qms tai M.Lietuvio g. tikslas ir nebus 20km/h (kaip Krivicko g.), o vengti aplinkkelio greičio 1+1 gatvelėj ties sankryžom. Viršuje matosi viena tokia vieta berods ties Šventeliškių g. Šalia dar C kategorijos Vandenio g., kurioje berods įrengė šaligatvį (matyt numatydami didelį srautą auto).
Kiek tenka matyti ties sankryžomis pakankamai veiksmingi tie kalneliai, kai daugiau nei pusė nelekia, tai ir lakstūnams nebus kaip lengvai aplenkti jų. Ypač su numatomu dideliu srautu. Tai man asmeniškai tokiose vietose paprasčiau kirst gatvę ar net su auto išsukt.
Jei gatvės neperdarys į galutinę B kategorijos 2+2 su takais ir šviesoforais per artimiausius 5m, tai manau kalneliai atsiras. O jei palaidotų projektą, bet paleistų VT tai iškilios sankryžos pasitarnautų geriau saugumo atžvilgiu.
Triukšmas ir tarša dabar vis vien bus, ar gazuos iki 100 ar iki 50. Tik galutinis projektas būtų ir saugus ir patogus visiems.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
tai jie ir daromi kad būtų pristabdyta kur pvz pėstieji eina per kelią, o ne visoje atkarpoje. Taigi jie yra vieksmingi.
Taip, panašu kad naujai daromi kalneliai tikrai peržemi.
Man tai atorod kad jeigu dėl kalnelio stabdoma tai jis yra veiksmingas. Nes jis būtent ir skirtas pristabdyti tam tikroje vietoje kad padidinti saugumą.
plius kontekstas buvo visai kitas, ne apie kelio kirtimus pėsčiūjų kalba ėjo, o kažkuris vartotojas pirmą kartą paminėjo kalnelius šiame kontekste
“Nenustebsiu jei labai greit po atidarymo bus įrengti greičio kalneliai ties kiekviena sankryža, nes jau dabartine trasa nuo Krivicko g. lekia 70-90km/h skubėtojai. Taurupės g. jau 4 yra”
tai tokiam kontekste ir pakomentavau, “lekia skubėtojai” - parašiau, kad ir su kalneliais lėks visi. O tu rašai jau apie visai kita kontekstą, tuos atvejus kai kalneliai perėjoma skirti ir pnš, taip tokią funkciją kažkiek atlieka, bet stabdo ne dėl pačio kalnelio, o nes juo eina pėstysis, o kai jų nėra, yra tas pats kas B. Krivicko gatvėje: kalnelių pilna, o vistiek visi viršija greitį 2-3x nuo leistino.
Moderniose šalyse kalnelių išvis nebedaro. Net Latvija, Lenkija, Estija beveik nebeturi jų. O pas mus kalnelis ant kalnelio.Paskutinis taisė qms; 2022.08.24, 08:40.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė qms Rodyti pranešimą
Nu ok, paaiškinsiu tau jeigu jau taip sunku susivokti kas kaip : Neveiksmingi, nes jie teveikia kelių metrų atkarpoje, toliau mašina vėl bėgėjasi ir todėl tai nėra veiksminga greičio mažinimo priemonė - o tik momentinis pristabdymas. Jeigu žiūrint didelėje atkarpoje (kas ir yra esmė, o ne viename metre kur pristabdo) kur yra greičio kalneliai, greitis vistiek bus didelis ir jis nebus dėl jų mažinamas, nes tik vidutinio greičio matuokliai visoje atkarpoje mažina veiksmingai greitį, na arba kelio kreivinimai/siaurinimai.
O kur dar faktas, kad dabar daromi greičio kalneliai tokie žemi, kad net pristabdyti nereikia išvis senesniems automobiliams ir tik žemoms labai mašinoms kažkiek.
Taip, kad pristabdymas momentinis tikrai neatspindi "veiksminga greičio mažinimo priemonė" sąvokos. Dėl kalnelių neveiksningumo pripažįstą tai ir policija, tai kažkaip nelabai matau ko čia tau nesuprasi
Man žodis "veiksmingas" asocijuojasi ne tik su pačiu, kad "aj svarbu veikia bent kažkiek", bet taip pat ir su kiek ilgai tai veikia. Jeigu paveikė ir nustojo, tai nu nemanau, kad tai veiksminga
Taip, panašu kad naujai daromi kalneliai tikrai peržemi.
Man tai atorod kad jeigu dėl kalnelio stabdoma tai jis yra veiksmingas. Nes jis būtent ir skirtas pristabdyti tam tikroje vietoje kad padidinti saugumą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai pala, automobiliai prilėtina ar ne prilėtina. Nes viena sakinyje rašai kad neveiksmingi, o kitame rašai jau kad prilėtina ir dėl to garso daugiau.
O kur dar faktas, kad dabar daromi greičio kalneliai tokie žemi, kad net pristabdyti nereikia išvis senesniems automobiliams ir tik žemoms labai mašinoms kažkiek.
Taip, kad pristabdymas momentinis tikrai neatspindi "veiksminga greičio mažinimo priemonė" sąvokos. Dėl kalnelių neveiksningumo pripažįstą tai ir policija, tai kažkaip nelabai matau ko čia tau nesuprasi
Man žodis "veiksmingas" asocijuojasi ne tik su pačiu, kad "aj svarbu veikia bent kažkiek", bet taip pat ir su kiek ilgai tai veikia. Jeigu paveikė ir nustojo, tai nu nemanau, kad tai veiksmingaPaskutinis taisė qms; 2022.08.23, 17:06.
Komentuoti:
-
Parašė qms Rodyti pranešimą
Kalneliai darko miesto vaizdą ir sukelia vibraciją kelio (jeigu arti namai ir tpt irgi vieni minusai), nelabai sveika ir pačiam automobiliui, o dar finale ir neveiksminga greičio mažinimo priemonė. Ir dar paminėsiu, jog jie kelia taršą, nes automobiliai toje vietoje prilėtinę, viską ką padaro tai sukelia dar daugiau garso - nes persijungia mažesnė pavara ir vos kalnelį pravažiuoją vėl greitiną, tad vėl kylą garsas didelis ir juolab išmetamūjų dalelių daugiau. Vieni minusai. Vienintelės priemonės veiksmingos ir neturinčios tiek daug minusų - tai sektoriniai (vidutinio greičio) greičio matuokliai
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Taurupės g. pačiame gale prie Pilatės turi perėją.
Įtariu, kad Mykolo Lietuvio bent prie Ukmergės g. turės irgi.
Bet taip pat labai maloniai nustebsiu jei nors vieną naują perėją padarys
Komentuoti:
-
Parašė tajus2 Rodyti pranešimą
Na, nepamenu nei vieno varianto tokioje neseniai asfaltuotoje priemiestinėje gatvėje, kad būtų padaryta pėsčiųjų perėja.
Pvz Salotės ar Taurupės gatvės Pilaitėje ar B. Krivicko gatvė ir net iki šiol asfaltuota M. Lietuvio gatvės atkarpa neturi nei vienos perėjos man rodos?
Įtariu, kad Mykolo Lietuvio bent prie Ukmergės g. turės irgi.
Komentuoti:
-
Parašė tajus2 Rodyti pranešimą
Na, nepamenu nei vieno varianto tokioje neseniai asfaltuotoje priemiestinėje gatvėje, kad būtų padaryta pėsčiųjų perėja.
Pvz Salotės ar Taurupės gatvės Pilaitėje ar B. Krivicko gatvė ir net iki šiol asfaltuota M. Lietuvio gatvės atkarpa neturi nei vienos perėjos man rodos?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Na net 90-00'aisiais savivaldybė netiesdavo naujų gatvių šalia gyvenamų kvartalų be šaligatvių, o šita savivaldybė yra draugiška pėstiesiems, dviratitinkams, o ne automobilistams. Apie perėjas net nekalbu, čia savaime suprantama, kaip žmonės kirs gatvę? Eis iki vakarinio aplinkkelio sankyžos?
Pvz Salotės ar Taurupės gatvės Pilaitėje ar B. Krivicko gatvė ir net iki šiol asfaltuota M. Lietuvio gatvės atkarpa neturi nei vienos perėjos man rodos?
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąTikiuosi aplinkelyje pastatys informacinius ženklus koks tiesiausias kelias į Santariškes bei A14 Tas pats galėtų būti ir GV/Mokslininkų sankryžoje. „Kaunas/A1 ->“
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė qms Rodyti pranešimą
Srautas tikrai ne pirmą dieną išaiškės. B. Krivicko gatvės eismas po M. Lietuvio atkarpos (Nuo B. Krivicko iki Mokslininkų g) išasfaltavimo augo sparčiai, bet tikrai ne iškart. Kažkur per pusmetį kai jau visi sužino apie naują asfaltą pasirodo tikrasis vaizdas. Šiuo atveju jis bus labai didelis, nes srauto paduos ir Nuo Ukmergės g, ir nuo aplinkelio ir nuo pačio Geležinio Vilko g, Mokslininkų. Manau akivaizdu, kad eismas bus labai didelis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė tajus2 Rodyti pranešimą
Įdomu nors vieną pėsčiųjų perėją kur nors nupieš ar apseis pėstieji ir be tokios prabangos?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė qms Rodyti pranešimą
Srautas tikrai ne pirmą dieną išaiškės. B. Krivicko gatvės eismas po M. Lietuvio atkarpos (Nuo B. Krivicko iki Mokslininkų g) išasfaltavimo augo sparčiai, bet tikrai ne iškart. Kažkur per pusmetį kai jau visi sužino apie naują asfaltą pasirodo tikrasis vaizdas. Šiuo atveju jis bus labai didelis, nes srauto paduos ir Nuo Ukmergės g, ir nuo aplinkelio ir nuo pačio Geležinio Vilko g, Mokslininkų. Manau akivaizdu, kad eismas bus labai didelis.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDar kelios nuotraukos iš viršaus
Diena.lt 2022.08.19
Asfaltuojama į Bajorus ir Visorius vedanti Mykolo Lietuvio gatvė
Bendras vaizdas
Įspūdingo "platumo" gatvė
https://www.diena.lt/naujienos/vilni...-gatve-1091925
Vis dėlto net tokia pusgatvė bus geriau nei žvyrkelis.
Kai pasibaigs asfaltavimas, jau pirmą dieną išaiškės, koks iš tikrųjų srautas bus tarp Vakarinio aplinkkelio ir Santariškių.
Čia erzacinės gatvės variantas (kaip su Taurupės gatve), nelabai pasiseks - šalia yra ne miškas, o gyventojų namai..
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąNenustebsiu jei labai greit po atidarymo bus įrengti greičio kalneliai ties kiekviena sankryža, nes jau dabartine trasa nuo Krivicko g. lekia 70-90km/h skubėtojai. Taurupės g. jau 4 yra
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Dar kelios nuotraukos iš viršaus
Diena.lt 2022.08.19
Asfaltuojama į Bajorus ir Visorius vedanti Mykolo Lietuvio gatvė
Bendras vaizdas
Įspūdingo "platumo" gatvė
https://www.diena.lt/naujienos/vilni...-gatve-1091925
Vis dėlto net tokia pusgatvė bus geriau nei žvyrkelis.
Kai pasibaigs asfaltavimas, jau pirmą dieną išaiškės, koks iš tikrųjų srautas bus tarp Vakarinio aplinkkelio ir Santariškių.
Čia erzacinės gatvės variantas (kaip su Taurupės gatve), nelabai pasiseks - šalia yra ne miškas, o gyventojų namai..Paskutinis taisė Romas; 2022.08.22, 10:43.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pradedamas į Bajorų ir Visorių rajonus vedančios žvyro dangos gatvės tvarkymas ir asfaltavimo darbai. Liūčių metu nuolat skęstantis ir duobėtas kelias iki rugsėjo pabaigos taps gyventojų poreikiams pritaikyta gatve sparčiai besivystančioje sostinės dalyje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taigi rašė ankščiau kad dabar tik išasfaltuos, o vėliau gal sutvarkys normaliai.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Sprendžiant iš visko, tikriausiai nieko tokio nebus. Dabar juk daromas "laikinas" sprendimas Taurupės g. stiliumi.
Kažkada tolimoje ateityje gal bus tiesiama normali gatvė.
Komentuoti:
Komentuoti: