Parašė Laure23
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)
Collapse
X
-
N metų posūkis į kairę buvo per skirtingas fazes ir nebuvo didelių problemų nuo Santariškių žiedo pusės. Atvirkščiai, kamštis nuo Santariškių pusės atsirado sumetus į vieną fazę kairius posūkius ir palikus trumpesnę fazę važiavimui tiesiai iš Santariškių į Bajorus. Ir kiek pamenu tas nutiko jau vėliau po ML išasfaltavimo.
-
Piko metu didžiausia problema ten yra pasukti į kairę link Molėtų pl. - keliauju pro ten labai dažnai ir matau. Sprendimas, kaip jau aukščiau mantasm sakė, turėti dvi juostas tiesiai ir dvi juostas į kairę. Tačiau tam įgyvendinti galimai reikia paleisti priešpriešai sukančius į kairę link centro per skirtingą fazę, o tas gali turėti implikacijų kamščiams nuo Santariškių krypties. Bet taip palikti kaip dabar negalima, manau visi sutaria. Išsukimo į GV sprendimas buvo reikalingas, tačiau dar nėra pilnai išpildytas.Parašė munchiss Rodyti pranešimą
Čia iš dalies sutinku, piko metu, kamščių problemos, ši juosta nesprendžia ir didžiają laiko dalį ji yra laisva, nes iki jos paprasčiausia neįmanoma privažiuoti. Ten reikia rimtesnių sprendimų. Bet ne piko metu privalumas, kad norint pasukti į dešinę nereikia laukti žalio šviesoforo signalo (nors laukiančiu vis dar pasitaiko
)
Komentuoti:
-
Čia iš dalies sutinku, piko metu, kamščių problemos, ši juosta nesprendžia ir didžiają laiko dalį ji yra laisva, nes iki jos paprasčiausia neįmanoma privažiuoti. Ten reikia rimtesnių sprendimų. Bet ne piko metu privalumas, kad norint pasukti į dešinę nereikia laukti žalio šviesoforo signalo (nors laukiančiu vis dar pasitaikoParašė Lettered Rodyti pranešimą
VMS padarė tarybinio stiliaus posūkį į dešinę (nors ten berods yra modernizuoti šviesoforai su atskira sekcija į dešinę) vien dėl pliuso užsidėjimo, nors tam visai jokio poreikio nebuvo, plius sumažėjo saugumas pėstiesiems.
)
Komentuoti:
-
Spėju tiesiog dar neperpaišė juostų ir neperprogramavo šviesoforų. Nes jei paliks kaip dabar tai absoliučiai nelogiška ir neišnaudota juosta.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet kolega sakė, kad palikta dubliuojanti juosta į dešinę su šviesoforu.
Komentuoti:
-
Bet kolega sakė, kad palikta dubliuojanti juosta į dešinę su šviesoforu.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Poreikis buvo/yra dviem juostom į kairę. Arba platint visą gatvę pridedant bent vieną juostą, kad uodega laukiančių sukti į kairę neblokuotų kitų krypčių. Pridedant paprastą juostą irgi pėstiesiems būtų nekažką per 5 juostas. Nors bendrai ten visa sankryža šikna...
Komentuoti:
-
Poreikis buvo/yra dviem juostom į kairę. Arba platint visą gatvę pridedant bent vieną juostą, kad uodega laukiančių sukti į kairę neblokuotų kitų krypčių. Pridedant paprastą juostą irgi pėstiesiems būtų nekažką per 5 juostas. Nors bendrai ten visa sankryža šikna...Parašė Lettered Rodyti pranešimą
VMS padarė tarybinio stiliaus posūkį į dešinę (nors ten berods yra modernizuoti šviesoforai su atskira sekcija į dešinę) vien dėl pliuso užsidėjimo, nors tam visai jokio poreikio nebuvo, plius sumažėjo saugumas pėstiesiems.Paskutinis taisė mantasm; 2024.09.26, 12:58.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
VMS padarė tarybinio stiliaus posūkį į dešinę (nors ten berods yra modernizuoti šviesoforai su atskira sekcija į dešinę) vien dėl pliuso užsidėjimo, nors tam visai jokio poreikio nebuvo, plius sumažėjo saugumas pėstiesiems.Parašė Chiuvakas Rodyti pranešimą
Šiandiena kaip tik pastebėjau įrengtą šią dalį. Bešviesoforinis nuvažiavimas į GV greitėjimo juostą, kuri prasitęsia iki pat Takuras degalinės. Tačiau sankryžoj vistiek palikta atskira juostą sukti į dešinę. Kam toks dubliavimas paliktas...
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kaip miela, kai Mykolo Lietuvio gatvė pagaliau vadinama tuo, kuo ir turi būti - šiauriniu Vilniaus aplinkkeliu
NŽT 2024.09.25
Vykdoma žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūra Vilniaus aplinkkelio plėtrai
Vilniaus miesto savivaldybės iniciatyva žemę visuomenės poreikiams numatoma paimti Lietuvos Respublikos žemės įstatymo 45 straipsnio 1 dalies 4 punkte nurodytam tikslui – keliui įrengti (Mykolo Lietuvio gatvei tiesti).

Teritorija, kurioje numatyta Mykolo Lietuvio gatvė, pagal Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrąjį planą, patvirtintą Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimu apibūdinama kaip teritorija, skirta transporto infrastruktūrai. (...) Vilniaus miesto savivaldybės aiškinamajame rašte teigiama, kad įrengus Mykolo Lietuvio gatvę būtų patenkintas viešasis interesas ir įgyvendintas susisiekimo infrastruktūros projektas sujungiant Ukmergės gatvę (kelio A2 Vilnius–Panevėžys atkarpą), Vakarinį aplinkkelį ir Mokslininkų gatvę. Būtų įrengta keturių eismo juostų Mykolo Lietuvio gatvė su žalia skiriamąja juosta, apšvietimu, 2,5 m pločio dviračių taku, šaligatviais, viešojo transporto stotelėmis ir kita reikiama inžinerine infrastruktūra (...)
Įrengus Mykolo Lietuvio gatvę visuomenės gaunamą naudą sudarytų sumažėjusios laiko, degalų sąnaudos, atsirastų galimybė viešojo transporto, dviračių ir pėsčiųjų takų plėtrai, padidėtų eismo dalyvių saugumas. Mykolo Lietuvio gatvės įrengimas ir jos sujungimas su Vakariniu aplinkkeliu formuotų miesto žiedą, todėl tranzitu judantis transportas galėtų apvažiuoti Vilniaus miesto tankiai urbanizuotas teritorijas ir neformuoti papildomų transporto srautų miesto centrinėje dalyje.
https://nzt.lrv.lt/lt/naujienos/vykd...kelio-pletrai/
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Pločio užtektų jei pakeistų šviesoforų fazes, kad nuo Santariškių į kairę link centro suktų atskirai.Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
Galvoju, ar pločiai leidžia padaryti dabartinę juostą į dešinę tiesiai, o trečią juostą paleisti į kairę vietoj to kad tiesiai? Tokiu atveju turėtų dvi tiesiai ir dvi į kairę - dabar srautai į kairę link Molėtų pl. dažnai užkiša Mokslininkų g. , išsispręstų problemos.
Tikiuosi toks ir bus galutinis rezultatas viską pabaigus. Nes dabar kiek mačiau laukiantys pasukt į kairę toliau sėkmingai užkiša gatvę ir naujoji juosta stovi tuščia.
Komentuoti:
-
Galvoju, ar pločiai leidžia padaryti dabartinę juostą į dešinę tiesiai, o trečią juostą paleisti į kairę vietoj to kad tiesiai? Tokiu atveju turėtų dvi tiesiai ir dvi į kairę - dabar srautai į kairę link Molėtų pl. dažnai užkiša Mokslininkų g. , išsispręstų problemos.Parašė Chiuvakas Rodyti pranešimą
Šiandiena kaip tik pastebėjau įrengtą šią dalį. Bešviesoforinis nuvažiavimas į GV greitėjimo juostą, kuri prasitęsia iki pat Takuras degalinės. Tačiau sankryžoj vistiek palikta atskira juostą sukti į dešinę. Kam toks dubliavimas paliktas...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
ta pati vakar pastebejau. Manau gal pakeis? paliks 2 juostas i kaire, 2 tiesiai?
Komentuoti:
-
Šiandiena kaip tik pastebėjau įrengtą šią dalį. Bešviesoforinis nuvažiavimas į GV greitėjimo juostą, kuri prasitęsia iki pat Takuras degalinės. Tačiau sankryžoj vistiek palikta atskira juostą sukti į dešinę. Kam toks dubliavimas paliktas...Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąon that note - uzvakar vaziuodamas per G.V. - Mokslininku sankryza pastebejau, kad gremziama pazymeta vieta. Pamenu kazkuriam M.L. gatves plane lyg ir buvo parodyta, kad bus apsaugotas posukis i desine. Tai gal cia sita daro atskirai?
Komentuoti:
-
Laba diena, norėjau pasiteirauti gal kas esate matę informaciją kaip ateityje planuojama įrengti sankryžą M. Lietuvio ir Noragiškių g.? Dabar Noragiškių g. keli šimtai metrų yra vienpusis eismas M. Lietuvio kryptimi. Ar nebus taip, kad „iš naujo” padarius M. Lietuvio gatvę per Noragiškių g. bus paleistas eismas priešinga kryptimi ir ten eis srautai per sodus?
Iš anksto ačiū už laiką ir atsakymus
Komentuoti:
-
"Išbėgo" asfaltas už ribų ir praplatėjoParašė RamasN Rodyti pranešimąTen kai kur pagailėjo pusmetrio asfalto ir tiesiog sudėjo pirmumo ženklus. Net "laikinam" keliui klausimas - kodėl ? juolab kad išvažinėtas dėl to kelkraštis.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Diskusijoms apie diskusijas ne į temą yra kita tema.Parašė Romas Rodyti pranešimąDiskusijoms apie Fabijoniškes yra kita tema.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kaip gyvenantis netoliese, tai dažnai matau, kad visą eismą iš bajorų užkiša eilę sukantys į kairę, tai sekančiu etapu laukiam vienos juostos viaduką kairen
Komentuoti:
-
Užsakovas taip nemąsto. Užduotis yra tipo: suprojektuoti išvažiavimą iš PC žemiausiais įmanomais kaštais, minimaliai laikantis reikalavimų, tiek tiek...Parašė tajus2 Rodyti pranešimą
Labai norėčiau pamatyti veidą užsakovo, kuris pasakė: Nu va, kaip gerai padarėm, dabar daug geriau nei buvo: https://www.google.com/maps/@54.7390...5409&entry=ttu
Galima palyginti 2014 m ir dabartinį vaizdus, kad palyginti progresą.
Tai tik patvirtina rezultatas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Labai norėčiau pamatyti veidą užsakovo, kuris pasakė: Nu va, kaip gerai padarėm, dabar daug geriau nei buvo: https://www.google.com/maps/@54.7390...5409&entry=ttuParašė Sula Rodyti pranešimąRealūs projektuotojai yra dažniausiai tik užsakovo TU ir įstatyminių STR vykdytojai.
Galima palyginti 2014 m ir dabartinį vaizdus, kad palyginti progresą.
Komentuoti:
Komentuoti: