Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Vakarinis aplinkkelis yra skirtas tarpmiestiniam ir tarptautiniam eismui. Vilnius turi ir ‘vidinius’ vakarinius aplinkkelius, skirtus vietiniam eismui. Kalbu apie Laisvės prospektą ir Justiniškių gatvę - milžiniškas, miestą dalijančias gatves. Tiek Ateities, tiek Ozo, tiek Narbuto gatvės yra prijungtos prie bent vienos iš jų. Apskritai, bent vieną iš šių gatvių (greičiausiai Justiniškių) reikėjo siaurinti ir humanizuoti po vakarinio aplinkkelio pastatymo. Dabar automobilziuoti marozai jau priprato prie situacijos ir atimti iš jų asfaltą bus labai sunku. Nu nes trūksta jungčių.
    Aha, ypač gerai prijungtos tokios kaip ozo, kurios užsibaigia akligatviu.

    Taip, būtent, reikia gumanizuoti justiniškių ir laisvės prispektą, bet tai galima padaryti tik tada kaip miestas turi normalias jungtis, nes kitaip tai tikrai nesigaus nieko. Tame ir problema kad trūksta ne asfalto pločio, o būtent jungčių. Automoboliai nesiteleportuoja jeigu kelio nepastatai iki galo.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
      bet tai galima padaryti tik tada kaip miestas turi normalias jungtis, nes kitaip tai tikrai nesigaus nieko. Tame ir problema kad trūksta ne asfalto pločio, o būtent jungčių..
      Ne tik tada. Arba turint gerą, kokybišką VT, net ir neturint jungčių Neužsiciklinkim ties vienu vieninteliu sprendimu

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Aha, ypač gerai prijungtos tokios kaip ozo, kurios užsibaigia akligatviu.

        Taip, būtent, reikia gumanizuoti justiniškių ir laisvės prispektą, bet tai galima padaryti tik tada kaip miestas turi normalias jungtis, nes kitaip tai tikrai nesigaus nieko. Tame ir problema kad trūksta ne asfalto pločio, o būtent jungčių. Automoboliai nesiteleportuoja jeigu kelio nepastatai iki galo.
        Ozo gatvė su Laisvės prospektu ir Justiniškių gatve yra sujungta milžiniškomis ir miestą dalijančiomis Buivydiškių ir Rygos gatvėmis.

        Pilna tų ‘jungčių’, per daug jų net sakyčiau.

        Comment


          Parašė liootas Rodyti pranešimą

          Ne tik tada. Arba turint gerą, kokybišką VT, net ir neturint jungčių Neužsiciklinkim ties vienu vieninteliu sprendimu
          Gero kokybiško VT be jungčių nebus, nes VT žolynu ar oru taip pat nevažinėja. Ne nebent viską po žeme į metro kišti.
          Parašė VLR Rodyti pranešimą

          Ozo gatvė su Laisvės prospektu ir Justiniškių gatve yra sujungta milžiniškomis ir miestą dalijančiomis Buivydiškių ir Rygos gatvėmis.

          Pilna tų ‘jungčių’, per daug jų net sakyčiau.
          Milžiniškomis

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
            Milžiniškomis
            Būtent:

            https://goo.gl/maps/YFA3aumfZCFLd6Gu9
            https://goo.gl/maps/7LNY5txsUvqsrDGD6

            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
            bet tai galima padaryti tik tada kaip miestas turi normalias jungtis.
            Tai kad jums ir milžiniškos gatvės su skiriamosiomis juostomis ir visokiomis tvorelėmis nesiskaito kaip 'jungtys'. Tad miestas, spėju, 'turės jungtis' tik tada, kai bus visas užasfaltuotas. Nors ir tada sugalvosit, kad reikia bent poros papildomų estakadų ir tunelių, nes 'trūks jungčių'. Siūlau kraustytis į kokį šalia greitkelio esantį kaimą kaip Rumšiškės ar Vievis, ten turėsite visas jungtis ir jūsų prioritetai sutaps su gyvenamąja vieta. Palikite miesto planavimą žmonėms, kurie supranta ką daro. Dabar, per tokius mikrorajoninius jungčių statytojus, turime mero rinkimus, kurie, pagal diskusijas apie infrastruktūra, primena 70-uosius metus ir tai yra tikra tragedija.
            Paskutinis taisė VLR; 2023.02.11, 09:58.

            Comment


              Parašė VLR Rodyti pranešimą

              Būtent:

              https://goo.gl/maps/YFA3aumfZCFLd6Gu9
              https://goo.gl/maps/7LNY5txsUvqsrDGD6



              Tai kad jums ir milžiniškos gatvės su skiriamosiomis juostomis ir visokiomis tvorelėmis nesiskaito kaip 'jungtys'. Tad miestas, spėju, 'turės jungtis' tik tada, kai bus visas užasfaltuotas. Nors ir tada sugalvosit, kad reikia bent poros papildomų estakadų ir tunelių, nes 'trūks jungčių'. Siūlau kraustytis į kokį šalia greitkelio esantį kaimą kaip Rumšiškės ar Vievis, ten turėsite visas jungtis ir jūsų prioritetai sutaps su gyvenamąja vieta. Palikite miesto planavimą žmonėms, kurie supranta ką daro.
              Taip, čia taip jau milžiniška gatvė, tikras tranzitas su šviesoforu kas 100 metrų Jūs turbūt gyvai nesate ten lankęsis?

              Miestas turės jungtis tada kai bus gatvių tinklas, o ne gabaliukais išmėtyti nebaigti projektai, pastatant 1 etapą ir atsisakant likusių.

              Nors paprastai sutariame dėl VT svarbos, panašu kad miesto planavimo jums tikrai nereikia palikti.

              Comment


                OK tai nematau tikslo daugiau pilstyti iš tuščio į kiaurą.

                Comment


                  Kaip aš įsivaizduočiau šiaurinę gatvę? Per daug nesigilinęs, kelias minutes panaršiau po Google Maps, tai kažkas panašaus į tai būtų visai nieko:

                  https://goo.gl/maps/grGK1KP2Eu1RXKsE8

                  - 50km/h (geriau dar mažiau) limitas, kad būtų galima statyti pastatus šalia gatvės
                  - Izoliuotos VT juostos viduryje, kad VT galėtų važiuoti nesimaišydamas su vietiniu eismu ir su didesniu prioritetu, o gatvėje galėtų būti daugiau vietinių įvažiavimų/išvažiavimų bei jaukesnė parkavimo juosta
                  - Geras gatvės lygis su komercija apačioje
                  - Daug sankryžų su įvažiavimais
                  - Sąlyginai neaukšti ir jaukūs pastatai
                  - Dviračių takai

                  Gal dar kažką praleidau. Bet toks variantas būtų tikrai kažkas, ką aš palaikyčiau.

                  Comment


                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    Tarandė nėra Pašilaičiai. Priminsiu tamstos pradinį klausimą - "Jūs pabandykite nuvažiuoti pvz iš Pašilaičių aplankyti ligonio į Santariškes."
                    Bet pats klausimas turbūt nėra logiškas. Šiaurinės gatvės tikslas nėra sujungti Santariškes su Tarande/Pašilaičiais, bet sujungti tuos rajonus su Žirmūnais, Tuskulėnais, Antakalniu.

                    Comment


                      Parašė VLR Rodyti pranešimą

                      Vakarinis aplinkkelis yra skirtas tarpmiestiniam ir tarptautiniam eismui. Vilnius turi ir ‘vidinius’ vakarinius aplinkkelius, skirtus vietiniam eismui.
                      VA ir yra vidinis. Išorinio aplinkkelio vaidmenį iš dalies (prastai) atlieka KK 108.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        VA ir yra vidinis. Išorinio aplinkkelio vaidmenį iš dalies (prastai) atlieka KK 108.
                        Čia pats taip sugalvojai? Spėju išvada yra ta, kad dabar reikia investuoti į ‘tikrus’ (dabar jau tikrai tikrai) aplinkkelius pro Maišiagalą ir tą absurdą pro Vaidotus?

                        Comment


                          Parašė VLR Rodyti pranešimą

                          Čia pats taip sugalvojai? Spėju išvada yra ta, kad dabar reikia investuoti į ‘tikrus’ (dabar jau tikrai tikrai) aplinkkelius pro Maišiagalą ir tą absurdą pro Vaidotus?
                          O jūs irgi pats sugalvojote?
                          Stebiuosi bendravimo stiliumi. Normaliai bendrauti neišeina? Dėkui, kad bent nesikeikiate. Ar ne iš karto: "gausi į snukį".
                          Yra suprojektuotas ir parengtas būtent "Išorinis pietinis aplinkkelis".

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                            O ar kas skaičiuoja kiek yra sudeginama kuro, sugaištama žmogvalandžių, kiek užteršiama oro tiesiog stovint kamščiuose skaičiuojant nuo Kalvarijų/Kareivių sąnkryžos iki VA žiūrint į abu šonus nuo mitologinės Šiaurinės link Justiniškių ir link Perkūnkiemio? Ir tai tik todėl, kad iš esmės nėra alternatyvų. Ir nereikia svaigti, kad paleidus kažkokią VT liniją ji gali tapti normali alternatyva asmeniniam transportui.
                            Būtent, kad reikia svaigti. Jokių alternatyvų be VT nėra. Asmeninis automobilis turi būti išskirtinis atvejis, o ne kasdien naudojamas dalykas.
                            Ir netgi ne asmeninio yra daug, visokie kurjeriai iki paštomatų ir namų, kiti vežantys į prekybos centrus, šiaip įmonių transportas ir t.t.
                            Šitie netrukdo, jų nėra labai daug.
                            Yra šimtai priežasčių - vaikų vežiojimas į darželius, mokyklas, būrelius...
                            O va čia ir yra didžiausia nesąmonė - nereikia vaikų vežioti automobiliais. Niekada savo vaikų nevežiau automobiliu nei į mokyklas/darželius, nei į būrelius.

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              Būtent, kad reikia svaigti. Jokių alternatyvų be VT nėra. Asmeninis automobilis turi būti išskirtinis atvejis, o ne kasdien naudojamas dalykas.
                              O va čia ir yra didžiausia nesąmonė - nereikia vaikų vežioti automobiliais. Niekada savo vaikų nevežiau automobiliu nei į mokyklas/darželius, nei į būrelius.
                              Kodėl privalo būti nagrinėjamas tik vienintelis variantas VT? Aš už universalų sprendimą, o ne stručio galvos susikišimą į užpakalį, kuriame smegenų nėra ir kalbama vien lozungais.
                              O apie vaikų nevežiojimą siūlyčiau pradžiai paskaityti bent paskutino mėnesio informaciją apie puldinėjimus ant nepilnamečių ir suprasti tai, kad darželių Vilniuje trūksta 7'000 vaikų. Mokyklų taip pat.
                              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                              [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                              Comment


                                Na tai akivaizdus sprendimas - statyti tuos trūkstamus darželius/mokyklas, o ne tiesti ar platinti gatves.

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Na tai akivaizdus sprendimas - statyti tuos trūkstamus darželius/mokyklas, o ne tiesti ar platinti gatves.
                                  Kaip jau rašiau aukščiau yra šimtai priežasčių, kodėl žmonės naudojasi asmeniniu transportu, o ne ratais kvadratais su 2 persėdimais gaišta 1-1,5val VVT Žemėlapį studijuok
                                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                  [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                  Comment


                                    Tai vat ir reikia mažinti tuos šimtus, pradžiai bent į dešimtis

                                    Comment


                                      Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                      Kaip aš įsivaizduočiau šiaurinę gatvę? Per daug nesigilinęs, kelias minutes panaršiau po Google Maps, tai kažkas panašaus į tai būtų visai nieko:

                                      https://goo.gl/maps/grGK1KP2Eu1RXKsE8

                                      - 50km/h (geriau dar mažiau) limitas, kad būtų galima statyti pastatus šalia gatvės
                                      - Izoliuotos VT juostos viduryje, kad VT galėtų važiuoti nesimaišydamas su vietiniu eismu ir su didesniu prioritetu, o gatvėje galėtų būti daugiau vietinių įvažiavimų/išvažiavimų bei jaukesnė parkavimo juosta
                                      - Geras gatvės lygis su komercija apačioje
                                      - Daug sankryžų su įvažiavimais
                                      - Sąlyginai neaukšti ir jaukūs pastatai
                                      - Dviračių takai

                                      Gal dar kažką praleidau. Bet toks variantas būtų tikrai kažkas, ką aš palaikyčiau.
                                      Na, va - puikus pasiūlymas. Dabar jį reikia nedelsiant įgyvendinti. Pinigų yra, bet jie neefektyviai naudojami. Gerai, jei jau taip nepatinka siūlymas (čia ne būtinai jums sakau) paimti tuos 200 milijonų, paimkime, tarkime, 100 milijonų. Už 30 mln turim visą Šiaurinę, o likusius panaudojame pvz masyviam VT juostų tinklui ir pvz šaligatviams.
                                      Iš sekančių metų biuždeto vėl paimkime tarkime 100 mln ir PAGALIAU susitvarkykime sanamiesčio dangas.
                                      Mano akcentas yra ant padarykime, o ne trypčiokime vietoje dešimtmečius su galo trypčiojimui nematymu.

                                      Dar sekančiais metais paimkime 100 mln ir pagaliau užbaikime viso miesto gatvių tinklą (kuriuo beje eis ir tos pačios trūkstamo VT jungtys). Vualia - turime radikaliai geresnį miestą:
                                      - geras gatvių tinklas
                                      - geras šaligatvių tinklas
                                      - labai gerai funkcionuojantis VT
                                      - spindintis senamiesčio grindinys

                                      Comment


                                        Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                        Rytų-vakarų jungčių mieste yra pilna. Vien į šiaurę nuo upės yra Ateities gatvė, Ozo/Kareivių gatvės, Narbuto g./Konstitucijos Pr ir Žalgirio/Tuskulėnų gatės. Tiek jungčių tokio dydžio miesto vienai pusei yra per akis.
                                        Nė viena tavo išvardintų "R-V jungčių" nėra R-V jugntis. Jau n-kartų paaiškinta kodėl, gali atsisukt, bent kas kelis lapus šioje temoje iškyla šitas ne-argumentas.

                                        Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                        OK tai nematau tikslo daugiau pilstyti iš tuščio į kiaurą.
                                        Pritariu, gali jau nustot pilstęs.
                                        Paskutinis taisė Riedutis; 2023.02.11, 18:53.

                                        Comment


                                          Parašė spekas Rodyti pranešimą

                                          Na, va - puikus pasiūlymas. Dabar jį reikia nedelsiant įgyvendinti. Pinigų yra, bet jie neefektyviai naudojami. Gerai, jei jau taip nepatinka siūlymas (čia ne būtinai jums sakau) paimti tuos 200 milijonų, paimkime, tarkime, 100 milijonų. Už 30 mln turim visą Šiaurinę, o likusius panaudojame pvz masyviam VT juostų tinklui ir pvz šaligatviams.
                                          Iš sekančių metų biuždeto vėl paimkime tarkime 100 mln ir PAGALIAU susitvarkykime sanamiesčio dangas.
                                          Mano akcentas yra ant padarykime, o ne trypčiokime vietoje dešimtmečius su galo trypčiojimui nematymu.

                                          Dar sekančiais metais paimkime 100 mln ir pagaliau užbaikime viso miesto gatvių tinklą (kuriuo beje eis ir tos pačios trūkstamo VT jungtys). Vualia - turime radikaliai geresnį miestą:
                                          - geras gatvių tinklas
                                          - geras šaligatvių tinklas
                                          - labai gerai funkcionuojantis VT
                                          - spindintis senamiesčio grindinys
                                          Nesuprantu koks tikslas yra išvis rašyt kažką forume, jeigu nesiklausai ką tau kiti sako. Nu nėra tų nei 200 lyšnų milijonų, nei 100, nei 50. Tą tau jau keli žmonės sakė, o tu toliau tą patį per visas temas rašai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X