Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MaratasGr
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Manau, kad jei atsiras bent pora žmonių, kurie nebijos išbandyti trumpąjį maršrutą į Gdanską išvengę blogų kelių atkarpų ar aplankę vietos įžymybes, tai kažkam bus nauda ir malonumas.
    Ačiū Romai. Dėka tavo posto praėjusį savaitgalį išbandžiau trumpajį maršrutą. Absoliučiai pasiteisinęs sprendimas.

    Maršrutas praktiškai toks pats, kokį pasiūlei. Nuo LT/PL sienos - Sudawkie -> Wizaijny -> Goldap -> Wegorzewo -> Ketrzyn -> Bartoszyce -> Pieniezno -> Braniewo -> Gdansk.
    Vienintelę žioplą klaidą padariau nusukdamas į bevardį kelią nuo Pieniezno link Braniewo pro Pakosze/Ploskinia. Tas kainavo papildomas 10-15min, nes kelias neturėjo nusukimo į S22. Nepaisant klaidos, kelio danga buvo geros buklės ir problemų nepridarė.

    Iš Vilniaus pajudėta 7:00.
    Gdansko centre buvome 17:00

    Bendras laikas kelyje ~7h30min. Stojau 4 kartus, 20-40min kurui, poilsiui arba pasižvalgymui Kalvarijoj, Goldap, Ketzyn ir Pieniezno.

    Kažko papildomo apie kelio būklę nepridėsiu. Viskas puikiai apršyta. Pagrindinis achilo kulnas trumpajam maršrutui yra DW651 (Wiżajny -> Goldap). Kelias tikrai gerai patrupėjęs, bet asmenišai ir palikęs didžiausią įspūdį. Galbūt todėl, kad po ganėtinai lygaus reljefo važiuojant pro Suvalkiją, patenki į ganėtinai kalvotą regioną.
    Paskutinis taisė MaratasGr; 2022.11.04, 07:09. Priežastis: Widminy, pakeista į Wiżajny.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Nesuprantu, o tai tarp Elk ir Mrągowo tie lenkai nieko neplanuoja ?
    tai norėtųsi kad ir lenkai sparčiau pasijudintų su autostrada bent iki Gdansko...[
    Ta atkarpa įtraukta į Lenkijos krašto kelių programą iki 2030 metų, turi principinį finansavimą, tai ir bus kokiais 2027 -2030 metais.
    Daugiau - temos [PL] Lenkijos keliai. Vykdomi projektai 17 puslapyje
    https://www.miestai.net/forumas/foru...74#post1992274

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Lietuvoje mes jau greit turėsime nenutrūkstamą autostrados atkarpą Vilnius-Kaunas-Marijampolė-PL siena,
    Čia turbūt labiau tiktų į temą "Šaip linksma"

    Kol kas pas A5 autostrada tėra 35 km ruože Mauručiai - Dženčialauka (Puskelniai)
    Link Lenkijos sienos dar neįvyko konkursai ir nepradėti darbai..

    Gal pacituosiu, kas pas mus buvo žadama kokiais 2016 metais
    ​​
    Bet apie Lietuvos kelius yra kitos temos.

    Lenkijoje su kelias kažkas nuolat vyksta.
    Ten yra nemažai važinėjančių mūsiškių. Bus įdomūs ir kitų keliaujančių įspūdžiai

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Nesuprantu, o tai tarp Elk ir Mrągowo tie lenkai nieko neplanuoja ? Taip ir liks žiojėti juodoji skylė ? Lietuvoje mes jau greit turėsime nenutrūkstamą autostrados atkarpą Vilnius-Kaunas-Marijampolė-PL siena, tai norėtųsi kad ir lenkai sparčiau pasijudintų su autostrada bent iki Gdansko...

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Gražu, kad iškirtus medžius atsodina toliau nuo kelio. Galėtų ir pas mus panašiai daryti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Su lenkimu išties problemos, kartais tenka ilgai vilktis 60-70 km/h greičiu, kol pavyksta aplenkti. Todėl viso maršruto įveikimas dieną ir naktinį skiriasi 1-1,5 val. Čia iš mano praktikos (ne vienkartinio važiavimo).
    Man buvo staigmena, kad trumpasis maršrutas per Gołdap - Bartoszyce buvo ne tik 80 km trumpesnis, bet gavosi ir greitesnis. Daug priklausė nuo važiavimo laiko - kol sekmadienį pradėjo kauptis dieniniai kamščiai, mes jau buvome netoli greitkelio S7.
    DK16 maršrute bus problemų remontuojamuose ruožuose nuo S16 iki Ełko Wysokie (Kalinowo) - Ełk Wschód, o darbo dienomis - ir ten, kur statomas greitkelis S16 už Mrongovo. Todėl ir "įstrižas" maršrutas Suvakai - 655 - Giżycko - 59 - Mrągowo gali būti gana lėtas - jei pakliūsi į kamščius dėl išvažiuojančios iš statybvietės technikos.
    Kai kitais metais lenkai nuties tris greitkelių S61 ir S16 atkarpas, tai maršrutas per Elką - Olštyną S61- DK16 - S16 - S51 - S7 vėl taps greitesnis.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Lietuvoje neįmanoma sudaryti jokio bent trečdalio to maršruto ilgio (visgi Lietuvos masteliai tai ne Lenkijos) maršruto, kad kelio dangos kokybė būtų panaši...
    Anksčiau važiavimas per Mozūrus buvo keiksmažodžio sinonimas. Dabar yra keli trumpojo maršruto variantai, kai visur yra normali ar net lygut lygutėlė danga iki pat greitkelių link Gdansko.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Važiavau šiemet šiuo maršrutu. Pernai dar buvo kelio darbų, kai neilgi ruožai buvo seni, nesutvarkyti. Šiemet viskas užbaigta, neskaitant darbų prie Elko (Suvalkai - siena - kita tema). Su lenkimu iš ties problemos, kartais tenka ilgai vilktis 60-70 km/h greičiu, kol pavyksta aplenkti. Todėl viso maršruto įveikimas dieną ir naktinį skiriasi 1-1,5 val. Čia iš mano praktikos (ne vienkartinio važiavimo).
    Lietuvoje neįmanoma sudaryti jokio bent trečdalio to maršruto ilgio (visgi Lietuvos masteliai tai ne Lenkijos) maršruto, kad kelio dangos kokybė būtų panaši...
    Paskutinis taisė Al1; 2022.10.14, 07:14.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    DK16. Mikołajki - Orzysz
    Ši atkarpa ne tik apie 2000 m., bet dar apie 2012 metus buvo pati baisiausia visame kelyje - vingiuota, siaura ir su pasibaisėtina danga.
    Dabar šeštadienio popietę buvo viena malonumas važiuoti tuščiu lygiu keliu

    Foto 2022.09


    Kelias turbūt per siauras, kad būtų vietos nupaišyti ašinę liniją su normalaus pločio juostomis. Bet visi kažkaip prasilenkia


    Vėl iškirsti seni medžiai ir kiek toliau nuo kelio pasodinti nauji


    Po šituo viaduku kartais įstringa fūros ar dviaukščiai autobusai




    Ožyšas (Orzysz) yra kaip mūsų Pabradė. Ten yra poligonas, kur bazuojasi ir JAV kareiviai.

    Čia stabtelėjome papietauti tokioje dolerinėje kavinėje (taip ir vadinasi - "Dollar bar") pačiame miesto centre. QNežinau kaip yra su maitinimo taškais Pabradėje (turbūt yra ne vienas), bet ten turbūt nepavyktų paragauti ungurio už 14 eurų (69 PLN)


    DK16 Orzysz - Ełk
    Ir čia tuščias lygus kelias
    Šone matosi poligono riboženklai






    Pišo ir Elko apskričių (pavietų) riba. Iki Elko - 19 km


    Šioje kelionėje traktorų nebuvo daug


    Posūkis saulėgrąžų lauke


    Elkas (Ełk) - nemažas Alytau ar Suvalkų dydžio miestas turintis apie 70 km
    Nutiesus S61 labai pagerėjo susisiekimas


    Rugsėjo pirmoje pusėje kelias DK 16 nuo Elko iki sankryžos su S61 Wysokie (Kalinowo) buvo tuščias,tačiau su apsunkintomis eismo sąlygomis dėl remonto ir sukiojimosi laikinais keliais.
    Dabar, kai rugsėjo 13 d. atidarytas eismas nauja S61 atkarpa Ełk Południe - Guty (Szczuczyn Wschód) , eismo DK16 tiew Elku labai padaugėjo, kal nebus nutiesta trūkstama greitkelio S61 atkarpa Wysokie (Kalinowo) - Ełk Południe.


    Kelionę nuo Elko iki namų aprašiau temoje [PL]"Via Baltica" Lenkijoje. [E67/ S8-S61] 29 psl.
    https://www.miestai.net/forumas/foru...-s61?p=1990863

    Labai netolimoje ateityje važiavimas "greituoju" maršrutu 16 keliu per Olštyną bus ne tik ilgesnis, bet ir išties greitesnis;
    Kitąmet numatoma atidaryti eismą trujuose greitkelių ruožuose
    2023 m. balandį S61 (dab. DK8) ruože nuo Lietuvos sienos Kalvarija / Budzisko - Suwałki. Yra užuominų, kad šis "vėluojantis" projektas gali būti baigtas dar šių metų gruodį
    2023 m. balandį S61 ruože tarp mazgų Wysokie (Kalinowo) - Ełk Południe su atšaka link šiauruinio Elko aplinkkelio
    2023 m. lapkritį - S16 ruože Mrągowo - Borki Wielkie (link Olštyno).

    http://www.ssc.siskom.waw.pl/

    Kiek tolimesnėje ateityje (po 2, 3 ar 23 metų) pagreitės važiavimas ir per Kauną, nes Lietuvos kelininkų pasididžavimas 35 km ilgio greitkelis Mauručiai - Dženčialauka bus pratęstas (x metų "anksčiau nei planuota") iki Kalvarijos, o gal ir iki pat Lenkijos sienos. Bet apie "Via Balticas" Lietuvoje ir Lenkijoje yra atskiros temos.
    Paskutinis taisė Romas; 2022.10.14, 05:46.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gdanskas - Olštynas - Elkas - Suvalkai - Vilnius ilguoju ("greituoju" ) maršrutu
    3 dalis. DK16. Mrągowo - Mikołajki - Orzysz - Ełk


    Kas man patinka dabartiniuose Lenkijos pagrindiniuose keliuse, tai kad krašto keliuose ire net vaivadijų yra lygi, o ne lopyta ir perlopyta kelio danga ir niekur nėra pakabų gadinimo kalnelių.
    Nuo Mrongovo iki Mikolaikų dar buvo buvo šiek tiek šeštadieninio eismo, paskui buvo tuščia.

    Foto 2022.09
    Mrągowo (Mrongovas)


    Iš pradžių buvo idealios sąlygos važiuoti. Kelias siauras, bet iškirtus medžius jis vizualiai išplatėjo.




    Užtenka vienos mašinos, kad greitis ir ne gyvenvietėje sulėtėtų iki kokių 50-60 km/h


    Mikolaikų prieigos.
    Neveikaintis geležinkelis Olštynas - Mikolaikos - Elkas kerta kelią Nr.16 kelis kartus
    Beveik visur yra nuo vokiečių laikų pasilikę viadukai


    Degalai Lenkijoje tada buvo apie 20-25 eurocentais pigesni


    Mikołajki (Mikolaikos)


    Kelio ženjlų kakafonija užstoja krypčių nurodas.
    Nors pagrindiniuose keliuose Lenkijoje yra gana sunku pasiklysti, ypač kai mums niekur nereikai išsukti iš 16 kelio


    Anksčiau lietuviai specialai važiudavo apie 300 km iki "Mikolajkių", kad praleistų pusdienį "Tropicanos" akvaparke.
    Dabar kai tų akvaparkų visur pilna, tas kurortinis miestas prie didžiųjų Mozūrijos ežerų traukia savo gamta, jachtomis ir triukšminga promenada.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė alm Rodyti pranešimą
    Google žemėlapiai deja nėra geras būdas planuoti maršrutus. Jie neskiria žvyrkelio nuo autostrados (čia grubiai, bet dažnai siūlo važiuoti visiškais šunkeliais kur dvi mašinos prasilenkt lengvai negali), turi aibes klaidų netaisomų mėnesiais, pvz prieš Suvalkus rodo, kad neįmanoma įvažiuoti į autostradą, nauji keliai ir pakeitimai vėluoja dažnai savaites.

    Adekvačios maršrutų planavimo programos veda pagrindiniais keliais, pvz. wego.here.com
    Google ir kiti žemėlapiai kartais rodo maršrutą nuo Mrongovo iki Ožyšo (Mrągowo - Orzysz) aplenkiant Mikoliaikas (Mikołajki) ir nukreipia 59 bei 642 keliais - jis apie 2,5 km ilgesnis bet atseit greitesnis.

    Šiandien Google maps, ir mapy cz. abiem variantais - DK6 ir DK59+DW642 rodo tą patį laiką - 31 minutę
    ​​

    Aš pernai kelis kartus važiavau 59 keliu.Greitesnio kelio iliuziją sukuria tai, kad yra 5-6 km gana geros kokybės pusiau greitkelio kategorijos šiaurinis Mrongovo aplinkkelis. Toliau 59 kelias niekuo neypatingas - gana gera danga bet ir vingiuotas. Vasarą jame intensyvus eismas iki Ryn ir nieko nepavyks aplenkti.
    Geriau nemesti kelio dėl takelio ir toliau važiuoti 16 keliu. Tose poisiautojų mėgstamose vietose nežinai, kuriame kelyje pakliūsi į kamštį ar lėtai judėsi kolonoje.
    Todėl nelabai yra prasmės važiuoti kampais ir gauti tą patį kamštį kitoje vietoje. Geriau atsipalaiduoti ir mėgautis vaizdingais kraštovaizdžiais.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kelio DK16 atkarpa tarp Olštyno ir Mrongovo (Olsztyn - Mrągowo)
    Rekonstruojamas į greitkelį S16 ruožas Borki Wielkie -Mrągowo


    Foto 2022.09




    Įspėjimai apie iš statybvietės įvažiuojančią techniką


    Sorkwity




    Eismas vis dar intensyvus abi puses




    Greitkelio statybos pasilieka šiaurėje


    Ties Nowe Bagienice kaimu prie "Orlen" degalinės greitkelis S16 kirs dabartinį kelią DK16




    Pirmoji žiedinė sankryža prieš Mrongovą su keliu DK59 į Ryn.


    Mes važiavome tiesiai tuo pačiu DK16 per Mrongovo centrą
    Beje, kol važiavome per miesto centre esančią žiedinę sankryžą, mus aplenkė iš paskos važiavęs autobusas, kuris kirto kampą iš karto už geležineklio , važiuodamas Kolejowa gatve.
    Jei teks tuo keliu važiuoti bus galima pagreitinti kelią kaip kokiam vietiniam.


    Jei kas nors turės daug laiko, tai Mrongovo centras visai neblogai išlikęs - man tai vienas gražesnių Varmijos-Mozūrijos mažųjų miestų

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kelias nuo Olštyno iki Mrongovo (DK16 Olsztyn - Mrągowo)
    Foto 2022.09
    Už kilometro nuo mazgo Olsztyn Wschód greitkelsi baigiasi


    Pora preimiesčio šviesoforų




    Eismo šeštadienį popiet yra - ne kamščiai, bet ir lenkti geriau nebandyti


    Barczewo sankryža


    Kelias 1+1 juostos. Šone matosi jungiamsis kelias
    Matosi, kad lenkų kelininkai iš anksto pasirūpino perspektyva - išpirkta žemės juosta būsimo greitkelio tiesimui, kai tam ateis laikas.
    Tas laikas bus už keleto metų, nes S16 tarp Olštyno ir Biskupieco bus tiesiamas, kai bus baigta greitkelio atkarpa iki Mrongovo (Mrągowo)


    Iš anksto pastatytas viadukas 2x2 jusotų keliui


    Važiuojantiems iš Mrongovo Olštyno kryptimi reikia įsidemėti šią vietą - čia gera (vos ne vienintelė šiame ruože) poiisio aišktelė prei ežero tarp Biskupieco ir Barčevo (Barczewo).
    Priešingoje pusėje ne tokia jauki aikštelė yra priešais BP degalinę


    Kelio išplatėjimas


    Greitkelis. Gera proga aplenkti lėtesnes mašinas


    Už 2,5 km greitkelis baigiasi


    Dar vienas viadukas paruoštas greitkeliui


    Kaip šeštadienio popietei eismas gana intesnsyvus


    Dar viena greitkelio atkarpa . Šiame 10 km ruože yra kur įsibėgėti


    Olštyno ir Mrongovo pavietų (apskričių) riba
    Pradėjo smarkiai lyti


    Borki Nowe. Greitkelio pabaiga ir naujos greitkelio atkarpos pradžia

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gdanskas - Olštynas - Elkas - Suvalkai - Vilnius ilguoju ("greituoju" ) maršrutu
    2 dalis. Olsztyn -DK16 - Mrągowo
    Maršrutas


    Tas pats ruožas su kelių kategorijomis. Yra du trumpi greitkelio ruožai: ties Barczewo 2,5 km ir ruožas Bisztynek - Borki Wielkie apie 10 km.
    Kai kur nuo Olštyno kelias yra 1+1 juostos, bet yra pasiruošta greitkelio tiesimui..
    Dabar tiesiamas apie 17 km greitkelis S16 nuo Borki Wielkie iki Mrągowo (antrosios sankyžos su DK 59 link Szczytno). Darbo dienomis tame ruože turėtų būti nemažų eismo stabdymų dėl iš statybvietės išvažiuojančių savivarčių.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tik robotas neįvertina, koks skirtumas tarp diskomforto važiuojant 30 km paskui fūros uodegą ir važiavimo tuščiu, nors ir siauresniu, keliu. Be to, kelionių planavimo robotai neįvertina, kad Lenkijoje per pastaruosius metus labai pagerėjo vietinių kelių kokybė - ne tik triženklių vaivadijų kelių, bet ir valsčiams prikalusancių kelių be numerių.
    Google žino visų šunkelių kelionės trukmes rinkdami duomenis iš Android telefonų su įjungta lokacijos istorija. Tačiau, panašu, jie bando į tą komforto faktorių atsižvelgti tarp kelių apylygės trukmės maršrutų siūlydami populiaresnį. Pavyzdžiui, važiuojant į/iš Varšuvos, prieš keletą metų Google pirmiausia siūlydavo maršrutus per Balstogę ar Knyszyn-Tykocin, nors kelias per Lomžą buvo ir keliolika km trumpesnis ir kokiom 3 minutėm greitesnis. Turėdavau kaskart tempti tašką į Lomžą, kad duotų tiek man asmeniškai malonesnį, tiek greitesnį maršrutą. Galiu tai paaiškint tik kito maršruto populiarumu.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    gal kad jei kamštis nusukime, nestovėtų galas autostradoje? Prašokti šansai vienodi jei į navigaciją/ženklus nežiūri.
    Beje teko pasinaudoti tokiu ilgu nuvažiavimu ir grįžti atgal į greitkelį kad apvažiuoti dalį kamščio greitkelyje (waze patarė )
    Ko gero greičio režimai įtakoja.
    Išmetus lėtai judančius iš greitkelio, kitiems eismo saugumas kiap ir padidėja. Lietuvoje ar ne 500 m yra lėtėjimo juosta, bes vistiek atsiranda tokių, kurie atsibunda paskutinę minutę. Lenkijoje naujuose keliuose taip nebepavyks.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tai viskas aišku, kad jei toliau, tai saugiau, bet kam tas 1.5 km, jei turbūt per akis užtektų 0.5 km? Ir plius netyčia prašokti reikiamą posūkį tada mažiau šansų?
    gal kad jei kamštis nusukime, nestovėtų galas autostradoje? Prašokti šansai vienodi jei į navigaciją/ženklus nežiūri.
    Beje teko pasinaudoti tokiu ilgu nuvažiavimu ir grįžti atgal į greitkelį kad apvažiuoti dalį kamščio greitkelyje (waze patarė )

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Aš važiuodamas naudoju Mapy.cz, nes ten labai aiški žemėlapio spalvų paletė, matosi aplinka bei gerai pazymėti objektai. Ten galima pasirinkti trumpesnį arba greitesnį maršrutą. Tik su tais trumpesniais maršrutais nurodomi visokie žvyrkeliai (čekai nežino, kas yra žvyrkelis, todėl tokios funkcijos nenumatė). O su greitesnis maršrutais vis pasiūlydavo važiuoti per Kaliingrado sritį. ​​​​​

    Planuojant kelionę tais pačiais keliais Google vis dėlto nurodo tikslesnį laiką.Greituosius maršrutus į Gdanska visi siūlydavo per Kauną - Suvalkus - Olštyną.
    Tik robotas neįvertina, koks skirtumas tarp diskomforto važiuojant 30 km paskui fūros uodegą ir važiavimo tuščiu, nors ir siauresniu, keliu. Be to, kelionių planavimo robotai neįvertina, kad Lenkijoje per pastaruosius metus labai pagerėjo vietinių kelių kokybė - ne tik triženklių vaivadijų kelių, bet ir valsčiams prikalusancių kelių be numerių.

    Praktiskai išbandyta, kad "greitasis" maršrutas yra tik ilgesnis, bet nelabai greitesnis. Važiavimas maršrutu Kaliningrado pasieniais per Gołdap-Bartoszyce buvo ne tik 80 km trumpesnis (neskaitant, kad specialiai užsukome į Bartėnų pilį bei į patikusį restoraną Pasłęk'e), bet ir pusvalandžiu greitesnis.
    Kuro sąnaudos važiuojant autostradomis ir vietiniais keliais skyrėsi apie 1 litrą /100 km, bet kuro taupymas nebuvo pagrindinis argumentas renkantis marśrutą.

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Anksčiau visi žemėlapiai pirmiausiai siūlė važiuoti į Gdanską "greičiausiu" maršrutu per Kauną - Suvalkus - Olštyną, skaičiuojant "fūras".
    Atstumas (iki S7 / S6 / A1 mazgo) 630 km, ( gryno važiavimo 7½ val.

    Tačiau dabar, kai norėjau patikslinti Google maršruto ilgį, nustebau, kad tuo maršrutu per Kauną - Olštyną DK nebesiūloma važiuoti.
    Kažkodėl vengiama Kalvarijos / Budzisko pasienio punkto "Via Balticoje":



    Rekomenduojami maršrutai :
    - Šiauriniu maršrutu per Kalvariją - Gołdap - Węgorzewo - Kętrzyn - Bartoszyce - Pieniężno - E22 ties Braniewo - Elbląg , kaip aprašyta aukščiau.
    - "Įstrižas" maršrutas per Olecko DW 655 - Giżycko - DK59 - Mrągowo, toliau DK16 per Olštyną.Tik nereikia apsigauti dėl Google Maps sūlomo varianto važiuoti kaimo keliukais per Hańcza. Tokais vaizdingais siauriais keliukais reikia važinėti dviračiais (kažkada taip ir važinėjau). Yra normalus kelias DW655 iš Suvalkų į Olecko - Giżycko (tik reikia ignoruoti rekomendaciją važiuoti ne pr Wydminy o kampu per Kruklanki)
    - Siūlomas vidurinio DK 16 maršruto per Suvalkai - Elkas - Olštynas atmaina (reikia ignoruoti rekomendaciją važiuoti Mikołajki - Mrągowo per kampu per Ryn) ir šiek tiek pasivažinėti ratais kvadratais per Ryn , tik į Suvalkus siūloma važiuoti per Lazdijus.
    Google žemėlapiai deja nėra geras būdas planuoti maršrutus. Jie neskiria žvyrkelio nuo autostrados (čia grubiai, bet dažnai siūlo važiuoti visiškais šunkeliais kur dvi mašinos prasilenkt lengvai negali), turi aibes klaidų netaisomų mėnesiais, pvz prieš Suvalkus rodo, kad neįmanoma įvažiuoti į autostradą, nauji keliai ir pakeitimai vėluoja dažnai savaites.

    Adekvačios maršrutų planavimo programos veda pagrindiniais keliais, pvz. wego.here.com
    Click image for larger version

Name:	vilniusgdanskas.png
Views:	1083
Size:	976,0 kB
ID:	1997465
    Attached Files

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Gal Lenkijoje mažesnės problemos su žemių išpirkimu, kai projektuojant galima pirmiau galvoti apie eismo saugumą ir patogumą, o ne kelias įspraudžiamas į sklypą ir gaunasi pusiau skusti pusiau lupti projektai, apie kuriuos yra rašoma kai kuriose Lietuvos kelių termose.

    Važiuojant greitkeliais reikia įdėmiai stebėti nuorodas. Kai S6 Gdansko aplinkkelyje pravažiavau tokį isankstinį posūkį ir teko suktis kitoje sankryžoje, tai Olštyno aplinkkelyje tokios klaidos nekartojau.
    Tai viskas aišku, kad jei toliau, tai saugiau, bet kam tas 1.5 km, jei turbūt per akis užtektų 0.5 km? Ir plius netyčia prašokti reikiamą posūkį tada mažiau šansų?

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nesuprantu, iš kur pas patį atsirado noras paburbėti. (...)
    Aš neburbu, tik nepagaunu prasmės, užtat tiesiai ir paklausiau tamstos vizijos.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gal Lenkijoje mažesnės problemos su žemių išpirkimu, kai projektuojant galima pirmiau galvoti apie eismo saugumą ir patogumą, o ne kelias įspraudžiamas į sklypą ir gaunasi pusiau skusti pusiau lupti projektai, apie kuriuos yra rašoma kai kuriose Lietuvos kelių termose.

    Važiuojant greitkeliais reikia įdėmiai stebėti nuorodas. Kai S6 Gdansko aplinkkelyje pravažiavau tokį isankstinį posūkį ir teko suktis kitoje sankryžoje, tai Olštyno aplinkkelyje tokios klaidos nekartojau.

    Komentuoti:

Working...
X