Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • tajus2
    replied
    Parašė qms Rodyti pranešimą

    Vaikas tu dar - mąstymo prasme, nes faktų mažai, emocijų ir speliojimų - daug. Visai kaip mano keturių metų vaikas, kuris į pasaulį žiūri nauju veidu ir akim, tad daug spėlioja ir klysta - atleistina, gi vaikas, mokosi.

    1. Negyvenu B. Krivicko g.
    2. B. Krivicko g vienpusis buvo daromas nepamirškim pirmoje vietoje dėl visų saugumo, nes ten kelias siekė 4m plotį (atitinka tik vienpusio eismo plotį) - fiziškai nebuvo galima prasilenkti nenuvažiuojant nuo asfalto, buvo numušta net senyvo amžiaus moteris vasarą, nes kliudė veidrodėliu kažkas, nes neprasilenkė su kita mašina, o ten gyvenamoji zona, tad keliu žmonės eiti gali teoriškai - bet vėlgi, nerekomenduočiau ir ten to daryti, o juolab pagrindinėse gatvėse kaip M. Lietuvio g. Nors čia buvo kitaip, ji ne kelio danga ėjo, o kelkraščiu, bet kadangi mašinos neprasilenkdavo nenuvažiuodamos nuo kelio dangos, tai ir moteriškei kliuvo iš veidrodėlio.
    3. Dar aišku savivaldybė buvo užversta skundų nuolatinių, dėl nudaužtų veidrodėlių prasilenkiant ir per siauro kelio.
    4. O tai kodėl tiesiog nepraplatino kelio? Nes ten reikia išmiškinti mišką pirmoje vietoje ir tpt, tad buvo nuspresta įvesti vienpusį eismą, kuris beto po M. Lietuvio projekto tikrojo tikrai bus nuimtas.
    5. Pabaigai panaudosiu tavo paties žodžius "Tpfu, šlykštu ir tiek.". Galėtum dalyvauti spėliojimo konkurse, bet tikrai ne proto mušyje panašu.
    6. Tuoj pasipils kaip įžeidinėju ir kad vėl pradedu tą ir aną taigi iškart primenu faktą šlykštų - tu sumenkinai mane dabar pirmas, iškraipydamas faktus ir negerbdamas tiesos, taigi tokių žmonių tikrai negerbiu.
    7. Vistiek gražios dienos.
    Taip ir galvojau, kad bandysi pratrinti savo senus pranešimus, kur prisipažinai, kad gyveni B. Krivicko gatvėje. Nesijaudink, internetas viską atsimena.

    Tik pridėsiu vieną iš tavo ištrintų pranešimų, kad visi galėtų pasidaryti išvadas kaip tu "negyveni" B. Krivicko gatvėje. Na, o kadangi jau nuo pirmo punkto melas tai tolimesnės demagogijos net nėra ko komentuoti.

    Gali prisipažinti, kad domina tik, kad būtų kaip tau patogiau, o ant kitų tau vienodai.

    Parašė qms
    Noriu truputi parasyti jums neispruseliams del keliose vietose vis paminetos B. Krivicko gatves ir oj kaip cia turtuoliai namus pasistate trugdo miesto pletrai Visu pirma, b. krivicko gatve sudaro vos ne 80proc gyvenamoji zona, jus visi lakstote ant 60-70km/h, o galima tik 20km/h tai turiu geru ziniu, jog greitai bus priemones, kurios padarys, kad per situos savo lakstymus per musu gyvenviete teises prarastumete, ko jums ir linkiu, visu trecia pypinkite kiek norite cia vaziuodami, kad ale mes trugdome. B. Krivicko, Indriuliuno, jedugytes ir tpt gatves buvo dalinai finansuotos vietiniu gyventoju arba tiksliau bendrijos, kad butu atvesti visi inzineriniai tinklai ir tpt. Asfaltas puse metro danga po zeme yra bendrijos nuosavybe (tik pats virsutinis sluoksnis yra savivaldybes) ir uz tai bendrija virs 300tukst eur yra sumokejusi, priesingai negu visoriu g. ar mykolo lietuvio gatve (ten viska savivaldybe finansavo). Visas srautas dabar yra nukreiptas per B. Krvicko gatve, kuri kaip ir minejau vos ne visa yra gyvenamoji zona, kelias kaip ir mineta yra dalinai finansuotas gyventoju ir jus turetumete dekoti, kad mes anksciau nesiememe iniciatyvu, kad jus kas antras teises paliktumete, vaziuodami pro musu gatve su savo nesveikais lakstymais, nes dabar taip greitai nebebus. Mykolo lietuvio namu tas slenis irgi turi savu argumentu del to vis nukeliamo aplinkelio, jeigu turetumete cia namus tai kitaip i viska ziuretumete, jie jau dus teismus pries savivaldybe laimejo ir linkiu, kad dar ne viena laimetu, o jus rasydami, kad pradesite pypinti vaziuodami per b. krivicko g. (nieko deta) ziurekite, kad patys netycia teisiu neprarastumete ar akmenu i stikla negautumete, kai lekiate per 20km/h gatve kaip debilai

    Komentuoti:


  • qms
    replied
    Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

    Tai žodžiu pagal qms postus manau pavyko suprasti šio žmogaus logiką.

    1. Kadangi qms gyvena B. Krivicko gatvėje - tai ten reikia riboti eismą, padaryti vienpusį, galimybę važinėti dviračiams ir t.t. nepaisant to, kad eismo intensyvumas parodė, kad ši jungtis reikalinga.

    2. Kadangi M. Lietuvio gatve šiam žmogui reikia pravažiuoti, tai ten reikia uždrausti vaikščioti pėstiesiems, nedaryti perėjų, jokių takų dviračiams, kad tik niekas netrukdytų prasilėkti. Ir jokiu būdu negalima daryti sprendimų, kurie padaryti B. Krivicko gatvėje.

    3. Na ir aišku, kadangi dirba ar tai turi ryšių su savivaldybe tai būtinai reiškia, kad jis intelektu gerokai aukščiau už visus likusius čia diskutuojančius, nes turi galios prastumti savo nuomone, o jūs prasčiokai - neturite.

    Visa kita, tik demagogijos, svarbu, kad MAN būtų patogu. O aš čia galvojau apie miestą diskutuojam...

    Tpfu, šlykštu ir tiek.
    Vaikas tu dar - mąstymo prasme, nes faktų mažai, emocijų ir speliojimų - daug. Visai kaip mano keturių metų vaikas, kuris į pasaulį žiūri nauju veidu ir akim, tad daug spėlioja ir klysta - atleistina, gi vaikas, mokosi.

    1. Negyvenu B. Krivicko g.
    2. B. Krivicko g vienpusis buvo daromas nepamirškim pirmoje vietoje dėl visų saugumo, nes ten kelias siekė 4m plotį (atitinka tik vienpusio eismo plotį) - fiziškai nebuvo galima prasilenkti nenuvažiuojant nuo asfalto, buvo numušta net senyvo amžiaus moteris vasarą, nes kliudė veidrodėliu kažkas, nes neprasilenkė su kita mašina, o ten gyvenamoji zona, tad keliu žmonės eiti gali teoriškai - bet vėlgi, nerekomenduočiau ir ten to daryti, o juolab pagrindinėse gatvėse kaip M. Lietuvio g. Nors čia buvo kitaip, ji ne kelio danga ėjo, o kelkraščiu, bet kadangi mašinos neprasilenkdavo nenuvažiuodamos nuo kelio dangos, tai ir moteriškei kliuvo iš veidrodėlio.
    3. Dar aišku savivaldybė buvo užversta skundų nuolatinių, dėl nudaužtų veidrodėlių prasilenkiant ir per siauro kelio.
    4. O tai kodėl tiesiog nepraplatino kelio? Nes ten reikia išmiškinti mišką pirmoje vietoje ir tpt, tad buvo nuspresta įvesti vienpusį eismą, kuris beto po M. Lietuvio projekto tikrojo tikrai bus nuimtas.
    5. Pabaigai panaudosiu tavo paties žodžius "Tpfu, šlykštu ir tiek.". Galėtum dalyvauti spėliojimo konkurse, bet tikrai ne proto mušyje panašu.
    6. Tuoj pasipils kaip įžeidinėju ir kad vėl pradedu tą ir aną taigi iškart primenu faktą šlykštų - tu sumenkinai mane dabar pirmas, iškraipydamas faktus ir negerbdamas tiesos, taigi tokių žmonių tikrai negerbiu.
    7. Vistiek gražios dienos.
    Paskutinis taisė qms; 2022.11.08, 13:05.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    O kaip atrodo tas švediškas variantas?


    Komentuoti:


  • tajus2
    replied
    Parašė qms Rodyti pranešimą
    Tai žodžiu pagal qms postus manau pavyko suprasti šio žmogaus logiką.

    1. Kadangi qms gyvena B. Krivicko gatvėje - tai ten reikia riboti eismą, padaryti vienpusį, galimybę važinėti dviračiams ir t.t. nepaisant to, kad eismo intensyvumas parodė, kad ši jungtis reikalinga.

    2. Kadangi M. Lietuvio gatve šiam žmogui reikia pravažiuoti, tai ten reikia uždrausti vaikščioti pėstiesiems, nedaryti perėjų, jokių takų dviračiams, kad tik niekas netrukdytų prasilėkti. Ir jokiu būdu negalima daryti sprendimų, kurie padaryti B. Krivicko gatvėje.

    3. Na ir aišku, kadangi dirba ar tai turi ryšių su savivaldybe tai būtinai reiškia, kad jis intelektu gerokai aukščiau už visus likusius čia diskutuojančius, nes turi galios prastumti savo nuomone, o jūs prasčiokai - neturite.

    Visa kita, tik demagogijos, svarbu, kad MAN būtų patogu. O aš čia galvojau apie miestą diskutuojam...

    Tpfu, šlykštu ir tiek.

    Komentuoti:


  • qms
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą



    Įrengė šioje B.Krivicko g. miško atkarpoje vienpusį link L.Giros. Tiek po plyta, tiek po vienpusio ženklu abipus įrengti išskyrus dviračius ženklai - kas visai smagu, kad įspėjami vairuotojai. Tuo pačiu ir prilipdytas "eismo pasikeitimai" ženklas. Aišku dabar jau prieš tai buvusio dvipusio eismo dėka gatvės danga labai aptrupėjusi ties kelkraščiu, tai net dviračiu keliose vietose nelabai patogu prasilenkti, bet kas labai maloniai nustebino - dauguma važiavo lėčiau nei įprastai, nors principe vienpusiame kelyje be retų dviratininkų nelabai kliūčių belikę (gal ankščiau kad kuo toliau nuvažiuot iki siauro prasilenkinėjimo lėkdavo, net nežinau...). Aišku jau pasitaikė ir važiavusių prieš eismą pro plytą, bet pavieniai (žinoma čia tik momentiniai pastebėjimai).

    O pačioje M.Lietuvio nesenai mačiau jau stulpus ties pagrindinėm sankryžom, jei dar nėra, matyt tuoj jau bus ir eismo pirmumo ženklai.
    Taip, pradžioje kai padaromas vienpusis, kurį laiką tiek dėlto, jog kažkas pirmomis dienomis nepamato, tiek dėl maišto ir pnš pasitaiko daug pažeidėjų važiuojančių per "plytą", bet pastebima, kad po poros sav nuo įvedimo aprimsta. Juolab, kad pvz Waze rodo gerai tą atkarpą vienpusio, o google maps padarė vienpusį priešinta kryptimi nei yra ištikro ir rodo važiuoti prieš eismą, tad kol pamatys reportus užtruks kol apkeis. Tačiau gyventojai nelaukė ir nuo pirmų dienų paveiksluoja pažeidėjus ir kiek girdėjau užvertė epoliciją neblogai, o taip pat skambina ir policijai, tai ši jau buvo gal tris kartus ir žmonės net stovint policijai varo per "plytą" ir gauna nemažas premijas. Galbūt ta lietuviška mada žiūrėt į kelią, o ne į ženklus ir į kelią vienu metu Bet kita vertus sunku pateisinti kaip galima nepamatyti ar nepastebėti pačio ryškiausio raudono ženklo, kokį turbūt tik turime keliuose.

    Žinoma kiti piktybiškai pažeidinėja, tam policija ir pasitelkta. Premijos visai ne mažos, nes žmonės padaro pavojingo vairavimo praktiką ir sukelia pavojingą situaciją ir užsitraukia baudą 170-230EUR - https://www.infolex.lt/ta/336765:str420 na, o jeigu kažkaip įrodo, jog nesukėlė pavojingos situacijos, kas manau labai sunku, nes pavojinga situacija ir skaitosi t. y. privertęs kitus eismo dalyvius staigiai keisti judėjimo greitį, kryptį arba imtis kitokių veiksmų savo ar kitų žmonių saugumui užtikrinti, tada mažiau nes galiotų šis: įvažiavimas į priešpriešinio eismo juostą pažeidžiant reikalavimus - 60-90eur ir(arba) teisių atėmimas 1-3mėn.
    Paskutinis taisė qms; 2022.11.07, 19:08.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    O kaip atrodo tas švediškas variantas?

    gerai kad paliktas dvipusis eismas dviračiams, bet kita vertus, už urbanizuoto miesto ribų jokios normalesnės infrastruktūros nėra nei pėstiesiems, nei dviratininkams. Vairuotojai tiesiog padaro prielaidą, kad jeigu važiuoji per mišką, tai gali mauti kiek išeina, nors tais keliais ir pėstieji, ir dviratininkai vaikšto

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Patikrinau, kad pvz. senamiestyje irgi pasirodo deda tas papild. lenteles apie dviračius ir iš kitos gatvės pusės nei plyta. Džiugu. Visgi švediškas variantas vizualiai labiau įtaigus, dėl to kuria didesnį saugumą, nes parodoma būtent iš kokios gatvės pusės tikėtis dviračio bei vizualiai pavaizduotos „eismo juostos“ atskirtos „įsivaizduojama linija“ atrodo tarsi lygiareikšmės, t. y. autovairuotojas „pastatomas į vietą“, o lietuviškame variante ta lentelė tik šiaip tarsi informacinio pobūdžio, tik tarp kitko, atseit legaliai gali važiuoti dviratis – tai su mašina negąsdinkit jo per daug / iš pykčio nenustumkit į griovį.

    Senamiestyje toks derinys šiaip tinka, nes milijonas tų plytų ir ne visur tranzitu vyksta dviračiai, rieduliai dar visokie, bet tokiose vietose, kur tikrai jų važiuoja „koncentruotai surenkamojoje gatvelėje“, tai galėtų daryti švedišką variantą. Juolab kelias vingiuotas, ne toks idealus matomumas, o didžioji dalis turbūt su sportinais, greitesniais dviračiais.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė qms Rodyti pranešimą
    Sveiki kolegos, sugrįžtu su šviežia informacija iš savivaldybės:

    B. Krivicko gatvėje bus įvestas vienpusis Lapkričio 3d. Šioje atkarpoje ir į šią pusę:
    Click image for larger version Name:	effeqfqw.png Views:	1 Size:	1,09 MB ID:	2000250
    Nebebus galima važiuoti iš L. Giros į B. Krivicko g. Bus galima važiuoti tik į L. Giros g iš B. Krivicko g.
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Nors abejoju, kad specialiai nepaprašius bus bent papild. lentelė „išskyrus dviračius“, kaip senamiestyje daro, bet būtų geriau daryti, kaip Švedijoj ar Italijoj – skyduose nurodyti, jog ten dviračių eismas ta konkrečia kryptimi. ​
    Įrengė šioje B.Krivicko g. miško atkarpoje vienpusį link L.Giros. Tiek po plyta, tiek po vienpusio ženklu abipus įrengti išskyrus dviračius ženklai - kas visai smagu, kad įspėjami vairuotojai. Tuo pačiu ir prilipdytas "eismo pasikeitimai" ženklas. Aišku dabar jau prieš tai buvusio dvipusio eismo dėka gatvės danga labai aptrupėjusi ties kelkraščiu, tai net dviračiu keliose vietose nelabai patogu prasilenkti, bet kas labai maloniai nustebino - dauguma važiavo lėčiau nei įprastai, nors principe vienpusiame kelyje be retų dviratininkų nelabai kliūčių belikę (gal ankščiau kad kuo toliau nuvažiuot iki siauro prasilenkinėjimo lėkdavo, net nežinau...). Aišku jau pasitaikė ir važiavusių prieš eismą pro plytą, bet pavieniai (žinoma čia tik momentiniai pastebėjimai).

    O pačioje M.Lietuvio nesenai mačiau jau stulpus ties pagrindinėm sankryžom, jei dar nėra, matyt tuoj jau bus ir eismo pirmumo ženklai.
    Paskutinis taisė Riedis; 2022.11.07, 15:47.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Iš karto, prieš kam nors paklausiant - Romui skirta pražanga už rašymą ne į temą:
    Oho, biškį panašu į revoliuciją of some sort

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Iš karto, prieš kam nors paklausiant - Romui skirta pražanga už rašymą ne į temą:
    1. Po šios žinutės prasidėjo fleimas ne į temą, kur pats Romas prašinėjo perkelti žinutes kitur - žr. https://www.miestai.net/forumas/foru...78#post2003278 :
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Diskusija apie "retai apgyvendintas" teritorijas ar Salininkų gyventojų mokesčių mokėjimą neturi nieko bendro su Mykolo Lietuvio gatvės tema.
    Moderatoriai paskutinius pranešimus galėtų perkelti į "Darnaus judumo" arba "Didžiojo Vilniaus" temas.
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Pats inicijavai, pakirbindamas kai kuriems nervus priminimu, kad su didesniais infrastruktūriniais projektais VMS nieko beveik nepadarė per 2 kadencijas, o mes silpni žmonės, mums tik duok peno diskusijoms
    2. Tokioms diskusijoms yra temos apie neįgyvendintus Vilniaus projektus.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    pravaziavau sekmadieni ryte ir as pirma karta sita gatve. Lekt kazkaip noro visai nebuvo, nes a) kelias siauras b) kitos masinos pacios nelabai isipaiso savo kelio puseje c) kelias gan vingiuotas vietomis
    lyginant su ta pekla, kuri budavo vaziuojant Mokslininku/Saulio gatvemis - sitas naujas kelias tikra atgaiva ir labai dziaugiuosi, kad jis ten atsirado.
    Čia labai gerai parašei.

    Vis dėlto per dvi kadencijas ši savivaldybė neįgyvendino ir net nepradėjo įgyvendinti nė vieno bendrajame plane numatyto stambaus infrastruktūros projekto (ankstesnių kadencijų pradėtas Vakarinio aplinkkelio III etapas ir LAKD įgyvendintas Liepkalnio g. - Žirnių g, - Minsko pll. mazgas nesiskaito).
    Bus tik dvi šimašinės savivaldybės sukurtos naujos svarbios jungtys ir abi, deja, yra yra laikini sprendimai su daugybe trūkumų - Taurostos g. ir Mykolo Lietuvio g, Pastaroji gatvė pabaigė logišką jungtį tarp Ukmergės ir Molėtų krypčių. Kad ji yra itin svarbi ir per ilgai laikyta stalčiuje rodo per porą savaičių, o ne per pusę metų atsiradęs intensyvus eismas
    Dabar tikėsime ir lauksime kaip iš dabartinio laukinio aplinkkelio bus daroma normali gatvė.

    P.S. Pranešimas grąžintas į M.Lietuvio temą.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Net KET leidžia eiti važiuojamaja dalimi jei nėra kur kitur eiti:

    https://automokyklos.lt/ket/keliu-ei...ciuju-pareigos

    Komentuoti:


  • tajus2
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Vizijos 0 filosofija yra priesinga kai kuriu forumu dalyviu ir Vilniaus savivaldybes mastymui. Todel pesciuju mirciu Vilniuje ir nemazeja, nes deklaruoti yra viena, o suprasti yra kita. Vizija 0 sako, kad infrastruktura turi buti daroma taip, kad nepaisant kazkienio durnumo ar klaidos, tas zmogus nezutu. Tai sitas laikinas kelias yra visiska piesingybe tam.

    O mano skundas savivaldybei ir yra apie tai, kad miesto GATVE, juk tai ne kelias, mes ta statini vadiname M.Lietuvio gatve - tai erdve judejimui visiems. Ir jei daroma yra laikina danga automobiliams, reikia padaryti ir laikina danga pėstiesiems - laikinus saligatvius. Tik tiek. Net mminimalaus 1.5m plocio saligatvis cia pakeistu saugumo situacija kardinaliai. Bet kazkodel daugelio jusu o taip ir valdininku galvose yra tai kad laikinas asfaltas yra normalu, o laikinas saligatvis cia jau kazkoks pinigu svaistymas.
    Super! Dėkui už šias labai tinkamai sudėliotas mintis. Tik dar pridėsiu, kad tiesiant bet kokią didesnio eismo gatvę būtina numatyti kaip pėstiesiems ją kirsti, o tai dabar dar ir nei vienos perėjos per šią intensyvaus eismo gatvę.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Ir jei daroma yra laikina danga automobiliams, reikia padaryti ir laikina danga pėstiesiems - laikinus saligatvius. Tik tiek.
    Čia labai gerai parašei.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Sorry vel isiterpsiu i jusu diskusija su siek tiek faktu apmastymui kas yra gerai o kas yra blogai:

    Galima kiek norit kaltinti pesciuosius, kurie debilai kegliai susigalvojo 18 valanda nakties (kaip juokingai skamba) pabedioti tiesiai vaziuojamaja dalimi, nes vietoj kelkrasciu ten iskastas griovys.
    Kaip naturalius instinktus turintys padarai, iskart pradedate kaltini auka, kad ji pati durna. Na taip, juk lengviausia yra apkaltinti pvz. vaika, kad jis durnius i gatve isbego ir mire, na kam nebuna. Vaikas gi durnas, o vairuotojas durniaus auka dar ir problemu tures.
    Ar nuo to kam nors geriau? Niekam negeriau. Vizijos 0 filosofija yra priesinga kai kuriu forumu dalyviu ir Vilniaus savivaldybes mastymui. Todel pesciuju mirciu Vilniuje ir nemazeja, nes deklaruoti yra viena, o suprasti yra kita. Vizija 0 sako, kad infrastruktura turi buti daroma taip, kad nepaisant kazkienio durnumo ar klaidos, tas zmogus nezutu. Tai sitas laikinas kelias yra visiska piesingybe tam.

    O mano skundas savivaldybei ir yra apie tai, kad miesto GATVE, juk tai ne kelias, mes ta statini vadiname M.Lietuvio gatve - tai erdve judejimui visiems. Ir jei daroma yra laikina danga automobiliams, reikia padaryti ir laikina danga pėstiesiems - laikinus saligatvius. Tik tiek. Net mminimalaus 1.5m plocio saligatvis cia pakeistu saugumo situacija kardinaliai. Bet kazkodel daugelio jusu o taip ir valdininku galvose yra tai kad laikinas asfaltas yra normalu, o laikinas saligatvis cia jau kazkoks pinigu svaistymas.
    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2022.11.01, 14:23.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    pravaziavau sekmadieni ryte ir as pirma karta sita gatve. Lekt kazkaip noro visai nebuvo, nes a) kelias siauras b) kitos masinos pacios nelabai isipaiso savo kelio puseje c) kelias gan vingiuotas vietomis

    lyginant su ta pekla, kuri budavo vaziuojant Mokslininku/Saulio gatvemis - sitas naujas kelias tikra atgaiva ir labai dziaugiuosi, kad jis ten atsirado.

    Komentuoti:


  • qms
    replied
    Ok, o dabar aš pabūsiu maksimaliai atviras. Žinau savivaldybę kiaurai ir išilgai, todėl forume ir pateikiau labai daug faktų per labai trumpą laiką.

    Ir tik po to kai faktai buvo bandomi užginčyti ar iškraipomi pradėjau bendrauti grubiai, nes supratau, kad ne su aukštos kvalifikacijos (šiomis diskutojamomis temomis) žmonėmis susiduriu ir tikrai nuoširdžiai užsimaniau ban'o. Aš kai atsiradau čia pateikiau tik faktus, ne nuomonę, o kai faktai buvo bandomi iškraipyti ar užginčyti - buvo parodyta nepagarba man ir tiesai ir tada prasidėjo ir emocijos iš manęs..

    Turiu patirties teisėje, turiu patirties savivaldybėje ir labai daug. Žinau viską apie teismą sustabdžiusį šį projektą, žinau ir apie pateikėjus skundų ir tpt, žinau ir apie kiekvieną takelį Bajoruose ir Visoriuose (gyvenau Visoriuose, turiu sklypą Visoriuose ir tpt). Žinau kaip dirba savivaldybė iš vidaus, žinau kaip viskas veikia, žinau kokios kompetencijos žmonės ten dirba ir nesupykit, visur yra spragų ir niuansų, bet jų kompetencija yra milijoną kartų didesnė nei šių forumiečiu, kurie bandė mano faktus užginčyti.

    Ar galėjau geriau? Taip, galėjau stipriau pasirodyti, bet ne rinkimai čia ir galų gale pasinaudojau forumo privilegija - rašyti ką noriu ir ką noriu pasilikti sau. Neparašiau nei vieno faktinio melo, todėl stoviu už savo žodžius iki galo, apart tų, kur pradėjau menkinti kitus grubiai ar įžeidinėti, bet aš tiesiog negaliu pakęsti kai tiesa iškraipoma ar situacija ne iki galo suprasta. Tačiau still.. Atsiprašau!

    Savivaldybė turi daug spragų ir padarė daug klaidų, tačiau ne tuose vietuose kur jūs manėte ar manote ir tikrai nesutinku nei su vienu kolkas girdėtu kaltinimu mestu į savivalbės pusę. Didžiausia spraga savivaldybėje yra būtent tame, jog dirba labai daug kompetendingų asmenų - šimtais, kurie dirba skirtinguose skyriuose ir pozicijose ir pati savivaldybės sistema padaro taip, jog susikalbėjimas tarp skyrių yra labai prastas... Taigi turime labai daug nesusikalbėjimo tarp kompetendingų žmonių, kas tikrai pridaro daug klaidų. Aišku vienas iš praščiausiai dirbančių skyrių būtų eksplotacijos.. Tačiau savivaldybė beproto daug laiko skiria tobulėjimui ir klaidų taisymui ir atsirado per pastaruosius metus ir viduje labai daug pakeitimų ir labai daug šviesių ir protingų protų prisijungė savivaldybei į pagalbą, pvz, JUDU. Ankščiau JUDU buvo žinomi ir naudojami tik dėl susisiekimo paslaugų, tačiau dabar jie talkina savivaldybei ir rengiant/koreguojant/planuojant BP - bendrąjį planą, vertinant fiziškai gatvių situacijas, net su eismo organizavimu ir tpt... Labai šaunus užtaisas, pilnas kompetencijos ir naujovių.

    Man tiesa yra svarbu ir atsiprašau, jog kiek per grubiai už ją kovojau čia.

    Visiems nuoširdžiai linkiu sekmės ir atsiprašau už visus asmeniškumus ir negražius žodžius. Tačiau palinkėsiu suvokti viską plačiau, nes tik žinantys visą tiesą iš vidaus, gali suvogti visą visą paveikslą, tad tikrai tikiuosi, jog šiame forume kaltinimų ir spekuliacijų sumažės, juolab, kad ir mano tikslas atėjus su informacija apie M.L ir tpt ir buvo toks.

    Visiems sekmės, o aš tikrai prisiekiu ir pažadu, jog diskusijose daugiau nedalyvausiu ir pagrinde dėl šitų priežasčių:
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Galima sužaisti žaidimą minusuojant ir kitus skyrius remiantis forumo dalyvių patirtimi. Kažin ar liks iš viso tų kompetetingų?
    nes žaidimų nežaidžiu. Ir esu subrendęs vyras, kuris supranta, kad ne komentaruose ar forumuose sprendžiama žmonių kompetencija ir suvokiu, jog norint įvertinti ar žmogus yra kompetendingas tam tikroje srityje, tu turi būti pats kompetendingas toje srityje.

    ir jeigu gavęs tam tikrą naujieną ar informaciją visgi nuspręsiu sugrįšti, tai tik šiame formate: parašysiu ją kaip faktą, trumpai ir aiškiai, be jokios savo pridedamos nuomonės ar dar ko, taip suteikdamas būtent jums daug laisvės diskutuoti ir reikšti savo mintis.


    Nelaikau pykčio nei prieš vieną asmeniškai, tad NEPAŽADU, BET GAL IKI KITŲ KARTŲ BIČIULIAI! IR NUOŠIRDŽIAI ATSIPRAŠAU!
    Paskutinis taisė qms; 2022.10.30, 21:32.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Reiktų ML pastatyti autostrados ženklus. Galima su, galima be greičio ribojimo.
    Geriausia nurodant minimalų 80 km/h greitį

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gerbiamas @qms pateikia tikrai nemažai įdomios informacijos apie ML projektą.
    Bet to negalima paskayti apie bendravimostilių ,

    Keletas emocingų pranešimų su perėjimu į asmniškumus:
    Parašė qms Rodyti pranešimą
    Vėl nemokamos pamokos nori vaikelis kažkoks? Būtent, pasidomėk pradžioj "kaip" buvo padaryta ir ar ten ta pati situacija buvo ir tada čia komentuok nesamones lygindamas du skirtingus atvejus. Tik kaimiečiai gali viską taip sumalti į vieną ir vaidinti protingais, o realybėje, net neatskiria akivaizdžiai dviejų skirtingų dalykų.
    Parašė qms Rodyti pranešimą
    Prašau forumo moderatorių mane užblokuoti, kiek jau kartų prašiau, sunku nekomentuoti po tokių nesamonių, nes kažkos vat noras yra pas mane, jog gal žmonės pasikeis, gal kažkaip padėsiu prasimerkti, bet žmonės, tie kurie kvaili ir liks kvaili.. jau nepakeisiu jų.. tik vis tai pamiršu...
    [QUOTE=qms;n2002166]
    tu nepaaiškinai ir nepaaiškinsi, nes tu pats nesupranti, jog nemoki pasigilinti kaip kas ištikro buvo ir surasti visas detales, nu nemoki ar moki? /QUOTE]

    Parašė qms Rodyti pranešimą
    Nežinai apylinkiu tai ir nekomentuok š...
    (...)
    ir dar pabaigai: gal tave kaip vaiką už rankos pavedžioti kurią dieną ir parodyti kaip galima visur nueiti neeinant kaip debi** ant M. Lietuvio g?
    Bendravimo stilius yra arogantiškas.provokuojamas ir be pagarbos pašnekovui.
    Kai toks bendravimas, konstruktyvios diskusijos sunku tikėtis
    Negi taip chamiškai elgiesi, ir kai paties neužstoja klaviatūra - čia retorinis klausimas.

    Bet yra ir gerų pasiūlymų.
    Parašė qms Rodyti pranešimą
    ​​​​​​
    Prašau forumo moderatorių mane užblokuoti, kiek jau kartų prašiau, sunku nekomentuoti po tokių nesamonių, nes kažkos vat noras yra pas mane, jog gal žmonės pasikeis, gal kažkaip padėsiu prasimerkti, bet žmonės, tie kurie kvaili ir liks kvaili.. jau nepakeisiu jų.. tik vis tai pamiršu...
    Būtų gerai bent ilgą savaitgalį apsieti be emocijų, kurios tapo visiškai nevaldomos.

    Komentuoti:


  • tajus2
    replied
    Kadangi esu vietinis, tai puikiai žinau visas apylinkes ir deja nepavyks vėl užblefuoti. Tai neskaitom, to, kad siūlai daugybę kartų kirsti šią labai patogią lietuvio gatvę bei eiti atstumais dukart ilgesniais - čia šitą visi pėstieji darydami turi džiaugtis.

    Bet dar ir pažiūrėkime į google, kad visi suprastų kokius puikiai įrengtus takus siūlai žmonėms, tamsiais ir šlapiais rudens vakarais. Čia jau galima ir pasiklysti ir koją nusisukti:
    https://www.google.com/maps/@54.7525...7i13312!8i6656

    https://www.google.com/maps/@54.7501...7i13312!8i6656

    https://www.google.com/maps/@54.7494...7i13312!8i6656
    Paskutinis taisė tajus2; 2022.10.28, 16:43.

    Komentuoti:

Working...
X