Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)
Collapse
X
-
Parašė Plents Rodyti pranešimąTai dėl to probleminio posūkio į kairę ne mažesnė problema pasidarys važiavimas tolyn į Bajorus.
Čia labai aišku jau dabar, nesileidžiant į didelius spėliojimus.
Tai kantriai lauksim žiedo. Jo nereikia kapitalinio, užtenka tokio, koks buvo statant Liepkalnio viaduką.
Padidinus GV / Molėtų plento sankryžos pralaidumą, kad kamščiais nesiformuotų dar iki M.Lietuvio/Mokslininkų sankryžos tada žiedas ko gero būtų efektyvus problemos sprendimas
Paskutinis taisė munchiss; 2022.09.02, 09:55.
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Nebūtų:
Komentuoti:
-
Tada reiktų neparmirši užsakyti eismo saugumo ekspertizės projektavimo stadijoje.
EDIT: jei jau bandyt formaliai apeiti STR, tai STR kirstų kitu savo punktu, nes būtų per trumpi atstumai tarp sankryžų, jei visos 3 būtų vienoj vietoj.Paskutinis taisė dondc; 2022.09.01, 19:07.
Komentuoti:
-
O jeigu viena šalia kitos 3vnt trikrypčių sankryžų su pagrindinio kelio posūkiu į kairę? Ir vienkrypčiu eismu visame mazge.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Būtų galima nesudėtingai padaryti žiedą aplink tuos medžius ant posūkio. Užtektų užasfaltuot kokius 50 metrų jei ne mažiau.
STR:
191. Įvairių tipų ir formų sankryžų žaliosiose salose yra įrengiama veja, o joje tik už matomumo lauko ribų gali būti sodinami krūmai ir pavieniai siauralajai medžiai.
Komentuoti:
-
Parašė Plents Rodyti pranešimąTikriausiai taip. Jei ten žemė ne privati.
Komentuoti:
-
Parašė Plents Rodyti pranešimąTai dėl to probleminio posūkio į kairę ne mažesnė problema pasidarys važiavimas tolyn į Bajorus.
Čia labai aišku jau dabar, nesileidžiant į didelius spėliojimus.
Tai kantriai lauksim žiedo. Jo nereikia kapitalinio, užtenka tokio, koks buvo statant Liepkalnio viaduką.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Aha, čia tikrai galima tik spėliot, kad bus probleminis posūkis į kairę
Komentuoti:
-
Tai dėl to probleminio posūkio į kairę ne mažesnė problema pasidarys važiavimas tolyn į Bajorus.
Čia labai aišku jau dabar, nesileidžiant į didelius spėliojimus.
Tai kantriai lauksim žiedo. Jo nereikia kapitalinio, užtenka tokio, koks buvo statant Liepkalnio viaduką.
Komentuoti:
-
Parašė qms Rodyti pranešimą
Deja kartu su asfaltu toje sankryžoje nebus daroma dėl eismo organizavimo nieko, tačiau vicemeras yra informuotas ir žino poreikį apie žiedinės sankryžos įrengimo (jis net pats tą įdėją pametėjo), tad dabar savivaldybė svarsto ką būtų galima ten padaryti, bet jau turbūt kitais metais.
Savivaldybė eismo organizavimo klausimus mėgsta spręsti (kaip ir infrastruktūros) kai jau labai daug srauto ir labai didelė problema, kad aiškiai (o ne spėliojimo būdu) būtų galima matyti, koks sprendimas iš daugelio yra geriausias. Nesakau, kad čia pats geriausias veikimo principas, tačiau tik sakau, jog suprantu kažkiek ir tokią logiką.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Plents Rodyti pranešimąSankryža M.Lietuvio/Mokslininkų - susikirs dideli srautai, pagrindinis kelias įdomu liks Mokslininkų? Turiu omeny artimiausią "pereinamąjį" laikotarpį. Galbūt iš karto žiedą padarys?
Savivaldybė eismo organizavimo klausimus mėgsta spręsti (kaip ir infrastruktūros) kai jau labai daug srauto ir labai didelė problema, kad aiškiai (o ne spėliojimo būdu) būtų galima matyti, koks sprendimas iš daugelio yra geriausias. Nesakau, kad čia pats geriausias veikimo principas, tačiau tik sakau, jog suprantu kažkiek ir tokią logiką.Paskutinis taisė qms; 2022.08.31, 08:52.
Komentuoti:
-
Sankryža M.Lietuvio/Mokslininkų - susikirs dideli srautai, pagrindinis kelias įdomu liks Mokslininkų? Turiu omeny artimiausią "pereinamąjį" laikotarpį. Galbūt iš karto žiedą padarys?
Komentuoti:
-
Užteks pasakų. Dalina sklypus NŽT, savivaldybė ne prie ko šiuo atveju.
Visa problema, kad NŽT ir savivaldybė nesusikomunikuoja ir NŽT leido priformuoti sklypų, kad ir pvz prie K. Bradūno g, nors žinojo, kad jau labai daug dešimtmečių ten planuojama tranzitinė gatvė - absurdas.
Panašiai ir su M. Lietuvio projektu, irgi priformavo vos ne per 5m nuo keturių eismo juostų projekto sklypus ir dabar tie žmonės teismuose, nes neatitiks jokių normų tas projektas.
Taigi taigi, NŽT šiuo atveju kaltesnė už savivaldybę (nesakau, kad savivaldybė viską darė irgi tobulai, bet šiuo atveju NŽT didžiausias klaidas padarė, o ne savivaldybė)Paskutinis taisė qms; 2022.08.30, 14:52.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąAtlėpausiai savivaldybėje nesugebėjo suderinti su žemėtvarka, kad būtų rezervuota infrastruktūrai. Arba nenorėjo
Pamenu VA trasoje buvusių sklypų istorijoje kyšojo ir savivaldybės ausys. Čia spėju bus tas pats kai kas nors pasiknaisios.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNe savivaldybė dalino.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNe savivaldybė dalino.
Pamenu VA trasoje buvusių sklypų istorijoje kyšojo ir savivaldybės ausys. Čia spėju bus tas pats kai kas nors pasiknaisios.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąAtlėpausiai nes sugebėjo padalinti sklypus planuotoje gatvės trasoje, o dabar nesugeba jų pasiimti atgal.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: