Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Vilniaus m. savivaldybė 2025.04.23
    Vilnius pristatė evakuacijos planą
    Meras įvardija penkis prioritetinius projektus: „Siekiant užtikrinti didesnį gyventojų saugumą, būtina atlikti šiuos darbus: Valakampių tilto kapitalinis remontą, A1 išvažiavimo platinimą, Mykolo Lietuvio gatvės statybą bei Geležinio vilko ir Molėtų plento sankryžos rekonstravimą į dviejų lygių sankryžą, Šiaurinės gatvės statybą nuo Vilniaus vakarinio aplinkkelio iki Fabijoniškių g., Eišiškių plento rekonstravimą jį platinant.“

    https://vilnius.lt/naujienos/vilnius...ba-gyventojams
    Kas turima omeny "Geležinio vilko ir Molėtų plento sankryža" - ar išties Mokslininkų g.- Molėtų plento - Geležinio vilko g. sankryža?
    Gal kas nors matė projektą ar bent vizijas...

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    ,,Planuose – gatvių rekonstrukcijos, strateginiai projektai ir modernizuotos eismo gatvės

    Per ateinančius kelerius metus Vilniaus miesto savivaldybė planuoja įgyvendinti dar 7 strateginius susisiekimo infrastruktūros projektus.

    Šiame sąraše – Nemenčinės pl. rekonstrukcija, kuri bus pabaigta jau šiemet, taip pat Abiejų Tautų Respublikos plento rekonstrukcijai bei Gariūnų–Jočionių sankryžos rekonstrukcijai reikalingų žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūros, Tarandės g. rekonstrukcijos pabaiga, Mykolo Lietuvio g.–Mokslininkų g. ir Mokslininkų–Geležinio Vilko g. sankryžos rekonstrukcijoms reikalingų žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūros ir kt.

    https://vilnius.lt/lt/2025/01/15/v-b...ujintu-gatviu/ ''

    Tai jie tik dabar pradės paiminėti žemes?? Ką jie veikė iki tol?

    Projektuojama bus lyiagrečiai žemių paėmimui ar tik tada kai paims žemes? Jei kai paims - kodėl nepradėjus iškart ir projektuoti - tuomet tikėtina kai gautum žemes galėtum iškart pradėti statybas?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kažkas pradės judėti ir Mykolo Lietuvio gatvėje

    Vilniaus m. savivaldybės pranešimas 2025.01.15
    Super. Pagaliau juda. Ne žemė sunkiausia, o gyventojų pasipriešinimas. Bet - grigiškiečių niekas neklausia ar norit prie A1 gyvent. Taip ir čia.
    Gal užtruks - bet bus geriau nei yra. Tai pozityviai su vėjeliu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Pabaikit skaityt sakinį, bus paėmimas visuomenės poreikiams vykdomas. Statybai nėra jokio suderinto projekto.
    Niekas ir nekalbėjo apie statybas. Yra paminėta "kažkas pradės judėti".
    Pas mus daugiausia laiko užtrunka būtent žemės paėmimas.

    P.S. Šiek tiek nustebino, kad tamsta nežinojai, jog kol nepaimta žemė, negali prasidėti jokia statyba.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.01.15, 18:36.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Pabaikit skaityt sakinį, bus paėmimas visuomenės poreikiams vykdomas. Statybai nėra jokio suderinto projekto.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kažkas pradės judėti ir Mykolo Lietuvio gatvėje

    Vilniaus m. savivaldybės pranešimas 2025.01.15
    Per ateinančius kelerius metus Vilniaus miesto savivaldybė planuoja įgyvendinti dar 7 strateginius susisiekimo infrastruktūros projektus. Šiame sąraše:
    • Nemenčinės pl. rekonstrukcija, kuri bus pabaigta jau šiemet,
    • taip pat Abiejų Tautų Respublikos plento rekonstrukcijai bei Gariūnų–Jočionių sankryžos rekonstrukcijai reikalingų žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūros,
    • Tarandės g. rekonstrukcijos pabaiga,
    • Mykolo Lietuvio g.–Mokslininkų g. ir Mokslininkų–Geležinio Vilko g. sankryžos rekonstrukcijoms reikalingų žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūros ir kt.
    https://vilnius.lt/lt/2025/01/15/v-b...ujintu-gatviu/

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

    Piko metu didžiausia problema ten yra pasukti į kairę link Molėtų pl. - keliauju pro ten labai dažnai ir matau. Sprendimas, kaip jau aukščiau mantasm sakė, turėti dvi juostas tiesiai ir dvi juostas į kairę. Tačiau tam įgyvendinti galimai reikia paleisti priešpriešai sukančius į kairę link centro per skirtingą fazę, o tas gali turėti implikacijų kamščiams nuo Santariškių krypties. Bet taip palikti kaip dabar negalima, manau visi sutaria. Išsukimo į GV sprendimas buvo reikalingas, tačiau dar nėra pilnai išpildytas.
    N metų posūkis į kairę buvo per skirtingas fazes ir nebuvo didelių problemų nuo Santariškių žiedo pusės. Atvirkščiai, kamštis nuo Santariškių pusės atsirado sumetus į vieną fazę kairius posūkius ir palikus trumpesnę fazę važiavimui tiesiai iš Santariškių į Bajorus. Ir kiek pamenu tas nutiko jau vėliau po ML išasfaltavimo.

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    Parašė munchiss Rodyti pranešimą

    Čia iš dalies sutinku, piko metu, kamščių problemos, ši juosta nesprendžia ir didžiają laiko dalį ji yra laisva, nes iki jos paprasčiausia neįmanoma privažiuoti. Ten reikia rimtesnių sprendimų. Bet ne piko metu privalumas, kad norint pasukti į dešinę nereikia laukti žalio šviesoforo signalo (nors laukiančiu vis dar pasitaiko )
    Piko metu didžiausia problema ten yra pasukti į kairę link Molėtų pl. - keliauju pro ten labai dažnai ir matau. Sprendimas, kaip jau aukščiau mantasm sakė, turėti dvi juostas tiesiai ir dvi juostas į kairę. Tačiau tam įgyvendinti galimai reikia paleisti priešpriešai sukančius į kairę link centro per skirtingą fazę, o tas gali turėti implikacijų kamščiams nuo Santariškių krypties. Bet taip palikti kaip dabar negalima, manau visi sutaria. Išsukimo į GV sprendimas buvo reikalingas, tačiau dar nėra pilnai išpildytas.

    Komentuoti:


  • munchiss
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    VMS padarė tarybinio stiliaus posūkį į dešinę (nors ten berods yra modernizuoti šviesoforai su atskira sekcija į dešinę) vien dėl pliuso užsidėjimo, nors tam visai jokio poreikio nebuvo, plius sumažėjo saugumas pėstiesiems.
    Čia iš dalies sutinku, piko metu, kamščių problemos, ši juosta nesprendžia ir didžiają laiko dalį ji yra laisva, nes iki jos paprasčiausia neįmanoma privažiuoti. Ten reikia rimtesnių sprendimų. Bet ne piko metu privalumas, kad norint pasukti į dešinę nereikia laukti žalio šviesoforo signalo (nors laukiančiu vis dar pasitaiko )

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Bet kolega sakė, kad palikta dubliuojanti juosta į dešinę su šviesoforu.
    Spėju tiesiog dar neperpaišė juostų ir neperprogramavo šviesoforų. Nes jei paliks kaip dabar tai absoliučiai nelogiška ir neišnaudota juosta.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Poreikis buvo/yra dviem juostom į kairę. Arba platint visą gatvę pridedant bent vieną juostą, kad uodega laukiančių sukti į kairę neblokuotų kitų krypčių. Pridedant paprastą juostą irgi pėstiesiems būtų nekažką per 5 juostas. Nors bendrai ten visa sankryža šikna...
    Bet kolega sakė, kad palikta dubliuojanti juosta į dešinę su šviesoforu.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    VMS padarė tarybinio stiliaus posūkį į dešinę (nors ten berods yra modernizuoti šviesoforai su atskira sekcija į dešinę) vien dėl pliuso užsidėjimo, nors tam visai jokio poreikio nebuvo, plius sumažėjo saugumas pėstiesiems.
    Poreikis buvo/yra dviem juostom į kairę. Arba platint visą gatvę pridedant bent vieną juostą, kad uodega laukiančių sukti į kairę neblokuotų kitų krypčių. Pridedant paprastą juostą irgi pėstiesiems būtų nekažką per 5 juostas. Nors bendrai ten visa sankryža šikna...
    Paskutinis taisė mantasm; 2024.09.26, 11:58.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Chiuvakas Rodyti pranešimą

    Šiandiena kaip tik pastebėjau įrengtą šią dalį. Bešviesoforinis nuvažiavimas į GV greitėjimo juostą, kuri prasitęsia iki pat Takuras degalinės. Tačiau sankryžoj vistiek palikta atskira juostą sukti į dešinę. Kam toks dubliavimas paliktas...
    VMS padarė tarybinio stiliaus posūkį į dešinę (nors ten berods yra modernizuoti šviesoforai su atskira sekcija į dešinę) vien dėl pliuso užsidėjimo, nors tam visai jokio poreikio nebuvo, plius sumažėjo saugumas pėstiesiems.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kaip miela, kai Mykolo Lietuvio gatvė pagaliau vadinama tuo, kuo ir turi būti - šiauriniu Vilniaus aplinkkeliu

    NŽT 2024.09.25
    Vykdoma žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūra Vilniaus aplinkkelio plėtrai
    Vilniaus miesto savivaldybės iniciatyva žemę visuomenės poreikiams numatoma paimti Lietuvos Respublikos žemės įstatymo 45 straipsnio 1 dalies 4 punkte nurodytam tikslui – keliui įrengti (Mykolo Lietuvio gatvei tiesti).


    Teritorija, kurioje numatyta Mykolo Lietuvio gatvė, pagal Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrąjį planą, patvirtintą Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimu apibūdinama kaip teritorija, skirta transporto infrastruktūrai. (...) Vilniaus miesto savivaldybės aiškinamajame rašte teigiama, kad įrengus Mykolo Lietuvio gatvę būtų patenkintas viešasis interesas ir įgyvendintas susisiekimo infrastruktūros projektas sujungiant Ukmergės gatvę (kelio A2 Vilnius–Panevėžys atkarpą), Vakarinį aplinkkelį ir Mokslininkų gatvę. Būtų įrengta keturių eismo juostų Mykolo Lietuvio gatvė su žalia skiriamąja juosta, apšvietimu, 2,5 m pločio dviračių taku, šaligatviais, viešojo transporto stotelėmis ir kita reikiama inžinerine infrastruktūra (...)
    Įrengus Mykolo Lietuvio gatvę visuomenės gaunamą naudą sudarytų sumažėjusios laiko, degalų sąnaudos, atsirastų galimybė viešojo transporto, dviračių ir pėsčiųjų takų plėtrai, padidėtų eismo dalyvių saugumas. Mykolo Lietuvio gatvės įrengimas ir jos sujungimas su Vakariniu aplinkkeliu formuotų miesto žiedą, todėl tranzitu judantis transportas galėtų apvažiuoti Vilniaus miesto tankiai urbanizuotas teritorijas ir neformuoti papildomų transporto srautų miesto centrinėje dalyje.

    https://nzt.lrv.lt/lt/naujienos/vykd...kelio-pletrai/

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Minima vieta 2024 08 18:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20240818_125320.jpg
Views:	762
Size:	1,76 MB
ID:	2153651 Click image for larger version

Name:	IMG_20240818_125323.jpg
Views:	758
Size:	1,89 MB
ID:	2153652

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

    Galvoju, ar pločiai leidžia padaryti dabartinę juostą į dešinę tiesiai, o trečią juostą paleisti į kairę vietoj to kad tiesiai? Tokiu atveju turėtų dvi tiesiai ir dvi į kairę - dabar srautai į kairę link Molėtų pl. dažnai užkiša Mokslininkų g. , išsispręstų problemos.
    Pločio užtektų jei pakeistų šviesoforų fazes, kad nuo Santariškių į kairę link centro suktų atskirai.

    Tikiuosi toks ir bus galutinis rezultatas viską pabaigus. Nes dabar kiek mačiau laukiantys pasukt į kairę toliau sėkmingai užkiša gatvę ir naujoji juosta stovi tuščia.

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    Parašė Chiuvakas Rodyti pranešimą

    Šiandiena kaip tik pastebėjau įrengtą šią dalį. Bešviesoforinis nuvažiavimas į GV greitėjimo juostą, kuri prasitęsia iki pat Takuras degalinės. Tačiau sankryžoj vistiek palikta atskira juostą sukti į dešinę. Kam toks dubliavimas paliktas...
    Galvoju, ar pločiai leidžia padaryti dabartinę juostą į dešinę tiesiai, o trečią juostą paleisti į kairę vietoj to kad tiesiai? Tokiu atveju turėtų dvi tiesiai ir dvi į kairę - dabar srautai į kairę link Molėtų pl. dažnai užkiša Mokslininkų g. , išsispręstų problemos.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    ta pati vakar pastebejau. Manau gal pakeis? paliks 2 juostas i kaire, 2 tiesiai?

    Komentuoti:


  • Chiuvakas
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    on that note - uzvakar vaziuodamas per G.V. - Mokslininku sankryza pastebejau, kad gremziama pazymeta vieta. Pamenu kazkuriam M.L. gatves plane lyg ir buvo parodyta, kad bus apsaugotas posukis i desine. Tai gal cia sita daro atskirai?
    Click image for larger version

Name:	1.PNG
Views:	1441
Size:	741,6 kB
ID:	2143557
    Šiandiena kaip tik pastebėjau įrengtą šią dalį. Bešviesoforinis nuvažiavimas į GV greitėjimo juostą, kuri prasitęsia iki pat Takuras degalinės. Tačiau sankryžoj vistiek palikta atskira juostą sukti į dešinę. Kam toks dubliavimas paliktas...

    Komentuoti:


  • Awww
    replied
    Laba diena, norėjau pasiteirauti gal kas esate matę informaciją kaip ateityje planuojama įrengti sankryžą M. Lietuvio ir Noragiškių g.? Dabar Noragiškių g. keli šimtai metrų yra vienpusis eismas M. Lietuvio kryptimi. Ar nebus taip, kad „iš naujo” padarius M. Lietuvio gatvę per Noragiškių g. bus paleistas eismas priešinga kryptimi ir ten eis srautai per sodus?

    Iš anksto ačiū už laiką ir atsakymus

    Click image for larger version

Name:	san.png
Views:	1403
Size:	419,1 kB
ID:	2148565

    Komentuoti:

Working...
X