Negi kolega manai esąs tas ekspertas, kuris žino visas iki vienos MLG duobes? O gal tau atsiųsti pažymą iš serviso, o gal užteks įrašo (veiksmas vyko vakare), kur girdisi duknktelėjimas ir po to - garsus ištiktukas.
Deja, duobė buvo naujame 2020.11 mėn asfaltuotame ruože ruože. Gal per savaitę-dvi ir užlopė, bet per sniegą nesimato.
Bet tai ne problema - po žiemos tų duobių išlįs daugiau, kurias visas galėsi suskaičiuoti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)
Collapse
X
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKolega, švelniai kalbant, visiškai nusišnekėjai. Gal reikėtų pačiam padovanoti laikrodį, kuris rodo tikslų laiką du kartus per parą.
Po to, kai pataisė duobę (jei pataisė) prie 3-ojo stulpelio, tai atseit tapo "melu".
O jei rimtai, įdomu, kaip 2020 m. lapkritį "tiap liap" metodu paklotas asfaltas atlaikys temoperatūrų svyravimus ir didesnį eismą.Paskutinis taisė qms; 2022.11.26, 22:48.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąNenustebsiu jei labai greit po atidarymo bus įrengti greičio kalneliai ties kiekviena sankryža, nes jau dabartine trasa nuo Krivicko g. lekia 70-90km/h skubėtojai. Taurupės g. jau 4 yra
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Žurnalistas pakalbino ne visus teisėtai pasipiktinusius, kurie vietoje ramaus žvyrkelio ir galimybės naudotis pėsčiųjų, vandens ir slidžių transportu priversti persėsti į automobilius. Ta laikina gatvė niekam nenaudinga.
Juk anksčiau buvo taip gerai.
Mykolo Lietuvio gatvėje buvo galima:
Saugiai pasivaikščioti su vaikučiais
Pasirinkti Lietuvos sodų gėrybių
Rinkti žemuoges...
Vaikščioti po apsnigtą mišką ar slidinėti...
Naudotis vandens procedūromis
(nuotrauką pateikė qms ) https://www.miestai.net/forumas/foru...58#post2014428
O kas dabar?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Dar vienas Arūno Dumalako straipsnis.
[Ironija] Labai žavi šio žurnalisto santūrus stilius, objektyvumas (pakalbintos visos suinteresuotos šalys), gilios įžvalgos ir užkabinančios, bet nerėksmingos antraštės [/Ironijos pabaiga]
Iš pradžių matėsi, kad neįrengus šaligatvių ir apšvietimo vietinių gyventojų (kuriem 25 metus esantis brėžinys Bendrajame plane buvo staigmena) gyvenimas pasikeis ir jie patys puls prašyti greičiau nutiesti normalią gatvę
Pakalbinta dviratininkė, važinėjanti iš Bajorų kažkuria iš šoninių gatvelių, keli vietiniai gyventojai.ir savivaldybė.
Dviratininkė kažkurioje šoninėje gatvelėje nufotografuota iš priekio, šono ir užp.., vienu žodžiu kalusimas nušviestas iš visų pusių, todėl kaltinti Dumalako vienpusiškumu negalima
Žodis "naudos nemato niekas" panaudotas savotiškai. Kol per 5 minutes nauja gatve nuvažiuoji tuos 2-3 kilometrus sutinki gal 20-30 iš priešingos pusės atvažiuojančio "nieko", kurie neatsidžiaugia nauja transporto jungtimi.
Nesvarbu, gerai ar blogai rašoma apie šią gatvę tai paddins jos žinomumą. Po šios straipsnio bus dar daugiau važinėjančių,. o tų gyventojhų gyvenimas nepagerės.
Gal bus stimulas spausti savilaldybę, kad ji greičiau suktųsi tiesdama normalią gatvę
Lrytas.lt 2022.12
Savivaldybė nutarė nutiesti laikiną gatvę: naudos niekas nemato, o ir išlaidos – dvigubos
Laikina gatvė – naujas savivaldybės pinigų taškymo terminas.
Mykolo Lietuvio gatvėje atsirado asfaltas, bet nėra apšvietimo, šaligatvių ir dviračių takų, horizontalaus žymėjimo, nes, pasirodo, ją vis tiek reikės perdaryti. Tai kam reikėjo asfaltuoti? (...)
Mykolo Lietuvio gatve pas dukterį Laima iš Bajorų dviračiu važiuoja bent du kartus per savaitę. Turbūt niekas nedrįs ginčytis, kad čia ne tiktai nesaugu, bet ir pavojinga. Kur pasitraukti dviratininkui, kai kelkraštis toks siauras, o automobilių, išasfaltavus gatvę, smarkiai padaugėjo? Tai tiesiog nusikaltimas prieš pėsčiuosius ir dviratininkus“, – piktinosi vilnietė.
„Jos automobilis suremontuotoje gatvėje kartą jau vos nepartrenkė – išgelbėjo keli centimetrai. Anot Laimos, gerai, jei būtų atsidūrusi tik ligoninėje.
Tokia pat siaura ir be šaligatvių yra ir judri Mokslininkų gatvė. Laima dėl to nekart kreipėsi į savivaldybę, policiją, bet viskas veltui. „Esu mokytoja, mokau vaikus saugaus eismo, o ką jie mato gatvėse?“ – klausė vilnietė. Anksčiau, kai Mykolo Lietuvio ir Šventeliškių gatvės palijus ar tirpstant sniegui virsdavo ežerais, Laimos duktė lengvuoju automobiliu BMW jų nepajėgdavo įveikti, todėl teko pirkti visureigį. (...)
„Kai Mykolo Lietuvio gatve sutemus grįžtu iš darbo, jaučiu stresą. Nuolatinis priešpriešiais atvažiuojančių automobilių srautas, o dar kelkraštį turiu stebėti, nes juo kaip tyčia tokiu metu eina vaikai iš mokyklos“, – prisipažino Eimantas. Vietos gyventojo žodžiais, savivaldybė, kada nors susiruošusi įrengti apšvietimą, turės platinti gatvę, o tai papildomos išlaidos. Kodėl to nebuvo galima padaryti iš karto?
„Laikinas asfaltavimas – nauja mada? Kiek tas asfaltas tarnaus, ar užteks pusės metų, kad suskilinėtų kaip tokiu pat būdu išasfaltuota Taurupės gatvė?“ – bėrė klausimus Arnoldas. Jo nuomone, nei savivaldybė, nei vietos gyventojai nesitikėjo, kad suremontavus Mykolo Lietuvio gatvę atsiras tiek automobilių. Tam pasitarnavo ir navigacijos sistemos, jau rodančios, kad šia gatve – greitesnis kelias iš Ukmergės gatvės į Santariškes, Visorius.
Kai čia buvo duobėtas žvyrkelis, vairuotojai juo važiuodavo tik reikalo prispausti.
Arnoldas pastebėjo, kad Mykolo Lietuvio gatve einantys pėstieji rūpinasi saugumu. Jei neturi šviesą atspindinčių liemenių, bent telefonus įsijungia ir jais šviečia atvažiuojantiems vairuotojams. Bet tai mažai gelbėja, juolab kad vairuotojai išmėgindami naują asfaltą piktnaudžiauja greičiu. Beje, laikinoje Taurupės gatvėje taip pat nėra šaligatvių, bet ji vingiuoja per mišką, pėstieji gali rinktis takus jame. O Mykolo Lietuvio gatvėje pasirinkimo nėra: arba siauru kelkraščiu, arba į griovį. (...)
Savivaldybė pažadėjo, kad artimiausiu metu Mykolo Lietuvio gatvėje bus įrengti iki 30 kilometrų per valandą greitį ribojantys ir eismą reguliuojantys kelio ženklai, o pavojingesnėse vietose įrengti apsauginiai atitvarai, pastatyti signaliniai stulpeliai.
Tačiau daugiau eismo saugumo priemonių pėstiesiems nebus. Anot savivaldybės atstovo Gabrieliaus Grubinsko, horizontalus žymėjimas taip pat nenumatytas, nes tam, pagal teisės aktais nustatytus reikalavimus, neužtenka gatvės pločio.
Labiausiai pribloškia savivaldybės žinia, kad Mykolo Lietuvio gatvės tobulinimas bus tęsiamas. Tiksliau – suremontuota gatvė vėl bus remontuojama, nes ketinama rengti rekonstrukcijos projektą, kuriame būtų numatytas važiuojamosios dalies platinimas, taip pat šaligatvių ir apšvietimo įrengimas. Mat savivaldybės administracijos užsakymu bendrovė „Vilniaus planas“ rengia Mykolo Lietuvio ir Mokslininkų gatvių projektinius pasiūlymus atkarpai nuo Ukmergės iki Geležinio Vilko gatvių. Pasirodo, numatomas gatvės pritaikymas visiems eismo dalyviams ir visapusiška infrastruktūra: gatvės standartus atitinkantys, šiuolaikiški pėsčiųjų ir dviračių takai, miesto transporto paslaugai teikti reikalingos infrastruktūros įrengimas, keturių eismo juostų (po dvi kiekviena kryptimi) gatvė, triukšmo ir taršos mažinimo priemonės.
Kodėl viso to nebuvo galima įrengti iš karto?
„Teisme yra byla, kurioje ginčijamas Mykolo Lietuvio gatvės tiesimo detalusis planas.(...)
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...gubos-25137405
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė qms Rodyti pranešimąTruputi melas. (...)
Bet šios tavo minimos duobės jau buvo vakar užtaisytos.
Po to, kai pataisė duobę (jei pataisė) prie 3-ojo stulpelio, tai atseit tapo "melu".
O jei rimtai, įdomu, kaip 2020 m. lapkritį "tiap liap" metodu paklotas asfaltas atlaikys temoperatūrų svyravimus ir didesnį eismą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąskaiciuokite stulpelius: 1-2-3.…. Jei prie trečio stulpelio neįvažiavote į gana gilią duobę, tai toliau laukia sėkminga kelionė nauju iki pat Ukmergės gatvės.
Tą Mykolo Lietuvio gatvės vietą asfaltavo tik prieš 2-3 metus, o jau pasirodė duobės. Negi šimašinė savivaldybė nepajėgi net pareikalauti rangovo atsistatyti bet kaip paklotą asfaltą, kol nesibaigė garantinis laikotarpis.
bet šios tavo minimos duobės jau buvo vakar užtaisytos. Vienintelis patrupėjimas liko Mokslininkų g ir M. Lietuvio sankirtoje, nes tai normalu, nes tas sujungimas buvo daromas labai skirtingu metu, o ne iš vieno karto, tad technologiškai normalu, kad taip atsitiko. Tačiau pabaigiant tiesti Mokslininkų g asfaltą kur dabar daromas, turėtų būti ir ši vieta sutaisyta.
Vandenio gatvės asfaltas taip pat baigiamas, tad ši gatvė turėtų tapti tranzitinė iš visų Bajorų ar Šiauriau esančių kaimų žmonės turėtų pradėti naudoti šią gatvę norint pasiekti M. Lietuvio g. Taip pat ir savivaldybė pati svarsto šią gatvę oficiliai padaryti tranzitinę, pakeičian jos kategoriją. Pamatysim..Paskutinis taisė qms; 2022.11.25, 10:08.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąPareportinai duobę?
Dabar žinau, tai ir apvažiuoju, ir įspėju...
Beje, Mykolo Leituvio gatvė dabar tapo labai gera vieta patirti važinėjimo žiemiškais kelias malonumus, tik eismas iš priešingos pusės vietomis per intensyvus.
Paradoksas, kad kol važiuoji normaliu greičiu, tai nieko, bet geriau nebandyti staigiai stabdyti. Negali sakyti, kad ji išvis nebarstoma, bet tai neatėmė džiaugsmo pajusti kad žiema atėjo ir pas mus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąJei prie trečio stulpelio neįvažiavote į gana gilią duobę, tai toliau laukia sėkminga kelionė nauju iki pat Ukmergės gatvės.
Komentuoti:
-
Gali ir neskaičiuoti. Atsiras daugiau įsukančių ar stabdančių sukant į kairę o ar pritaikys sankryžas, čia didelis klausimas.
Yra tik viena sankryža su Duonos Kalno ir Šventeliskių gatvėmis, kur sukantys į kairę dar nesuvokė, kad ten jau ne vietinės reikšmės žvyrkelis - neįprato iš anksto rodyti posūkį. Tad jei važiuojant nuo Ukmergės g. link Molėtų pl. priekyje važiuoja neapsisprendęs ar tiesiog grybaujantis vairuotojas, tai geriau nuo jo laikyti atstumą, nes jis toje sankryžoje jis spaus ant stabdžių ir suks į kairę pamiršęs posūkių rodymą
Dabar vienas malonumas pravažiuoti tuo vingiuotu keliu. Jis kažkuo primena važiavimą Verkių gatvė palei Nerį ar vingiavimą Taurupės gatve.
Tik tamsiais rudens /žiemos vakarais reikia žinoti nepažymėtas pavojingas vietas, ypač sutemus:
Mokslininkų g. prieš sankryžą su ML gatve yra nutrupėję kelkraščiai.
O sėkmingai pasukus kairėn į ML gatvę (kol vyksta remontas, eismas iš Bukiškių pusės labai sumažėjęs ir niekas nevažiuoja pagrindinių kelių), skaiciuokite stulpelius: 1-2-3.…. Jei prie trečio stulpelio neįvažiavote į gana gilią duobę, tai toliau laukia sėkminga kelionė nauju iki pat Ukmergės gatvės.
Tą Mykolo Lietuvio gatvės vietą asfaltavo tik prieš 2-3 metus, o jau pasirodė duobės. Negi šimašinė savivaldybė nepajėgi net pareikalauti rangovo atsistatyti bet kaip paklotą asfaltą, kol nesibaigė garantinis laikotarpis.
Komentuoti:
-
Parašė munchiss Rodyti pranešimąŠiandien ryte M. Lietuvio g. sankryžose su Mokslininkų ir B. Krivicko gatvėmis pastebėti kažką skaičiuojantys žmones
Tikslas? Stebėti srauto pasiskirstymus po M. Lietuvio g asfaltavimo darbų pabaigos ir po B. Krivicko g vienpusio įvedimo ir daryti išvadas apie tolimesnių kelių tiesimą ir sujungimus, kaip, kad svarstomas K. Bradūno g sujungimas nuo M. Lietuvio g iki L. Giros, kaip kad Visorių g sujungimas su M. Lietuvio g ir Borutos g. ir tpt. Taip pat ir B. Krivicko g vienpusio eismo situacija ir ar reikia papildomų priemonių.
Gražaus vakaro visiems.Paskutinis taisė qms; 2022.11.24, 15:38.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Užasfaltavo tą banguotą trišalę sankryžą, (paplatino/patiesino) ir pakabino kryptinio pirmumo ženklus.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Šiandien ryte M. Lietuvio g. sankryžose su Mokslininkų ir B. Krivicko gatvėmis pastebėti kažką skaičiuojantys žmones
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKažin, kodėl iš karto negalėjo?
ps. pats esu su tuo susidures, ant zemelapio viskas idealiai ir grazu ir atrodo pagalvota apie daug ka, O realybeje viskas siek tiek kitaipzmones elgiasi ne taip kaip tu nori .
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kažin, kodėl iš karto negalėjo?
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kažin, kodėl iš karto negalėjo?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė satrebla Rodyti pranešimą
Šitoj vietoj šeštadienį dirbo kelininkai. Tiesino sankryžą, kad nebeliktų tokio vingio.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąNuostabus progresas svarbiausiu gatviu tiesimo VilniujeIodmu kaip atrodytu gatves jei tokiu principu jos butu buvusios ir 80aisiais ar 70aisiais tiestos
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: