Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Už Varšuvos nėra jokių nuotraukų - labai skubėjome, kai švietė saulė, ji akino, o dalį laiko lijo lietus

    Nuo Varšuvos į Katovicų pusę yra du keliai
    1. "Greitasis" - važiuojant nuo Torunės trasos tiesiai autostrada A2 link Poznanės ir paskui pasukti į A1 link Katovicų
    2. "Tiesusis " - važiuojant per miestą ar per Konotopa mazgą senuoju rekonstruotu keliu S8. Vietinio komunistų vado Edwardo Giereko laikais apie 1972-176 metus buvo nutiesta autostradėlė nuo Varšuvos iki Katovicų , kuri ir vadinasi "Gierkówka" [Gierkuvka]. Iki Piotrkuvo autostradėlė rekonstruota prieš EURO-2012

    Važiuojant link Katovicų važiavimas tiesiai greitkeliu S8 iki Piotrkuvo mazgo atstumas yra 143 km, važiavimas užima 1:28 h
    važiuojant autostradomis A2 ir A1 sutaupomos 7 minutės ir prarandama 19 kilometrų. Taupant kurą, kai nėra eismo geriau važiuoti Gierkówka.

    Važiuojant į Vroclavo pusę atstumas mažai skiriasi ir iki Piotrków Trybunalski geriau važiuoti autostradomis A2-A1, o ne S8 senąja Gierkówkos trasa. Tačiau jei norisi valgyti , tuomet geriau važiuoti senuoju keliu.

    Toliau iki Katovicų yra puiki autostrada iki pat Čekijos sienos. Iki Čenstochovos (Czenstochowa) apie 80 km yra 2*3 juostų autostrada, toliau - 2*2. Lenkijos autostradose leidžiama važiuoti 140 km/h greičiu.

    Už Piotrkuvo senoji "gierkuvka", kuri (nors ir su šviesoforais ir be kelkraščių) kažkada buvo atgaiva po lenkiškų šunkelių, dabar lieka labiau į vakarus nu A1 ir iki Aukštutinės Sileziijos turi DK91 numerį.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pervažiavimas per Varšuvą.
    Nors dar prieš Euro-2012 nutiesta Torunės trasa (Trasa Toruńska), kuri yra tiesus 2*3 juostų išvažiavimas iš S8 nuo Balstogės į A2 link Poznanės.


    Tačiau augant miestui ir tranzitiniam srautams ten yra riziką įstrigti. Porą kartų toje trasoje teko įstrigti kamščiuose. Jei patenki į šeštadienio rytinį ar sekmadienio vakarinį piką, tai Varšuvos pakraščių apžiūrėjimui gali tekti skirti daugiau laiko.

    Kadangi Varšuvą pasiekėme savaitgalį gerokai popiet, tai važiavome per miestą. Torunės trasoje buvo nedidelis kamštis, o mieste kamščių nebuvo.
    Važiavimo laikas (be eismo) dviem variantais yra vienodas pagal trukmę, tačiau atstumas kiek skiriasi
    Per mazgą Konotopa (S8-S2-S8) nuo Vyslos tilto iki naujojo Marki mazgo (S8- DK7) yra 5 kilometrais toliau nei važiuojant per Varšuvos Vakarų stotį (Warszawa Zachodnia)

    Maršrute per miestą reikia atidumo keturiose vietose:
    1. Pravažiavus Vyslos tiltą užsiimti dešinę juostą ir laiku išsukti iš S8 į dešinę link Varšuvos Vakarų stoties (Warszawa Zachodnia). Krypties nuoroda; Wola, Aleja Prymasa Tysiąclecia.


    Toliau mieste reikia laikytis krypties S8 Wrocław / Katowice.
    2. Žiedinėje sankryžoje prie Varšuvos Vakarų stoties (Warszawa Zachodnia) pasukti dešinėn į Aleje Jerozolimskie.
    3. Salomea mazge iš Aleje Jerozolimskie patenkama į Aleja Obrońców Warszawy link Katovicę per estakadą, reikia laikytis kairės
    4. Naujame Marki mazge, kur nuo naujos S8 trasos link Katovicų atsišakoja nauja DK7 trasa, reikia laikytis tiesiai - patenkama į Aleja Katowicka

    Žemėlapio pagrindas - www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Trasa tarp Lietuvos sienos ir Varšuvos aptarta visais aspektais šioje temoje ir projekto temoje [PL]"Via Baltica" Lenkijoje [E67/ S8-S61] , todėl nėra ką daug komentuoti.
    Paminėsiu tik tą faktą, kad nutiesus greitkelius ir autostradas ankstesnė keliautojų aptarnavimo (visų pirma maitinimo) infrastruktūra nunyko, o naujose vietose ji steigiasi vėliau ir vietoj vietinį maistą siūlančių šeimyninių kavinių, regoninių restoranėlių ar "zajazdų" (pakelės karčemų) kuriasi tik beveidžiai monopolistai - McDonald, Burger King ir Orlen StopCafe.

    Via Balticos atkarpa nutiesta visai neseniai, tai pakelės infrastruktūros teko paieškoti. Tai, kas pažymėta Kisielnicoje, Staviskuose (Stawiski) ar prie Lomžos tebuvo tuščias laiko gaišimas. apžiūrinėjant uždarytas kavines.
    Laimei, už Lomžos pietinio mazgo (Łomża Południe) MOP'e Chiomentowo (S61 31-32 km) radome Orlen StopCafe, kur yra karšto maisto.


    Nuoroda į MOP Chomentowo
    Ten žurekas buvo puikus, antras patiekalas toks pats beskonis puspadis kaip Vilniaus i-Lunch'e, o kava kaip visada skani (beje visose Orleno degalinėse yra ir lietuviškas kavos meniu).


    Anksčiau turėjome nusižiųrėje porą maitinimo taškų prieš Mazovijos Ostruvą (Ostrów Mazowiecka) - barą Orlen degalinėje važiuojant nuo Lomžos iš karto už pervažos (ten ypač mėgdavo sustoti lietuviški ekskursiniai autobusai) ir kavinę Bar Przystanek važiuojant kita kryptimi, preš kelių DW627 ir DW677 atsišakojimą..
    Tai būdavo poilsis įveikus pirmą etapą krašto keliais, o nuo ten jau prasidėdavo Lenkijos naujieji greitkeliai.

    Tačiau praeitą rudenį atidaryta greitkelio S61 atkarpa Śniadowo - Ostrów Mazowiecka aplenkia abu tuos punktus.
    Buvo maloni staigmena, kad Exit'as Nr.2 yra prieš pat Mazovijos Ostruvą ir galima nusukti senuoju keliu DW677 iki tų maitinimo punktų. Tiesa, paskui reikės pasisukioti per Mazovijos Ostruvos miestą ir į greitkelį S8 Balstogė - Varšuva patekti galima per Exit'ą Nr.79 - mazgas su keliu DK60 Ostrów Mazowiecka - Ciechanów.


    Tame bare Przystanek puikiai apsiforminome grįždami, prieš paskutinį 400 km etapą iki namų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vilnius - Varšuva - Tychy- Vengrija - Krokuva - Vilnius.
    Šį mėnesį šiek tiek pasivažinėjome po Vidurio Europą. Porą kartų pervažiavome kaimyninę Lenkiją skersai išilgai įstrižai.

    Į tą pusę maršrutas buvo paprastas ir tiesus: LT. Kalvarija/ PL.Budzisko- S61- S8 - Varšuva-S8 (ex Gierkówka)-Katovicų oro uostas-S1-Tychy-DK1-Bielsko-Biała-S1 -Żywiec- DK1 - PL. Zwardoń / Skalité
    Kadangi pirmą dieną išvažiavome vėliau nei planavome, tai teko mažiau stovinėti ir daugiau spausti. 740 km nuo Lietuvos iki Slovakijos sienos įveikta per 7½ valandos. Ir ta kelionė visai neprailgo.

    Yra su kuo palyginti - kažkada, kai pradėjome važinėti į Europą, kelionė per lenkiją buvo keiksmaždis. pervažiuoti per kaimyninę šalį trukdavo 14-17 valandų, o po kokių 2012 metų - "tik" 10-12 valandų.

    Atgal važiavome kitu keliu - S7 per Krokuvą - Kielcus - Varšuvą.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Sveiki. Reikės liepos gale/rugpjūčio pirmoj pusėj lėkti į Gdanską. Kokie būtų patarimai dėl maršruto ?
    (...).
    Atskiras klausimas, jei labai nenukrypstant nuo kelio, atgal važiuojant ką verta pamatyt, apart paties Gdansko ?
    Šioje temoje yra keli maršrutų į Gdanską aprašymai.
    Per pusantrų metų didesnis prioritetas variantui S61 - Elkas - DK16- Olštynas - S51 - S7., nes lenkų kelininkai nutiesė kelias greitkelių atkarpas.
    Verta sustoti žuvų restorane Okoń prie Pasłęk miesto.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.05.20, 17:45.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Taip pat galima nulėkti iki Žalgirio mūšio vietos, dar Olštynas ar vokiečių šliuzų sistema, kur laivai keliami bėgiais tarp kanalo atkarpų.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Atskiras klausimas, jei labai nenukrypstant nuo kelio, atgal važiuojant ką verta pamatyt, apart paties Gdansko ?
    Jeigu nebūta tai galima į Malborką užvažiuoti pasižiūrėti didžiausios kryžiuočių pilies (su lankymu). Kaip ne kaip kryžiuočių buvusi sostinė.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Sveiki. Reikės liepos gale/rugpjūčio pirmoj pusėj lėkti į Gdanską. Kokie būtų patarimai dėl maršruto ? Važiavimas darbinis, tai sustojimų apsižvalgyt neplanuojama (nebent atgal važiuojant gautųs). Automobilis - autobusiukas, bet dar ne krovininis. Tiesa nebūtų komfortiška virš 110. Prioritetai yra nusigavimo greitis, patogus vairavimas (geri keliai, jei įmanoma be priešpriešinio), na ir jei pakeliui CircleK yra, irgi į temą.

    Atskiras klausimas, jei labai nenukrypstant nuo kelio, atgal važiuojant ką verta pamatyt, apart paties Gdansko ?

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Ačiū už išsamią apžvalgą !

    Na man privalumas yra ne km ar laiko taupymas, bet daugiau laiko Lenkijoj važiuot magistralėmis, tai yra be priešpriešinio eismo, nes kelionė ilga, mažiau taip pavargstama vairuoti, nei su labiau varginančiu dėmesiu. O LT pusėje kelias pro Alytų ir Lazdijus tiesiog fainas, tai kol LT pusėj pro Marijampolę nesutvarkys visko iki sienos, kolkas pro Kauną nesirenku. Ai, ir Lazdijų CircleK personalas "prie bajerio" gerąja prasme, tai labai tinka pirmam kelioniniam WC + kava sustojimui
    Paskutinis taisė RamasN; 2024.05.08, 15:13.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Šiemet galvoju vėl grįžt prie kelio pro Lomžą, nes pajungė atkarpas.
    Tik va galvojau nuo Augustavo pasukt link magistralės greičiau, bet GoogleMaps pasiūlė kelią už LT sienos nuo Seinų sukti tiesiai link Suvalkų... Kas žino, ar verta, kas ten per kelias ?
    Dabar Google žemėlapiuose nesiūlo nuo Seinų sukti DW653 link Suvalkų, man rodo tik variantą sukti nuo Šipliškės (Szypliszki) piečiau Punsko pro Seivas (Sejwy) link Lazdijų. Siūlomo kirtimo į Lazdijus reikia vengti - į Lazdijus nuo greitkelio S61 geriau važiuoti DW653 pro Suvalkus ir Seinus.


    1. Buvęs klasikinis maršrutas Szczuczyn - Augustów - Lazdijai DK61 (dab. DW655)
    Iš esmės maršrutas be priekaištų, tik sulėtinimas neturinčiuose aplinkkelių Rajgarde (Rajgród) ir Grajeve (Grajewo)
    Pernai važiavau senuoju DK61 (dab. DW655) nuo Augustavo iki greitkelio S61 autostrados Ščučyne (Szczuczyn). Yra du aplinkkeliai - piečiau Bargłów Kościelny miestelio ir naujas - šiauriau Barszcze kaimo.

    2. Kelias S61 - mazgas Kalinowo (Wysokie) DK16 - Augustavas / Augustów - Lazdijai
    Tinka norintiems užsukti į Augustavą nusiaubti "Kauflandą" ar papietauti ir paramogauti.
    Kažkokio laiko taupumo nesigauna

    3. Kelias DW653 Suvalkai - Seinai (Suwałki - Sejny) ir toliau DK 16 į Lazdijus
    Kelais DW653 rekonstruotas 2015 / 2016 metais, padarytas Krasnapolio (Krasnopol) aplinkkelis.
    Kelias lygus ir pirmaisiais metais buvo tiesiog puikus. tačiau kai pagausėjo eismo, juo jau negalima važiuoti greitai, nes nelabai yra kur lenkti. Anksčiau buvo pagrindinis maršrutas važiuojant į Suvalkus ar į Mozūriją, tačiau dabar paprasčiau važiuoti per Marijampolę - nereikia važiuoti pro Suvalkų miestą

    Daugiau DW653 nuotraukų - šios temos 33-me puslapyje

    4. Kelias S61- mazgas Szypliszki - DW651 - Seivos (Sejwy) - PL/LT - RK2511 Galiniai - Lazdijai.
    Rekonedacija paprast - skubantiems nevažiuoti. Patikrinta pernai rudenį.
    Kelias DW651 Šipliškė-Seinai yra vidutiniškos būklės.
    Vietinis kelias Seivos - Sankūrai perasfaltuotas. Paskutinis kilometras iki sienos - žvyrkelis.

    Lietuvos pusėje RK2511 yra siauras ir labai pavargęs (geresnis 1-2 km iki Lazdijų). Numatoma kelio rekonstrukcija

    Daugiau - temos[LT/PL] Lietuvos - Lenkijos pasienis 18-me puslapyje

    Be to, planuojant kelią per Alytų reikia atsiminti, kad ten 5-6 metus vis dar vyksta amžinoji pagrindinio kelio į Vilnių statyba.
    Dabar rekonstruojama Ulonų gatvė (KK128 atkarpa).

    Bendra rekomendacija- nemesk kelio dėl takelio:
    - Kertant sieną Lazdijuose (Alytų) geriau važiuoti senuoju keliu DW655 (ex DK61) - DK16 Szczuczyn-Grajewo -Augustów.
    - Važiuojant autostrada S61 geriau įvažiuoti į "Via balticą" Kalvarijoje arba važiuoti pro Kauną
    - Kelio keitimas Lenkijoje diselių privalumų nesuteiks.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.06.07, 18:50.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Iš Vilniaus link Varšuvos ir toliau visada vykdavau per Lazdijus ir Augustavą. Kai atidarė greitkelį nuo Balstogės iki Varšuvos - pradėjau pro ten važinėti. Šiemet galvoju vėl grįžt prie kelio pro Lomžą, nes pajungė atkarpas. Tik va galvojau nuo Augustavo pasukt link magistralės greičiau, bet GoogleMaps pasiūlė kelią už LT sienos nuo Seinų sukti tiesiai link Suvalkų... Kas žino, ar verta, kas ten per kelias ?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Važiavimas per Varšuvą tarp S17 Liublino greitkelio ir S8 Balstogės greitkelio.

    Linksmybės prasideda nuo sankryžos su keliu DW634 į Volominą. Paskutinius 3,4 km važiavome virš 10 minučių


    Kelias DW634 remontuojamas. Tuo keliu daug kas nusukdavo kairėn į Targówek prekybos centrų zoną (ten yra ir IKEA Marki).


    Už šios sankryžos kelias DW 631 susiaurėja iki vienos juostos.


    Geležinkelio pervaža


    Susidarė nemaža eilė su stabtelėjimais


    631 kelias ateityje bus tvarkomas


    Zielonka. Pasirodo pirmosios nuorodos į S8


    Nusukimas į S8 link Balstogės


    Šia trasa per Varšuvą nuo S17 iki S8 važiavome 29 minutes (o ne 21 minutę, kaip rašo žemėlapis).
    Tai gal būtų buvę greičiau kirsti kampą nuo S17 Exit 6 Kołbiel ir važiuoti 50 keliu per Broką.

    Įdomu, kokios eismo sąlygos kelyje DK50, ypač savaitgaliais.
    Gal kam nors neseniai teko važiuoti keliu DK50 nuo Ostrów Mazowiecka per Brok - Lochów..

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Važiavimas per Varšuvą tarp S17 Liublino greitkelio ir S8 Balstogės greitkelio.
    Žemėlapyje viskas atrodo labai gražiai, realybėje - kur kas blogiau.


    Foto 2023.07
    Trakt Brzeski / Bresto traktas anksčiau buvo E/30 / 2 kelias, Dabar - kelias DW 628.
    Iš meisto srautas kur kas intensyvesnis




    Tolumoje matosi Varšuvos bokštai




    Marso žiede (Rondo Marsa) reikai sukti dešinėn 631 keliu link Nowy Dwór Mazowiecki. Šioje trasoje S8 nėra rodomas






    Toliau kelyje DW 631 iš pradžių viskas yra gerai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Artėjame link Varšuvos. Iš anos pusės pasipylė savaitgalio eismas


    Prieš Exit'ą 3 (kelias DW 731) kelias iki Varšuvos praplatėja iki 3 juostų


    Įspėjimas apie sankryža su A2 / S2


    Sankryža su A2 / S2 link transporto mega mazgo Konotopa (į Vakarus nuo Varšuvos)


    Greitkelio pabaiga


    Greitkelis iš Liublino susikerta su senuoju Bresto traktu (DK92)


    Zakręt. Sukame į senąjį Bresto plentą


    Varšuvos riba. Bresto traktas (buv. kelias DK2) nuo sankryžos su Liublino keliu turi ne DK92, o DW628 numerį

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    S17. Lublin - Warszawa
    Foto 2023.07
    Greitkelis tuščias ir tiesus. Šone matosi senasis plentas (dabar - jungiamasis)




    Šiame greitkelyje beveik visi viadukai nudažyti gelsva-ochros spalva




    Stabtelėjimas


    Ilsisi ukrainiečių 'fūros"




    Gyvūnų pralaida


    Garvolino aplinkkelis už 2 km.
    Ta atkarpa nebuvo labai maloni, nes to aplinkkelio spindulys vietomis gana mažas, be to buvo intensyvus eismas







    Sankryža su DK 50 Pietirytiniu Varšuvos aplinkeliu Grójec - Góra Kalwaria - Ostrów Mazowiecka


    Įspėjimas apie transporto virš 16 tonų ribojimą Varšuvoje (rytais ir vakarais)


    Nusukimas į DK 5 link Brok - Ostrów Mazowiecka yra gerokai prieš viaduką


    Jei nebūtume suplanavę šio bei to Varšuvoje, tai būtų buvusi pagunda važiuoti tiesiai DK 50 per Brok
    Atstumas 25 km trumpesnis, o laikas per Varšuvą skiriasi tik 2 minutėmis
    Praktikoje išaiškėjo, kad Varšuvoje dėl remontų teko važiuoti - ten prarastos apie 10 minučių, o važiavimas S8 nuo Varšuvos dėl intensyvaus eismo bent iki Vyškovo buvo įtemptas ir neteikė jokio malonumo.
    Prie tokio eismo intensyvumo S8 greit reikės jau 2*3 juostų kelio

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    S17. Lublin - Warszawa
    Greitkelis S17 tarp Liublino ir Varšuvos beveik visur yra toks pats malonus ir greitas kaip ir S19 tarp Žešuvo ir Liublino
    141 km atstumas nuo Liublino aplinkkelio iki S17 pabaigos Zakręt vietovėje (sankryža su keliu DK92) per 1:16 (Google žemėlapiai rodo 1:14).
    Važiavome greičiau - nuvažiavome per tiek laiko, tik įskaitant 7-8 minučių stabtelėjimą
    ​​
    Žemėlapio pagrindas iš www.mapy,cz

    Foto 2023.07
    Iš pradžių paie 20 km ruože sutampa greitkeliai S17 į Varšuvą ir S12 į Radomą - Lodzę




    Po kiekvienos sankryžos nurodoma, kiek kilometrų iki kito mazgo ir tolesnių miestų


    Išsišakoja keliai S12 ir S17.
    Sankryža yra panašios konfigūracijos kaip mūsų A2 ir vakarinio aplinkkelio mazgas: Radomas yra kairėje, o kelias suka į dešinę. Varšuva yra dešinėje, bet reikia laikytis kairės.
    Vienu žodžiu, reikia ignoruoti stambaus mastelio žemėlapius (ar prisiartinti navigaciją) ir sekti kelio nuorodas. Į Varšuvą važiuoti tiesiai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    S19. Obwodnica Lublina / Liublino aplinkkelio pietrytine dalis.
    Foto 2023.07

    Iškart už sankryžos nurodoma, koks atstumas iki kito mazgo
    Aplinkkelyje nurodoma yra daugiau miestų, bet išliko S19 mazgų numeracija








    Nusukimas į S17 link Varšuvos yra 39-me mazge


    Šiame mazge nusukimas į lėtėjimo juostas (link Liublino centro ir S17 link Varšuvos) yra iš anksto, daugiau nei 800 metrų prieš viaduką.




    Išsukimas į Liublino centrą




    Kelyje S12/ S17 lėtėjimo juostos irgi yra ilgos bei atskirtos nuo pagrindinio kelio


    Kelias S17 į Varšuvą ir S12 į Radomą

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    S19 Lublin- Rzeszów

    Kelias atgal nuo Žešuvo iki Liublino aplinkelio pradžios dar 10 km Liublino aplinkeliu ir užėmė 1:40 min, įskaitant nusukimą nakvynei.
    Greitkelis santykinai mažai apkrautas, išskyrus 20 km nuo Žešuvo iki Sokołów Małopolski, kur vis dar yra 2+ 1 kelias. Šioje Liublino aplinkkelio atkarpoje eimas irgi normalus

    Foto 2023.07




    Exit'e 41 yra nusukimas į senąjį kelią link Liublino. Čia prasideda Liublino aplinkkeliis

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Įvažiuojame į A4 / E40 vakariniame Žešuvo mazge (Rzeszów Zachód), išvažiuojame rytiniame Žešuvo mazge (Rzeszów Wschód), atstumas apie 12 km
    Važiaviamas autostrada A4 / E40 Dresden (DE) - Wrocław- Kraków - Rzeszów -L'viv (UA) niekuo ypatingas, tik šiek tiek neįprasta mazgų konfigūracija, ypač rytiniame mazge.

    Žemėlapio pagrindas - iš www.mapy.cz

    Foto 2023.07
    Autostrada A4.
    Įspėjimas apie Šiaurinį Žešuvo mazgą (Rzeszów Zachód)


    Kelias DK 9 į Radomą pasiima ir europinį numerį E-371. Turbūt tik laiko klusimas, kada iš jo bus atimtas vienženklis numeris DK9
    Į Varšuvą dabar, aišku, visi važinėja greitkeliais S19 - S17 per Liubliną.




    Mūsų išsukimas. Rzeszów Wschód






    Čia teko pasisukioti


    Greitkelis S19 Rzeszów - Lublin
    Iki Sokołów Małopolski (apie 15 km) yra 2+1 greitkelis, kuriame ne itin jauku važiuoti
    Kažkada, apie 2016 metus, džiaugėmės kad yra bent toks greitkelis, o dabar jau norisi kažko geresnio.
    Siscom schemoje pažymėta, kad 2*2 greitkelsi bus 20236 metais


    Atstumai nurodyti iki Liublino, Balstogės ir Kuznicos (PL/BY).
    Gal kada nors Via Carpatia turės europi9nė numerį ir bus nurodyti atstumai iki Lietuvos, o ne uždarytos sienos su Gudija.

    Nakvynę po 700 km kelionės iš Karpatų radome prieš Liubliną

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    DK19 - DW 883 - S19. Wschodnia obwodnica Rzeszowa / Rytinis Žešuvo palinkelis
    Žešuve link Liublino kelio važiavome ne ankstesniu "tiesiu" maršrutu 94-97 keliais (tas 97 kelias tarp A4 ir DK 94 vietovėje beveik nenutodomas)
    Nuo žiedionės sankryžos Žešuvo pietuose iki mazgo Rzeszów Wschód, kur prsideda greitkelis į Liubliną, yra spie 27 km ir kelionė užtruko tik 18 minučių

    Žemėlapio pagrindas iš www. mapy.cz

    Foto 2023.07
    Dviguba žiedinė sankryža su nusukimu į rytinį aplinkkelį S19


    Iš karto - kita žiedinė sankryža
    Jungiamas kelias rytų - vakarų kryptimi turi numerėį DW 883, bet užrašomi tik tranzitinių krypčių numeriai.


    Jungiamasis kelias tarp DK19 ir S19 arba Żołnierzy 9 Dywizji Piechoty gatvė.
    Svarbu nepraleisti krypties 19 keliu į Liubliną

    Sankryžas su greitekliu S19 Nuoroda "Barwinek - sukti atgal"


    Rytinis aplinkkelis S19 bus pratęstas į pietus - jo trasa eis iki jau rodyto statomo tilto per Visloko (Wisłok) upę Babica vietovėje
    Ši greitkelio S19 atkarpa bus nutiesta apie 2026 metus, o kitos - žymiai vėliau.

    https://ssc.siskom.waw.pl/

    Čia jau greiteklio statusą turintis rytinis Žešuvo aplinkelis S19






    Mazgas su senuoju pagrindiniu keliu DK94 (buv. E40 / DK4)


    Artėja mazgas su autostrada A4


    Rzeszów Zachód / vakarinis Žešuvo mazgas, kur susikerta S19 ir A4




    Prieš išsukant į A4 reikia pasisukioti
    Paskutinis taisė Romas; 2023.08.10, 22:41.

    Komentuoti:

Working...
X