Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)
Collapse
X
-
Daug žmonių painiojasi terminuose. "Lengvasis autonominis tramvajus" sounds like Kopenhagos metro, kuris yra dažnai vadinamas "light metro". Ir jis yra autonominis, nors tramvajumi jį pavadinti būtų sunku. Arba Londono DLR, kuris yra iš esmės identiškas konceptas. Tai gali būti, kad apie kažką tokio jis kalba. Šiaip jau toks lengvasis metro turbūt būtų geriausias įmanomas rapit transit sprendimas Vilniuje, kuris yra greičiau ir šiek tiek talpiau už tramvajų, bet nėra "heavy metro".Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Jis niekur to nepabrėžia. 2014 išvis siūlė Phileas, kas yra autobusas ant magnetukų kelyje, dabar peza apie kažkokį lengvąjį tramvajų. What the fuck is that?
Ai jo, dar pamiršau, gi siūlo lengvąjį autonominį tramvajų. Good luck jeigu tikites tokio tramvajaus kaip Varšuvoje arba Paryžiaus T3 linija.
- 1 patinka
Comment
-
Zuokas, spėčiau, susipainiojo terminuose. Rimtesnės tramvajaus sistemos dažnai yra vadinamos 'Light Rail Transit', t.y. lengvasis bėginis transportas. Būtent taip Systra vadino ir Vilniaus tramvajų savo studijoje prieš dvidešimt metų:
https://www.systrausa.com/en-projet/vilnius-lrt-line-a
'Lengvasis tramvajus' tai jau skamba, kaip kažkas dar lengvesnio, bet manau, kad jis turi omeny tiesiog tramvajų. Nors su Zuoku niekada negali žinoti
- 2 patinka
Comment
-
Šventas naivume. O vėliau pyksti, kai kiti pagrįstai skyria tau pastabas už neobjektyvumą ir pilną meilę Zuokui.Parašė John Rodyti pranešimą
Daug žmonių painiojasi terminuose. "Lengvasis autonominis tramvajus" sounds like Kopenhagos metro, kuris yra dažnai vadinamas "light metro". Ir jis yra autonominis, nors tramvajumi jį pavadinti būtų sunku. Arba Londono DLR, kuris yra iš esmės identiškas konceptas. Tai gali būti, kad apie kažką tokio jis kalba. Šiaip jau toks lengvasis metro turbūt būtų geriausias įmanomas rapit transit sprendimas Vilniuje, kuris yra greičiau ir šiek tiek talpiau už tramvajų, bet nėra "heavy metro".
Lygiai taip pat sėkmingai galima sakyti, kad Raskevičius painiojasi dėl tramvajui reikalingų srautų, Majauskas žalias rodykles painioja su žaliomis sekcijomis ir t.t. Visa tai yra vaizduotės vaisius, siekiant išteisinti savo mėgstamo kandidato kliediesius (čia ne būtent tau asmeniškai skirta, o šiaip daug kam forume).
Zuokas nesakė, kad bus DLR arba lengvasis metro. Jis pasakė apie lengvąjį tramvajų. Tikėtis, kad vietoj ''lengvojo tramvajaus'' (kad ir kas tai bebūtų) bus lengvasis metro (nors pilnai sutinku, kad pats geriausias įmanomas sprendimas Vilniuje), yra visiškai vaikiška.
- 2 patinka
Comment
-
Kad ir pirmane video pagooglinus "Zuokas tramvajus" kalba apie bėgius ir rodo pavyzdžius su bėgiais, sako, kad paprastų BRT autobusų idėjos buvo atsisakyta, nes prastesnė kelionės kokybė nei tramvajaus ir tik užsimini, kad yra ir kitos technologijos (kurios šiaip irgi būtų visai ok jeigu tinkamai jas įgyvendinti).Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Jis niekur to nepabrėžia. 2014 išvis siūlė Phileas, kas yra autobusas ant magnetukų kelyje, dabar peza apie kažkokį lengvąjį tramvajų. What the fuck is that?
Ai jo, dar pamiršau, gi siūlo lengvąjį autonominį tramvajų. Good luck jeigu tikites tokio tramvajaus kaip Varšuvoje arba Paryžiaus T3 linija.
Bet taip ir nesuprantu prie ko čia tas jūsų truputį prailgintas troleibusas?
Comment
-
Tai kad rodo bėgius dar nieko nereiškia, nes svarbu ką jis kalba. Jūs tikrai manot, kad montavo jis asmeniškai, o ne PR čiuvas, kuriam pasakė ''nu surask kokių asociatyvių vaizdų''?Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Kad ir pirmane video pagooglinus "Zuokas tramvajus" kalba apie bėgius ir rodo pavyzdžius su bėgiais,
2015 kovą, paskutinę meravimo savaitę, Zuokas paskelbė kad 2G rekonstruos į BRT su trigubais elektriniais autobusais (kurie, beje, atsirado tik prieš maždaug 2-3 metus). Tai kaip čia gaunasi, 1G vis tiek paliko tramvajų, o 2G keleiviai antrarūšiai?sako, kad paprastų BRT autobusų idėjos buvo atsisakyta, nes prastesnė kelionės kokybė nei tramvajaus
Be to, jo pamėgtoje VGTU studijoje net buvo specialus brėžinių tomas būtent vieno bėgio ratiniam (skaityk: Translohr) tramvajui.
Kuo šitas brangus optinio valdymo šūdas yra geresnis už dabar esančius naujus autobusus? Jūs pats save girdite? Ta prasme, jeigu mes sukišime bet kokį šūdą į gražų popierelį su užrašų ''tramvajus'', tai visiškai nebus ok. Nes tai yra fakin pinigų švaistymas ir tikrai geriau tiesiog užpirkti keliasdešimt trigubų troleibusų, o ne diegti šitas labai brangias nesąmones. Jau ko ko, bet tikrai iš tamstos nesitikėjau.kitos technologijos (kurios šiaip irgi būtų visai ok jeigu tinkamai jas įgyvendinti).
Šiaip specialiai nevisiškai apkirpau skrinšotą, kad matytųsi troleibuso modelio pavadinimas. Hess Lightram - trigubas šveicarų troleibusas, Zuokas siūlo, cituoju:Bet taip ir nesuprantu prie ko čia tas jūsų truputį prailgintas troleibusas?
Be abejo - su troleibusu čia tik ironizuoju. Ir taip aišku, kad Zuokas yra plakimo liežuviu žmogus, ir tikrai nemanau, kad pamatytume kažką esmingai kitokio, negu Šimašiaus metrobusai (a-k-a trigubi autobusai). Nu gal su labai fancy ir overpriced magnetukais po asfaltu.lengvąjį tramvajų (and. light tram)
- 1 patinka
Comment
-
Vėlgi, tai nėra nauja, Šimašius apie tai jau kalbėjo, tam pačiam interviu delfyje kur aiškino apie metrobusus kurie tampa madingesni nei tramvajai. Esmė tame kad praktiškai apie viską ką sako Raskevičius tiek Pakalnis, tiek Šimašius jau kalbėjo, tačiau rezultatai neitin kokie. Reik tikėtis kad su Raskevičium būtų kitaip. Tik "galimybių vertinimas perkelti A juostas į centrinę gatvės dalį" man kažkas naujo, nors neatmestina kad apie tai galvojo ir Šimašius & co. O tas faktas kad tramvajų laiko megaprojektu kurį įgyvendins kažkada kitą šimtmetį tai kažkaip...Parašė Creatium Rodyti pranešimąŽiūrėkim taip: Raskevičius apie taktinį tvarkaraštį turbūt pirmą kartą užsiminė. Anksčiau neteko girdėt. Apskritai nei vieno kandidato neteko girdėt apie tai kalbant.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąEsmė tame kad praktiškai apie viską ką sako Raskevičius tiek Pakalnis, tiek Šimašius jau kalbėjo, tačiau rezultatai neitin kokie. Reik tikėtis kad su Raskevičium būtų kitaip.
- 3 patinka
Comment
-
O jūs manot jis ir jo komanda nežiūri ką ten primontavo "PR čiuvas"? O tai kaip tada su žodžiais apie bėgius, kuriuos Zuokas pats sako daug kartų? Irgi kažkas primontavo?Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Tai kad rodo bėgius dar nieko nereiškia, nes svarbu ką jis kalba. Jūs tikrai manot, kad montavo jis asmeniškai, o ne PR čiuvas, kuriam pasakė ''nu surask kokių asociatyvių vaizdų''?
