Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Su Laisvės pr. viadukas išties nereikalingas, bet sankryžoje su Ukmergės jo reikėtų. Galėtų būti kad ir 1+1, o jei daryti tunelinį pravažiavimą - tai negilų, lengvojo automobilio aukščio - gana europietiškas variantas, tarp kitko.

    Aišku, liūdina kad A juostų atsisakyta ir jų nebus galima padaryti vėliau - tam labai trukdys pararelinis parkavimas gatvėje, kuris mano manymu čia visiškai nereikalingas ir trukdys eismui.



    Ko dar labai labai pasigendu, net nepaisant, kad čia tik principinis planas - Žemynos g. humanizavimo pagal pilną programą. Po Šiaurinės nutiesimo Žemynos ir Medeinos gatvės turėtų būti padarytos visiškai atgrasios bet kokiam tranzitui.
    Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.12.08, 13:39.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Žemynos g. lopšelio - darželio projekte pasimatė ko gero atnaujinti Šiaurinės g. sprendiniai (44 psl.): https://vilnius.lt/wp-content/upload..._Zemynos2C.pdf

      Esminiai užmatyti pokyčiai: nebėra atskirų A juostų tiek Šiaurinėje, tiek Justiniškių ir Laisvės pr., yra VT įvažos, platesnės žaliosios zonos, dažnesnės perėjos ir pervažos, parkavimo vietos ir aišku nėra planuotų viadukų.
      Tai realiai grįžtama į tai, kaip tokie ašiniai prospektai buvo tiesiami sovietmečiu – kaip ta pati Justiniškių gatvė, pavyzdžiui. Skirtumas tik tas, kad parkavimo vietų pridaryta 90's stiliumi.
      Lietuva visiems.

      Comment


        Parašė abruo Rodyti pranešimą

        Tai realiai grįžtama į tai, kaip tokie ašiniai prospektai buvo tiesiami sovietmečiu – kaip ta pati Justiniškių gatvė, pavyzdžiui. Skirtumas tik tas, kad parkavimo vietų pridaryta 90's stiliumi.
        Kodėl?

        Comment


          Justiniškių gatvė ties Šiaurine Centro kryptimi platinama iki 4 juostų? Ten net dabar perteklinė infrastruktūra esamam eismui

          Comment


            Parašė Blaze Rodyti pranešimą
            Justiniškių gatvė ties Šiaurine Centro kryptimi platinama iki 4 juostų? Ten net dabar perteklinė infrastruktūra esamam eismui
            Nuo kada juostos posūkiui sankryžoje laikomos pilnavertėmis gatvės juostomis?

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Nes toks maršrutas iš vis taps įmanomas, ko dabar nėra?
              Tie, kas turi automobilį, tikrai nepersės į Šiaurine g. važiuojantį autobusą, nes galės ten važiuoti automobiliu ir dar vienas su kitu palenktyniauti dviejose juostose.

              Net jei eismo ir nesumažės, nauda bus, nes tarša bus keliama laukuose esančioje magistrlianėje gatvėje, o dabar ji keliama kiemų gatvelėse kurios tikrai neturėtu būti daugiau nei 30 km/h.


              Šitai turėtu būti padaryta nepriklausomai nuo šiaurinės tiesimo ir tam užtenka butelio dažų. Kad to dar nėra yra visiškas savivaldybės apsileidimas.
              Pala. Tai jeigu eismo nesumažės (kas greičiausiai ir atsitiks, nes pagal dabartinį planą automobiliams sąlygos tik pagerės), o tarša atsiras IR Šiaurinėje gatvėje, tai vadinasi tarša bus dar labiau paplitusi (vidinės gatvės + Šiaurinė g.). Ir nors vidinėse gatvėse bus teršiama mažiau, bet bendras taršos kiekis bus padidėjęs.

              Dėl A juostų įrengimo, aišku, pritariu.
              Laisvės pr. + justiniškių gatvė buvo daugiau nei dabar laisvės pr. + justiniškių gatvė ir aplinkelis.
              Yra konkretūs skaičiai?


              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
              Talibanas pripažįsta tik nejudraus darnumo tezes nenorint matyti žemėlapio ir to, kad Vilnius turi labai ribotą aplinkkelių dalį bei nėra normalaus susiekimo su esančia aplinkkelių dalimi. Egzistuoja plytos ženklo sindromas.
              VT lygis Vilniuje yra katastrofa – maršrutų organizacija, tvarkaraščiai, normalių stotelių persėdimo taškų nebuvimas, mažas greitis lyginant su automobiliu, mažas komfortas. Kaip Europos šalies sostinei tai yra nesusipratimas.

              Automobiliams visos sąlygos – platūs prospektai, plačios juostos, galima nuolatos viršyti greitį, parkavimo mokesčio blokiniuose rajonuose nėra. Kamščiai neskatina persėsti į VT, nes VT žymiai atsilieka, kelionės laikas žymiai pailgėja ir t. t.

              Bet juk yra užsibrėžti tikslai mažinti keliones automobiliais, mažinti taršą.

              Jeigu būtų nutiestas dabartinis Šiaurinės g. variantas (šiandienos paveiksliukas iš Šiaurinės g. temos – 2+2, be A juostų):
              • automobiliams sąlygos pagerėtų vienareikšmiškai. Kaip suprantu, jokių rimtesnių apribojimų automobiliams aplinkinėse gatvėse nenumatoma (pvz. A juostų padarymas arba greičio mažinimas ne-prospektuose).
              • VT keleiviams situacija kažkiek pagerėtų, bet tai mizeris, nes autobusai maltųsi bendrame sraute, o dar ir besiparkuojantys automobiliai trukdytų. Stotelės ties Šiaurinės-Justiniškių sankryža išdėstytos toli viena nuo kitos, net teoriškai neįmanomas komfortabilus persėdimas.
              Tai taip išeina, kad didžioji dalis Šiaurinės g. pinigų nueitų į automobilių eismo pagerinimą ir pagreitinimą, taršos didinimą, aplinkiniuose blokiniuose rajonuose susisiekimas irgi nepakinta (t. y. išlieka automobilio dominavimas), o VT lieka trupiniai – net A juostų nėra, patogių stotelių nėra. Nors gatvė tiesiama XXI a. 3 dešimtmetyje, o ne XX a. 8 dešimtmetyje.
              Paskutinis taisė taccido; 2022.12.08, 23:05.
              100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

              Comment


                Aš pilnai sutinku, kad VT Vilniuje yra gan tragiškas, netgi nesugeba supaišyti A juostų kur galėtų ar tempė tai 10 metų (Kalvarijų nuo Konstitucijos pvz), tačiau nors kiek matantis žemėlapį ir sveikai protaujantis turėtų sutikti, kad Šiaurinė nuimtų trafiką nuo mažesnių gatvių, ir tai pagerintų VT sąlygas bei sumažintų užterštumą mažose gatvėlėse per kurias malasi iki VA. Kai nėra stuburinio tinklo rytų/vakarų kryptimi nešnekant apie aplinkkelius visai tai ir gaunasi didelis š plačiu mastu nuo Konstitucijos- Narbuto į visą šiaurinę dalį.
                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Parašė taccido Rodyti pranešimą
                  Tie, kas turi automobilį, tikrai nepersės į Šiaurine g. važiuojantį autobusą, nes galės ten važiuoti automobiliu ir dar vienas su kitu palenktyniauti dviejose juostose.
                  Dali persės, nes dabar važiuoja automobiliu todėl kad maršruto tiesiog nėra. Žinoma šiaurinė gatvė turi būti su dedikuota A juosta, bet šitą iš bėdos galima ir vėliau ištaisyti su bakeliu dažų.

                  Parašė taccido Rodyti pranešimą
                  Pala. Tai jeigu eismo nesumažės (kas greičiausiai ir atsitiks, nes pagal dabartinį planą automobiliams sąlygos tik pagerės), o tarša atsiras IR Šiaurinėje gatvėje, tai vadinasi tarša bus dar labiau paplitusi (vidinės gatvės + Šiaurinė g.). Ir nors vidinėse gatvėse bus teršiama mažiau, bet bendras taršos kiekis bus padidėjęs.
                  Tarša ne padidės, o persikels. Persikels ten, kur mažiau eis gyventojams pro langus. taigi bet kokiu atveju išlošiama.

                  Parašė taccido Rodyti pranešimą
                  Yra konkretūs skaičiai?
                  Ne, bet jeigu reguliariai ten važiuoji tai nesunku pastebėti.

                  Bet juk yra užsibrėžti tikslai mažinti keliones automobiliais, mažinti taršą.
                  Nerealus tie tikslai. Net kardinaliai pertvarkius sistemą kaip Vienoje automobilių nesumažėjo 40% taip greitai, o VIenos VT su mūsų lyginti tai...


                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Žemynos g. lopšelio - darželio projekte pasimatė ko gero atnaujinti Šiaurinės g. sprendiniai (44 psl.): https://vilnius.lt/wp-content/upload..._Zemynos2C.pdf
                    Esminiai užmatyti pokyčiai: nebėra atskirų A juostų tiek Šiaurinėje, tiek Justiniškių ir Laisvės pr., yra VT įvažos, platesnės žaliosios zonos, dažnesnės perėjos ir pervažos, parkavimo vietos ir aišku nėra planuotų viadukų.
                    Malonu matyti, kad vis dar projekte piešia planuojamus naujus pastatus prie pat gatvės. Įdomu kaip smarkiai pradės realūs statytojai keisti projektus tam pridarytų didelių parkingų prieš pastatų fasadus? Kokia rizika šitos naujos gatvės pavertimo dar viena Ukmergės gatve?

                    Pavyzdžiui Šiaurinės/Justiniškių g. sankirtos viršutiniame smailiame kampe labai puikiai įsivaizduoju Rimiaką tokį kaip Žalgirio g.

                    Comment


                      Kodėl tokio lygio gatvėje apskritai planuojama daryti kišenes parkavimui? Tai jei norėsi galu parkuotis, tik sukelsi avarinę situaciją.
                      Paskutinis taisė MrDarkness; 2022.12.09, 08:38.

                      Comment


                        Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą
                        Kodėl tokio lygio gatvėje apskritai planuojama daryti kišenes parkavimui? Tai jei norėsi galu parkuotis, tik sukelsi avarinę situaciją.
                        Nes projektuojama Lietuviu, su darzelinukio lygio infrastrukturos planavimo igudziais.

                        Comment


                          Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

                          Nes projektuojama Lietuviu, su darzelinukio lygio infrastrukturos planavimo igudziais.
                          Pradžioj buvo siūlyta daryti A+1+1+A, tai iškart šoferiai užprotestavo ir sakė darykit A+2+2+A. Po to kažkas pareiškė, kad neracionalu, nes nebus ten tiek eismo ir A pavertė į P. Kai infrą diktuoja populizmas, nesitikėkim lūžio susisiekimo sistemoje

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Pradžioj buvo siūlyta daryti A+1+1+A, tai iškart šoferiai užprotestavo ir sakė darykit A+2+2+A. Po to kažkas pareiškė, kad neracionalu, nes nebus ten tiek eismo ir A pavertė į P. Kai infrą diktuoja populizmas, nesitikėkim lūžio susisiekimo sistemoje
                            Su šituo pliusas nebent tas, kad A juostas bus galima padaryti vėliau, nes tereiks perpaišyti juostas. Barankos sukiojimo fanatikai paprastai nepasižymi labai dideliu IQ, tai juos turėtų būti gana lengva taip apstumti.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Su šituo pliusas nebent tas, kad A juostas bus galima padaryti vėliau, nes tereiks perpaišyti juostas. Barankos sukiojimo fanatikai paprastai nepasižymi labai dideliu IQ, tai juos turėtų būti gana lengva taip apstumti.
                              Tiesiog perpaišyti deja nepavyktų:

                              Click image for larger version

Name:	2022-12-09 10_29_26-[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai - Miestai ir archite.png
Views:	356
Size:	575,9 kB
ID:	2016729

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                Pradžioj buvo siūlyta daryti A+1+1+A, tai iškart šoferiai užprotestavo ir sakė darykit A+2+2+A. Po to kažkas pareiškė, kad neracionalu, nes nebus ten tiek eismo ir A pavertė į P. Kai infrą diktuoja populizmas, nesitikėkim lūžio susisiekimo sistemoje
                                Kaip nusileidi eiliniam dauzto BWM su atsukta rida vairuotojui litofcui kuris tikrai "domisi infrastruktura ir kokybisku susisiekimu" tai aisku bus toks rezultatas.

                                Comment


                                  Parašė satrebla Rodyti pranešimą

                                  Tiesiog perpaišyti deja nepavyktų:

                                  Click image for larger version

Name:	2022-12-09 10_29_26-[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai - Miestai ir archite.png
Views:	356
Size:	575,9 kB
ID:	2016729
                                  Nelabai supratau, ką čia pažymėjai. Gal gali paaiškinti?

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Nelabai supratau, ką čia pažymėjai. Gal gali paaiškinti?
                                    Na panašu kad parkavimui skirta juosta bus ne ištisinė o tik su parkavimo kišėnėmis atskirtomis veja. Tą ir pažymėjau.

                                    Comment


                                      John, paaiškink prašau, kodėl tu visose temose šneki, apie tai, koks šūdinas yra Vilniaus VT, kaip trūksta prioriteto, kokybiško valdymo ir t.t. (su kuo aš _visiškai_ sutinku), bet tuo pačiu bandai teigti, kad parkavimo kišenės visiškai netrukdytų A juostai? Čia ok dėl kiekvieno besiparkuojančio stabdyti autobusą arba manevruoti per juostas? O vėliau, pridarius tokių šūdų ir vėl bandysi teigti ''autobusai neturi prioriteto, reikia light rail''?

                                      Comment


                                        Parašė satrebla Rodyti pranešimą

                                        Na panašu kad parkavimui skirta juosta bus ne ištisinė o tik su parkavimo kišėnėmis atskirtomis veja. Tą ir pažymėjau.
                                        Tai niekas ir nekalba apie parkavimo kišenes. Kalba eina apie eismo juostas.

                                        Comment


                                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                          John, paaiškink prašau, kodėl tu visose temose šneki, apie tai, koks šūdinas yra Vilniaus VT, kaip trūksta prioriteto, kokybiško valdymo ir t.t. (su kuo aš _visiškai_ sutinku), bet tuo pačiu bandai teigti, kad parkavimo kišenės visiškai netrukdytų A juostai? Čia ok dėl kiekvieno besiparkuojančio stabdyti autobusą arba manevruoti per juostas? O vėliau, pridarius tokių šūdų ir vėl bandysi teigti ''autobusai neturi prioriteto, reikia light rail''?
                                          Čia ne eismo juostų skaičiuje esmė. Tai atskira problema. Visgi geriau, kad tokioje situacijoje A juosta būtų, nei kad jos nebūtų išvis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X