Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

    Piko metu didžiausia problema ten yra pasukti į kairę link Molėtų pl. - keliauju pro ten labai dažnai ir matau. Sprendimas, kaip jau aukščiau mantasm sakė, turėti dvi juostas tiesiai ir dvi juostas į kairę. Tačiau tam įgyvendinti galimai reikia paleisti priešpriešai sukančius į kairę link centro per skirtingą fazę, o tas gali turėti implikacijų kamščiams nuo Santariškių krypties. Bet taip palikti kaip dabar negalima, manau visi sutaria. Išsukimo į GV sprendimas buvo reikalingas, tačiau dar nėra pilnai išpildytas.
    N metų posūkis į kairę buvo per skirtingas fazes ir nebuvo didelių problemų nuo Santariškių žiedo pusės. Atvirkščiai, kamštis nuo Santariškių pusės atsirado sumetus į vieną fazę kairius posūkius ir palikus trumpesnę fazę važiavimui tiesiai iš Santariškių į Bajorus. Ir kiek pamenu tas nutiko jau vėliau po ML išasfaltavimo.

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    Parašė munchiss Rodyti pranešimą

    Čia iš dalies sutinku, piko metu, kamščių problemos, ši juosta nesprendžia ir didžiają laiko dalį ji yra laisva, nes iki jos paprasčiausia neįmanoma privažiuoti. Ten reikia rimtesnių sprendimų. Bet ne piko metu privalumas, kad norint pasukti į dešinę nereikia laukti žalio šviesoforo signalo (nors laukiančiu vis dar pasitaiko )
    Piko metu didžiausia problema ten yra pasukti į kairę link Molėtų pl. - keliauju pro ten labai dažnai ir matau. Sprendimas, kaip jau aukščiau mantasm sakė, turėti dvi juostas tiesiai ir dvi juostas į kairę. Tačiau tam įgyvendinti galimai reikia paleisti priešpriešai sukančius į kairę link centro per skirtingą fazę, o tas gali turėti implikacijų kamščiams nuo Santariškių krypties. Bet taip palikti kaip dabar negalima, manau visi sutaria. Išsukimo į GV sprendimas buvo reikalingas, tačiau dar nėra pilnai išpildytas.

    Komentuoti:


  • munchiss
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    VMS padarė tarybinio stiliaus posūkį į dešinę (nors ten berods yra modernizuoti šviesoforai su atskira sekcija į dešinę) vien dėl pliuso užsidėjimo, nors tam visai jokio poreikio nebuvo, plius sumažėjo saugumas pėstiesiems.
    Čia iš dalies sutinku, piko metu, kamščių problemos, ši juosta nesprendžia ir didžiają laiko dalį ji yra laisva, nes iki jos paprasčiausia neįmanoma privažiuoti. Ten reikia rimtesnių sprendimų. Bet ne piko metu privalumas, kad norint pasukti į dešinę nereikia laukti žalio šviesoforo signalo (nors laukiančiu vis dar pasitaiko )

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Bet kolega sakė, kad palikta dubliuojanti juosta į dešinę su šviesoforu.
    Spėju tiesiog dar neperpaišė juostų ir neperprogramavo šviesoforų. Nes jei paliks kaip dabar tai absoliučiai nelogiška ir neišnaudota juosta.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Poreikis buvo/yra dviem juostom į kairę. Arba platint visą gatvę pridedant bent vieną juostą, kad uodega laukiančių sukti į kairę neblokuotų kitų krypčių. Pridedant paprastą juostą irgi pėstiesiems būtų nekažką per 5 juostas. Nors bendrai ten visa sankryža šikna...
    Bet kolega sakė, kad palikta dubliuojanti juosta į dešinę su šviesoforu.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    VMS padarė tarybinio stiliaus posūkį į dešinę (nors ten berods yra modernizuoti šviesoforai su atskira sekcija į dešinę) vien dėl pliuso užsidėjimo, nors tam visai jokio poreikio nebuvo, plius sumažėjo saugumas pėstiesiems.
    Poreikis buvo/yra dviem juostom į kairę. Arba platint visą gatvę pridedant bent vieną juostą, kad uodega laukiančių sukti į kairę neblokuotų kitų krypčių. Pridedant paprastą juostą irgi pėstiesiems būtų nekažką per 5 juostas. Nors bendrai ten visa sankryža šikna...
    Paskutinis taisė mantasm; 2024.09.26, 12:58.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Chiuvakas Rodyti pranešimą