Visų pirma taip, ŽYMIAI geresnis nei dabartiniai nauji autobusai. Jeigu kalbame būtent apie šitą pavyzdį (kuris vėlgi, pagal jūsų logiką gali būti tik "PR čiuvo" asociatyvūs vaizdai, kurie neturi nieko bendro su Zuoko planais) - 32 metrai ilgio, 310 keleivių viename sąstate, visai "tramvajiniai" skaičiai. Neseniai buvau Lunde, prasivažiavau 2020 įdiegta linija (net Švedijoj su mažaiusiai dvigubai didesniais atlyginimais kainavo 150mln eurų, o ne kažkokius pasakiškus "mero be cirkų" milijardus) tai ten berods viename sąstate 240-260 vietų.Kuo šitas brangus optinio valdymo šūdas yra geresnis už dabar esančius naujus autobusus? Jūs pats save girdite? Ta prasme, jeigu mes sukišime bet kokį šūdą į gražų popierelį su užrašų ''tramvajus'', tai visiškai nebus ok. Nes tai yra fakin pinigų švaistymas ir tikrai geriau tiesiog užpirkti keliasdešimt trigubų troleibusų, o ne diegti šitas labai brangias nesąmones. Jau ko ko, bet tikrai iš tamstos nesitikėjau.
Antra, kodėl šūdas? (norėtųsi argumentuoto atsakymo, nes kolkas tik emocijos)
Trečia, dėl kainos reiktų tikslinti, nesu to daręs, bet spėju ir jūs to nedarėt ir nelyginote su normalaus tramvajaus kaina, o tiesiog pats nusprendėt, kad "brangus šūdas"? Jeigu lyginot, būtų įdomu pamatyti faktinius skaičius. Šiaip pagal logiką turėtų būti žymiai pigiau, nei bėginis.
Na ir ketvirta, vėlgi, Zuokas kalba apie bėgius, tad mes čia galimai diskutuojame apie kažką neturinčio nieko bendro su jo planais (bent jau aktyviai deklaruojamais viešai). Tuo labiau pateiktas pavyzdys yra kinietiškas, o pagal paskutines tendencijas sunku būtų tikėtis kažkokių tokio mąsto pirkimų iš Kinijos.
Jūs kažkaip labai stipriai sureikšminat tą Zuoko terminologiją. Pačiam neatrodo, kad tai tiesiog your average lietuvių boomer'io iškreiptas beverčiant terminas? VLR aukščiau puikiai išsakė tai, apie ką ir pats galvojau:Šiaip specialiai nevisiškai apkirpau skrinšotą, kad matytųsi troleibuso modelio pavadinimas. Hess Lightram - trigubas šveicarų troleibusas, Zuokas siūlo, cituoju:
Zuokas, spėčiau, susipainiojo terminuose. Rimtesnės tramvajaus sistemos dažnai yra vadinamos 'Light Rail Transit', t.y. lengvasis bėginis transportas. Būtent taip Systra vadino ir Vilniaus tramvajų savo studijoje prieš dvidešimt metų
- 1 patinka
Comment
-
O Zuokas tikrai taip sakė? Šiek tiek įtariu, kad čia filadelfijų kompetencijos trūkumas. Kas tas (and. light tram)?Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Zuokas nesakė, kad bus DLR arba lengvasis metro. Jis pasakė apie lengvąjį tramvajų. Tikėtis, kad vietoj ''lengvojo tramvajaus'' (kad ir kas tai bebūtų) bus lengvasis metro (nors pilnai sutinku, kad pats geriausias įmanomas sprendimas Vilniuje), yra visiškai vaikiška.
Pabūsiu velnio advokatu.
Paskutinis taisė Sula; 2023.02.15, 22:19.
Comment
-
Tai kad visi painiojasi. Raskevičius painiojasi. Tiksliau, jis nelabai ką apie tai supranta. Kaip, beje, ir Benkunskas išvis painioja metro ir tramvajų ir turbūt neskiria vieno nuo kito. Tai nieko čia keisto, kad Zuokas irgi supainiotų terminus ir light metro ar light rail pavadintų lengvuoju tramvajumi. Juo labiau, kad nėra griežtai aišku, kas yra kas. Žodžiu, chill.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Šventas naivume. O vėliau pyksti, kai kiti pagrįstai skyria tau pastabas už neobjektyvumą ir pilną meilę Zuokui.
Lygiai taip pat sėkmingai galima sakyti, kad Raskevičius painiojasi dėl tramvajui reikalingų srautų, Majauskas žalias rodykles painioja su žaliomis sekcijomis ir t.t. Visa tai yra vaizduotės vaisius, siekiant išteisinti savo mėgstamo kandidato kliediesius (čia ne būtent tau asmeniškai skirta, o šiaip daug kam forume).
Zuokas nesakė, kad bus DLR arba lengvasis metro. Jis pasakė apie lengvąjį tramvajų. Tikėtis, kad vietoj ''lengvojo tramvajaus'' (kad ir kas tai bebūtų) bus lengvasis metro (nors pilnai sutinku, kad pats geriausias įmanomas sprendimas Vilniuje), yra visiškai vaikiška.
Comment
-
Ne visai, Raskevičius ne Šimašius tai galbūt yra šiokios tokios vilties kitokiems rezultatams. Be to, net ir "the same results" yra turbūt geriau nei tai ką siūlo likę kandidatai, tai...Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
Comment
-
Todėl kad tai yra BRT, o ne tramvajus. Man atrodo jau buvo pakankamai pridiskutuota, kodėl tikrasis BRT (žr. Bogota, Stambulas ir t.t.) neapsimoka. Ypač, kai šita nesąmonė, funkciškai nesiskirianti nuo trigubo autobuso, būtų pristatoma su didžiausia pompastika.Parašė ttttt Rodyti pranešimąVisų pirma taip, ŽYMIAI geresnis nei dabartiniai nauji autobusai. Jeigu kalbame būtent apie šitą pavyzdį (kuris vėlgi, pagal jūsų logiką gali būti tik "PR čiuvo" asociatyvūs vaizdai, kurie neturi nieko bendro su Zuoko planais) - 32 metrai ilgio, 310 keleivių viename sąstate, visai "tramvajiniai" skaičiai. Neseniai buvau Lunde, prasivažiavau 2020 įdiegta linija (net Švedijoj su mažaiusiai dvigubai didesniais atlyginimais kainavo 150mln eurų, o ne kažkokius pasakiškus "mero be cirkų" milijardus) tai ten berods viename sąstate 240-260 vietų.
Antra, kodėl šūdas? (norėtųsi argumentuoto atsakymo, nes kolkas tik emocijos)
Realiai jei jau yra tokia bėgių fobija, tai galima tiesiog nupirkti trigubų troleibusų, kaip kad dabar daro Praha, o ne žaisti iNoVaTyViAuSiĄ mIeStĄ su optinėmis sistemomis, kurios beje Europoje naudotos poroje miestų 200x ir dabar jau nebeegzistuoja.
Trečia, dėl kainos reiktų tikslinti, nesu to daręs, bet spėju ir jūs to nedarėt ir nelyginote su normalaus tramvajaus kaina, o tiesiog pats nusprendėt, kad "brangus šūdas"? Jeigu lyginot, būtų įdomu pamatyti faktinius skaičius. Šiaip pagal logiką turėtų būti žymiai pigiau, nei bėginis.
Optinė sistema reikalauja atskiro kelio (-> BRT kaina) + speciali įranga transporto priemonėse + nuolatinė žymėjimo priežiūra. Gal statybos ir pigesnės už tramvajų, bet ilgainiui jau geriau tikrai daryti tiesiog tradicinį tramvajų kaip mano minėtoje Varšuvoje arba T3 Paryžiuje.
Be abejo, kad sureikšminu. Man rūpi, koks mano miestas bus po 4 metų ir man koktu skaityti, kiek daug yra lengvatikių, besąlygiškai ginančius bet kokį savo favorito nusišnekėjimą. Ta prasme, mes iš politiko neaiškių žodžių bandome tikėtis, kad bus mūsų išgalvojamas gerasis variantas. Jums pačiam nejuokinga?Jūs kažkaip labai stipriai sureikšminat tą Zuoko terminologiją. Pačiam neatrodo, kad tai tiesiog your average lietuvių boomer'io iškreiptas beverčiant terminas? VLR aukščiau puikiai išsakė tai, apie ką ir pats galvojau:
- 2 patinka
Comment
-
Dėl Zuoko tai daug ką jis yra šnekėjęs. Įskaitant ir apie tramvajų ant guminių ratų, ir apie vienabėgį tramvajų. Čia iš 2012 metų, bet lyg ir dabar jis kažką šnekėjo interviu apie "kitokius" variantus, neatsimenu kuriam video:
Anot mero, Vilniaus miestas renkasi tris greitojo, šiuolaikinio tramvajaus linijas. Tramvajus sostinėje negalės būti dviejų bėgių, turės būti vienbėgis ir guminiais ratais arba visiškai be bėgių, nes šiuolaikinės technologijos tai leidžia.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...us-1636-289857
Comment
-
Sutinku, bet Benkunsko forume niekas rimtai nevertina, skirtingai nuo Zuoko.Parašė John Rodyti pranešimą
Tai kad visi painiojasi. Raskevičius painiojasi. Tiksliau, jis nelabai ką apie tai supranta. Kaip, beje, ir Benkunskas išvis painioja metro ir tramvajų ir turbūt neskiria vieno nuo kito. Tai nieko čia keisto, kad Zuokas irgi supainiotų terminus ir light metro ar light rail pavadintų lengvuoju tramvajumi. Juo labiau, kad nėra griežtai aišku, kas yra kas. Žodžiu, chill.
Comment
-
Niekas tokio rimtumo VT terminais be Zuoko ir neoperuoja. Beje, būtų gerai išgirsti kontekstą ir tą vietą, kur jis kalbėjo apie tą "lengvajį tramvajų".Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Sutinku, bet Benkunsko forume niekas rimtai nevertina, skirtingai nuo Zuoko.
Comment
-
Čia tipo ketvirtą kartą rinkti Zuoką ir tikėtis, kad jau šį kartą tai bus kitaip?Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
- 9 patinka
Comment
-
Kaip nesiskiria, kai yra 32 metrų sąstatas su 310 vietų? Pateiksiu Van Hool pavyzdį kuriuo pats ne kartą važiavau - 24 metrai ir 180 vietų. Jokio skirtumo, kad vienas sąstatas gali pervežti beveik dvigubai daugiau keleivių, ane? Jau nekalbant apie kelionės kokybę...Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Todėl kad tai yra BRT, o ne tramvajus. Man atrodo jau buvo pakankamai pridiskutuota, kodėl tikrasis BRT (žr. Bogota, Stambulas ir t.t.) neapsimoka. Ypač, kai šita nesąmonė, funkciškai nesiskirianti nuo trigubo autobuso, būtų pristatoma su didžiausia pompastika.
Na problema čia yra tame, kad tą bėgių fobiją pats ir išsigalvojote. Zuokas kalba apie bėginį tramvajų, aš diskutuoju su jumis apie šitą kinietišką variantą (kurio būtent dėl to, kad kinietiškas, Vilniuje ir neatsiras) tik todėl, kad jūs pradėjot apie tai kalbėti, nors pats esu už bėginį tramvajų, apie kurį, vėlgi, Zuokas ir kalbaRealiai jei jau yra tokia bėgių fobija, tai galima tiesiog nupirkti trigubų troleibusų, kaip kad dabar daro Praha, o ne žaisti iNoVaTyViAuSiĄ mIeStĄ su optinėmis sistemomis, kurios beje Europoje naudotos poroje miestų 200x ir dabar jau nebeegzistuoja.
Gerai, gal reiktų "sureikšminat terminą" pakeisti "prisiknisat prie vieno žodžio ir daugiau nieko negirdit", tada mano mintis būtų išreikšta žymiai tiksliau. Nes jis naudoja tą terminą, bet tuo pačiu aiškiai kalba apie bėgius, kalba apie požemines atkarpas kurios "primins metro", kalba apie tramvajų depą, pateikia Kopenhagos bėginio tramvajaus pavyzdį ir t.t.Be abejo, kad sureikšminu. Man rūpi, koks mano miestas bus po 4 metų ir man koktu skaityti, kiek daug yra lengvatikių, besąlygiškai ginančius bet kokį savo favorito nusišnekėjimą. Ta prasme, mes iš politiko neaiškių žodžių bandome tikėtis, kad bus mūsų išgalvojamas gerasis variantas. Jums pačiam nejuokinga?
Asmeniškai manau, kad jis kalba apie vienbėgį tramvajų su guminiais ratais (rubber-tyred tram), kokių yra pilna visame pasaulyje.
- 1 patinka
Comment
Comment