Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Plents
    replied
    Tikriausiai taip. Jei ten žemė ne privati.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Plents Rodyti pranešimą
    Tai dėl to probleminio posūkio į kairę ne mažesnė problema pasidarys važiavimas tolyn į Bajorus.
    Čia labai aišku jau dabar, nesileidžiant į didelius spėliojimus.
    Tai kantriai lauksim žiedo. Jo nereikia kapitalinio, užtenka tokio, koks buvo statant Liepkalnio viaduką.
    Būtų galima nesudėtingai padaryti žiedą aplink tuos medžius ant posūkio. Užtektų užasfaltuot kokius 50 metrų jei ne mažiau.

    Komentuoti:


  • qms
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Aha, čia tikrai galima tik spėliot, kad bus probleminis posūkis į kairę
    Sutinku, nes iš esmės jau dabar toje sankryžoje yra bėda.

    Komentuoti:


  • Plents
    replied
    Tai dėl to probleminio posūkio į kairę ne mažesnė problema pasidarys važiavimas tolyn į Bajorus.
    Čia labai aišku jau dabar, nesileidžiant į didelius spėliojimus.
    Tai kantriai lauksim žiedo. Jo nereikia kapitalinio, užtenka tokio, koks buvo statant Liepkalnio viaduką.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė qms Rodyti pranešimą

    Deja kartu su asfaltu toje sankryžoje nebus daroma dėl eismo organizavimo nieko, tačiau vicemeras yra informuotas ir žino poreikį apie žiedinės sankryžos įrengimo (jis net pats tą įdėją pametėjo), tad dabar savivaldybė svarsto ką būtų galima ten padaryti, bet jau turbūt kitais metais.

    Savivaldybė eismo organizavimo klausimus mėgsta spręsti (kaip ir infrastruktūros) kai jau labai daug srauto ir labai didelė problema, kad aiškiai (o ne spėliojimo būdu) būtų galima matyti, koks sprendimas iš daugelio yra geriausias. Nesakau, kad čia pats geriausias veikimo principas, tačiau tik sakau, jog suprantu kažkiek ir tokią logiką.
    Aha, čia tikrai galima tik spėliot, kad bus probleminis posūkis į kairę

    Komentuoti:


  • qms
    replied
    Parašė Plents Rodyti pranešimą
    Sankryža M.Lietuvio/Mokslininkų - susikirs dideli srautai, pagrindinis kelias įdomu liks Mokslininkų? Turiu omeny artimiausią "pereinamąjį" laikotarpį. Galbūt iš karto žiedą padarys?
    Deja kartu su asfaltu toje sankryžoje nebus daroma dėl eismo organizavimo nieko, tačiau vicemeras yra informuotas ir žino poreikį apie žiedinės sankryžos įrengimo (jis net pats tą įdėją pametėjo), tad dabar savivaldybė svarsto ką būtų galima ten padaryti, bet jau turbūt kitais metais.

    Savivaldybė eismo organizavimo klausimus mėgsta spręsti (kaip ir infrastruktūros) kai jau labai daug srauto ir labai didelė problema, kad aiškiai (o ne spėliojimo būdu) būtų galima matyti, koks sprendimas iš daugelio yra geriausias. Nesakau, kad čia pats geriausias veikimo principas, tačiau tik sakau, jog suprantu kažkiek ir tokią logiką.
    Paskutinis taisė qms; 2022.08.31, 08:52.

    Komentuoti:


  • Plents
    replied
    Sankryža M.Lietuvio/Mokslininkų - susikirs dideli srautai, pagrindinis kelias įdomu liks Mokslininkų? Turiu omeny artimiausią "pereinamąjį" laikotarpį. Galbūt iš karto žiedą padarys?

    Komentuoti:


  • qms
    replied
    Užteks pasakų. Dalina sklypus NŽT, savivaldybė ne prie ko šiuo atveju.

    Visa problema, kad NŽT ir savivaldybė nesusikomunikuoja ir NŽT leido priformuoti sklypų, kad ir pvz prie K. Bradūno g, nors žinojo, kad jau labai daug dešimtmečių ten planuojama tranzitinė gatvė - absurdas.

    Panašiai ir su M. Lietuvio projektu, irgi priformavo vos ne per 5m nuo keturių eismo juostų projekto sklypus ir dabar tie žmonės teismuose, nes neatitiks jokių normų tas projektas.

    Taigi taigi, NŽT šiuo atveju kaltesnė už savivaldybę (nesakau, kad savivaldybė viską darė irgi tobulai, bet šiuo atveju NŽT didžiausias klaidas padarė, o ne savivaldybė)
    Paskutinis taisė qms; 2022.08.30, 14:52.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Atlėpausiai savivaldybėje nesugebėjo suderinti su žemėtvarka, kad būtų rezervuota infrastruktūrai. Arba nenorėjo
    Kad net straipsnius savivaldybė rašė, kaip NŽT neklausydama savivaldybės sklypus dalina.
    Pamenu VA trasoje buvusių sklypų istorijoje kyšojo ir savivaldybės ausys. Čia spėju bus tas pats kai kas nors pasiknaisios.
    Ne savivaldybės (savivaldybės tik kažkoks valdininkas buvo prisipirkęs žemės), o Vilniaus apskrities administracijos, kuri tada dalino sklypus.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Ne savivaldybė dalino.
    Vizą savivaldybė deda. Ten dar kryžiaus kelius reikia nueiti paprastam mirtingajam.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Ne savivaldybė dalino.
    Atlėpausiai savivaldybėje nesugebėjo suderinti su žemėtvarka, kad būtų rezervuota infrastruktūrai. Arba nenorėjo

    Pamenu VA trasoje buvusių sklypų istorijoje kyšojo ir savivaldybės ausys. Čia spėju bus tas pats kai kas nors pasiknaisios.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Atlėpausiai nes sugebėjo padalinti sklypus planuotoje gatvės trasoje, o dabar nesugeba jų pasiimti atgal.
    Ne savivaldybė dalino.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė qms Rodyti pranešimą

    Atlėpausiai nes? Taigi tiesia max ką galima be dar vieno projekto padaryti esamame kelyje ir tai aiškiai paaiškinau su argumentais ir nuliu emocijų.

    Kam kažką tiesinti ar dar kažką, kai visa tai su tikruoju projektu numatyta + kaip ir minėjau tie nėra dabar įmanoma.

    Procudūras sklypų išpirkimui (reikalingų tikrąjam projektui) savivaldybė taip pat dar metų pradžioje nusprendė paskubinti, tad nematau nieko čia blogo, kad kol juda nors ir letai, bet juda tikrojo projekto reikalai, kad atsiras toks asfaltas, kurį dabar daro.

    O bumbėti visada bus ant ko. Jeigu būtų vienas kaltas dėl to projekto neįgyvendinimo pagal pirmuosius duotus terminus, tai gal aš irgi bumbėčiau, bet taip toli gražu nėra.
    Atlėpausiai nes sugebėjo padalinti sklypus planuotoje gatvės trasoje, o dabar nesugeba jų pasiimti atgal.

    Būtent dėl to, kad „nėra dabar įmanoma“ ir yra atlėpausiai. Būtent kaip sakai - nėra vieno kalto, kalta savivaldybė bendrai. Dėl to atlėpausiai daugiskaita

    Kiek pas tamstą emocijų matosi iš akylo temos sekimo

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė qms Rodyti pranešimą

    Atlėpausiai nes? Taigi tiesia max ką galima be dar vieno projekto padaryti esamame kelyje ir tai aiškiai paaiškinau su argumentais ir nuliu emocijų. Kam kažką tiesinti ar dar kažką, kai visa tai su tikruoju projektu numatyta. Procudūros sklypų išpirkimui taip pat savivaldybė dar metų pradžioje nusprendė paskubinti, tad nematau nieko čia blogo, kad kol juda nors ir letai, bet juda tikrojo projekto reikalai, kad atsiras toks asfaltas, kurį dabar daro. O bumbėti visada bus ant ko.
    Paprastiems žmonėms tie korumpuoti biurokratiniai žaidimai, kai viena institucija parduoda aplinkkelyje esančius sklypus, kita atpirkinėja yra nei suprantami, nei įdomūs. Žmonėms svarbu realus rezultatas, kokia infrastruktūra daroma. O kad tiesiama strateginė gatvė be jokių šaligatvių, apšvietimo, sankryžų yra apsileidimas. Prie ankstesnių valdžių buvo tiesiamos tokios gatvės kaip senamiesčio apinkkelis ar Tūkstantmečio g., kur kliuvinių buvo tikrai kur kas daugiau nei kažkoks sodo sklypas, dabar net miške kelis medžius bijo iškirsti, kad gatvė būtų tiesi, nes gali bobelė pasiskųsti, kad vykdomas genocidas prieš gamtą ir žmones. Neveltui prie Šimašiaus joks rimtesnis infrastruktūros projektas taip ir nebuvo įgyvendintas per 7,5 metus, tik šiemet sugebėjo A juostas nupiešti ant provėžotos Kalvarijų g.
    Paskutinis taisė Lettered; 2022.08.30, 12:16.

    Komentuoti:


  • qms
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    sakyčiau visi važiuos ir skųsis, kad VMS atlėpausiai nesugeba normalios gatvės nutiest
    Atlėpausiai nes? Taigi tiesia max ką galima be dar vieno projekto padaryti esamame kelyje ir tai aiškiai paaiškinau su argumentais ir nuliu emocijų.

    Kam kažką tiesinti ar dar kažką, kai visa tai su tikruoju projektu numatyta + kaip ir minėjau tai nėra dabar įmanoma.

    Procudūras sklypų išpirkimui (reikalingų tikrąjam projektui) savivaldybė taip pat dar metų pradžioje nusprendė paskubinti, tad nematau nieko čia blogo, kad kol juda nors ir letai, bet juda tikrojo projekto reikalai, kad atsiras toks asfaltas, kurį dabar daro.

    O bumbėti visada bus ant ko. Jeigu būtų vienas kaltas dėl to projekto neįgyvendinimo pagal pirmuosius duotus terminus, tai gal aš irgi bumbėčiau, bet taip toli gražu nėra.
    Paskutinis taisė qms; 2022.08.30, 14:51.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    sakyčiau visi važiuos ir skųsis, kad VMS atlėpausiai nesugeba normalios gatvės nutiest

    Komentuoti:


  • qms
    replied
    Parašė qms Rodyti pranešimą

    Gal ir nebus tiesinama, nes RL arba sklypas, kuriame savivaldybė gali daryti kelią ir yra vingiuota kažkiek + per mišką keliai dažnai vingiuoti, tam kad būtų išsaugota kuo daugiau medžių brandžių. Darbai vyksta etapais, kaip rangovas ir informavo. Pirmasis etapas (kuris dabar baigtas), buvo nuo Šventeliškiu g iki Ukmergės. Dabar nuo Šventeliškių g iki B. Krivicko/M. Lietuvio sankirtos.

    Pagal savivaldybės infrastruktūros skyrių darbai bus baigti ir kelias jau pilnai atidarytas Spalio mėn, bet šiuo atveju pagal rangovą (kuris ir vykdo darbus) gali būti ir greičiau. Pamatysime.
    Ir dar praleidau:

    Kadangi darbai vykdomi "kelio remonto "principu, jog nereikėtų rengti sudėtingo projekto ir laukti labai ilgai, todėl ir asfaltuojama esama danga perdaug jos netiesinant, nes įstatimiškai galimas nuokrypis "kelio remonto" sąvokoje nuo esamos dangos yra 30proc pločio prasme - tiek gali platinti, nuo esamo kelio, tačiau tiesinimui perdaug vietos nebelieka.

    Eismo tai tikrai nemažins (tik greitį kažkiek, bet ir tai daug kur vingiuotuose atkarpose praktika rodo, jog vistiek visi lekia), jeigu net keli mikrorajonai važiuoja B. Krivicko gatve, kuri Nuo V. Mačernio iki L. Giros yra labai vingiuota ir kelias toks siauras, kad neatitinka jokios kategorijos reikalavimų ir fiziškai automobiliams prasilenkti asfalto danga (nenulipus nuo jos) neįmanoma, tai manau M. Lietuvio gatvėje, kuri ir plati bus ir naujas asfaltas, tai tikrai visi važiuos ir nesiskūs.
    Paskutinis taisė qms; 2022.08.30, 10:51.

    Komentuoti:


  • qms
    replied
    Parašė Soprano Rodyti pranešimą
    Panašu kad likusi kelio dalys miške nebus tiesinama .
    Gal ir nebus tiesinama, nes RL arba sklypas, kuriame savivaldybė gali daryti kelią ir yra vingiuota kažkiek + per mišką keliai dažnai vingiuoti, tam kad būtų išsaugota kuo daugiau medžių brandžių. Darbai vyksta etapais, kaip rangovas ir informavo. Pirmasis etapas (kuris dabar baigtas), buvo nuo Šventeliškiu g iki Ukmergės. Dabar nuo Šventeliškių g iki B. Krivicko/M. Lietuvio sankirtos.

    Pagal savivaldybės infrastruktūros skyrių darbai bus baigti ir kelias jau pilnai atidarytas Spalio mėn, bet šiuo atveju pagal rangovą (kuris ir vykdo darbus) gali būti ir greičiau. Pamatysime.
    Paskutinis taisė qms; 2022.08.30, 10:23.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Vietomis čiut patiesino, bet realiai tik paplatino. Didžioji dalis bus gan vingiuota.

    Click image for larger version

Name:	VideoCapture_20220829-201435.jpg
Views:	728
Size:	145,7 kB
ID:	1988486

    Komentuoti:


  • Soprano
    replied
    Panašu kad likusi kelio dalys miške nebus tiesinama .

    Komentuoti:

Working...
X