Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)
Collapse
X
-
Parašė Plents Rodyti pranešimąTai dėl to probleminio posūkio į kairę ne mažesnė problema pasidarys važiavimas tolyn į Bajorus.
Čia labai aišku jau dabar, nesileidžiant į didelius spėliojimus.
Tai kantriai lauksim žiedo. Jo nereikia kapitalinio, užtenka tokio, koks buvo statant Liepkalnio viaduką.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Aha, čia tikrai galima tik spėliot, kad bus probleminis posūkis į kairę
Komentuoti:
-
Tai dėl to probleminio posūkio į kairę ne mažesnė problema pasidarys važiavimas tolyn į Bajorus.
Čia labai aišku jau dabar, nesileidžiant į didelius spėliojimus.
Tai kantriai lauksim žiedo. Jo nereikia kapitalinio, užtenka tokio, koks buvo statant Liepkalnio viaduką.
Komentuoti:
-
Parašė qms Rodyti pranešimą
Deja kartu su asfaltu toje sankryžoje nebus daroma dėl eismo organizavimo nieko, tačiau vicemeras yra informuotas ir žino poreikį apie žiedinės sankryžos įrengimo (jis net pats tą įdėją pametėjo), tad dabar savivaldybė svarsto ką būtų galima ten padaryti, bet jau turbūt kitais metais.
Savivaldybė eismo organizavimo klausimus mėgsta spręsti (kaip ir infrastruktūros) kai jau labai daug srauto ir labai didelė problema, kad aiškiai (o ne spėliojimo būdu) būtų galima matyti, koks sprendimas iš daugelio yra geriausias. Nesakau, kad čia pats geriausias veikimo principas, tačiau tik sakau, jog suprantu kažkiek ir tokią logiką.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Plents Rodyti pranešimąSankryža M.Lietuvio/Mokslininkų - susikirs dideli srautai, pagrindinis kelias įdomu liks Mokslininkų? Turiu omeny artimiausią "pereinamąjį" laikotarpį. Galbūt iš karto žiedą padarys?
Savivaldybė eismo organizavimo klausimus mėgsta spręsti (kaip ir infrastruktūros) kai jau labai daug srauto ir labai didelė problema, kad aiškiai (o ne spėliojimo būdu) būtų galima matyti, koks sprendimas iš daugelio yra geriausias. Nesakau, kad čia pats geriausias veikimo principas, tačiau tik sakau, jog suprantu kažkiek ir tokią logiką.Paskutinis taisė qms; 2022.08.31, 08:52.
Komentuoti:
-
Sankryža M.Lietuvio/Mokslininkų - susikirs dideli srautai, pagrindinis kelias įdomu liks Mokslininkų? Turiu omeny artimiausią "pereinamąjį" laikotarpį. Galbūt iš karto žiedą padarys?
Komentuoti:
-
Užteks pasakų. Dalina sklypus NŽT, savivaldybė ne prie ko šiuo atveju.
Visa problema, kad NŽT ir savivaldybė nesusikomunikuoja ir NŽT leido priformuoti sklypų, kad ir pvz prie K. Bradūno g, nors žinojo, kad jau labai daug dešimtmečių ten planuojama tranzitinė gatvė - absurdas.
Panašiai ir su M. Lietuvio projektu, irgi priformavo vos ne per 5m nuo keturių eismo juostų projekto sklypus ir dabar tie žmonės teismuose, nes neatitiks jokių normų tas projektas.
Taigi taigi, NŽT šiuo atveju kaltesnė už savivaldybę (nesakau, kad savivaldybė viską darė irgi tobulai, bet šiuo atveju NŽT didžiausias klaidas padarė, o ne savivaldybė)Paskutinis taisė qms; 2022.08.30, 14:52.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąAtlėpausiai savivaldybėje nesugebėjo suderinti su žemėtvarka, kad būtų rezervuota infrastruktūrai. Arba nenorėjo
Pamenu VA trasoje buvusių sklypų istorijoje kyšojo ir savivaldybės ausys. Čia spėju bus tas pats kai kas nors pasiknaisios.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNe savivaldybė dalino.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNe savivaldybė dalino.
Pamenu VA trasoje buvusių sklypų istorijoje kyšojo ir savivaldybės ausys. Čia spėju bus tas pats kai kas nors pasiknaisios.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąAtlėpausiai nes sugebėjo padalinti sklypus planuotoje gatvės trasoje, o dabar nesugeba jų pasiimti atgal.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė qms Rodyti pranešimą
Atlėpausiai nes? Taigi tiesia max ką galima be dar vieno projekto padaryti esamame kelyje ir tai aiškiai paaiškinau su argumentais ir nuliu emocijų.
Kam kažką tiesinti ar dar kažką, kai visa tai su tikruoju projektu numatyta + kaip ir minėjau tie nėra dabar įmanoma.
Procudūras sklypų išpirkimui (reikalingų tikrąjam projektui) savivaldybė taip pat dar metų pradžioje nusprendė paskubinti, tad nematau nieko čia blogo, kad kol juda nors ir letai, bet juda tikrojo projekto reikalai, kad atsiras toks asfaltas, kurį dabar daro.
O bumbėti visada bus ant ko. Jeigu būtų vienas kaltas dėl to projekto neįgyvendinimo pagal pirmuosius duotus terminus, tai gal aš irgi bumbėčiau, bet taip toli gražu nėra.
Būtent dėl to, kad „nėra dabar įmanoma“ ir yra atlėpausiai. Būtent kaip sakai - nėra vieno kalto, kalta savivaldybė bendrai. Dėl to atlėpausiai daugiskaita
Kiek pas tamstą emocijų matosi iš akylo temos sekimo
Komentuoti:
-
Parašė qms Rodyti pranešimą
Atlėpausiai nes? Taigi tiesia max ką galima be dar vieno projekto padaryti esamame kelyje ir tai aiškiai paaiškinau su argumentais ir nuliu emocijų. Kam kažką tiesinti ar dar kažką, kai visa tai su tikruoju projektu numatyta. Procudūros sklypų išpirkimui taip pat savivaldybė dar metų pradžioje nusprendė paskubinti, tad nematau nieko čia blogo, kad kol juda nors ir letai, bet juda tikrojo projekto reikalai, kad atsiras toks asfaltas, kurį dabar daro. O bumbėti visada bus ant ko.Paskutinis taisė Lettered; 2022.08.30, 12:16.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąsakyčiau visi važiuos ir skųsis, kad VMS atlėpausiai nesugeba normalios gatvės nutiest
Kam kažką tiesinti ar dar kažką, kai visa tai su tikruoju projektu numatyta + kaip ir minėjau tai nėra dabar įmanoma.
Procudūras sklypų išpirkimui (reikalingų tikrąjam projektui) savivaldybė taip pat dar metų pradžioje nusprendė paskubinti, tad nematau nieko čia blogo, kad kol juda nors ir letai, bet juda tikrojo projekto reikalai, kad atsiras toks asfaltas, kurį dabar daro.
O bumbėti visada bus ant ko. Jeigu būtų vienas kaltas dėl to projekto neįgyvendinimo pagal pirmuosius duotus terminus, tai gal aš irgi bumbėčiau, bet taip toli gražu nėra.Paskutinis taisė qms; 2022.08.30, 14:51.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
sakyčiau visi važiuos ir skųsis, kad VMS atlėpausiai nesugeba normalios gatvės nutiest
Komentuoti:
-
Parašė qms Rodyti pranešimą
Gal ir nebus tiesinama, nes RL arba sklypas, kuriame savivaldybė gali daryti kelią ir yra vingiuota kažkiek + per mišką keliai dažnai vingiuoti, tam kad būtų išsaugota kuo daugiau medžių brandžių. Darbai vyksta etapais, kaip rangovas ir informavo. Pirmasis etapas (kuris dabar baigtas), buvo nuo Šventeliškiu g iki Ukmergės. Dabar nuo Šventeliškių g iki B. Krivicko/M. Lietuvio sankirtos.
Pagal savivaldybės infrastruktūros skyrių darbai bus baigti ir kelias jau pilnai atidarytas Spalio mėn, bet šiuo atveju pagal rangovą (kuris ir vykdo darbus) gali būti ir greičiau. Pamatysime.
Kadangi darbai vykdomi "kelio remonto "principu, jog nereikėtų rengti sudėtingo projekto ir laukti labai ilgai, todėl ir asfaltuojama esama danga perdaug jos netiesinant, nes įstatimiškai galimas nuokrypis "kelio remonto" sąvokoje nuo esamos dangos yra 30proc pločio prasme - tiek gali platinti, nuo esamo kelio, tačiau tiesinimui perdaug vietos nebelieka.
Eismo tai tikrai nemažins (tik greitį kažkiek, bet ir tai daug kur vingiuotuose atkarpose praktika rodo, jog vistiek visi lekia), jeigu net keli mikrorajonai važiuoja B. Krivicko gatve, kuri Nuo V. Mačernio iki L. Giros yra labai vingiuota ir kelias toks siauras, kad neatitinka jokios kategorijos reikalavimų ir fiziškai automobiliams prasilenkti asfalto danga (nenulipus nuo jos) neįmanoma, tai manau M. Lietuvio gatvėje, kuri ir plati bus ir naujas asfaltas, tai tikrai visi važiuos ir nesiskūs.Paskutinis taisė qms; 2022.08.30, 10:51.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Soprano Rodyti pranešimąPanašu kad likusi kelio dalys miške nebus tiesinama .
Pagal savivaldybės infrastruktūros skyrių darbai bus baigti ir kelias jau pilnai atidarytas Spalio mėn, bet šiuo atveju pagal rangovą (kuris ir vykdo darbus) gali būti ir greičiau. Pamatysime.Paskutinis taisė qms; 2022.08.30, 10:23.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Komentuoti: