S7 Krokuva - Miechuvas (Miechów) - Varšuva
Tolesnis kelias iki Varšuvos buvo vienas malonumas. Virš 240 km iki Varšuvos įveikti per dvi valandas su trupučiu
Paskutinė DK7 atkarpa (apie 8 km) yra ties Miechuvo (Miechów) miestu.
Navigacija rodo trasą tolesne trasa (mėlyna rodyklė) - ten atstumas apie 11 km
Trūkstama S7 greitkelio atkarpa turėtų būti nutiesta jau š.m. rugpjūčio mėnesį.
Foto 2024.05
Sankryža, kurioje galima pasukti ir sutrumpirnti kelią, yra prie "Jysk" parduotuvės ženklo
Po to, kai pastatyta S61 atkarpa nuo Lietuvos sienos iki Elko, iš visų variantų greičiausias yra LT /PL siena - S61 - Ełk - DK 16 - Olsztyn - S51 - Olsztynek - S7 Gdańsk.
Norint kur nors stabtelėti Mozūruose dabar visuose maršrutuose kelių sąlygos irgi geros. Jei aptiksi kokį nors senovinį nuo PRL laikų užsilikusį kelią su "kolejinomis" ir lopyta danga, tai tą reikia užfiksuoti kaip nykstantį paveldo objektą.
Deja, dabar daugiau tenka galvoti, kaip patogiai ir saugiai nuvažiuoti per Lietuvą iki Lenkijos sienos, bet tai yra kitų temų objektas.
Paskutinis taisė Romas; 2024.06.12, 11:38.
Priežastis: Citavimas
Kraków - Węgrzce - Widoma
Bjaurioji senojo kelio DK7 atkarpa (apie 14-15 km) nuo Krokuvos šiaurinio pakraščio iki pirmojo greitkelio ruožo ties Widoma.
Foto 2024.09
Nuotaukose - mažo intensyvumo eismas sekmadienį apie vidurdienį.
Kas ten vyksta šeštadienio rytais ar penktadienio ir sekmadienio vakarais - geriau negalvoti ir tos vietos vengti
Priekyje - juosta aplenkimui
Widoma. Sekmadienio mišios bažnyčioje
Artėjame prie greitkelio S7
Pirmasis žiedas prieš viaduką
Antrasis žiedas už viaduko
Greitkelis S7.
Dabar yra tik 12-13 km greitkelio iki Miechuvo (Miechów) pietinio pakraščio
Paskutinis taisė Romas; 2024.06.11, 12:46.
Priežastis: Tarpai tarp nuotraukų
DK7 / S7 Krokuva- Varšuva
Tarp Krokuvos šiaurinio ir Varšuvos pietinio pakraščio yra apie 280 km.
Pirmą kartą keliu Nr.7 per Kielcus važiavome apie 2000 metus be proto provėžuotu keliu, kol vienoje vietoje nepatekome į liūtį. Tada supratome ką reiškia akvaplaniravimas lenkiškose "kolejinose". Apie 2000 metus kelionė nuo vieno miesto pakraščio iki kito truko apie 4½ valandos. Tada reikėjo važiuoti per Varšuvos ir Krokuvos miestus, nes beveik nebuvo alinkkelių , tai kelionė tarp miestų centrų buvo dar kokia valanda ilgesnė. . Nieko stebėtino, kad daug kas į Krokuvą ar Tatrus važiuodavo papildomus 100 kilometrų "gierkuvka" pro Katovicus.
To kelio Nr. 7 Krokuva - Kielcai - Varšuva vengiau kiek galėdamas, kol vieną kartą neteko išvažiuoti anksti sekmadienį ryte iš Zakopanės. 2011 metais jau buvo nutiestas Kielcų aplinkkelis S7, buvo apie 100 km 2*2 kelio tarp Radomo ir Varšuvos Radomo, kai kur net su neilgomis greitkelio atkarpomis.
Tuomet kelionė nuo vieno miesto pakraščio iki kito truko apie 4 valandas.
Anos 2011 metų kelionės įspūdžiai - šios temos 11-me puslapyje
Dabar likusios dvi senos NE greitkelio DK7 atkarpos ties Krokuva: prieš pat Krokuvą Węgrzce -Widoma (~15 km ) ir ties Miechuvu Wielki Dół - Miechów - Bukowska Wola (~8 km, bet rodyklės rodo 11 km), visur kitur - greitkelis S7. Apie 280 km atstumas iki Varšuvos pietinio pakraščio įveiktas per 2:40 val.
Vienas palyginimas iš Vodzislavo apylinkių (Moczydło - Wodzisław)
Foto 2011.09
Dvi Senojo kelio DK7 atkarpos tarp Krokuvos ir Miechuvo (Miechów) www.mapy.cz
Greitkelių baigimo planai į šiaurę nuo Krokuvos.
Prie Miechovo greitkelis bus baigtas jau rugpjūtį, o nauja trasas tarp Widomos ir Krokuvos aplinkkelio - šių metų spali https://ssc.siskom.waw.pl/
Per Krokuvą važiavome tiesiai - karšto sekmadienio pirmoje dienos pusėje dar nebuvo kamščių. Krokuvos rytinis aplinkkelis nenutiestas tik dalinai, tai papildomi kilometrai nesutaupytų laiko.
Per Krokuvą visur yra 2 * 2 juostų keliai, gerai sužymėtos eismo kryptys. Yra vienintelsi posūkis Rondo Matecznego centro prieigose, toliau kelias DK7 eina tiesiais, beveik nereikia persirikiuoti iš juostos į juostą
Šis maršrutas tokiu metu pasiteisino - per miestą 14 km (nuo A4 iki būsimo šiaurinio aplinkelio pervažiavome mazgo Węgrzce (tariasi "Vəngžce") per 24 minutes. Sutaupėme kilometrų, nepratradome laiko, dar pro langus akies krašteliu užkabinome Krokuvos senamiestį ir Vavelį.
Žemėlapyje taškais pažymėjau būsimą S7 trasą rytuose ir šiaurinį Krokuvos aplinkkelį (kuris kažkodėl pažymėtas S52)
Sprendžiant iš SISCOM žemėlapio, ir S7 trasa į rytus nuo Krokuvos, ir šiarinis Krokuvos aplinkkelis S52 bus baigti 2024 metų rudenį.
Jau ateinančią žiemą slidinėtojai Lenkijos ir Slovakijos Tatruose galės dar labiau sutrumpinti kelionės trukmę https://ssc.siskom.waw.pl/
Senoji "Zakopianka" - ten 2 x 2 juostų keliais su vieno lygio sankryžomis, perėjomis ir šviesoforais buvo dar iki 2000 metų.
Kaip mes tuomet laukdavome, kad galėsime pailsėti 25 km ilgio autostradėklėje tarp Krokuvos ir Myslienicų.
Dabar tas kelias lyginant su greitekliu atrodo ne toks jau ir geras.
Myślenice - Kraków (Krokuva)
Foto 2024.05
Sankyža su keliu DK52 į Bielsko-Bialą ir Čekijos pasienį Ciešyne / Tiešine
Nedideli remontai nestabdo eismo.
Lenkai, kaip ir pas mus A1, norėdami išlaikyti pralaidumą palieka antrą juostą, nors ir siauresnę
Krokuvos pietiniai priemiesčiai. Ten kitu metu būna bjaurūs kamščiai
Neatnaujinta mašinos navigacija rodo kad teks pasisukioti.
Tuo pat metu naudojausi ir telefonine OpenStreetmap / Mapy.cz navigacija - ten rodė visus atnaujinimus
Iki 2022 m. lapkričio buvo toks važiavimas:
Šone - miestelis Skomielna Biała
Tunelis atidarytas
Rodoma apylanka kelyje DK28 į Nowy Sącz
Iki 2022 m. lapkričio čia reikėjo nuskti į seną kelią
Senoji "Zakopianka". DK47 atkarpa Nowy Targ - Rdzawka
Foto 2024.04
Ties Klikuszowa priartėja naujai statomas 2 *2 juostų kelias DK47 į Zakopanę- jis bus su dviejų lygių sankryžomis tačiau neturės greitkelio (droga ekspresowa) kategorijos
Mėgaujamės kalnų vaizdais
Rdzawka
Eismas prieš sekmadienio vidurdienį nelabai intensyvus
Už Rdzawkos vėl priartėja naujai statomas kelias
Naujasis kelias eis viršumi
Naujasis kelias - jau dešinėje
Pasukame į naująjį kelią
Senasis kelias jau uždarytas
Eismas vyksta kaire puse, paskui - pervažiavimas į dešinę pusę
Naujas kelias nutiestas, bet apie 3 km iki Chabuvkos (Chabówka) eismas vyksta tik viena juosta
Foto 2024.05
Vaizdas į Tatrus nuo Slovakijos - Lenkijos sienos punkto Suchá Hora / Chochołów
Chocholuvo kaimas (Chochołów) labai gražus - kartais ten būnant Zakopanėje verta paįvairinti kelionę
Czarny Dunajec
Abi navigacijos rode kad greičiau važiuoti per Nowy Targ, bet ten šik tiek įstrigome kamščiuose.
Važiuoti tiesiai į Chabuvką (Chabówka) būtų buvę greičiau.
"Zakopianka" vadinamas kelias iš Krokuvos į Zakopanę - 7 ir 49 keliai.
Kelio ilgis - 102 km. Anksčiau 2*2 juostų kelias buvo tik iki Myslienicų (Myślenice) - apie 25 km nuo pietinio Krokuvos mazgo kelyje A4.
Apie 2016 metus greitkelis S7 buvo nutiestas iki Lubień mazgo - apie 40 km nuo A4 mazgo.
Dabar greitkelis yra iki pat Rabka Zdrój mazgo, kur kelias Nr. 7 / E77 atsišakoja link Slovakijos (Chyżne / Trstena), o link Zakopanės eina kelias DK49.
Kelias 2*2 yra iki Chabówkos ribos, iš viso apie 60 km.
Dabar lieka tik apie 14 km vienkelio tarp Rdzawka / Chabówka ir Nowy Targ - iš jų 3 km iki Rdzawkos nutiestas naujas 2*2 kelias, bet važiuojama tik viena puse ir iki Nowy Targ dvikelio lieka 11 km autentiško senojo kelio, kur yra nuolatinai kamščiai. Per Nowy Targ miestą yra sena estakada, o už to miesto prasideda ištisinės gyvenvietės ir nepriskubėsi - geriau pasižvalgyti į gražius namus ir turgelius su kailiukais ir oscypekais (sūriais)
Važiuojant į Zakopanę ar iš jos su srautu konkrečiai teks stovėti - kaip pas mus po ilgojo savaitgalio važiuojant iš Nidos, tik smarkiau.
Porą kartų važiavome prieš srautą, tai buvo į ką pasižiūrėti.
Mes 102 atkarpą nuo Chocholovo termų (Chochołowskie termy) iki Krokuvos pietinio A4 mazgo sekmadienio ryte įveikėme per 1:40 val.
Paskui per radiją girdėjom, kad už Nowy Targo yra virš 10 km kamštis.
Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz
Komentuoti: