Parašė Riedis
Rodyti pranešimą
1) o kaip pats faktas, kad 3,5 km atkarpoje bus 5 šviesoforai (čia neįskaitant GV ir ukmergės g. sankryžų šviesoforų)? Kai kurie bus labai arti vienas kito, potencialiai nesuderinamais darbo režimais. O kadangi pas mus šviesoforų išmanumas yra 6 prioritetas VMS darbotvarkėje, tai patys suprantat...
2) mane labiau neramina posūkiai į dešinę, kurių vietomis bus pribarstyta daugiau nei reikia, ir dar suplanuota be jokių pagalbinių įvažų. Kaip žinia, dešinieji posūkiai labai gerai "žudo" VT greitį - užkirsti kelią autobusui yra tiesiog klasika, ir be abejonės per žalią šviesoforo signalą VT jau nebespėja su srautu.
Kaip esamame plote sugebėti kažką padaryti geriau būtų irgi geras klausimas, bet šiaip gal padėtų paralelinės vienpusės aptarnaujančios gatvelės su greitėjimo/lėtėjimo juostomis. Gal tokios parelelinės gatvės leistų sumažinti automobiliams skirtų šviesoforų skaičių, paliekant pėstiesiems daugiau galimybių kirsti kelią. Jei VT apskritai pas mus yra prioritetas, galėtų būti iš karto suplanuota A juosta kad ir gatvės vidury. Ar bent jau tie dešinieji posūkiai mažiau būtų žalingi, jei VT stotelės būtų be įvažų ir prieš šviesoforą.
Beje ar man akyse raibsta, ar skirtingose kelio pusėse skirtingas šaligatvio plotis? Nu taip, plytelės brangiai kainuoja
Komentuoti: