Parašė Arunasx
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)
Collapse
X
-
Būtent. Reikia normalios gatvės su VT juostomis (geriausia - fiziškai atskirtomis), kuria važiuotų G maršruto autobusai Geležinio Vilko gatve iki pat centro. Ir P&R aikštelių kur nors Riešėje prie Molėtų plento ir Bajoruose ties tų maršrutų galinėmis stotelėmis.
- 3 patinka
-
Yra sena patarlė: kai viešnamis nustoja pajamas duoti reikia ne lovas stumdyti, bet kurvas keisti.Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimąTen jau dabar bortus perkėlinėja ir ilgina Mokslininkų g. juostą posūkiui į dešinę link centro G.V. gatve.
Taip ir bordiūrų perkėlimas yra tik 3 lovų perstumimas. Reikia spręsti iš esmės.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Ten jau dabar bortus perkėlinėja ir ilgina Mokslininkų g. juostą posūkiui į dešinę link centro G.V. gatve.Parašė spekas Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Labai keista, kad padarė tą greitąją juostą pasukt į GV į dešinę link centro. Ir.... nieko daugiau nepakeitė. Po šiai dienai liko ir pirma juosta sukt į dešinę per šviesoforą. Galvojau, kad pro šviesofortą paliks dvi juostas tiesiai ir dvi į kairę į Molėtų plentą. Tilptų daug daugiau sukančių į kairę ir gerokai pagerėtų situacija dėl uodegos blokuojančios visą eismą. Bet jau gerą pusmetį viskas likę po senovei.Parašė Sula Rodyti pranešimąAš tai puikiai žinau, nes neretai važiuoju. Piko metu ten kemšasi geroookai prieš šią atkarpėlę. Šiuo atveju juosta pailgėja ~50 metrų, kur išsišakoja į dvi. Bet pagrindinė dalis sukasi būtent į dešinę, kur nieko nesikeičia. Visi toliau sėkmingai stovės kamštyje, tik tilps dar 7-8 lengvieji automobiliai.
Nesakau, kad blogai, geriau negu nieko.
Bet jeigu planuoja kažką rimtesnio kaip dviejų lygių sankryža, tai reiktų kompleksinių sprendimų į ateitį.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Geras žingsnis, važiuojant nuo Bajorų link GV ir Mokslininkų sankryžos problema sukantys į kairę link Molėtų pl. kurie pagrinde ir sudaro kamščius toje vietoje. Būtų smagu, jeigu šio projekto metu pagaliau panaikintų tą juostą posūkiui į dešinę į GV kuris nebeteko prasmės kuomet buvo paruošta nuovaža. Dvi juostos į kairę, dvi tiesiai, ir nuovaža į GV, ir tie kamščiai būtų suvaldyti ir pasirodyti tik piko metu, o ne pusę paros.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Atstumas nuo GV iki Fizikų gatvės yra apie 210 metrų iš kurių išplatėjimas į 4 juostas yra apie 70 metrų kitas ~140 metrų yra 1 juosta. Piko metu kemšasi M. Lietuvio/Mokslininkų g. sankryža kuri yra apie 1 km nuo GV/Mokslininkų sankryžos. Pagal dabartinius šviesoforų veikimo ciklus sankryža praleidžia mažiau automobilių iš Mokslininkų g. pusės nei yra pajėgi. Mano subjektyvia nuomone ta papildoma juosta kažkiek padėtų labiau išnaudoti sankryžos pralaidumą, bent viena kryptimi. Bet pilnai sutinku kad tai nėra optimalus problemos spręndimas ir kamščiai niekur nedings.
P.S. pastarosiomis dienomis jaučiamas kamščių sumažėjimas bent jau GV gatvėje tiek važiuojant tiesiai, tiek sukant į kairę nuo miesto pusės, bei Mokslininkų g važiuojant nuo Santariškių link miesto centro / Bajorų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Aš tai puikiai žinau, nes neretai važiuoju. Piko metu ten kemšasi geroookai prieš šią atkarpėlę. Šiuo atveju juosta pailgėja ~50 metrų, kur išsišakoja į dvi. Bet pagrindinė dalis sukasi būtent į dešinę, kur nieko nesikeičia. Visi toliau sėkmingai stovės kamštyje, tik tilps dar 7-8 lengvieji automobiliai.
Nesakau, kad blogai, geriau negu nieko.
