Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Negi kolega manai esąs tas ekspertas, kuris žino visas iki vienos MLG duobes? O gal tau atsiųsti pažymą iš serviso, o gal užteks įrašo (veiksmas vyko vakare), kur girdisi duknktelėjimas ir po to - garsus ištiktukas.

    Deja, duobė buvo naujame 2020.11 mėn asfaltuotame ruože ruože. Gal per savaitę-dvi ir užlopė, bet per sniegą nesimato.
    Bet tai ne problema - po žiemos tų duobių išlįs daugiau, kurias visas galėsi suskaičiuoti.
    ​​​​
    Paskutinis taisė Romas; 2022.11.27, 08:07.

    Komentuoti:


  • qms
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kolega, švelniai kalbant, visiškai nusišnekėjai. Gal reikėtų pačiam padovanoti laikrodį, kuris rodo tikslų laiką du kartus per parą.
    Po to, kai pataisė duobę (jei pataisė) prie 3-ojo stulpelio, tai atseit tapo "melu".


    O jei rimtai, įdomu, kaip 2020 m. lapkritį "tiap liap" metodu paklotas asfaltas atlaikys temoperatūrų svyravimus ir didesnį eismą.
    ne jau su teksto suvokimu taip blogai? Melas buvo ta dalis, kurią pacitavau "Tą Mykolo Lietuvio gatvės vietą asfaltavo tik prieš 2-3 metus, o jau pasirodė duobės. Negi šimašinė savivaldybė nepajėgi net pareikalauti rangovo atsistatyti bet kaip paklotą asfaltą, kol nesibaigė garantinis laikotarpis." Tas ir melas, jog duobės buvo sename dešitmečius jau esančiame asfalte, o ne prieš kelis metus išasfaltuotoje atkarpoje, nes dar kartą pasikarotosiu, jog M. Lietuvio g nuo B. Krivicko g link Mokslininkų g kažkiek šimtų metrų ten jau seniai dešitmečius buvo asfaltas, prieš kelis metus žiemą asfaltavo likusią atkarpą iki Mokslininkų g, o duobės atsiradusios buvo tame sename asfalte, ne naujame
    Paskutinis taisė qms; 2022.11.26, 22:48.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Nenustebsiu jei labai greit po atidarymo bus įrengti greičio kalneliai ties kiekviena sankryža, nes jau dabartine trasa nuo Krivicko g. lekia 70-90km/h skubėtojai. Taurupės g. jau 4 yra
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20221126-105805_Brave.jpg
Views:	1523
Size:	112,8 kB
ID:	2014433

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Žurnalistas pakalbino ne visus teisėtai pasipiktinusius, kurie vietoje ramaus žvyrkelio ir galimybės naudotis pėsčiųjų, vandens ir slidžių transportu priversti persėsti į automobilius. Ta laikina gatvė niekam nenaudinga.

    Juk anksčiau buvo taip gerai.
    Mykolo Lietuvio gatvėje buvo galima:

    Saugiai pasivaikščioti su vaikučiais


    Pasirinkti Lietuvos sodų gėrybių


    Rinkti žemuoges...




    Vaikščioti po apsnigtą mišką ar slidinėti...
    ​​

    Naudotis vandens procedūromis

    (nuotrauką pateikė qms ) https://www.miestai.net/forumas/foru...58#post2014428

    O kas dabar?




    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dar vienas Arūno Dumalako straipsnis.
    [Ironija] Labai žavi šio žurnalisto santūrus stilius, objektyvumas (pakalbintos visos suinteresuotos šalys), gilios įžvalgos ir užkabinančios, bet nerėksmingos antraštės [/Ironijos pabaiga]

    Iš pradžių matėsi, kad neįrengus šaligatvių ir apšvietimo vietinių gyventojų (kuriem 25 metus esantis brėžinys Bendrajame plane buvo staigmena) gyvenimas pasikeis ir jie patys puls prašyti greičiau nutiesti normalią gatvę

    Pakalbinta dviratininkė, važinėjanti iš Bajorų kažkuria iš šoninių gatvelių, keli vietiniai gyventojai.ir savivaldybė.
    Dviratininkė kažkurioje šoninėje gatvelėje nufotografuota iš priekio, šono ir užp.., vienu žodžiu kalusimas nušviestas iš visų pusių, todėl kaltinti Dumalako vienpusiškumu negalima
    Žodis "naudos nemato niekas" panaudotas savotiškai. Kol per 5 minutes nauja gatve nuvažiuoji tuos 2-3 kilometrus sutinki gal 20-30 iš priešingos pusės atvažiuojančio "nieko", kurie neatsidžiaugia nauja transporto jungtimi.

    Nesvarbu, gerai ar blogai rašoma apie šią gatvę tai paddins jos žinomumą. Po šios straipsnio bus dar daugiau važinėjančių,. o tų gyventojhų gyvenimas nepagerės.
    Gal bus stimulas spausti savilaldybę, kad ji greičiau suktųsi tiesdama normalią gatvę

    Lrytas.lt 2022.12
    Savivaldybė nutarė nutiesti laikiną gatvę: naudos niekas nemato, o ir išlaidos – dvigubos
    Laikina gatvė – naujas savivaldybės pinigų taškymo terminas.
    Mykolo Lietuvio gatvėje atsirado asfaltas, bet nėra apšvietimo, šaligatvių ir dviračių takų, horizontalaus žymėjimo, nes, pasirodo, ją vis tiek reikės perdaryti. Tai kam reikėjo asfaltuoti? (...)
    ​​​​​
    Mykolo Lietuvio gatve pas dukterį Laima iš Bajorų dviračiu važiuoja bent du kartus per savaitę. Turbūt niekas nedrįs ginčytis, kad čia ne tiktai nesaugu, bet ir pavojinga. Kur pasitraukti dviratininkui, kai kelkraštis toks siauras, o automobilių, išasfaltavus gatvę, smarkiai padaugėjo? Tai tiesiog nusikaltimas prieš pėsčiuosius ir dviratininkus“, – piktinosi vilnietė.
    ​​

    ​​

    ​​

    „Jos automobilis suremontuotoje gatvėje kartą jau vos nepartrenkė – išgelbėjo keli centimetrai. Anot Laimos, gerai, jei būtų atsidūrusi tik ligoninėje.
    Tokia pat siaura ir be šaligatvių yra ir judri Mokslininkų gatvė. Laima dėl to nekart kreipėsi į savivaldybę, policiją, bet viskas veltui. „Esu mokytoja, mokau vaikus saugaus eismo, o ką jie mato gatvėse?“ – klausė vilnietė. Anksčiau, kai Mykolo Lietuvio ir Šventeliškių gatvės palijus ar tirpstant sniegui virsdavo ežerais, Laimos duktė lengvuoju automobiliu BMW jų nepajėgdavo įveikti, todėl teko pirkti visureigį. (...)

    „Kai Mykolo Lietuvio gatve sutemus grįžtu iš darbo, jaučiu stresą. Nuolatinis priešpriešiais atvažiuojančių automobilių srautas, o dar kelkraštį turiu stebėti, nes juo kaip tyčia tokiu metu eina vaikai iš mokyklos“, – prisipažino Eimantas. Vietos gyventojo žodžiais, savivaldybė, kada nors susiruošusi įrengti apšvietimą, turės platinti gatvę, o tai papildomos išlaidos. Kodėl to nebuvo galima padaryti iš karto?

    „Laikinas asfaltavimas – nauja mada? Kiek tas asfaltas tarnaus, ar užteks pusės metų, kad suskilinėtų kaip tokiu pat būdu išasfaltuota Taurupės gatvė?“ – bėrė klausimus Arnoldas. Jo nuomone, nei savivaldybė, nei vietos gyventojai nesitikėjo, kad suremontavus Mykolo Lietuvio gatvę atsiras tiek automobilių. Tam pasitarnavo ir navigacijos sistemos, jau rodančios, kad šia gatve – greitesnis kelias iš Ukmergės gatvės į Santariškes, Visorius.
    Kai čia buvo duobėtas žvyrkelis, vairuotojai juo važiuodavo tik reikalo prispausti.
    Arnoldas pastebėjo, kad Mykolo Lietuvio gatve einantys pėstieji rūpinasi saugumu. Jei neturi šviesą atspindinčių liemenių, bent telefonus įsijungia ir jais šviečia atvažiuojantiems vairuotojams. Bet tai mažai gelbėja, juolab kad vairuotojai išmėgindami naują asfaltą piktnaudžiauja greičiu. Beje, laikinoje Taurupės gatvėje taip pat nėra šaligatvių, bet ji vingiuoja per mišką, pėstieji gali rinktis takus jame. O Mykolo Lietuvio gatvėje pasirinkimo nėra: arba siauru kelkraščiu, arba į griovį. (...)

    Savivaldybė pažadėjo, kad artimiausiu metu Mykolo Lietuvio gatvėje bus įrengti iki 30 kilometrų per valandą greitį ribojantys ir eismą reguliuojantys kelio ženklai, o pavojingesnėse vietose įrengti apsauginiai atitvarai, pastatyti signaliniai stulpeliai.
    Tačiau daugiau eismo saugumo priemonių pėstiesiems nebus. Anot savivaldybės atstovo Gabrieliaus Grubinsko, horizontalus žymėjimas taip pat nenumatytas, nes tam, pagal teisės aktais nustatytus reikalavimus, neužtenka gatvės pločio.

    Labiausiai pribloškia savivaldybės žinia, kad Mykolo Lietuvio gatvės tobulinimas bus tęsiamas. Tiksliau – suremontuota gatvė vėl bus remontuojama, nes ketinama rengti rekonstrukcijos projektą, kuriame būtų numatytas važiuojamosios dalies platinimas, taip pat šaligatvių ir apšvietimo įrengimas. Mat savivaldybės administracijos užsakymu bendrovė „Vilniaus planas“ rengia Mykolo Lietuvio ir Mokslininkų gatvių projektinius pasiūlymus atkarpai nuo Ukmergės iki Geležinio Vilko gatvių. Pasirodo, numatomas gatvės pritaikymas visiems eismo dalyviams ir visapusiška infrastruktūra: gatvės standartus atitinkantys, šiuolaikiški pėsčiųjų ir dviračių takai, miesto transporto paslaugai teikti reikalingos infrastruktūros įrengimas, keturių eismo juostų (po dvi kiekviena kryptimi) gatvė, triukšmo ir taršos mažinimo priemonės.

    Kodėl viso to nebuvo galima įrengti iš karto?
    „Teisme yra byla, kurioje ginčijamas Mykolo Lietuvio gatvės tiesimo detalusis planas.(...)

    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...gubos-25137405

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė qms Rodyti pranešimą
    Truputi melas. (...)
    Bet šios tavo minimos duobės jau buvo vakar užtaisytos.
    Kolega, švelniai kalbant, visiškai nusišnekėjai. Gal reikėtų pačiam padovanoti laikrodį, kuris rodo tikslų laiką du kartus per parą.
    Po to, kai pataisė duobę (jei pataisė) prie 3-ojo stulpelio, tai atseit tapo "melu".


    O jei rimtai, įdomu, kaip 2020 m. lapkritį "tiap liap" metodu paklotas asfaltas atlaikys temoperatūrų svyravimus ir didesnį eismą.

    Komentuoti:


  • qms
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    skaiciuokite stulpelius: 1-2-3.…. Jei prie trečio stulpelio neįvažiavote į gana gilią duobę, tai toliau laukia sėkminga kelionė nauju iki pat Ukmergės gatvės.

    Tą Mykolo Lietuvio gatvės vietą asfaltavo tik prieš 2-3 metus, o jau pasirodė duobės. Negi šimašinė savivaldybė nepajėgi net pareikalauti rangovo atsistatyti bet kaip paklotą asfaltą, kol nesibaigė garantinis laikotarpis.
    Truputi melas. Prieš du metus darytame asfalte tikrai nėra duobių, nes M. Lietuvio g atkarpa nuo B. Krivicko g link Mokslininkų g kažkiek šimtų metrų ten jau buvo dešimtmečius asfaltas.
    Click image for larger version  Name:	efqwefwq.png Views:	0 Size:	4,28 MB ID:	2014276
    bet šios tavo minimos duobės jau buvo vakar užtaisytos. Vienintelis patrupėjimas liko Mokslininkų g ir M. Lietuvio sankirtoje, nes tai normalu, nes tas sujungimas buvo daromas labai skirtingu metu, o ne iš vieno karto, tad technologiškai normalu, kad taip atsitiko. Tačiau pabaigiant tiesti Mokslininkų g asfaltą kur dabar daromas, turėtų būti ir ši vieta sutaisyta.

    Vandenio gatvės asfaltas taip pat baigiamas, tad ši gatvė turėtų tapti tranzitinė iš visų Bajorų ar Šiauriau esančių kaimų žmonės turėtų pradėti naudoti šią gatvę norint pasiekti M. Lietuvio g. Taip pat ir savivaldybė pati svarsto šią gatvę oficiliai padaryti tranzitinę, pakeičian jos kategoriją. Pamatysim..
    Paskutinis taisė qms; 2022.11.25, 10:08.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Kodėl beprasmis? Esu reportinęs kelias duobes, sutvarkė.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Pareportinai duobę?
    Niekada to nedarau, nes beprasmis užsiėmimas. Kiekveinas tegu dirba (tiksliau - nedirba) savo darbą (-o)
    Dabar žinau, tai ir apvažiuoju, ir įspėju...

    Beje, Mykolo Leituvio gatvė dabar tapo labai gera vieta patirti važinėjimo žiemiškais kelias malonumus, tik eismas iš priešingos pusės vietomis per intensyvus.
    Paradoksas, kad kol važiuoji normaliu greičiu, tai nieko, bet geriau nebandyti staigiai stabdyti. Negali sakyti, kad ji išvis nebarstoma, bet tai neatėmė džiaugsmo pajusti kad žiema atėjo ir pas mus.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Jei prie trečio stulpelio neįvažiavote į gana gilią duobę, tai toliau laukia sėkminga kelionė nauju iki pat Ukmergės gatvės.
    Pareportinai duobę?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gali ir neskaičiuoti. Atsiras daugiau įsukančių ar stabdančių sukant į kairę o ar pritaikys sankryžas, čia didelis klausimas.

    Yra tik viena sankryža su Duonos Kalno ir Šventeliskių gatvėmis, kur sukantys į kairę dar nesuvokė, kad ten jau ne vietinės reikšmės žvyrkelis - neįprato iš anksto rodyti posūkį. Tad jei važiuojant nuo Ukmergės g. link Molėtų pl. priekyje važiuoja neapsisprendęs ar tiesiog grybaujantis vairuotojas, tai geriau nuo jo laikyti atstumą, nes jis toje sankryžoje jis spaus ant stabdžių ir suks į kairę pamiršęs posūkių rodymą

    Dabar vienas malonumas pravažiuoti tuo vingiuotu keliu. Jis kažkuo primena važiavimą Verkių gatvė palei Nerį ar vingiavimą Taurupės gatve.

    Tik tamsiais rudens /žiemos vakarais reikia žinoti nepažymėtas pavojingas vietas, ypač sutemus:
    Mokslininkų g. prieš sankryžą su ML gatve yra nutrupėję kelkraščiai.
    O sėkmingai pasukus kairėn į ML gatvę (kol vyksta remontas, eismas iš Bukiškių pusės labai sumažėjęs ir niekas nevažiuoja pagrindinių kelių), skaiciuokite stulpelius: 1-2-3.…. Jei prie trečio stulpelio neįvažiavote į gana gilią duobę, tai toliau laukia sėkminga kelionė nauju iki pat Ukmergės gatvės.

    Tą Mykolo Lietuvio gatvės vietą asfaltavo tik prieš 2-3 metus, o jau pasirodė duobės. Negi šimašinė savivaldybė nepajėgi net pareikalauti rangovo atsistatyti bet kaip paklotą asfaltą, kol nesibaigė garantinis laikotarpis.

    Komentuoti:


  • qms
    replied
    Parašė munchiss Rodyti pranešimą
    Šiandien ryte M. Lietuvio g. sankryžose su Mokslininkų ir B. Krivicko gatvėmis pastebėti kažką skaičiuojantys žmones
    Vyksta gana didelio mąsto natūriniai eismo matavimai (su žmonėmis fiziškai) ir su srauto matavimo prietaisais (ant kelio laidai) kaip, kad pvz šiandien L. Giros gatvėje ir tpt..

    Tikslas? Stebėti srauto pasiskirstymus po M. Lietuvio g asfaltavimo darbų pabaigos ir po B. Krivicko g vienpusio įvedimo ir daryti išvadas apie tolimesnių kelių tiesimą ir sujungimus, kaip, kad svarstomas K. Bradūno g sujungimas nuo M. Lietuvio g iki L. Giros, kaip kad Visorių g sujungimas su M. Lietuvio g ir Borutos g. ir tpt. Taip pat ir B. Krivicko g vienpusio eismo situacija ir ar reikia papildomų priemonių.

    Gražaus vakaro visiems.
    Paskutinis taisė qms; 2022.11.24, 15:38.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Užasfaltavo tą banguotą trišalę sankryžą, (paplatino/patiesino) ir pakabino kryptinio pirmumo ženklus.

    Komentuoti:


  • munchiss
    replied
    Šiandien ryte M. Lietuvio g. sankryžose su Mokslininkų ir B. Krivicko gatvėmis pastebėti kažką skaičiuojantys žmones

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Kažin, kodėl iš karto negalėjo?
    na infros projektuose klaidos ar nedadirbimai pasimato tik po ju padarymo. PATIKEKIT ir zemelapio projekto LABAI sunku pamatyt klaidas, nebent pradetu kurt 3d vizualizacijas, kas yra nerealu.

    ps. pats esu su tuo susidures, ant zemelapio viskas idealiai ir grazu ir atrodo pagalvota apie daug ka, O realybeje viskas siek tiek kitaip zmones elgiasi ne taip kaip tu nori .
    Paskutinis taisė digital; 2022.11.21, 17:49. Priežastis: citavimas

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Kažin, kodėl iš karto negalėjo?
    Nes niekas už nugaros pirštu nebaksnojo.

    Komentuoti:


  • satrebla
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Kažin, kodėl iš karto negalėjo?
    Nes savivaldybė/kelininkai vadovaujasi empirizmo principu. Proaktyvumas ir numatymas kelių žingsių į priekį dažniausiai ne apie juos.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė satrebla Rodyti pranešimą

    Šitoj vietoj šeštadienį dirbo kelininkai. Tiesino sankryžą, kad nebeliktų tokio vingio.
    Kažin, kodėl iš karto negalėjo?

    Komentuoti:


  • satrebla
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Įrengė keletą ženklų ir atšvaitų M.Lietuvio gatvėj tarp Ukmergės ir Krivicko g.

    Atitvėrė banguotos T formos sankryžą, kur jau tikriausiai išvažinėjo nemažą duobę

    Click image for larger version

Name:	20221120_092224.jpg
Views:	1103
Size:	298,0 kB
ID:	2006517
    Šitoj vietoj šeštadienį dirbo kelininkai. Tiesino sankryžą, kad nebeliktų tokio vingio.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    Nuostabus progresas svarbiausiu gatviu tiesimo Vilniuje Iodmu kaip atrodytu gatves jei tokiu principu jos butu buvusios ir 80aisiais ar 70aisiais tiestos
    Panašiai tiesė 50-aisiais ir 60-ųjų pradžioje, kai užasfaltavo pagrindinius vieškelius.

    Komentuoti:

Working...
X