Parašė KEdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Nesuprantu kokia prasmė raginti užsiimti tokia beprasme veikla.Parašė alga Rodyti pranešimąTaip, bet abiem atvejais tunelis yra kelis kartus trumpesnis, nei Lasivės prosp. asfalto plotis. Bet nesispjaudant tulžim apie politikų kiaušus, kur reiktų kasti šitą ilgą, platų, tolygų nusileidimą? Dar nesugadinant pėsčiųjų ir dviračių eismo, pvz., iš Narbuto į Laisvės.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Liuks! Kažką tokio ir turėjau omeny. Ko čia trūksta, tai rampų į tunelį: Jei primesim 3 m gylį ir 4% nuolydį, tai rampos ilgis bus 75 metrai. Jei pažiūrėsim tunelį po A1 prie Gariūnų, nuolydžiai užima apie 110 m ir vienoj ir kitoj pusėj.Parašė dondc Rodyti pranešimąBūtume Paryžius, tai galėtume tokį šaut:
oranžinė – požeminis tunelis;
punktyrai – "irgi žemiau jūros lygio", bet viršuj atvira, kad būtų šviesu ir pigiau statyt (nereiktų dirbtinės ventiliacijos ir elektrinio apšvietimo), pėstieji neįkris, nes ten nėra šaligatvių, tai nereiktų atitvarų net.
Atrodytų absurdas, panašiai ir yra, bet kita vertus, Savanorių pr. žiede ten bent 4 sluoksniai su tais pačiais "tuneliais" pėstiesiems, tik tiek, kad su laiptais...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Būtume Paryžius, tai galėtume tokį šaut:
oranžinė – požeminis tunelis;
punktyrai – "irgi žemiau jūros lygio", bet viršuj atvira, kad būtų šviesu ir pigiau statyt (nereiktų dirbtinės ventiliacijos ir elektrinio apšvietimo), pėstieji neįkris, nes ten nėra šaligatvių, tai nereiktų atitvarų net.
Visur esami takai išliktų, tik pasislinktų nuo nuvažiavimų į tunelius pradžios. Susikirtime po estakada spėju reiktų žieduko saugumui nuo didelio greičio, nes ilgoje atkarpoje jokių pristabdymų nebūtų. Pagrindiniai srautai nuo Pilaitės ir Spaudos rūmų į Narbuto g.
Atrodytų absurdas, panašiai ir yra, bet kita vertus, Savanorių pr. žiede ten bent 4 sluoksniai su tais pačiais "tuneliais" pėstiesiems, tik tiek, kad su laiptais...
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Ir vėl iškelinėt visus tinklus, sumontuot bent puskilometrio griozdišką konstruktyvą... Yra paprastesnis sprendimas. Bet čia tai jau tikrai reiktų kiaušų. Suteikti prioritetą šviesoforais. Crazy, right?Parašė alga Rodyti pranešimąTaip, bet abiem atvejais tunelis yra kelis kartus trumpesnis, nei Lasivės prosp. asfalto plotis. Bet nesispjaudant tulžim apie politikų kiaušus, kur reiktų kasti šitą ilgą, platų, tolygų nusileidimą? Dar nesugadinant pėsčiųjų ir dviračių eismo, pvz., iš Narbuto į Laisvės.
Komentuoti:
-
Ten gal tuo raštu parkingo vietos sužymėtos? Šiaip juokas, bet prie Valdelio niekada nežinosi kam koks skambutis buvo padarytas.
Komentuoti:
-
Panašu, jog tokios pat kaip Subačiaus g.Parašė Creatium Rodyti pranešimąPala, čia irgi sudėtos šaligatvyje tos "sendintos" trinkelės?
Komentuoti:
-
Tada, kai vėl kažkas priims, vadovausis ir reikalaus naudotis gatvių standartu.Parašė sleader Rodyti pranešimąMan tik labai norėtųsi sužinoti kada mieste baigsis ta kakofonija su šaligatvių dangų raštais, medžiagiškumu. Dabar kiekvienas vystytojas prie savo pastato pasidaro šaligatvį koks jam gražesnis ir patrauklesnis, taip nesukuriant bendro gatvės vaizdo, nes kelių šimtų metrų gatvės atkarpoje būna dangos keičiasi net kelis kartus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pagal brėžinius nepanašu, kad kažkas siaurinama. Važiuojamoji dalis skerspjūvyje pažymėta kaip "esama".
Man tik labai norėtųsi sužinoti kada mieste baigsis ta kakofonija su šaligatvių dangų raštais, medžiagiškumu. Dabar kiekvienas vystytojas prie savo pastato pasidaro šaligatvį koks jam gražesnis ir patrauklesnis, taip nesukuriant bendro gatvės vaizdo, nes kelių šimtų metrų gatvės atkarpoje būna dangos keičiasi net kelis kartus.
Komentuoti:
-
Vykdomas J. Tumo-Vaižganto - Goštauto g. projektas, dviračių takas sujungs Lukiškių aikštę su Baltuoju tiltu (https://citify.eu/lt/j-tumo-vaizgant...io-16-osios-g/). Kažkaip nesitikėjau, kad įgyvendins šį projektą, maniau tiesiog perdės plyteles kaip atsitiko prie Flow.
Nuotraukose matosi gatvės seurinimas. Atsiras daugiau vietos pėstiesiems ir dviratininkams šioje vietoje, dviračių takas tik 2.5 m, bet kaip suprantu daugiau netelpa nekertant medžių. Įdomu, kiek skirsis įgyvendinimas nuo to, kas yra projekte.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Taip, bet abiem atvejais tunelis yra kelis kartus trumpesnis, nei Lasivės prosp. asfalto plotis. Bet nesispjaudant tulžim apie politikų kiaušus, kur reiktų kasti šitą ilgą, platų, tolygų nusileidimą? Dar nesugadinant pėsčiųjų ir dviračių eismo, pvz., iš Narbuto į Laisvės.
- 2 patinka
Komentuoti:
-

Viskas įmanoma ir lengvai įgyvendinama, svarbu politikai turėtų kiaušus
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Ponai sofos urbanistai, man čia stovint po dušu ar panašiai kilo toks klausimas: kaip geriausia būtų leisti dviratininkams kirsti Laisvės prospektą mazge su Narbuto g. ir Pilaitės prospektu, kad nereiktų laukt šviesoforo? Ar tai būtų tunelis po Laisvės prospektu? Gal viadukas virš Laisvės, bet palendantis po automobilių viaduku? Vargu ar tam pakaks aukščio, ir taip girti kranistai kliudė viaduką lyg net porą kartų. Pasvajokim!
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pradedu suprast gudrią VMS strategiją. Pradedi ir palieki pusei metų. Krūvos purvo, išvartyti bordiūrai, visi pakraupę, žiema artėja. Ir staiga, bac ir užbaigi! Palengvėjimas, palyginus kaip buvo tai tiesiog Olandija! Na kas dabar priekaištaus dėl stulpo šaligatvyje ar kokių plytelių nutrupėjusiais kraštais! Džiaugsmas ir progresas!
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Labai gaila, kad nauji raudoni dviraciu takai po keleriu metu tampa pilki nublukusia spalva, lyg jiems butu kokie 20 metu.
Komentuoti:
-
Jau pabaigta:Parašė John Rodyti pranešimąAteities/Baltupio sankryža. Kiek jau laiko čia taip? 2024 Gegužės Street view jau buvo. Visą vasarą laukė ir gal ant žiemos pradės kažką krapštyti?

- 12 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: