Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • RamasN
    replied
    Jei tik pravažiuoji, pasiplanuoji stot degalinėse ir no problem. Nusipirksi šokoladuką

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne visi tualetai mokami. Bet jei mokami, tai dažniausiai tik monetomis. Daug mechaninių aparatų, kurie priima tik konkrečias monetas ir grąžos neduoda. Tarkim, priima tik 1 ir 2 zlotų monetas.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Nebūtini, paskutinius 2 kartus kai buvau Lenkijoj jų neturėjau ir neprireikė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Užsimanysi į tualetą ir galėsi dėti į kelnes , jei neturėsi metalinių zlotų ir tai tik 1, 2 ar 5 zlotų. Kartais dar 50 grošų... Gryni pinigai Lenkijoje būtini.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Pamenu, kai Lazdijuose mikriukus ant duobės užvarydavo ir "kratydavo"

    ​​​​​​Aš dabar tik kortele atsiskaitau ir net nenoriu turėti tų zlotų, nes poto išsikeitus yra noras visada juos išleisti iki paskutinio grošo ir grįžti į LT be jų.

    Komentuoti:


  • sauls
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Grąžinu. Gal kam nors bus naudinga ruošiantis keliauti link Vokietijos.

    Reziumė:

    Pasienio kontrolę Vokietija įvedė rugsėjo 16 d. (kai kur anksčiau)
    Jau nuo 2023 m. rugsėjo kaip minimum yra. Zgorzelec dažnai važiuoju, kamščiai po valandą būna, kartą bandžiau ne autobahnu, bet per patį miestelį - tas pas, valandą pralaukiau Dažniausiai važiuoju sekmadieniais, darbo dienom manau dar blogiau.
    Paskutinis taisė digital; 2024.11.04, 00:53. Priežastis: ištrintos cituotos nuotraukos

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Grąžinu. Gal kam nors bus naudinga ruošiantis keliauti link Vokietijos.

    Radek iš youtube kanalo Autostrady Polska vakar įdėjo reportažą apie situaciją Lenkijos -Vokietijos pasienyje
    ​​

    Reziumė:
    Daugiausiai automobilių stabdoma pasienio punktuose E30 Świecko-Frankfurt am Oder (PL autostrada A2 - DE autostrada A12) ir E40 Jędrzechowice- Ludwigsdorf (Görlitz) (PL autostrada A4 - DE autostrada A4). Didžiausi kamščiai būna pirmadienį. Tuomet jie gali siekti 15-20 km iki kito A2 mazgo Rzepin ar dar toliau.
    Autostradų sienos perėjimo punktuose A6 Kołbaskowo-Pomellen ir A18 Olszyna-Forst eilių beveik nebūna.
    Vietiniuose keliuose būna tik epizodinė pasienio kontrolė.

    Pasienio kontrolę Vokietija įvedė rugsėjo 16 d. (kai kur anksčiau)
    Ar ji bus panaikinta po pusmečio, yra didelis klausimas
    Jei nėra būtino reikalo, darbo dienomis reikia vengti pasienio punktų autostradose A2 Świecko ir A4 Jędrzechowice

    Yra ir kitų Vokietijos pasienio punktų apžvalga, bet apie tai geriau kalbėti temoje [DE] Autobahn. Vokietijos keliai ir greitkeliai
    Reportažas yra lenkiškai, tačiau galima įjungti automatinius subtitrus ir vertimą į pasirinktą kalbą
    ​​
    https://www.youtube.com/watch?v=RYOg...tostradyPolska

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Romas
    Trys taisytojai...
    Labai motyvuoja



    Baksnokite patys į save

    Paprasčiau ištrinti tą pranešimą ir kada nors įkelti vėliau
    Aš palaikinau tą pranešimą. Nebūk toks jautrus dėl nekalto parodymo pirštu, gal apsilankymas prie protėvių poilsio vietų paveikė...

    Komentuoti:


  • vytgri
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Konkrečiai kaip yra su aptariama situacija nežinau, bet iš praktikos, dažnai būna geriausia ir greičiausia apvažiuoti mažareikšmiais keliais per vietines gyvenvietes. Jeigu kamštis kirsti Oderį važiuojant link Berlyno, gal visgi variantas iš kiek anksčiau išsukus važiuoti pvz. per čia? https://maps.app.goo.gl/WxAxMjHrfeXbJdFT9

    Kadangi važiuoti į berlyną per Wroclaw ir kirsti sieną ties Olszyna atrodo gana nemažas lankas.
    Per Cottbus link Berlyno gerokai mažesnis srautas (vėlgi - reikia įvertinti kokia savaitės diena ir laikas). Kitu atveju, atrodo, geriausias variantas išsukti per Rzepin, važiujoti link Kunowice, ir tada iš Slubice per miesto tiltą į Vokietiją. Patogu, nes realiai likus 50km iki sienos gali apsispręsti - pagal tai kokia eilė įvažiuojant per A2.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Konkrečiai kaip yra su aptariama situacija nežinau, bet iš praktikos, dažnai būna geriausia ir greičiausia apvažiuoti mažareikšmiais keliais per vietines gyvenvietes. Jeigu kamštis kirsti Oderį važiuojant link Berlyno, gal visgi variantas iš kiek anksčiau išsukus važiuoti pvz. per čia? https://maps.app.goo.gl/WxAxMjHrfeXbJdFT9

    Kadangi važiuoti į berlyną per Wroclaw ir kirsti sieną ties Olszyna atrodo gana nemažas lankas.
    Paskutinis taisė sleader; 2024.10.28, 10:33.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė vytgri Rodyti pranešimą

    Pirmą kartą šitą nesamonę pamačiau važiuodamas į DE per Velykas. Tai pasisekė kad buvo šventinė diena, ir per 5min pavyko kirsti Oderio upę. Tikrai negalvojau kad vokiečiai ten atitvėrė ilgam, nes grįžtant darbo dieną kamštis iš PL į DE driekėsi gerus ~10km. Kadangi ten situacija ir dabar tokia pati, tai tikrai važiuodamas į Berlyną svarstysiu variantą per Wroclaw ir po to A18 link Olszyna.
    Viskas priklauso nuo dienos ir laiko. Sekmadienį vakare kai pusė Lenkijos važiuoja į Vokietiją stovėjau ~ 2 valandas. Dar papildomas pribambasas - prie paskutinio išsukimo stovėjo policija ir tikrino išsukančius ar važiuoja į pasienio miestą, ar nori kirsti sieną mieste. Antru atveju siųsdavo atgal į eilę. Ta proga dar pora avarijų buvo tarp bandančių pralįst. Klausimas kaip tuo metu buvo vaizdelis A18.

    Tuo tarpu vidury darbo dienos eilės praktiškai nebuvo.

    Komentuoti:


  • vytgri
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Vokietijos pasienyje sustatyta įspėjamųjų ženklų apie besiformuojančius kamščius - vokiečiai anoje sienos pusėje įsivedė pasienio pseudokontrolę (tik sulėtintas eismas bet ne patikra) ir padarė kilometrinius kamščius net vėlyvu metu. Kitu metu kamščiai turbūt siekia ir Lenkijos teritoriją.
    Pirmą kartą šitą nesamonę pamačiau važiuodamas į DE per Velykas. Tai pasisekė kad buvo šventinė diena, ir per 5min pavyko kirsti Oderio upę. Tikrai negalvojau kad vokiečiai ten atitvėrė ilgam, nes grįžtant darbo dieną kamštis iš PL į DE driekėsi gerus ~10km. Kadangi ten situacija ir dabar tokia pati, tai tikrai važiuodamas į Berlyną svarstysiu variantą per Wroclaw ir po to A18 link Olszyna.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Šiaip palyginus pas mus eismas visai lėtas ir ramus.
    Kam atrodo, kad pas mus blogai siūlau pravažiuot Varšuva - Lodzė piko metu.
    Pasidžiaugėme, kad prieš kelias savaites atidarytas Lomžos aplinkkelis ir į Varšuvos bei į visą Europą galima važiuoti vien greitkeliais ir autostradomis.
    Tačiau tolesnis važiavimas nėra labai paprastas.
    Kelias S8 Balstogė - Varšuva yra vienas bjauresnių kelių dėl intensyvaus "fūrų" ir kitų automobilių eismo. Ypač intensyvus eismas yra už Vyškuvo (Wyszków). Beje, Vyškuve (pradedant nuo tilto per Bugą) yra sektoriniai greičio radarai. Prieš Radzyminą kelias išplatėja iki 3 juostų į abi puses.

    Varšuvoje S8 eina 3 juostų su išplatėjimais Torunės trasa (Trasa Toruńska). Važiavimas per Varšuvą priklauso nuo savaitės dienos ir nuo paros laiko. Važiuojant per Varšuvą jau ne pirmą kartą Torunės trasoje tenka susidurti su kamščiais. Alternatyva būtų pietinis kelias S2, tik Varšuva iki šiol neturi normalaus rytinio aplinkkelio. Kaip sekėsi važiuoti DW628 - DW631 iki Zielionkos ar DK50 per Minsk Mazowiecki - Łochów buvo parašyta šioje temoje.

    Šeštadienį apie pietus iki tilto per Vyslą eismas buvo normalus, o paskui buvo nedidelis (5-10 minučių) kamštis.
    kKamščių sitauciją galima matyti www.targeo.pl


    Eismas kelyje A2 iki Lodzės sankryžos su A1 ties Strykuvu (Stryków) buvo labai intensyvus ir važiavimas neteikė jokios malonumo.
    Nuo sankryžos su A1 iki Konino jau nebėra labai intensyvaus eismo. Beje toje atkarpoje autostrada A2 dabar vėl yra nemokama.

    Visa autostrada A2 nuo Konino iki Vokietijos sienos yra mokama (išskyrus ruoža ties Pozane), kaina 120 PLN (~28 EUR).
    Konine užsukome į vieną objektą, paskui porą atkarpų važiavome senuoju keliu DK92 iki Września, sutaupėme 24 PLN (~5 EUR). Vis dėlto toks važiavimas nebuvo labai greitas dėl lėto vietinio eismo. Toliau kelias A2 iki pat Vokietijos sienos normalus, tik ties Poznane kelias platinamas iki 3 juostų ir ribojamas greitis. Tačiau vakare kamščių jau nebuvo..

    Vokietijos pasienyje sustatyta įspėjamųjų ženklų apie besiformuojančius kamščius - vokiečiai anoje sienos pusėje įsivedė pasienio pseudokontrolę (tik sulėtintas eismas bet ne patikra) ir padarė kilometrinius kamščius net vėlyvu metu. Kitu metu kamščiai turbūt siekia ir Lenkijos teritoriją.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.10.25, 14:59.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Lenkiškai - węzeł (mazgas).
    Tai galim vadint mazgais, o ne exitais, kas nei pas mus, nei vietoje ne į temą

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lenkiškai - węzeł (mazgas).

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Romas ar lenkai patys savo mazgus vadina „exitais“?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dar kelios Lomžos aplinkkelio nuotraukos






    Lomžos vakarinis mazgas (Exit 5) su keliu DW760 (buv. DK61). Sulėtėjimas iki 60 km/h








    Lomžos pietinis mazgas (Exit 4)

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Palyginkime, kaip paskutiniais metais keitėsi važiavimas Lomžos apylinkėse ir visoje S61 trasoje nuo Lietuvos-Lenkijos sienos iki Mazovijos Ostruvos (Ostrów Mazoviecka), atstumas apie 220 km.

    2022.07
    Tuomet dar nebuvo greitkelio nuo sienos iki Suvalkų, teko važiuoti nuo Elko miesto senuoju keliu DK65 per Grajewo, DK61 iki exit'o Nr. 12 Guty, o exit'e Nr.8 Kolno (Kisielnica) teko pasisukioti ratais kvadratais pagal krypčių nuorodas.
    Kelias tarp Lomžos vakarinio ir Lomžos pietinio mazgų dar nebuvo pastatytas, tai iki Exit'o Nr. 4 Łomża Południe teko važiuoti per miestą
    LT-PL siena - Ostrów Mazowiecka: 218 km, 2:53 val.
    Exit 8 Kolno - Exit 4 Łomża Południe: 21 km 0:26 val.


    2023.05
    Tuomet jau buvo atidarytas ruožas nuo seinos iki Suvaklkų ir trasa Ełk Południe - Guty.
    Iki Exit'o Nr. 4 Łomża Południe teko važiuoti per Lomžos miestą
    LT-PL siena - Ostrów Mazowiecka: 212 km, 2:33 val.
    Exit 8 Kolno - Exit 4 Łomża Południe 19 km 0:24 val.


    2023.07
    Tuomet jau buvo atidaryta trasa Łomża Zachód - Łomża Południe
    Ostrów Mazowiecka - LT-PL siena : 225 km, 2:10 val.
    Exit 4 Łomża Południe - Exit 8 Kolno - 23 km km 0:27 val.


    2024.05
    Tuomet jau buvo atidaryta trasa Kalinowo - Ełk Południe ir Śniadowo - Ostrów Mazowiecka
    LT-PL siena - Ostrów Mazowiecka: 224 km, 2:00 val.
    Exit 8 Kolno - Exit 4 Łomża Południe 24 km 0:29 val.


    2024.06
    Grįždami ant Lomžos tilto įstrigome kamštyje, kurį iš dalies apvažiavome per DW668 Jeziorko
    Ostrów Mazowiecka - LT-PL siena : 215 km, 2:14 val.
    Exit 4 Łomża Południe - Exit 8 Kolno - 23 km km 0:40 val..


    2024.10
    Atidaryta Lomžos aplinkkelio viena juosta (greitis ribojamas iki 80 km/h)


    LT-PL siena - Ostrów Mazowiecka: 214 km, 1:45 val.
    Exit 8 Kolno - Exit 4 Łomża Południe 21 km 0:14 val. (vien naujuoju aplinkkeliu - 11 min)
    Paskutinis taisė Romas; 2024.10.25, 13:16. Priežastis: Žemėlapio patikslinimas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Rugsėjo 30 d. atidarytas Lomžos aplinkkelis.
    Foto 2024.10










    Paskutinis taisė Romas; 2024.10.25, 08:15. Priežastis: Papildyta

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Subalkų apskrities Šipliškės kaimo gastronominis žemėlapis

    www.mapy.cz

    Važiuojant senuoju keliu DW662 nuo Šipliškės link Suvalkų, Žubryno vietovėje yra pakelės užeiga "Zajazd Żubryn" , kur geriau nesustoti - tikra snarglinė. Prieš pat Suvalkus Šveicarijoje (Szwajcaria) yra didelė neužsidariusi kavinė Swiss Bar , bet ten neteko lankytis.

    Šipliškėje (8 km nuos sienos) yra trys kavinės. Dažniau stojame valgyti Alkaname vilke arba Vilko alkyje (Wilczy głód) šalia Šipliškės valsčiaus seniūnijos - ten greita, skanu ir žymiai pigiau.
    Jų puslapis: https://www.facebook.com/p/Karczma-W.../?locale=pl_PL
    Šalia yra fūristų bevardis baras, kurio nebandėme. Aukščiausią lygį laiko Mararewicz Dworek

    Parašė vytgri Rodyti pranešimą
    Vakar Chomentowo MOP'e taip pat stojom, bet valgyt pasirinkom naujai (maždaug metai) atidarytą restorana prie nusukimo į Szypliszki
    https://maps.app.goo.gl/uESpPLAoimSV4nUx8
    Žurekas 10 balų, aptarnavimas ir kitas maistas ~8. Kainos lietuviškos
    Toje Šipliškės kavinėje Mararewicz Dworek žurekas labai mandrai patiekiamas, bet skanesnis kaimyniame Alkaname vilke (Wilczy głód) ar Chomentowo MOP'e prie Lomžos.
    Antri patiekalai pas Makarevičių ten išties skanūs.
    Dėl dėl skonio nesiginčijama.
    https://www.facebook.com/p/Makarewic...0092582645042/

    Praeitą savaitgalį ten irgi sustojome.


    Kadangi skubėjome namo, tai pabandėme greičiausio patiekalo - lenkiškų cepelinų (kartacze).
    Buvo pasirinkimas su burokėlių ar su kopūstų salotomis. Hmmm... Pavyko suderėti, kad atneštų su grietine

    Komentuoti:

Working...
X