Parašė Rijikas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)
Collapse
X
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąNa, tiesą sakant sovietai gana daug lėšų išleido viadukams ir požeminėms perėjoms, kad tas Laisvės pr. būtų toks patogus VT. Vėliau tam buvo skirta mažiau resursų, todėl naujesniuose rajonuose (Viršuliškėse, Justiniškėse, Pašilaičiuose) tame pačiame Laisvės pr. jau pilna vieno lygio sankryžų. Kitaip sakant, greitis kainuoja. Būtų puiku, jei Mokslininkų g. būtų kaip Laisvės pr. ar bent jau turėtų tuneliukus ar estakadas, kuriomis galėtų greitai pralėkti koks nors BRT, bet viskas atsiremia į pinigus, o gatvės reikia dabar. Kažkiek galėtų gelbėti VT šviesoforai ir davikliai, užfiksavę artėjančią VT priemonę ir uždegantys jai žalią šviesą, bet net ir tokie paprasti dalykai, kaip matom, labai sunkiai padaromi.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na, tiesą sakant sovietai gana daug lėšų išleido viadukams ir požeminėms perėjoms, kad tas Laisvės pr. būtų toks patogus VT. Vėliau tam buvo skirta mažiau resursų, todėl naujesniuose rajonuose (Viršuliškėse, Justiniškėse, Pašilaičiuose) tame pačiame Laisvės pr. jau pilna vieno lygio sankryžų. Kitaip sakant, greitis kainuoja. Būtų puiku, jei Mokslininkų g. būtų kaip Laisvės pr. ar bent jau turėtų tuneliukus ar estakadas, kuriomis galėtų greitai pralėkti koks nors BRT, bet viskas atsiremia į pinigus, o gatvės reikia dabar. Kažkiek galėtų gelbėti VT šviesoforai ir davikliai, užfiksavę artėjančią VT priemonę ir uždegantys jai žalią šviesą, bet net ir tokie paprasti dalykai, kaip matom, labai sunkiai padaromi.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąGatvė bus tranzitinė, bet pagrindinis tikslas aptarnauti aplinkinių rajonų gyventojus, tai tų stabdymų ne tiek ir daug. Pvz. Ateities, Antakalnio, Savanorių ir pan. gatvėse šviesoforų dar daugiau, bet problemų dėl to didelių nekyla.
Ir tada dar didelis nesusipratimas yra ties išsukimu iš Ateities g. į GV, kurio gal nekomentuosiu, o likusi ateities g. dalis tarp baltupio ir kalvarijų g., kur bilekiek įsukimų į kiemus: šiaip kaip šio kvartalo gyventojas, tai labai galiu tuo džiaugtis, nes patogu, bet tranzito prasme šioje vietoje tai čia didelis nesusipratimas. Ir dar pėsčiųjų šviesoforai, kur reikia laukti pėsčiajam mano skaičiavimais 1,5 min žalio signalo, o SĮ SP sako, kad vidutiniškai "tik" 40 s.
O bendra ateities g. apžvalga iš VT keleivio pusės, tai klaikiai lėta ir perpildyta gatvė, kurioje tiesiog nervina naudojimasis VT. Pervažiavimas į laisvės pr. iš tiesų suteikia "laisvės" pojūtį, ties karoliniškėmis ir lazdynais atrodo, kad tiesiog skrenda VT, lyginant su visiška š*kna ateities gatvėje
Automobilistai, leidžiu pasireikšti kaip Jums patinka Ateities g., ir pamąstyti, ar norėtųsi dar vienos panašaus stiliaus gatvės.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimątai va sitas ir man panasu, kad kalba apie B kategorijos gatve, o greitis joje 50km/h su 5 sviesaforais ir dar kelioms nereguliuojamom perejom
kai bus tikslūs brėžiniai, tuomet ir vertinsime.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
tai va sitas ir man panasu, kad kalba apie B kategorijos gatve, o greitis joje 50km/h su 5 sviesaforais ir dar kelioms nereguliuojamom perejom
Komentuoti:
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąG.V. ir M.L skiriasi/skirsis tiek teoriskai, tiek praktiskai, todel ju lyginimas nera labai jau tikslus
Komentuoti:
-
G.V. ir M.L skiriasi/skirsis tiek teoriskai, tiek praktiskai, todel ju lyginimas nera labai jau tikslus
Komentuoti:
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
O tamstos neglumina, kad dviejuose iš trijų tavo paties pateiktų iliustracijų yra gatvės kirtimas ir stop linijos?
Ar jūs kažkaip kitaip suprantate tas iliustracijas, kad ten bus šviesoforai, kurie nepažymėti?
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pirmose dvejose foto kaip suprantu ir yra numatytas šviesoforas su perėjomis ir dviračių takais, tik trečioje ne, bet ten neaišku, kiek dešinėje vietos iki GV.
Kitos sankryžos nėra prie kiek ženklesnių srautų. Jei teritorijos plėtosis, tai ateityje niekas neuždraudė pastatyti šviesoforus ir ten.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė tajus2 Rodyti pranešimąŠiaip žiūrint į tą naują "pasiūlymą" M. Lietuvio gatvei turbūt labiausiai krenta į akis, kad jis planuojamas pagal geriausias Stroad iš JAV tradicijas atskiriant gyventojus skirtingose kelio pusėse ir padarant kuo mažiau galimybių pėstiesiems kirsti gatvę ir su įvažaivimu į kiekvieną sklypą iš gatvės. Nežinantiems kas yra stroad - šis video: https://www.youtube.com/watch?v=ORzN...l=NotJustBikes
Dėl įvažiavimų į sklypus turbūt sunkesnė problema, o pirmas logiškas pasiūlymas būtų galimybė pėstiesiems kirsti gatvę kiekvienoje sankryžoje įrengiant šviesoforus bent jau apibrėžtose vietose. Aišku turbūt atsiras automobilistų sakančių, kad pėstieji gali paeiti tuos papildomus 300, 400 ar 500 m, bet normaliam mieste taip būti neturėtų.
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąman tai asmeniskai cia yra per daug eismo stabdymo. Jei jie visdar galvoja, kad cia bus B kategorijos gatve, kurios pagrindinis tikslas - tranzitas, tada eismas per daznai bus stabdomas.
kai pasirodys p.p. reikes siulyt, jei bus kazkokiu vietu, kur butu galima atsisakyti toPaskutinis taisė Lettered; 2022.01.18, 13:42.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
man tai asmeniskai cia yra per daug eismo stabdymo. Jei jie visdar galvoja, kad cia bus B kategorijos gatve, kurios pagrindinis tikslas - tranzitas, tada eismas per daznai bus stabdomas.
kai pasirodys p.p. reikes siulyt, jei bus kazkokiu vietu, kur butu galima atsisakyti to
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė tajus2 Rodyti pranešimąŠiaip žiūrint į tą naują "pasiūlymą" M. Lietuvio gatvei turbūt labiausiai krenta į akis, kad jis planuojamas pagal geriausias Stroad iš JAV tradicijas atskiriant gyventojus skirtingose kelio pusėse
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip žiūrint į tą naują "pasiūlymą" M. Lietuvio gatvei turbūt labiausiai krenta į akis, kad jis planuojamas pagal geriausias Stroad iš JAV tradicijas atskiriant gyventojus skirtingose kelio pusėse ir padarant kuo mažiau galimybių pėstiesiems kirsti gatvę ir su įvažaivimu į kiekvieną sklypą iš gatvės. Nežinantiems kas yra stroad - šis video: https://www.youtube.com/watch?v=ORzN...l=NotJustBikes
Dėl įvažiavimų į sklypus turbūt sunkesnė problema, o pirmas logiškas pasiūlymas būtų galimybė pėstiesiems kirsti gatvę kiekvienoje sankryžoje įrengiant šviesoforus bent jau apibrėžtose vietose. Aišku turbūt atsiras automobilistų sakančių, kad pėstieji gali paeiti tuos papildomus 300, 400 ar 500 m, bet normaliam mieste taip būti neturėtų.
Komentuoti:
-
Parašė satrebla Rodyti pranešimąApie laikiną asfaltavimą nė žodžio.. Peršasi mintis, kad dėl verslo centro M.Lietuvio g. 6 visa ta malonė bus važiuoti tiesiai. Tiesa, nežinau kokioj stadijoj jo statyba.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąIšėjo savivaldybės pranešimas:
Prieš Mykolo Lietuvio gatvės rekonstrukciją – patogesnis eismas Bajorų ir Visorių gyventojams
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Išėjo savivaldybės pranešimas:
Prieš Mykolo Lietuvio gatvės rekonstrukciją – patogesnis eismas Bajorų ir Visorių gyventojams
Vystant projektą, šiam rajonui bus parinkti triukšmo ir taršos mažinimo sprendiniai, kurie tausos aplinką, bus patogūs aplinkiniams gyventojams. Planuojamas ir naujas autobuso maršrutas, todėl didelis dėmesys – darniam judumui.
Besiruošiant Mykolo Lietuvio g. rekonstrukcijai, pirmiausiai planuojami eismo organizavimo pakeitimai, kurie leis Visorių ir Bajorų rajonų gyventojams patogiau susisiekti su miestu Vakariniu aplinkkeliu. Išvažiuojant iš Mykolo Lietuvio gatvės, bus galima sukti ne tik į dešinę (link Ukmergės g.), bet ir judėti tiesiai į Vakarinį aplinkkelį. Dėl esamo užstatymo ir sklypų (pagal šiuo metu įgyvendinamą projektą) kol kas posūkis į kairę nėra numatytas, tačiau jau planuojamas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą<..>
Mykolo Lietuvio gatvės projektas perdaromas jau kelintą kartą. Nėra aišku koks variantas bus pasirinktas,
Pvz., tame pačiame brėžinyje numatyta, kad bus kairieji sukant iš M.Lietuvio gatvės į Ukmergės g. link centro, nors aukščiau šioje temoje išdiskutuota, jog tokių kairiųjų pasūkių nebus.
<..>
Geriausiu atveju esamoje trasoje bus nutiestas laikinas asfaltas kaip Taurupės gatvėje. Ir tai būtų didelis pasiekimas.
Parašė qms Rodyti pranešimą
Kodėl nebus pirmu tvarkymu kairio posūkio į Ukmergės g.? Šiuo metu neužtenka erdvės atskiro kairio posūkio įrengimui, o sklypo savininkas nesutinka parduoti reikiamo sklypo dalies. Dėl Mykolo Lietuvio g. įrengimui reikalingų žemės plotų dar šiais metais turi būti einama į Tarybą, kad būtų pradėtos žemės paėmimo procedūros. Dalis sklypų yra jau išpirkta, tačiau ne visi sklypų savininkai sutiko parduoti, todėl pradedamos procedūros, kurios užtruks netrumpai, bet viskas priklausys ar nukeliaus procesai į teismus. Tiesiai ir į kairę prieštarauja šviesoforinio reguliavimo specialistai, nes prie esamų sąlygų padarius kairį posūkį Vakarinio aplinkkelio laidumas sumažėtų 51 proc., Ukmergės g. - 36 proc. Tiek Vakarinis, tiek Ukmergės g yra pagrindinio susisiekimo tinklo gatvės, todėl nesant galimybių šiai dienai padaryti atskiro kairio posūkio iš Mykolo Lietuvio g. į Ukmergės g., nuspręsta papildomai nebloginti sąlygų pagrindinėse miesto arterijose. Bei spartinti žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūras.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė liootas Rodyti pranešimą
Vietos estakadai yra palikta, o ir raudonosios linijos atitrauktos plačiai. Liepkalnis kainavo 31 mln. Kada savivaldybė tiek sukrapštytų dar vienai sankryžai?
Na tik kad raudonosios linijos atitrauktos.
Liepkalnis tiek daug kainavo, nes dar buvo rekonstruotas nemažas Žirnių g. gabalas + nemažai kainavo laikinų kelių organizavimas statybos metu. Čia nei vieno nei kito nereikės.
Tuo labiau kai VMS taip masiškai nori perduoti įvažiavimus į miestą LAKDui, tai galėtų susiderėti ir dėl šito. Kaip ne kaip, jeigu ne A14, tai ir ši sankryža būtų beveik tuščia.
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąLabai keista, kad ML/GV sankryžoje nėra numatoma jokio antrojo lygio, bent jau kaip Liepkalnio sankryžoje. Dabar tokioje pakankamai apkrautoje tranzitinėje sankryžoje užprogramuojamos spūstys.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: