose nerasi.
    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2023.03.07, 15:17.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Pinigų nėra... kažkur jau girdėta pasaka...Nuo 2020 LT skola išaugo maždaug 9 milijardais...

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	942
Size:	64,1 kB
ID:	2034452

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ten 2014 m. duomenys.
    Ne. Čia praeitą rugpjūtį skaičiavau "ant popierėlio" mūsų autostradų ir greitkelių kilometrus, ir kažkur nete radau aktualų lenkų autostradų ilgį.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Maža to, vienam gyventojui vis dar turime pusantro karto daugiau greitkelių, nei lenkai. https://www.miestai.net/forumas/foru...36#post1987036
    Ten 2014 m. duomenys.
    Nuo to laiko Lietuvoje nutiesta A5 atkarpa Mauručiai - Dženčialauka (apie 32 km), o apie tai, kas vyksta Lenkijoje, yra ši tema ir dar porą aktyvių forumo temų.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    O nepagalvojai, kad su teksto raiška gali būt prastai, o ne suvokimu? Su suvokimu, o gal su nesuvokimu, gal prastai, gal neprastai. Painiai parašei, tai ir nesuvokia niekas. Bet kokiu atveju, šitokie asmeniniai įžeidimai šitam forume nedažni ir nepageidaujami.
    Na iš kolegų girdžiu, kad turiu gebėjimą sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai ir suprantamai, tai gal problema ne mano minčių reiškime.

    Gal paprastai, gal nepaprastai, čia jau filosofijos temos - ne šiam skyriui skirtos.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Galėtų pvz. Kaunas-Klaipėda rimčiau pagerėti, danga, ženklinimas.
    [...]
    Šiaip daug nereiktų. Perasfaltuoti, tinkamai paženklinti seną autostradą, tai netiesti visiškai naują.
    Taigi pastoviai remontuoja ją, ir dar tuo kai kurie skundžiasi. Jei laikyti, kad ruožas tarnauja 30 metų, tai 300 km autostradoj kas metus po 10 km ruožas turi būti remontuojamas. Progresas yra ženklus, jau kokiais 2008 metais buvo radikaliai geriau, nei sovietmečiu.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Maža to, vienam gyventojui vis dar turime pusantro karto daugiau greitkelių, nei lenkai. https://www.miestai.net/forumas/foru...36#post1987036
    Galėtų pvz. Kaunas-Klaipėda rimčiau pagerėti, danga, ženklinimas.

    Dabar užaugom 199x gimimo karta, kuri nedardėjo per miestelius į Palangą senuoju Žemaičių plentu, nors Lenkijos scenarijuje turbūt būtų tekę riedėti po keturias valandas į vieną pusę. Nuoširdžiai buvo galima džiaugtis, kad gana sklandžiai galima pasiekti pajūrį iš Kauno ar Vilniaus.

    Lenkiškos autostrados naujos, lygios, o mūsų kai kur reikalauja priežiūros, atrodo truputį pasenusios.
    Atėjo laikas, kai vidutiniam plebėjui būdingas pavydas Lenkijos autobanams, nors turim ir savo santykinai neblogą tinklą.

    Šiaip daug nereiktų. Perasfaltuoti, tinkamai paženklinti seną autostradą, tai netiesti visiškai naują.

    Aišku suprantu, bus bandoma kokybę siekt su Via Baltica, bet atrodo su ja kaip laikas stovėtų, gana lėtai juda viskas.
    Dar Molėtų plentas laukia.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.03.02, 17:39.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Tai ir sakau, kad su teksto suvokimu prastai... Tekstą prieš tai paskaityk, gal suprasi. "Šalis tampa nepatraukli (mažiau patraukli) versui ir investicijoms, nesukuriamos darbo vietos, tai veda link emigracijos "
    O nepagalvojai, kad su teksto raiška gali būt prastai, o ne suvokimu? Su suvokimu, o gal su nesuvokimu, gal prastai, gal neprastai. Painiai parašei, tai ir nesuvokia niekas. Bet kokiu atveju, šitokie asmeniniai įžeidimai šitam forume nedažni ir nepageidaujami.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

    Dar pridėčiau visišką lenkų dominavimą finansavimo iš EU Cohesion Funds, kur jiems paprasčiausiai permokama kad tik jie darytų - spręsčiau dėl to pas juos yra tas spartesnis tempas. Senas straipsnis, be didesnės paieškos kokie pinigai vaikšto ES finansuojamiems keliams Lenkijoje. https://www.eumonitor.nl/9353000/1/j...a3f1usj7zg&v=1


    Su laiku tikiuosi forumiečiai supras, kad lyginti Lenkijos ir Lietuvos yra neįmanoma, nes tai yra visiškai skirtingo svorio valstybės tiek minėtame demografiniame, tiek geopolitiniame, tiek ES finansavimo prasme.
    Maža to, vienam gyventojui vis dar turime pusantro karto daugiau greitkelių, nei lenkai. https://www.miestai.net/forumas/foru...36#post1987036

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Čia daugiau mūsų asmeninis psichinis laukas, bandant išlipto iš to savikritiško savęs nuvertinimo užburto rato.
    Manau šia liga labiausiai serga Latvija, bet manau Lietuva yra rimta runner up šioje srityje.
    Manau, kad tamsta.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    ---
    Šiaip kažką lyg bando LAKD komunikuot. Dabar pirmoj vietoj "dideli projektai". Paskui tokių projektų kaip Via Baltica ar masinis žvyrkelių asfaltavimas nebus, dauguma pinigų eis grynai ant priežiūros, tai kažkaip viliuosi, kad gebės LAKD viską išlaikyt, kad mūsų šalis nebūtų duobynas. Čia aišku po 10-15 metų, kai baigs keletą kritinių aplinkkelių ir baigs platint Via Baltica.
    Bet kuris verslo konslultantas (ypač Lynininkai) akcentuoja, kokia svarbi savalaikė turto priežiūra: ar tai būtų įrengimai, transporto priemonės, bet kas. Nežinau, bet esu beveik tikras, kad ministerijos tokius konsultantus ir tokius mokymus perka. O su keliais yra visiškai atvirkščiai: neprižiūrima tol, kol viskas susidėvi "beyond repair", o tada jau kapitaliai perdaroma už brangiai, prieš tai paverkus, kad nėra pinigų.

    Jei kelkraščiai apaugę žolėmis, dėl to nuo kelio nenubėga vanduo, o tai veda link dangos gadinimo, Tai kelkraščio žoles nuskusti savo laiku yra tikrai pigiau, nei paskui visą dangą keisti... Arba mieste išasfaltuoja gatvę, ir tuoj pat pradeda kasinėti, darydami prisijungimus prie vandens, dujų ar dar kokio velnio. Ir kas svarbiausia, tokie kasinėtojai neatstato kelio dangos į buvusį lygį, neužbitumuoja asfalto sujungimų... Kodėl???

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Čia daugiau mūsų asmeninis psichinis laukas, bandant išlipto iš to savikritiško savęs nuvertinimo užburto rato.
    Manau šia liga labiausiai serga Latvija, bet manau Lietuva yra rimta runner up šioje srityje.

    Lenkijai gal kažkiek būdinga irgi, bet jie tuo pačiu viskas kas į Rytus laiko neegzistuojančiu dalyku.

    Aišku Latvija prasiasfaltavo kelius, ypač link Jelgavos ir Liepojos, bet 2x2 kelių kol kas nėra ir truputį abejoju ar bus. Kekavos aplinkkelis tiek pat ilgio kaip berods dabar statoma lietuviška A5 atkarpa, o kur dar tiltai per Nerį, kas gal kelia įspūdį latviams (o gal ir ne, nesvarbu...).

    ---
    Šiaip kažką lyg bando LAKD komunikuot. Dabar pirmoj vietoj "dideli projektai". Paskui tokių projektų kaip Via Baltica ar masinis žvyrkelių asfaltavimas nebus, dauguma pinigų eis grynai ant priežiūros, tai kažkaip viliuosi, kad gebės LAKD viską išlaikyt, kad mūsų šalis nebūtų duobynas. Čia aišku po 10-15 metų, kai baigs keletą kritinių aplinkkelių ir baigs platint Via Baltica.

    Realiai pritariu, kad kokybė>kiekybė.
    Nebus Lenkija iš Lietuvos vien dėl mastelių, bet išeiti iš to saviplakos rato irgi reiktų, aišku nesitikiu kad šiandien vakare ar rytoj tas įvyks.

    Man netgi svarbiau negu kažkada nutiesta Via Baltica, o kaip seksis pvz. šiltint namus, nes čia yra rimtesnių vizualinių ir psich. bėdų.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.03.02, 14:08.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    čia anekdotas tinka

    tad nebūkite ateiviais
    Tai čia priartinant prie realybės.

    Atskrenda lenkai į Lietuvą:
    -Kodėl pas jus keliai tokie blogi?
    -Nėra pinigų!
    -Tai jūs jų nespausdinate?
    -Ne!
    Viską supratę lenkai išskrido.

    Komentuoti:

Working...
X