Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ignaloidas
    replied
    Vis dėl to pavyko rasti https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2024-649222

    Iš pirkimo dokumentų visus 1_1 priedas Projektai_LT_EN .7z.0xx failus reikia atsisiųsti ir išskleisti su 7z reikia, tada DS2 DPS1 yra būtent tos sekcijos failai.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Gal būtų galima gauti nuorodą į šaltinį.
    Ačiū
    Nesu tikras ar vis dar viešai prieinamas, buvo konkrečiai iš rinkos konsultacijos ir man regis yra gerokai mažesni reikalavimai išlaikyti dokumentus iš jų nei iš pačių pirkimų (kurie daromi kvalifikacinės sistemos pagrindu, kas reiškia kad realiai nesant kvalifikuota įmone prie dokumentų neprieisi), bet pažiūrėsiu ar vis dėl to yra kažkur dar. Jei ką, galiu įmesti konkrečiai dokumentą iš kurio ėmiau brėžinius (visų nelabai, arti 40GB iš viso duomenų).

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Žmonėms besirūpinantiems automobilių infrastruktūra turėtų būti gana įdomus sprendimas su 195 ir A17 sankryža (suklijuota iš preliminaraus projekto kuris buvo įmestas prieš porą metų rinkos konsultacijoje, tad ne 100% garantas kad būtent taip bus, bet šansai dideli)

    Click image for larger version Name:	RB-A17-195_crop.png Views:	0 Size:	5,95 MB ID:	2226845
    Gal būtų galima gauti nuorodą į šaltinį.
    Ačiū

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Xmaster, čia iš tikrųjų LT taip pagaliau padarė? Jei taip tuomet puikios naujienos. Dėkoju už jas!

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Prieš keletą metų buvo pakoreguotas įstatymas, kad strateginės reikšmės projektų žemės paėmimas vyksta supaprastintai. T.y. žemė paimama, o jei yra teisminiai procesai dėl vertės tai paraleliai vyksta. Tai neturėtų super ilgai užstrigti su žeme

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Sklypų paėmimas nebus greitas procesas. O jei dar kokį namą reiks nugriauti.
    Lenkijoje irgi pažanga ne per metus įvyko.

    Techninis rangovų statymo greitis dar ne viskas.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė vygandazz Rodyti pranešimą

    kaip suprantu iki 2028 metu bus parengti tik "strateginio kelio ruožo" planavimo dokumentai. po to projektavimo darbai, manau apie du metai. tad panašu kad ir kaip bedeliojant, jei gerai suprantu su realiai darbais išeis apie 2029-30metus..
    Ir čia optimistiniu variantu. Po planavimo dok. parengimo yra viešinimai, tvirtinimai. Tada gal kokie sklypų paėmimai, pirkimai projektavimams. Pats projektavimas. Tai čia realu, kad iki 2030 m. būtų iš esmės pasiruošta statybos darbams, pradėdami konkursai. Tada per porą metų irgi visko nepastatys, nes lėšų tiek vienu ypu nebus. Viskas realiai turėtų užtrukti apie dešimtmetį nuo dabar.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė vygandazz Rodyti pranešimą

    kaip suprantu iki 2028 metu bus parengti tik "strateginio kelio ruožo" planavimo dokumentai. po to projektavimo darbai, manau apie du metai. tad panašu kad ir kaip bedeliojant, jei gerai suprantu su realiai darbais išeis apie 2029-30metus..
    Sutvarkę Garliava-Mauručiai ruožą įrengiant jungiamąjį kelią ir panaikinant apsisukimą, galėtų imtis platinimo darbų nuo prasčiausios būklės A8 atkarpų.
    A10 link Latvijos dar pakenčiamesnės būklės, o Pasvalys-LV siena iš vis geros būklės ir eismo mažiausiai iš visų Via Baltica atkarpų Lietuvoje.

    A17 atkarpą greičiausiai platins paskutinę iš visų Via Baltica atkarpų, nes ji techniškai jau buvo praplatinta tuo metu, kai buvo mąstyta daryt 2+1 tarp Kauno ir Rygos.

    Komentuoti:


  • vygandazz
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Lrt.lt straipsnyje kiek kitokie terminai. Pasisako Via Lietuva generalinis direktorius:
    "...Be to, šių metų vasarį pasirašėme tris sutartis dėl strateginio kelio ruožo planavimo nuo Kauno iki Panevėžio ir nuo Panevėžio iki Latvijos sienos. Planuojame šiuos darbus užbaigti iki 2028 metų, o tada imsimės statybos darbų“, – dėstė M. Gedaminskas."
    ...
    "Šiuo metu planuojama, kad visa per Lietuvą einanti greitkelio „Via Baltica“ dalis turi būti baigta modernizuoti 2030 metais."

    https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...box=1761030564
    kaip suprantu iki 2028 metu bus parengti tik "strateginio kelio ruožo" planavimo dokumentai. po to projektavimo darbai, manau apie du metai. tad panašu kad ir kaip bedeliojant, jei gerai suprantu su realiai darbais išeis apie 2029-30metus..

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    O kaip dėl darbo jėgos iš kitų valstybių?
    Principas yra toks, kad kai yra valia, interesas - kelias bus rastas. Kai jų trūksta - bus milijonas atmazų.
    Darbo jėga su kastuvais už 10eur iš senukų nebedirba, reikia pirkti ar importuoti ir labai daug brangios technikos.

    Čia dar neįvertinant neigiamo poveikio kitiems statybų sektoriams nes viskas susiję ir nesvarbu kiek importuosi darbo jėgos ir technikos vis tiek bus spaudimas.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Lrt.lt straipsnyje kiek kitokie terminai. Pasisako Via Lietuva generalinis direktorius:
    "...Be to, šių metų vasarį pasirašėme tris sutartis dėl strateginio kelio ruožo planavimo nuo Kauno iki Panevėžio ir nuo Panevėžio iki Latvijos sienos. Planuojame šiuos darbus užbaigti iki 2028 metų, o tada imsimės statybos darbų“, – dėstė M. Gedaminskas."
    ...
    "Šiuo metu planuojama, kad visa per Lietuvą einanti greitkelio „Via Baltica“ dalis turi būti baigta modernizuoti 2030 metais."

    https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...box=1761030564

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    O kaip dėl darbo jėgos iš kitų valstybių?
    Principas yra toks, kad kai yra valia, interesas - kelias bus rastas. Kai jų trūksta - bus milijonas atmazų.
    Ekonomikai n kartų naudingiau statyt su vietiniais resursais, kad pinigai liktų viduje.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Prie to paties - Rail Balticą stato tos pačios kelininkų įmonės kur ir kelius tiesia/remontuoja. Ir būkim realistai - Lietuva ne Kinija, negali pastatyti milijono darbininkų prie RB, kito milijono prie ViaB.
    O kaip dėl darbo jėgos iš kitų valstybių?
    Principas yra toks, kad kai yra valia, interesas - kelias bus rastas. Kai jų trūksta - bus milijonas atmazų.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Prie to paties - Rail Balticą stato tos pačios kelininkų įmonės kur ir kelius tiesia/remontuoja. Ir būkim realistai - Lietuva ne Kinija, negali pastatyti milijono darbininkų prie RB, kito milijono prie ViaB.

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    Geriausias stimulas forsuoti tempą šitoje atkarpoje būtų latvių didesnis interesas turėti automagistralę iki Lietuvos sienos kaip galima greičiau. Kadangi latviai planuoja savąją atkarpą panašiu tempu kaip ir mes, tai spėčiau paraleliai ir bus krutama.

    Pinigai eisiantys į šitą rekonstrukcija bus pora milijardų - vienintelis būdas spartinti įgyvendinimą yra numatyti asignavimus gynybos biudžete į dvigubos paskirties objektus. Bet matant kiek batalijų yra dėl gynybos biudžeto kad jis būtų 'grynas' ir skirtas tik kariuomenei stiprinti, tad nenusimato kad bus keliams išsikovota daugiau lėšų. Kelių fondas neatneš adekvataus pinigų srauto, kad greitinti šitą atkarpą.

    Tegul įgauna Rail Baltica pagreitį tam jog užtikrinti karinį mobilumą, bus labiau esminis faktorius. Lietuva jau turi savo didžiausius tris miestus sujungtus magistralėmis su Lenkija.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Nedidelis skirtumas - "iki 2030 m. atitiktų" ir "iki 2030 m. ketinama pradėti"
    Gal kas sugalvos pabandyti šitiems, kaip čia švelniau pasakius, neadekvatams kirsti per pvz karinio saugumo sritį? Jei gerai pamenu tai ši atkarpa yra Europinio ir strateginio susisiekimo dalis? Jei taip, gal tada būtų galima juos kaip nors per kokias tarptautines grandis paspausti? Tiesiog skandalinga ir apgailėtina.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Biški persistengei tirštindamas spalvas. Buvo pirminis straipsnis rašytas 2023.11.08 o ne 2025.11.08.
    Ačiū, patikslinau straipsnio datą.
    Politikavimui gali susirarast tam skirtą temą.
    Kur kas įdomiau, kada bus perdarytas Panevėžio aplinkkelis; toliau link Latvijos jau kaip nors išlauksime.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nedidelis skirtumas - "iki 2030 m. atitiktų" ir "iki 2030 m. ketinama pradėti"
    Biški persistengei tirštindamas spalvas. Buvo pirminis straipsnis rašytas 2023.11.08 o ne 2025.11.08.
    Dabartinei koalicijai svarbiau amžina masturbacija su paskolucku, atmataičiu, o ne valstybiniai reikalai, kas manyčiau taip pat duoda įtaką.
    BTW: Pateikiant kaip mano citatą nereikia į vidų įrašyti tai, ko ten nebuvo.
    VZ.LT 2025.11.08
    Paskutinis taisė Arunasx; 2025.10.21, 19:02.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Vyriausybė pritarė „Via Baltica“ rekonstrukcijai iki Latvijos sienos
    https://www.vz.lt/transportas-logist...atvijos-sienos
    VZ.LT 2023.11.08
    Siekiama, kad iki 2030 metų 160 km ilgio ruožas atitiktų europinius reikalavimus magistralėms.
    Vyriausybė trečiadienį uždegė žalią šviesą tarptautinės magistralės „Via Baltica“ ruožų nuo Kauno iki sienos su Latvija rekonstrukcijai – ministrų kabinetas pritarė šios infrastruktūros vystymo planui. Vykdant įsipareigojimą Europos Sąjungai darbus reikia atlikti per šešerius-septynerius metus.

    https://www.vz.lt/transportas-logist...atvijos-sienos
    ELTA 2025.10.20
    "Via Lietuva" vadovas: iki 2030 metų tikimasi pradėti „Via Baltica“ atkarpos statybą Latvijos link
    Pirmadienį ruošiantis atidaryti automagistralės atkarpą Lietuvos ir Lenkijos pasienyje, bendrovės „Via Lietuva“ vadovas Martynas Gedaminskas sako, kad iki 2030 metų ketinama pradėti ir automagistralės Latvijos pasienio link statybą.
    Pasak jo, šiuo metu jau pradėti ruošti specialieji planai. „Nuo Kauno arba net Vilniaus, Klaipėdos automagistrale jau galima pasiekti Varšuvą ištisiniu ruožu. Taip pat šiais metais esame pradėję ruošti specialiuosius planus nuo Kauno, kad pilnai galėtume susijungti su Latvijos pasieniu“, – LRT Radijui pirmadienį sakė M. Gedaminskas.
    Tiesa, jis pažymėjo, kad planų procedūros gali užtrukti 2,5–3 metus, o atkarpos statybos darbus realu pradėti iki 2030 metų. Specialiojo plano procedūros truks 2,5–3 metus, tai yra turėti projektinius sprendinius, planuoti reikiamas teritorijas, vėliau – projektavimas ir statyba. Žinoma, visada viskas arba didžiąja dalimi priklauso nuo skiriamo finansavimo, kiek ir kada jo atitinkamai bus skirta, bet tikime, kad iki 2030 metų pradėsime statybos darbus ir link Latvijos pasienio“, – pažymėjo „Via Lietuva“ vadovas.

    https://www.delfi.lt/verslas/transpo...link-120163057
    Nedidelis skirtumas - "iki 2030 m. atitiktų" ir "iki 2030 m. ketinama pradėti"
    Paskutinis taisė Romas; 2025.10.21, 22:27. Priežastis: VZ.LT 2023.11.08, citavimas - atskirai nuoroda ir atskirai - vieta straipsnyje

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pasvalio r. savivaldybė 2024.09.27
    Pristatyta Via Baltica kelio rekonstrukcijos vizija
    Rugsėjo 27 d. Pasvalio rajono savivaldybės administracijoje lankėsi "Via Lietuva" atstovai, kurie susitikę su Savivaldybės vadovais ir atsakingais specialistais, pristatė Via Baltica kelio rekonstrukcijos viziją. Svečių teigimu iki 2030 metų Via Baltica kelias turi atitikti Europos Sąjungos nustatytus reikalavimus, kurių vienas iš pagrindinių - eismo dalyvių saugumas. Šiam reikalavimui užtikrinti planuojama:
    • Kelio pertvarkymas į keturių eismo juostų magistralę;
    • Garso izoliacinių sienų ir apšvietimo įrengimas;
    • Tiltų ir viadukų tinklo įrengimas;
    • Automobilių stovėjimo aikštelių sunkiasvoriam transportui įrengimas.
    Svečiai minėjo, kad iki 2025 metų pradžios turėtų būti aišku, kas atliks kelio pertvarkymo darbus (atlikus viešųjų pirkimų procedūras), po to bus rengiamas specialusis planas ir prasidės dokumentų viešinimo etapas. Vyriausybei patvirtinus specialųjį planą prasidės žemės paėmimo visuomenės poreikiams procesas ir projektavimas, o visa tai neturėtų trukti ilgiau nei dvejus metus.

    https://www.pasvalys.lt/naujienos/1/...os-vizija:9902

    Komentuoti:

Working...
X