Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • molis666
    replied
    Ne aplinkelis ten dabar, tai kaip ir leistinas greitis 40 km/h turėtų būt. Ir tai turi būti užtikrinta.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Tuo tarpu tiesiog keliu eina pėstieji. Visiškoj tamsoj.
    Taip, ir man pirmas įspūdis buvo visiška tamsa, akinančios šviesos ir tamsoje bet kaip ir bet kur vaikštantys pėstieji .
    Ten gyventojai pripratę gyventi žvyrkelio apasuptyje užmiršo savisaugos instinktus - video matosi, kad kažkoks ::sveikuolis" laksto važiuojamąja kelio dalimi jokių atšvaitų ir net ne toje kelio pusėje.

    Kokiose nors Kalakutiškėse ar Kimbartiškėje visi gyventojai nuo kūdikio iki pensininko jau edukuoti ir į gatvę neina be atšvaitų ar žibintų.
    Vilniaus m. savivaldybė pastačiusi tokį erzac-aplinkkelį turėtų išdalinti gyventojams atšvaitus ir kažkaip informuoti, jog nėra gerai vaikščioti ir bėgioti važiuojamąja dalimi be atšvaitų.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Pravažiavau ir aš M. Lietuvio gatve iškart po darbo. Na... kosTmosas. Nei šaligatvių, nei apšvietimo, nieko. Vingiuotas tamsus keliukas, kuriame didžiulis eismas, daug kas spaudžia tapkę gazas - dugnas. Tuo tarpu tiesiog keliu eina pėstieji. Visiškoj tamsoj. Jei tuo metu apakins priešpriešinė mašina, galima sakyti ate tam žmogui, o jei dar tuo metu lis, žmogaus nesimatys 100%. Laukite nemalonių žinių manau, kaip tik artėja tamsus metas. Antras pėstysis su atšvaitais ir mirksinčiu žibintuvėliu - ar daug padėjo?



    Kai buvo žvyrkelis irgi buvo lekiančių, bet kažkaip vistiek manau dauguma ramiau važiavo per duobes.
    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2022.10.27, 22:34.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė qms Rodyti pranešimą

    Ok nesusilaikysiu, jau tikrai mano paskutinis komentaras.

    Geležinio vilko g. iki Krivico g? Nepavyks, teismai yra B. Krivicko g namų, kur prie M. Lietuvio g yra, tad iki B. Krivicko g niekaip Kaip ir iki Mokslininkų niekaip, nes atskiro projekto, derinimo, viešinimo, statybos leidimo ir tpt reiktų - daug metų, tiek pat kiek visą atkarpą normaliai dąrant pagal projektą esamą.

    Ir dar kartą pabrėšiu, jog čia jums ne žaidimas kompiuterinis, niekas nedalina vieno projekto į kelias dalis, nes tai reišktų atskirus kelis viešinimus, atskirus projektus, statybos leidimus ir sąmata išaugtų nesveikai. Patys darbai taip, vyksta etapais, bet tai nereiškia, jog yra atskiri projektai, ar statybos leidimai atskiri.



    Taip, panašu jiems tikrai taip blogai... kaip ir minėjau, gėda tokias pievas komentuoti kaip jie.. Kiek turi savęs negerbti, kad taip vaidinti, jog žinai apie ką kalbi, kai realybėje..
    Tai tu tik dar kartą pabrėžei, kad "prisidengiam biurokratiniais procesais" ir net nebandom. Padėtis, kad norint padaryti dalį projekto, reikia nueiti kryžiaus kelius - taisytina. O taisymo inicijavimą, problemų viešinimą turi daryti ne pavieniai asmenys, o institucijos, kurios bent jau "ant popieriaus" turėtų būti suinteresuotos projektų greitinimu, pvz VMS. Lengviausia prisidengti egzistuojančiais procesais vietoj to, kad ieškoti išeičių. Bet krūmai gi lengviau sodinasi. Būtų labai neblogas PRas sugebėti paimti didelio projekto dalį ir su minimizuotom procedūrom jį pradėti vykdyti. Apsiverstu kapuose trijų kartų biurokratai vien nuo bandymo tai padaryti. Vat todėl ir nedaroma, kad tokie patys biurokratai kitoj pusėj sėdi

    Komentuoti:


  • qms
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ne viduryje gatvės, o kokius 80% trasos galima būtų nutiesti jau dabar. Pvz. nuo Geležinio vilko g. iki Krivico g. kur didžiausias srautas ir yra.
    https://citify.eu/lt/mykolo-lietuvio...s-aplinkkelis/
    Ok nesusilaikysiu, jau tikrai mano paskutinis komentaras.

    Geležinio vilko g. iki Krivico g? Nepavyks, teismai yra B. Krivicko g namų, kur prie M. Lietuvio g yra, tad iki B. Krivicko g niekaip Kaip ir iki Mokslininkų niekaip, nes atskiro projekto, derinimo, viešinimo, statybos leidimo ir tpt reiktų - daug metų, tiek pat kiek visą atkarpą normaliai dąrant pagal projektą esamą.

    Ir dar kartą pabrėšiu, jog čia jums ne žaidimas kompiuterinis, niekas nedalina vieno projekto į kelias dalis, nes tai reišktų atskirus kelis viešinimus, atskirus projektus, statybos leidimus ir sąmata išaugtų nesveikai. Patys darbai taip, vyksta etapais, bet tai nereiškia, jog yra atskiri projektai, ar statybos leidimai atskiri.

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Jūs čia dabar rimtai diskutuojat, kad reikia pradėti tiesti 4 juostų gatvę iš niekur į niekur (viduryje trasos), nes manot, kad yra pilna pinigų ir tik neturi ką tiesti?
    Taip, panašu jiems tikrai taip blogai... kaip ir minėjau, gėda tokias pievas komentuoti kaip jie.. Kiek turi savęs negerbti, kad taip vaidinti, jog žinai apie ką kalbi, kai realybėje..
    Paskutinis taisė qms; 2022.10.27, 16:06.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Jūs čia dabar rimtai diskutuojat, kad reikia pradėti tiesti 4 juostų gatvę iš niekur į niekur (viduryje trasos), nes manot, kad yra pilna pinigų ir tik neturi ką tiesti?
    Ne viduryje gatvės, o kokius 80% trasos galima būtų nutiesti jau dabar. Pvz. nuo Geležinio vilko g. iki Krivico g. kur didžiausias srautas ir yra.
    https://citify.eu/lt/mykolo-lietuvio...s-aplinkkelis/

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Jūs čia dabar rimtai diskutuojat, kad reikia pradėti tiesti 4 juostų gatvę iš niekur į niekur (viduryje trasos), nes manot, kad yra pilna pinigų ir tik neturi ką tiesti?
    Ne iš niekur į niekur. O atskiras konkretaus projekto dalis. Statybos juk nevyksta momentaliai. Kol padarys kad ir vidurinę dalį, jau reikės ir kitas. Galima sutaupyti vienus kitus metus

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Jūs čia dabar rimtai diskutuojat, kad reikia pradėti tiesti 4 juostų gatvę iš niekur į niekur (viduryje trasos), nes manot, kad yra pilna pinigų ir tik neturi ką tiesti?

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė qms Rodyti pranešimą

    Nu neišeina patylėt? Nuo vidurio sakai? Kad maždaug staiga atsirastų 4 juostų kelias ir jis staiga vėl į 2 pavirstų? Reikės atskiro projekto ir statybos leidimo aj ne…
    klystu, nuo vidurio negalime pradėti, nes ten sklypai nenusavinti.. ak nuo ukmergės g pradėti? Ups ir ten nesutiko parduoti sklypų tai irgi nenusavinta, nes NŽT lėti..

    žodžiu - sėskis 2.

    Užbaninkit mane, nes jau įsitikinai, jog kaimiečiams faktai neįdomūs, tad jei ne ban, daugiau nebesilankysiu čia.

    sėkmės tiems, kas nesamonių nekomentavot.


    iki!!
    Šimtas priežasčių, kodėl NEdaryti, vietoj to, kad ieškotų variantų, kaip paspartinti. Jei atkirpti projekto dalis, perplanuoti tik sujungimus yra MAJOR dalykas, vadinasi apskritai yra bėdų tokiose srityse, kaip projektavimas, užsakymai, leidimai ir t.t. Tai, kad karpymas į etapus įneša papildomų planavimo kaštų, tai faktas, bet tokie kaštai privalo būti ženkliai mažesni nei pabrangimai dėl prastovų.

    Ir apskritai VMS čia ne pensininkė, kuri mokosi kaip užpildyti kažkokį dokumentą. Tai valdžios institucija, kuri privalo ieškoti įvairių kelių tokiuose projektuose ir neatsišaudyt, kad kitos biurokratinės institucijos neleidžia lanksčiau dirbti, o viešinti tokius dalykus bei siūlyti kaip įmanoma procesus tobulinti. Tai pakankamai rimta institucija, kuri privalo naudoti savo svertus ne vien tik krūmelių sodinimui vidury gatvės, o ir rimtiems dalykams. Nepanašu, kad stengtasi pakankamai įvairiuose stringančiuose infrastruktūriniuose projektuose, esančiuose įvairiausiose stadijose

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė qms Rodyti pranešimą

    Nu neišeina patylėt? Nuo vidurio sakai? Kad maždaug staiga atsirastų 4 juostų kelias ir jis staiga vėl į 2 pavirstų? Reikės atskiro projekto ir statybos leidimo aj ne…
    klystu, nuo vidurio negalime pradėti, nes ten sklypai nenusavinti.. ak nuo ukmergės g pradėti? Ups ir ten nesutiko parduoti sklypų tai irgi nenusavinta, nes NŽT lėti..

    žodžiu - sėskis 2.

    Užbaninkit mane, nes jau įsitikinai, jog kaimiečiams faktai neįdomūs, tad jei ne ban, daugiau nebesilankysiu čia.

    sėkmės tiems, kas nesamonių nekomentavot.


    iki!!
    O pačiam nesilankyt forumiuke ir patylėt nesigauna?

    Geriau pradėt statyt su atskirais leidimais, nei amžinybę laukt mitinio leidimo

    Komentuoti:


  • qms
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Galima nors ir nuo vidurio. Kol pastatyts, pajudės kitos dalys. Arba galima pradėt tvarkyt Ukmergės gatvės mazgą. Arba jungtį su GV.

    Aišku yra tik būdas kaip savivaldybė daro ir visi kiti neteisingi. Nes 1) VMS neklysta 2) žiūrėti pirmą punktą.
    Nu neišeina patylėt? Nuo vidurio sakai? Kad maždaug staiga atsirastų 4 juostų kelias ir jis staiga vėl į 2 pavirstų? Reikės atskiro projekto ir statybos leidimo aj ne…
    klystu, nuo vidurio negalime pradėti, nes ten sklypai nenusavinti.. ak nuo ukmergės g pradėti? Ups ir ten nesutiko parduoti sklypų tai irgi nenusavinta, nes NŽT lėti..

    žodžiu - sėskis 2.

    Užbaninkit mane, nes jau įsitikinai, jog kaimiečiams faktai neįdomūs, tad jei ne ban, daugiau nebesilankysiu čia.

    sėkmės tiems, kas nesamonių nekomentavot.


    iki!!

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Pritariu. 2/3 gatvės eina laukais ir miškais. Galima buvo dalį, kaip etapą, padaryti žmoniškai, o 1/3, kur problemos, nutiesti laikiną jungtį.
    Tokiu atveju akivaizdžiai išryškėtų privalumai ar minusai. Gallima būtų kai ką pakoreguoti.
    Dėl bendruomenės poreikių - jie gana skirtingi. Kiek žinau dalis prieštarauja bet kokiai gatvei (net gruntinei )
    Juolab yra pvz. kaip gatvė tiesiama neišpirkus visų sklypų, čia labiau gal buvo norėta pataupyti saugumo sąskaita, nes akivaizdu, kad savivaldybė normalios gatvės net nesiruošia tiesti, o automobilistams užteks ir asfalto.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Galima nors ir nuo vidurio. Kol pastatyts, pajudės kitos dalys. Arba galima pradėt tvarkyt Ukmergės gatvės mazgą. Arba jungtį su GV.

    Aišku yra tik būdas kaip savivaldybė daro ir visi kiti neteisingi. Nes 1) VMS neklysta 2) žiūrėti pirmą punktą.

    Komentuoti:


  • qms
    replied
    Ir dar pabaigai, nuo kurio galo siūlote projektą pradėti?

    nuo Visorių? Ten teismai.
    nuo Bajorų? Ten procedūros nusavinimo, nes gyventojai nesutiko parduoti savivaldybei sklypų.

    Esat didžiausi kosmonautai kokius tik esu girdejęs. Gražios dienos

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė qms Rodyti pranešimą

    Vėl kaip kaimiečiai kalbat, o jau buvot aprimę.
    Mes totalūs debilai. Lendam ne į savo reiklus.

    Komentuoti:


  • qms
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Pritariu. 2/3 gatvės eina laukais ir miškais. Galima buvo dalį, kaip etapą, padaryti žmoniškai, o 1/3, kur problemos, nutiesti laikiną jungtį.
    Tokiu atveju akivaizdžiai išryškėtų privalumai ar minusai. Gallima būtų kai ką pakoreguoti.
    Dėl bendruomenės poreikių - jie gana skirtingi. Kiek žinau dalis prieštarauja bet kokiai gatvei (net gruntinei )
    Vėl kaip kaimiečiai kalbat, o jau buvot aprimę.

    Kiek etapų skirtingų norit? Nes teks projektus atskirus ruošti ir švaistyti daug daug pinigų ir beto reikės atskirų statybos leidimų kiekvienam projektui/etapui ir gausis net ilgiau nei su vienu

    ir taip gausis daug kartų brangiau viskas

    Ar jūs patys girdite ką kalbate? Nesidarykit gėdos.
    Paskutinis taisė qms; 2022.10.27, 12:32.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Tai yra standartinis paaiškinimas, kodėl patogiai laukt ir nedaryti. Jei sprendimas vistiek yra bendrame plane ir tik laiko klausimas susitvarkyt sklypus, tai skaidyk etapais ir pradėk. Čia noro, valios klausimas. Taip, kažkiek pinigų projekto paskaidymui, bet turint galvoje infliaciją, pinigai nuvertėja, geriau investuoti dabar, nei laukt kelis metus starto.
    Pritariu. 2/3 gatvės eina laukais ir miškais. Galima buvo dalį, kaip etapą, padaryti žmoniškai, o 1/3, kur problemos, nutiesti laikiną jungtį.
    Tokiu atveju akivaizdžiai išryškėtų privalumai ar minusai. Gallima būtų kai ką pakoreguoti.
    Dėl bendruomenės poreikių - jie gana skirtingi. Kiek žinau dalis prieštarauja bet kokiai gatvei (net gruntinei )

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė qms Rodyti pranešimą

    Į projekto projektavimą yra suinvestuota labai daug pinigų ir projekte būtent numatoma visa atkarpa nuo Ukmergės g iki Geležinio, taigi kol nebus visi sklypai nusąvinti reikalinti, tol nebus gautas statybos leidimas, o tik gavus statybos leidimą visai atkarpai galima pačius darbus išskaidyti etapas.

    Tikiuosi aiškiai paaiškinau.
    Ar visam projekte yra numatomas mazgo su Ukmergės gatve perstatymas? Dabartinė sankryžos konfiguracija visiškai neatlaikytų 2+2 srauto.

    Ar GV pusėje tuo pačiu projektu bus įrengiamas viadukas ties BOD gamykla?

    Komentuoti:


  • qms
    replied
    Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

    Tingiu jau kartotis, o tuo labiau atsakinėti į man primestas frazes, kurių niekada nesakiau, tai tiesiog apibendrinsiu poziciją prieš jūsų argumentus.

    1. Nuo to, kad nutiesė asfaltą neblogiau

    Blogiau, nes padidėjo pavojus, rizika visiems kitiems transporto dalyviams, nekalbant jau apie atkirtimą nuo gyvenimo. O tai yra svarbiau, negu vairuotojų sutaupytos pora minučių. Tuo labiau visa gatvė nutiesta nesaugiai, su siaurais prasilenkimais ir jokių saugumo priemonių.

    2. Vilniuje daug taip nutiestų gatvių, todėl kuo šita išskirtinė

    Tuo, kad tai naujai padaryta gatvė. Juk kada nors turime nustoti daryti blogai. Tuo labiau, kad tokie buvo ir pareiškimai iš savivaldybės.

    3. Tokios gatvės norėjo pati Bajorų bendruomenė

    Jeigu tik yra noro pas qms tai labai lengvai gali patikrinti ir įsitikinti, kaip yra iš tikrųjų. Galite lengvai įmesti facebook groupse Bajorų gyventojų bendruomenę apklausa kurios gatvės varianto jie norėtų. Ar dabartinio ar kaip pavyzdys su perkirtimu pusiau ir puse skiriant kitiems eismo dalyviams. Aš manau, kad atsakymas aiškus.


    Tai tiek, o aš tai tik norėčiau, kad po truputį į savivaldybės planavimą įeitų ir kiti eismo dalyviai. Tokių gatvių mieste dar bus daug, tai kažkada reikia tikėtis, kad prasidės pokytis ir valdininkų galvose.
    Kuo kelių trobelių interesai prie M. Lietuvio g yra svarbesni už šimtus kartų didesnių žmonių kiekio interesus, kas važiuoja šiuo nauju asfaltu? Susidarę kamščiai tik parodo kaip asfaltas buvo reikalingas, o jie apmažės kai šviesoforas bus sureguliuotas pagal dabartinius srautus.

    Nesupraskite blogai, aš esu už dviračių takus ir šaligatvius, fuckin* su*ks kai jų nėra, bet supraskite, jog M. Lietuvio g yra keli šimtai metrų nuo Vilniaus miesto ribos pabaigos, tad tai visiškas pakraštys, kuriame nori nenori pirma atsirasti turi keliai normalūs ir asfaltai, o jau tada pagal reitingavimus šaligatviai ir tpt, nes tokia yra sistema ir mes dabar jos komentarais nepakeisime.

    Šaligatviai yra visur reitinguojami ir patikėkite manimi, ne veltui suplanuoti šaligatviai Mokslininkų g yra, o ne M. Lietuvio g kodėl? Nes Mokslininkų g darant šaligatvius, iš esmės jie bus sujungti jau su esamais šaligatviais, o tai yra gana dideli argumentas reitinguose kodėl? Nes daug darnumo pėsčiūjų judėjime nėra, kai darai šaligatvius pievoje ir jie pasibaigia į niekur, todėl ir yra planas dabar va Pabaigtą Vandenio g šaligatvį (dar yra Chodkevičiaus g šaligatvis) sujungti su nauju per metus nuo dabar suplanuotu šaligatviu Mokslininkų g, nes tada visa grandinė susijungia ir pėstieji galės patekti darniai iki miesto tam tikrų taškų: stotelių jiems patogių, darželio naujo atidaryto ir tpt.

    Ir dar taip suplanuota, nes M. Lietuvio g atveju visi šaligatviai atsiras su projektu ir taip, taigi kam daryti projektą ant projekto, kai galima daryti šaligatvius ten kur jie nesuplanuoti milžinišku projektu?
    Paskutinis taisė qms; 2022.10.27, 08:43.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė qms Rodyti pranešimą

    Į projekto projektavimą yra suinvestuota labai daug pinigų ir projekte būtent numatoma visa atkarpa nuo Ukmergės g iki Geležinio, taigi kol nebus visi sklypai nusąvinti reikalinti, tol nebus gautas statybos leidimas, o tik gavus statybos leidimą visai atkarpai galima pačius darbus išskaidyti etapas.

    Tikiuosi aiškiai paaiškinau.
    Tai yra standartinis paaiškinimas, kodėl patogiai laukt ir nedaryti. Jei sprendimas vistiek yra bendrame plane ir tik laiko klausimas susitvarkyt sklypus, tai skaidyk etapais ir pradėk. Čia noro, valios klausimas. Taip, kažkiek pinigų projekto paskaidymui, bet turint galvoje infliaciją, pinigai nuvertėja, geriau investuoti dabar, nei laukt kelis metus starto.

    Komentuoti:

Working...
X