Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)
Collapse
X
-
Na taip, ten tą postą rašė vicemeras, jis tik pritarė tam sprendimui, bet tas pats klausimas tikrai ne jo iniciatyva įvyko, čia eismo organizavimo skyriaus eismo modeliavimo vaisius ir "JUDU" tyrimų.
-
Tai va jeigu taip paaiškintų tai viskas tvarkoje, bet dabar kai parašo kad daro vienpusio kryptį pagal reiškinį kurį reikia mažinti tai tokia atvirkščia logika gaunasi.Parašė qms Rodyti pranešimą
Aj, paaiškinu:
Vienpusis yra tai ką daro savivaldybė labiau dėl Visorių tranzitinio eismo ribojimo, o kryptis patogesnė daroma būtent Bajorams, nes kolkas B. Krivicko gatvė vis dar yra C kategorijos - tranzitinė, tad pasirinkta daryti vienpusį ta kryptimi, kuria vyksta daugiau eismo, kad sukelti kuo mažiau nepatogumų. Kitaip tariant, jeigu tai būtų D kategorija, darytų kuo nepatogesnė kryptimi vienpusį, kad kuo daugiau eismo sumažintų, o dabar kai dar vis nepakeista kategorija B. Krivicko (tik bus svarstoma gražinti į D), tai pasirinktas būtent kitoks sprendimas.
Komentuoti:
-
Aj, paaiškinu:Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Rašo kad krypties Bajorai-Fabijoniškės pasirinkimą nulėmė du svarbiausi dalykai, iš kurių pirmas yra "poreikis ryte pasiekti mokyklas". Tai klausimas yra ar čia turima omenyje mokinių vežiojima automobiliu, ir kodėll tai išvis pateikiama kaip prioritetas kai reikia imtis aktyvių priemonių to mažinimui?
Vienpusis yra tai ką daro savivaldybė labiau dėl Visorių tranzitinio eismo ribojimo, o kryptis patogesnė daroma būtent Bajorams, nes kolkas B. Krivicko gatvė vis dar yra C kategorijos - tranzitinė, tad pasirinkta daryti vienpusį ta kryptimi, kuria vyksta daugiau eismo, kad sukelti kuo mažiau nepatogumų. Kitaip tariant, jeigu tai būtų D kategorija, darytų kuo nepatogesnė kryptimi vienpusį, kad kuo daugiau eismo sumažintų, o dabar kai dar vis nepakeista kategorija B. Krivicko (tik bus svarstoma gražinti į D), tai pasirinktas būtent kitoks sprendimas.Paskutinis taisė qms; 2022.04.27, 11:02.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Rašo kad krypties Bajorai-Fabijoniškės pasirinkimą nulėmė du svarbiausi dalykai, iš kurių pirmas yra "poreikis ryte pasiekti mokyklas". Tai klausimas yra ar čia turima omenyje mokinių vežiojima automobiliu, ir kodėll tai išvis pateikiama kaip prioritetas kai reikia imtis aktyvių priemonių to mažinimui?Parašė qms Rodyti pranešimą
Kažką supratote ne taip. O ir klausimo ne iki galo supratau, gal patikslinkite?
Komentuoti:
-
Kažką supratote ne taip. O ir klausimo ne iki galo supratau, gal patikslinkite?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąJei gerai suprantu tai Krivicko gatvės daryma vienpusiu pagrindinis argumentas yra kad būtų patogiau vežiuoti vaikus į mokyklą automobiliu (kas išvis neturėtu vykti)?
Komentuoti:
-
Jei gerai suprantu tai Krivicko gatvės daryma vienpusiu pagrindinis argumentas yra kad būtų patogiau vežiuoti vaikus į mokyklą automobiliu (kas išvis neturėtu vykti)?
Komentuoti:
-
Taip tikrai ten įves ir ten ir dar yra minčiu ir kitoje atkarpoje - B. Krivicko gatvės atkarpa tarp L. Giros ir V. Mačernio g. tokiu atveju vienpusiai būtų šiose vietose ir tokia kryptimi:Parašė Riedis Rodyti pranešimąSula Jau dabar galima įvažiuoti nuo Vakarinio aplinkkelio į M.Lietuvio g. (ir atvirkščiai) - įjungtas atskiras šviesoforas ir juosta.
qms Ar tikrai įves vienpusį nuo M.Lietuvio iki/link M.Indriliūno? Pagal "darželio/mokyklos logiką" ir negalėjimą sukti kairėn iš M. Lietuvio į Ukmergės g. logiška, tačiau patys sodai neturės kaip išvažiuoti greitai į ML ir aplinkkelį - arba ratais kvadratais per Noragiškių g. duobėtą žvyrkelį, arba kaip dabar pro Fabijoniškes.
Aišku padarius vienpusį miške, išliktų galimybė tranzitui Visorių -> Indriliūno ar Noragiškių g., bet pastarasis variantas ir taip įmanomas iki didžiosios rekonstrukcijos - tik toks zigzagas ir duobėtas, kad kažin ar beapsimokės palyginus su VA/Ukmergės g.-> M.L
Komentuoti:
-
Tai žodžiu bus tiesiog žvyrkelio išasfaltavimas. Įdomu, bent viešąjį transportą bus galima paleisti po šio asfaltavimo?
Komentuoti:
-
Tai cia gi same, kai dare su Taurupe. Daro laikina sprendima, nes normalus projektas dar negreitai bus. Laukiamas sprendimas
Komentuoti:
-
Dar gerai jei taip atrodytų. Spėju bus panašiai kaip Taurupės gatvė.Parašė Lettered Rodyti pranešimąJokios informacijos apie šaligatvius, dviračių takus, apšvietimą, negu viena pagrindinių miesto gatvių atrodys kaip užmiesčio vietinės reikšmės išasfaltuotas žvirkelis?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Jokios informacijos apie šaligatvius, dviračių takus, apšvietimą, negu viena pagrindinių miesto gatvių atrodys kaip užmiesčio vietinės reikšmės išasfaltuotas žvirkelis?Parašė spekas Rodyti pranešimąBus asfaltuojama, kad greitai būtų pagerintos eismo sąlygos, nedulkėtų? Jei taip - ar asfaltas bus patiestas taip, kad užbaiginėjant visas juostas nereikėtų asfalto perdaryti? Jeigu kur neseniai tai minėta - nesupykit, tiesiog šiuo metu neturiu noro eiti skaityti per keletą puslapių.
Komentuoti:
-
Sula Jau dabar galima įvažiuoti nuo Vakarinio aplinkkelio į M.Lietuvio g. (ir atvirkščiai) - įjungtas atskiras šviesoforas ir juosta.
qms Ar tikrai įves vienpusį nuo M.Lietuvio iki/link M.Indriliūno? Pagal "darželio/mokyklos logiką" ir negalėjimą sukti kairėn iš M. Lietuvio į Ukmergės g. logiška, tačiau patys sodai neturės kaip išvažiuoti greitai į ML ir aplinkkelį - arba ratais kvadratais per Noragiškių g. duobėtą žvyrkelį, arba kaip dabar pro Fabijoniškes.
Aišku padarius vienpusį miške, išliktų galimybė tranzitui Visorių -> Indriliūno ar Noragiškių g., bet pastarasis variantas ir taip įmanomas iki didžiosios rekonstrukcijos - tik toks zigzagas ir duobėtas, kad kažin ar beapsimokės palyginus su VA/Ukmergės g.-> M.LPaskutinis taisė Riedis; 2022.04.24, 16:12.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Bus asfaltuota tokiu pat būdu ir pločiu kaip ši atkarpa praeitais metais (kolkas duobių lyg ir nėra, o srautas tikrai didelis ten dabar buvo visus metus ir yra):Parašė spekas Rodyti pranešimąBus asfaltuojama, kad greitai būtų pagerintos eismo sąlygos, nedulkėtų? Jei taip - ar asfaltas bus patiestas taip, kad užbaiginėjant visas juostas nereikėtų asfalto perdaryti? Jeigu kur neseniai tai minėta - nesupykit, tiesiog šiuo metu neturiu noro eiti skaityti per keletą puslapių.
Komentuoti:
-
Rodos išasfaltuos ant žvirkelio kaip yra. Darant normaliai turės perdarinėt viską.
Komentuoti:
-
Bus asfaltuojama, kad greitai būtų pagerintos eismo sąlygos, nedulkėtų? Jei taip - ar asfaltas bus patiestas taip, kad užbaiginėjant visas juostas nereikėtų asfalto perdaryti? Jeigu kur neseniai tai minėta - nesupykit, tiesiog šiuo metu neturiu noro eiti skaityti per keletą puslapių.
Komentuoti:
-
Tiesti aplinkkelį per Verkių regioninį parką? Čia yra visiškai be šansų. Žmonės nepatenktinti, kad ten kažkokią riedučių ir riedlenčių zoną įrengia po Valakampių tiltu, nes, atseit, per arti upės. Visuomenė dabar žaliaisiais klausimais užjautrinta iki absurdo.
Nebent būtų galima tiesti šiauriau Žirmūnų į Valakampius, Lizdeikos gatve ir sujungti su O. Milašiaus g. Bet čia reiktų iškirsti krūvą miško, o tai irgi fantazija.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Deja, bet tai jau nebus šiaurinis aplinkelis (transportą nusiurbiantis greitkelis-įgilintas ir apsodintas keliom eilėm medžių, be šviesoforų, pėsčiųjų ir dviratininkų, greitis 90), nes savivaldybė neužtikrino tam reikalingų žemių išsaugojimo. Bet tai nereiškia, kad ta gatvė nereikalinga, tik kad ji nesudarys sąlygų kitų aplinkinių gatvių humanizavimui. Gera žinia, kad šiai dienai dar vistik išliko galimybė šiauriniam aplinkeliui - tai Šiaurinė gatvė, ji dar galėtų tapti transportą nusiurbiančiu greitkeliu. Tik aš jos gale siūlyčiau nesukti į Žirmūnus, bet Verkų gatve nusileisti link Neries ir nauja trasa kirsti Nemenčinės pl. Toliau perspektyvoje numatant rytinį aplinkelį iki Minsko pl. Ką manot? Vistik matom, kad VA labai pasiteisino ir suteikė sąlygas Vilniuje pradėti vidinių gatvių humanizavimą. (gatves siaurinti, mažinti greitį, suteikiant daugiau erdvės pėstiesiems ir dviračiams)
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: