Parašė ttttt
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)
Collapse
X
-
Kamščių visame mieste neišspręs, bet šiuo atveju gondolos yra legit variantas toje trasoje. Juo labiau, kad susisiekimas pėsčiomis tuo maršrutu yra ir matyt visada bus ypač komplikuotas.Parašė Riedis Rodyti pranešimąTas beprotis realiai galvoja, kad išspręs spūstis su gondolom. Jau matau viziją kaip Akropolio parkingą paversti į "park and fly", kur iš priemiesčio atvažiavę 10km ar nuo stotelių ir šeškinės atpėdinę 2km 1500žm./h leisis į Konstitucijos pr. darbovietes.
- 2 patinka
Comment
-
Vaikščiojančių pėsčiomis tarp Saltoniškių ar Šnipiškių ir Šeškinės apskritai vienetai. Nebent jeigu Akropolis finansuotų bent pusę kainos, galvojant kad tos gondolos būtų neblogas variantas patekt į nacionalinį stadioną, tada sutikčiau. Bet jos visiškai nepakeičia VT ta kryptimi todėl tai eilinis Zuoko tuštybės projektas ir net gėda žiūrėt kaip žmonės kimba ant jo kabliukų.Parašė John Rodyti pranešimą
Kamščių visame mieste neišspręs, bet šiuo atveju gondolos yra legit variantas toje trasoje. Juo labiau, kad susisiekimas pėsčiomis tuo maršrutu yra ir matyt visada bus ypač komplikuotas.
- 5 patinka
Comment
-
Tai bet šita trasa yra visiškai "į niekur". Jeigu jau norima rimtu veidu apie oro gondolas šnekėti, tai tada reikia kad bent jau būtų iki Šeimyniškių-Kalvarijų-Konstitucijos pr. sankryžos, kad būtų normalus persėdimas į kitą VT, ar pvz. Šeimyniškių gatve iki Žaliojo Tilto, ar kaip nors per Nerį.Parašė John Rodyti pranešimą
Kamščių visame mieste neišspręs, bet šiuo atveju gondolos yra legit variantas toje trasoje. Juo labiau, kad susisiekimas pėsčiomis tuo maršrutu yra ir matyt visada bus ypač komplikuotas.
- 3 patinka
Comment
-
Su 1500 zm/val tai yra legit variantas? Man atrodo paleisti autobusa ta pacia trasa duotu didesni pralaiduma. Tai eilinis pleistru klijavimas ant suskilusiu sienu.Parašė John Rodyti pranešimą
Kamščių visame mieste neišspręs, bet šiuo atveju gondolos yra legit variantas toje trasoje. Juo labiau, kad susisiekimas pėsčiomis tuo maršrutu yra ir matyt visada bus ypač komplikuotas.
- 1 patinka
Comment
-
Dalinis Akropolio finasavimas būtų geras variantas. Nes dabar man patekti į Akrą iš Šnipiškių realiai įmanoma tik mašina. Dviračiu važiuoti bjauru, pėsčiam eiti irgi bjauru, autobusu, apsišikit aukštielninki su savo autobusais. Gondolos būtų pats tas.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Vaikščiojančių pėsčiomis tarp Saltoniškių ar Šnipiškių ir Šeškinės apskritai vienetai. Nebent jeigu Akropolis finansuotų bent pusę kainos, galvojant kad tos gondolos būtų neblogas variantas patekt į nacionalinį stadioną, tada sutikčiau. Bet jos visiškai nepakeičia VT ta kryptimi todėl tai eilinis Zuoko tuštybės projektas ir net gėda žiūrėt kaip žmonės kimba ant jo kabliukų.
- 5 patinka
Comment
-
Kokias dar spūstis? Čia akivaizdus bandymas atsiurbti potencialius klientus iš Europos ir Panoramos - tik tiekParašė Riedis Rodyti pranešimąTas beprotis realiai galvoja, kad išspręs spūstis su gondolom. Jau matau viziją kaip Akropolio parkingą paversti į "park and fly", kur iš priemiesčio atvažiavę 10km ar nuo stotelių ir šeškinės atpėdinę 2km 1500žm./h leisis į Konstitucijos pr. darbovietes.
- 2 patinka
Comment
-
Vargu ar miestai su įvairesniu VT atsisako autobusų kaip visa ko pagrindo. Nemažai kur jie vis tiek daugiausiai žmonių perveža dēl savo mąsto ir lankstumo. Jeigu būtų kalbama apie turizmą ar nišinį pritaikymą stadionui ar įkalnės/tiltų poreikiams - viskas ok, tegul dainuoja. Nu bet ne spūstims spręst ant kurių taip užsiciklino ir dabar bando pagrįsti tuo absurdą. Awfully looks like reinventing a less efficient trainParašė John Rodyti pranešimą
Dalinis Akropolio finasavimas būtų geras variantas. Nes dabar man patekti į Akrą iš Šnipiškių realiai įmanoma tik mašina. Dviračiu važiuoti bjauru, pėsčiam eiti irgi bjauru, autobusu, apsišikit aukštielninki su savo autobusais. Gondolos būtų pats tas.
Ginthus nu jo, kiti bjaurybės drįso apmokestinti parkingą, kišti jį į požemius ar aukštus. vargšui Akropoliui nenutiesia dar vienos jungties per viaduką su Šiaurine gatve, tai reik kaip nors kompensuoti inovatyvumu.
Comment
-
Vieno iš kandidatų, šiuo metu demonstruojančių nenusimanymą apie miesto susisiekimo sistemas, išrinkimas ironiškai gali būti naudingas tuo, kad jie galbūt imtųsi paversti reikiamas sankryžas į du lygius.
Pvz ištrauka (iš madeinvilnius) ką sako Benkunskas (aš jo neremiu jei ką) apie GV ir Žalgirio sankryžą bei kitas vietas:
,,Sekantis kandidatas į mero kėdę, Valdas Benkunskas, planuoja šioje vietoje įrengti tunelį. Toks sprendimas užtikrintų nestabdomą eismo srautą dabartinėje sankryžoje.
Daugiau tunelių ir viaduką planuojama įrengti ir kitose miesto vietose.
„Taip pat planuojame spręsti kamščių problemas didžiausio intensyvumo sankryžose, įrengiant tunelį Kalvarijų ir Ozo gatvių sankryžoje, tunelį Kareivių ir Žirmūnų g. sankryžoje, tunelį Mokslininkų ir Geležinio vilko sankryžoje bei Konstitucijos ir Narbuto gatves sujungiantį viaduką”, – sako V. Benkunskas.''
Pritariu:
- įrengiant tunelį Kalvarijų ir Ozo gatvių sankryžoje
- tunelį Kareivių ir Žirmūnų g. sankryžoje
- tunelį Mokslininkų ir Geležinio vilko sankryžoje
Nepritariu:
- Konstitucijos ir Narbuto gatves sujungiantį viaduką
Tik kodėl kandidatai, bent aš nemačiau, nekalba apie viaduką ties Gariūnais, pėsčiųjų viaduką virš GV ties Didlaukio gatve?..
Comment
-
Dėl B ir žemesnių kategorijų gatvių nekomentuosiu, Ten prioritetą skirčiau šviesoforų valdymo kokybei ir VT,
bet būtų labai liuks jei imtųsi A kategorijos (greito eismo gatvių) probleminių vietų tvarkymo. Didlaukio g. viadukas, Gariūnų viadukas, Oro uosto sankryža, Minsko pl., G.V. apsisukimai, viską vainikuotų kokybiškesnis krypčių ir juostų ženklinimas. Norisi, kad greito eismo gatvės ir būtų daugmaž kaip Vakarų miesto greitkelių standarto. Dabar nei šis nei tas.Paskutinis taisė PoDV; 2023.02.22, 12:36.
- 3 patinka
Comment
-
O jeigu pratęsus tas gondolas nuo stadiono per Šeškinę Fabus Pašilaičius(vizualinės taršos šitie rajonai, įsivaizduoju nebijo) tai gal ir nebeprotiška jau taip.Parašė Riedis Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
-
Gondolos protinga šlaitų aukščių skirtumams įveikti.Parašė evvt Rodyti pranešimą
O jeigu pratęsus tas gondolas nuo stadiono per Šeškinę Fabus Pašilaičius(vizualinės taršos šitie rajonai, įsivaizduoju nebijo) tai gal ir nebeprotiška jau taip.
Per lygumas gondolos savo patogumu nepakonkuruoja prieš kitas VT priemones.
Adam Something video šia tema: https://www.youtube.com/watch?v=fvvA_GToc0M
- 2 patinka
Comment
-
Pritariu dėl A kategorijos, tačiau siūlyčiau tuos viadukus ir tunelius įrengti ne automobiliams, o VT. T.y. daryti priešingai, nei padaryta Laisvės pr. – Narbuto g. sankryžoje. Reikia skiriamojoje juostoje daryti dviejų juostų viaduką arba tunelį, kuriuo galėtų greitai pravažiuoti autobusai ir troleibusai, o ateityje – tramvajus ar koks nors light rail. Tai tiktų Pedagoginio žiede, ir Narbuto – Pilaitės pr. jungtyje, Kareivių-Žirmūnų sankryžoje. Dėl kitų – sunku pasakyti.Parašė PoDV Rodyti pranešimąDėl B ir žemesnių kategorijų gatvių nekomentuosiu, Ten prioritetą skirčiau šviesoforų valdymo kokybei ir VT,
bet būtų labai liuks jei imtųsi A kategorijos (greito eismo gatvių) probleminių vietų tvarkymo. Didlaukio g. viadukas, Gariūnų viadukas, Oro uosto sankryža, Minsko pl., G.V. apsisukimai, viską vainikuotų kokybiškesnis krypčių ir juostų ženklinimas. Norisi, kad greito eismo gatvės ir būtų daugmaž kaip Vakarų miesto greitkelių standarto. Dabar nei šis nei tas.
Lietuva visiems.
- 2 patinka
Comment
-
Aš šiaip galvočiau, kad Pedagoginio žiede, jeigu įrenginėt VT viaduką, tai jis galėtų būti žiedo lygyje. T.y. VT su atskirų šviesoforų pagalba gautų pirmenybę kertant žiedą, tada viaduku virš GV, tada vėl per šviesoforus kertant žiedą ir toliau. Taip viadukas kainuotų ženkliai pigiau nei jį keliant virš žiedo, plius nebūtų problemų su užvažiavimais (kas reikštų, kad stoteles reikia traukti toliau nuo žiedo). Eismui tai labai situacijos pabloginti neturėtų, teoriškai. Aišku turbūt reikėtų sužiūrėt, kad nebūtų eismas stabdomas kas pusę minutės. VT šviesoforai galėtų veikti ir kaip papildomas reguliavimas įleidžiant eismą iš Konstitucijos pr. (ką dabar daro policija).Parašė abruo Rodyti pranešimą
Pritariu dėl A kategorijos, tačiau siūlyčiau tuos viadukus ir tunelius įrengti ne automobiliams, o VT. T.y. daryti priešingai, nei padaryta Laisvės pr. – Narbuto g. sankryžoje. Reikia skiriamojoje juostoje daryti dviejų juostų viaduką arba tunelį, kuriuo galėtų greitai pravažiuoti autobusai ir troleibusai, o ateityje – tramvajus ar koks nors light rail. Tai tiktų Pedagoginio žiede, ir Narbuto – Pilaitės pr. jungtyje, Kareivių-Žirmūnų sankryžoje. Dėl kitų – sunku pasakyti.
- 2 patinka
Comment
-
Labai nepatogus ir ilgas kelias nuo stotelės:Parašė digital Rodyti pranešimąKas blogai su autobusu?
https://www.google.com/maps/@54.7098...i8192?hl=en-US
Realiai čia gautųsi sujungimas centro su akropoliu, t.y. dviejų traukos taškų pėstiesiems. Manau net centre automobilių sumažėtų, nes būtų galima patogiai palikti Akropolio/stadiono parkinge.Paskutinis taisė Lettered; 2023.02.22, 13:18.
- 1 patinka
Comment
-
Ir ką tai pakeistų? Vis tiek ten iš visų pusių 200m atstumu šviesoforai, kurie niekur nedings - ties Ozu, Gerulaičio g., Verkių g., Lukšio g.Parašė spekas Rodyti pranešimąPritariu:
- įrengiant tunelį Kalvarijų ir Ozo gatvių sankryžoje
- tunelį Kareivių ir Žirmūnų g. sankryžoje
Net nekalbant apie tokių projektų kainą. Savivaldybė antrą kadenciją verkia kad nėra pinigų jokiam didesniam projektui (Šiaurinei, Nemenčinės pl., Gariūnų, Didlaukio viadukams). Net normaliam šaligatvių remontui ir įrengimui nelabai tų pinigų buvo. Tai jų stebuklingai neatsiras dėl to kad kažkas nuspręs neinvestuoti į dviračių takus, apželdinimą ir šaligatvius. Tai yra visiškai nepalyginamos sumos. Šitas Benkunsko kalbas galima vertinti tiek pat rimtai kiek Zuoko kalbas apie tramvajų. Akivaizdu kad niekas tų viadukų neplanuoja statyti.Paskutinis taisė Picusiaubas; 2023.02.22, 15:08.
- 8 patinka
Comment
Comment