Bet jeigu planuoja kažką rimtesnio kaip dviejų lygių sankryža, tai reiktų kompleksinių sprendimų į ateitį.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ten iš visų pusių problemos. GV nuo centro pusės neretai stovi kamštis nuo pėsčiųjų viaduko. Nuo Santariškių pusės po ML žvyrasfaltavimo norint važiuot tiesiai/dešinėn kiaurą dieną geras kamštis su visišku bangledešiniu eismu su autobusais ir ne tik važiuojančiais kita juosta ir naglai lendant prieš pat šviesoforą. Nuo Riešės pusės kažkiek išsiskaudo dėl visos eilkės šviesoforų, bet irgi nekažką. Nežinau kiek juostų reiktų prilipdyt, kad ten susitvarkytų situacija.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Gal užtenka nutiesti normalią gatvę su ties sankryža pakankamai juostų, pvz. posūkiui į kairę 2 juostos ir net nereikia ten dviejų lygio sankryžos?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gal užtenka nutiesti normalią gatvę su ties sankryža pakankamai juostų, pvz. posūkiui į kairę 2 juostos ir net nereikia ten dviejų lygio sankryžos?Parašė munchiss Rodyti pranešimą
Na tikėtina duos optimalesnį GV Mokslininkų sankryžos pralaidumo išnaudojimą. Kiekvieną dieną tenka stebėti tą pačia situacija. Šiuo metu ten yra toks kaip butelio kakliukas kai 1 juosta išsišakoja į 4 likus apie 70 metrų iki sankryžos. Užsipildžius "buteliui" nėlieka galimybės privažiuoti iki anksčiau padarytos juostuos nusukti į dešinę, visi draugiškai stovi. Užsidegus žaliam, tiesiai automobiliai pajuda per abi juostas. Ištuštėjus tam "buteliui" srautas per sankryžą krenta daugiau nei dvigubai. Ir gaunasi kad pusę žalio ciklo sankryžos pralaidumas išnaudojamas mažiau nei per pusę to kas galėtų būti. Kitas dalykas, pasitaikantis rečiau, sukantys į kairę užkemša butelio kakliuką ir tada išvis niekas nepajuda nei tiesiai, nei į dešine užsidegus žaliam
Komentuoti:
-
Na tikėtina duos optimalesnį GV Mokslininkų sankryžos pralaidumo išnaudojimą. Kiekvieną dieną tenka stebėti tą pačia situacija. Šiuo metu ten yra toks kaip butelio kakliukas kai 1 juosta išsišakoja į 4 likus apie 70 metrų iki sankryžos. Užsipildžius "buteliui" nėlieka galimybės privažiuoti iki anksčiau padarytos juostuos nusukti į dešinę, visi draugiškai stovi. Užsidegus žaliam, tiesiai automobiliai pajuda per abi juostas. Ištuštėjus tam "buteliui" srautas per sankryžą krenta daugiau nei dvigubai. Ir gaunasi kad pusę žalio ciklo sankryžos pralaidumas išnaudojamas mažiau nei per pusę to kas galėtų būti. Kitas dalykas, pasitaikantis rečiau, sukantys į kairę užkemša butelio kakliuką ir tada išvis niekas nepajuda nei tiesiai, nei į dešine užsidegus žaliamParašė Sula Rodyti pranešimą
Nesuprantu, ką tai duos, IKI jinai nesiekia. Iš esmės papildoma juosta pailginama 100 metrų būtent iki Fizikų g. ir tiek (ką reikėjo padaryti jau prieš 15 metų).
Reikėtų būtenti iki Bajorų kl. O jeigu nuties normalią Mykolo Lietuvio, tai ir toliau kažką reiks galvoti.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Nesuprantu, ką tai duos, IKI jinai nesiekia. Iš esmės papildoma juosta pailginama 100 metrų būtent iki Fizikų g. ir tiek (ką reikėjo padaryti jau prieš 15 metų).Parašė munchiss Rodyti pranešimąPanašu kad pajudėjo šis projektėlis
Verkių seniūnijos informacija apie darbus:
Mokslininkų g. ruože nuo Geležinio Vilko g. iki įvažiavimo į IKI parduotuvę pradėti gatvės remonto darbai. Darbus planuojama atlikti iki 2025.12.31.
Nauja juosta bus įrengta nuo Geležinio Vilko g.(dalis juostos jau įrengta anksčiau) iki Fizikų g.
Reikėtų būtenti iki Bajorų kl. O jeigu nuties normalią Mykolo Lietuvio, tai ir toliau kažką reiks galvoti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tuščios kalbos ir tiek, net logikos nėra statyti dviejų lygių sankryžą su Mokslininkų g., kuri tėra 2 juostų gatvė.Parašė Romas Rodyti pranešimąVilniaus m. savivaldybė 2025.04.23
Vilnius pristatė evakuacijos planą
Kas turima omeny "Geležinio vilko ir Molėtų plento sankryža" - ar išties Mokslininkų g.- Molėtų plento - Geležinio vilko g. sankryža?
Gal kas nors matė projektą ar bent vizijas...
Komentuoti:
-
Panašu kad pajudėjo šis projektėlis
https://citify.eu/lt/mokslininku-g-t...zinio-vilko-g/
Verkių seniūnijos informacija apie darbus:
Mokslininkų g. ruože nuo Geležinio Vilko g. iki įvažiavimo į IKI parduotuvę pradėti gatvės remonto darbai. Darbus planuojama atlikti iki 2025.12.31.
Nauja juosta bus įrengta nuo Geležinio Vilko g.(dalis juostos jau įrengta anksčiau) iki Fizikų g.
Svarstomas dviejų aukštų sankryžos Geležinio Vilko ir Mokslininkų g. susikirtime įrengimo klausimas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vilniaus m. savivaldybė 2025.04.23
Vilnius pristatė evakuacijos planą
Kas turima omeny "Geležinio vilko ir Molėtų plento sankryža" - ar išties Mokslininkų g.- Molėtų plento - Geležinio vilko g. sankryža?Meras įvardija penkis prioritetinius projektus: „Siekiant užtikrinti didesnį gyventojų saugumą, būtina atlikti šiuos darbus: Valakampių tilto kapitalinis remontą, A1 išvažiavimo platinimą, Mykolo Lietuvio gatvės statybą bei Geležinio vilko ir Molėtų plento sankryžos rekonstravimą į dviejų lygių sankryžą, Šiaurinės gatvės statybą nuo Vilniaus vakarinio aplinkkelio iki Fabijoniškių g., Eišiškių plento rekonstravimą jį platinant.“
https://vilnius.lt/naujienos/vilnius...ba-gyventojams
Gal kas nors matė projektą ar bent vizijas...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
,,Planuose – gatvių rekonstrukcijos, strateginiai projektai ir modernizuotos eismo gatvės
Per ateinančius kelerius metus Vilniaus miesto savivaldybė planuoja įgyvendinti dar 7 strateginius susisiekimo infrastruktūros projektus.
Šiame sąraše – Nemenčinės pl. rekonstrukcija, kuri bus pabaigta jau šiemet, taip pat Abiejų Tautų Respublikos plento rekonstrukcijai bei Gariūnų–Jočionių sankryžos rekonstrukcijai reikalingų žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūros, Tarandės g. rekonstrukcijos pabaiga, Mykolo Lietuvio g.–Mokslininkų g. ir Mokslininkų–Geležinio Vilko g. sankryžos rekonstrukcijoms reikalingų žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūros ir kt.
https://vilnius.lt/lt/2025/01/15/v-b...ujintu-gatviu/ ''
Tai jie tik dabar pradės paiminėti žemes?? Ką jie veikė iki tol?
Projektuojama bus lyiagrečiai žemių paėmimui ar tik tada kai paims žemes? Jei kai paims - kodėl nepradėjus iškart ir projektuoti - tuomet tikėtina kai gautum žemes galėtum iškart pradėti statybas?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Super. Pagaliau juda. Ne žemė sunkiausia, o gyventojų pasipriešinimas. Bet - grigiškiečių niekas neklausia ar norit prie A1 gyvent. Taip ir čia.Parašė Romas Rodyti pranešimąKažkas pradės judėti ir Mykolo Lietuvio gatvėje
Vilniaus m. savivaldybės pranešimas 2025.01.15
Gal užtruks - bet bus geriau nei yra. Tai pozityviai su vėjeliu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Niekas ir nekalbėjo apie statybas. Yra paminėta "kažkas pradės judėti".Parašė Creatium Rodyti pranešimąPabaikit skaityt sakinį, bus paėmimas visuomenės poreikiams vykdomas. Statybai nėra jokio suderinto projekto.
Pas mus daugiausia laiko užtrunka būtent žemės paėmimas.
P.S. Šiek tiek nustebino, kad tamsta nežinojai, jog kol nepaimta žemė, negali prasidėti jokia statyba.Paskutinis taisė Romas; 2025.01.15, 19:36.
Komentuoti:
-
Pabaikit skaityt sakinį, bus paėmimas visuomenės poreikiams vykdomas. Statybai nėra jokio suderinto projekto.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kažkas pradės judėti ir Mykolo Lietuvio gatvėje
Vilniaus m. savivaldybės pranešimas 2025.01.15
Per ateinančius kelerius metus Vilniaus miesto savivaldybė planuoja įgyvendinti dar 7 strateginius susisiekimo infrastruktūros projektus. Šiame sąraše:- Nemenčinės pl. rekonstrukcija, kuri bus pabaigta jau šiemet,
- taip pat Abiejų Tautų Respublikos plento rekonstrukcijai bei Gariūnų–Jočionių sankryžos rekonstrukcijai reikalingų žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūros,
- Tarandės g. rekonstrukcijos pabaiga,
- Mykolo Lietuvio g.–Mokslininkų g. ir Mokslininkų–Geležinio Vilko g. sankryžos rekonstrukcijoms reikalingų žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūros ir kt.
Komentuoti:
Komentuoti: