Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    S7 Krokuva - Varšuva
    Pirma greitkelio atkarpėlė nuo Widomos iki Miechuvo (Miechów)






    Greitkelio pabaiga






    Greitkelio į rytus atkarpa žadama nuo Miechuvo užbaigti jau š.m. rugpjūčio mėnesį, o dabar nusukame į paskutinę atkarpą senąja DK7 trasa

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Karolydzo8 Rodyti pranešimą
    Sveiki, per kur rekomenduotumėt važiuoti į Gdanska?
    Šios temos ankstesniuose puslapiuose yra keli kelionių į Olštyną ir Gdanską aprašymai

    Šioje temoje nuo kokio 56 puslapio (po COVID'o) aprašymai yra gana aktualūs, su korekcija Lenkijos pusėje į kelių būklės gerėjimą.
    https://www.miestai.net/forumas/foru...86#post1923986

    Po to, kai pastatyta S61 atkarpa nuo Lietuvos sienos iki Elko, iš visų variantų greičiausias yra LT /PL siena - S61 - Ełk - DK 16 - Olsztyn - S51 - Olsztynek - S7 Gdańsk.
    Norint kur nors stabtelėti Mozūruose dabar visuose maršrutuose kelių sąlygos irgi geros. Jei aptiksi kokį nors senovinį nuo PRL laikų užsilikusį kelią su "kolejinomis" ir lopyta danga, tai tą reikia užfiksuoti kaip nykstantį paveldo objektą.

    Deja, dabar daugiau tenka galvoti, kaip patogiai ir saugiai nuvažiuoti per Lietuvą iki Lenkijos sienos, bet tai yra kitų temų objektas.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.06.12, 11:38. Priežastis: Citavimas

    Komentuoti:


  • Karolydzo8
    replied
    Sveiki, per kur rekomenduotumėt važiuoti į Gdanska? Nes girdėjau daug skirtingų nuomonių, gal kažkas neseniai važiavot ir turit atsiliepimų? Ačiū

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kraków - Węgrzce - Widoma
    Bjaurioji senojo kelio DK7 atkarpa (apie 14-15 km) nuo Krokuvos šiaurinio pakraščio iki pirmojo greitkelio ruožo ties Widoma.

    Foto 2024.09
    Nuotaukose - mažo intensyvumo eismas sekmadienį apie vidurdienį.
    Kas ten vyksta šeštadienio rytais ar penktadienio ir sekmadienio vakarais - geriau negalvoti ir tos vietos vengti












    Priekyje - juosta aplenkimui


    Widoma. Sekmadienio mišios bažnyčioje


    Artėjame prie greitkelio S7




    Pirmasis žiedas prieš viaduką


    Antrasis žiedas už viaduko




    Greitkelis S7.
    Dabar yra tik 12-13 km greitkelio iki Miechuvo (Miechów) pietinio pakraščio
    Paskutinis taisė Romas; 2024.06.11, 12:46. Priežastis: Tarpai tarp nuotraukų

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    DK7 / S7 Krokuva- Varšuva
    Tarp Krokuvos šiaurinio ir Varšuvos pietinio pakraščio yra apie 280 km.
    Pirmą kartą keliu Nr.7 per Kielcus važiavome apie 2000 metus be proto provėžuotu keliu, kol vienoje vietoje nepatekome į liūtį. Tada supratome ką reiškia akvaplaniravimas lenkiškose "kolejinose". Apie 2000 metus kelionė nuo vieno miesto pakraščio iki kito truko apie 4½ valandos. Tada reikėjo važiuoti per Varšuvos ir Krokuvos miestus, nes beveik nebuvo alinkkelių , tai kelionė tarp miestų centrų buvo dar kokia valanda ilgesnė. . Nieko stebėtino, kad daug kas į Krokuvą ar Tatrus važiuodavo papildomus 100 kilometrų "gierkuvka" pro Katovicus.
    To kelio Nr. 7 Krokuva - Kielcai - Varšuva vengiau kiek galėdamas, kol vieną kartą neteko išvažiuoti anksti sekmadienį ryte iš Zakopanės. 2011 metais jau buvo nutiestas Kielcų aplinkkelis S7, buvo apie 100 km 2*2 kelio tarp Radomo ir Varšuvos Radomo, kai kur net su neilgomis greitkelio atkarpomis.
    Tuomet kelionė nuo vieno miesto pakraščio iki kito truko apie 4 valandas.
    Anos 2011 metų kelionės įspūdžiai - šios temos 11-me puslapyje

    Dabar likusios dvi senos NE greitkelio DK7 atkarpos ties Krokuva: prieš pat Krokuvą Węgrzce -Widoma (~15 km ) ir ties Miechuvu Wielki Dół - Miechów - Bukowska Wola (~8 km, bet rodyklės rodo 11 km), visur kitur - greitkelis S7. Apie 280 km atstumas iki Varšuvos pietinio pakraščio įveiktas per 2:40 val.

    Vienas palyginimas iš Vodzislavo apylinkių (Moczydło - Wodzisław)
    Foto 2011.09


    Foto 2024.06

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Išvažiavimas iš Krokuvos




    Dvi Senojo kelio DK7 atkarpos tarp Krokuvos ir Miechuvo (Miechów)

    www.mapy.cz

    Greitkelių baigimo planai į šiaurę nuo Krokuvos.
    Prie Miechovo greitkelis bus baigtas jau rugpjūtį, o nauja trasas tarp Widomos ir Krokuvos aplinkkelio - šių metų spali

    https://ssc.siskom.waw.pl/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Per Krokuvą važiavome tiesiai - karšto sekmadienio pirmoje dienos pusėje dar nebuvo kamščių. Krokuvos rytinis aplinkkelis nenutiestas tik dalinai, tai papildomi kilometrai nesutaupytų laiko.
    Per Krokuvą visur yra 2 * 2 juostų keliai, gerai sužymėtos eismo kryptys. Yra vienintelsi posūkis Rondo Matecznego centro prieigose, toliau kelias DK7 eina tiesiais, beveik nereikia persirikiuoti iš juostos į juostą
    Šis maršrutas tokiu metu pasiteisino - per miestą 14 km (nuo A4 iki būsimo šiaurinio aplinkelio pervažiavome mazgo Węgrzce (tariasi "Vəngžce") per 24 minutes. Sutaupėme kilometrų, nepratradome laiko, dar pro langus akies krašteliu užkabinome Krokuvos senamiestį ir Vavelį.

    Žemėlapyje taškais pažymėjau būsimą S7 trasą rytuose ir šiaurinį Krokuvos aplinkkelį (kuris kažkodėl pažymėtas S52)


    Sprendžiant iš SISCOM žemėlapio, ir S7 trasa į rytus nuo Krokuvos, ir šiarinis Krokuvos aplinkkelis S52 bus baigti 2024 metų rudenį.
    Jau ateinančią žiemą slidinėtojai Lenkijos ir Slovakijos Tatruose galės dar labiau sutrumpinti kelionės trukmę

    https://ssc.siskom.waw.pl/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Senoji "Zakopianka" - ten 2 x 2 juostų keliais su vieno lygio sankryžomis, perėjomis ir šviesoforais buvo dar iki 2000 metų.
    Kaip mes tuomet laukdavome, kad galėsime pailsėti 25 km ilgio autostradėklėje tarp Krokuvos ir Myslienicų.
    Dabar tas kelias lyginant su greitekliu atrodo ne toks jau ir geras.

    Myślenice - Kraków (Krokuva)
    Foto 2024.05




    Sankyža su keliu DK52 į Bielsko-Bialą ir Čekijos pasienį Ciešyne / Tiešine




    Nedideli remontai nestabdo eismo.
    Lenkai, kaip ir pas mus A1, norėdami išlaikyti pralaidumą palieka antrą juostą, nors ir siauresnę




    Krokuvos pietiniai priemiesčiai. Ten kitu metu būna bjaurūs kamščiai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    S7 "Zakopiankos" greitkelio statusą turinti atkarpa nuo Kaczyńskių vadro tunelio iki Myslienicų (Myślenice").






    Mazgas Lubień. Toliau esanti greitkelio atkarpa buvo pastatyta jau iki 2016 metų








    Greitkelio pabaiga

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    "Zakopianka". Greitkelis S7 Rabka Zdrój - Myślenice
    Foto 2024.05


    Neatnaujinta mašinos navigacija rodo kad teks pasisukioti.
    Tuo pat metu naudojausi ir telefonine OpenStreetmap / Mapy.cz navigacija - ten rodė visus atnaujinimus


    Iki 2022 m. lapkričio buvo toks važiavimas:

    Šone - miestelis Skomielna Biała




    Tunelis atidarytas


    Rodoma apylanka kelyje DK28 į Nowy Sącz


    Iki 2022 m. lapkričio čia reikėjo nuskti į seną kelią


    Laikykis atstumo ir neviršyk 100 km/h greičio




    Tunelio ilgis - 2058 m. , plačiau apie jį - https://pl.wikipedia.org/wiki/Tunel_...iem_Ma%C5%82ym






    Paskutinis taisė Romas; 2024.07.04, 22:35. Priežastis: Skomielna Biała

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    DK47 "Zakopianka: Rdzawka - Rabka Zdrój
    Foto 2024.05
    Rdzawkos pabaigoje prasideda 2 x 2 juostų kelais


    Prasideda Chabówka (Chabuvka)


    Čia - šiaip naujas krašto kelias DK47, o ne kokia nors "espresówka"




    Rabka Zdrój mazgas
    Sankryža su keliu Nr.7 / E77


    "Zakopianka" eina tiesai, pakeisdama numerį į S7.
    Kelio Nr.7 trasa eina link Lenkijos - Slovakijos sienos (Chyżne / Trstena)


    Toliau - greitkelis S7

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Senoji "Zakopianka". DK47 atkarpa Nowy Targ - Rdzawka
    Foto 2024.04
    Ties Klikuszowa priartėja naujai statomas 2 *2 juostų kelias DK47 į Zakopanę- jis bus su dviejų lygių sankryžomis tačiau neturės greitkelio (droga ekspresowa) kategorijos






    Mėgaujamės kalnų vaizdais


    Rdzawka


    Eismas prieš sekmadienio vidurdienį nelabai intensyvus




    Už Rdzawkos vėl priartėja naujai statomas kelias


    Naujasis kelias eis viršumi




    Naujasis kelias - jau dešinėje


    Pasukame į naująjį kelią


    Senasis kelias jau uždarytas


    Eismas vyksta kaire puse, paskui - pervažiavimas į dešinę pusę


    Naujas kelias nutiestas, bet apie 3 km iki Chabuvkos (Chabówka) eismas vyksta tik viena juosta

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2024.05
    Vaizdas į Tatrus nuo Slovakijos - Lenkijos sienos punkto Suchá Hora / Chochołów


    Chocholuvo kaimas (Chochołów) labai gražus - kartais ten būnant Zakopanėje verta paįvairinti kelionę




    Czarny Dunajec
    Abi navigacijos rode kad greičiau važiuoti per Nowy Targ, bet ten šik tiek įstrigome kamščiuose.
    Važiuoti tiesiai į Chabuvką (Chabówka) būtų buvę greičiau.


    Beje, Chabuvkoje yra labai įdomus garvežių muziejus

    Aprašymas kitioje temoje: https://www.miestai.net/forumas/foru...36#post1350236

    Pasukome į kelią DW957 link Nowy Targ


    Nowy Targ


    Vakarinėje miesto pusėje statoma estakada su nauja kelio DK47 į Zakopanę trasa
    Šiek tiek palaukėme prie šviesoforų


    Iš priešingos pusės prie šviesoforo didesnė eilė


    "Zakopiankoje" daug tokių tablo su nurodytu važiavimo laiku įvairiais maršrutais


    Sukame į dešinę į "Zakopianką"


    DK47. Nowy Targo mieste yra kelių kilometrų 2*2 atkarpa

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    "Zakopianka" vadinamas kelias iš Krokuvos į Zakopanę - 7 ir 49 keliai.
    Kelio ilgis - 102 km. Anksčiau 2*2 juostų kelias buvo tik iki Myslienicų (Myślenice) - apie 25 km nuo pietinio Krokuvos mazgo kelyje A4.
    Apie 2016 metus greitkelis S7 buvo nutiestas iki Lubień mazgo - apie 40 km nuo A4 mazgo.
    Dabar greitkelis yra iki pat Rabka Zdrój mazgo, kur kelias Nr. 7 / E77 atsišakoja link Slovakijos (Chyżne / Trstena), o link Zakopanės eina kelias DK49.
    Kelias 2*2 yra iki Chabówkos ribos, iš viso apie 60 km.
    Dabar lieka tik apie 14 km vienkelio tarp Rdzawka / Chabówka ir Nowy Targ - iš jų 3 km iki Rdzawkos nutiestas naujas 2*2 kelias, bet važiuojama tik viena puse ir iki Nowy Targ dvikelio lieka 11 km autentiško senojo kelio, kur yra nuolatinai kamščiai. Per Nowy Targ miestą yra sena estakada, o už to miesto prasideda ištisinės gyvenvietės ir nepriskubėsi - geriau pasižvalgyti į gražius namus ir turgelius su kailiukais ir oscypekais (sūriais)
    Važiuojant į Zakopanę ar iš jos su srautu konkrečiai teks stovėti - kaip pas mus po ilgojo savaitgalio važiuojant iš Nidos, tik smarkiau.
    Porą kartų važiavome prieš srautą, tai buvo į ką pasižiūrėti.


    Mes 102 atkarpą nuo Chocholovo termų (Chochołowskie termy) iki Krokuvos pietinio A4 mazgo sekmadienio ryte įveikėme per 1:40 val.
    Paskui per radiją girdėjom, kad už Nowy Targo yra virš 10 km kamštis.

    Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Grįžimas namo nuo Slovakijos sienos ties Zakopane
    733 km per Lenkiją įveikti per 9½ valandas su pietavimais, poilsiais lėtu važiavimu per Krokuvą bei stovėjimais kamščiuose "Zakopiankoje"
    Maršrutas: SK/PL Suchá Hora / Chochołów - DW958- Czerny Dunajec- DW957 - DK7 "Zakopioanka" - Rabka Zdrój S7 - Myślenice - DK7 - Kraków (Krokuva) - DK7- Widoma- S7- (DK7 Miechów) - S7 Warszawa (Varšuva) - S2- A2 - Mińsk Mazowiecki - DK50 - Ostrów Mazowiecka - S61 - (DK61 Łomża - Kisielnica) - S61 - PL/LT Budzisko / Kalvarija

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Jei nesunku, gal įmestum sąrašiuką vietų pavalgyti, mielai pasinaudočiau ateityje
    O, geras, ačiū už gerą klausimą. Pasirodo ne mums vieniems tas aktualu.

    Važiuojant S61 "Via Baltica" už LT/PL sienos jau pirmame mazge Nr. 20 galima pasukti į Šipliškę (Szypliszki).
    Ten yra dvi dėmesio vertos vietos.
    1. "Dworek" yra iš karto už nusukimo. Nauja įstaiga - dar nepažymėta, kad ten yra ne tik nakvynė, bet ir maitinimas. Restoranas yra brangesnio kainų lygio; antri patiekalai geri, o žurekas man nelabai patiko.
    2. Senajame kelyje, pačiame Šipliškės miestelyje yra Wilczy Głód (Vilko alkis) - pigesnis variantas, bet visai normali lenkiška ir regioninė (pusiau lietuviška) vietuvė
    3. Toliau važiuojant senu keliu į Suvalkus (dabar -DW662) yra daug reklamų į Zajazd Žubryn - neverta dėmesio snarglinė.
    4. Senajame kelyje Prieš Suvalkus yra pora išlikusių senesnių "zajazdų", kurių gyvybę iki šiol palaiko "fūristai"; bet ten neteko lankytis.
    Pačiuose Suvalkuose geriau negaišti laiko ieškant geros maitinimo vietos.


    5. Pavažiavus link Elko galima mazge Nr. 15 Kalinowo (Wysokie) nusukti į senąjį kelią DK16 (dab. DW625) ir pavažiuoti iki kito exit'o Ełk Wschłód.
    Sendkų (Sędki) vietovėje yra Chata Rybaka (Žvejo troba). Prisipažinsiu, kad ten valgiau gana seniau ir rekomendacijų negaliu teikti


    Kad nereikėtų ieškoti ankstesniuose pranešimuose, pakartoju.
    Ostrów Mazowiecka yra du taškai, nusukus iš S61 exite Nr. 2 į senąjį kelią DW677-DW627 ir toliau važiuojant per patį Mazovijos Ostruvos miestą:
    6. Orlen degalinės baras - iš karto įvažiavus į miestą už pervažos . Įvažiuoti legali galima tik važiuojant nuo Lomžos į pietus.
    7. Bar Pryzstanek - jau po susijungimo su DW 627.

    Važiuojant DK16- DK 8 pro Lazdijus - Augustavą - Balstogę:
    1. Iš karto už LT /PL sienos yra vestuves kelianti pretenzinga knaipė brangus ir neskanus maistas.
    2. Seinuose šiemet išbandėme Lietuvos konsulato pastate lietuvišką restoraną "Karczma Litewska" skanu ir labai pigu
    3 Kelyje DW 663 Seinai - Suvalkai dabar vis rečiau važinėjame. Anksčiau dažnai stodavome prieš Suvalkus - Krzywe vietovėje apie 1 km už Vygrių nacionalinio parko būstinę yra neblogas restoranas

    4. Svarbiausia maitinimo punktas važiuojant Balstogės keliu DK8 būdavo sustojimas Kumiała vietovėje.
    Tačiau pernai važiuodami link Balstogės likome su nosimi ir kažką suradome tik už Balstogės. Važiuojant link Balstogės ne tik draudžiama sukti į kairę, bet ir fiziškai neįmanoma. O pavažiavus kokį kilometrą iki pirmos sankryžos nesinorėjo grįžti atgal.



    Važiuojant DK16 nuo Elko link Olštyno - Gdansko yra pora įdomių variantų:
    1. Ožyšo (Orzysz) miesto centrinėje aikštėje yra amerikoniško maisto restoranas "The Dollar bar". Kadangi ten yra amerikiečių karinė bazė, tai klientai neblogai išmankštino personalą gaminti skanius steikus ir burgerius

    2. Lenkiškos pakelės gastronomijos topų topas - žuvies restoranas Smażalnia Okoń. Jisyra prie kelio S7 Varšuva - Gdanskas pravažiavus Paslenko (Pasłęk) miestą. Nuoroda - didelė iškaba ir nuoroda į kelią DW513.


    Lenkijoje yra neblogų "zajazų" ir prie kitų kelių, bet ten lietuviai mažiau važinėja.
    Deja visa tas gastronominis paveldas toliau nyks, nes palei autostradas išliks tik monopolistai ir "fastfūdai".
    Paskutinis taisė Romas; 2024.06.07, 16:36.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    nutiesus greitkelius ir autostradas ankstesnė keliautojų aptarnavimo (visų pirma maitinimo) infrastruktūra nunyko,
    Jei nesunku, gal įmestum sąrašiuką vietų pavalgyti, mielai pasinaudočiau ateityje

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tarp Katovicų aglomeracijos ir Slovakijos sienos
    Nuo Tychų iki Bielska Bialos eina paprastas kelias DK1, bet jis visur yra 2x2 juostų - tokia "gierkuvka", tik labiau apgyvendintoje teritorijoje . Yra keli miestai (Pszcyzyna ir Czechowice-Dziedzice), kur yra šviesoforai.
    Pasirodė šiek tiek keista, kad lenkai kelyje DK1 tarp Tychų ir Bielska-Bialos labai retai žymi maršrutą į Slovakiją - dar nuo ankstesnių laikų liko vien nuorodos į Ciešyną / Tiešiną, kur buvo pagrindinė trasa į Moraviją ir Austriją.
    Nustebino, kad šeštadienio vakare didelis srautas į priešingą pusę link Katovicų. Kitu metu ten gali būt nemaži kamščiai.

    Tame krašte yra daug degalinių ir Pietų Lenkijoje degalai dažnai kiek pigesni nei kitoje Lenkijos dalyje. Tačiau praėjusią savaitę Lenkijoje degalai buvo apie 20-25 ct/ brangesni nei Lietuvoje ir apie 10 ct/l brangesni nei Slovakijoje.


    Nuo Bielska-Bialos pagrindinis srautas nusuka į S52 link Čekijos, o link Slovakijos prasideda greitkelis S1. Iki Žyvieco (Żywiec) greitkelis yr a 2*2 juostų, o nuo Žyvieco bravoro - 1*1 juostų. Eismo buvo nedaug, tai kelio susiaurėjimas greičio nesumažino.
    Prieš pat sieną yra 11-12 km ruožas, kur dar nenutiestas greitkelis S1 (jo statyba matosi eina aukščiau). Yra dvi šviesoforais reguliuojamos vietos. Nors buvo vėlus metas, bet iš anos pusės prie šviesoforų susidarydavo eilės. Dieną ten turbūt susidaro nemaži kamščiai - todėl visi žemėlapiai ir siunčia visus per Čekiją.

    Už Miliuvkos (Milowka) reikai kilti serpantinais į greitkelį. Žymėjimas gana prastas, bet dar esant šviesai ir turint du žemėlapius galima susiorientuoti.

    https://www.google.com/maps/@49.5658...5410&entry=ttu

    Iki Slovakijos sienos lieka apie 11 kilometrų - ten yra puikus estakadomis einantis 2*1 juostų greitkelis, prieš pat sieną jis išplatėja iki 2*2 juostų.
    Pati siena Zwardoń / Skalité yra labai graži tik ten nėra kur sustoti.
    Lenkijos - Slovakijos siena eina tarp dviejų viadukų

    https://www.google.com/maps/@49.5087...i16384!8i8192?

    Slovakijoje iš karto už sienos yra nuolat veikiantis vinječių pardavimo punktas, bet mes iš anksto pasirūpinome slovakiškomis on-line vijetėmis

    Artimoje ateityje šis maršrutas S1 per Zwardoń / Skalité taps žymiai patrauklesnis:
    2024.11 visas rytinis Katovicų aglomeracijos greitkelis taps greitkeliu S1
    2025.03 atsiras greitkelio S1 atkarpa tarp Bieruń ir Bielska-Biała
    2025.07 atsiras greitkelio S1 prieš pat sieną tarp Milówka ir Węgierska Górka
    Po 2025 metų atsiras rytinė greitkelio S1 trasa tarp Lędziny ir Bieruń

    https://ssc.siskom.waw.pl

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Maršrutai per Katovicų aglomeraciją
    Pervažiuoti per tankiai apgyvendintą Aukšutinę Sileziją yra keletas maršrutų. Kol nebuvo nutiesta autostrada A1, važiuojant "gierkuvka" DK1 (dabar DK91) kelias keitė numeraciją į DK86 irtiesia pro katovicus galima buvo judėti iki Čekijos sienos.
    Planuojant maršrutą reikia atsižvelgti į važiavimo laiką. Kažkada padarėme didelę klaidą ir penktadianio popietę 86 kelyje atsigėrėme kavos prieš Katovicus - pamatėme, ką reiškia staiga atsiradusi 2*4 juostų automobilių jūra, kai visa Katovicų aglomeracija pajudėjo savaitgaliauti. Vius pagrindinai keliai yra bent 2*2 juostų - net jei nėra pažymėti "ekspresówkos" (greitkelio) ženklu su S raide.

    Nuo autostrados A1 ties Katovicų oro uostu (KTW. Port lotniczy Katowice-Pyrzowice) sukome į rytus.
    Pasirinktas maršrutas Aukšutinės Silezijos pramoninio rajono rytiniu aplinkkeliu Wschodnia obwodnica Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego (GOP) ir kelis kartus keičia numeraciją: S1, DK1, vėl S1 iki Tychy miesto, po iki Bielska-Bialos vėl DK1 ir po to vėl S1.
    Tose katovicų aglomeracijso rytinio aplinkkelio atkarpose, kur dar nėra S kartegorijos, vyksta kelio rekonstrukcija, bet daugiausia priešingoje pusėje. Mums važiuoti šeštadienio vakare buvo paprasta ir kažkokių stabdymų nepajutome.

    Tačiau, kol vyksta remontai, važiuoti atkarpa į priešingą pusę tarp Tychų (Tychy) ar nuo A4 Myslovicų mazgo (węzel Mysłowice) važiuoti keliu S1-DK1-S1 iki autostrados A1 ties KTW oro uostu tuo pačiu keliu nesiryžčiau rekomenduoti - mums tiesiog labai pasisekė su važiavimo laiku.


    Visi keliai yra 2*2 juostų. Kelių krypčių ženklinimas per Katovicų aglomeraciją yra aiškus ir nereikia keisti krypties, todėl nuklysti yra maža tikimybė. Ties Tychy miestu abu maršrutai - S1 ir DK86 - susilieja į vieną.

    Artimoje ateityje (jau nuo 2024 m. lapkričio) visas Katovicų rytinis aplinkklis turės greitkelio kategoriją.

    https://ssc.siskom.waw.pl/
    Paskutinis taisė Romas; 2024.05.30, 11:46. Priežastis: Katovicų aglomeracija

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Per Aukšutinę Sileziją iki Slovakijos sienos.
    Navigacija į Slovakiją veda per Čekijos teritoriją, per Český Těšín ir Jablunkovo perėją (Jablunkovský průsmyk) - tas kelias dar nuo Čekoslovakijos laikų turi europinį numerį E75
    Nesinorėjo dėl 10 minučių ekonomijos ir 20-30 km čekiškų greitkelių pirkti dar vienos vinjetės arba tamsoje važiuoti nemokamais keliasi per Ciezyną ir Česky Tiešiną.

    Kažkada labai sėkmingai nuvažiavome į Zakopanę per Katovicų aglomeraciją, Bielsko-Bialą ir Žyviecą, kur buvo greitkelis.
    Buvau skaitęs SSC, kad Lenkijos - Slovakijos pasienyje Zwardoń / Skalité nutiestas greitkelis, todėl norėjau jį išbandyti.
    Maršrutas buvo per Katovicų aglomeracijos rytinį aplinkkelį - Bielsko-Bialą ir Žyviecą iki Slovakijos sienos (pažymėtas mėlynai)

    Žemėlapis iš www.mapy.cz

    Komentuoti:

Working...
X