Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    Geriau įrengtų ant stulpų dar +3 perdarant esamas į vienkryptį judėjimą.
    Manau absurdas, yra tikrai didesnių prioritetų nei čia.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    TPDRIS sistemoje (TPD Nr. S-NC-00-23-891) yra Susisiekimo ministro 2024.03.08 d. įsakymas Nr. 3-95 "Dėl valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelio susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano planavimo darbų programos patvirtinimo"
    18. Planavimo uždaviniai: 18.1. plėtoti susisiekimo komunikacijų infrastruktūrą ir numatyti jos plėtrai reikalingas teritorijas, numatyti susisiekimo infrastruktūrą atitinkančią Europos Sąjungos reikalavimus TEN-T (transeuropinio transporto tinklo) tinklo keliams (kelio rekonstravimui į keturias eismo juostas, numatant jungiamuosius kelius), numatyti susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros sprendinius ir transporto statinių išdėstymą;

    https://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kaip ir reikėjo tikėtis, A17 Panevėžio aplinkelis dar nepradėtas statyti tapo per mažas ir tebėra nepakankamai pralaidus bei nesaugus
    Poreikis siūlyti priimti Vyriausybės nutarimą argumentuojamas siekiu užtikrinti saugias eismo sąlygas, atitinkančias transporto srautus, saugų ir patogų susisiekimą valstybinės reikšmės keliais juos efektyviai prižiūrint ir plėtojant, sumažinti eismo įvykių riziką, pagerinti transporto paslaugų kokybę, sudaryti patogias sąlygas tarptautiniam bei vietiniam eismui.
    Susisiekimo ministerijos teikime nurodoma, kad kelio A17 Panevėžio aplinkkelio rekonstravimo poreikį lemia aukštas eismo intensyvumo lygis – 2022 m. bendras eismo intensyvumas buvo 10 201 aut. / parą, iš jų krovininio transporto – 3 550 aut. / parą (34,8 proc.). Anot Susisiekimo ministerijos, prognozuojama, kad 2041 m. jau pasieks maksimalų galimą pralaidumą ir eismo intensyvumas viršys nustatytus ribinius dydžius.
    Kelyje A17 2010–2022 m. užfiksuota 50 eismo įvykių, kuriuose 7 eismo dalyviai žuvo ir 61 buvo sužeistas.
    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...dfbb6d38423c2d
    Apie šią programą buvo LRV 2023 m. lapkričio 8 d.nutarimas Nr. 864 "Dėl valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelio susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano rengimo pradžios ir planavimo tikslų"
    https://e-seimasx.lrs.lt/portal/lega...dfbb6d38423c2d

    Teikimo dokumentuose buvuios 4 priedo Schema nuoroda neveikia
    https://e-seimasx.lrs.lt/portal/lega...bcc0bf53e6c339

    Panevėžio r. savivaldybė 2024.03.18
    Informacija apie patvirtintą valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelio susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano planavimo darbų programą
    Planavimo tikslai:
     valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelio teritorijoje nustatyti susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo ir įgyvendinimo gaires;
     numatyti susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros plėtrai reikalingas teritorijas ir sudaryti sąlygas šios infrastruktūros darniai plėtrai.
    Supažindinimo tvarka. Susipažinti su Planavimo darbų programa galima Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos interneto svetainėje (https://sumin.lrv.lt/lt/veiklossrity...sis-etapas-12/) ir Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo dokumentų rengimo ir teritorijų planavimo proceso valstybinės priežiūros informacinėje sistemoje (https://tpdris.lt, TPD Nr.S-NC-00-23-891).

    https://www.panrs.lt/informacija-api...arbu-programa/

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Tai jei taip vienas į kitą abipus sienos žiūrės ir nei vienas nedarys, nes ,,tai jie tai nedaro'', tai mes nieko nepadarysime - greičiau numirsime. Kelias turi būti 4 juostų. Taškas. Ir kuo greičiau. Tai ekonominė ir strateginė arterija.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą

    aš irgi nematyčiau tokiu atveju prasmės latvių tranzito iki Panevėžio finansuoti. O kur Skuodis taip sakė ir kur info apie latvių planus?
    Turint omenyje, kad nuo Panevėžio iki už Pasvalio esančios atšakos link Biržų eismo intensyvumas beveik 10k transporto per dieną, o iš jų sunkusis transportas sudaro ~35% tai aš matau stiprią raciją bent iki šios vietos pritempti automagistralę nesvarbu ką daro latviai ir estai.
    Papildant - intensyvumas Panevėžys - PAsvalys yra didesnis nei Panevėžys - Kaunas: https://lakd.lt/eismo-intensyvumas

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
    Panašu mirties kelias ir toliau išliks mirties keliu amžiams. Kadangi Latviai neplanuoja daryt 4 eismo juostu kelio, tai Skuodis jau sako, kad ir mums to nereiktu daryt, nes nebus naudos. Tad nuo Panevėžio iki sienos liks kaip yra, duok dieve kad bent rekonstruotu Sitkūnai - Panevežys ir Penevėžio aplinkeli..
    aš irgi nematyčiau tokiu atveju prasmės latvių tranzito iki Panevėžio finansuoti. O kur Skuodis taip sakė ir kur info apie latvių planus?

    Komentuoti:


  • Atpildas
    replied
    Panašu mirties kelias ir toliau išliks mirties keliu amžiams. Kadangi Latviai neplanuoja daryt 4 eismo juostu kelio, tai Skuodis jau sako, kad ir mums to nereiktu daryt, nes nebus naudos. Tad nuo Panevėžio iki sienos liks kaip yra, duok dieve kad bent rekonstruotu Sitkūnai - Panevežys ir Penevėžio aplinkeli..
    Paskutinis taisė Atpildas; 2024.01.18, 22:48.

    Komentuoti:


  • vytgri
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Kiek suprantu ten turėjo taisyti, įmonė kuri buvo pasamdyta pažiūrėjo į jo būkle, sako neapsiimsim taisyti reikia iš naujo statyti. Panevežys nesutinka ir sako reikia taisyti, tai taip ir stovi su betonu krentančiu ant vairuotojų apačioje.
    Situacija primena viaduką ties MEGA, kur nuo A1 atsišakojimas link Marijampolės. Pamenu, rangovas irgi buvo atsisakęs daryt rekonstrukciją - mol reikia perstatyt viaduką. Dabar kai nugremžta stovi, tai tos gandro kojos tokiam viadukui juokingai atrodo, tikiuose nesugrius kaip kortų namelis...

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Google šiek tiek pablurino vaizdą, bet vistiek matyti, kad pažeidimas rimtas - tik patinkuoti nepakaks.

    Kita vertus koks po velnių skirtumas - kaltininkas kiek pamenu yra žinomas, drudimas turi apmokėti darbus - tegul jį ten nors ir iš naujo stato.



    Paskutinis taisė Nitro; 2023.11.09, 10:47.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Kiek suprantu ten turėjo taisyti, įmonė kuri buvo pasamdyta pažiūrėjo į jo būkle, sako neapsiimsim taisyti reikia iš naujo statyti. Panevežys nesutinka ir sako reikia taisyti, tai taip ir stovi su betonu krentančiu ant vairuotojų apačioje.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Kažkokios ten vis bėdos su tuo viaduku, yra ir forume apie tai.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Vyriausybė pritarė „Via Baltica“ rekonstrukcijai iki Latvijos sienos https://www.vz.lt/transportas-logist...atvijos-sienos
    Tai turbūt todėl Panevėžio aplinkelio viaduko virš kelio į Šiaulius jau metus netvarko po autoįvykio A9 – „Google“ žemėlapiai Palauksim kol magistrale nuties?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Vyriausybė pritarė „Via Baltica“ rekonstrukcijai iki Latvijos sienos https://www.vz.lt/transportas-logist...atvijos-sienos
    Siekiama, kad iki 2030 metų 160 km ilgio ruožas atitiktų europinius reikalavimus magistralėms. Vyriausybė trečiadienį uždegė žalią šviesą tarptautinės magistralės „Via Baltica“ ruožų nuo Kauno iki sienos su Latvija rekonstrukcijai – ministrų kabinetas pritarė šios infrastruktūros vystymo planui. Vykdant įsipareigojimą Europos Sąjungai darbus reikia atlikti per šešerius-septynerius metus. Vyriausybė patvirtino nutarimų projektus, numatančius trijų bendro 160 kilometrų ilgio magistralės ruožų planavimą.
    Tai leis pradėti rengti kelio Panevėžys–Aristava–Sitkūnai (A8), Panevėžio aplinkkelio (A17) ir kelio Panevėžys–Pasvalys–Ryga (A10) atkarpos iki sienos su Latvija inžinerinės infrastruktūros vystymo planus. Šie ruožai yra pripažinti ypatingos valstybinės svarbos projektais. Susisiekimo ministerija teigia, kad „Via Baltica“ atkarpa tarp Sitkūnų ir sienos su Latvija yra viena avaringiausių Lietuvoje – čia daug sankryžų, intensyvus krovininio transporto eismas, trūksta laukinių gyvūnų judėjimą ribojančių priemonių.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    BNS / Diena.lt 2023.10.20
    Ruošiamasi „Via Balticos“ ruožo nuo Kauno iki sienos su Latvija rekonstrukcijai
    Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) vadovo patarėjas Remigijus Lipkevičius sako, kad iki 2030 metų ši atkarpa turi atitikti europinius reikalavimus magistralėms.
    „Turi būti tęsiama „Via Balticos“ modernizacija, iki 2030 metų įvykdytas įsipareigojimas Europos Sąjungai, kad tas kelias atitiktų visus keliamus reikalavimus magistralei“, – sakė R. Lipkevičius. Susisiekimo ministerija parengė Vyriausybės nutarimų projektus, numatančius trijų bendro 160 kilometrų ilgio magistralės ruožų planavimą – tai, pasak R. Lipkevičiaus, pirmas žingsnis link rekonstrukcijos.
    Turi būti tęsiama „Via Balticos“ modernizacija, iki 2030 metų įvykdytas įsipareigojimas Europos Sąjungai. „Čia yra pradžių pradžia, bet laiko ir daug, ir nedaug. Tie septyni metai atrodo ilgas terminas, bet procedūros yra pakankamai ilgos, projektavimas gali būti apie dveji metai, žemės paėmimas apie dveji metai, po to techninis projektas, statybos. Turime spėti iki 2030 metų“, – aiškino LAKD atstovas.
    Priėmus Vyriausybės nutarimus bus pradėti rengti kelio Panevėžys–Aristava–Sitkūnai (A8), Panevėžio aplinkkelio (A17) ir kelio Panevėžys–Pasvalys–Ryga (A10) atkarpos iki sienos su Latvija inžinerinės infrastruktūros vystymo planai. Šie ruožai yra pripažinti ypatingos valstybinės svarbos projektais.

    https://www.diena.lt/naujienos/versl...kcijai-1144767

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Google žemėlapiai rodo tik nežymius sulėtėjimus prie Pasvalio, kas realybėje būna kur kas liūdniau


    Dar vienas straipsnis su nuotraukomis iš A10 prie Pasvalio

    15min.lt 2023.08.09
    Kova dėl išlikimo magistralėje tęsiasi toliau






    https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied

    Informavimas apie vykdomus kelio darbus ir siūlomus aplinkelius yra labiau nei apgailėtinas.
    LAKD neinformavo, kad bent lengvosioms mašinoms galima važiuoti per Vabalninką. Nepagalvota apie alternatyvą "fūroms".
    Anot LAKD, atseit kalti patys vairuotojai, nes kažkas važiavo per raudoną šviesą. Bet abejotina, ar ten viskas gerai apgalavota, kokio ilgio turi būti šviesoforiniai ruožai tokio didelio intensyvumo kelyje.

