Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spekas
    replied
    Žiūrint į raudonąsias linijas, galutinis kelio variantas turėtų pakankamai išsitiesinti:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	2191
Size:	295,6 kB
ID:	1989238

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Žiedas irgi sankryža ir jo blokuoti irgi negalima.

    Komentuoti:


  • munchiss
    replied
    Parašė Plents Rodyti pranešimą
    Tai dėl to probleminio posūkio į kairę ne mažesnė problema pasidarys važiavimas tolyn į Bajorus.
    Čia labai aišku jau dabar, nesileidžiant į didelius spėliojimus.
    Tai kantriai lauksim žiedo. Jo nereikia kapitalinio, užtenka tokio, koks buvo statant Liepkalnio viaduką.
    Ten problema yra manau gerokai kompleksiškesnė. PVZ rytinio piko metu yra kamštis į GV/Molėtų plento pusę, bet tada, jei niekas neblokuoja sankryžos, nėra problemų nei sukant į kairę nei link Bajorų. Jei nėra kamščio į GV pusę tada kamštis susidaro sukant į kairę ir tuo pačiu link Bajorų. Šią situaciją žiedas ko gero išspręstų, bet kaip būtų rytinio piko metu? Ar neužsikištų abi kryptys tuo pat metu?
    Padidinus GV / Molėtų plento sankryžos pralaidumą, kad kamščiais nesiformuotų dar iki M.Lietuvio/Mokslininkų sankryžos tada žiedas ko gero būtų efektyvus problemos sprendimas
    Paskutinis taisė munchiss; 2022.09.02, 09:55.

    Komentuoti:


  • qms
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Nebūtų:
    Būtų. Mažas žiedas laisvai telpa. Tai kas raudonųjų linijų (RL) ribose gali būti lengvai nupjaunami ypač menkaverčiai, o ten ir yra lapuočiai. M. Lietuvio g atkarpoje dabar kur daro asfaltą, net 60 medžių RL ribose nukirto ir gavo leidimą pjovimui gana greit.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Tada reiktų neparmirši užsakyti eismo saugumo ekspertizės projektavimo stadijoje.

    EDIT: jei jau bandyt formaliai apeiti STR, tai STR kirstų kitu savo punktu, nes būtų per trumpi atstumai tarp sankryžų, jei visos 3 būtų vienoj vietoj.
    Paskutinis taisė dondc; 2022.09.01, 19:07.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    O jeigu viena šalia kitos 3vnt trikrypčių sankryžų su pagrindinio kelio posūkiu į kairę? Ir vienkrypčiu eismu visame mazge.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Būtų galima nesudėtingai padaryti žiedą aplink tuos medžius ant posūkio. Užtektų užasfaltuot kokius 50 metrų jei ne mažiau.
    Nebūtų:
    STR:
    191. Įvairių tipų ir formų sankryžų žaliosiose salose yra įrengiama veja, o joje tik už matomumo lauko ribų gali būti sodinami krūmai ir pavieniai siauralajai medžiai.

    Komentuoti:


  • qms
    replied
    Parašė Plents Rodyti pranešimą
    Tikriausiai taip. Jei ten žemė ne privati.
    Ne, ten tiek RL (raudonosios linijos) tinka sankryžai, kad ir žiediniai, o ir sklypų nėra privačių.

    Click image for larger version

Name:	fqwfewqfweq.png
Views:	2761
Size:	481,5 kB
ID:	1988772
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Plents
    replied
    Tikriausiai taip. Jei ten žemė ne privati.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Plents Rodyti pranešimą
    Tai dėl to probleminio posūkio į kairę ne mažesnė problema pasidarys važiavimas tolyn į Bajorus.
    Čia labai aišku jau dabar, nesileidžiant į didelius spėliojimus.
    Tai kantriai lauksim žiedo. Jo nereikia kapitalinio, užtenka tokio, koks buvo statant Liepkalnio viaduką.
    Būtų galima nesudėtingai padaryti žiedą aplink tuos medžius ant posūkio. Užtektų užasfaltuot kokius 50 metrų jei ne mažiau.

    Komentuoti:


  • qms
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Aha, čia tikrai galima tik spėliot, kad bus probleminis posūkis į kairę
    Sutinku, nes iš esmės jau dabar toje sankryžoje yra bėda.

    Komentuoti:


  • Plents
    replied
    Tai dėl to probleminio posūkio į kairę ne mažesnė problema pasidarys važiavimas tolyn į Bajorus.
    Čia labai aišku jau dabar, nesileidžiant į didelius spėliojimus.
    Tai kantriai lauksim žiedo. Jo nereikia kapitalinio, užtenka tokio, koks buvo statant Liepkalnio viaduką.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė qms Rodyti pranešimą

    Deja kartu su asfaltu toje sankryžoje nebus daroma dėl eismo organizavimo nieko, tačiau vicemeras yra informuotas ir žino poreikį apie žiedinės sankryžos įrengimo (jis net pats tą įdėją pametėjo), tad dabar savivaldybė svarsto ką būtų galima ten padaryti, bet jau turbūt kitais metais.

    Savivaldybė eismo organizavimo klausimus mėgsta spręsti (kaip ir infrastruktūros) kai jau labai daug srauto ir labai didelė problema, kad aiškiai (o ne spėliojimo būdu) būtų galima matyti, koks sprendimas iš daugelio yra geriausias. Nesakau, kad čia pats geriausias veikimo principas, tačiau tik sakau, jog suprantu kažkiek ir tokią logiką.
    Aha, čia tikrai galima tik spėliot, kad bus probleminis posūkis į kairę

    Komentuoti:


  • qms
    replied
    Parašė Plents Rodyti pranešimą
    Sankryža M.Lietuvio/Mokslininkų - susikirs dideli srautai, pagrindinis kelias įdomu liks Mokslininkų? Turiu omeny artimiausią "pereinamąjį" laikotarpį. Galbūt iš karto žiedą padarys?
    Deja kartu su asfaltu toje sankryžoje nebus daroma dėl eismo organizavimo nieko, tačiau vicemeras yra informuotas ir žino poreikį apie žiedinės sankryžos įrengimo (jis net pats tą įdėją pametėjo), tad dabar savivaldybė svarsto ką būtų galima ten padaryti, bet jau turbūt kitais metais.

    Savivaldybė eismo organizavimo klausimus mėgsta spręsti (kaip ir infrastruktūros) kai jau labai daug srauto ir labai didelė problema, kad aiškiai (o ne spėliojimo būdu) būtų galima matyti, koks sprendimas iš daugelio yra geriausias. Nesakau, kad čia pats geriausias veikimo principas, tačiau tik sakau, jog suprantu kažkiek ir tokią logiką.
    Paskutinis taisė qms; 2022.08.31, 08:52.

    Komentuoti:


  • Plents
    replied
    Sankryža M.Lietuvio/Mokslininkų - susikirs dideli srautai, pagrindinis kelias įdomu liks Mokslininkų? Turiu omeny artimiausią "pereinamąjį" laikotarpį. Galbūt iš karto žiedą padarys?

    Komentuoti:


  • qms
    replied
    Užteks pasakų. Dalina sklypus NŽT, savivaldybė ne prie ko šiuo atveju.

    Visa problema, kad NŽT ir savivaldybė nesusikomunikuoja ir NŽT leido priformuoti sklypų, kad ir pvz prie K. Bradūno g, nors žinojo, kad jau labai daug dešimtmečių ten planuojama tranzitinė gatvė - absurdas.

    Panašiai ir su M. Lietuvio projektu, irgi priformavo vos ne per 5m nuo keturių eismo juostų projekto sklypus ir dabar tie žmonės teismuose, nes neatitiks jokių normų tas projektas.

    Taigi taigi, NŽT šiuo atveju kaltesnė už savivaldybę (nesakau, kad savivaldybė viską darė irgi tobulai, bet šiuo atveju NŽT didžiausias klaidas padarė, o ne savivaldybė)
    Paskutinis taisė qms; 2022.08.30, 14:52.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Atlėpausiai savivaldybėje nesugebėjo suderinti su žemėtvarka, kad būtų rezervuota infrastruktūrai. Arba nenorėjo
    Kad net straipsnius savivaldybė rašė, kaip NŽT neklausydama savivaldybės sklypus dalina.
    Pamenu VA trasoje buvusių sklypų istorijoje kyšojo ir savivaldybės ausys. Čia spėju bus tas pats kai kas nors pasiknaisios.
    Ne savivaldybės (savivaldybės tik kažkoks valdininkas buvo prisipirkęs žemės), o Vilniaus apskrities administracijos, kuri tada dalino sklypus.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Ne savivaldybė dalino.
    Vizą savivaldybė deda. Ten dar kryžiaus kelius reikia nueiti paprastam mirtingajam.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Ne savivaldybė dalino.
    Atlėpausiai savivaldybėje nesugebėjo suderinti su žemėtvarka, kad būtų rezervuota infrastruktūrai. Arba nenorėjo

    Pamenu VA trasoje buvusių sklypų istorijoje kyšojo ir savivaldybės ausys. Čia spėju bus tas pats kai kas nors pasiknaisios.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Atlėpausiai nes sugebėjo padalinti sklypus planuotoje gatvės trasoje, o dabar nesugeba jų pasiimti atgal.
    Ne savivaldybė dalino.

    Komentuoti:

Working...
X