    Šiandiena kaip tik pastebėjau įrengtą šią dalį. Bešviesoforinis nuvažiavimas į GV greitėjimo juostą, kuri prasitęsia iki pat Takuras degalinės. Tačiau sankryžoj vistiek palikta atskira juostą sukti į dešinę. Kam toks dubliavimas paliktas...
    VMS padarė tarybinio stiliaus posūkį į dešinę (nors ten berods yra modernizuoti šviesoforai su atskira sekcija į dešinę) vien dėl pliuso užsidėjimo, nors tam visai jokio poreikio nebuvo, plius sumažėjo saugumas pėstiesiems.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kaip miela, kai Mykolo Lietuvio gatvė pagaliau vadinama tuo, kuo ir turi būti - šiauriniu Vilniaus aplinkkeliu

    NŽT 2024.09.25
    Vykdoma žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūra Vilniaus aplinkkelio plėtrai
    Vilniaus miesto savivaldybės iniciatyva žemę visuomenės poreikiams numatoma paimti Lietuvos Respublikos žemės įstatymo 45 straipsnio 1 dalies 4 punkte nurodytam tikslui – keliui įrengti (Mykolo Lietuvio gatvei tiesti).


    Teritorija, kurioje numatyta Mykolo Lietuvio gatvė, pagal Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrąjį planą, patvirtintą Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimu apibūdinama kaip teritorija, skirta transporto infrastruktūrai. (...) Vilniaus miesto savivaldybės aiškinamajame rašte teigiama, kad įrengus Mykolo Lietuvio gatvę būtų patenkintas viešasis interesas ir įgyvendintas susisiekimo infrastruktūros projektas sujungiant Ukmergės gatvę (kelio A2 Vilnius–Panevėžys atkarpą), Vakarinį aplinkkelį ir Mokslininkų gatvę. Būtų įrengta keturių eismo juostų Mykolo Lietuvio gatvė su žalia skiriamąja juosta, apšvietimu, 2,5 m pločio dviračių taku, šaligatviais, viešojo transporto stotelėmis ir kita reikiama inžinerine infrastruktūra (...)
    Įrengus Mykolo Lietuvio gatvę visuomenės gaunamą naudą sudarytų sumažėjusios laiko, degalų sąnaudos, atsirastų galimybė viešojo transporto, dviračių ir pėsčiųjų takų plėtrai, padidėtų eismo dalyvių saugumas. Mykolo Lietuvio gatvės įrengimas ir jos sujungimas su Vakariniu aplinkkeliu formuotų miesto žiedą, todėl tranzitu judantis transportas galėtų apvažiuoti Vilniaus miesto tankiai urbanizuotas teritorijas ir neformuoti papildomų transporto srautų miesto centrinėje dalyje.

    https://nzt.lrv.lt/lt/naujienos/vykd...kelio-pletrai/

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Minima vieta 2024 08 18:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20240818_125320.jpg
Views:	799
Size:	1,76 MB
ID:	2153651 Click image for larger version

Name:	IMG_20240818_125323.jpg
Views:	795
Size:	1,89 MB
ID:	2153652

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

    Galvoju, ar pločiai leidžia padaryti dabartinę juostą į dešinę tiesiai, o trečią juostą paleisti į kairę vietoj to kad tiesiai? Tokiu atveju turėtų dvi tiesiai ir dvi į kairę - dabar srautai į kairę link Molėtų pl. dažnai užkiša Mokslininkų g. , išsispręstų problemos.
    Pločio užtektų jei pakeistų šviesoforų fazes, kad nuo Santariškių į kairę link centro suktų atskirai.

    Tikiuosi toks ir bus galutinis rezultatas viską pabaigus. Nes dabar kiek mačiau laukiantys pasukt į kairę toliau sėkmingai užkiša gatvę ir naujoji juosta stovi tuščia.

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    Parašė Chiuvakas Rodyti pranešimą

    Šiandiena kaip tik pastebėjau įrengtą šią dalį. Bešviesoforinis nuvažiavimas į GV greitėjimo juostą, kuri prasitęsia iki pat Takuras degalinės. Tačiau sankryžoj vistiek palikta atskira juostą sukti į dešinę. Kam toks dubliavimas paliktas...
    Galvoju, ar pločiai leidžia padaryti dabartinę juostą į dešinę tiesiai, o trečią juostą paleisti į kairę vietoj to kad tiesiai? Tokiu atveju turėtų dvi tiesiai ir dvi į kairę - dabar srautai į kairę link Molėtų pl. dažnai užkiša Mokslininkų g. , išsispręstų problemos.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    ta pati vakar pastebejau. Manau gal pakeis? paliks 2 juostas i kaire, 2 tiesiai?

    Komentuoti:


  • Chiuvakas
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    on that note - uzvakar vaziuodamas per G.V. - Mokslininku sankryza pastebejau, kad gremziama pazymeta vieta. Pamenu kazkuriam M.L. gatves plane lyg ir buvo parodyta, kad bus apsaugotas posukis i desine. Tai gal cia sita daro atskirai?
    Click image for larger version

Name:	1.PNG
Views:	1481
Size:	741,6 kB
ID:	2143557
    Šiandiena kaip tik pastebėjau įrengtą šią dalį. Bešviesoforinis nuvažiavimas į GV greitėjimo juostą, kuri prasitęsia iki pat Takuras degalinės. Tačiau sankryžoj vistiek palikta atskira juostą sukti į dešinę. Kam toks dubliavimas paliktas...

    Komentuoti:


  • Awww
    replied
    Laba diena, norėjau pasiteirauti gal kas esate matę informaciją kaip ateityje planuojama įrengti sankryžą M. Lietuvio ir Noragiškių g.? Dabar Noragiškių g. keli šimtai metrų yra vienpusis eismas M. Lietuvio kryptimi. Ar nebus taip, kad „iš naujo” padarius M. Lietuvio gatvę per Noragiškių g. bus paleistas eismas priešinga kryptimi ir ten eis srautai per sodus?

    Iš anksto ačiū už laiką ir atsakymus

    Click image for larger version

Name:	san.png
Views:	1439
Size:	419,1 kB
ID:	2148565

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Ten kai kur pagailėjo pusmetrio asfalto ir tiesiog sudėjo pirmumo ženklus. Net "laikinam" keliui klausimas - kodėl ? juolab kad išvažinėtas dėl to kelkraštis.
    "Išbėgo" asfaltas už ribų ir praplatėjo

    Click image for larger version

Name:	VideoCapture_20240815-202158.jpg
Views:	1750
Size:	258,5 kB
ID:	2146469

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Diskusijoms apie Fabijoniškes yra kita tema.
    Diskusijoms apie diskusijas ne į temą yra kita tema.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Kaip gyvenantis netoliese, tai dažnai matau, kad visą eismą iš bajorų užkiša eilę sukantys į kairę, tai sekančiu etapu laukiam vienos juostos viaduką kairen

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Diskusijoms apie Fabijoniškes yra kita tema.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

    Labai norėčiau pamatyti veidą užsakovo, kuris pasakė: Nu va, kaip gerai padarėm, dabar daug geriau nei buvo: https://www.google.com/maps/@54.7390...5409&entry=ttu

    Galima palyginti 2014 m ir dabartinį vaizdus, kad palyginti progresą.
    Užsakovas taip nemąsto. Užduotis yra tipo: suprojektuoti išvažiavimą iš PC žemiausiais įmanomais kaštais, minimaliai laikantis reikalavimų, tiek tiek...
    Tai tik patvirtina rezultatas.

    Komentuoti:


  • tajus2
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Realūs projektuotojai yra dažniausiai tik užsakovo TU ir įstatyminių STR vykdytojai.
    Labai norėčiau pamatyti veidą užsakovo, kuris pasakė: Nu va, kaip gerai padarėm, dabar daug geriau nei buvo: https://www.google.com/maps/@54.7390...5409&entry=ttu

    Galima palyginti 2014 m ir dabartinį vaizdus, kad palyginti progresą.

    Komentuoti:

Working...
X