    Kai latviai 2006 metais buvo uždarę "Via Balticą" tarp Iecavos ir Ķekava, tai paruošė apylanka per Vārpas - Baldonę (kitasklausima, kokia to kelio būklė buvo kai baigėsi esmas apylanka).
    Net mūųs lietuviai, prieš tai, kai buvo rekonstrojamas į greitlkelį kelais A9 tarp Radviliškio ir Šiaulių, buvo pasirūpinę kad būtų sustiprinti alternatyvūs keliai KK151 ir KK152 iš Smilgių per Pakruojį į Šiaulius ..

    Komentuoti:


  • justs
    replied
    Dar prieš savaitę vidury dienos toje vietoje buvome strigę beveik 2 valandas, nors Google maps irgi rodė tik +7min kamštį. Dar po kelių valandų iš kitos pusės eilė buvo ~7km. ilgio. Ir aišku klasika, kad visame ruože tuo metu dirbo kokie 7 žmonės. Nesuprantu kaip galima tokio lygio kelią praktiškai uždaryti ir nesudėti net jokių nuorodų apie apvažiavimą

    Komentuoti:


  • pedumetytojas
    replied
    Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimą
    Prie Pasvalio prasidėjo kelio darbai. Šiandien autobusas Ryga - Kaunas 2 valandas prastovėjo kamštyje (17-19 valandomis).
    Du FlixBus autobusai taip pat vėlavo po 1:20

    numatomas remontuoti apie 9 km ilgio „Via Baltica“ magistralinio kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruožas nuo žiedinės sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 3101 Pasvalys–Vabalninkas iki Raubonių gyvenvietės (38,81–47,83 km).

    kelyje Panevėžys–Pasvalys–Ryga dėl kelio remonto eismas reguliuojamas šviesoforais. Taip pat nuo 38,81 iki 47,83 km iki šių metų gruodžio 15 d. kelyje ribojamas greitis iki 50 km/val. bei plotis iki 3,5 m.
    Naktį iš pirmadienio į antradienį atkarpa buvo nepravažiuojama bent nuo 22:15 iki 4:15.
    Panašu, kad prie antro šviesoforo į tą pačią juostą suvažiavo transportas iš abiejų pusių. Neaišku ar neveikė šviesoforas, ar vairuotojai nepaisė šviesoforo ar vairuotojai ignoravo draudimą nevažiuoti į šią atkarpą dėl eismo įvykio.

    15min prenumeratorių straipsnis
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...s-1662-2093638

    Komentuoti:


  • pedumetytojas
    replied
    Ten yra ruožai kur ir 2 juostų yra likusi 1 ir eismas valdomas šviesoforu.
    Panašiausia, kad iš abiejų pusių per lietų suvažiavo automobiliai ir kelias visiškai užsikišo.

    O ar kaltas šviesoforas, tam tikri vairuotojai ar dar kas iki galo neaišku, bet atkarpa nuo 22:15 iki 4:15 buvo nepravažiuojama

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Visiškai neaišku apie ką ten rašoma:

    Vairuotojų košmaras magistralėje Panevėžys–Ryga: gelbėdamiesi naktį per lietų 3 km važiavo atbulomis https://www.15min.lt/verslas/naujiena/saugukelyje-lt/vairuotoju-kosmaras-magistraleje-panevezys-ryga-gelbedamiesi-nakti-per-lietu-3-km-vaziavo-atbulomis-1662-2093638

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Viadukas buvo apgadintas eismo įvykio metu. Tiesa remonto darbų nesimato - atitverta ir tiek.


    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Čia turbūt nevykęs LAKD pokštas prieš Velykas
    Tas A17 / A9 viadukas vis dar remontuojamas, ar atsirado naujų defektų?

    Komentuoti:

Working...
X