Parašė MindesAcc
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
As siaip visiskai sutinku kaip Eduardas bendrauja su sitais degradais. Nes jau istisus desimtmecius sitos slapios mazgotes suda mala, atsimazina, ir iki siol nesugeba padaryti kokybisku infrastrukturos darbu nors ir yra proga daryti viska nuo nulio. Kol rimtai nepagriebsi situ debilu uz kaklo ir nesutrinsi ju snukiu i ju sudo kruva, jie nieko kito nedarys. Tik gaila kad Eduardas yra vienintelis zmogus kuris labai stengesi istaisyti sitas nesamones.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Agas Rodyti pranešimą
Eduardai, nors ir sutinku su dalimi jūsų išsakytų minčių, draugiškas pasiūlymas - praeikite kokius mandagaus kalbėjimo, diskusijų ar debatų kursus. Su dabartiniame bendravimo maniera daug nepasieksite ir dažnai net nebūsite išgirstas. Taip ir norisi nuo Jūsų tauškimo bėgti kuo toliau.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip tai diskusija visada turi būti etiška.
Man irgi nepriimtinas "gauk į snukį" tonas. Bet dalyje visuomenės tai yra normalu - kitaip tiesiog nesupranta.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą- Gal galite pasakyti kur tokius kursus rasti?
- Kada esate juos lankęs ir kur galima pažiūrėti kaip pačiam sekasi bendrauti su VMSA?
- Gal galite parodyti kaip reikia tinkamai uždavinėti klausimus ir kuris iš diskusijos dalyvių juos uždavė bei ar gavo atsakymus?
- Ar tikrai manote, kad Vilniuje dviračių takai yra tokio pat lygio, kaip Kaune, Klaipėdoje, Rygoje, kad teigiate, jog „nieko nepasieksiu“?
1. Neturiu jokių rekomendacijų, tik žinau, kad žmonės tokiais kursai užsiima. Manau čia visagalis google gali padėti.
2. Aš nelaikau savęs sektinu pavyzdžiu, bet tuo pačiu ir nesu sulaukęs kritikos nei iš kolegų, nei iš pažįstamų nei iš VMSA, jog su manim bendrauti sunku. Tad laikau, kad man tų kursų nereikia, matyt teisingas buvo tėvų auklėjimas
3. Vėlgi, aš nesu šios srities specialistas ir neketinų dabar ieškoti gerųjų pavyzdžiu. Mano pastaba ar kritika Jums buvo norint padėti būti išgirstam ir suprastam, Jūsų reikalas tai priimti ar atmesti.
4. Visų pirma, jei jau mane cituojat, prašau cituoti teisingai, o ne iškraipant žodžius. Aš rašiau "daug nepasieksite", o ne "nieko nepasieksite". O gal gali būti taip, kad adekvačiau bendraujant būtų pasiekta dar daugiau negu iki šiol pasiekėte? Visu antra, wow, ar teigiate kad esate pagrindis žmogus lėmęs Vilniaus dviračių takų plėtrą? Tai tuomet gal ir dėl daugumos ne pagal STR nutiestų ir kokybės neatitinkančių bei skilinėjančių dviračių takų taip pat galima kaltinti Jus?
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąTai Rygos gatvė niekad ir nebuvo planuota jungčiai, nei VA turėtų su tokiomis gatvėmis jungtis. Man trūksta žinojimo, ar būtent ten pagrindinis kelias pasiekti aplinkelį aplinkinių rajonų gyventojams.Paskutinis taisė Agas; 2023.01.17, 12:13.
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąTai Rygos gatvė niekad ir nebuvo planuota jungčiai, nei VA turėtų su tokiomis gatvėmis jungtis. Man trūksta žinojimo, ar būtent ten pagrindinis kelias pasiekti aplinkelį aplinkinių rajonų gyventojams.
Komentuoti:
-
Parašė Agas Rodyti pranešimą
Eduardai, nors ir sutinku su dalimi jūsų išsakytų minčių, draugiškas pasiūlymas - praeikite kokius mandagaus kalbėjimo, diskusijų ar debatų kursus. Su dabartiniame bendravimo maniera daug nepasieksite ir dažnai net nebūsite išgirstas. Taip ir norisi nuo Jūsų tauškimo bėgti kuo toliau.- Gal galite pasakyti kur tokius kursus rasti?
- Kada esate juos lankęs ir kur galima pažiūrėti kaip pačiam sekasi bendrauti su VMSA?
- Gal galite parodyti kaip reikia tinkamai uždavinėti klausimus ir kuris iš diskusijos dalyvių juos uždavė bei ar gavo atsakymus?
- Ar tikrai manote, kad Vilniuje dviračių takai yra tokio pat lygio, kaip Kaune, Klaipėdoje, Rygoje, kad teigiate, jog „nieko nepasieksiu“?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąTai Rygos gatvė niekad ir nebuvo planuota jungčiai, nei VA turėtų su tokiomis gatvėmis jungtis. Man trūksta žinojimo, ar būtent ten pagrindinis kelias pasiekti aplinkelį aplinkinių rajonų gyventojams.
Važiuoja per bet kur kur mato galimybę, bet realiai nėra normaliai susisiekimo su VA tarp Pilaitės pr ir Ukmergės g. Ir kas blogiausia nėra jungties su Ozo. Deja bet taip yra. Šiaurinė suteiktų labai daug postūmio.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai Rygos gatvė niekad ir nebuvo planuota jungčiai, nei VA turėtų su tokiomis gatvėmis jungtis. Man trūksta žinojimo, ar būtent ten pagrindinis kelias pasiekti aplinkelį aplinkinių rajonų gyventojams.
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąKad per kiemus važinėjama tai irgi yra demagogija. Kad važiuojama pvz. Gabijos gatve, tai čia Pavilnionių gatvės nebuvimo klausimas. Aišku jei ji būtų tai nuimtų galbūt Buivydiškių, Rygos, Ąžuolyno ir Šešuolių gatves.
Siūlau pirmiausia pažvelgti į šią vietą ir nuspręsti garsiai, ar tokia vieta yra tinkama jungčiai su VA bei Sūduvių g. už VA. Ir ar neina 1 juostos gatvė po daugiabučių balkonais: https://www.google.com/maps/@54.7189...!7i6720!8i3360
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąObjektyviai norėtųsi estakados su Ukmergės, bet išgirdus Pakalnio frazę, "kad jei norėsite su estakadomis, tai visai nebus nes nėra pinigų" atšoko noras. Svarbu kad tai būtų daroma kas paskelbta nepaisant ekofašistų pastangų sužludyti bet kokiomis nesąmonėmis, kurie galėtų eiti delnus prisiklijuoti prie asfalto.
Arba tegul eina apklausą rengti Justiniškėse ir Pašilaičiuose su klausimu,:
Ar sutinkate, kad nebūtų tiesiama Šiaurinė, o jūs ir toliau dūstumėte dėl NIMBY debilų pastangų sužlugdyti jos tiesimą?
Na o rezistentams geriau būtų pasiruošti spręsti reikalus su Zuoku, nes jis nežada stabdyti ties ozo teritorija. Na bet KEdas tai tikrai Zuokos telefono numerį turi
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąObjektyviai norėtųsi estakados su Ukmergės, bet išgirdus Pakalnio frazę, "kad jei norėsite su estakadomis, tai visai nebus nes nėra pinigų" atšoko noras. Svarbu kad tai būtų daroma kas paskelbta nepaisant ekofašistų pastangų sužludyti bet kokiomis nesąmonėmis, kurie galėtų eiti delnus prisiklijuoti prie asfalto.
Arba tegul eina apklausą rengti Justiniškėse ir Pašilaičiuose su klausimu,:
Ar sutinkate, kad nebūtų tiesiama Šiaurinė, o jūs ir toliau dūstumėte dėl NIMBY debilų pastangų sužlugdyti jos tiesimą?
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Objektyviai norėtųsi estakados su Ukmergės, bet išgirdus Pakalnio frazę, "kad jei norėsite su estakadomis, tai visai nebus nes nėra pinigų" atšoko noras. Svarbu kad tai būtų daroma kas paskelbta nepaisant ekofašistų pastangų sužludyti bet kokiomis nesąmonėmis, kurie galėtų eiti delnus prisiklijuoti prie asfalto.
Arba tegul eina apklausą rengti Justiniškėse ir Pašilaičiuose su klausimu,:
Ar sutinkate, kad nebūtų tiesiama Šiaurinė, o jūs ir toliau dūstumėte dėl NIMBY debilų pastangų sužlugdyti jos tiesimą?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKaip ir teiginys, kad užtektų po 1 juostą, kaip ir atsakymas į Pakalnio "Ar mes turime spręsti problemą kai į VA važiuoja per kiemus", tai Kedo atsakymas - NE.
Siūlo iš viso nedaryti gatvės, o palikti linijinį parką. Nenoriu sakyti negražių žodžių, bet noras permesti viską atseit sakant kad viską permesti į menamą Ozo tęsinį yra grynas durnas noras permesti visas problemas kitiems.
Pakalnis teisingai atsako, kad nenorite daryti kraujagyslių, o viską leisti per kapiliarus. Ir nesugeba nieko protingo pasiūlyti kaip spręsti problemas.
Viskas susiveda į norą iš esmės sužlugdyti projektą bet kokiomis demagogijomis apie STR, Utrechtą, Ozo gatvės tunelį prie Mados.
NIMBY
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nebus to, kol transporto priemones valdys "džigitai" ar "beretės", o ne AI. Vakar "Porsche" ramiu snukiu per raudoną GV pravažiavo ir viskas gerai, kol kas.
Tramvajai iš viso be mašinisto galėtų važiuoti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąAišku geras VT ir išmanūs šviesoforai atsirastų, kai ta politinė valia atsiras, o aš manau, kad laikas vis tik ateis ir turėsime išmanesnius šviesoforus. Vis tiek AI technologijos vystosi, ir gal kažkada toks reguliavimas bus pagal nutylėjimą (by default).
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kiek teko klausyt, supratau, kad diskusija sukasi apie tai, kodėl neverta kurti tarpinio varianto, kur bandoma sukišti, ir jaukumą su kavinėmis, šoninį parkavimą ir tranzitą į vieną gatvę.
Lieka du variantai. Nieko nedarymas sprendžiant tranzito klausimus, linijinis parkas, dviračių takas, etc.
Ukmergės-VA tranzito išsprendimas, nutiesiant B kategorijos jungtį. Tik nebūtina daryti ten autostradą, užtektų ir paprastos 2x2 gatvės su retom vieno lygio sankryžom ir įvažom į kiemus.
Vis tik renkuosi, kad kraujagyslės miestui reikalingos, ypač jei sutalpina ne tik auto, bet ir VT tranzitą, o tiesi gatvė yra patogi dviračių tako tiesimui.
Aišku geras VT ir išmanūs šviesoforai atsirastų, kai ta politinė valia atsiras, o aš manau, kad laikas vis tik ateis ir turėsime išmanesnius šviesoforus. Vis tiek AI technologijos vystosi, ir gal kažkada toks reguliavimas bus pagal nutylėjimą (by default).Paskutinis taisė PoDV; 2023.01.16, 14:00.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Agas Rodyti pranešimąEduardai, nors ir sutinku su dalimi jūsų išsakytų minčių, draugiškas pasiūlymas - praeikite kokius mandagaus kalbėjimo, diskusijų ar debatų kursus. Su dabartiniame bendravimo maniera daug nepasieksite ir dažnai net nebūsite išgirstas. Taip ir norisi nuo Jūsų tauškimo bėgti kuo toliau.
Siūlo iš viso nedaryti gatvės, o palikti linijinį parką. Nenoriu sakyti negražių žodžių, bet noras permesti viską atseit sakant kad viską permesti į menamą Ozo tęsinį yra grynas durnas noras permesti visas problemas kitiems.
Pakalnis teisingai atsako, kad nenorite daryti kraujagyslių, o viską leisti per kapiliarus. Ir nesugeba nieko protingo pasiūlyti kaip spręsti problemas.
Viskas susiveda į norą iš esmės sužlugdyti projektą bet kokiomis demagogijomis apie STR, Utrechtą, Ozo gatvės tunelį prie Mados.
NIMBYPaskutinis taisė Arunasx; 2023.01.16, 10:45.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Parašė PoDV Rodyti pranešimąRealiai jei rinktis Šiaurinei gatvei tarp B ir D, rinkčiausi B. Jokių parkovkių, Žalią veją per vidurį rezervuočiau tramvajaus bėgiams (5G tramvajaus maršr.), kelias gali būti 2+2, ateityje pirmos juostos kaip A juostos. Viadukų gali ir neprireikti, sankryžų pralaidumą reguliuojant išmanesniais šviesoforais. VT prieš išmanius šviesoforus beveik visada turėtų pirmumą, t.y. jokių pilnos fazės laukimų prie raudonų.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Aš irgi būčiau už tokį variantą, nes jis geriausiai pritaikytas neišvengiamai ten būsiančiam tranzitiniam eismui. Tik, nemanau, kad tai realu, nes į VT eismą orientuotų išmanių šviesoforų padaryti pas mus net turint visas technologijas nėra politinės valios.
Kai kur, mažinant automobilizaciją, srautai būtų tokie, kad tiesiog fiziškai sunku sureguliuoti.
Aš už tai, kad bent jau rezervuoti vietą VT tuneliukams/stotims.
Komentuoti:
Komentuoti: